Skoči na vsebino

Trenutno igram [12/2020]


Priporočeni prispevki

Igram Wreckfest. Ne vem kdaj sem nazadnje tako užival v dirkačini - že dolgo časa ne. Nisem sploh vedel kak špil je to, samo da je smashinga velik. No in tko že prva dirka mi raztegne nasmeh čez faco - dirkaš s kosilnicami :D Pol tko dosti normalne dirke ampak ful hude, res carski model poškodb (igram na normal in na realistic damage in je top). No pol pa pride dirka kjer tekmuješ s poštarskim triciklom (aka žablin mobil) proti 23 šolskim avtobusom in sem umrl od smeha zraven, prov tok sem se naglas režal da je pršla ženska iz spalnice pogledat Wtf je z mano :D Kake legende no :D

 

Kampanja in tudi sam špil je barebones as fuck, ampak evo da noro vleče. Na srečo so relativno raznoliki eventi in bombončki tipa kosilnice, tko daje fresh. Upam, da špil obdrži svežino do konca, res je fun :)

 

aja ful bi šel brati reviewe pa si nočem spoilati, kera vozila so vse v igri, ker je bil tale surprise žablin vs avtobusi čist preveč cool :D no vem da so vsaj še poljedelski harvesterji, ker te igrica med pro tips opozori, da pazi da ne padeš iz kombajna če te kdo preveč rukne iz strani! :D tko da če bo tekma ti nag na kotalkah vs 32 tankov Merkava IV ne bom več niti z očesom trenil

 

 

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 7 minutami:

Galko, tnx za nasvet, bom gladko nabavil. @Slinch, a ti si že igral, zakaj mi nisi nikoli hypal (izdajalec, nož v hrbet, zlomljen kipec v paketu)???

 

Malo na peceju, saj bom nabavil enkrat za plejca za cheap, samo ni to moja salca caja. To je pac igrica za stare fotre, ki vec nimajo refleksov za karkoli drugega kot voznjo s kosilnico.

 

Saj cez ene dve leti bos pa videl, ko bo @Galko odprl topic "ejte momci zakaj mi ni noben povedal da je farming simulator tako huda arkada, men se bo sfukalll!!1 fak prehitro sem tipkal, me je v krizu zasekalo"

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Sej Wreckfest je mel temo na starem forumu ampak jo je prav Slich namenoma zasmetil ;)

 

@Galko zdaj ti bom pa predlagal še en špil, ki ti bo mindblown :)

Kupi A Way Out in ga preigraj z žensko/najboljšim kolegom/s kakšnim mn3njalničarjem.

uredilo bitje gojc
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Še vedno igram Wreckfest, še vedno je fun ko svinja. Še drugi carski euro trash špil to generacijo za D:KC.

 

Nekaj starodavnih kitajskih modrosti, ki me jih je naučila igra:

- če čelno trčita 20 tonski kamion in tricikel, je bolje biti v kamionu

- bolje s celim avtom v travo kot z eno gumo v drevo

- v življenju je kdaj zmaga že to, da si živ prišel do cilja

- če ti na avtu ostanejo samo tri gume poskrbi, da bodo nasprotniku ostale samo dve

- opravljen zdravniški pregled je z razlogom pogoj za vozniški izpit

  • Za crknit smešno +1 3
Povezava do prispevka

 

Danes sva se dosti zaibavala jaz in moja draga v GTA: Online na PS4. Ko sva enkrat pogruntala, kak se lahko nekomu pridružiš v misiji, je postala dosti bolj zanimiva :) Pred tem pa sva se malo furala po mestu in take fore.

Na isti konzoli sem zagnal še Persona 5 Royal. Zaenkrat sem komaj dobro uro in pol v igri. Ampak počasi dobivam občutek, zakaj se za nekatere ljudi smatra, da je Persona 5 (poudarjam, petko, ne letos izdano Royal verzijo) najboljši RPG prejšnjega desetletja. Zgodba je res globoka. Pa grafični stil mi je tudi všečen.

uredilo bitje XEcutIor
Povezava do prispevka

če sta 2 lah komot delata že sama misije... zdej dobiš vsak dan miljon za login se prav par dni pa lah kupš že biznis pa delata VIP misije ki so đabe lahke.

oz lahko uporabiš internet pa pogledaš kere misije/biznisi se najbl splačajo

 

pa dnevno pejta v kazino pobrat zastojn žetone (daš vse na rdečo) pa zavrtiš kolo sreče (mej frej garažni slot - če zadaneš avto pa nimaš slota ne dobiš vozila)

 

drgač sm slišu da so baje dodal nek otok v multiplayer got DJi pa tko, party ?

uredilo bitje Sovica
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Sovica reče pred 8 minutami:

zdej dobiš vsak dan miljon za login se prav par dni pa lah kupš že biznis pa delata VIP misije ki so đabe lahke.

oz lahko uporabiš internet pa pogledaš kere misije/biznisi se najbl splačajo

 

Nojs, to nisem vedel, da je možno na tako “easy-going” način pridet skozi onlajn večigralstvo.

 

Sovica reče pred 9 minutami:

drgač sm slišu da so baje dodal nek otok v multiplayer got DJi pa tko, party ?

 

Sem slišal ja. In tudi videl. Najprej sem šel v tisti bar, naročil en 200 dolarski šnopc, ga spil, po štirih sekundah padel na tla in se zbudil na otroškem igrišču :D GG!

Drgač pa si bom čez kake 3 dni kupil podmornico, ki je kar draga, da pridem do tega Cayo otoka.

Povezava do prispevka

MGS 1 prvi level je gladko nekaj najjačega v gamingu, tudi 40 let po izidu. Kako nor tempo, kako kvalitetno predstavljanje likov oziroma uvajanje njih v zgodbo. Jaz sem imel spuščeno čeljust. Ironično pa je okolje tako basic - a zato nič manj estetsko pomenljivo -, da če bi iz tega naredil 1:1 "bluepoint remake", bi zadeva izpadla smeti in smešno slabo. Tole res funkcionira samo s trikotnimi glavami in nažganimi teksturami. Carska igrica res. All time klasika, če vas stara podoba ne triggera preveč :D

  • Račka +1 1
  • Nekul -1 1
Povezava do prispevka

AC. sem se vrnil nazaj na Norvesko in popucal vse, razen Erica in dejavnosti, ki jih v regiji 280 se ne mores urediti. in ni slabo. prav uzitek je bilo ves dan gaziti po celcu, sredi noci, sredi gozda, sredi nicesar in carski soundtrack v ozadju. zima in njeni cari. fak yeah. stranske misije zaenkrat presenetljivo glede na oba predhodnika. koncno ni drunk as a skunk dretja med plovbo, ampak za uho prijetni napevi. pa props za Animus anomalijo. 

Povezava do prispevka

Monster Hunter World. Še ena v seriji iger katera mi je ležala na polici več kot eno leto pa sem se je lotil zdaj ko je suša. Ene dvakrat sem jo sicer poskusil že prej pa me je minilo po dveh uricah igranja. Tokrat spankam monsterje levo in desno in na polno uživam. Že tudi nabavil expansion  :happy:.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Sekiro - do platine mi manjka samo še najbolj anoying trofeja ever v soulsborne igrah -> farmanje expa za kupit vse skile... ZZZzzzzzZZZ

 

Spiderman Miles Morales - Zelo zabavna in kompaktna Pajkomož igra z neverjetno fluidnim combatom in super grafiko. Že tako dober traversal so še dodatno izboljšali in sedaj lahko delaš res hude vragolije po zraku :) Insomniac so res čarovniki kar se tiče izkoriščanja SSDja in gračnih zmogljivosti PS5, ker RT60 mode zgleda res super, nalagalnih časov pa dobesedno ni. Mi je pa ta igra zmrznila konzolo 3x v soboto in to neglede na to ali sem imel priklopljen zunanji disk ali ne. Včeraj pa nisem imel nobenih težav.

Povezava do prispevka

Stolkel Metal Gear Solid 1 (1998). Hardware: PS1. 

 

Prve stvari najprej: igra kot igra je genialna. Moderna, subverzivna, zahtevna za igralca. Že sam uvod v tempiranju preseže številne sodobne igre. Od začne sekvence, ko se Snake kot potapljač infiltrira v bazo, prvi stealth mimo treh sovražnikov in v dvigalo, kjer se sleče iz potapljaške obleke v vohunsko (že to, da se lik dejansko preobleče, mi je za 1998 igro noro). Pogovori po voice mailu, kako nas sekvenca vodi do bližnjega hribčka, kjer nam med naletavanjem snega razloži tri možne infiltracije v prvo bazo (skozi glavna vrata, skozi vent v pritličju in skozi vent v prvem nadstropju, ki nas pripelje najbližje tarči, vendar ga iz hribčka na vidimo, tako da ga moramo najti sami). In potem vohunjenje med tanki do ventov, po katerih naj bi se splazili do osebe, ki jo moramo rešiti iz sovražnikove baze. Tukaj mi je prva genialnost, saj lahko iz ventov opazuješ različne sobe pod sabo (kar ti igra pravzaprav ne pove, tako da komot spregledaš), tam tudi prvič opaziš Meryl, kar mi je noro dober način za uvest lik v zgodbo. Zraven tega so pogovori, ki jih imaš s svojo ekipo, res zabavni. 

 

Zgodba v MGS 1, poenostavljeno povedano, govori o genih, kloniranju, predispozicijah ... V bistvu je nekako glavna ideja zgodbe razkorak med tem, kar nam je preko genov "zapuščeno", in tem, kar lahko dosežemo z našim življenjem. Sama zgodba oziroma sporočilnost ni pretirano globoka, je pa prav odlična za vohunski triler, ki MGS v bistvu je. Poudarek je vseeno na protagonistih, njihovih dialogih, konfortacijah z bossi (mimogrede, tudi bossi so res odlično uvedeni v zgodbo). Prav tako k splošnemu vzdušju veliko doda okolje, ki si kar nekaj estetike, ko sem malce raziskoval, jemlje iz določenih James Bondov. Vse je zelo hladno, zasneženo, rusko. Snake je pogosto utesnjen, skrit pod tanki, v ventih, kjer mu mnogi gadgeti ne delujejo, vozi se v dvigalih, ki ga lahko kdajkoli pripeljejo v zagoteno situacijo ... Prav tako igra dobro poseduje nervozen občutek. Tiholazenje je pretežno odpustljivo, sam sem večino igre preigral brez konfortacij s sovražniki, preprosto sem vozil slalom med njimi, nekajkrat so me opazili, ko sem ravno kliznil v vent in sem vedel, da bom od tam prišel v naslednji razdelek stopnje in se bodo njihovi warn leveli resetirali. Žal mi je, da na najtežji težavnostni stopnji ni radarja, saj je super zadeva in bi izredno sedlo, da bi ga tudi tam imel. To bi bila potem resnično najbolj uravnotežena težavnost: very hard z obstoječim radarjem. Žal pa temu ni tako ...

 

Igri ogromno doda tudi PS1 grafika. Enostavno si ne predstavljam, kako bi tako poenostavljene stopnje dobro delovale v neki sodobni grafiki, verjetno bi morali spreminjati cel koncept igre. Povedano drugače, če bo MGS 1 rimejkan, mora biti rimejkan kot Resident Evil 2 in ne na način "bluepoint rimejka", saj so stopnje enostavno preveč basic in bi jim neko nadgrajevanje grafike v fotorealistično škodilo. Tukaj je vse tako super stilizirano, da pač sprejmeš kot nek spy risankast setting iz devetdesetih, medtem ko če bi isto okolje zapakiral v fotorealistične teksture, pa bi delovalo izredno cheap. Govorimo o igri, kjer je v resnici stopnja večkrat sestavljena iz ogromne hale, šestih objektov v njej in štirih momcev z brzostrelkami, ki se sprehajajo okoli, hehe. 

 

Še par stvari je treba nagovoriti. "Set-piecesi" so tako premišljeni, da sem na par mestih imel kurjo kožo. Predvsem scena mučenja je tako dobro narejena, da se še do leta 2020 ne spomnim podobne scene mučenja s takim učinkom. Namreč, naš igralni lik, Solid Snake, je nakje na polovici igre ujet in mučen. Da približno učinkovito prestaneš mučenje, so potrebni res nečloveški napori v obliki hitrega mashanja tipk. Alternativa temu, da nam spodleti, je strašljiva, saj ubijejo Snakov love interest. Zraven takih scen mi je zelo zanimivo, koliko je v igri nekih skrivnosti. Če smo recimo skriti v škatli, ki jo polulajo volkovi, se lahko kasneje v igri izognemo spopadu z volki, saj nas zaradi uriniranja ignoriranja. MGS tako dobi še dimenzijo miselnice, saj je res veliko takih in podobnih scen, ki se lahko odvrtijo na alternativne načine, če razmišljamo zelo odprto.

 

Od minusov je potrebno izpostaviti nadležno kamero in skoke v first person. Čeprav si ne želim, da bi bila cela igra third person "čez ramo", saj bi bila v tem primeru povsem prelahka, je včasih izredno težko skenirat pozicije sovražnikov. Prav tako je premikanje včasih nenavadno, oziroma težko predvidevaš, če bo se Snake po prihodu iz venta npr. začel premikati naprej ali nazaj, kar te lahko pripelje v nezavidljive situacije. Prav tako je igra z nekim sodobnim načinom igranja zelo kratka, saj lahko kar zdrvimo čeznjo. Se mi zdi, da leta 2020 dosti bolj razumeš, do kam seže umetna inteligenca, zato ni potrebe po predanem skrivanju, pač pa lahko kar vijugaš med sovražniki. Se spomnim, da ko sem igral kot otrok, sem včasih po deset minut čakal v zaklonu, preden sem si upal teči čez sobo. Sedaj tega ni. AI je transparenten in točno veš, kje te bodo zaznali. Dosti bolj kot nek klasičen stealth ala Thief 2, gre za reševanje stealth ugank v posameznih sobah. Poskeniraš dogajanje, pogledaš radar, pičiš. 

 

Skratka: zelo, zelo dobro. Ima svoje napake, kar nekaj je raznih grafičnih glitchev, kakšni pogovori so moteči, ker se sprožijo sredi največje akcije oziroma vohunjenja, včasih risankost določenih likov malce zamori. Ampak all in all gre za all-time klasiko, ki se bo vedno igrala precej spodobno. Šušlja se o rimejku, vendar tukaj res upam, da gredo v Resident Evil 2-style rimejk, saj osnova kot je pač funkcionira dobro s trikotnimi glavami in grafičnimi glitchi, medtem ko bi z 2020 next gen podobo delovala res slabo. Močno priporočam, če radi igrate igre starejšega letnika.

 

8/10

 

Metal Gear Solid defined gaming's future, but couldn't escape its past -  Polygon

  • Račka +1 5
Povezava do prispevka

Torej, če nekako poskušam razložiti mindset. 

 

Moja beležnica, primerljiv žanr, primerljive letnice. Odličnost in vrhunskost:

 

Metal Gear Solid (1998) 8/10

Thief: The Dark Project (1998) 10/10

 

Kaj je v Thiefu toliko kvalitetnejšega, da si zasluži za dve piki višjo oceno, elitno desetico?

 

* Zgodba. Metal Gear Solid ima sicer res dobro vohunsko zgodbo s tozadevno nekim končnim naukom, da se ne oziraj na svoje gene, pač pa samo živi kar se da dobro in bo. Zgodba v Thiefu je dosti bolj metafizična in komentira sam ustroj družbe in posameznika v praktično vsem, česar se loti, dobesedno do tega, da analizira, kako se posamezni elementi sveta, magija najbolj izrazito, reflektirajo v dojemanju različnih družbenih slojev. Vse je zgrajeno veliko kompleksneje in v kolikor je MGS dober akcijski film, tako kot to generacijo denimo Uncharted: Lost Legacy, štirka je tukaj kompleksnejša, pretirano dlje ne gre. Tudi emocionalno težje scene, npr. smrt ljubljene osebe, so precej standardne za nek žanr vohunskega filma s pridihom noira. Thief 1 je tukaj subverziven in se ves čas igra s samim dojemanjem sveta, družbe in igralnega lika.

 

* Gibanje. Tukaj sem že v osnovne opisu rivjujčku napisal, da se MGS ne obnaša ravno najkvalitetneje. Včasih ne veš, v katero smer se bo lik gibal, včasih se zmede kamera, prvooseben pogled je omejen zlasti pri kukanju izven zaklona ... Na drugi strani imamo igralni lik v Thiefu, ki je hiter in agilen, vedno popolnoma pod nadzorom lika, vsak narejen gib je lahko premišljen. Po drugi strani pa nekdo, ki je v interakciji s svetom prisiljen k počasnemu igranju. Odpiranje in še posebej odklepanje vrat, pobiranje zakladov, bojevanje, vse to je počasneje in okorno, kar igralca prisili v reflektiranje praktično vsake sobe.

 

* Okolje. MGS ima megalomansko zasneženo bazo, ki je vizualno odlična, sploh ta PS1 grafika ima lep šarm. Thief, po drugi strani, v vsaki stopnji ponuja praktično novo spoznavanje s svetom, ki se neprestano nadgrajuje. Rudniki v drugi stopnji so praktično survival horror, ki ga nadgradimo v stopnji, kjer se soočimo s pohodom proti katedrali. Cela mestna četrt, za katero zlahka vidimo, kje je kaj bilo. V MGS 1 je okolje sicer odlična kulisa za spy film, vendar dlje ne gre. V Thiefu imamo recimo tisti level na sredini igre, ko smo v mansionu nekega psihopata, kjer vsak prostor izraža notranje razpoloženje lastnika. Obenem pa deluje kot nek spust v podzavest, kjer se bomo kot igralec prisiljeni soočiti z iluzijo, ki ta igra je. Ogromno nekih meta momentov, igranja z igralcem, lite postmodernizma. Enostavno ne morem rangirat enako kot odličnega pop spy projekta, srce ne dovoli.

 

...

 

Zdaj vsakega elementa se mi ne ljubi posebej analizirati, samo malo za filing. Gre za to, da en izdelek ostaja v pop vodah, je res dober vohunski za tisti čas big budget spy piece, ki se ga tudi filmi ne bi sramovali. Drugo pa igra, ki izkazuje subverzivnost v večini stopenj, mehanik, pristopov ... In se vseskozi igra z igralcem in ga sili v poglobitev spoznanja o igri in svetu. Povedano drugače. Eno je odlična kulisa, dobra pop igra, sem velik fan in odobren vstop v Ćamirjev portal odličnosti, 8/10. Druga igra razbije kuliso in potipa korak dlje, v temo, neustrašno, je dobra igra, dober kos umetnosti, sem velik fan in odobren vstop v Čamirjev portal "all time besterjev", 10/10.

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Vceri sem mal odlozu Cyberpunk glede na to, da ga igram od izida dalje in da nisem prisel dlje kot do Act 2 :D Sunjam se med bloki, pucam sidequeste, main storyja cist nec. En mn3njalnicar s hieroglifi v imenu me je cist nahajpal s tistim skakanjem in plezanjem po stavbah in trenutno kradem  zbiram goldinarje za double jump upgrade. Pa sem vceri ratal ze mal preutrujen od drkanja ene ta iste igre

 

Hkrati me je spet zasrbelo, kot me vsako leto, da se grem mal fijakat naokol po prostranem vesolju. Zato sem updejtal Elite: Dangerous in ga po uri in pol spet razocarano postavil na hladno. Frontier Developments so se cist zamerli bazi igralcev z neumestnimi nerfi prakticno vseh dejavnosti, ki prinasajo denar. Trenutno mam mal cez 200 miljonov creditov, spimpano Anacondo do jaja, pa se se vedno pocutim ko tazadnji klosar v Milky Wayu. Mining, eno od opravil, ki se mi je na koncu zelo zadopadlo - nerfano. Sploh se ne da vec najdit normalnih hotspotov za minanje surovin, ceglih se ne odpravis z mining shipom nekam v pizdo materino, izven bubbla in na lastno pest najdes ornk hotspot za minanje, nakar se tvegas, da se bodo v tvoji blizini nagonsko spawnali pirate NPCji v neposeljenem star systemu brez bilokakega secutitiya. Lahko samo stisnem kombinacijo za self destruct, ker spizdit jim v tem primeru nikakor ne morem, sfajtat se pa tut ne morem z jebenimi mining laserji in collection limpeti. Nadalje, exploration payout - nerfed to fuck. Sploh se ne splaca vec pognat Road2Riches za tistih ubornih 10 miljonov na uro. Bounty hunting - nerfed to fuck. Se manjsi payout kot za raziskovanje, cca 6 miljonov na uro (:rofl:). Nakar ostanejo dolgocajtni passenger missioni za kr mal vecji payout, okol 60M/h, ki pa so, kot ze receno, dolgocasni za popizdit. Prakticno vse dejavnosti in odlike spila so znerfali do onemoglosti, fuknili noter te blesave, nepotrebne in totalno overpriced carrierje, katerih cena se za najjeftinega zacne pri 5 miljardah (:rofl::rofl:) in naredili arguably najbolj grindy igro trenutno na trgu. Majkemi, noben drug naslov mi ne pade na pamet, kjer bi bil tak grind prisoten, kot je v E:D

 

Zato sem rajs zagnal chillax experience po imenu No Man's Sky in instantno not pustil 10 ur v enem kosu :D Pilotiranje ladje mi se vedno gre na zivce, sploh pri planetary landingu, ko se ship naenkrat zacne obnasati kot retardirana letalonosilka, ostalo pa je zelo dobro izpeljano. Od nabiranja surovin, mesetarjenja na postajah, raziskovanja vesolja, prakticno vse, razen combata, ki je bland as shit (pa mi je cist jasno, da ni combat centerpoint igre). Mal mi tut grejo na zivce obcasni frame dropi in pa nenalaganje tekstur na planetih, ampak se da cist spodobno prezivet. Sploh zej, ko sem ugotovil, da lahk surovine dupliciram s pomocjo oxygena v refineryju. Prvih pet miljonov od prodaje klora je ze padlo, racunam da bom tam po nekje 30 miljonih zacel mesetarit z ladjami od NPCjev in kupovat vse najboljse S class ladje. V planu pa mam tut narest farmo activated indiuma, ki je najbolj dobickonosna surovina od vseh, kar mi fali, je tapravi planet za to. Much, much boljsa izkusnja napram sicer prelepemu, pa na zalost dolgocasnemu Elite: Dangerous, za katerga se bojo mogli FD mocno potruditi, da mi ga spet priblizajo. Ampak glede na to, da se trenutno ukvarjajo z izdajanjem DLCjev za tisti Planet Zoo... Racunam da bom spet pognal spil tam nekje marca, se raje aprila drugo leto. Skoda

uredilo bitje 4Stringed
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...