Skoči na vsebino

[multi] Deal Hunting - popusti, akcije, dobri nakupi, brezplačnice


Priporočeni prispevki

Pač realno igrice se tudi prodajajo skoraj džabe nove. Jaz prejšnjo generacijo ne vem, če sem kupil 3 igrice za PS4 po več kot Mefisto ceni, iz glave se spomnim samo Red Dead Redemption, ampak ziher je bilo še kaj. Ostale pa vse po standardni Mefi ceni ali celo nižje. Nisem neki bogat, sam jebat za 10 € po Bolhaču pa se mi tudi ne da

 

Nazadnje sem na Bolhi prodal NES in SNES mini. Se pa spomnim, da sem v oglas napisal, da prodam samo po oglaševani ceni in da vnaprej dajem poceni, ker ne nameravam nižat v nobenem primeru. Pa se je vseeno najdel folk, ki mi je pisal, če dam kaj ceneje :D 

Povezava do prispevka
1309976 reče pred 4 urami:

Recimo tole dvoje:

 

https://www.bigbang.si/days-gone-racunalniska-video-igra-ps4-izdelek-59831/

 

https://www.bigbang.si/bloodborne-goty-ps4-izdelek-28519/

 

Super ceni za tiste, ki teh še niste preizkusili. Eni redkih, ki sem jih celo odigral do konca (in še malo čez).

Škoda k ni bla ta akcija 14 dni prej, bi vzel bloodborne goty, tako sem 20dolarsov dal za expansion (osnovni bloodborne imam tak prek os+). Ampak ok, se vedno je to malo v primerjavi z 70 eur za demon souls, tisto bom kar pocakal da gre vsaj na 30, v tem času je še polno drugih spilov za preigrat :)

Povezava do prispevka
Ejga reče pred 27 minutami:

Vredno nakupa, dobra igrca?

 

tole je nekoč en čefur ćamir nakratko napisal o igrici

 

  

Gost Chenier_ reče Dne, 17. 10. 2020 at 15:27:

Neki pucam komp in neke stare beležke, worde, pa sem najdel svoj post iz starega jocker foruma

 

 

Navedek

Uvodna ura v igro je meni noro dobra. Je precej bolj down to earth napram MGS 5 (kar lahko nasploh rečemo za celo igro, pač kljub vsem ekstra čudnostim je to najbolj prizemljen Kojima naslov od MGS 1 naprej), ampak udari s svojo neposrednostjo. Sicer razumem, da bo komu MGS 5 intro bolj všeč, ker pač, je definitivno bolj dinamičen in eksploziven, ampak meni je ta horror vibe odgovarjal. Sicer pa. Po parih dneh igranja se mi je vtis od uvodne ure malce umiril. Na začetku mi je bila ena najljubših sekvenc te generacije, zdaj pa mi je še vedno sicer noro dobra, samo morda bi našel kaj boljšega, če bi razmišljal.

 

Zgodba je neskončno bolj fokusirana kot vse, kar sem igral od Kojime. Adijo dve milijardi stranskih zgodb in 40-minutnih monologih o nekih vojskah in posameznikih, na katere sem pozabil že 20 ur nazaj. Na čase je zgodba celo preveč fokusirana, saj standardno Kojimsko ponavlja ene in iste stvari znova in znova. Je pa treba povedati, da ima igra definitivno najbolj zanimive reading loge (v igri dobivaš e-maile) te generacije. Writing v njih je res on-point, ravno prava mešanica humorja, odnosov med liki in razširjanja lora, da jih z veseljem preberem (sicer so mi odveč v 95 % iger). Sicer jih komot preskočiš in ne zamudiš nič zares noro pomembnega, ampak za ustvarjanje splošnega vibea so super in še super napisani. Celostno mi je writing precej strong. Sicer bi sam najbrž še vedno izrezal kakšne dialoge, kdaj pa kdaj se kaj še vedno malo vleče, samo iz vidika urejenosti scenarija in dialogov je to pomoje spet Kojimino najmočnejše delo od MGS 1. Konkurira MGS 3. Naj omenim še simboliko in like, oboje na visokem nivoju. Sicer so tudi brezvezni stock liki vmes, ki so tam za malo zafilat dogajanje, samo zanimivejši liki pa so res zanimivi. Všeč mi je tudi simbolika, igrica dosti dolguje sodobni znanstvenofantastični literaturi. Če se vam sicer da poglabljat v zgodbe, boste gotovo našli hrane zase.

 

Igra določenih likov je out of this world res. Tisti, ki ste pisali, da je brezveze porabljat keš za rendering Reedusa in Hannibala, pač niste mel prav. Reedus je noro pri stvari in njegov delivery je med najboljšimi v industriji doslej. Ni to neki polovičarsko češ zdaj snemam dialoge za igrico in se bom manj trudil. Meni se zdi model na vrhuncu svoje moči, zares s srcem pri stvari. Kojima je uspel iz njega iztisnit talent, ki ga niti filmski/serialni režiserji niso znali. Also, da še to pokomentiram, Kojima je od Death Stranding dalje zgleda prevej kvalitetnejši režiser. Premiki kamere so surovi, izgubi se filing te digitalnosti režije, ki moti v številnih big budget igrah. Bravo.

 

Dizajn okolja je meni čudovit, žal pa so mape premajhne, tudi zdaj, ko se igra (še bolj) odpre. Dizajn gozda in marsikaterega hriba je čudovit (čeprav na določenih hribih so mi kamni še vedno preveč random nametani, lahko bi se bolj potrudli), sam si si želel mogoče samo še 1x večjo mapo, da bi bili prehodi med različnimi področji bolj naravni. Saj so nekako naravnejši kot v sorodnih igrah ala Horizon: Zero Dawn, ampak še vedno to ni to. Sicer pa je svet zanimiv samo v primeru, da vam dogaja epska narava. To ni svet, ki bi se ga dalo raziskovat, pa ki bi v njem našel neke jake skrivnosti, hud meč in fireball power up. V svetu moraš uživat zaradi sveta samega, ne pa zaradi nagrad, ki ti jih daje. V tem oziru se precej razlikuje od Zelde, ki je s tem avanturističnim pristopom igralca nagrajevala predvsem z najdbami, Death Stranding pa zlasti z epskimi razgledi na pokrajino. Je pa nekako po dizajnu, hribih, scalingu itd. najbolj podobno Zeldi, pač think Zeldina mapa v HD.

 

Igralnost je meni huda. Sicer mi je opravil preveč, samo na srečo ne rabiš počenjat vsega (vseeno bi lahko še malo zminimalizirali to plat, zame je preveč tabel in nekega ADHD sranja, tako da mam včasih filing, da ignoriram 20 % igrice, ker samo lomastim po potrditveni tipki in ne gledam raznih tabel). Sicer pa ja. Odgovor na vprašanje leta: walking je dejansko point igrice. Ko igrica doda streljanje, gameplay meni malo pade. Walkanje in premagovanje vzpetin in rek pa mi je top, ker dejansko ne gre samo za premagovanje naravnih ovir, pač pa tudi za premagovanje samega sebe. Igra res odlično ujame vzdušje hribolazenja, čeprav bi si sam želel, da bi bila tukaj težavnost morda še malo bolj zategnjena (igram na najvišji stopnji). Drugo so ti stealth segmenti, kjer stealthaš mimo nadnaravnih bitij. Na začetku so mi bili scary za popizdit, pol pa se navadiš in postanejo malce navadni. Če ti dogaja hoja in vidiš neko vrednost v tem, da je struggle igrice premagovanje naravnih ovir in ne sovražnikov, potem ti bo gameplay loop noro dogajal. Če užitek med igranjem bolj jemlješ iz spopadov s sovražniki, potem ti ne bo tako dobro.

 

Online komponenta je super. Nisem sicer čisto prepričan, če sem je deležen v polnosti, ker nimam PSN+ naročnine, samo del mi je vsekakor dostopen. Mislim pa, da tudi ni pretiranih strahov, da bi igra s časom postala trivialna, ker bi ostali igralci zgradili preveč struktur in cest. Mislim, da je online kompontenta dobro uravnotežena in je iz tega vidika dosti vseeno, če se bo igro igralo kasneje.

 

All in all, meni je igra ZELO všeč. Nisem še igral vseh big budgeterjev tega leta, si pa vseeno zasluži ponosno mesto med njimi. Ravno prav drugačen špil, da pritegne igralca, ki si morda želi popestrit svoje AAA-potovanje z malo bolj nekonvencionalnim pristopom. Ima palec

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...