Skoči na vsebino

Trenutno igram [06/2021]


Priporočeni prispevki

Blue estate: The game

8/10

blue-estate1.jpg?itok=6EWOEfQq

 

Končno igra, ki sem jo lahko igral z eno roko na vztrajajočem kurcu.  Gre za on the rails shooter z duhovitim pristopom in skoraj super dodelano humorno zgodbo ter komentarji, čeprav včasih tekst leti prehitro, da bi ga nativno govoreči človek lahko prebral v toku akcije. Poleg strelanja igra vsebuje še elemente skrivanja, ponovno nalaganja in šamarjenja folka. Menu screen sam po sebi vsebuje animacijo, ki je vredna denarja sama po sebi, čeprav mislim, da ga osebek v njem ne bi tretiral za kaj več kot lunch money.

 

menu_4x3.jpg

 

Igra se igra zelo tekoče, čeprav je jasno, da je folk tekom let postal nadjači v preciznih premikih računalniške periferije tako, da sam gameplay bazira predvsem na uporabi najenostavnejšega orožja za spretno deljenje glavnih strelov. Igra to negira s tem, da uvede na določene sovrage glavni ščit. V igri se ukvarjaš tudi z proženjem eksplozivov, odbijanjem koktejlov, strelanjem zbirateljskih predmetkov ter ukvarjanjem s predolgimi lasmi - čeprav vsakič ko jih fašeš v gobec igra takoj sproži zvokovno ponavljajočo signalizacijo, da pomigaj z miško, kar naredi celotno stvar malenkost posiljeno.

 

Uglavnem, skozi igro dolgo kakšnih 5 ur sem se prebil s trdim kurcem kateremu sem definitivno namenil dovolj pozornosti za ta samski večer. Lahko noč.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Oxenfree

 

Kr carska indie mystery igrica, preigral že 2x in mi je všeč, kolikšen replay value ima zadeva za neko 2D mešanico avanture brez pobiranja predmetov in walking simulatorja . Glede na izbiro dialogov in ostale odločitve igralca imaš ful različnih koncev in odzivov ostalih likov, določeni segmenti se odvijejo na drugačen način itd.

 

Pa ta rahlo creepy Twilight zone + najstniški odnosi tematika, zgodba in vzdušje mi očitno res pašejo, podobno kot Life is Strange.

 

 

Oxenfree_20160607182409

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
Lepi Šime reče Dne, 22. 6. 2021 at 20:59:

 

Svaka čast za vztrajnost :D 

 

Meni open world špili načeloma res ne sedejo... Ampak Days Gone mi sede, ker je ravno dovolj vsega not, da mi ne rata dolgočasna. Ko se furaš z mopijem je ravno dobršenj ščepec world eventov, da ne pizdiš nad konstantno vožnjo. Fighti so mi zanimivi in uporabljam dosti različnih pristopov, da uporabim vsa orodja, ki so na razpolago. Tisti, ki igrate days gone si čimprej kupite sawed off shotgun kot side arm... Prekaša pištolco v vsakem koraku (tudi bike chase)

 

2021_06.22-20_16_28.thumb.png.114e1174b7ab838a024ef35c19cbab63.png

Meni pa tale sawed off sploh ne sede in sem si nazaj pripasal pištolo. 

 

Sem pa ravnokar spucal svojo prvo hordo. Kot pravi moški sem jo najprej ucvrl in ko sem opazil da ne plezajo za mano na stolp...zmetal na njih vse kar sem imel, potem pa preostanke spucal "na roke". Sem pa očitno še kar daleč od tega da jih bom lahko spucal kar tako...še stamine mi zmanjka po krajšem šprintu.

 

Tole s hordami so res kar dobro zastavili. Mi je nabilo adrenalin, kot že dolgo kak špil ne.

uredilo bitje 1309976
Povezava do prispevka

Zasrbeli so me moji 2D platformski prsti in sem kupil tole: https://store.steampowered.com/app/1367300/Blade_Assault/

 

ss_41d1a9ec14e65f599b8e4996bedc14f9f5a67

 

ss_bf7bc87668b93896394f307503d5f3e02543c

 

Dost tight kontrole, da je uzivancija ob pljeskanju nasprotnikov priblizno ista kot v Dead Cells, ceprav Blade Assault za zdaj pociva pod krilom early accessa in ni tako spoliran kot ostali 2D tezkokategorniki. Poznajo se vplivi iz ze omenjenega DC, Hadesa, mal Rogue Legacyja okusis vmes, pa se kak platformer bi se najdu, ki je bil navdih za tega. Nivoji so kratki, v vsakem je objective isti - prefukaj vse kar hodi in pojdi na exit tocko. Klasicni NES pristop iz 80'ih. Tezavnost je fajn balansirana, da se pocutis isto mocnega kot v Dead Cells, pa hkrati dost ranljivega ob vsaki manjsi napaki. Vmes med nivoji so seveda obvezni checkpointi s trgovci, healerji in slicnim. Nadzor lika je, kot sem ze dejal, zelo zelo zadovoljivo tight. Kontrole so odzivne, tu mamo klasicni "Press B to dodge" mechanic, ki je izpopolnjen v nulo. Nasprotnikov bi lahko bilo malo vec ter bolj raznolik nabor le-teh, pa tut njihovi attack patterni so si dost podobni in si jih hitro pogruntas, ter v roku petih minut, kot vsak pravomoski igralec 2D prefukacin zaobvladas ta button mashing danceoff. Strike-strike-dodge-strike. Ni ga lepsega. Igrica, ki se jo lahko na pune slavi

Povezava do prispevka

Creaks

 

Tako kot druge špile čeških Amanita Design igro odlikujejo značilen, prepoznaven risankast grafični slog, super glasba in zanimiv domišljijski svet, v katerem se odvija, kot 2D platformski puzzler mi je pa zadeva zaenkrat bolj tako-tako.

 

Različnih tipov ugank in njihovih elementov je relativno malo, najbolj zoprno pa mi je to, da špil picajzlasto vztraja pri rešitvah, ki zahtevajo na korak natančno postavitev glavnega lika in pošastkov/objektov, ki ga ovirajo oz. jih junak izkorišča za reševanje zagonetk. Nehal sem štet situacije, kjer mi je blo zelo hitro jasno, kakšna je okvirna rešitev (t.j. kako zaporedje gumbov, škripcev, plošč in stikal je potrebno, kam zvabit pošasti itd.), nakar sem se 10-15 minut jebal s tem, da je bil nek monstrum na koncu vedno za malenkost napačno postavljen, en korak ali dva preveč v levo ali desno. Dobesedno je treba štet korake in v primeru, da se postavitev stvari na zaslonu na koncu samo za razdaljo enega koraka ne izide, je treba jovo na novo vse razporejat in resetirat, kar je včasih prav tečno za popizdit.

 

 

creaks-image-3.jpg

uredilo bitje Raz
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Raz reče pred 1 uro:

Creaks

 

Tako kot druge špile čeških Amanita Design igro odlikujejo značilen, prepoznaven risankast grafični slog, super glasba in zanimiv domišljijski svet, v katerem se odvija, kot 2D platformski puzzler mi je pa zadeva zaenkrat bolj tako-tako.

 

Različnih tipov ugank in njihovih elementov je relativno malo, najbolj zoprno pa mi je to, da špil picajzlasto vztraja pri rešitvah, ki zahtevajo na korak natančno postavitev glavnega lika in pošastkov/objektov, ki ga ovirajo oz. jih junak izkorišča za reševanje zagonetk. Nehal sem štet situacije, kjer mi je blo zelo hitro jasno, kakšna je okvirna rešitev (t.j. kako zaporedje gumbov, škripcev, plošč in stikal je potrebno, kam zvabit pošasti itd.), nakar sem se 10-15 minut jebal s tem, da je bil nek monstrum na koncu vedno za malenkost napačno postavljen, en korak ali dva preveč v levo ali desno. Dobesedno je treba štet korake in v primeru, da se postavitev stvari na zaslonu na koncu samo za razdaljo enega koraka ne izide, je treba jovo na novo vse razporejat in resetirat, kar je včasih prav tečno za popizdit.


Meni ta Creaks ni sedel. Se čisto strinjam z zapisanim. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Raz reče pred 3 urami:

Creaks

 

Tako kot druge špile čeških Amanita Design igro odlikujejo značilen, prepoznaven risankast grafični slog, super glasba in zanimiv domišljijski svet, v katerem se odvija, kot 2D platformski puzzler mi je pa zadeva zaenkrat bolj tako-tako.

 

Različnih tipov ugank in njihovih elementov je relativno malo, najbolj zoprno pa mi je to, da špil picajzlasto vztraja pri rešitvah, ki zahtevajo na korak natančno postavitev glavnega lika in pošastkov/objektov, ki ga ovirajo oz. jih junak izkorišča za reševanje zagonetk. Nehal sem štet situacije, kjer mi je blo zelo hitro jasno, kakšna je okvirna rešitev (t.j. kako zaporedje gumbov, škripcev, plošč in stikal je potrebno, kam zvabit pošasti itd.), nakar sem se 10-15 minut jebal s tem, da je bil nek monstrum na koncu vedno za malenkost napačno postavljen, en korak ali dva preveč v levo ali desno. Dobesedno je treba štet korake in v primeru, da se postavitev stvari na zaslonu na koncu samo za razdaljo enega koraka ne izide, je treba jovo na novo vse razporejat in resetirat, kar je včasih prav tečno za popizdit.

 

 

creaks-image-3.jpg

Jaz sem sicer samo ženo opazoval ob igranju, pa ji ni ratal prit do konca, čeprav sicer obožuje Amanita design. Mogoče kdaj še sam sprobam, sam mi je iz druge roke zgledalo kr annoying :D

Povezava do prispevka

Sem dokončal Creaks - proti koncu špila so boljše, manj nadležne uganke, tako da je špil popravil vtis in je čisto OK, čeprav igralno res ni noben presežek.

 

Je pa v sredinskem delu (tam, kjer so monstrumi, ki posnemajo tvoje gibe/premike) nekaj res zoprnih ugank, kjer je ''težavnost'' bolj v tem, da se filigransko jebeš s postavitvijo reči na zaslonu, davno po tem, ko vrstni red rešitve načeloma že pogruntaš.

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka

Po porazni izkušnji kombata iz AC: Valhalla, sem si zaželel malo več izziva, kar se combata tiče in sem se vrnil k osnovni igri, ki me je navdušila za hack and slash igre: Ninja Gaiden Master Collection, Ninja Gaiden Sigma 1.

 

Še danes je to vrhunska igra za svoj žanr, žal remaster je dokaj lenobno narejen, pač emulacija PS3 verzije na PS4 z malo upscala. Še vedno so obudno dolgi nalagalni časi (na ps5) med conami znotraj misije. Sicer ni po par sekund kot na ps3, ampak je dobro sekundo včasih, kar deluje kot celo večnost. Kar pa ne pomeni, da ga odsvetujem, prej nasprotno. To je dejansko edini način, da se igra ta biser od igre, za to ceno pa dobiš 3 igre in na stotine ur materiala za igrat.

 

Res neverjetno, kako je to lahko igra iz daljnega leta 2004, ki ima tolko raznolikih orožij, vsako orožje velikanski izbor udarcev, sovragov pa nebroj in težavnost primerna za hardcore igralce. Soulsi so mala malca proti temu. 

 

Svetla točka serije so višje težavnosti. Ni to klasika ''boost dmg taken, reduce dmg done'', ampak tukaj je vsaka nova stopnja popolnoma nova izkušnja: težji in popolnoma drugačni (novi) sovragi, bossi dobijo adde, dobiš določene mino bosse... povrh vsega imaš vmes še challenge roome, kjer moraš it sam proti 100 sovragom za dodaten bonus.

 

Končal sem normal run, da se malo odruznem, danes pa začel hard run. Nomen est omen, ni kaj.

 

Če koga morda zanima, spodaj chapter1 na hard (ko končaš hard se ti odklene še very hard in nato še master ninja za prave mazohiste), ki pa je svinjsko težak za dobit master ninja rank (chapter rank - točke po domače povedano), saj moraš ne samo zgolj preživet (kar je že prvi izziv), ampak moraš poleg tega biti dovolj hiter (minumum time) in istočasno še dovolj sovragov moraš ubit v tem kratkem času.

 

 

 

uredilo bitje bitsurugi
  • Račka +1 6
Povezava do prispevka

Pa evo, neki novih spilov se pa je nabralo v knjiznici

 

Blade Assault, o katerem sem ze govoru

 

Potem Wildermyth - posrecen tactical RPG, v katerem vsak karakter v partyju igra svojo zgodbo. Odlicna zadeva, artwork je noro lep

 

Nadalje mali bisercek, ki je do 10ga na akciji za 4.13€ - Dicey Dungeons. Heroin u zilo, bukvalno

 

Dans sem se za hec pogledal tazadnji server, ki smo ga postavli na aternos.org za Minecraft. Cel village se stoji, farma sadja, buc in psenice nedotaknjena, ter moj 10 story creeper incineration contraption deluje flawlessly

 

Spilam se BOTW again na CEMUju na PCju, koncno dela brez 10 sekundnih random nalaganj in stekanja, ceprav mi je danes sumljivo velikokrat crashnila na tazadnji verziji emulatorja. Nevertheless - neverjetno lepa igra. Dans dobil paragliderja komaj :D odlicnost vsepovsod, edin moti me, da so orozja ocitno narejena iz mlahavega Ganonovega kurca in se lomijo ko zobotrebci. Pa kuhanje je fliknjeno not na on nacin, kao ja, sj se da kuhat stvari, sam nikjer nebomo tega omenli in te prisilili, da dvakrat zmrznes na snegu, preden najdes hot pepperje in delas hrano iz njih. Drgac pa bolana :)

Povezava do prispevka

Meni je pa weapon durability bil res velik plus v BOTW in upam, da ostane v BOTW2 tudi. Meni je velik problem pri večini RPGjev ko enkrat dobiš dober gear kar ponavadi kar hitro je 90% fajtov tak kurac. Uporablaš tak samo svoj OP weapon in sekaš sovražnike. Niti neke nagrade ni ko ga premagaš, ker itak ti fukne slabša orožja, ščite in na koncu jih samo tolk da naprej prodaš za male pare.

 

BOTW pa te dejansko prisili uporabljat različna orožja in ne samo zanašat se na eno in to je to. Dejansko vsaj meni reši to sej orožja, ščite boš skos potreboval svežo zalogo. Tudi, če dobiš neki krafl kot lesen ščit je še vedno ti lahko zelo uporaben saj ga lah dropaš in zakuriš in si narediš ogenj ali dobiš kakšno elementalno orožje, ki ni močno ampak ti lahko zelo prav pride na kakšni lokaciji, da ne zmrzneš,...

 

Spoiler

Tudi ko dobiš Master Sword sprva ima itak 10 minutni cooldown in rabiš za rotacijo ostala dobra orožja vmes. Sicer pa sčasoma itak prideš do tej točke, ki lahko širiš inventory in imaš res veliko zalogo orožij.

 

Plus tega, da s questom Trial of the Sword lahko si odkleneš Master Sword, da ostane skos fully charged in dela večji damage. Pa četudi potem do konca igraš samo s Master Swordom je nagrajajoče sej tu traja res nekaj časa, da prideš do tega in vmes si veliko trpel s ohlapnimi orožji plus tega moreš naredit res ful težek quest, da si to dejansko prigaraš.

 

uredilo bitje Tijuana
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Ajme Ke_kit, v plejcu imam Mass Effect Trilogy, na Switchu čaka Monster Hunter Rise, a ta fotka me je tako nahypala, da bi kar šel replayat. Jebemti dobra igrica, zdaj ko gledam nazaj, sicer ima nekaj felerjev in malo je razvlečena, ampak nice, well done Ueda

Povezava do prispevka
Tijuana reče pred 1 uro:

Meni je pa weapon durability bil res velik plus v BOTW in upam, da ostane v BOTW2 tudi. Meni je velik problem pri večini RPGjev ko enkrat dobiš dober gear kar ponavadi kar hitro je 90% fajtov tak kurac. Uporablaš tak samo svoj OP weapon in sekaš sovražnike

Odlicen point, na katerega sploh nisem pomislil, se definitivno strinjam :) Razvajen sem ko kurba od vsega razlicnega loota iz klasicnih erpegejev, kjer samo hoardas vedno boljsi in boljsi gear, da se na koncu v W3 na Death March! smejis nasprotnikom in jih prakticno oneshotas vse

 

Vsekakor bom drugace gledal na weapon durability :)

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Fuck, ka mi BOTW dela

 

Bolanija od igre. Na rit me mece velikost cele mape pa dejstvo, da lahk gres doslovno vsepovsod. Je ni gore, ki je Link ocitno ne zna preplezat, enga koticka na mapi, kamor se nebi moglo it, poezija

 

Puzli so carski, shrinei so bolano dobri, enemyji prijetno zajebani, side questov pa vidim, da jih je vec ko v Witcherju, madona. Spil bi lahko bil Ubisoftovsko prenasicen z opravili po celi mapi, ampak japanci so cist druga galaksija ko se delajo igrice ocitno. Kapo dol. Tolk pazljivo sestavljenega open worlda, ki se ga lahko ze malodane dotaknes cez ekran, ni blo ze dolgo :)

 

Konja ujet je sicer cist nemogoce ocitno. Bolj ko so temne barve, boljsi so, ane? Al sem kaj narobe razumel?

 

Also, se da parryjat s shieldom? Al sem samo jaz retardiran (obv

uredilo bitje 5Stringed
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

pač najboljši implementiran open world game ima igrica, kaj kurac se bomo klele delal neki pametne :D  RDR 2 ima lepši svet z norimi detajli, Witcher 3 ima najvišji nivo high fantasy pravljica open worlda ki vsakemu fanu mečev in zmajev odtrga jajca... ampak ko pa pride do filinga raziskovanja neznanega sveta, risk/rewarda, občutka prave pustolovščine... Lahko pa vsi špili BOTW-ju samo obliznejo mini zašiljenega tiča :D  

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 minuto:

@GatsuSamo v nastavitvah sem izklopil posodabljanje iger. Niti enkrat mi ni skušalo samo posodobiti.

E4-p15oWEAc8lZF.thumb.jpg.75af67ed262ad931edce232669904155.jpg

 

Hmm pol so pa to poštimal. Ko sem jaz lani igral GoW mi je konstantno downloadalo update in če sem slučajno zaprl igro mi jo je še posodobilo zapovrh in to kljub temu da sem imel vse nastavitve avtomatskega posodabljanja izklopljene. Tole igro moram nekje pocen dobit retail ker patcha 100% ne bo zdej ko ni več Japan studia...

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...