Skoči na vsebino

Trenutno igram [03/2021]


AMF

Priporočeni prispevki

Jaz bom pa po 12 urah igranja Ghost of Tsushima počasi zaključil tole izkušnjo. Tole je pa tudi za moje "med hype in hate sta samo 2 črki" standarde najbolj instant ohladitev ever, evo :D IMO je krivo, da me je začetnih prvih 4-5 ur igrice preveč nahypalo in naboostalo do te mere, da sem začel špil dejansko tretirati kot vrhunski špil in sem imel temu primerna pričakovanja... pol pa sam iz ure v uro večji son i am dissapoint po faci.

 

Igrica ima najbolj hardcore bite-size strukturo vseh časov. Kar je na začetku dejansko FUL KUL, ker greš tok hitro čez mikro misije in si pripravljen takoj na nov šus instant sreče... Samo ko se pa izpoje začetno navdušenje je pa brutalen coming-down :D V špilu je tko mali milijon aktivnosti in vse so kot ulite za 2021, uno res INSTANT SATAN; "vprašajček" misije trajajo 3 - 5 minut in vedno nekaj dobiš (lvl up, loot, različne iteme), story misije trajajo 10-20 minut in razvijejo eno od stranskih zgodb za 10%. Tko VSE je bite-sized. Tako so šli v zadovoljevanje folka z 3 sekundnim attention spanom, da so jebene story misije razbite na 9 podmisij (!!!). Brez zajebancije - v prvih 10 urah rekrutaš svojo samurajsko ekipo in ne da bi vsakega člana rekrutal v eni ali dveh orenk epic misijah... ...ampak je vsak recruting razbit na 9 jebenih delov! In vse misije so bolj ali manj iste. Story misije sicer malo varirajo, še vedno pa na koncu pobiješ eno ali dve ekipi mongolov in to je to, evo roka in loot, gremo naprej na naslednjo 4 minutno misijo. Prov uno WTF, hilariously patetično, potem ko se navadiš na format. Legendary misije so pa kul in edine, ki bi jim dal pozitivno oceno. Tudi proper težke in razgibane, tako da to mi je najbolj svetla točka špila. 

 

Potem pa v to enolično igranje fukneš še slabo narejene posamične gameplay elemente pa imaš recept za Quit application in Remove disc. Immersion breaki so off the charts. Raziščeš okolico, ki je po zgodbi ne bi smel - okolica prazna. Greš dobesedno če 20 sekund nazaj kot del story missiona - 30+ mongolov, vse poka od lajfa. Popucaš mongolski camp, kulči model ratal ti je u lajfu. Štartaš čez 1 minuto mission, ki te pelje v isti camp - vsi ponovno živi in jezni ko prasci :D Kot del misije prideš v mongolsko trdnjavo, pobiješ vse kar leze in gre, uno pasje in mačje mladiče zmečeš v vodo da bo za ziher. Se vrneš do quest giverja, ki stoji 1 m pred trdnjavo in ti da mission, da se vrneš in ubiješ main bossa. Emmm, what? Katerega bossa, če sem vse spucal in še tla pobrisal? Greš nazaj, gladko sredi trdnjave 2 m visok nabit mongol ki vrešči ko jesihar - in ki ga sevedai prej v pol ure ni bilo nikjer. :D Stealth je IMO najslabši v AAA gamingu in je tako slab, da je že težko opisljiv. Pač šprintaš čez celo mapo in je to to, če te pa slučajno ubijejo te pa igrica itak vrne tja, kjer do kjer si prišel, ampak v neki najbolj skrit kotiček :D Tko da pri meni so stealth deli izgledali kot serija kratkih šprintov, crkavanj in auto-loadov, dokler ne prideš do željene destinacije. Fajt izgleda najprej da bo brutal doom... je pa mashanje po trikotniku v enem od treh različnih stanceov, ki ga pač prilagodiš nasprotnikovem orožju (en stance - meč, drugi - ščit, tretji - sulica). 

 

Pač jaz nisem za tale braindead tip špilov, jebi ga, preveč so mi neumni. Ja igrica izgleda fenomenalno. Ljubezen in pozornost avtorjev do materije se čuti na vsakem pikslu. Igrica ima neverjeten art. Že samo HUD in prompti so umetnina zase. Fajti so lahko na momente kar kul (čeprav so tudi fajti skoz isti), če ti uspe na hitro opraviti z majhnim številom nasprotnikov. Občutek povezanosti z otokom, naravo, živalimi je super in nenavadno topel za tako brutalen špil. Samo... ne morš nafukat sicer čudovito narejene pokrajine s 300 vprašajčki z brezveznimi / enoličnimi instant opravili in taki igrici dajati ocene 9/10, wat da fak no folk. Res med igranjem sem prov iz minute v minuto sem bolj respectal, kaj je Rockstarju uspelo z RDR 2 in GTA V. In tudi Guerilla games s HZD.

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 3
  • Za crknit smešno +1 5
Povezava do prispevka

jp extreme reversal twist of pain.

 

Igram špil predvčerajšnjim par ur skupaj in mi je bilo že uno, ok sej mogoče pa vseen ni vse tok vrhunsko, mogoče se pa igrica res malenkost ponavlja. Igram včeraj čez večer, ampak že manj in že z dvema daljšima pavzama in že tko mal z zloveščimi feelsi, čaki a je resno špil skoraj enak že tri večere zapored?? Igram dons manj kot eno uro, dej wat da fak je to, vse je isto kot zadnjih 8 ur igranja wtf, špil mi je prov en tak evil prov copy paste spustil :D 

 

ma ni šans da bom to igral še koliko, 40 ur??? Pa sej se ti sfuka 

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Sej kar se gameplaya tiče na prvi tretjini otoka videl vse, razen če te rees ful zanima teren v ostalih dveh conah. Men je ravno to, da vse traja 3 minute res sedl, tko dobesedno vmes ko se ti greje voda za kofe ena misija, sweet no pressure no brain. V RDR2 niti ne prijaham do quest giverja v času, ko GoT že pohendla main quest in 4 random evente. Zdej ko je zmankal GoT in mam za zraven zajeban lajf in igrice sem začel namest tega gledat shonen mango (marketed towards young teen males between the ages of 12 and 18) v 20 minutnih epizodicah.

 

Edit: pa imo je 12 ur z jačim tempom idealna dolžina za tak tip igre, igra je roko na srce vsaj 3x predolga za izbran koncept

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

jaz tudi včeraj končal HZD in začel frozen wilds. HZD bi stisnil ene 7 do 8. saj svet je lep, mlatenje robotov je zabavno, je pa po drugi strani tudi dosti mrtvo vse skupaj. glavna štorija je meh, s stranskimi se pa niti obremenjeval nisem. pa ne vem, kako da dandanašnji niso sposobni enega dejansko uporabniku prijaznega inventarja spacat skupaj. nepregledno vse skupaj, pojma nimaš kere surovine so pomembne in katere ne, kolk česa rabiš hranit, ...

all in all za kake 2, 3 urce na dan odšpilat je kr vredu igra.

Povezava do prispevka
Vučko3 reče Dne, 11. 3. 2021 at 6:24:

Sem vedel, da ta komentar prihaja :D

 

Tudi jaz.

 

Vem, da se ponavljam, ampak jebemo boga, da bom to tupil dokler ne prebrodimo tega dreka.

 

Kriva je Assassins creed mehanika gameplaya. Vazno da je velik svet, kao miljon ur gameplaya, ki jih pomoje ne odigra 5% igralcev, miljon enih brezveznih plitkih likov, genericne misije in vazno, da te igra vsako sekundo vodi za roko.

 

To se prodaja kot vroc bel kruh od siptarja, ki je svez samo eno uro, potem pa rata se za konje pretrd. Tako da na koncu ostanejo res samo se bedaki, ki se matrajo z njim.

uredilo bitje planetarium
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Loop Hero je zanimiv, sam pol pogruntaš infinite kroge in sam afkjaš. Obnaša se kot clicker game, sam vmes rabiš velik inputa, tko da ne moreš zares afkjat. Tko da je težko igrat neki nezbrano. Vglavnem neka čudna kombinacija. Sem se hitro naveličal. 

Povezava do prispevka
AMF reče pred 1 uro:

Jaz rabim nekoga, ki bi mi spucal šamar z macolo vsakič, ko bi pomislil na nakup nove AC igrice.

Ugibam, da je povprečje pri zadnjih treh ACjih nekje 20%, ko pride do glavne misije.

Odyssey je mel ravno nek sick release window k ni blo ene dobre open world igrce in mi je sedlo na polno. Valhalla pa približno nekak tko, ja :D 

Povezava do prispevka

Za mene že veste, da sem umazan kažulac. In jaz komot prebavim 1 al 2 Ubi Soft "more of the same" špila na leto :D Jebi ga, odgovarjajo mi dolgi špili kjer lahko vmes komot dam pavzo in grem po sok, skadim čik... ne morem pa igrati špilov kjer pi rabil 10 minut skoncentriranega boja (FS), ker imam premalo koncentracije in živcev.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Men pa so zdaj vsi casual špili ratali precej boring. Ne tolk zaradi lahkotnosti (čeprav tudi ajde), ampak zaradi neprestanega ponavljanja podobnih misij in fightov. Predvsem v navezi z open world mi je čisto padlo dol. Dosti dosti bolj mi sede manjši, bolj fokusiran environment.

Danes je bil pri meni kolega in smo mal nabijali Valhallo. Men je bla res muka. :D

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 7 minutami:

Men pa so zdaj vsi casual špili ratali precej boring. Ne tolk zaradi lahkotnosti (čeprav tudi ajde), ampak zaradi neprestanega ponavljanja podobnih misij in fightov. Predvsem v navezi z open world mi je čisto padlo dol. Dosti dosti bolj mi sede manjši, bolj fokusiran environment.

Danes je bil pri meni kolega in smo mal nabijali Valhallo. Men je bla res muka. :D

 

Tle se kr strinjam s tabo. Meni so tut nadvse boring casual špili 😁

Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 16 minutami:

Men pa so zdaj vsi casual špili ratali precej boring. Ne tolk zaradi lahkotnosti (čeprav tudi ajde), ampak zaradi neprestanega ponavljanja podobnih misij in fightov. Predvsem v navezi z open world mi je čisto padlo dol. Dosti dosti bolj mi sede manjši, bolj fokusiran environment.

Danes je bil pri meni kolega in smo mal nabijali Valhallo. Men je bla res muka. :D

 

Pizda sm mislu, da si ti team GoT.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...