Skoči na vsebino

Trenutno igram [07/2022]


Priporočeni prispevki

@tomazek: Jap. Po eni strani se mi zdaj že kar močno zdi, zakaj tako dolgo igram. Velikokrat po 10, 15.. minut samo muziko poslušam, brez da bi karkoli konkretnega delal. To je ziher to!

Btw: Pa, zdaj mi ne boš rekel, da tista finta z Gardeners ni bila taboljša? Še zdaj se smejim, ko se spomnim. Kapo dol avtorjem! (take malenkosti zame štejejo več kot marsikaj drugega).

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 3 urami:

Sprobal Returnal in zaključil. Ni to zame... sem vedel v naprej. Dobro, da nisem kupil takrat, ko se je tako hypalo in me je držalo, da nabavim. Totalno me razfukajo ta ponavljanja zadev. Niso rogue špili zame. Gremo dalje iskat nekaj :)

Kako si lahk pol Valhallo preigral ki je 150 ur ponavljanja z zanič gameplayem? ;)

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 19 minutami:

Kako si lahk pol Valhallo preigral ki je 150 ur ponavljanja z zanič gameplayem? ;)

 

Drugo okolje :) Ne vem... Dejstvo, da me meče vedno na začetek, me naredi tako živčnega, da sem kar pobrisal zadevo. Pa tudi na sploh nisem fan nekih vesoljskih okolij... Zato mi dosti bolj sedejo ti open worldi, ki so nekako dejansko pozicipnirani v okolje, ki obstaja. 

 

Mimogrede... Valhallo sem obrnil 2x :D enkrat brez, drugic z DLC-jema. Open world sucker... Zaprta okolja pa mi ne dišijo. 

 

Zdaj me je Death Stranding kar potegnil not. 

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse reče pred 28 minutami:

Sem iskal eno miselno igro za igrat s punco in sva danes začela The Witness, ki ji ful dogaja. Jaz sem enkrat že igral in obupal nekje proti sredini igre po filingu, bom vidu če nama rata zdej končat v dvoje.


Daj ji rajši nekaj bolj na hard za preigravanje. Mogoče jo bo dovolj vzburilo, da bo zvečer voljna in bosta v dvoje tudi res končala.  :) 
 

uredilo bitje DaCapo
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 43 minutami:


Daj ji rajši nekaj bolj na hard za preigravanje. Mogoče jo bo dovolj vzburilo, da bo zvečer voljna in bosta v dvoje tudi res končala.  :) 
 

Ta izpeljava je logično čisto absurdna, to si samo neki napisal da dobiš izgovor pisat o seksu haha. Če je neki pretežko za igrat si bolj frustriran in se ti manj da seksat imo. Mislim lahko ji pa fuknem tudi une rolling sausages, jaz po 20h minutah nisem znal naredit prvega levela in sem samo zbrisal.

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

Itak da se bolj ali manj zajebavam. Saj zato pa smo tukaj na forumu! 
Btw, lahko bi tudi slikco ženske objavil, da vsaj vemo pri čem smo.  Glede na obraz in barvo oči se namreč da točno ugotoviti, kaj si ženska želi globoko v sebi. In še en tak mimogreden predlog: Igrajta oldschool Lulo - The Sexy Empire. Zabava v dvoje zagarantirana!. Ne pa neki gejevski Sausage Rolls in Witness za samotarske geeke. Tu si že v kali zgrešil. :) 

Edit: Ali pa igrajta neko dobro adrenalinsko streljačino (po možnosti z lepo žensko v glavni vlogi) in te bo potem pojahala kot malega morskega konjička. Verjemi, been there done that. ;) 

uredilo bitje DaCapo
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

@Vse_je_najslabse

 

Inscryption se noro razvije kasneje. Ko obrneš game si tako na 33 % igre. Pol se kar začne nova, drugačna igra s kartami (z novim grafičnim slogom), kjer nasprotnik ne cheesa na vsakem koraku. Haha. Pa vmes eni meta videi, kako se dev snema, ko hodi po gozdu. Daj si mal načekiraj na youtubu, ker je prav težko verjet, koliko je še igre, ko obrneš ta prvi act s kartami. Ta tip je nor. Bolana igrica. Obožujem jo

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 35 minutami:

@Vse_je_najslabse

 

Inscryption se noro razvije kasneje. Ko obrneš game si tako na 33 % igre. Pol se kar začne nova, drugačna igra s kartami (z novim grafičnim slogom), kjer nasprotnik ne cheesa na vsakem koraku. Haha. Pa vmes eni meta videi, kako se dev snema, ko hodi po gozdu. Daj si mal načekiraj na youtubu, ker je prav težko verjet, koliko je še igre, ko obrneš ta prvi act s kartami. Ta tip je nor. Bolana igrica. Obožujem jo

Ko enkrat končaš ta act z modelom v koči se igra zame zaključi. Zadeva zaide v meni odbijajoč slog.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 45 minutami:

@Vse_je_najslabse

 

Inscryption se noro razvije kasneje. Ko obrneš game si tako na 33 % igre. Pol se kar začne nova, drugačna igra s kartami (z novim grafičnim slogom), kjer nasprotnik ne cheesa na vsakem koraku. Haha. Pa vmes eni meta videi, kako se dev snema, ko hodi po gozdu. Daj si mal načekiraj na youtubu, ker je prav težko verjet, koliko je še igre, ko obrneš ta prvi act s kartami. Ta tip je nor. Bolana igrica. Obožujem jo

Hm, zdej me ima da bi si jo spet inštaliral. Bom vidu.

Povezava do prispevka

Last of Us Remastered

A si upam rečt neizbrušen diamant a.k.a. neizkoriščen potencial? Jak špil je itak, sploh igralci, dialogi, ANIMACIJE (!!!!) in setting, tudi streljanje je tisti uživantski Uncharted type, sem pa razočaran kako basic uganke so, dostikrat so lestve, ki jih rabiš najdt, 2 metra stran in nism še zasledil šanse, da bi uporabil lestev/dilo, da lahko najdm kako skrivnost. Ajde zaradi tega ima špil bolj napet pacing, samo ne vem če bom še enkrat igral, ker v drugo mi bo verjetno bedno pregledovat vsak kotiček, da si lahko izboljšam opremo. Pri takih stvareh je velik prostora za napredek in upam da je Part II boljši v temu, da ni samo preigraj 1x in vidiš vse scena. Aja, pa ful mi je carsko kako dela luč dejansko dinamične sence, nekaj kar dosti špilov še danes ne zna narest 'realistično'. Plus je tudi, da je zelo omejen crafting system, ni zabavno če je preveč surovin za pobirat, Last of Us in Days Gone to razumeta, Far Cry špili in Horizon špili pak ne. A je vsaj fora, da so nekateri nasprotniki in surovine na Hard na drugih lokacijah kakor na Normal? S tem bi bilo vsaj bolj dinamično igrat.

 

Itak štekam da je to špil iz PS3 ere, ker se sploh opazi pri umetni pameti. Da nasprotnik ne opazi, da ima nekdo za predalnikom prižgano luč je butasto, ker drugače nasprotniki takoj opazijo luč. To niso do konca sprogramirali tako kot bi lahko bilo. Pa tudi scene kjer nekoga zadanem s šibrovko, tip vstane in se ne skrije nikamor ampak najprej stoji 5 sekund na mestu, se obrača v vse smeri kot da grunta kam bi šel, potem pa steče proti meni, lol. Ali pa ko vidim da sta dva človeka na koncu hodniku, vržem opeko in gre eden vsaj približno proti meni, drugi pa v smeri zaprtih vrat, kot da je iz tam priletela opeka :lol: sam ajde to verjetno se lah zgodi v kateremkoli špilu. Malo mi je tudi smešno, da včasih nasprotniki čakajo v sobi poleg kljub temu, da se je dogajal cel shootout, ampak spet, razumem, skrbijo za pacing. Želel bi si, da bi bilo več opcij za delat svoje pasti oziroma nasploh da se to večkrat zgodi, kjer bi lahko malo premislil in prej nastavil pasti. Že tako ali tako redko mečem 'granato' in molotovke, pasale bi še kake medvedje pasti, etc..

 

Je pa hudo ko streljaš, ti zmanjka metkov, pištola dela click click, nasprotnik 'opazi' in te podjebava, enkrat v tej situaciji sem panično menjal orožje iz torbe pa sem dobil molotovko direkt v fris. V takih situacijah in ko vse deluje kot so si Naughty Dog zamislili, je špil uber fun. Sicer malo sem razočaran nad spoliranostjo, Tess se mi je dvakrat zataknila na isto mesto pa en grd grafičen glitch z vodo sem tudi fasal, ampak to je bilo vse bolj na začetku špila, od takrat dalje nism zasledil kej takega. 

 

Listen Mode NUJNO IZKLOPIT. Ta špil se igra na slušalke in je tako veliko bolj vzdušno, pritiskat R1, da ti razkrije kjer so nasprotniki se počuti kot goljufanje. Glede na to, da obstaja tudi easy mode, to bi moralo biti samo tam kot neki crutch. Zelo proti, fuj Naughty Dog, fuj. To da dokler ne pregledaš cel area ne veš če je tam še kak nasprotnik je veliko bolj vzdušno kot da ti ena tipka spoila koliko nasprotnikov je in kje so. Ajde sej dostikrat Ellie in Joel sama rečeta, da smo vse pobili, samo vseeno. Upam, da tega v dvojki ni oziroma da se da izklopiti.

 

Ni mi tok všeč kukr najljubši RE špili, je pa dobro. Bi rekel da brez takega zgodbe in prezentacije ta špil izgubi dosti šarma, ker načeloma mi sam osnoven boj ni tok napet kot mi je bil v RE7 in RE2RE. Ampak fak it, PS3 špil, ki ga prvič igram v letu 2022, ni švoh. Remake ne bom igral razen če ga nekako dobim zelo poceni/zastonj, upam da ne bo čisto isti špil ampak da bodo dodelali to kar je nujno treba. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Aja, pozabil sem omeniti, da so sefi s kombinacijo tud v špilu, všeč mi je ideja, da moraš najdt kombinacijo, medtem ko saferoom za katerega moraš žrtvovati en svoj nož je tudi kul ideja. Samo ker je to tak closed up, linearen špil je tega ful premalo, še boljše bi bilo, če bi imel na izbiro, da odkleneš eno sobo ali drugo sobo, evo tako meni nardiš špil zanimiv za večkrat preigrat. Da ne rečem, da bi bila pot bolj razvejana, kao a greš po tej strani ali po tej strani? Potenciala za tak design špila je veliko, še nekateri Call of Duty špili so neki sprobavali v tej smeri z malimi odločitvami pa sem kar fan takih scen, kao imaš pot od A do B, tako da glavne story sekvence ostanejo iste, samo da imaš na voljo izbire poti do točke B.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 16 urami:

A to una k sta Loom igrala dva meseca nazaj? Al si že drugo ki rada igra zajednom uhvatil :D

 

Also če sta za kaj bolj narativnega priporočam Outer Wilds

To je ta loom bejba ja. Zanimivo, loom ji je bil res mega dober, prav lucky strike, pol monkey islandi ji niso dogajali, verjetno ker ni gamer po duši in zgodovini, ne da se ji brat dialogov pa nabirat itemov itd, loom je bil perfect v tem oziru, samo hodiš naprej in rešuješ uganke, sej the witness je v tem smislu na isto foro. 

 

Sej to, ne vem kok je za take narative, bom vseen počekiral.

Povezava do prispevka
Navedek

streljanje je tisti uživantski Uncharted type

Tle se pac ne bova strinjala :D men ni uzivanstki v nobeni

Navedek

sem pa razočaran kako basic uganke so, dostikrat so lestve, ki jih rabiš najdt, 2 metra stran in nism še zasledil šanse, da bi uporabil lestev/dilo, da lahko najdm kako skrivnost. Ajde zaradi tega ima špil bolj napet pacing, samo ne vem če bom še enkrat igral, ker v drugo mi bo verjetno bedno pregledovat vsak kotiček, da si lahko izboljšam opremo. Pri takih stvareh je velik prostora za napredek in upam da je Part II boljši v temu

Rahlo boljsi

 

Tud enemyji so mal bl brihtni kar se tice stikanja okol kje si, so pa hkrato se vedno kdaj super neumni al pa vidijo cez vogale kjer je to nemogoce, tko da mesano na zaru

 

uredilo bitje Sovica
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Prespilal novi free DLC za Dicey Dungeons, ki doda po en nov level za vsakega karakterja (torej 6 dodatnih levlov). Sem velik fan spila, tako da je vec levlov lahko samo dobro. Hudo je, ker se vsi karakterji igrajo zelo drugace kot v base spilu; v enem se recimo sploh ne fajtas proti sovraznikom s takanjem kock in izbiranjem napadov, ampak skodo delas z resevanjem vnaprej narejenih puzlov. Zelo simpaticno.

 

Edina slaba stvar mi je bla lahkost DLCja, saj sm od vseh 6 levlov moral 1x ponavljati samo zadnjega, ostale sem naredil iz prve. V base spilu sem moral precej levlov ponavljat, s cimer je prislo piljenje taktike in probavanje razlicnih pristopov, kar je precej doprineslo k izkusnji.

 

Ravno te dni avtor spila pise twitter threade o razvoju in miselnem procesu za DLCjem, ce koga zanima: 

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gatsu reče Dne, 17. 7. 2022 at 18:29:

Hades: še enkrat začel iz nule ter naredil 10 pobegov čez vikend. Tole je res mora mojstrovina! 

 

A lahko mal poshareas, kaksen build forsiras kej? Orožje, rune itd...

 

Začel tudi jaz ponoven skozihod, sam sem že čist pozabil odkar sem nazadnje špilal.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...