Skoči na vsebino

Trenutno igram [01/2024]


Priporočeni prispevki

shure reče Dne, 6. 1. 2024 at 8:11:

 Mikromanagement je toliko, da moraš pač skrbeti, da so delavci zadovoljni in da ne presežeš prihodkov s stroški vzdrževanja mesta.

 

Ko maš enkrat dost več otokov (in map al kako je že) in prideš do "end gejma" kjer gradiš katedrale, takrat je za moje pojme ful micromanagementa s trade routsi. Sem se počutil isto kot MaDrung spodaj - uno ko na šihtu hendlaš nevem kok stvari naenkrat, pol pa zalavfaš Anno in jovo na novo. :D Je pa kljub temu hud špil. 

 

MaDrung reče Dne, 6. 1. 2024 at 8:30:

Malo me muči, da je moj šiht faking micromanagement z tisoč migajočih delov, tk da ko pridem domov nenaspan mi tole sproži PTSD. Mogoče bom še malo počakal :D

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Naheulbeuk's Dungeon Master. 
Ma ne bi vedel za to Dungeon Keeper wannabe igro, če ne bi čisto slučajno naletel nanjo. Res mi sede, ker sto let že nisem igral nekaj v stilu omenjene klasike. Pa sploh ne gre za neko nizkoproračunsko zadevo ali slab poskus obuditve žanra. Noro dobro se igra (vsaj zaenkrat po par vloženih urah). 

Plus to, da je zame kar mana z neba, ker namreč obožujem belgijske stripe po katerih je igra narejena. Predhodnik, The Dungeon Of Naheulbeuk - The Amulet Of Chaos je bila pa RPG, ampak naphana s humorjem in šaljenjem na račun D&D-ja (odštekani liki, butasti questi itd.). 
 


https://store.steampowered.com/app/2005160/Naheulbeuks_Dungeon_Master/

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
kemik reče pred 13 urami:

Ko maš enkrat dost več otokov (in map al kako je že) in prideš do "end gejma" kjer gradiš katedrale, takrat je za moje pojme ful micromanagementa s trade routsi. Sem se počutil isto kot MaDrung spodaj - uno ko na šihtu hendlaš nevem kok stvari naenkrat, pol pa zalavfaš Anno in jovo na novo. :D Je pa kljub temu hud špil. 

Nisem prišel še dlje od investorjev, ampak verjamem, da je potem vse dosti kompleksnejše. Trenutno je še uživantsko, ko malo prestavljam produkcijo na ostale otoke, odpiram Enbeso, ... Fun :D

 

Hooked as fuck, že dolgo me ni noben špil tako potegnil.

uredilo bitje shure
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Med prazniki (in predvsem po) sem začel malo več igračkati, nekaj novih igračk, pa nekaj starih, ki jih je bilo treba sfiniširat, tako da v januarju zaenkrat končane:

 

Hot Wheels 2 unleashed - 100% + platina

Štartal že novembra, igračkal cel december, končal takoj po novem letu. More of the same, proge so mi malo manj kul kot enka, vozni model je pretty much enak, nekaj kul in nekaj bednih novih mehanik, ampak overall zelo fun igrica igračka, še vedno (žal) med top arkadicami to generacijo.

 

It Takes Two

Z žensko sva končno končala tole, pomoje sva vlekla ene pol leta. Ful mešani občutki. Absolutno top level dizajn, mehanike, razgibanost, res samo kapo dol, hkrati pa najbolj nadležni liki, neumen storyline, zelo zanič mocap/animacije/igra. Tehnično 10/10, pripovedno pa 4/10. Vseeno noro vredno preigrat, cel cajt sem se samo čudil, kako teamu ni zmanjkalo energije, iz levela v level impressed.

 

Crash Bandicoot 4

Tole je bil quickie čez vikend, ful nostalgia feelsi, samo absolutno nič napredka napram igricam izpred skoraj 30 let. Pod črto kar slabo no.

 

Super Mario Wonder

Tole sem tudi štartal konc leta, pol dal malo na stran, ker sem bil like ya bomo šli na 100%, samo me je totalno minilo. Tako da sem zdaj en večer nardil še tisti zadnji story svet in čao. Sej recognizam, kul ideje, samo vseeno mi ta art, story, svet nikakor ne potegne.

 

Perfect Vermin

Na tole sem random naletel, čisto kratek free indie špilčič (ene pol urce). Igralno popolnoma preprost, ampak kul twistič, worth it experience v glavnem.

 

Viewfinder

Tega sem ful želel sprobat, ćamir mi je na polno anti-hypal, kao smeti, škoda cajta, samo mi je bil kar kul. Noro dobre mehanike, samo žal neumno lahki puzzli. Škoda, če bi tole v roke dobil nekdo, ki dejansko zna nardit proper puzzliče, bi lahko bil goty contender, tako pa je bolj first prototype kot resna igrica.

 

Trenutno pa igračkam:

 

Cuphead

Včeraj končno dal s police v plejko, mi je kar nice, samo ni čist moja šalca čaja. Je bolj bullet hell kot platformer, saj sem pričakoval, samo vseeno upal da ne bo čist tako. Lihkar prišel na drug otok sicer, tako da slaba tretjina (oz. četrtina, če štejem še dlc). 

 

Rayman Legends

Tega tudi nikoli nisem končal, tako da zdaj pucam zadnje manjkajoče levelse. Res med top 2d platformščinami ever, mario mu lahko samo spizdi po čike.

 

 

uredilo bitje Slinch
  • Račka +1 9
Povezava do prispevka
Slinch reče pred 9 urami:

Cuphead

Včeraj končno dal s police v plejko, mi je kar nice, samo ni čist moja šalca čaja. Je bolj bullet hell kot platformer, saj sem pričakoval, samo vseeno upal da ne bo čist tako. Lihkar prišel na drug otok sicer, tako da slaba tretjina (oz. četrtina, če štejem še dlc). 

Slaba tretjina je relativno, ker je prvi otok pač izrazito lažji od ostalih :D. It might be prva tretjina na papirju, v resnici si pa lih začel igrat 

Povezava do prispevka

Evil West mi ratuje vedno bolj dolgočasen. Za nek novejši špil je res preveč okorno vse, vse arene kjer se tepeš so male in gibanje v njih je omejeno (ni kot v Gow:Ragnarok, ko se lahko gibaš na več levelih). Če vidiš sovražnike na daleč jih ne morš streljat, dokler ne stopiš v areno. Boss fighti so dokaj slabi in tudi preveč jih ponavljajo. Odkar sem prvič igral igram vsakič samo za pol ure in odložim špil za nekaj časa. Dejansko mi je grindanje za levele v ER bolj satisfying kot igranje tega, zato sem včeraj spet padel not v ER.

 

Pa recimo, da mu lahko odpustim jankiness pa zastarelost, ne razumem pa zakaj so dali v UI orožja na desno stran, na gamepadu pa na levo na smerne tipke, powers so pa na UI na levi strani in na gamepadu na desni. :mehkoblato: Fakin confusing, že prevečkrat sem uporabil kako stvar za bv zato ker sem gledal na zaslon namesto da bi aktivno razmišljal kaj je prava tipka. Kreteni od developerjev, res najlažja stvar za fixat, samo swappal bi na zaslonu, pa bi blo.

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 21 minutami:

Evil West mi ratuje vedno bolj dolgočasen. Za nek novejši špil je res preveč okorno vse, vse arene kjer se tepeš so male in gibanje v njih je omejeno (ni kot v Gow:Ragnarok, ko se lahko gibaš na več levelih). Če vidiš sovražnike na daleč jih ne morš streljat, dokler ne stopiš v areno. Boss fighti so dokaj slabi in tudi preveč jih ponavljajo. Odkar sem prvič igral igram vsakič samo za pol ure in odložim špil za nekaj časa. Dejansko mi je grindanje za levele v ER bolj satisfying kot igranje tega, zato sem včeraj spet padel not v ER.

 

Pa recimo, da mu lahko odpustim jankiness pa zastarelost, ne razumem pa zakaj so dali v UI orožja na desno stran, na gamepadu pa na levo na smerne tipke, powers so pa na UI na levi strani in na gamepadu na desni. :mehkoblato: Fakin confusing, že prevečkrat sem uporabil kako stvar za bv zato ker sem gledal na zaslon namesto da bi aktivno razmišljal kaj je prava tipka. Kreteni od developerjev, res najlažja stvar za fixat, samo swappal bi na zaslonu, pa bi blo.

 

Evil West je za en kurac. Tam 70 špil na dober dan.

Povezava do prispevka
Slinch reče pred 14 urami:

Med prazniki (in predvsem po) sem začel malo več igračkati, nekaj novih igračk, pa nekaj starih, ki jih je bilo treba sfiniširat, tako da v januarju zaenkrat končane:

 

 

Rayman Legends

Tega tudi nikoli nisem končal, tako da zdaj pucam zadnje manjkajoče levelse. Res med top 2d platformščinami ever, mario mu lahko samo spizdi po čike.

 

 

Rayman Origins (to sem končal že dolg nazaj), tale Legends pa kr ne končam. Obe sta tok hudi, da glava peče. Morm se spravt Legends spet inštalirat. Mam ga na Steamu, se mi pa zdi, da če bi ga mel na ps4 bi prej obrnu, ker ga je na TVju bolj užitek igrat. V bistvu sem vse raymana obrnu, razen 1ke. 

Povezava do prispevka
kemik reče Dne, 9. 1. 2024 at 19:15:

Ko maš enkrat dost več otokov (in map al kako je že) in prideš do "end gejma" kjer gradiš katedrale, takrat je za moje pojme ful micromanagementa s trade routsi. Sem se počutil isto kot MaDrung spodaj - uno ko na šihtu hendlaš nevem kok stvari naenkrat, pol pa zalavfaš Anno in jovo na novo. :D Je pa kljub temu hud špil. 

Končal expedicijo v Enbeso z 2%. Drugič se moram mal potrudit prej pa dodat prave iteme. :D

 

Vzamem nazaj glede micromanagementa, je kar precej dela, da narediš prave trading route. Sploh zdaj ko hočem prestavit v Old Worldu farme in del industrije na druge otoke, hkrati pa še uvažati iz New Worlda in Enbese. Kje sta še Trelawney in Aljaska. Tole imam gladko še za kako leto počasnje gradnje, da pridem do nekega večjega mesta.

uredilo bitje shure
Povezava do prispevka

Jaz sem pa še vedno na Diablo 4 in CP2077, ki jih zdej vzporedno brusim že skoraj 2 meseca lol. Ampak sta tko kul špila, da jih preprosto nočem / ne morem rushat.

 

V Diabliču bi verjetno že skakal po Hellu al pa bi bil vsaj balls deep v Nightmaru, tko pa moram čakat na RL couch coop seanse s kolegoma (oba s froci) in se res premikamo ko polži. Celo v 5 chapterju smo, yaaay :D Pa zdej se bo še en joinal še en 40-letni foter, ki je šele v Actu 1 - še ena oseba več za se usklajevat in koordinirat :D :D Res patetično, to bomo pomoje še čez cel 2024 šopali, ampak je res mega fun špil. Fun je kljub neumnemu lootu, tedious zgodbi in kar smo zdaj odkrili, popolnoma kretenski zasnovi multiplayer story napredovanja. Špil namreč šteje progression samo host igralcu, ostalim pa samo, če so na točno isti točki kampanje kot host :avadodo: Če nisi na isti točki, sicer lahko hodiš zraven, ampak svojemu liku ne delaš progressa. To se je na svoji koži naučil kolega, ko je kakih 5 ur delal z mano misije, pa njemu ni štelo ničesar, ker je bil v "svojem" svetu majčekeno zadaj v zgodbi, preden se mi je joinal. In je moral potem sam igrati isto misijo 5 ur, da je prišel na isti level. Bolano. Mislim tko no, realno je Diablo 4 res kup pasjega dreka in zasluženo Razočaranje leta, tko dejansko praktično nič ne špila prav... ...ampak jebemti da je monster smash in destrukcija še vedno enako fan kot vedno :D 

 

V CP2077 pa malo kruzam, malo delam velike side missione, malo delam mini misije, malo delam main quest, pač uživam v zares vrhunskem in noro ambicioznem AAAAA open world lite-RPGju. Nimam pojma kje sem v zgodbi, kaj je še do konca in me niti slučajno ne zanima. Vem samo da je lik na Very hard KONČNO začel peči pleskavice folku, najbolj zahvaljujoč smart shotgunu in kopici perkov, vezanih na shotgun / adrenalin, in da je zdaj še bolj fun vse skupaj. Upam da bo igrica še trajala in trajala in trajala. Res je dober špil.

Povezava do prispevka

Jaz sem ravnokar po prvem mesecu izida D4 naložil nazaj. Po 10 minutah sm zbrisal. Meni tole mindless pobijanje res ne daje dobrega občutka katerega opisuješ. Potem pa tak nič več od igre ne ostane.

Sem pa spet naložil Vermintide 2 in odigral kakšne 20 urc. Sedaj spet naveličan - folka ni dovolj.

Zdaj pa še World war z, ki mi je pa spet kar kul za kampanijo preigrat. Verjetno me dolgo ne bo držala seveda.

v WoW pa sem v weekly chest imel 4x top ilevel gear slot in dobil 4x hlače, ki sem jih vzel prejšnji teden. Nekaj je kliknilo v meni in samo še kakšno +22 naredim za weekly in log-off dokler ne poteče sub. Dovolj za kakšno leto.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Jaz sem končno štartal še en star greh, Control. Pismo, a to je kao AAA? Ful igram indiejčke in nisem vajen, samo sem pričakoval malo bolj high end produkcijo. Kwa je s temi animacijami, med dialogi liki stojijo kot deske in pokajo frise, kot da se jih loteva kap. Res res slabo. Pizda kako mi je tlou2 zjebal igrice, par let nisem mogel zares igrat nič drugega, ker je vse toliko nivojev slabše, samo sem upal da bo tri+ leta pozneje lažje, ma ni.

 

Drugač svet mi je kul, art mi je nice, combat zelo fun, attention to detail pa pač tudi ni to kar dela kak naughty dog, jebiga. Solid igrica drugač.

Povezava do prispevka

Včeraj je Slinch nekaj omenil simulacijo vesoljskega hrošča govnača Cocoon, zato me je prijelo, da bi šel prešpilat. Meta 88, praktično universal praise na internetu, meni zelo ljub žanr, preverjeni in proslavljeni devi, kaj je za zgrešit srsly?

 

image.png.86073e7f48993a6a8f7eb19e52cd6c89.png

 

No, očitno ne kaj dosti, ker gre gladko še za enega 2023 GOTY contenderja. Res je igra, kot se šika, jebemti. Kot prvo mi je brutalno všeč, da si igra vzame natanko 24 sekund za uvodno sekvenco (sem štopal), potem pa te YOLO fukne v svet brez vseh tutorialov, HUD-a, on-screen pomagal, NPC-jev ali sploh česarkoli. Igrica ti niti ne pove, kateri button se tretira kot "action" ffs, še to moraš sam pogruntat. Pač si vesoljski hrošč govnač, ki lahko prehaja med svetovi, fucking deal with it al neki. Vizualno mi je igra zelo všeč, vibe je hud, sound design minimalistično TOP, uganke dobre. Kot oseba sem zelo kreativen, ampak pri igricah me dostikrat muči, da mi niso neki navdihujoče. Pač igraš in je to to. Cocoon pa mi je že od prvega momenta bil uno: evo, tako se dela igrice, če bom kdaj delal igrice ali karkoli igrice-adjacent, take igrice hočem delat. 

 

Točno tako se dela igrice. 24 sekund uvodne sekvence pol pa znajdi se, kot se veš in znaš. TOP roba. 

uredilo bitje Hernire
  • Račka +1 5
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Haha, kako neverjetno satisfying je ta igrica. :avadodo: :rofl:

Res tisto "Monkey brain goooood~"

Totalno zabijanje časa, še posebej, če upoštevam, da imam IRL umazano fasado in v lopi isto napravo. :D

Powerwash simulator je top igrica!

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 4 urami:

Haha, kako neverjetno satisfying je ta igrica. :avadodo: :rofl:

Res tisto "Monkey brain goooood~"

Totalno zabijanje časa, še posebej, če upoštevam, da imam IRL umazano fasado in v lopi isto napravo. :D

 

 

Drugače sem pa čisto preveč v lajfu delal s poromatom (za side hustle) da bi to igral.

uredilo bitje Vse_je_najslabse
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 16 urami:

Haha, kako neverjetno satisfying je ta igrica. :avadodo: :rofl:

Res tisto "Monkey brain goooood~"

Totalno zabijanje časa, še posebej, če upoštevam, da imam IRL umazano fasado in v lopi isto napravo. :D

Sem šel dljat igrico, saj ne vem, kaj mi je, sam je res monkey brain gooood :D 

 

Moram pa rečt, da me je bilo sram pred žensko, ko sem upalil igrico in začel na TV-ju pomivat nesnago :D :D :D 

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

Še kar igram Control, že dvakrat je bila odjavna špica igre pa še ni konec WTF, zdej sem se odločil, da popucam sajd mišne in potem nadaljujem proti koncu. Ful mi je toplo/hladno, na trenutke mi je res kul, na začetku sem se pa moral kar potrudit, da nisem zaključil trajno in vse skupaj pobrisal.

Povezava do prispevka

Sem za hec poglan Evil West, ker je ravno free na PS+ in sem totalno padel notri. :D

Basic af corridor crowd control "shooter", ki pa ima zelo zadovoljiv combat (sem fps hater, verjetno je zato ostalim tako slabo vse skupaj :D), predvsem kar se tiče radostne destrukcije.

Všeč mi je tudi tale karikiran stil, kjer vse v igri deluje zelo visceral in raw, vključno z glavnimi human liki.

Ne vem, razen povsem bednega level designa, ki sem ga pričakoval, me je igra pozitivno presenetila. Bom preigral do konca.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Hmm mene je pa že začetek odbil in ne vem če bom še pognal. Kr nek čudn melee combat v štartu pa tiste prve pol ure sem dobil potem še pištolo ki je bila kr neki, pol sem dobiš še puško sem pa moral prekinit. Naslednji dan sem se pa vrnil nazaj v Iceborne... :P

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...