Skoči na vsebino

Starfield (Xbox, PC)


Priporočeni prispevki

Če bi kdo rad kupil Starfield poceni lahko preko Ebay Kleinanzeigen Steam kodo dobi za okvirno 20 € za standard verzijo in 30 € za Premium. Pazite le, da kupite Steam kodo in ne AMD voucherja. Veliko prodajajo tudi AMD kode, kjer so že sami sli čez verifikacijo HW-ja in potem prodajajo dejansko Steam kodo. 

uredilo bitje reaper
Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče Dne, 26. 9. 2023 at 8:20:

evo @Galko the verdict is in, igrica je drek, tako da brz v nakup za na polico (btw gow2 mam tut jst na polici, ampak je postavljen vodoravno, takorekoc kleci pred svojimi predhodniki)

 

 

Za Starfield  bi mogoce lahko rekel da je jack of all trades, master of none. Ampak se to ne drzi cist, ker v nekaterih elementih ni niti povprecen, ampak prej nezadosten in korak nazaj v primerjavi s svojimi "predhodniki". Kle mal stvai k sm si jih sproti belezil, sm probal mal uredit sam je verjetno vseeno mal brez repa in glave.

 
Grafika je hit and miss, vecina notranjosti zaradi visokega stevila poligonov in kolicine samih objektov nasploh izgleda kar impresivno, po drugi strani velik del zunanjosti izgleda kot PS3 igrica z visjo resolucijo. naprimer Atlantis, glavno mesto, ki naj bi bil nek kronski dragulj civilizacije izgleda res ubogo, kdor je una drevesa in nasploh vse tam not zdizajniral in pozegnal je najvecji papak na svetu. NPCji so po vecini kisli, obrazna mimika res ni vec za leto 2023, brzkone omejiteh pogona*.
 
Fizika je za posrat, sploh ragdol trupel je tok komicno slab, da more bit to nek inside joke pri Bethesdi, da so to v taki obliki izdal*.
 
Gunplay je v osnovi dober, naceloma ena redkih nadgradenj v primerjavi s F4 in se da v njem kar uzivat, razlicnih orozij je dovolj in nekatera so kar kul. Ampak ni pa poteznega nacina ala VATS, tko da na koncu je spet downgrade (imas kasneje en slow time ability, je fun, ni pa isto kot VATS)
 
Raziskovanje po planetih je bedno, raziskovanja po vesolju prakticno ni. Igrica sploh ni open world, je le skupek (velike kolicine) vecjih ali manjsih con.
- povrsja planetov so kvadratne mape, kjer se na robu zaletis v neviden zid
- iz vesolja ne mores prosto lete do planeta, da bi pristal na njem (gres skozi teksturo planeta)
- ne mores letet po povrsini planeta
- ...
Vse te stvari je imel 10x bolje narejen 7 let star No Mans Sky*. Tko da na koncu je nekega zares raziskovanja malo, vecino casa pa gledas loading screene med conami. Te znajo bit tudi zelo slabo povezane, recimo v Atlantisu imas neke trgovine, ki so del mape mesta, spet neke druge (Outlander naprimer) kjer pa so v mestu vrata in potem po leading screenu imas notranjost trgovine, neko malo sobico (verjetno omejitev pogona*).
 
Ni mini zemljavidov vecjih lokacij (mest), vsaj ikonce za vendorje itd bi lahko nardil al neki, tist surface map pa tut sploh nimam pojma tocno cemu naj bi sluzil, kompletno neuporabno je. Fast travel je sploh nekonsistenten, enkrat lahko iz ene kleti v pizdi matrni uporabis fast travel na nek cist tretji planet, drugic fast travel ni dovoljen (fast travel je tok kljucen del igrice, ko se ga navadis in ti ga igrica potem na nekih nerazumljivih mestih ne dovoli je zelo motece). Naprimer enkrat te na atlantisu fukne v pravi district ko fast travelas do mission waypointa iz druge galaksije, drugic te fukne v en random district in mors pol se z vlakcom it v pravi district (govorim ce iz mission menija kliknes travel na mission waypoint, ne ce ga neki na roke izbiras na mapi), takih primerov je blo sicer manj, tko da so mogoce dejansko bugi. Tudi leveli so nesmiselno loceni, recimo "the key" vesoljska postaja, najprej dockas v nekem predlevelu, kjer je basically samo hodnik do enih vrat in tam spet cakas loading screen da prides do jedra postaje, kjer je dejansko folk in vse. Tisto prva cona je samo kulisa, kjer se vidi tudi vesolje ven. Pomojem spet omejitev pogona*, ker v vecjih notranjostih vesoljskih postaj nikoli ne vidis vesolja, kar je spet ena velika zalost za vesoljsko igrico. Nasploh je fast travel, navigacija, meniji in vse s tem povezano res totalno v kurcu.
Isto je z inventory managementom in na sploh z navigacjo po vseh menijih, od inventorya do skillov, starshipa, starmapa, misij, vse je res neintuitivno, uporabniku neprijazno, zgleda kot da bi blona hit skup spacano od vecih ekip. Community je par dni po izidu naredu mode za menije, ki so svetlobna leta pred vanilla meniji, res neverjetno no. In to nebi bil tak problem, ce nebi skor pol casa prezivel v menijih.
 
Vecina levelov je narejenih brez domisljije, neizkoriscen potencial. Mesto Neon naprimer je nekdo omenil, da je hud in sm mel visoka pricakovanja in pol res najvecje razocaranje. Cel Neon v Starfieldu skupaj ne premore duse, arhitekture ali domiselnosti ene random ulice iz Cyberpunk 2077 Night Citya. Brez pretiravanja. Tudi mesta sama so v resnici zelo majhne cone, vecina mest je razdeljenih na vec con, kjer mas spet loading screene seveda. Spet omejitev pogona*. Tudi level design notranjosti raznih "dungeonov" je narejen povecini genericno in razen izjem (nek zapor v eni od misij) cisto linearno. Sicer so prefabsi v notranjosti zgradb res detajlno narejeni in grafika je notri kar impresivna, ampak kot celota vse izgleda ze 100x videno. In pa res glupe design odlocitve, naprimer zracniki v misijah kjer nej bi sneakal so tok visoki da lahko skaces v njih in na polno osvetljeni... To so mogoce komu malenkosti, sam vsaka taka malenkost je men ful immersion breaking in doda k skupno cist kisli izkusnji. Kje so HL casi kjer si mel res obcutek crawlanja in ujetosti v zracnikih?
 
Space combat je res basic in igralcev skill prakticno nima nekega resnega vpliva na izid, vazno je samo kako visok level so nasprotniki in kako mocno ladjo in orozja imas sam.
 
Ena vecjih bruk mi je tut, da v vesoljski igrici nimas dejanskega space walka, torej da bi v vesolju sel izven svoje ladje itd. In to kljub temu, da so zdizajniral premikanje v brezteznostnem prostoru in se ga uporabi v templjih ki so del main story misije. (space walk je sicer mozen ce uporabis konzolo ali mod, sam itak ni nobenega contenta, tko da ga lahko uporabis zgolj za obcudovanje svoje ladje al pa vesoljskih postaj).
 
Dialogi so se bolj poenostavljeni v primerjavi s prejsnjimi Bethesda igricami, bolj zgornji odgovor je vedno pozitiven, bolj spodnji negativen, najvecja smet je pa, da velikokrat (mogoce vedno, nism testiral) nima nobenega vpliva na izid. Izberes najnizi negativen odgovor pa te v naslednjem koraku prestavi nazaj na isto izbiro, dokler ne izberes pozitivne izbire. Ali pa imas na izbiro dve nasprotujoci opciji ampak neglede na to katero izberes dobis isti odgovor. Naprimer random misija, nek security code rabis in sem ga slucajno nasel ze pred pred dialogom z NPCjem, kjer se mi pojavita dve opciji "kje dobim sec code" in "sorry to bother you", izberem "sorry to bother you" in ona mi vseeno iz nic rece kje najdem sec code. In to je en od mnogih primerov, tako da na koncu je zadeva res samo filler, nima pa nobenega vpliva na izid. Tko da v primeru starfielda cist razumem bigbossa (al kdo ze vedno skippa cez dialoge), ker so sami sebi namen. Questi na sploh se mi v vecini tudi zdijo cist genericni (sam ok, kaj novga lahko pri oblikovanju questov sploh se izumijo...) ampak najslabse je pa da vecina questov ima tocno dolocen izid in dejanja in dialogi majo malo vpliva nanje.
 
Base building je se en segment, ki je res ogromen step back od Fallout 4, pa je to skor 10 let stara igrica istega razvijalca. V bistvu imas na voljo samo nekaj prefabriciranih modulov, vecina jih ze samih po sebi izgleda res slabo, ostalo pa potem samo nekeiteme znotraj tega postavljas. Imas dodane te nabiralnike resourcev itd, tko da to je novo, samo kar se pa kreativnosti tice je pa res brez vsebine. Niti temeljev ne mores postavit, da bi mel neko urejeno flat podlago za grajenje baze (kot workarround lahko postavis stotine preprog eno na drugo, da naredis nek obcutek temeljne ravne povrsine). Kot vecina elementov v igrici je tudi grajenje narejeno res najbolj basic in se ga hitro navelicas, ker enostavno ne nudi nobenega zanimivega izziva, contenta ali neke nove mehanike.
 
Skillov je ogromno, sam ker je igrica tko glomazna, si ne predstavljam da bi jo sel 5x preigrat, da bi naredil vec specializiranih buildov. Hkrati pa veliko stvari ki jih odklenes potem ne uporabljas, ker so prevec plitko narejene in se jih navelicas. naprimer za grajenje baz moras kar nekaj resourcev in casa porabit, da odklenes naprednejse module, samo na koncu je grajenje bas se vedno isto plitko in nezanimivo.
 
Drugace ima igrica tudi kar nekaj bugov, ko kak NPC ne odpira ust, ima moski glas ceprav je zenski model (no tranfobo), se NPCji zaletavajo v stene ali letijo napol v zemlji, cisto v slogu bethesda igric ampak se mi zdi, da manj kot v predhonikih. Mel sm tut en game breaking bug, ki sem ga moral resit s s skipanjem dela misije preko konzole. Bolj so me motile nate immersion breaking stvari ko recimo tvoj companion v kavbojca oblecen hod zravn tebe po top secret military facility, ti si moras na vse pretege prizadevat da se ne uizdas in da dobis security clearance zase vsi NPCji so pa glede njega samo "oh, hes with you, carry on then, vse je ok" (pa e mors se v tej misiji znebit companiona).
 
Igrica ima nekaj zabavnih elementov, ki pa jih vecino odklenes sele kasneje in do tega "kasneje" moras prebrodit skozi ogromno kolicino genericne driske. In pa tudi ko jih odklenes so bolj plitki od predhodnikov ali konkurence. Manjka tudi nekih wow elementov, dogodkov, scen, lokacij, set piecov, karkoli in nakoncu manjka obcutek, da si nekaj dosegel. Za razliko od neke GOTY material igrice ala Elden Ring, kjer po 100 urah pogledas nazaj in si reces whoa res sm delc prsu, bos kle samo skomignil z rameni, ker se ti zdi kot da se sploh nisi premaknil. igrica ima ogromno contenta, ampak pri vsem gre za veliko ponavljajocih se copy/paste stvari
 
* Za konec samo se tole, na vec mestih sem dal zvezdico, ker se mi zdi da je marsikatera tegoba te igrice vezana na to. Igrica tece na njihovem creation engine 2 pogonu, ki je ene 37x posodobljena in zaflajstrana verzija dobesedno 26 let starega pogona (google it up ce kdo ne verjame), to se res res mocno obcuti na vsakem koraku in zato ima igrica tudi tak feeling, da si jo ze 10x preigral oz da je reskin neke stare zadeve, ker enostavno omejuje ambicije, ki jih sicer ima Starfield in jih zapakira v kalup predhodnikov.


res ni kaj za dodati. Jaz po ene 25 urah mam dovolj, niti me ne zanima kaj bo z zgodbo. Vec ali manj lahko recem, da tole je razocaranje. 

Povezava do prispevka

Jaz mam v Starfieldu že ene 260 ur pa še nisem prišel do NG+. Se strinjam z DVD opisom... in se ne.

 

Kot prvo moraš vedeti da je to Bethesdin špil. Tako da razne fore, da ne moreš leteti iz vesolja v atmosfero planeta in pristati je brezveze... ker noben, ki vsaj malo pozna Bethesda špile in njihov pogon je vedel da tega ne bo. Isto je z ozemljem kjer pristaneš. Moraš vedeti, da bo mapa omejeno in da ti špil ne bo generiral celega planeta.

 

Strinjam se da bi morali narediti boljšo mehaniko, ko šibaš po vesolju. Ker tisto odpirat menu in pol klikat kam bi šel je bedno. Bolje bi bilo da bi imel zvezdno karto na displeju kokpita. Nalagalni časi so ful hitri, tako da b loading screene komot zamaskiral v gameplay.

Pa radio bi obvezno moral biti.

 

Boj je d best. Orožja so super. Lahko ga rihtaš kot v Fallout 4. Imam AA-99 full-avtomatic z eksplozivnimi naboji aka Boltgun. To vse po luft frči ko streljaš. :mafija:

 

Premalo je različnih POI objektov in se prehitro ponavljajo.

 

Questi so povsod na lestvici, od res dobrih do čist trapastih oz. nelogičnih.

Dialogi so tipično Bethesdini, Oblivion style.

 

Svet mi ni všeč, vsaj kar se tiče settinga. Enako je bilo v Oblivion-u. Kao center Tamrielskega imperija in tam eno malo mesto pol pa 100 metrov stran neraziskane ruševine, divjina in zveri ala medved. Ja wuš de.

Tukaj isto. Kao neki New Atlantis in Akila glavna mesta držav, ki obsegata več zvednih sistemov. A po velikosti sta mala, kot bi jih postavili pred tridesetimi leti, a v špilu stara tam nekje 180 let.

Dogajanje bi morali dati mogoče 40 let po tem, ko so pogruntal Grav Drive ali pa ga dali v del galaksije, ki je ful odmaknjena od centra imperija/države. Kot nekakšen divji zahod, ampak med zvezdami. Pač nekam v čisti začetek kolonizacije kjer je še vse majhno.

 

Zemeljska vozila morajo nujno biti! Upam, da delajo kaj na tem.

 

Grajenje baz je bolj bedno in ni tako dobro kot v Fallout 4.

Grajenje ladij je ful boljše.

 

Špil ima probleme, ampak ni slab špil. Pač nekakšen Fallout 4 v vesolju. In če si fen Bethesda špilov boš užival, imaš pa občutek, da stvari manjkajo.

 

Zdaj bomo pa videli kaj bosta modding community in Bethesda prek DLC-jev še skup spacala.

Povezava do prispevka
Wallux reče pred 19 urami:

Boj je d best. Orožja so super. Lahko ga rihtaš kot v Fallout 4. Imam AA-99 full-avtomatic z eksplozivnimi naboji aka Boltgun. To vse po luft frči ko streljaš. :mafija:

V F4 so eksplodirale glave in leteli udi nasprotnikov vsepovprek. Se ena stvar, ki je v Starfieldu ni. Niti ran ni na truplih.

 

Pa niti ne rabis explosive ammo, ker zarad gimicky fizike ze ce z eno pistolco strelas letijo sovrazniki vsepovprek. :D

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 22 urami:

V F4 so eksplodirale glave in leteli udi nasprotnikov vsepovprek. Se ena stvar, ki je v Starfieldu ni. Niti ran ni na truplih.

 

Pa niti ne rabis explosive ammo, ker zarad gimicky fizike ze ce z eno pistolco strelas letijo sovrazniki vsepovprek. :D

 

Tisto je Fallout, eksplozije udov so del lora. Starfield je neki čist drugega.

Povezava do prispevka

Precej nesmiselen izgovor za downgradean content. Ce je orozje eksplozivno, od granat do launcherjev, potem ne rabis nekega ekstra lorea, da obstaja dismemberment, oziroma dismemberment nebi breakal "realisticnega zf settinga" v primerjavi z bolj karikiranim/goofy faloutom. Kvecem zdej zgleda manj realisticno, ko nekoga maksimalno zbombas in ga "neposkodovanega" kot lutko razmetava po prostoru. V Skyrimu si imel obglavljenja in v Starfieldu imas rocna orozja, sekire, katane itd, tako, da tudi ni zares razloga, da nebi tudi tu imel dismembermenta. Tudi kupckov pepela ni recimo, pa bi bili cist plausible v "realisticnem zf settingu" v kontekstu nekih high energy orozij. V glavnem razlog gotovo ni lore, tut ce Tod Howard to 10x rece (oz. ce bi on to reku bi itak sam potrdil da je glih kontra).

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 5 urami:

Precej nesmiselen izgovor za downgradean content. Ce je orozje eksplozivno, od granat do launcherjev, potem ne rabis nekega ekstra lorea, da obstaja dismemberment, oziroma dismemberment nebi breakal "realisticnega zf settinga" v primerjavi z bolj karikiranim/goofy faloutom. Kvecem zdej zgleda manj realisticno, ko nekoga maksimalno zbombas in ga "neposkodovanega" kot lutko razmetava po prostoru. V Skyrimu si imel obglavljenja in v Starfieldu imas rocna orozja, sekire, katane itd, tako, da tudi ni zares razloga, da nebi tudi tu imel dismembermenta. Tudi kupckov pepela ni recimo, pa bi bili cist plausible v "realisticnem zf settingu" v kontekstu nekih high energy orozij. V glavnem razlog gotovo ni lore, tut ce Tod Howard to 10x rece (oz. ce bi on to reku bi itak sam potrdil da je glih kontra).

 

Jaz nisem nikol maral unga perka v Fallout-u ko kr razfuka človeka ko umre. Tam ga s pištolco strelaš, a mu kar vsi udi stran odletijo.

 

Glede kupčka pepela je pa to čist cartoony. Laserček te zadane pa se kr v pepel spremeniš, lepo te prosim.

 

Bi pa v Starfieldu dismemberment bil ful bolj grozen. Sploh v low gravity, bi udi in kri kr šricala naokol pa lebdela po luftu.  Ali je to zaradi starostne oznake, ali pa se jim ni dal s tem ukvarjat, kar je bolj verjetno.

 

Bo pa itak kak mod na to temo. Malo boš mogu počakat.

Povezava do prispevka
Wallux reče pred 1 minuto:

Ali je to zaradi starostne oznake

Oznako ima M, torej ni zaradi tega.

Da se jim ni dalo s tem ukvarjati pa ti jemlješ kot neki nepomembnega, al kako?

 

Wallux reče pred 5 minutami:

Bo pa itak kak mod na to temo. Malo boš mogu počakat.

Fanboji ste res nesposobni kakršnekoli objektivne kritike. :no:

Povezava do prispevka

 

ke_kit reče pred 4 urami:

Oznako ima M, torej ni zaradi tega.

Da se jim ni dalo s tem ukvarjati pa ti jemlješ kot neki nepomembnega, al kako?

 

Fanboji ste res nesposobni kakršnekoli objektivne kritike. :no:

 

Ok leni so bli, sorry. Nismo vsi neki, da bi sam špricanje krvi pa črevca gledal, da nam bi bil špil dober.

 

Povezava do prispevka
planetarium reče pred 13 minutami:

Kaj pa pomeni M, mislim kaj mora igra vsebovat, da pade v ta rating? Se v striptiz klubu pleseji tipi obleceni v neke alien banane. Ajde streljanje folka, ampak potem je 90% industrije neprimerne za mlade.

 

no, tole je official obrazložitev
 

Navedek

 

M: Blood, Strong Language, Suggestive Themes, Use of Drugs, Violence

 

This is an open-world role-playing game in which players assume the role of a miner tasked with finding Artifacts across the galaxy. From first-/third-person perspectives, players interact with various characters, complete quests, and search for supplies while battling enemies (e.g., humans, robots, alien creatures). Players use futuristic guns, lasers, axes, and explosives to kill enemies. Combat is fast-paced, with frequent gunfire, cries of pain, and explosions. Attacks on some enemies can result in blood-splatter effects; several environments depict blood stains on the ground around corpses. The game contains some suggestive material in the dialogue, and after sharing a bed with characters (e.g., “Life is a sexually transmitted disease that's a hundred percent fatal”; “I'm all for getting a little wild, but next time let's try it without the jetpacks”; “Talk about seeing stars, whew… that was amazing.”). A fictional drug (Aurora) is prominent in the game, with a section involving players' characters working in an illicit drug lab; players can also obtain Aurora by stealing or buying it from vendors (consuming Aurora results in a distortion effect on the screen). The words “f**k” and “bullsh*t” appear in the game.

 

 

lol glede tistih cringe »after sharing the bed« citatov, jaz mislim, da so zajebal, tole bi moral biti najmanj adult rating :rofl:

Povezava do prispevka
Wallux reče pred 12 urami:

Ok leni so bli, sorry. Nismo vsi neki, da bi sam špricanje krvi pa črevca gledal, da nam bi bil špil dober.

Ironicno se je debata zacela tko, da si ti rekel da uzivas, ce vse leti naokol, ko streljas z eksplozivi naokol. Sam ocitno imas rad samo nerealisticno goofy fiziko neposkodovanih trupel.

Povezava do prispevka
Wallux reče pred 9 minutami:

Zdaj pa če nečesa ni, so pa kar leni? A si tam delu pa ste vsi v luft gledal?

Uh, to sem samo odgovoril na tvojo izjavo, da so bili leni.

Jaz pač mislim, da je problem v starem enginu, kjer so morali šparati na določenih resursih, zato da bi lahko izpeljali druge stvari.

Ni nujno lenoba, je pa vsekakor nesposobnost.

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 23 urami:

Precej nesmiselen izgovor za downgradean content. Ce je orozje eksplozivno, od granat do launcherjev, potem ne rabis nekega ekstra lorea, da obstaja dismemberment, oziroma dismemberment nebi breakal "realisticnega zf settinga" v primerjavi z bolj karikiranim/goofy faloutom. Kvecem zdej zgleda manj realisticno, ko nekoga maksimalno zbombas in ga "neposkodovanega" kot lutko razmetava po prostoru. V Skyrimu si imel obglavljenja in v Starfieldu imas rocna orozja, sekire, katane itd, tako, da tudi ni zares razloga, da nebi tudi tu imel dismembermenta. Tudi kupckov pepela ni recimo, pa bi bili cist plausible v "realisticnem zf settingu" v kontekstu nekih high energy orozij. V glavnem razlog gotovo ni lore, tut ce Tod Howard to 10x rece (oz. ce bi on to reku bi itak sam potrdil da je glih kontra).

razčefukanja je treba dat pod kak perk ala Fallout varianta

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 4 minutami:

Uh, to sem samo odgovoril na tvojo izjavo, da so bili leni.

Jaz pač mislim, da je problem v starem enginu, kjer so morali šparati na določenih resursih, zato da bi lahko izpeljali druge stvari.

Ni nujno lenoba, je pa vsekakor nesposobnost.

 

Tist je blo v sarkazmu.

 

In spet neke nelogične stvari govoriš. Problem ni bil v enginu ker isti engine je že imel razčetverjenje pa obglavljenja. Itak pa je Todd povedal, da če kaka stvar ne funkcionira, jo raje režejo iz igre. Sej v Skyrimu so skoraj rezali konje, ker so imeli probleme.

Zgleda, da so tukaj tudi imeli neke probleme, ki jih niso rešili.

Počakajmo kaj bodo prinesli popravki in DLC-ji.

 

Če misliš, da so pri Bethesda nesposobni, ok to je tvoje mnenje, ki ga pa ne bom resno jemal.

Povezava do prispevka
Wallux reče pred 16 minutami:

In spet neke nelogične stvari govoriš. Problem ni bil v enginu ker isti engine je že imel razčetverjenje pa obglavljenja.

Vmes so dodali milijardo novih zadev in da bi stvar lahko spodobno tekla, so morali druge rezati.

Čisto nič nelogičnega ni v tem.

V industriji je marsikdo nepsosoben. Ne razumem čemu tole ne bi šlo jemati resno.

 

Sicer pa se mi res ne da prerekati okoli tega. Predvsem ne z nekritičnimi fanboyji.

Uživaj v igri.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 9 minutami:

Vmes so dodali milijardo novih zadev in da bi stvar lahko spodobno tekla, so morali druge rezati.

Čisto nič nelogičnega ni v tem.

V industriji je marsikdo nepsosoben. Ne razumem čemu tole ne bi šlo jemati resno.

 

Sicer pa se mi res ne da prerekati okoli tega. Predvsem ne z nekritičnimi fanboyji.

Uživaj v igri.

 

Ja seveda, nekritičen fanboy sem... preberi si kaj sem napisal v svojem postu.

 

V industriji je marsikdo nesposoben, ampak šteti Bethesdo med njimi je orenk bosa.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...