Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 03. 05. 2024 na vseh področjih

  1. 10 točk
  2. oni trije pa OG Anunoby so mi res kul ekipca, blo bi jako če butnejo ven Boston
    7 točk
  3. Včeri je bil naporen, dan zjutraj vstanem ob 10:00 pogledam rezultat in sem bil res vesel, da je zadeva šla v tole smer. Zdownloadal torrent pogledal tekmo in spodaj spet za kogarkoli zanima nekaj tape-a in moje osebne "amater analize". V teli tekmi bi posebi rad pohvalil Dallas obrambo. razen parih izjem je bila slednja čez celotno serijo super in poleg poškodbe Kawhi-ja glavni razlog, da Dallas trenutno vodi 3:2. Tako da danes se bom večinoma osredotočil na to. Na dobro, pa tudi na tisto malce slabše, kar je še vedno šibkost, ki so jo Clippersi v preteklih tekmah že izkostili in jo lahko znova ali Clippersi ali pa OKC v 2. krogu. Začnimo z dobrim: 1. Full court press - Pressing obramba Ena glavnih prilagoditev je zagotovo pressing obeh glavnih ball handlerjev Clippersov PGa in predvsem Hardena. Poanta tuki, je predvsem utruditi oba igralca za 3.4. četrtino pa zključke obdobij, ko igrata, jih spraviti iz ritma, da nista nikoli comfortable tekom tekme. Spodaj vidimo takoj v prvem napadu Clippersov, kako je Jones, ki je imel mimo grede fenomenalno defenzivno predstavo takoj iskal PG-a ob inboundu žoge. Tuki gre potem za tradicionalno zig zag prenašanje (ki je malce "teplo" tudi Dallas v 3-4. četrtini, ko so želeli preložiti load iz Dončiča, Irvinga in sta Jones in PJ 2x prenašala in izgubila žogo. Kot dva igralca, katerih tradicionalna naloga ni prenašanje žoge, so to stvari, ki se v momentu pozabijo in pride do sloppy playov, ukradenih žog in easy TO točk za nasprotnika) Samo za fun fact 2 primera: a) PG zig zag In pa Dallas PJ in Jones TO v 4. četrtini. Z run and gun in open ball handle pristopom, ki na srečo ni bil več faktor zaradi prednosti. a) PJ off the foot -> Plumlee TO basket b) Jones pred N. Powell steal-om Zgolj en tak fun fact podrobnejši pregled, kako so te manjše stvari pomembne in lahko vodijo do - lahkih točk - Obrnjenega momenta v tekmi - Razbremenitvi glavnih igralcev ali obratno utrujanju slednjih Mogoče nekaj kar lahko spremljate na naslednji tekmi. Nadaljujmo. 2. Kyrie Irving Defence Pomoje ekstremno underratan element Dallasove obrambe. Večino slave bosta tako ali tako pobrala PJ in Jones. Spodaj pa primer, kaj vse dela Irving za Dallas na takih tekmah in zakaj mu lahko damo en pat on the back. a) Top of the Screen Irving, se zaveda kdaj bo recimo Harden prejel off ball screen (blok, ko Harden nima žoge) s strani Amir Kave in ne le da ima "awareness" je tudi dovolj agilen in hiter, da slednje izvede. Spodaj na primeru. 1) Harden bo poizkusil uporabiti off ball screene Amir Kave da pride do potencialno odprtega meta po predaji žoge Zubca, ali pa na splošno dobi advantage (half a step - kot radi rečejo). Tukaj lahko vidimo nadaljevanje akcije in screen Amir Kave. Irving ne gre "under the screen" spodaj, ampak se s svojo agilnostjo, hitrostjo prebija ob Hardnu in tudi slednjemu onemogoča enostavno predajo žoge s strani Zubca, katerega že prav tako vidimo v pripravljenosti da slednje izvede. Hkrati pa tudi vidimo da s svojo pozicijo Zubac prav tako postavlja 2nd screen. Rezultat? Zubac Harden-u niti ne odda žoge zaradi tvegane predaje in namesto njega raje poišče Amir Kavo. Sledi predaja žoge Amir Kave Hardenu daleč od koša. Pozorni bodite na Game Clock management. Kakor lahko vidimo, je do konca napada v tem trenutku zgolj še 6 sekund. Ker je pred tem Irving uspešno denyu ball Hardenu je tako poskbel, da bo slednji sedaj moral izvesti neko hitro rešitev / akcijo. - V ponovni high court screen (pomeni visoko nad trojko) je prisiljen priteči Zubac (še 3,5 sekunde do konca napada). - Irving je aktiven on ball defender in pokaže svoje hitre roke in aktivno obrambo, za trenutek celo strippa žogo Hardnu. Harden ukroti žogo, še 2,2s do konca napada par metrov stran od trojke, ob out-u. Sledi njegov famous, push away, step back shoot iz slabega položaja, ki rezultira v prvi totalni AIRBALL večera. (Fun fact št. 2 za vse tiste, ki se sprašujete ali je to favl? Načeloma ne, dokler "push" ne vodi v "popolni" izteg roke Hardna - skratka malce sivo področje ampak v primeru, da je koga zanimalo fun fact št. 2). Gremo pogledati podobni primer in Irving eksekucijo. Tokrat v vlogi Screenerja Terrance Mann (2) Boljši blok (več prostora za Hardena in manj za Irvinga da sledi. Kyrie ne odneha in ne gre pod Livelyem ampak med Livelya in Zubca, kar onemogoči easy P & R z Zubcom. Poglejte recimo kako aktiven je Irving. Kljub razliki v višini, ima Harden malce težav pri distribuciji, Zubac je v trafficu (Dončič) in vse skupaj sicer rezultira v osebno Dončiča ampak ni dosti manjkalo pa bi imeli TO s strani Clippersov, večinoma po zaslugi Irvinga. P.S. fun fact 3. Text book defense Dončiča, v kolikor bi bil malce bolj aktiven, bi bil BLOK pred Zubcom, ki bi 99% rezultiral v ofenzivni favl Zubca potem, ko bi ga zbil kot vlak (razlog, seveda, ker je Zubac fokusiran na sprejem žoge v P & R-ju). V obrambo Dončiča, ne samo, da bi bil to izvrsten defensive play, nekdo, ki ima težave s kolenom, vrjetno takih playov ne bo šel delat in tvegal out for the series. Tako da samo novi fun fact). Sledi TEXT BOOK Ball defence na Hardnu. 1. - Roke ob telesu, da ne drawa pull through favla. Harden, Dončič so mojstri takega izsiljevanja, to je razlog, da ima Irving roke povsem ob sebi, kar je nekaraktaristično sicer za "preža defense" V nadaljevanju iste akcije izvede še OFFBALL defense na Westrbooku, ko vidi da Hardnu zmanjkuje opcij ob double teamu. in skoraj strippa žogo Aktivni on ball defense => rezultira v turnover po slabši podaji Hardna (posledica aktivnih rok Irvinga). In za konec se vsi spomnimo še tole požrtvovalno potezo Irvinga, ki je sicer rezultirala v njegovo 4. osebno (tu jih je dobil 3 v roku 5. minut od 2 do 3. četrtine). Ne samo, da je bila to vprašljiva osebna. Kyrie do konca tekme ni dobil nobeno dodatno osebno, in je lahko igral efektivno obrambo in to ni bilo prvič v tej seriji. To vse kaže na njegov engagement, effort in pa high IQ. Tako, da ja hats off Kyrie. Low key zvezda te serije. s svojimi nalogami in vlogo na obeh straneh igrišča, da ne govorim o mahanju z brisačo ob zadetih trojkah soigralcev, v času, ko je na klopi. Še zadnja stvar, ki bi jo izpostavil danes, bi bil rim defense Lively-a in Gafforda. Izjemno pomembno. Harden je bil v tej seriji, do te tekme smrtonosen s svojim 3 pt shotom, mid range floater game-om in igro v pocketu. Noč in dan je razlika, ko vlogo rim defense-a prevzameta Gafford in Lively namesto Maxija. S svojo velikostjo in splošnim reachom in atletskostjo definitivno vplivata na napad Clippersov in predvsem igro PGa in Hardna. Slednja sta imela zgolj par zaključkov at the rim ravno zaradi prisotnosti tega dvojca. Dallas namenoma igra v HELP DEFENSE -> na big mana under the rim, kar je še bolj logično od kar ima Luka knee issue. Enostavno bi bil samomor pričakovati ISO obrambo Dončiča brez teh strateških pristopov. Pomemben pa je seveda celokupni pristop do takega načina obrambe, saj smo imeli podobno situacijo recimo na 1. tekmi, ko so Clippersi odlomili Dallas in je Zubac kraljeval pod obročom, še zlasti, ko je bil odsoten big guy help defender in je Zubac zaključeval easy buckets. Par primerov spodaj. Kako so "rešili" ta problem. 1. BACK PRESSURE - High Drop coverage defense Bomo znova vključili našega star defenderja Mr. Irvinga. in v tem primeru našega rookie-ja Livelya. En od načinov, da se recimo brani Harden P & R je z Drop coverage-om. Slednji je lahko high ali low. Drop Coverage pomeni, da Lively po tistem, ko Zubac odigra screen, krije Hardna in po možnosti še Zubca (odvisno od učinkovitosti P & R-ja) in ne pusti da pride ball handler z žogo v bližino obroča. Poglejmo si PRIMER št 1 ki se je zgodil takoj na začetku najboljšega defensive runna Dallasa. Ko so Clipperse držali kar nekaj časa na 50. točkah in naredili večjo točkovno razliko. 1. Na sliki lepo vidimo, kako bo Zubac (2) napravil screen za Hardna, Kyrie, bo rabil odreagirati, Lively, pa bo priskočil na pomoč s high Coverage defensom 2. Harden nato "ZAVRNE" screen dobi defenderja na "levi" nogi in naredi "P & R" s straigh line napadom proti rimu (obroču). Zubac sledi, za 2 on 1 P & R basketball. Kyrie je v "backpaddling" mode-u. Gre za tipičen defense breakdown in dobro akcijo Clippersov (Hardna), pomembno je kako bo Dallas defense odreagiral na advantage, ki ga je Harden ustvaril. (Fun fact 4, ki to v bistvu ni. Napad ima načeloma prednost, ker kontrolira potek dogodkov, hkrati pa izzove reakcije in je načeloma v kolikor je executan dobro, always 1 step ahead.) 3. Lively je dober on ball defender "za centra" in ne backstepa, ustvari problem, ko Harden naredi par driblov in omogoči recover hitremu Kyrie-ju 4. Kyrie je hiter v reakciji, stopi celo med Hardna in Zubca (Slow mo Zu) in z "backside pressure-jem" naredi steal Gremo PRIMER št. 2 1. Tokrat v akciji kot primary defender Donke. Zubac postavlja off ball screen PGju 2. Zadeva je strašansko zanimiva. Dončič (1) namenoma odvzema Georgu (A) zunanjo opcijo in kot smo omenili zgoraj NAMENOMA vodi PGja v helper defenderja Livelya (2) v tem primeru v "corner". Pomembno je spremljati še P & R rollerja Zubca (B), ki preti kot opcija za PGja in pa Jonesa (3), za katerega je izjemno pomembno, da izbori notranjo stran obrambe proti Mannu. Saj je v tem primeru v boljši poziciji za skok, kot tudi za help defense v primeru, da Lively stopi naprej in prevzame PGja. 3. PG ni Harden in ne najde nemudoma Zubca, ki je v odlični poziciji da sprejme žogo v pocket passu. Jones je aktivni off ball defender in je slednje opazil, bil je na poti da zapre opcijo Zubcu, a ko vidi da ima PG tunnel vision in gre na met zapira za skok. Lively contesta in s svojim lengthom ustvari težavo ob metu. Met je SHORT (ponavadi znak, da je moral shooter v delčku sekunde vkalkulirati defenderjev contest / reach in povečati shooting arc => zato short met (upam, da sem povedal razumljivo :P). In še zadnji PRIMER št. 3. 1. Začetek napada mini off ball screen Hardna za PGja 2. Sledi return pass Zubca Hardnu (namesto predaje PG-ju) 3. Screen Zubca za Hardna skozi katerega se pribja Irving 4. Harden je končno pridobil "half a step" sledi P & R z Zubcom, Irving (2 modra) je v recover mode-u, Lively je v coverage defensu, Harden bo poizkusil voditi žogo v pocket (prost prostor v raketi). 5. Irving je uspel z Recoveryem, Lively s svojo dolžino ovira floater Harden-a in lob threat opcijo Zubca. Harden se odloči za podajo ven. 6. Clippersi bodo poizkusili prekop PG-ja Jones je odličen defender in brez screena bo PG moral uporabiti ves ball handling in eksplozivnost v svojem arsenalu, da pride mimo. Lively je tokrat v DEEP coverage-u zaradi nevarnosti Lob threata Zubca. Ne pozabite na Game Clock management (na uri je še vsega 5 sekund). 7. PG ne bi bil en od zvezdnikov lige, če ne bi uspel v takih primerih prebiti dobre defenzivne igralce tipa Jonesa. Lively mora stopiti naprej, Zubac je zadaj kot Lob threat. Dončič je stopil bližje da pomaga negirati EASY HAND OFF (podajo -> na Zubca, ko Lively contesta Georga). Še enkrat imejmo v glavi da PG ni playmaker aka Harden. 8. To je top defense. Lively (3) contesta, Dončič 2 odvzema opcijo podaje Zubcu s side stepom in hand movementom, Jones sledi z ball handler back pressurejem. Vse to + Game clock. Down to (3,5 sekund) sili PGja v hitro odločitev -> in najboljšo opcijo corner 3 do Manna. 9. Dončič slednje ve, sledi dober contest in active hands, sili PGja v slab pass in slednje rezultira v TO Clippsov. Mwa chef's kiss ________________________________ Tako mislim, da je bilo dovolj primerov in dovolj napisanega o pozitivah, pa zaključimo z nečem, kar mislim, da bo še kako igralo vlogo v 6. tekmi, ko se vrnemo v Dallas. Kjer so Clippersi imeli uspeh in so povzročali težave sicer odličnemu Dallas defensu, je bilo med drugimi recimo sledeče. TRANSITION BASKETBALL - TRANSITION DEFENSE Zakaj je transition defense izjemno pomembn? Lahko bi odgovoril na kup klišejskih enoznačnih odgvorov. Ampak dajmo raje pogled zadevo malce bolj podrobno. Malce prej, zgoraj, smo hvalili Irvinga in njegovo obrambo. Tokrat bo situacija malce drugačna. Po napadu Gafforda, ki rezultira v MISS, Clippersi izvedejo fast transition offense. Ko nekdo vpraša zakaj? Bi bil klasičn take, ker obramba še ni postavljena, ker imamo prednost in igro 4 na 3, 3 na 2 in podobno. Vse pravilni odgovori, ampak tokrat bomo pogledali na splošno malce bolj podrobneje in na zadevo, ki jo casual gledalci ponavadi ne opazijo. Skratka 1. PG v transition offense, Gafford se vrača v obrambo. 2. Hitra žoga, do Hardna, Harden playmaking on display hitra žoga do Zubca, ki ima missmatch, ki ga Harden takoj opazi in za katerega ve tudi Luka (poglejte pozicijo). A ker je Harden dober play, sledi odličen pass in easy +2 za Zubca proti Irvingu. Da ne bo pomote. Transition offense in hitri napadi, so bili en od glavnih 2. razlogov zakaj je tudi Dallasov offense v tej tekmi tako dobro stekel. Tako, da to je 2 way chess game in option in ne velja zgolj za Clipperse. Če zaključim. Bravo Dallas, nisem pričakoval, sploh ne po obupnem strelskem začetku (za 3) in pa po tekmi št. 4 in Dončičevih težavah s kolenom in zdravjem. Se posujem s pepelom. Pokazali so tudi zakaj igralci tipa PG in Harden "izginejo" v Playoffih, Luka pa lahko gnoji na tekmah, pa pogledaš gor in vidiš spet njegov efekt na tekmi, od statsov 30 pik, 10 asistenc in podobne buče, pa do fokusa, ki ga more obramba nameniti takemu igralcu. Harden in PG nista tako fizična in "velika, močna" igralca kot Dončič in ko pride do izjemnega obrambnega pritiska in taktike, slej ko prej ne stečejo zadeve in igra % odigra svoje. Dončiča je praktično nemogoče zaustaviti v tem smislu. Če sem iskren je bila tole vrjetno njegova najboljša tekma do sedaj, pa je bil malce limitiran defenzivno pa tudi ofenzivno je imel mislim, da 2/8 trojke... Je pa končno prebijal in zadel veliko metov znotraj rakete, at the rim in se ni zatekel zgolj k svojemu 3/pt chuckanju. In velika zahvala za to gre 100% trenerskemu štabu, ki je pogruntal, da bo Dončičevo koleno bistveno manj trpelo, če bo malce bolj tekel gor dol, kot pa da bo moral menjati strani in delati step back, hard stop motione, na postavljeno obrambo ISO style. Ko je Dončič agresivn in prodira uspešno v raketo (nekaj kar so mu Clippersi tekom vseh 5. tekem želeli odvzeti) je enostavno smrtonosen. V 5. tekmi, je Kidd končno unlockal Dončiča zjebanemu kolenu navkljub. Rokavica je bila vržena. Your move Ty Lue.
    6 točk
  4. To itak. Ampak rajši ne pomislim, kaj bodo delal odrasli, dobro rejeni afroameričanski moški in en 110 kg skutin štrukelj tistim nežnim fantičkom od OKC, če se res srečajo. To ni šans, da je kdorkoli od OKC-ja pripravljen na ta nivo kontakta, če bo DAL igral z isto intenzivnostjo kot proti LAC. Samo kot primer double teama Gafforda in PJ-ja na Giddyju: Model je dobesedno zbledel s fotke lol
    5 točk
  5. To da ni več Giannisa pa Embiida kr sede pa kislih Lakersov in Sunsov tudi ni več Vrhunski PO zaenkrat. Brunson & Hart carski duo, Haliburton tud hustler
    5 točk
  6. ker klovn lol
    5 točk
  7. 4 točk
  8. pa lah se slikaš z DaPubecom, ki je oblečen v kitajsko nošo
    3 točk
  9. yooooooooooooooooooo
    3 točk
  10. https://m.koreatimes.co.kr/pages/article.asp?newsIdx=373816 Korejci čist on fire
    3 točk
  11. ja za slovenske ja sam k je on komentiral smo meli hrt pa sta ga peljala scat, pole si seu pa itak na sky pa je blo spet bolse meni enostavno on ni bu nikoli dober, kr je rajs o rumen tisku govoru kot o dirki, pa tudi ce je mel znanje ga ni pokazal, ker doskrt sploh ni vedu kdo je kak dirkac pa kaka je taktika
    3 točk
  12. Video dolg kot črevo, ampak tale se je pa res zelo potrudil to igro predstaviti res čimbolj popolno.
    2 točk
  13. Game je bil smeti k je ven prisel, to je itak jasno. Zdej pa ne vem, jst sm bral na Gafu, eni pravjo da so v vseh teh letih porihtali dost in je zdej kr ok, drugi pravjo da so se zmer vec al manj pasja jajca. Pa se multiplayer je, z mikrotranscakcijami in vsem kar pritice GaaS gamom, tko da jst ga bom lepo ignoriral se naprej.
    2 točk
  14. da so se skoraj o tem se na drugem nedeljskem kosilu pogovarjali
    2 točk
  15. Sej bo sej bo.. Se malo da pocakamo bo raje odprl kurbenhouse
    2 točk
  16. 2 točk
  17. Se pa v po pogosto izkaže da je tudi preveliko počitka slabo, ker vem že igralce in ekipo iz ritma ker en teden ležkaš, medtem ko so uni v polnem pogonu za G1
    2 točk
  18. Danes mora še Dallas poslat Clipperse na dopust pa se bo prva runda te končnice končala perfektno
    2 točk
  19. Ne mi Keltov. Že zarad tega modela. Pol pa še tega
    2 točk
  20. 2 min do izstrelitve kitajske sample return misije na temno stran Lune morjo pogledat kak spacex launch event ker production quality je obupen lol
    2 točk
  21. 2 točk
  22. Med bozicnim sopingiranjem sem v kosarico impulzivno vrgel se eno kopijo Fungi za naju z zeno, pa sva jo komaj zdaj sprobala. Lustna igra za dva, ne prevec miselno naporna, pravila je dovolj prebrat enkrat, tako da lahko hitro zacnes igrat Vseeno te prisili v neko taktiziranje in izbiro strategije in je kar fajn. Sva odigrala kako rudno vec kot sva planirala, would buy again.
    2 točk
  23. pa res izgledaš kot nekdo k bi skos prodajal šuplje priče
    2 točk
  24. Bravo Knicks!
    2 točk
  25. Bayonetta in DMC sta peak combata, sam sta strukurno čisto drugačne igre - hodiš od arene do arene in iščeš perfekcijo v dolgih combo stringih in jugglih. Stellar Blade je v combatu zelo dodelan Nier, kjer imaš sicer kakih 10 bazičnih kombotov, ki pa niso frame perfect 25 hit combo stringi, ampak 4-5 hitov stringi katere kombiniraš med sabo in specialkami. Defence je lahko samo dodge ali samo parry, lahko je pa mix obojega. Perfect parry string bossu v faco je točno tako satisfying kot v Sekiru, zvok isto tak fat ding, uff. LoP ima 10x slabši parry feel, pa tudi 2x manjše okno. Igra je drugač razdeljena v tri tipe. Linearni deli so v stilu LoP, torej nek simple From dizajn z loopbacki in bliznjicami, nič kompleksnega. So pa to zelo lepo narejene cone v katere se kasneje vracas in odpiras nove predele. Open world del je hoja po veliki puscavi od tocke do tocke, delanje side questov, raziskovanje in fajt - zelo fun. Dead space del je horror survival del s samo ranged orozjem in brez mape, zelo dobro narejeno, lahko bi bila samostojna igra. Vsak del ima svoje tipe enemijev, svoje bosse in v nobeni fazi ne spusti kvalitete. Vse je ful dobro, nikjer (razen v thick ass departmentu) ni za 10, je pa v vecini kategorij 8 in 9. Pa tko bom rekel, po performancnih katastrofah in fumblih proper skeširanih naslovov, vsaka čast Shift Upu, da niso izdali janky laggy shit, ampak proper narejen produkt ki nikjer ne šepa. Nihče je ne bo imel v hall of fame, ker je prevec mix vseg ma živega in manjka originalnosti, bo pa to garant resen GOTY kandidat.
    2 točk
  26. močno priporočam tale intervju z Miranom o Senn, o tem, kako je bilo tisti dan v Imoli in o tem, kaj bi bilo, če bi bilo... toliko smo pljuvali po njemu, ampak tip je bil in bo ostal profesor doktor za vse te novejše generacije reporterjev.
    2 točk
  27. Če je kaj po fotru, je opravil čisto vse dostave in so potem glovo šefi zaprli firmo, ker ni bilo več dela za nobenga drugega
    2 točk
  28. Ja to so dejansko Forrest Gump shiti. 1. Bil eden najjačih igralcev ping ponga (pardon NAMIZNEGA TENISA) v Sloveniji i šire 2. Pozna 200 ljudi, ki so prebral Vojno in Mir 3. Urednik revije na disketah, ki je imela širši doseg kot Monitor 4. Svetovni rekorder v pumpanju sklec 5. Oseben prijatelj Johannesa Maria Simmela 6. Oseben prijatelj Tibharja. Lahk kdo še kej doda, pa bom dodal na spisek.
    2 točk
  29. Noclip Game History Archive YT: https://www.youtube.com/channel/UCfAvImNHaevXE7cAmHSOQDQ Archive.org: https://archive.org/details/@noclipvideo
    1 točka
  30. Sej to sem že napisal sem, ampak ja, to je špil, ki je pri meni začel ta hobi ( okej no, obsesijo ). Meni je še vedno ena boljših zadev za dva, tako simpl špil, obenem pa te lahko tako glava boli zraven, da bi kar mizo zgrizel. Nikoli ne bi zavrnil partije, pa dejansko si ga dostikrat prov želim igrati, kar se mi ob poplavi ostalih iger zdi kar zanimiva stvar. Pri meni je to gladko špil za v moj Hall of fame, pa tudi vsakomur, ki išče par špilov za začet kolekcijo, bi ga priporočil kot must have.
    1 točka
  31. Sunsi so res gnjusni ja Če bi sodil po subredditih kar globalno hands down najbolj osovražena ekipa Za Lakersi
    1 točka
  32. Saj zato upam, da DaPubec ni nikoli odkril tega foruma, ker ne vem, kdo bo to plačeval za psihoterapijo
    1 točka
  33. Let the healing process begin. Drugače super da je le ratalo Knicksom pripeljat to tekmo na koncu do zmage, vmes sem že dobil flashbacke s prejšnje tekme ko so 76ersi spet z lahkoto stopili prednost v zadnjih par minutah. Res lepo videt ekipo kako fighta vsak possession na obeh straneh igrišča potem pa še za češnjo na torti izločijo beggar mvp-ja.
    1 točka
  34. Mas prav, nekaj nagrad je verjetno res padlo v fiskalno leto 2022. Vseeno se ni potalalo 150k po glavi kot v nekih drugih casih
    1 točka
  35. na srečo je deep sea scroll, aka ob 03:30 po našem času
    1 točka
  36. Tobias "sej je kar soliden igralec za max pogodbo" Harris pa na ključni tekmi s triple single stat lineom 4 REB, 3 AST, 0 PTS z 0-2 FGA v 29 minutah.
    1 točka
  37. Končno sem si vzel čas za Ken Follets Pillars of the Earth in po treh mescih končal še tretjo knjigo. Zgodba mi je pa kar fina, igrca je res igrca oz. bolj animirana zgodba, sam je všečna. Ni slaba in za tist 1,7€ je to bil p/p nakup.
    1 točka
  38. 1 točka
  39. Glejte kaksna prsa fantje.. In to se ko se natrenira.. sej so ga sama prsa.. ce bi bil piscanec bi ga prodajali kot premium
    1 točka
  40. "Let's go, Ricky al Gaib"
    1 točka
  41. Brskam zadnjič po kanalih, kaj bi pogledal. Vse nove ok zadeve sem dal skozi, prav dobrega nič, v kinu dolgčas.... hm...... Pobrskam po predalu s starinami. 25 let od Matrice.... ajde, da vidim koliko se je čas obrnil in kak je ogled filma danes. Poženi Neo, tablet sem vzel! EPSKO!!! Film je še boljši kot ob nastanku. Kako lepo se poveže s sedanjimi začudenji ob možnosti AI uporabe v vsakdanjem življenju Carsko. Jaz sem užival mnogo bolj, kot ob ogledu "uspešnic" zadnjega časa. 10/10
    1 točka
×
×
  • Ustvari novo...