Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Hattori reče pred 8 minutami:

Kakšna izbira je sploh to?

Katero izmed dveh novih igric, ki izideta kmalu, bom raje nabavil. Hard skip za Returnal in raje počakam na Keno.

Če bo returnal kdaj v PS+, bom mogoče takrat probal.

 

Ni treba bit šamšalamimajedrski fizik, no.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Pizda, kompliciraš za brezveze.

4 mesece v katerih ne bom tikal Returnala niti s palico. A ti še nikoli nisi slišal, da folk kdaj pa kdaj ne kupi neke igre day 1?

 

Glavni point tega "trollanja" je:

KE RIT reče pred 1 uro:

Mene tale nenavdihnjen art design res na polno odbija. Poleg povsem retardirane cene seveda. (Returnal)

 

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
Chenier reče Dne, 12. 4. 2021 at 13:05:

Pač ene par puzel je, ki jih ne moreš rešiti brez "predznanja". Konkretno je ena cela cona takšna (ampak itak jo takoj prepoznaš, ker ti ni nič jasno), plus ene par sidekick ugank, ki so res hardcore, pač za 100 % completioniste :D 

 

Ampak razen te cone in par hardcore ugank za 100% je edina korist ta, ki jo navaja Galko :D   

 

Meni zaenkrat špil res dogaja, orenk padel noter (330+ puzel rešenih in mislim da 7 laserjev aktiviranih, še pri dveh sem blizu konca), imam pa nekaj pripomb na dizajn določenih ugank + vprašanje glede tega, kako se ognit prezgodnjemu koncu.

 

1. Določene serije ugank okrog iste mehanike/elementov se stopnjujejo od lažjih do težjih na način, da je rešitev vedno logična in do igralca poštena vse do konca, vse je v okviru pravil in zakonitosti, ki jih postopno nakažejo lažji primeri in predhodno znanje iz drugih delov otoka. Pri nekaterih pa vmes (ne nujno na koncu) fašeš eno 'out of the box' varianto, ki pa niti ni posebej domiselna, kolikor je meni trolovska in celo na nek način povozi oziroma ignorira pravila in zakonitosti ostalih puzel v isti seriji. Recimo vlečenje simetričnih črt po obrisih skal v morju, pri čemer ti špil v enem primeru direktno v grid nabije napačne skale, tiste, po katerih moraš dejansko vleč črto pa so ful v ozadju in čisto v robu vidnega polja. Tu sem bil še bolj na začetku v špilu in me je ta primer konkretno zgriefal s tako bedno trolovsko rešitvijo. Ali pa (ta mi je hujša) v tistem drvarskem kampu, kjer vlečeš črte glede na sence, ki jih drevesa mečejo na grid - v vseh primerih razen enega imaš eno (pravo) izhodišče in na neki površini eno (ali več) senc poti, ki jih v glavi sestaviš in potem ustrezno povlečeš črto skozi labirint. Potem pa nabašeš en primer s fejk izhodiščem na dejanskem gridu, iz katerega rešitve pač ni, dejansko izhodišče in dejanska pot skozi labirint pa sta vidna samo na senci - tu moraš potem vleč črto čez panel na način, da pri tem sekaš sence, ki jih na vseh ostalih puzlah v isti seriji ne bi smel, kar je zame kršenje temeljnega pravila, ki ga te uganke vpeljejo takoj na začetku. Rešitev na dejanskem panelu izgleda 'napačna', je pa kao pravilna, če rešitev v glavi 'preslikaš' na senco labirinta, ki ga meče drevo.  Glup mi je tudi primer ene od life-size ugank v gradu, ko s hojo po ploščah ustvariš rešitev na panelu. Pri eni od njih imaš 'stranska' polja, ki se na panelu sploh ne upoštevajo, končna rešitev pa sta dva med seboj s črto ločena tetromina, čeprav te dobesedno vse ostale uganke s temi liki iz Tetrisa učijo, da mora rešitev vsebovati tetromine, ki so skupaj zajeti z eno črto in sestavljajo en lik. Krneki, spet ena rešitev, ki po moje z ritjo podre pravila, ki jih špil sam prej postavi.

 

2. Ene par ugank je malo zajebanih za človeka, ki ma določene težave z barvno slepoto in nima ravno top posluha. Od zvočnih ugank v džungli mi je večina uspela brez hujših problemov, vmes pa je bla ena, kjer so toni meni bili tako skupaj zbiti in med seboj neločljivi, da sem enostavno mogel poguglat rešitev, čeprav mi je bil princip reševanje že davno kristalno jasen. Pri ugankah z barvnimi kvadratki sem moral orenk napenjat oči, da sem ob različni osvetljavi lahko sploh ločil barve med seboj (sicer res carska puzla v dvigalu na koncu, clever dizajn)

 

3. Eno celo serijo ugank sem uspel nevede rešit na brute force način, ker imaš itak samo cca. 10 možnih načinov, kako potegnit črto, in pač probavaš trial & error (sadovnjak z jabolki na vejah).

 

4.  Je možno nehote prezgodaj končat špil, brez da bi aktiviral vse laserje in rešil opcijske uganke? Nekje sem zasledil, da ne rabiš aktivirat vseh laserjev. Je kaka točka, na kateri ni povratka in moraš ponovno od začetka, če si completionist?  Pa še namig - a te 'hardcore' uganke so tisti primeri, kjer potem dobiš v škatli neko rešitev, s katerimi nato predvajaš videoposnetke v sobi pod mlinom?

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka

Ej, če smo tle mesce in mesce brali cele strani krajših esejev o Bloodbornu, bote pa tudi še o artfagovskih pasjih jajcih :alma:

 

A je kak lažji način, da pri poastanju skrijem tekst (brez rabe spoiler tagov, ki vedno nabijejo vse v ločen okvirček) kot ta, da črno obarvam ozadje in tekst? 

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
Raz reče pred 1 uro:

4.  Je možno nehote prezgodaj končat špil, brez da bi aktiviral vse laserje in rešil opcijske uganke? Nekje sem zasledil, da ne rabiš aktivirat vseh laserjev. Je kaka točka, na kateri ni povratka in moraš ponovno od začetka, če si completionist?  Pa še namig - a te 'hardco're' uganke so tisti primeri, kjer potem dobiš v škatli neko rešitev, s katerimi nato predvajaš videoposnetke v sobi pod mlinom?

Za ostale moram mal pogledat videe, da se spomnim o čem govoriš, tole pa ti lahko že zdaj odgovorim, da skoraj nemogoče. Konec je zelo jasen in je še kar nekaj igre po laserjih. Kot hardcore uganke recimo namigujem na ladjo, ne vem, če si že kaj hodil tam. Torej ja, načeloma te, kjer potem dobiš videoposnetke. Pa en challenge je, ampak ne bom spoilal ... Raj še malo igraj, bomo predebatiral te težje stvari, ko prideš v endgame

Povezava do prispevka
Raz reče pred 2 urama:

 Pri nekaterih pa vmes (ne nujno na koncu) fašeš eno 'out of the box' varianto, ki pa niti ni posebej domiselna, kolikor je meni trolovska in celo na nek način povozi oziroma ignorira pravila in zakonitosti ostalih puzel v isti seriji. Recimo vlečenje simetričnih črt po obrisih skal v morju, pri čemer ti špil v enem primeru direktno v grid nabije napačne skale, tiste, po katerih moraš dejansko vleč črto pa so ful v ozadju in čisto v robu vidnega polja. Tu sem bil še bolj na začetku v špilu in me je ta primer konkretno zgriefal s tako bedno trolovsko rešitvijo. 

 

Mene je tudi ta malo razpizdila (do drugih še nisem prišel) - sem še gledal tiste tam v robu, ampak sem reku, valjda ni, če so prejšnji bili po takem kalupu - od tam naprej potem nisem bil več siguren v nič. :D

 

Povezava do prispevka
Navedek

Garvin's suggesting that if more people grabbed the game at launch, Sony may have been more open to a potential sequel.

 

Jaffe asks how buyers would know if they love a game before they've even played it. Garvin replies: "I’m just saying, you don’t, but don’t complain if a game doesn’t get a sequel if it wasn’t supported at launch."

Take novinar bi mu moral samo rečt. Gospod John Gnojšek Garvin, če nebi izdali špila v tako katastrofalnem stanju bi pa mogoče več ljudi kupilo vaše (kot bi rekel Feget) pasje jajce od špila in nebi zdaj rabli jokat, ker je Sony vam skenslal drugi del.

 

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka

Komedijant, izdal so igro ki je izgledala jebeno genericna v trailerjih, bla v development hell in mogla bit do neke mere reworkana, javno rekli da morajo prestavit da bodo lahko spravili igro na vsaj nek "decent level" in ko so jo shipnili je bila precej broken in po vseh indijcih neprelomna v vseh pogledih, ne bo na noben top 10 al pa 20 last gen seznamov prisla in pol take poka?

Mislim da bo svet prezivel ce ne dobimo Days gone 2 lol.

Povezava do prispevka

Na tvslo2 je bil en dober dolumentarc je bil o digitalni dobi, zasloni, igrce itd.

Zanimivo da ful niso disal gamerjev. Da so igralci dirkačin boljši vozniki. Otroci ki igrajo igrice se jim možgani hitreje razvijejo itd.

So se pa dodaknili tudi odvisnosti in kake so terapije po svetu.

 

Povezava do prispevka

V bistvu je splosno sprejeto da kakrsna koli tehnologija pospesi delovanje nekega dela mozganov in poslabsa deovanje drugega dela. 
Recimo GPS nam je ful poslabsal spacial awareness, med tem ko smo pa boljse zaceli multitaskat (gledat ekran in se premikat) - ne me quotat glede tega ampak you get the point. 
Igrice majo verjetno podoben efekt - ko jih igras se ti refleksi in eye-hands koordinacija ful izboljsajo (verjetno se kaj), med tem ko zgubis na cem drugem. 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 11 urami:

Na tvslo2 je bil en dober dolumentarc je bil o digitalni dobi, zasloni, igrce itd.

Zanimivo da ful niso disal gamerjev. Da so igralci dirkačin boljši vozniki. Otroci ki igrajo igrice se jim možgani hitreje razvijejo itd.

So se pa dodaknili tudi odvisnosti in kake so terapije po svetu.

 

Se morebiti spomneš naslova? Je bil ta?

Povezava do prispevka
gojc reče pred 5 minutami:

Predvsem so jih zajebal SJW opisovalci.  Od prve najave naprej so pričeli furat agendo problematike belih straight protagonistov v igrah.

Kako so jih pa zjebal? Kot prvo ima zadeva 7/10 na Metacriticu, kar je več kot dovolj visoka ocena (razumem, da mainstream ocenjevalci niso tako strogi, ampak malo nivoja pa res morajo ohranit, da ne dajejo takim igram osmice ali devetice, come on no, pol pa res ocene nižje od 8 niso več smiselne)

 

Šel sem prav počekirat par najbolj mainstream review pagov (IGN, Gamespot itd.) in iskal besede ala "white, straight, male" v Days Gone opisih in ne najdem nič od naštetega? Dejansko najdem celo pohvale protagonistovi nežnosti lol (@IGN: "Deacon is an endearingly gentle and sweet-natured protagonist")

 

Sem ziher, da so kaki review pejdži/youtuberji se ukvarjali z belimi straight protagonisti v igricah, ampak vsaj najbolj mainstream opisi s tem očitno niso polemizirali ... Tako da zajebal so se predvsem sami, ker so naredili povprečno igrico

  • Račka +1 2
  • Trol 1
Povezava do prispevka

Isti mediji ki so dali Cryberpunk 10/10 best game ever ja :lol:

Ohranit  nek nivo je rekel :rofl:

 

 

V intervjujih oba potrdita, da so kasirali minuse od SJW opisovalcev. Sploh pa je (bil) Bend eden redkih oldschool studijev, kjer so devi še pravi dedci, ki pridejo z motorjem na šiht.  Se prav spomnim, ko so bli GOLD in je bila objavljena slika vseh developerjev , so twitter norčki preštevali število žensk in obarvanih.

No sej po izidu so fasali ''diversity'' obisk in folk je pričel odhajat.... :hmm:

 

Aja pa prav gamespot si dal za primer kjer je ravno ta opisovalka norela po twitterju in med drugim problematizirala barvo kože zombijev :worship:

 

Povezava do prispevka

Jaz mislim da je bil glavni razlog za nizke ocene to, da so opisovalci tako kot vedno sledili črednemu nagonu večine gaming communityja po načelu hype - nehype :D  In Days Gone je dobil precej nehype vibe ob prvih trailerjih in ob vseh nadaljnih posnetkih, če se spomniš. Folk je na polno pizdil, da nočejo več zombijev, da imajo poln kurac zombi tematike, da je špil copy/paste itd. Ne vem zakaj, ker je u bistvu res najbolj klasična PS4 ekskluziva in zakaj Spiderman / GoT ni pofafal istega nehype vala, ampak dejstvo je, da je bil Days Gone na začetku daleč najbolj "meh" sprejet kar se tiče PS4 ekskluziv. In opisovalci so pač sledili temu kot ovčke, čeprav je špil po kvaliteti ISTI kot Spiderman ali GoT, ki sta pa po ocenah tam 15-20 odstotnih točk višje - Spiderman 87, GoT 83.

 

Se pa absolutno strinjam, da je gotovo kar nekaj užaljenčkov zmotil pretežno belski cast in lajnerji tipa Ride me like you ride your bike :D 

Povezava do prispevka

Špil se je prodajal zelo dobro, ima veliko strastnih fanov ampak je pač žrtev časa v katerem je izšel.  Igra in ustvarjalci pač niso kompatibilni s to SJW progresivnostjo in to se odraža v metacriticu. 

Danes sama kvaliteta izdelka ni  več v ospredju ampak politika in virtue signaling.

uredilo bitje gojc
Povezava do prispevka
gojc reče Pravkar:

Špil se je prodajal zelo dobro, ima veliko strastnih fanov ampak je pač žrtev časa v katerem je izšel.  Igra in ustvarjalci pač niso kompatibilni s to SJW progresivnostjo in to se odraža v metacriticu. 

Danes sama kvaliteta izdelka pač ni v ospredju ampak politika in virtue signaling.

Igrica ima meto 70. Ne vem, kako bi imel bolj primerno povprečno oceno no

 

Se strinjam s tabo Gojc, da se daje drugim igricam previsoke ocene (Ghost of Tsushima itd.), ampak to je bolj problem tega, da bi te morale dobiti manj, ne Days Gone več 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...