Skoči na vsebino

Trenutno igram [08/2021]


Priporočeni prispevki

Vučko3 reče pred 1 uro:

Tale unreal spomin mam tudi js, in kak se je hudic izmikal, nic drugega se ne spomnim

Haha, faking tole. Najprej carska fora z lučmi, pol pa prvič v igrah doživel nasprotnika, ki strafe jumpa. Eden top OG igričarskih spominov. :avadodo:

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 2 urama:

Afaik je imel linearne mape z vračanjem, ki je bilo redko nujno. Torej v praksi si lahko backtrackal in se vrnil v prejšnji level, je pa bil backtracking redko relevanten za napredovanje v igri. Ampak ta opcijski backtracking je bil meni res carski inin mi je dajal vtis organskosti in ogromnosti sveta (pač časi before GTA 3, ko se je ta pojem čisto na novo definiral, čeprav ima GTA 3 v resnici zelo mini mapo :D). 

 

To te pa spomin vara, v prejsne levele se v Unrealu nisi mogel vracati. So bili pa leveli res veliki in prepleteni. V prejsne levele si se lahko vracal v Quake 2.

 

Priv waw moment v Unreal je definitivno drugi level, ko prides prvic na plano. Muzika, grafika... nepozabna.

 

Povezava do prispevka

Je pa nasploh to obdobje od nekje '94 do 2004 (recimo med Doomom in HL2) za FPSje res neponovljivo - kakšen hiter, konstanten napredek je v tem času doživljal žanr, in koliko hudih, legendarnih špilov :worship: Plus immersion simi (Thief, System Shock, Deus Ex...), če jih v grobem šteješ zraven.

 

Pa ne, da v zadnjih 15 letih manjka dobrih FPSjev, le napredek je dosti bolj postopen, v današnjih AAA zadevah se ful manj tvega in inovira (ker so budžeti, velikosti dev teamov in pričakovanja glede prodaje ogromni) in mi smo starejši ter nas je težje navdušit.

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

 

Hernier reče pred 22 urami:

Tudi Unreal priporočam za it skozi, ki je na čase res unreal, prav uno WTF, kako je bilo možno naredit tako dober špil takrat. Ampak je pa dve leti starejši od Quake 1

 

Wait wha? Heehehe.

 

Weraziel reče pred 20 urami:

ful je velka razlika med 96 špili in 98 špili

 

še dons, če mi daš v roke Unreal, HL ali SiN, bom čist nahajpan

 

Quake sem igral veliko, DN3D še več, ampak ni to tak experience kot so potem dve leti mlajši špili bili

je pa res da sem ahal in ohal nad Doom I & II, Quake mi je pa odpel hlače, samo po letu 98 se nism zares več vračal nazaj ker pri vseh Soldier of Fortune, Half-Life in Unreal špilih ni blo več tok zanimivo

Mi je pa všeč hitrost pri Quake

Mogoče potem res ni bilo več tako zanimivo, ampak če si sproti doživljal pa si se imel sam  od FPSov vsako leto super.

Igraš Wolfa3d in dobiš Dooma in ti raznese glavo. Nato  dobiš Heretic in System Shock, Rise of the Triads in seveda Doom II. Se malo pobereš te trešči Descent, da ne boš samo hodil in skakal okoli. Zraven v Dark Forces pobijaš še stormtrooperje in se greš čarovnika v Hexen. Naslednje leto te v januarju zbrca Duke nato še Strife, preden te ob koncu šolskega leta raztreli Quake.  Mogoče celo imaš čas za Descent 2. Pride 97 okoli te je strah v Realms of Haunting in tam neki Outlaws, Blood, Redneck Rampage, Shadow Warrior , Turok, Hexen 2, Dark Forces 2:Jedi knight ( tokrat celo z lightsaberjem) te držijo gor do konca leta kot uleti Quake 2. 1998  pa imaš potem na volj vse kar hočeš. Rainbow Six za taktične varke,  Unreal , SiN, magari še Shogo , Delta Force in Tribe. Za češnjo na vrhu torte pa seveda Half Life in Thief. Vse pomeni, da leta 1999 pol  nimaš  časa za AvP, Kingpin, System Shock 2, HL:Opposing Force pol ti pa za nagrado uletita še UT in Quake 3, da boš ja imel položnice za internete za celo delavsko plačo. :D  Če se uspeš odtrgat od mulitplayerja leta 2000 pol celo uživaš v SoF, Elite Force, Deus Ex in NOLF ter Thief 2. 

 

Tako da ja. Takrat je bilo noro. 

DaCapo reče pred 20 urami:

Drugače pa sem preigral tudi Heretic in Hexen, ampak se skoraj ničesar več ne spomnim :) . To so bile tudi od iD Software, ampak če se ne motim, precej manj popularne kot Doom, Quake itd.

To je bil id engine ja, ampak špila sta pa od Raven Software, ki nam je dal  kasneje še diamante kot Soldier of Fortune in Elite force in to oba v enem letu in seveda Jedi Outcast

 

 

___________

Trenutno pa igram neke roguelike kot Hades, Wizard of Legend, , Enter the gungeon ipd, da trolam Bitsurugija, če slučajno pogleda na steam friendlisto. 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Ravno končal Ghost of Tsushima DC

1219019430_GhostofTsushima_20210821221350.thumb.png.ab7ac99a2d8aa99fcabec6e63e533ef6.png

Zdaj pa Little Nightmares 2 (ker izšla PS5 verzija,.. 4K,.. čirule čarule refleksije,.. ali pa 60fps)

1437791272_LittleNightmaresII_20210825213710.thumb.png.06594fef40d269161d886fd7385ffe93.png

In pa Horizon bom preigral še enkrat,.. ker je izšel 60 FPS patch,.. ne vem kaka je rezolucija ampak izgleda fascinantno

473209866_HorizonZeroDawn_CompleteEdition_20210825215016.thumb.png.216752f1b40900b1400af4722801561b.png

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Raz reče Dne, 23. 8. 2021 at 15:56:

Je pa nasploh to obdobje od nekje '94 do 2004 (recimo med Doomom in HL2) za FPSje res neponovljivo - kakšen hiter, konstanten napredek je v tem času doživljal žanr, in koliko hudih, legendarnih špilov :worship: Plus immersion simi (Thief, System Shock, Deus Ex...), če jih v grobem šteješ zraven.

 

Pa ne, da v zadnjih 15 letih manjka dobrih FPSjev, le napredek je dosti bolj postopen, v današnjih AAA zadevah se ful manj tvega in inovira (ker so budžeti, velikosti dev teamov in pričakovanja glede prodaje ogromni) in mi smo starejši ter nas je težje navdušit.

Zadnjh  10 let je tako malo dobrih FPSjev, da lahko rečemo da jih praktično ni.

Doom, Titanfall 2, pa ene par povprečnih...

Povezava do prispevka
Sovica reče pred 7 urami:

Kdaj je izsel 60fps patch

A morm kej posebi zloadat

Dljal sm spil glih dobre 4 dni nazaj

 

Ko si na igri na dashboardu prtisneš gumb options->check for update v primeru da ti še ni avtomatsko zdownloadalo v suspendu.

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 minuto:

Kateri Prey? Oni prvi ali drugi, ker drugi ni fps niti malo

Drugega mislim. Ne bomo zdej pedantni, pač ja ima še druge mehanike ampak je tudi first person in shooter :P

 

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 40 minutami:

Drugega mislim. Ne bomo zdej pedantni, pač ja ima še druge mehanike ampak je tudi first person in shooter :P

 

Od vsega kar lahko uporabljas v tej igri, streljanja je blo najmanj in streljanje je blo povprecno at best. Pa nisem pedanten, sam moja izkusnja :D

uredilo bitje Vučko3
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 uro:

Od vsega kar lahko uporabljas v tej igri, streljanja je blo najmanj in streljanje je blo povprecno at best. Pa nisem pedanten, sam moja izkusnja :D


Kontekst je blo romantizirano obujanje spominov na legendarne first-person PC igrice iz 90-ih in začetka 2000-ih, zame v širšem smislu in zarad vpliva na razvoj gaminga ter tehnični napredek sem spadajo tud immersion simi z manj streljanja kot so System Shock, Deus Ex, Thief itd.

 

Tko da v neko listo dobrih prvoosebnih zadev iz zadnjih 10 let komot vključiš Prey, pa oba Dishonoreda, tud prihajajoči Deathproof zgleda hudo obetavno.

 

Drugače se ne strinjam čisto, da je blo v redu FPSjev in sorodnih zadev v zadnjeh desetletju tko malo. Poleg omenjenih Arkane igric sta mi huda in precej podcenjena Wolfenstein TNO in Old Blood (dvojka ja mal razočaranje), Bioshock 1 in 2 (Infinite overrated), pa Far Cry 3 je roko na srce bil ob izidu hud špil, sam smo se pač najedli Ubijevega klasičnega pogrevanja ene in iste formule 8+ let. Metrojev nisem igral, tako da težko sodim.

 

Je pa res, da ne padajo v kratkih razmakih in vsako leto take hude bombe kot so takrat v manj kot desetletju.

uredilo bitje Raz
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 1 uro:

Uuuu, kultni Max Payne. Res dobra zadevščina, moram spet malo preigrat. 

Kaj pa film ste kaj gledali? Jaz ga nisem, ali pa se ga nekako ne spomnim. 

Film mi je bil takrat kar razocaranje

IIRC so mel dobr budget, na konc je slo pa vecino v par minutni CGI, ki je bil tudi dost brezvezen in ni doprinesel h kvaliteti.

uredilo bitje Sovica
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Sovica reče pred 10 minutami:

Film mi je bil takrat kar razocaranje

IIRC so mel dobr budget, na konc je slo pa vecino v par minutni CGI, ki je bil tudi dost brezvezen in ni doprinesel h kvaliteti.


Saj se mi je nekaj takega pletlo v glavi. Pa niti nekih dobrih ocen ni dobil, če se ne motim. Bom raje kar preskočil in šel ponovno preigrat prvi in drugi del. 

Povezava do prispevka
Raz reče pred 1 uro:


Kontekst je blo romantizirano obujanje spominov na legendarne first-person PC igrice iz 90-ih in začetka 2000-ih, zame v širšem smislu in zarad vpliva na razvoj gaminga ter tehnični napredek sem spadajo tud immersion simi z manj streljanja kot so System Shock, Deus Ex, Thief itd.

 

Tko da v neko listo dobrih prvoosebnih zadev iz zadnjih 10 let komot vključiš Prey, pa oba Dishonoreda, tud prihajajoči Deathproof zgleda hudo obetavno.

 

Drugače se ne strinjam čisto, da je blo v redu FPSjev in sorodnih zadev v zadnjeh desetletju tko malo. Poleg omenjenih Arkane igric sta mi huda in precej podcenjena Wolfenstein TNO in Old Blood (dvojka ja mal razočaranje), Bioshock 1 in 2 (Infinite overrated), pa Far Cry 3 je roko na srce bil ob izidu hud špil, sam smo se pač najedli Ubijevega klasičnega pogrevanja ene in iste formule 8+ let. Metrojev nisem igral, tako da težko sodim.

 

Je pa res, da ne padajo v kratkih razmakih in vsako leto take hude bombe kot so takrat v manj kot desetletju.

Pa verjetno je še kar nekaj hidden gem FPS-jev. Za Terminatorja na PS4 sem slišal, da je baje res dobra igrica, forumski poznavalec trasherjev @gojc je ziher igral. Jaz imam nagledano, da kupim ob priliki :D 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...