Skoči na vsebino

Trenutno igram [08/2021]


Priporočeni prispevki

Probaj odigrati več kot 2 levela v dn3d danes pa odigraj dva v quake. Večina dn3d ima kar slab level dizajn, sploh kasnejše epizode, niso vsi ravni Hollywood Holocaust.

Kar se tiče MPja in koliko časa je ta živel (oz. še živi) pa sploh ni primerjave.

Saj lahko dihaš, noben ne serje po fosilih, samo quake se je postaral ful boljš in je bil ful bolj vizionarski in vpliven kot dukič. Maš 20th anniversary world tour na steamu, imo ni vreden 20€.

Povezava do prispevka

Sem v zadnjih letih preigral tako DOOM 1 kot Duke Nukem 3d (Anniversary Tour) in Quake. 

 

DOOM 1 in Quake gladko boljša od DN3D. Duke Nukem 3D ima na čase res obupen dizajn stopenj. Všeč mi je prvih par levelov v prvi epizodi, ene dva levela v vesoljski in tretja epizoda mi je cela kar všeč. Ampak celokupno vsaj ene 50 % stopenj je slabih

 

Tako da ja, med DOOM 1 in Quake bi se težko odločil za favorita, Duke pa res opazno slabši. Mislim da mi je Quake celo najbolj všeč 

Povezava do prispevka

Ne govorim o staranju igre. Govorim o igranju takrat. In duke je bil po zabavnosti svetlobna leta pred quakeom, zame.

Quake je bil takrat res prvi pravi 3d, bil pa je tudi grd ko smrt.

Pri duku si lahko stvari zagazil! Prašiči! Striptizete!

 

Unreal se naredli pozneje kot Quake in duke, in je zato težko primerjat. Je bil pa cool.

 

Vsi skupaj pa so se lahko šli skrit pred Blood. Karakter tam je legenda, orožja pa tudi. Voodoo lutka!

 

Samo zato ker je bil prelomen še ne pomeni da je bil boljši. In ker je nekaj rip off ne pomeni da je slabše kot original (Dark Forces?).

uredilo bitje darksaga
Povezava do prispevka
darksaga reče pred 7 minutami:

Vsi skupaj pa so se lahko šli skrit pred Blood. Karakter tam je legenda, orožja pa tudi. Voodoo lutka!


Blood je bila res kultna igra. Poleg tega so Monolith Studios podpisani tudi pod "novejše" klasike No One Lives Forever. 

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 2 urama:

Ne vem če je bil Quake pred svojim časom, mogoče je samo nastal v bojših časih, kjer so programerski geniji še našli izziv v videoigrah, kjer so tehnološke omejitve 90h dale krila dizajnerjem in kjer so bili kravatarji tok bolj yolo glede denarja in rokov.

 

Pač, ID si je do izdaje Quake nabral toliko dnarja, da so itak lahko delali kar so hotli. Toliko znanja kot so si nabrali do takrat jim je dosti pomagalo pri programiranju Quake. Igre so tako šle v to smer že same po sebi in je real 3D shooter bil že sam po sebi cilj, ki pa ni bil do takrat konkretno izvršen zaradi hardwerskih omejitev.

Fora je tudi, da za kreacijo igre kot je Quake (pa ni važno, ali danes ali takrat) ne rabiš pač blazno toliko dela in je take projekte lahko samo par folka dokaj hitro sprogramiralo. Že ta slika, ki si jo delil je jasen znak kako simple je bilo neko mapo naredit.

Pojdi igrat kak resen RPG danes (trenutno igram Kingdom come: deliverance), pa se zazri koliko bolj kompleksni so vsi environmenti, fizika, animacije, zgodba, VA, fight interakcije...... Enostavno ni primerjave zahtevnosti v programiranju česa takega, pa čeprav imaš že ogromno toolov za to. Predvsem kooordiniranje tako velikih teamov in doseganje quality standarda, ki je danes samoumeven. Da ne omenim koliko ljudi je danes softverašev napram tistim letom.

 

Enostavno moreš bit 10x večji genij, da te folk sploh opazi in se ne izgubiš v šumu okolice.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Nisem nikol igral Quaka 1, ker v tistih letih sploh še nisem imel proper gaming PCja in se ga je par let kasneje pri meni nekako držal label na uč monotonega, usrano-rjavega prototipa za Quake 2, ki mi je dogajala mnoga leta nazaj in sem od vseh slišal, da je upgrade na enko v vseh možnih pogledih... Bom očitno res moral ob priliki probat Q1 :)

 

Duka 3D sicer tudi nisem igral  že mnogo let, je pa takole po spominu napram Q1 res špil, katerega legendarnost se v veliki meri šlepa na Dukove one-linerje in ostale 'humorne' vložke, ki so se nam kot 10-letnikom zdeli noro kul in duhoviti (v DNF iz 2011 pa so že realno izpadli prežvečeni in nesmešni), večjo barvitost in umeščenost v everyday okolje  (v primerjavi s hladnimi, praznimi Quakovimi hodniki v parih odtenkih rjave) ter na razne gimmicke (shrink gun, metanje keša striptizetam itd.).

 

Tako da čisto verjamem, da se mnogo let kasneje (ko nas ta humor za 12-letnike in gimmicki pustijo hladne) izkaže, da Duke 3D nima tako zelo carskih FPS temeljev (level dizajn, gladko, hitro in natančno gibanje in nažiganje), Quake (ki se nam je nekaterim zdel kot en ful hladen, pust, zamorjen tech demo) pa se je iz istega razloga postaral dosti bolje.

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Ta high fidelity ni sam po sebi nobena garancija za kakovost, ki jo te stare igrejo imajo. Pokažej tudi koliko je dejansko vreden dizajn, občutek za tempo, kako lahko z zelo omejenim naborom orodij (nula CGI, interaktivnih animacij, skritpiranih dogodkov je praktično nič) potegneš igralca v okolje in mu predstaviš narativo. Nagibam se k teoriji, da ravno zato, ker so imeli tako malo možnosti, pa vsaka od njih je stala ful več kot danes, je bila kreativa tok boljša in poudarek na detaljih večji.

 

Ne vem če me bo še kakšen FRP tok presentil kot Fallout, kjer je frend svoj char konstantno filal z alkoholom in s časom ugotovil, da mu med potovanjem po mapi (ki je bil samo zakamufliran loading screen) iz inventarja avtomatsko zginevajo flaše in ima lik po vsaki daljši poti že v štartu mačka ...

 

Pomoje je bil quake za večino od nas pri izidu problematičen, ker je na 320x200 na 16-bitno shemo laufal z mogoče 20 fps.

Povezava do prispevka

Men je bil Quake tko par nivojev višje kot Duke in Doom... nisem bil pa 10 star, ko sem to igral.

Duka v bistvu nisem neki ventiliral.

Unreal, pa se prav spomnim prvega levela, ko se se zablešči voda na tleh, tisto je bilo waaaat!

 

uredilo bitje Bessie
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

ful je velka razlika med 96 špili in 98 špili

 

še dons, če mi daš v roke Unreal, HL ali SiN, bom čist nahajpan

 

Quake sem igral veliko, DN3D še več, ampak ni to tak experience kot so potem dve leti mlajši špili bili

je pa res da sem ahal in ohal nad Doom I & II, Quake mi je pa odpel hlače, samo po letu 98 se nism zares več vračal nazaj ker pri vseh Soldier of Fortune, Half-Life in Unreal špilih ni blo več tok zanimivo

Mi je pa všeč hitrost pri Quake

Povezava do prispevka

Hexen bom za vedno imel v spominu, ko sem gruntal uganke (v časih, ko internet ni obstajal): ofneš stikalo, nekaj slišiš, nakar se je nekaj odprlo par levelov stran. Zdaj pa ti vedi, kaj se je zgodilo. Kljub določenim pomankljivostim je imel res lep odmik od klasičnega Doom level designa, kjer so bili vsi leveli popolnoma ločeni med seboj. V Hexenu pa si se vračal in vse je bilo povezano. Pa še tri like s popolnoma različnim gameplayom si imel. Škoda, ker so ti dali le 4 orožja, pa eno od teh je še bilo v treh kosih, ki si jih nato sestavil in je bilo po moči BFG tier.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Meni je definitivno Duke3d  boljsi od Quaka. Sem ga preigral kako leto nazaj in zelo uzival. Ce hoces dobre levele igras 4 to epizodo (iz Plutonium packa).

Najboljsi pa itak Unreal 1.

 

Je pa veliko teh "3D" spilov iz te generacije dobrih in legendarnih. (Doom, Duke, Quake, Unreal, HL1)

Povezava do prispevka

Meni je pri Unrealu ostal v spominu tisti prvi encounter - ko se začnejo na hodniku počasi ugašati lučke do popolne teme in samo naenkrat slišiš rjovenje “aliena” + začne nažigati muzika. Pa uau grafika za tisti cajt.

 

Sicer je pa meni še vedno Unreal Tournament (99) perfekcija multiplayer špila. Tudi v Q2 je šlo mnogo uric - ampak še zdaleč ne toliko kot v UT…

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ni čisto prvi encounter, je pa zelo na začetku. Jaz se spomnim, da sem kot otrok samo lepo esc+quit now lep lp taktiko ubral, ko so se začele ugašat luči :D 

 

Drugače pa mi ima Unreal že pred tem dva epska momenta, prvič ko prideš ven iz ladje in je okolje hkrati podobno zemeljskemu in hkrati tako rahlo creepy drugačno. Pol drugi carski moment pa, ko se zaveš odprtosti igrice oziroma, da za tisti čas vse izpade kot ena huge mapa, saj se lahko vračaš v prejšnje levele. Pa tam, kjer prvič izbiraš pot, je zelo nejasno: lahko greš v vesoljsko ladjo al rudnike na levo (pozabil že kaj točno), lahko pa ga faith leapaš v en prepad na desno, na dnu katerega vidiš jezerce :D 

 

Carski spomini, prvi Unreal ima nerealno dobro kampanijo. Samo tako nostalgično ga dobi po pički, ker je istega leta izšel Half-Life s še boljšo kampanijo hehe

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Unreal je imel afaik linearne mape brez vračanja? Q2 je imel hub sistem.

 

Unreal je odlomil tud z glasbeno podlago, že sam prelet gradu v introtu pa muzkica, prec si vedu evo next gen, fotr bo mogu zraven dat za grafično.

 

Pa taka očitna art razlika je bila, na eni strani vse neki led modro in zeleno, high tech konzole, divja vegetacija, nebo polno nekih vesoljskih lepot, na drugi strani krvav, rdeč, marsovski quake, samo skale in rjasto železo, konstantno moreči oblaki nad glavo, če si ga sploh videl. Pa edini problem v lajfu kdaj sprašuje slovenščino.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Afaik je imel linearne mape z vračanjem, ki je bilo redko nujno. Torej v praksi si lahko backtrackal in se vrnil v prejšnji level, je pa bil backtracking redko relevanten za napredovanje v igri. Ampak ta opcijski backtracking je bil meni res carski inin mi je dajal vtis organskosti in ogromnosti sveta (pač časi before GTA 3, ko se je ta pojem čisto na novo definiral, čeprav ima GTA 3 v resnici zelo mini mapo :D). 

 

Saj a ni mel Half Life podobne scene? Malo sem že pozabil, ki HL pa res nisem igral že milijon let. 

 

Povedano drugače, ne vem točno, kam na premico svojih favoritov naj umestim Unreal in HL1 

 

Quake 1 > DOOM > Duke Nukem 3d

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 1 uro:

Unreal je imel afaik linearne mape brez vračanja? Q2 je imel hub sistem.

 

Unreal je odlomil tud z glasbeno podlago, že sam prelet gradu v introtu pa muzkica, prec si vedu evo next gen, fotr bo mogu zraven dat za grafično.

 

Pa taka očitna art razlika je bila, na eni strani vse neki led modro in zeleno, high tech konzole, divja vegetacija, nebo polno nekih vesoljskih lepot, na drugi strani krvav, rdeč, marsovski quake, samo skale in rjasto železo, konstantno moreči oblaki nad glavo, če si ga sploh videl. Pa edini problem v lajfu kdaj sprašuje slovenščino.

 

Točno to.

 

Unreal je meni imel eno najboljših SP kampanj v tem žanru.

 

Muzika je še dandanes vrhunska, vzdušje fenomenalno, pa enemiji so bili za tisti čas zelo napredni, kar se AIja tiče, še posebej tisti ikonični sovragi.

Začneš na Vortex Rikers, prison ship, ki crashne na uncharted planetu, ko gre pogledat za nek distress signal, prvi nivo s takim horror/alien vibe, pol prideš ven, ful, ma res ful lepa in odprta cona, kar je bilo za tisti čas redkost. Pol prideš do tistega znamenitega gradu, ki je z desingom prednjačil za tista leta. Na koncu pa spet v alien ship/base. Štorja podana preko sporočil translatorja in zelo zanimiva, čeprav tedaj kot mulc sem tole bral vsako drugo vrstico :D 

 

Poleg okolja, so bila orožja že v prvencu zadeta v nulo, že prva prdalica je delala štalo ko si jo upgrejdal, pol si imel Flak cannon, pa seveda tudi tisto orožje, kjer si kuglico ALT fire ustrelil s primary v zrako in je nardil big bad explosion.

 

Facking 1A. Pa dokaj dolga je bila kampanija.

 

Če bi si kdaj kaj želel, da nardijo remake je to Unreal 1. Muziko naj niti ne taknejo. 

 

 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Bessie reče pred 16 urami:

Men je bil Quake tko par nivojev višje kot Duke in Doom... nisem bil pa 10 star, ko sem to igral.

Duka v bistvu nisem neki ventiliral.

Unreal, pa se prav spomnim prvega levela, ko se se zablešči voda na tleh, tisto je bilo waaaat!

Podpis pod vse kar si napisal.

Quake in Unreal sta mi bila res zakon in kultna naslova.

Duke 3D mi je bil od vedno smeti za folk, ki pali na primitivni humor al neki. Zgleda sem že od malega SJW.

Imam pa dobre spomine na Doom.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...