Skoči na vsebino

Trenutno igram [02/2021]


Priporočeni prispevki

KE RIT reče pred 4 minutami:

Fak, kake lušte mi delate, da bi spet igral Sekiro. V bistvu me ful zanima ali bodo pridobljeni skilli iz drugih Souls iger kje pomagali al ne. :D

Dark Souls Remastered mi žal postaja vedno bolj boring. Se ga bom prislilil končat, sam DS2 bom definitivno skippal in grem direkt na DS3.

Zakaj definitivno skipal DS2?

Povezava do prispevka
g. Profesor reče pred 7 minutami:

zal ne 

Sej Sekiro sem že igral. In se mi zdi, da je bil moj glavni problem, da nisem spoštoval igre in sem rushal, tko kot vsako igro kjer lahko buttonmashaš do zmage.

 

Tudi za BB sem slišal pravit, da je neka noro težka igra, kjer lahko bosse ponavljaš tudi po 20x-30x. Sam jaz sem malokrat ponavljal kakega bossa (razen v DLCju), s tem, da sem si jemal dosti več časa, da sem naštudiral patterne napadov in kako se jim izmikat. Dark Souls Remastered je po BBju res jeben joke recimo.

Ne vem no. Bomo vidli. V bistvu komaj čakam. :D

Povezava do prispevka
Majek reče pred 5 minutami:

Zakaj definitivno skipal DS2?

Sem slišal pravit, da je ful razvlečena in dosti reciklira DS. Men se že DS1 zdi ful preveč razvlečena, tko da se mi ne da spet dajat tega skozi. Baje je DS3 dosti bolj streamlined in spolirana zadeva.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Husk

4/10

Husk_Bar.jpg

 

Praktično gre za walking simulator. Najslabši del igre je gameplay, ki je neverjetno lesen. VA je zelo slab. Zgodba ni zanimiva. Okolica ne potegne. Enostavno igra deluje prazno.

Po 10 minutah sem se že dolgočasil.

Če so ti zelo všeč walking simulatorji se mogoče splača probati. Kripi/misteriozni vibe pa nekako ne rata, čeprav ga igra ves čas poskuša vzposteviti. Celotna scena je smešna, kar preprečuje, da bi to igro lahko jemal resno.

Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 28 minutami:

Sej Sekiro sem že igral. In se mi zdi, da je bil moj glavni problem, da nisem spoštoval igre in sem rushal, tko kot vsako igro kjer lahko buttonmashaš do zmage.

 

Tudi za BB sem slišal pravit, da je neka noro težka igra, kjer lahko bosse ponavljaš tudi po 20x-30x. Sam jaz sem malokrat ponavljal kakega bossa (razen v DLCju), s tem, da sem si jemal dosti več časa, da sem naštudiral patterne napadov in kako se jim izmikat. Dark Souls Remastered je po BBju res jeben joke recimo.

Ne vem no. Bomo vidli. V bistvu komaj čakam. :D

 

Jaz se vrnem k souls igram po kakem letu ali dveh za ng+ ko ze malo pozabim enemy placement pa biss move. Ce grem takoj mi iskreno dolgčas rata tud ce delam na cist drugačnem buildu kot v prvem skozihodu.

Povezava do prispevka

Planet coaster

8/10

planet-coaster.jpg?resize=1920,1080&ssl=

 

Če bi bil ljubitelj tega tipa iger, bi igri dal 9/10. Pomojem je tole eden boljših "tycoon" tipa iger. Igra kriči po kvaliteti, vsebuje ogromno število raznih objektov, je lepa - pričakuj visoke hardware zahteve.

Igra ima sandbox mode, ki ti omogoča veliko svobode pri ustvarjaju če si umetniški tip človeka. Meni osebno do tega ni, z veseljem pa na youtube gledam kaj ljudje ustvarijo :O

 

Igra vsebuje tudi career mode, kjer izbiraš scenarije. Skratka nič inovativnega. Pač imaš določene zahteve, ki jih moraš izpolniti in to je to. Zgodbe več kot kratek tekst na začetku ni. In tako je pomojem tudi prav. A žal ko obrneš nekaj scenarijev se vse začne ponavljati, spreminjajo pa se teme. Nadvse tečno je upravljanje z zaposlenimi, saj ti po konstantnem skakanju po menijih začnejo krvaveti oči. Na marsikaj nimaš vpliva in se v career mode enostavno moraš konstantno ukvarjati s stvarmi, ki po mojem mnenju ne bi smele biti prioriteta te igre. Ampak po eni strani razumem, da ravno zato obstaja tudi sandbox mode kjer se s tem ne rabiš preveč ukvarjati.

 

Glasba je neverjetno všečna in pozitivna. Vsakič ko jo slišim me ima, da bi igral dalje. Velik del te igre je tudi ročno dizajniranje roller coasterjev, kjer moraš predvsem paziti na to, da so deli ravnoprav vznemirjajoči, grozni in da ljudem ne postane preveč slabo. Da narediš dober roller coaster moraš kar dosti preštudirati zadeve, sploh če hočeš, da je še všečen na pogled. Največji problem pa je to, da so kontrole za pogled neverjetno slabe, kar zelo otežuje konstrukcijo in nasplošno premikanje po mapi. Dobiti pravi pogled je praktično nemogoče. Ustvarjanje potk bi lahko tudi izboljšali, saj se več časa ukvarjam z tehnično izvedbo, kot s tem kako bo izgledalo. Na koncu pa sam da rata neki povežem, ker enostavno ni vredno truda.

 

Imo najboljši tycoon do danes. Ker igre še nisem končal, se bom k njej vrnil vsake toliko časa.

 

Primer community generated parka:

 

 

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 2 urama:

Tud enga tega generala nisem začel fer fajt :D Rajši 2 minut klečim v podrasti ali se sončam na strehi ko da bi kasiral kakšno batino. Tehnika Terence Hill namest Bud Spencer.

Ta general na vrhu stopnic je tko like med top 5 najtežjih napsrotnikov v Sekiru :) 

Men je bil najtežji!

 

Ma itak je v Sekiru vse težko k svina haha :)

Povezava do prispevka

Demon's Souls Remake:avadodo:Izgleda in laufa super v performance mode, sploh ker sem do zdaj bil navajen na PS4.

Mi pa že standardno pričakovano požira živce. Končno le prišel do prvega bossa, ki je mišljen da ga ubiješ ampak sem čisto brez healov. 

Iz Souls špilov sem pač navajen, da pri crkotu začneš z nekaj flašami heala. Ne v Demonih!:devil: Nimam drugega, kot da malo koljem okrog in naberem nekaj healov in ognja da bo boss padel

Povezava do prispevka

Kurca, jaz sem pokuril en resurrect, pa še to bolj zarad tega, k se mi je začel mal mudit. Tist njegov fan club sem pospravil enga pa po enga s skoki iz okoliških streh, zadnjega prišparal za generala, tko da je bil dejansko fajt potem ples za en deathblow. Je bilo pa vse skup dost antiklimatično, sem mislil, da bom šel v grad, pa valda "ta vrata se ne odprejo s te strani" :D

 

Zdaj sem v klasičnem DkS vajbu, en kup možnih poti, pa nobena mi ne deluje najbolj legit, in po milimetre rotiram napredek :D Mam enga bossa (se mi zdi) v jamah med enimi gobavci, bo treba mal dvignt kortizol.

Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 5 urami:

Maneaterja sm obrnu, kr OK fun, za mal chillat. K premagas vse bounty hunterje je igrica extra easy mode, k dobis take upgrejde.

 

Dans sm pa probal Control. Nevem tko sivina pa zaprto prostori, nevem ce mi dogaja lih prevec. Dobil sm telekinezo power pa un Hotline, zdj mi je dal hisnik neko misijo. A se se kej bl razvije igra glede combata pa tko od te tocke? Nek sm vidu da se da se stvari upgrejdat? Mal mi slici ns souls like k ko umres zgubis 10% nečesa

 

ti si samo upgrejdaj uni skill za metanje stvari naokoli, ker to je hands down najzabavnejši del špila. vse ostalo je bilo tudi meni bolj meh oz. na trenutke celo zelo frustrirajoče (umiranje in ponavljanje določene misije tik pred koncem mi je sploh popilo še pa još živcev).

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 28 minutami:

To je zdej offical nervirajmo tomažka z debatam o Sekiru tema. Men je do zdej tbh najtežji del igrice hype, kok je težka, in se ne upam spravt nikamor vtaknit nos in sem ves čas pod pritiskom kaj bo za naslednjim vogalom.

dokler nisem igral Sekiro nisem vedel kaj pomeni beseda ''anxiety''. Tle pa prav panika k hočeš zbežat še pravi čas pred bossom in potem seveda umreš :D

Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 5 urami:

Sej Sekiro sem že igral. In se mi zdi, da je bil moj glavni problem, da nisem spoštoval igre in sem rushal, tko kot vsako igro kjer lahko buttonmashaš do zmage.

 

Tudi za BB sem slišal pravit, da je neka noro težka igra, kjer lahko bosse ponavljaš tudi po 20x-30x. Sam jaz sem malokrat ponavljal kakega bossa (razen v DLCju), s tem, da sem si jemal dosti več časa, da sem naštudiral patterne napadov in kako se jim izmikat. Dark Souls Remastered je po BBju res jeben joke recimo.

Ne vem no. Bomo vidli. V bistvu komaj čakam. :D

 

saj lahko igras soul safe dodge, run, hit, repeat, pa pocas chipas vitality bossom (ne vsem), samo ni to to. itak je samo attack, (attack,) deflect, mikiri counter ali jump ali dodge; repeat :D  ko bos zaobladal (perfect) deflect za nabijanje posture sovragom, nastudiral njihov ritem udarcev, bos uzival v igri. sam je res pri Sekiru, long is the way and hard that out of hell leads up to light. 

ko bos na mestu, kjer je sedaj Simsa, se ti z malo raziskovanja odprejo poti in 'gres' po Prayer Beade. vse skupaj jih je 40, za 10 ogrilc. z njimi si krepis tako vitality kot posture. je pa res, da jih vec kot polovico dobis od mini bossov in nekateri so res pain in the ass. na sreco so vecinoma najbolj koristni skilli postavljeni v prvi del posameznega skill treeja. nadgradnja prostetike je vec ali manj nesmiselna, saj so osnovne razlicice good enough. probaj jih najdet cimvec ze v zacetku. komot gres v jebeno Hirato, in poberes vse uporabne stvari, main bossa pustis za kasneje, too tough enemyem se pa izognes (to taktiko uporabis tudi za druga obmocja). rdeci in zeleni bonboni so ful uporabni, probaj jih farmat. vecina mini bossov ima en free deathblow, marsikatera muka prihranjena. vse headlesse prisparaj za konec igre, vseeno pa jih povohaj. 

 

upam, da te zasvoji. in ce te, komaj cakam, da stiskam osvezi temo.

 

 

pa na PS5 60 fps, fuck yeah

uredilo bitje g. Profesor
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Prvo malo infota za nazaj, ker si januarja nisem vzel časa za report.

 

Vmes sem decembra pol kupil Thief-a, čeprav mi ga je @Chamir pametno odsvetoval; da te še enkrat quotam:

 

Navedek

Preprosto ne morem in ne morem dojeti, kako je podebiljena v primerjavi s prvencem. Od tega, da je zdaj za igralca vse posebej obarvano in označeno (v prvencu iz 1998 si lahko rope arrow iztrelil v vsako leseno podlago, zdaj samo še v posebej highlightane), zgodba je veliko slabša, dizajn okolij je v primerjavi s prvencem, kjer vse skupaj resno meji na genialnost, laughable.

 

Grafika je lepa, v ostalem pa se moram po 21-ih urah igranja gladko strinjati s tabo. Pa še grafično je vse tako temačno in turobno; saj vem, da ima to povezavo z zgodbo (kjer btw vidiš končni plotline že od intro videa dalje), ampak če bi bilo okolje vsaj malo bolj svetlo in barvito - kot je v tutorialu, bi bilo igranje vsaj manj duhamorno. Okolje je tako ozko in klaustrofobično, da ne moreš prehodit 10 metrov, ne da bi se zaletel v oviro, okno ali level loading; zgodba je predvidljiva in zaradi tega nezanimiva, novi dodatki ala šraufanje jaškov pa pomojem gameplayu ne doprinesejo skoraj ničesar. Sodu pa je izbil dno trenutek, ko sem prišel v misijo v tovarni, kjer Garret na začetku izusti stavek:

 

"I'll make my own way in."

 

Pol se obrnem levo, kjer se stikata streha, na kateri sem in sosednja streha, ter sklenem priti v tovarno preko streh. Nope, nevidna stena tam, kjer bi se komot lahko potegnil preko; edina opcija je nastavljeni štrik navzdol in kar so ti pač dali devi na razpolago. Tam mi je prvič vse dol padlo, samo sem pol še malo vztrajal, da pač dam špilu vsaj pošteno šanso. Naredil sem še par misij, vendar me je pol na neki točki preprosto minilo igrat. Nisem ga še odinštaliral, samo me pa trenutno sploh ne mika nadaljevat.

 

Kaj je pa dobra stran tega, da sem si ga kupil? Po par urah igranja sem si mislil "It's not me, right? It can't be me..." in zalaufal Thief Deadly Shadows, ki si ga lastim že par let, da primerjam gameplay feeling. Po par urah sem se moral prav prisilit, da sem ga nehal špilat :D Pol sem se pa kar odločil za dokup obeh ostalih špilov (enke in dvojke), ker je bil še dodaten popust za bundle. Po zaslugi zadnjega Thiefa sem torej sedaj ponosni lastnik vseh prvih treh v digitalni obliki ;) Enko imam pa že od 90ih let tudi v fizični obliki; bom ob priliki prilimal fotko škatle, ker je :wub:

 

Aja, pa še to:

 

Navedek

Mimogrede, igral sem Bastion. Lušten špilček, komot ga daš nazaj na seznam :D

 

Done & done, sem ga pol tudi kupil, samo še ni bilo časa za igrat. Toliko za nazaj, v naslednjem postu pa opišem trenutno igranje.

uredilo bitje Tom7i
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Sekiro igram tko kot vse igrice v lajfu, elitni član ceha švicarskih sirarjev. Pred pijance Juztom sem tako na max range aggrotal, backstabal in spizdil itd. večino normalne zalege, preden sem govoril z modelom na obali, ki ti pomaga v fajtu. Očitno je imela mojga sirarjenja dost tud igrica, in sem zbuggal bossa za fog wall :| Sem bil poj še vseen dost vztrajna pizda in se ga skozi zid spravil na 0% hp, ampak mu ne moreš stisnt deathblowa, gg. Sem rekel ok, ne da se mi zdej vse še enkrat, grem drugam.

 

V jami zlezem v nek brlog, kjer me začnejo obletavat florestenčne lobanje in mi šopat terror. Probam privijugat do bossa, mu s par udarci naredim tok škode, kot če bi ga pretepal z rabarbaro, terror meter se nafila, instagib. Fino, tega bossa bom pustil za kasnej.

 

Grem dalje po jami do lifta, najdem neke kung-fu menihe. Do vhoda v tempelj nisem niti vedel, kok so zajebani, ker sem jih odstranjeval way of shinobi, tam se dobil po pički od ene 6h naenkrat, da sem komaj spizdil. Mi rata mimo ščurkov skoz ene lukne v strehi pridet na drugo stran, nikjer kipca od bude, edini most naprej pa pazita dva modela iz kitajske gimnastične reprezentance z rezili na obeh straneh sulice. Zagrizem prah, si rečem pizda spet mimo menihov, bom šel pogledat še kam drugam.

 

Grem v luknjo, kamor te vržejo na začetku, spet en taekwondo model na speedu z mečem. OK, še druga stran, pomoje je to atomicov general na vrhu šteng, ta ma namest sulice faking pole jumping palco.

 

Po težavnosti razvrščene opcije imam tko (od za to mam še živce do nope):

- pijani model s frendi

- general, ki z velikostjo sulice neki kompenzira

- takewondo model

- poln tempelj Jet Lijev

- DJ truplo s terror skulls lightshowom

  • Za crknit smešno +1 6
Povezava do prispevka

@amnesia Hvala, si ga bom z veseljem ogledal :) Kot obljubljeno, še moje trenutno gamersko stanje.

 

Trenutno še vedno igram EVE Online, kolikor imam pač na voljo časa za zabit, that is (običajno kaki dve uri pred spanjem). Kot sem predvideval iz mojih preteklih izkušenj v WoW-u, me je tudi ta MMORPG čisto posrkal vase; ne vem sicer, koliko časa me bo držalo, vendar za zdaj še ne kaže znakov dolgčasa.

 

Reč je precej kompleksna, marsikaj je treba poguglat in si ogledat par tutorialov; samo ko imaš neke osnove pokrite, pol kar gre. Nisem se osredotočil na le eno dejavnost, kot to marsikdo priporoča, temveč rotiram med casual miningom, casual exploration/hacking ter casual PVE oz. rattingom. Ko se naveličam enega, grem delat drugo in tako naprej... poleg tega sem se včlanil v eno kul korporacijo (EVE verzija guildov), ki v osnovi deluje kot NPC corp, le da ni treba plačevati nobene takse in pol igralcu ostane ves prigaran denar; pa še v nobeno dejavnost te ne silijo, ker so pač taki kot NPC corp :D Tako lahko komot solo PVE-jam, ne da bi mi kdo s čim težil, kar mi trenutno tudi najbolj ustreza.

 

Denarja oz. ISK-a se sicer za večje in bolj zmogljive ladje rabi kar precej, vendar se ga čez čas skozi grindanje tudi kar nekaj nabere; sploh, če se malo poglobiš v osnove tradinga in greš pol bolj vredno robo prodajat v določene postaje. Zastonjskim oz. Alpha accountom seveda ni vse najboljše dosegljivo; se pa da s tem, kar je dosegljivo, tudi nekaj narest.

 

Kar se treninga skillov oz. lastnosti tiče, me je presenetilo dejstvo, da reč deluje po načelu browser iger ala O-Game; skilli so namreč time-locked in vsak nov level training traja dlje, za višje levele pol čakaš tudi po dva tedna in celo par mesecev. Kot v O-Game-u si tudi tukaj lahko kupiš (in dobiš zastonj) skillpointe, ki jih je možno vložit v hitrejši napredek, vendar si jaz zastonjske raje hranim za kasneje; čas itak teče sam po sebi in se mi načeloma nikamor ne mudi.

 

 

Da ne bom dolgovezil le o lastnih izkušnjah, še ena epska štorija iz bližnje preteklosti: v noči iz 30. na 31. decembra 2020 so igralci v EVE-u podrli 2 svetovna rekorda in sicer za najdražjo bitko v zgodovini videoiger ter za največ izgubljenih Titanov v EVE-u. Titani so največje in najdražje ladje (seveda Omega only), ki tudi naredijo največ škode. Da igralec lahko postane pilot Titana, mora več mesecev in celo let vlagat v določene skille ter zapravit celo premoženje ISK-a za ladjo. Največja zavezništva imajo teh ladij na stotine, vendar pa tudi dolgo časa traja, da se jih toliko zgradi.

 

Trenutno v EVE že kake pol leta divja vojna med dvema največjima zavezništvoma - Imperium ter PAPI. Imperium so že dolga leta del inventarja, lani pa so se novejši PAPI odločili, da bodo razbili status quo velesil in jih napadli. Boj je dosegel vrhunec tik pred novim letom ter prinesel lep in drag virtualni ognjemet, ki si ga skupaj z opisom dogajanja lahko ogledate v spodnjem videu:

 

 

Če koga morda zanima še več številk, podatkov in slik glede te bitke, kliknite tukaj.

uredilo bitje Tom7i
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Edit, ker sem prej pozabil omenit oziroma razložit kontekst uničene ladje v EVE Online: ko ti v EVE kdo uniči ladjo, je ta uničena za vedno z večino opreme in vsebine vred (odvisno od RNG-ja). Če je sovražnik milostljiv, pusti tvojega klona (pilota ladje) zbežati v escape podu, če pa uniči še tega, se pojaviš kot nov goli klon v domači vesoljski postaji. Ostanke uničene ladje pol napadalec običajno pobere, nesrečnemu poražencu pa preostane le, da si kupi ali zgradi novo ladjo. Kar se samega klona tiče, imaš lahko vgrajene tudi posebne cyber vsadke, ki ob uničenju pod-a prav tako grejo v franže. Izguba dobre ladje in opremljenega klona je tako običajno dokaj draga in zamudna reč, kar je botrovalo pregovoru "Don't fly what you can't afford to lose" :)

 

Sicer imaš v špilu tudi zavarovalnice, ki ti ladjo lahko za določeno ceno zavarujejo (na voljo imaš celo več razredov zavarovanj, kot v resnici za avtomobil), vendar običajno izkupiček zavarovalnine ne pokrije celotne vrednosti ladje (spet, kot v resnici pri avtu).

 

Za WoW-ovce, predstavljajte si, da bi po vsaki smrti ostali brez vse opreme in trinketov, ki bi jih bilo pol treba pridobiti na novo :P

 

Gapi182 reče pred 15 urami:

sam mal. Lahko dejansko prodaš te ladje za pravi denar in zaslužiš denar v igri al kaj? Pa to ne mislim tko da ti nekdo kupi account tako kot lahko pri LOLu.

 

Ne, oziroma je to - Real Money Trading - proti pravilom in ti lahko bannajo account, če te pri tem dobijo. Tako kot v LOL-u (Gold & RP) imaš tudi v EVE dve sorti denarja: zastonjskega in takega, ki ga lahko preko njihove trgovine kupiš za pravi denar; zastonjskega - ISK (oz. Gold) - se zasluži skozi igranje, PLEX (oz. RP) pa lahko kupiš le s pravim denarjem.

Se pa da z dovolj ISK-a v špilu tudi kupit PLEX (običajno za Omega game time), samo je drago ko pes in načeloma dosti lažje in hitreje stegnit kreditno kartico; ta sistem je primerljiv z WoW Token-i.

 

Vrednost uničenih ladij je bila izračunana na podlagi njihove vrednosti v ISK-u, preračunanem v PLEX, to pa pol v USD. Navajam razlago studia:

 

Navedek

USD Value of Losses: $378,012
Based on the average sale value of PLEX. This number is simply given as a way to represent the effort-value of the destruction and not an actual amount of money spent by participants on this fight.

...

The numbers shown in this chart are not exact amounts spent by players on this battle (as much of these fleets were paid for in thousands of man hours of in-game work) but an equivalent value had they attempted to buy all the ships and equipment used in the fight out of pocket via PLEX. The USD value is calculated using the average value of PLEX purchases at that time and the average ISK market price of PLEX.

 

Sicer se to v LOL ne da dobro prevest, ker tam ne izgubiš championa za vedno, ko ti umre v boju (in ga ne rabiš vsakič znova kupit); če bi ga pa, bi bil v osnovi izračun, koliko je bilo v posamezni bitki uničenega RP-ja/Golda, preračunanega v trenutno vrednost USD.

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka

Sem si pogledal malo video o celotni ekonomiji. Deluje neverjetno zapleteno, kot prava ekonomija. Verjetno bi potreboval vsaj kako leto igranja da bi to razumel :D. Vidim pa da ne morem to ravno primerjati s kakšnim LOLom ker je tu dejanska ekonomija brez NPCjev

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 10 urami:

Sekiro igram tko kot vse igrice v lajfu, elitni član ceha švicarskih sirarjev. Pred pijance Juztom sem tako na max range aggrotal, backstabal in spizdil itd. večino normalne zalege, preden sem govoril z modelom na obali, ki ti pomaga v fajtu. Očitno je imela mojga sirarjenja dost tud igrica, in sem zbuggal bossa za fog wall :| Sem bil poj še vseen dost vztrajna pizda in se ga skozi zid spravil na 0% hp, ampak mu ne moreš stisnt deathblowa, gg. Sem rekel ok, ne da se mi zdej vse še enkrat, grem drugam.

 

V jami zlezem v nek brlog, kjer me začnejo obletavat florestenčne lobanje in mi šopat terror. Probam privijugat do bossa, mu s par udarci naredim tok škode, kot če bi ga pretepal z rabarbaro, terror meter se nafila, instagib. Fino, tega bossa bom pustil za kasnej.

 

Grem dalje po jami do lifta, najdem neke kung-fu menihe. Do vhoda v tempelj nisem niti vedel, kok so zajebani, ker sem jih odstranjeval way of shinobi, tam se dobil po pički od ene 6h naenkrat, da sem komaj spizdil. Mi rata mimo ščurkov skoz ene lukne v strehi pridet na drugo stran, nikjer kipca od bude, edini most naprej pa pazita dva modela iz kitajske gimnastične reprezentance z rezili na obeh straneh sulice. Zagrizem prah, si rečem pizda spet mimo menihov, bom šel pogledat še kam drugam.

 

Grem v luknjo, kamor te vržejo na začetku, spet en taekwondo model na speedu z mečem. OK, še druga stran, pomoje je to atomicov general na vrhu šteng, ta ma namest sulice faking pole jumping palco.

 

Po težavnosti razvrščene opcije imam tko (od za to mam še živce do nope):

- pijani model s frendi

- general, ki z velikostjo sulice neki kompenzira

- takewondo model

- poln tempelj Jet Lijev

- DJ truplo s terror skulls lightshowom

 

Hehe DJ truplo je end-game roba, kar pusti tiste lepe strice na miru zaenkrat :D Jaz bi se zelo bal še tistih gimnastičarjev z rezili, tisto je prfuknjeno težek fajt za običnega nasprotnika. Če je pa uni momak s sulico Seven Spears of Ashura, m m mmm, tisti ga tudi kvalitetno nakaže. Ta dva boja, VS gimnastičarji in VS 7 Spears sta med bolj moškimi ne-boss fajti v špilu :)  A neke snakeman pol-bosse s ful močnimi puškami in ublockable grabi si že srečal? Tisto je tudi extreme anal pain submission bondage gape kink.com roba

Povezava do prispevka

Zjutraj končal Tyranny, 3/5. Sem pričakoval precej manj glede na medle odzive — je kar vleklo. Nekaj RPG mehanik je poraznih, precej stvari nerazloženih, po drugi strani pa se je ves čas videlo, da ima veliko širino in bi bilo drugačno ponovno preigranje lahko precej drugačna izkušnja. A nisem tak fan.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...