Šimšalamima Huhu Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Probaj odigrati več kot 2 levela v dn3d danes pa odigraj dva v quake. Večina dn3d ima kar slab level dizajn, sploh kasnejše epizode, niso vsi ravni Hollywood Holocaust. Kar se tiče MPja in koliko časa je ta živel (oz. še živi) pa sploh ni primerjave. Saj lahko dihaš, noben ne serje po fosilih, samo quake se je postaral ful boljš in je bil ful bolj vizionarski in vpliven kot dukič. Maš 20th anniversary world tour na steamu, imo ni vreden 20€. Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Čak Duke je starejši, nekako generacija Dooma in ni pravi 3D, Quake je imel konkurenco v Unrealu Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Oba sta letnik 96, par mescov razlike, Unreal je bil konkurenca q2. Je bil pa quake en izmed prvih, če ne kar prvi zares 3d fps. Dukič je uporabljal doom stil fejk 3d pogon, ki pa je bil blazno popularn, pa map editor je bil simpl ko pasulj, za mp smo mel od frenda bajto z njegovo sobo in 486 vred. Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Sem v zadnjih letih preigral tako DOOM 1 kot Duke Nukem 3d (Anniversary Tour) in Quake. DOOM 1 in Quake gladko boljša od DN3D. Duke Nukem 3D ima na čase res obupen dizajn stopenj. Všeč mi je prvih par levelov v prvi epizodi, ene dva levela v vesoljski in tretja epizoda mi je cela kar všeč. Ampak celokupno vsaj ene 50 % stopenj je slabih Tako da ja, med DOOM 1 in Quake bi se težko odločil za favorita, Duke pa res opazno slabši. Mislim da mi je Quake celo najbolj všeč Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Tudi Unreal priporočam za it skozi, ki je na čase res unreal, prav uno WTF, kako je bilo možno naredit tako dober špil takrat. Ampak je pa dve leti starejši od Quake 1 Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 (urejano) Ne govorim o staranju igre. Govorim o igranju takrat. In duke je bil po zabavnosti svetlobna leta pred quakeom, zame. Quake je bil takrat res prvi pravi 3d, bil pa je tudi grd ko smrt. Pri duku si lahko stvari zagazil! Prašiči! Striptizete! Unreal se naredli pozneje kot Quake in duke, in je zato težko primerjat. Je bil pa cool. Vsi skupaj pa so se lahko šli skrit pred Blood. Karakter tam je legenda, orožja pa tudi. Voodoo lutka! Samo zato ker je bil prelomen še ne pomeni da je bil boljši. In ker je nekaj rip off ne pomeni da je slabše kot original (Dark Forces?). 22. avgust 2021 uredilo bitje darksaga Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 darksaga reče pred 7 minutami: Vsi skupaj pa so se lahko šli skrit pred Blood. Karakter tam je legenda, orožja pa tudi. Voodoo lutka! Blood je bila res kultna igra. Poleg tega so Monolith Studios podpisani tudi pod "novejše" klasike No One Lives Forever. Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Mene pa zanima, kako so dobre danes - nostalgični spomini gor dol, najboljše igre morajo odločno kljubovati času. In Duke Nukem 3D mu kljubuje daleč najslabše od te ekipe Blood pa nisem še nikoli igral, sprobam ob priliki Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 doomi so poceni pa igram zdaj eternal huda igrica skoda da sem mentalni invalid pa morm igrat na drugi najlazji tezavnosti Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Also igračkam Twelve Minutes. Špil na začetku hud k svina, sam žal ima tudi ekstra proper zalogo kiksov, napakic in nezloščenosti. Bom preigral za neko bolj konkretno mnenje, samo res mi je škoda igrice, ker začetek je bil awesome 1 Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 DaCapo reče pred 14 minutami: No One Lives Forever. Ja. Ta je še boljša. Dvojke nisem še končal ... moram ob priliki. Igra mi je čisto scrashala malo po vrtincu in 'leteči hiši'. Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 (urejano) Šimšalamima Huhu reče pred 2 urama: Ne vem če je bil Quake pred svojim časom, mogoče je samo nastal v bojših časih, kjer so programerski geniji še našli izziv v videoigrah, kjer so tehnološke omejitve 90h dale krila dizajnerjem in kjer so bili kravatarji tok bolj yolo glede denarja in rokov. Pač, ID si je do izdaje Quake nabral toliko dnarja, da so itak lahko delali kar so hotli. Toliko znanja kot so si nabrali do takrat jim je dosti pomagalo pri programiranju Quake. Igre so tako šle v to smer že same po sebi in je real 3D shooter bil že sam po sebi cilj, ki pa ni bil do takrat konkretno izvršen zaradi hardwerskih omejitev. Fora je tudi, da za kreacijo igre kot je Quake (pa ni važno, ali danes ali takrat) ne rabiš pač blazno toliko dela in je take projekte lahko samo par folka dokaj hitro sprogramiralo. Že ta slika, ki si jo delil je jasen znak kako simple je bilo neko mapo naredit. Pojdi igrat kak resen RPG danes (trenutno igram Kingdom come: deliverance), pa se zazri koliko bolj kompleksni so vsi environmenti, fizika, animacije, zgodba, VA, fight interakcije...... Enostavno ni primerjave zahtevnosti v programiranju česa takega, pa čeprav imaš že ogromno toolov za to. Predvsem kooordiniranje tako velikih teamov in doseganje quality standarda, ki je danes samoumeven. Da ne omenim koliko ljudi je danes softverašev napram tistim letom. Enostavno moreš bit 10x večji genij, da te folk sploh opazi in se ne izgubiš v šumu okolice. 22. avgust 2021 uredilo bitje MaDrung Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Nisem nikol igral Quaka 1, ker v tistih letih sploh še nisem imel proper gaming PCja in se ga je par let kasneje pri meni nekako držal label na uč monotonega, usrano-rjavega prototipa za Quake 2, ki mi je dogajala mnoga leta nazaj in sem od vseh slišal, da je upgrade na enko v vseh možnih pogledih... Bom očitno res moral ob priliki probat Q1 Duka 3D sicer tudi nisem igral že mnogo let, je pa takole po spominu napram Q1 res špil, katerega legendarnost se v veliki meri šlepa na Dukove one-linerje in ostale 'humorne' vložke, ki so se nam kot 10-letnikom zdeli noro kul in duhoviti (v DNF iz 2011 pa so že realno izpadli prežvečeni in nesmešni), večjo barvitost in umeščenost v everyday okolje (v primerjavi s hladnimi, praznimi Quakovimi hodniki v parih odtenkih rjave) ter na razne gimmicke (shrink gun, metanje keša striptizetam itd.). Tako da čisto verjamem, da se mnogo let kasneje (ko nas ta humor za 12-letnike in gimmicki pustijo hladne) izkaže, da Duke 3D nima tako zelo carskih FPS temeljev (level dizajn, gladko, hitro in natančno gibanje in nažiganje), Quake (ki se nam je nekaterim zdel kot en ful hladen, pust, zamorjen tech demo) pa se je iz istega razloga postaral dosti bolje. 3 Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Ta high fidelity ni sam po sebi nobena garancija za kakovost, ki jo te stare igrejo imajo. Pokažej tudi koliko je dejansko vreden dizajn, občutek za tempo, kako lahko z zelo omejenim naborom orodij (nula CGI, interaktivnih animacij, skritpiranih dogodkov je praktično nič) potegneš igralca v okolje in mu predstaviš narativo. Nagibam se k teoriji, da ravno zato, ker so imeli tako malo možnosti, pa vsaka od njih je stala ful več kot danes, je bila kreativa tok boljša in poudarek na detaljih večji. Ne vem če me bo še kakšen FRP tok presentil kot Fallout, kjer je frend svoj char konstantno filal z alkoholom in s časom ugotovil, da mu med potovanjem po mapi (ki je bil samo zakamufliran loading screen) iz inventarja avtomatsko zginevajo flaše in ima lik po vsaki daljši poti že v štartu mačka ... Pomoje je bil quake za večino od nas pri izidu problematičen, ker je na 320x200 na 16-bitno shemo laufal z mogoče 20 fps. Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 (urejano) Men je bil Quake tko par nivojev višje kot Duke in Doom... nisem bil pa 10 star, ko sem to igral. Duka v bistvu nisem neki ventiliral. Unreal, pa se prav spomnim prvega levela, ko se se zablešči voda na tleh, tisto je bilo waaaat! 22. avgust 2021 uredilo bitje Bessie 2 Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 ful je velka razlika med 96 špili in 98 špili še dons, če mi daš v roke Unreal, HL ali SiN, bom čist nahajpan Quake sem igral veliko, DN3D še več, ampak ni to tak experience kot so potem dve leti mlajši špili bili je pa res da sem ahal in ohal nad Doom I & II, Quake mi je pa odpel hlače, samo po letu 98 se nism zares več vračal nazaj ker pri vseh Soldier of Fortune, Half-Life in Unreal špilih ni blo več tok zanimivo Mi je pa všeč hitrost pri Quake Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Drugače pa sem preigral tudi Heretic in Hexen, ampak se skoraj ničesar več ne spomnim . To so bile tudi od iD Software, ampak če se ne motim, precej manj popularne kot Doom, Quake itd. Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 Hexen bom za vedno imel v spominu, ko sem gruntal uganke (v časih, ko internet ni obstajal): ofneš stikalo, nekaj slišiš, nakar se je nekaj odprlo par levelov stran. Zdaj pa ti vedi, kaj se je zgodilo. Kljub določenim pomankljivostim je imel res lep odmik od klasičnega Doom level designa, kjer so bili vsi leveli popolnoma ločeni med seboj. V Hexenu pa si se vračal in vse je bilo povezano. Pa še tri like s popolnoma različnim gameplayom si imel. Škoda, ker so ti dali le 4 orožja, pa eno od teh je še bilo v treh kosih, ki si jih nato sestavil in je bilo po moči BFG tier. 1 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 22. avgust 2021 Share Objavljeno 22. avgust 2021 @bitsurugi: jaaa, zdaj se spomnim, da je bil "hub", kamor si se vračal in šel potem v nek drug level. Povezava do prispevka
foker Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Quaka ga rula ,.. zlasti prvi svet,.. Shareware forever. Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Meni je definitivno Duke3d boljsi od Quaka. Sem ga preigral kako leto nazaj in zelo uzival. Ce hoces dobre levele igras 4 to epizodo (iz Plutonium packa). Najboljsi pa itak Unreal 1. Je pa veliko teh "3D" spilov iz te generacije dobrih in legendarnih. (Doom, Duke, Quake, Unreal, HL1) Povezava do prispevka
1min3 Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Meni je pri Unrealu ostal v spominu tisti prvi encounter - ko se začnejo na hodniku počasi ugašati lučke do popolne teme in samo naenkrat slišiš rjovenje “aliena” + začne nažigati muzika. Pa uau grafika za tisti cajt. Sicer je pa meni še vedno Unreal Tournament (99) perfekcija multiplayer špila. Tudi v Q2 je šlo mnogo uric - ampak še zdaleč ne toliko kot v UT… 1 Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Tale unreal spomin mam tudi js, in kak se je hudic izmikal, nic drugega se ne spomnim Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Ni čisto prvi encounter, je pa zelo na začetku. Jaz se spomnim, da sem kot otrok samo lepo esc+quit now lep lp taktiko ubral, ko so se začele ugašat luči Drugače pa mi ima Unreal že pred tem dva epska momenta, prvič ko prideš ven iz ladje in je okolje hkrati podobno zemeljskemu in hkrati tako rahlo creepy drugačno. Pol drugi carski moment pa, ko se zaveš odprtosti igrice oziroma, da za tisti čas vse izpade kot ena huge mapa, saj se lahko vračaš v prejšnje levele. Pa tam, kjer prvič izbiraš pot, je zelo nejasno: lahko greš v vesoljsko ladjo al rudnike na levo (pozabil že kaj točno), lahko pa ga faith leapaš v en prepad na desno, na dnu katerega vidiš jezerce Carski spomini, prvi Unreal ima nerealno dobro kampanijo. Samo tako nostalgično ga dobi po pički, ker je istega leta izšel Half-Life s še boljšo kampanijo hehe 2 Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Unreal je imel afaik linearne mape brez vračanja? Q2 je imel hub sistem. Unreal je odlomil tud z glasbeno podlago, že sam prelet gradu v introtu pa muzkica, prec si vedu evo next gen, fotr bo mogu zraven dat za grafično. Pa taka očitna art razlika je bila, na eni strani vse neki led modro in zeleno, high tech konzole, divja vegetacija, nebo polno nekih vesoljskih lepot, na drugi strani krvav, rdeč, marsovski quake, samo skale in rjasto železo, konstantno moreči oblaki nad glavo, če si ga sploh videl. Pa edini problem v lajfu kdaj sprašuje slovenščino. 1 Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Afaik je imel linearne mape z vračanjem, ki je bilo redko nujno. Torej v praksi si lahko backtrackal in se vrnil v prejšnji level, je pa bil backtracking redko relevanten za napredovanje v igri. Ampak ta opcijski backtracking je bil meni res carski inin mi je dajal vtis organskosti in ogromnosti sveta (pač časi before GTA 3, ko se je ta pojem čisto na novo definiral, čeprav ima GTA 3 v resnici zelo mini mapo ). Saj a ni mel Half Life podobne scene? Malo sem že pozabil, ki HL pa res nisem igral že milijon let. Povedano drugače, ne vem točno, kam na premico svojih favoritov naj umestim Unreal in HL1 Quake 1 > DOOM > Duke Nukem 3d 1 Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 kam umestiš SiN, shooter ki je bil do neke mere celo nelinearen + da si lahko kako stvar rešil na več načinov to je blo od tipčkov iz Ritual Ent. (Heavy Metal: F.A.K.K. 2, Elite Force 2) Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Nisem igral žao Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Šimšalamima Huhu reče pred 1 uro: Unreal je imel afaik linearne mape brez vračanja? Q2 je imel hub sistem. Unreal je odlomil tud z glasbeno podlago, že sam prelet gradu v introtu pa muzkica, prec si vedu evo next gen, fotr bo mogu zraven dat za grafično. Pa taka očitna art razlika je bila, na eni strani vse neki led modro in zeleno, high tech konzole, divja vegetacija, nebo polno nekih vesoljskih lepot, na drugi strani krvav, rdeč, marsovski quake, samo skale in rjasto železo, konstantno moreči oblaki nad glavo, če si ga sploh videl. Pa edini problem v lajfu kdaj sprašuje slovenščino. Točno to. Unreal je meni imel eno najboljših SP kampanj v tem žanru. Muzika je še dandanes vrhunska, vzdušje fenomenalno, pa enemiji so bili za tisti čas zelo napredni, kar se AIja tiče, še posebej tisti ikonični sovragi. Začneš na Vortex Rikers, prison ship, ki crashne na uncharted planetu, ko gre pogledat za nek distress signal, prvi nivo s takim horror/alien vibe, pol prideš ven, ful, ma res ful lepa in odprta cona, kar je bilo za tisti čas redkost. Pol prideš do tistega znamenitega gradu, ki je z desingom prednjačil za tista leta. Na koncu pa spet v alien ship/base. Štorja podana preko sporočil translatorja in zelo zanimiva, čeprav tedaj kot mulc sem tole bral vsako drugo vrstico Poleg okolja, so bila orožja že v prvencu zadeta v nulo, že prva prdalica je delala štalo ko si jo upgrejdal, pol si imel Flak cannon, pa seveda tudi tisto orožje, kjer si kuglico ALT fire ustrelil s primary v zrako in je nardil big bad explosion. Facking 1A. Pa dokaj dolga je bila kampanija. Če bi si kdaj kaj želel, da nardijo remake je to Unreal 1. Muziko naj niti ne taknejo. 2 Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. avgust 2021 Share Objavljeno 23. avgust 2021 Bessie reče pred 16 urami: Men je bil Quake tko par nivojev višje kot Duke in Doom... nisem bil pa 10 star, ko sem to igral. Duka v bistvu nisem neki ventiliral. Unreal, pa se prav spomnim prvega levela, ko se se zablešči voda na tleh, tisto je bilo waaaat! Podpis pod vse kar si napisal. Quake in Unreal sta mi bila res zakon in kultna naslova. Duke 3D mi je bil od vedno smeti za folk, ki pali na primitivni humor al neki. Zgleda sem že od malega SJW. Imam pa dobre spomine na Doom. Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki