Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 26. 02. 2023 v Prispevki

  1. ful sem vesel za casemira in varana, končno sta osvojila eno resno lovoriko
    4 točk
  2. To verjetno govorimo o kmetovalec gojc verziji ACja? Ker AC je sicer the game, ki ga community po skoraj 10 letih še kar obmetava z updejti in vsebino na nivoju, ki se ga ne bi branil Sony za GT7 Krompir je reku. Igrica ima tokijsko obvoznico in promet, dnevni cikel, dež, triple 4k native, VR support ... Za 8 evrov al kok pride te dni. Da bi imel PS5 tak krompir dam 80 s prve.
    4 točk
  3. ne vem kako mu dovolijo met ta wmd brez 25 killstreaka prej
    3 točk
  4. Najboljs da grem spat. Vsi vemo kaj se bo zgodil, matranje zoge do konca tekme, pol pa predvidljive akcije Kidda za stepback trojko.
    2 točk
  5. Šlo fenomenalno. Eden najboljših gaming izkušenj. Spodaj slike SETUP - DRAFT (Android Netrunner) Player (Lan) - Adam (Runner Deck) & Weyland (Corp Deck) Player (Črt) - Anarch (Runner Deck) & Haas-Bioroid (Corp Deck) Player (Maki) - Shaper (Runner Deck) & Jinteki (Corp Deck) Player (Gal) - Criminal (Runner Deck) & NBN (Corp Deck) Konec Drafta - Priprava na prve dvoboje Med Igro Game 1 - Anarch (Runner) VS Weyland (Corporation) Game 2 - Shaper (Runner) VS NBN (Corporation) Game 1 - Anarch (Runner) VS Weyland (Corporation) še iz druge perspektive OPIS spodnje slike Cilj igre je priti do 7 Agenda Pointov (nekakšni cilji korporacije) Slednji so na Agenda kartah in varirajo v točkah od 1-3. Slednje poizkuša Korporacija inštalirati na Remote Serverje in advance-ati predno do njih pride Runner. Runner na drugi strani išče te Agenda karte in jih, ko do njih dostopi ukrade. Lahko jih najde v Remote serverjih, lahko v tvoji roki (HQ), tvojmu decku kartic Research & Developmentu, ali v discardu (Archives). Korporacija - Weyland (črne karte) postavlja Assete, Agende, Upgrade na Remote serverje (leva stran playmata) Desno od tega ima Main Server del katerega so 1) HQ (karte v roki), 2) Research & Development (deck) in 3) Archives (discard pile) Serverje brani z Ice-om (kartami postavljenimi pravokotno nad serverje, slednje mora Runner prebiti, če želi ukrasti Agende. Karte so postavljene face down, zato, da Runner ne ve kaj točno bo rabil, da se dokopa preko obrambe. Runner - Anarch (rdeče karte) inštalira programe (Icebreakerje) s katerimi bo to lahko naredil. Evo tako poenostavljeno Rezultati Turnirja (moramo še dokončati): Maki (player) = Jinteki (2W), Shaper (1W), games played (4) = Total Wins = 3 Lan (player) = Weyland (1W), Adam (1W), games played (3) = Total Wins = 2 Črt (player) = HB (0W), Anarch (1W), games played (3) = Total Wins = 1 Gal (player) = NBN (1W), Criminal (0W), games played (4) = Total Wins = 1 Kot sem rekel, ena najboljših gaming izkušenj. Res super!
    2 točk
  6. V tej temi je več kot očitno vsaj par dirkačev, ki imajo pad nadrkan v nulo in lahko vsaj na tt postavijo top 2% čase (ne vem kako ste s konsistenco?), kot obstaja folk, ki v fortnite na pad deli headshoote ko nič. Večini je vseen lažje bit točen na podlogi od miške velikosti par 10 centi oz zadet kot gum na obroču z 900° hoda kot na centi visokem niplu kjer se ves range zgodi v max 3 centimetri. Mene je tudi vsaj čudno, čeprav bi šel kar stavit da je tud počasnej na progi obračanje volana v igri, ki sledi padu namesto 1:1 maping. Na volanu obrnem obroč in gume so tam, ostalo je implementirana fizika gum, podvozja, prenos teže. Na padu zavijam levo, prestavim ščegi na desno (v trenu oka ker je mehanski gib minimaln) in valda niso gume kar tam, igra naredi zvezen prehod do 'nekam'. Ves čas držim isti input, isto pozicijo vnosa, gume se odsvalkajo z neko svojo dinamiko v drug zavoj. Ko so stvari na meji in ker nimam tok dobr občutek za natančnost na gobico jaz začnem pumpat input, ves čas mal drmam gobico. Na volanu avto peljem (pun intended) čez zavoj ... ... in na ffb zelo dobro čutim kje sem z gripom. Kar je še ena velka prednost volana. Tukaj je seveda velik odvisn od implementacije ffbja, samo na volanu si lahko / moraš bit na obroču nežen precej časa bolj pustiš podlagi in podvozju obračat volan. Jaz tega tud teoretično ne znam narest na pad, na volanu je zelo naravno. Poj so pa še pedala, samo tukaj verjamem, da se da s triggerji delat svašta. Je pa men lažje in manj naporno za prste, da bremzam z nogo. Večji hod je, lažje je natrenirat mišičnj spomin kje je okvirna meja gripa, delat modulacijo ... Nenazadnje mi je pa še ful bolj zabavno in immersive, rev matchat s heel and toe tehniko z eno roko na h shifterju in drugo na volanu mi je sinonim za dirkanje, tapkar s prsti po triggerjih in "menjat" z l1 mi je sinonim za need for speed. edit: aja, čist osebno sem pa jaz na volan absolutno hitrejši, ampak predvsem pa ful bolj konsistenten. 90 minut štepat kroge na meji mi je izziv povsod, samo na volan bom lahko mel čase tam okrog 99%, na pad me jebe odvozit standarde GT7 dirke, ki so kok, 10 krogov max?
    2 točk
  7. Chuck taking shots at everyone.
    2 točk
  8. nisem rasist,... ne motijo me črnci ampak samo takrat kadar so v sloveniji nemčiji in ameriki in vseh belih državah,... zato rajši gledam euroligo še rajši pa prvo rusko ligo,... belci igrajo bolj inteligentno in bolj obrambno kar je v bistvu košarka,... joj bruhal bom,... američani so sprani od pedosatanisti lobija to ni več šprot,... ali ima kdo filter s katerim bi lahko pobelil igralce na tekmah 8gledam piratske mkv),...
    2 točk
  9. Nova igra s kartami slovenskih avtorjev - Totem Hoarder Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/totemhoarder/totem-hoarder Hitropotezna, strateška igra s kartami za 2 igralca Igralca prevzameta vlogi tekmecev, ambicioznih zbirateljev magičnih totemov. Igra ohranja strateške elemente igre Magic: The Gathering, ampak je veliko enostavnejša za naučiti se in tudi poteka hitreje. Gameplay Overview Različni načini zmagovanja Želiš raziskovati barvito deželo in loviti toteme, ali raje sabotirati svojega tekmeca z vojsko okostnjakov? Brez mane. Brez življenjskih točk. Globoko strateško igranje z le enim kupčkom kart. Nešteto kombinacij s kartami in različne poti do zmage ti omogočijo zmagati na kreativne načine! Nobena dva dvoboja nista enaka! Igra Totem Hoarder traja 20-30 minut in je primerna za starosti 11 in več. Totem Hoarder je jezikovno popolnoma neodvisna, z enostavno-za-učenje sistemom ikon in barv. Pravila so na voljo v 6 jezikih. (Slovenščina, Angleščina, Španščina, Francoščina, Nemščina in Italijanščina) Barvito oblikovana igra Potopi se v fantazijski svet naseljen z mnogimi različnimi in zanimivimi bitji. Vsa mojstersko naslikana s strani profesionalnega umetnika. Če podpreš projekt zdaj, dobiš karte in umetnine ekskluzivne samo za Kickstarter podpornike. Dostava po Sloveniji je brezplačna! Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/totemhoarder/totem-hoarder Homepage: https://totemhoarder.com/ Instagram: https://www.instagram.com/totemhoarder/ Dice Tower Preview
    1 točka
  10. Powell > Wood Bullock > J. Green Kidd
    1 točka
  11. 1 točka
  12. Powel nima kej iskat na igriscu ko igra Davis ker je prakticno prazna raketa.
    1 točka
  13. Ma kaj tale jim reče, mal idite v napad pa bo kar bo pa še kar ne bo tajmauta vzel
    1 točka
  14. Sodniki bodo Lakersom dal sanso, tko da zihr bo bliz na koncu.
    1 točka
  15. Zaenkrat Dallasu padajo trojke, dvomim da bo celo tekmo. 9/15 vs 0/13
    1 točka
  16. Te zadeve delajo v PS-ju? Potem želim Ćamirju good luck s pucanjem VR opreme konec leta
    1 točka
  17. Ma težko si boš karkoli uničeval s slabšo izkušnjo. Kvačjemu se lahko zgolj odločiš, da VR ni zate in prišparaš denar na dvojki.
    1 točka
  18. Rabiš gol pa pošlješ v igro Arauja in Alonsa
    1 točka
  19. DDG z rekordom ETH pa z drugo kanto pri Mančastru (če štejemo še maketo s katero je Janković naznanil kandidaturo za župana)
    1 točka
  20. Ja... saj jokca, da ima potem izgovore za svoj bolani um, ideje in dejanja. Kar bo naredil bo pač naredil... tu se nič ne more. Popustiti izsiljevanju pa se seveda ne sme. Kaj bomo potem vedno klečeplazili in pazili ob vsakem dejanju, da jih slučajno ne bi spet užalili? Ko enkrat pokažeš šibkost, si najebal. Isto kot pri psu ali otroku, ki potem konstantno izsiljujejo na podlagi tega.
    1 točka
  21. Jaz pe ne vidim to kot jokcanje, ampak bolj upravičevanje tega kar sledi in upam, da se motim. V zelo slabo smer se vse stvari odvijajo.
    1 točka
  22. 1 točka
  23. Buchova črnobela zbirka v 11 knjigah je zame ultimativna, ker je zajeto VSE kar se Zvitorepca tiče in tudi skompletirano po letnicah izdaje originalov. Plus: res dobra uvodna beseda v vsaki knjigi, nekaj stripov celo podvojenih (kot že omenjeno) in v zadnji knjigi še super bibliografija vseh Mustrovih del (od stripov in slikanic do reklam, ilustracij, risank in celo zvočnih kaset). Kvaliteten tisk, trde platnice, odlični skeni. Pomoje je to pač to. Sicer pa nekaj pomeni že to, da je Miki osebno in dokaj natančno sodeloval pri nastajanju omenjenje zbirke. Ni torej zgolj dovolil objave in samo vzel €, ampak je dejansko sodeloval pri projektu. Btw: meni je recimo sila žal, da nisem uspel priti na njegovo podpisovanje Buchovih knjig v LJ. Tega si nikoli ne bom oprostil. Je bil kdo iz foruma?
    1 točka
  24. Se ne strinjam. Ko sem jaz.kupoval hibrida, je bil s subvencijo cca. 2000€ cenejši kot primerljiv dizel. Vzdrževanja je dejansko manj, ni vztrajnika, ni menjalnika (govorim za Toyoto), zavore se zelo malo obrabljajo (moje so po 130 tisoč km praktično nove). S tole Toyoto imam od oka 50% cenejše vzdrževanje kot sem imel s prejšnjo Škodo TDI. Še v primeru, da mi crkne baterija pridem ceneje skozi.
    1 točka
  25. ker je verjetno bil sam nakokiran
    1 točka
  26. Po moje ima travniško Dvomim, da je kupil raje za PC kot konzolo
    1 točka
  27. Dajte no nehajte mešat druge igralce, če pa je vprašanje Pacino vs DeNiro. Potemtakem bi lahko navedli tudi Leonarda DiCapria, ki je prav tako čisto svoja liga. back on topic: DeNiro je vsekakor legenda, ampak me pa malce zmoti, ker v praktično vseh filmih uporablja skorajda identično obrazno mimiko. Tisti njegov legendarni nasmešek namreč. To sicer nikakor ni slabo, ker gre za trademark, ampak mogoče se sčasoma vseeno naveličaš. Še vedno pa ne morem mimo fenomenalne Pacinove vloge v Scarface, kot že omenjeno: tista transformacija iz bedne izbeglice v kralja narko scene, ki privede do tega da se mu komplet odfuka. Ok, je stvar scenarija, ampak v tej vlogi si enostavno ne predstavljam npr. DeNira. Ne samo zaradi tega, ker je Pacino že vizualno bolj primeren, ampak tudi zaradi izgovorjave in omenjene obrazne mimike. V tem filmu se je pač vse poklopilo: scenarij, izbira igralca, režija..
    1 točka
  28. al pa Gary Oldman gladko boljši igralec od obeh
    1 točka
  29. 1 točka
  30. Ja to je edini res dober del filma. Pa se to zato, ker je ta debata o tem kdo je boljsi starejsa od Heata. Tukaj sta se prvic oba pojavila skupaj v istem filmu in to ogromno pridoda k intenzivnosti situacije. Emocije gledalcev, ki nimajo veze s filmom. Drugace pa mi je igranje Pacina v Heatu tako over the top bedno, da bi na podlagi te izkusnje brez problema rekel, da je Deniro boljsi, ce nebi on tako dobro konkuriral v igranju dolgocasne amebe. Izvzemsi ta overrated dizaster, pa sta oba vrhunska igralca in bi obema naredil krivico, ce bi na prvo mesto postavil kogarkoli.
    1 točka
  31. Fak dejansko pri 360 no scope bi znal pridt do tega Bi se pa zapisal v zgodovino, its something
    1 točka
  32. Fak, jaz imam še en problem glede VR Moj kavč in TV sta na poti v jedilnico/kuhinjo. In bo po moje problem s kablovjem vedno, ko se gre mimo...
    1 točka
  33. Mene več z ničim ne morejo presenetiti... tudi s kako novico o nukici lepega jutra, ko se zbudim.
    1 točka
  34. 1 točka
  35. Saj bi ti svetoval črnobeli tv s kakim inverse filtrom, sam potem boš pa pizdil kaki retardi so beli, da ne znajo inteligentne košarke igrat
    1 točka
  36. Raphinha: I don't want to underestimate Premier League, but in Spain dribbling is much harder"
    1 točka
  37. Days Gone 9/10 Končno prva Zombie igra, kot sem si jih predstavljal od začetka Zombie TWD norije (če pozabimo na Dead by daylight, ki tudi pride blizu). Vedno do sedaj, so zombie igre bile empty scavenger simulator, saj so v prazen svet dodali zombije in dve slabi misiji, par orožij in tojto. Devi te igre so to prepoznali in po mojem mnenju razrešili skoraj vse stvari, ki so me pri teh igrah do sedaj težile. Pa gremo na pljuske in minice: + glavni feature te igre je zgodba in ta zgodba NI preveč cheesy, kar se navadno zgodi v takšnih igrah in je lepo zaokrožena. VA je izvrsten, animacije so super, lifelike. Igra je zelo heavy na zgodbi in cutscenih, kar mislim, da je za open world zombie igro nujno, drugače postane dolgočasna po drugi zraidani hiši. + Reuse objektov je minimalen in različne hiše/okolice izgledajo raznoliko. + Dolžina igre je preko 50 ur, kljub ogromni količini kvalitetnih cutscenov. + UI in craftanje je narejeno na način, ki je zelo intuitiven in ni prezakomplicirano. + Med igranjem je občutiti steady power creep pri orožjih, kar je zelo zadovoljivo. + Zombiji so mnogo boljše zasnovani in premišljeni kot pri TWD seriji. Ubijejo jih iste stvari kot nas (torej mučkanje možgančkov ni potrebno). Jedo jagode in zelenjavo, ko ni mesa (torej niso perpetual machine). Konstantno se razvijajo, tako da držijo tempo s teboj skozi igro. Night/day cikel je dobro naštudiran. + Tehnično je shranjevanje super rešeno. Buggov nisem zasledil skozi celo igro kar je zelo pohvalno za tako kompleksen produkt. + Igro je več kot očitno portal na PC nekdo, ki dejansko igra grafično zahtevne igre na PCju. Kaj s tem mislim je sledeče. Ko greš v graphics menu medtem ko igro pavziraš, se v backgroundu vidi kakšen effect na grafičko ima vsak setting. Čeprav je igra pavzirana, se še vseeno renderira real-time. Poleg tega konstantno vidiš zraven v meniju trenutni RAM usage, GPU utilization, CPU pa moreš skočit na MSI afterburner. Tako sem zelo hitro lahko nastavil svoje settinge in nisem rabil pol ure trial/error procedure. Igra je tekla tekoče. + Igra izgleda dobro. + V igri se voziš z motorjem, ki si ga tudi upgrejdaš. Sama fizika med vožjo je dobro sprogramirana in ima kar proper feel in ne arkadno. + Ubijanje hord je zelo zabavno in zahtevno. Na koncu ti igra da kot zadnji optional quest, da uničiš vse horde na mapi za tiste igralce, ki iščejo več in je to edini questline, ki ga nisem pripeljal do 100%. Pri temu moreš imeti dober awarenes okolice in izrabiti raznolike gadgete, ki jih igra ponuja. Ne deluje samo "one gun and run tactic". + Fast travel mehanika je pogojena da imaš dovolj goriva, torej je iskanje le tega sploh na začetku kar pomembno. K sreči pumpe še vedno delajo brez elektrike xD - Zaradi tega, ker ti pogosto igra krade kamero, se ne more dobro igrati z miško. Ravnotako miška v developmentu ni bila predvidena in bi headshotanje bilo preenostavno in potem raznih abilitijev kot je slowtime ability sploh ne bi imel smisla. Iz tega razloga sem se raje odločil za igranje s kontrolerjem, ki pa je bilo OK. Imel sem nekolikšne težave z weapon wheelom, saj preveč zraste tekom late game. - Vlamlanje v NERO checkpointe in določeni tracking mehanike postanejo proti koncu igre že dolgočasni. Mislim, da je Witcher imel definitivno bolj raznolike sidequeste. Pa en tip: Igre ni konec, ko padajo imena v nebo. Če parkrat prespiš imaš na voljo še določene misije in dodatne "ending" cutscene. 10 si ne zasluži predvsem zato, ker mi zgodba ni vzela sape, določeni sidequesti bi lahko bili bolj raznoliki, čeprav so way ahead napram ostalim igram tega tipa. In pa manjše tehnikalije, ki se jih trenutno več ne spomnim. Me je držala do konca, in bi rad še. A na žalost so se SJWji spravili nad direktorja in ga obtožili, da je main character svojo ženo gledal v rit preveč med dvema cutscenoma in ga je Sony odpustil. Dvojice ne bo, čeprav jo prva igra nakazuje.
    1 točka
  38. DeNiro al Pacino? Dustin Hoffman.
    1 točka
  39. Že to, da pri tej igri od vsega kritizira art/izgled mi je najmanj suspicious, sploh ker imam zaenkrat, hvala bogu, še svoje oči in če glede česa si lahko tudi v tej fazi ustvarim svoje mnenje, je prav izgled/art. Reče bullet sponge enemiji, pol se spomnem, da tip ne dela absolutno NIČ od sidekontenta v katerikoli igri, ki jo je igral, ker pač rusha čez main story do konca, to pa je neke sorte RPG s statistikami in upgrejdi, ki jih seveda v glavnem dobiš, če delaš sidekontent. Tukaj pa je side stuffa kar dosti. Sem gledal en drugi revju in tip na veliko praisa ravno boss fighte. Samo povem. Jaz bi svetoval si naredit uslugo in pogledat vsaj par različnih revjujev, ker opisovalci tukaj gredo res v dve skrajnosti in ne izključujem, da je tudi zaradi dejstva, ker so Rusi na nek način financ ministri te igre. In neverforget njegov super praise nad Cyberpunk day1, kako je to oh in sploh špil ter pljuvanje čez TLOU kot slabo igro. Pa še kaj bi se našlo, ker kljub temu, da dela dolge videe, včasih ne pove bistvenih reči: recimo v pol ure revjuja mi ni znal pojasnit, kaj je tisti alert level na hudu v kotu in kako funkcionirajo različne stopnje. Seveda o sidekontentu ni rečeno nič, ker ga pač skippa ali hitro rusha. En folk očitno ni za določene igre in on nikoli ne bo za take, kjer rabiš počasni tempo/raziskovanje in si sproti delat immersion, tudi s tem, da opazuješ male detajle (npr. glej Prey!!!). Ironično, meni je njegov revju zbudil najmanj zanimanje za to igro, ker če ne drugo mi zgleda res fenomenalno, mišljeno kot art stil in odštekane lokacije. Če ne bi bilo tako prenatrpano obdobje izida drugih iger, bi jo že veselo downloadal, sploh ker sem velik ljubitelj tipa iger kot so Bioshock in Prey. Pa do včeraj nisem niti vedel, da ta igra obstaja in za kaj se sploh gre.
    1 točka
  40. Goty 2005, goty 2023. Pa pomoje se premalo govori, kako lepe lase ima Leon v rimejku. Če kdo rabi.
    1 točka
×
×
  • Ustvari novo...