Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Assassinci so se preprosto izgubili, meni osnova serije ni bila slaba. Pač ja, je bila mainstream as fuck, ampak imeli so dobre ideje, odlične svetove in bili so uživantski za igrat. Meni sta najljubša pomoje enka in dvojka. Enka je sicer precej osovražena, čeprav treba je pa pripomnit, da je tehnično nekaj povsem norega, da so v tistem času realizirali tak svet. Kot da bi Prince of Persia igre dali v ogromen odprt svet. In kdorkoli je prvič prijezdil pred Damask in ga z vzpetine opazoval (že to je insane ideja, da prvo veliko mesto vidiš s hriba, ko se pred tabo razodene v vsem veličastju), ni mogu bit ne-impresiran, pač nemogoče. Tudi ta igralna sredica okoli devetih (ali nekaj takega) asasinacij je bila dobra. Če bi vrgli stran bedne načine ugotavljanja, kako ubiti tarčo, pa naredili malo bolj doživeto, bi to pomoje bila res odlična igra. Pa pač ko prvič vidiš Damask ti je noro, da se boš lahko prosto sprehajal po njem, pol pa se v bistvu zaveš, da je v igrici Jeruzalem in še eno veliko mesto in eno majhno mesto plus kilometri skalnate okolice med njimi. Crazy. 

 

Dvojka je marsikaj nadgradila, še vedno pa je držala ta dober splošen vibe. Za svoj čas je bila res noro dobro dana skupaj, res carski protagonisti, hude spletke (ffs final boss v igrački je papež), hudo SCI-FI ozadje, konec igrice je bil res dobro narejen mindfuck (po tem momentu je šla ta okvirna zgodba v kurac), misije so razgibali. Predvsem pa so igrico postavili v zajeten kos Italije (Firence, Benetke in okolica med njima, par mini mestec in v zadnji linearni misiji Vatikan), ki je bila zelo domača in carska. Lep dnevno-nočni cikel, vse je bilo takih umirjeno-rjavih-x360-ps3 barv, ki so bile razgibane z barvastimi preprogami po mestu, freskami ... Dungeoni so bili na polno carski, postavljeni v podzemlja in real life cerkve, ki so skrivale nebroj skrivnosti. Da ne govorim o unem chapterju, ki se dogaja med parado v Benetkah, ko je celo mesto okrašeno in folk z maskami luta okoli, na nebu so ognjemeti etc. Takrat sem prvič videl nekaj takega, da se za en chapter model mesta preoblikuje, mogoče edino v Canis Canem Edit, kjer je za Halloween spremenjena estetika. Pač Assassin's Creed 2 je mainstream as fuck, ampak DOBRA igrica jebemti, Ubisoft si samo želi, da bi leta 2023 še znal delat igre s toliko duše.  

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 uro:

Odyssey fantastičen špil? A sem to prav prebral? Ja zagotovo je bil combat v tej igri najboljši od vseh treh ampak še vseeno jebeno povprečen špil z zgolj passable combatom.

V okviru AC franšize je meni osebno top. Edini AC špil, kjer lahko delaš builde. Ampak res govorim striktno o AC-jih, ne o igrah vobče. Pa svet je zelo lep, precej kvestov je kar zanimivih, zgodba je v redu, Kassandra je zakon protagonistka, iskanje prave opreme pri kovačih je super droga, pa reševanje ostrak, delanje one-shot buildov na nightmare - top šit. Pa Egipt v Origins je tud naravnost fenomenalen, sem zelo užival, ampak tam spet oprema ni tok pomembna. Pa recimo, če želiš, lahko cel hud izklopiš in se clo mogoče približaš filingu kakšnih drugih iger. In ne skačeš od markerja do markerja, ampak clo mal raziskuješ. Pač meni je Odyssey comfort špil, ki ga lahko igram kadar koli.

Povezava do prispevka

Ja, saj Odyssey se da obrnit brez markerja, se mi zdi. NPC-ji in quest-giverji ti vedno dajo nek world remark, kako najti zadevo. To se mi je zdelo dosti impresivno, da so dejansko dodali v špil in mi je čudno, da se niso bolj hvalili, da lahko igrico dejansko obrneš brez mape/markerjev, če slediš napotkom, ki ti ga dajo NPC-ji

Povezava do prispevka

Origins je dobra igra. Spet, shit combat, shit rpg elementi, prevelik svet, ampak…

 

Egipt, historična natančnost(kolk se realno da, da nisi Kingdom Come), dobra zgodba, dobri liki, ni out of place LQBTQQ2SKIA++ reprezentacije in woke elementov, kul protagonist, razgiban svet in super mesta….

 

Igra je solid 80, da ima Ghost of Tsushima level combat in odstranjene rpg elemente, je igra fakin desetka, Ubicrap gor dol.

Povezava do prispevka

Ja, saj, kot rečeno, AC-ji bi lahko bili vedno desetke, ampak pač jim uspe igrico zagnojit. Glede Origins se čisto strinjam — tipčki so v igrico portretirali fucking cel Egypt. Rimsko-grške naselbine na SZ, mesta (Tebe, Memfis, Aleksandrija ...), proper puščava, skalnato gorovje, un del s piramidami, ki je insane, struga Nila ... Pač ni da ni, top realiziran svet. Ampak jebiga, če so ga nafilali z bednimi questi in RPG elementi. 

Povezava do prispevka

To sem lih zadnjič razmišljal, kar se pri Assassin's Creed 2 precenjuje je nadzor nad likom, ker sploh ni tok smooth in zna bit preveč gumbov za pritiskat (smo igrali lani na plejki). V primerjavi z Arkham Asylum/City, ki sta izšla približno isti čas, je AC2 kar smotan za igrat.

 

Pri AC4 Black Flag je blo že boljše, najboljše pa pri tistem broken špilu, ki se dogaja v Angliji

Povezava do prispevka

Meni je bila Ezio trilogija AC zelo kul. Dvojka je bila vrhunska (enko in dvojko igral na xboxu360, nato sem dvojko se enkrat obrno na ps3 pred brotherhood), bortherhood tudi kul, revlations pa zgodbovno ni ravno nekaj, mi pa fejst dogajal istanbul. Trojka mi ni dogajala, vendar sem koncal main spil in oni odvrtek z zensko na viti. Black Flag pa sem obupal in od takrat nisem povohal AC. A se splaca kaj kasnejsega povohat?

Povezava do prispevka
raveer reče pred 7 minutami:

Meni je bila Ezio trilogija AC zelo kul. Dvojka je bila vrhunska (enko in dvojko igral na xboxu360, nato sem dvojko se enkrat obrno na ps3 pred brotherhood), bortherhood tudi kul, revlations pa zgodbovno ni ravno nekaj, mi pa fejst dogajal istanbul. Trojka mi ni dogajala, vendar sem koncal main spil in oni odvrtek z zensko na viti. Black Flag pa sem obupal in od takrat nisem povohal AC. A se splaca kaj kasnejsega povohat?

Hehe, se ponavljam, ampak bi ti priporočil Odyssey in Origins. Svetova sta fenomenalna, sploh zadnji DLC pri obeh špilih. Pri Odyssey imaš Elizij, Had in Atlantido, pri Origins pa Dolino kraljev in zasmrtje. Oboje paša za oči. Pa combat ni slab (za AC igro) in je kar nekaj zanimivih kvestov. Sploh pa, ko prviš splezaš na fast travel point in vidiš pokrajino. Jebeno lepo.

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 22 minutami:

To sem lih zadnjič razmišljal, kar se pri Assassin's Creed 2 precenjuje je nadzor nad likom, ker sploh ni tok smooth in zna bit preveč gumbov za pritiskat (smo igrali lani na plejki). V primerjavi z Arkham Asylum/City, ki sta izšla približno isti čas, je AC2 kar smotan za igrat.

 

Pri AC4 Black Flag je blo že boljše, najboljše pa pri tistem broken špilu, ki se dogaja v Angliji

Nadzor nad likom? Mislimo parkour? Ta je bil najboljsi v Unity, verjetno si tega mislil. In ne najboljši, ampak daaaaleč najboljši.

Povezava do prispevka
Preotet reče Pravkar:

Pa combat ni slab (za AC igro)


Gremo bit resni za sekundo in si priznat da combat je slab, grozen even. AC je combat oriented faking igra. Ni to nek dialog heavy Torment, kjer je combat samo ker mora bit, to je ASSASSINS Creed. 

 

Kot sem že gor omenil, Ghost of Tsushima najslabši combat encounter izgleda in se igra bolje kot bilokaj v zadnjih treh AC igrah. Kje so jebene interakcije? V GoT se udarjata meč na meč, vsak cut je viden, v AC, ne samo da je level based RPG bullshit, liki med seboj sploh ne collidajo, nego se kr nekaj limajo. 
 

Grozen shit combat, katerega ne bi trpel pri GOG shovelwaru.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 7 minutami:


Gremo bit resni za sekundo in si priznat da combat je slab, grozen even. AC je combat oriented faking igra. Ni to nek dialog heavy Torment, kjer je combat samo ker mora bit, to je ASSASSINS Creed. 

Zato pa skoz ponavljam, da govorim izključno v kontekstu AC iger. Za moje pojme in glede na pretekle igre v franšizi ima Odyssey najboljši combat. Seveda se ne more primerjati z drugimi igrami, to je jasno. Ampak recimo v primerjavi s prejšnjimi naslovi je veliko boljši.

Povezava do prispevka
trpotec65387628363 reče pred 5 minutami:

Kaj ma sploh boj delat v ac. To bi moral biti izhod v zadnji sili. Na skrivaj prideš do tarče, zaštihaš in zbežiš.

 

Tak pa neki asasini, hidden ones in javno pokolje za celo državo vojakov. 


Ampak to bi pomenilo, da morajo razviti dejanski stealth sistem, ki ne temelji na visoki travi, dober AI, dober pathing, več poti za vsako misijo, se pravi dejanski level design… nemogoče, technology just isnt there yet. 
 

Thiefa in Spliner Cella ne bomo dobili nikoli več, pa da jih še 15x remakajo.

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 25 minutami:

Nadzor nad likom? Mislimo parkour? Ta je bil najboljsi v Unity, verjetno si tega mislil. In ne najboljši, ampak daaaaleč najboljši.

Ma ne samo parkour, nasplošno občutek premikanja in nadzor s samim kontrolerjem je dost neintuitivno, skos se delajo napake med parkourjem, plus tudi sam boj je bolj moteči element gameplaya, namesto da bi bil zabaven. Greš zatem igrat Mario Odyssey ali pa Elden Ring pa ti je jasno kok daleč smo prišli od takrat.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 35 minutami:

Thiefa in Spliner Cella ne bomo dobili nikoli več, pa da jih še 15x remakajo.

Se strinjam. Igre, ki so danes brandirane kot stealth, so čisto druga liga kot Splinter Cell. Sploh ni nobene igre več, kjer bi lahko postealthal in odstealthal mapo, ne da bi sovražniki sploh vedeli, da si bil tam. Zdaj je osnova, da boš moral nekoga najmanj knockoutat. V najboljših Splinter Cell mapah pa si prestealthal cela ogromna oporišča, namestil nek virus na računalnik in odstealthal ven, da se nikomu niti sanjalo ni, da je bil kdo v njihovi bazi. Tako Splinter Cell 1 kot 2 sta izjemni igri, Chaos Theory, torej trojka, pa je pač hands down ena najboljših iger sploh. Ne morem verjet, da se je taka igra nekoč štela za mainstream. Pa tudi kako brutalen paket je bil Chaos Theory. Ene 12 urna SP kampanija, povsem ločena split-screen kampanija (ki so jo za HD remaster dali ven, ker je bil technology prenapreden, da bi jo vključili v HD rerelease al neki :D), pa še multiplayer. Pa tudi grafično genialna igra, ogromno igranja s svetlobo in temo, da si res v določenih sobah imel občutek highly sofisticirano posnetega spy trilerja. 

 

Ampak ja, da bi bil prihajajoči rimejk tako odličen, je pomoje 0 možnosti. Sem fiks, da bodo ojačali gledanje skozi stene, markanje sovražnikov, neko bolj smooth takedownanje in knockoutanje itd. Prav nimam zaupanja, da bi imeli toliko jajc, da bi dejansko 1:1 rimejkali 

Povezava do prispevka
ke_kit reče Pravkar:

@Hernire@BuzzkillSicer sam nisem nikoli igral serije, ampak a ni Hitman take sorte igra?

Kolikor vem Hitman vseeno bazira na ubijanju (preoblačenje v knockoutane žrtve etc.), Splinter Cell je bolj spy triller, kjer moraš iz baze samo neki ukrast/namestit virus 

 

Je pa podobno, se strinjam, in vsekakor gre za super serijo

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 2 urama:

Telltale so par sekund vladali, pol se je pa nekaj zgodilo in ajd bok. 

 

Ne pogrešam epizodnih igric sploh. Dej mi celo izkušnjo takoj, naredi kak DLC, pol pa spizdi delat sequel ali nov IP, tako kot je hotel Jezus. 

 

Oni so nazaj z Expanse igro. Sicer nisem še igral.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...