Skoči na vsebino

[multi] Elden Ring - SPOILER tema


Galko

Priporočeni prispevki

Evo po skoraj leto pavze ali nekaj takega, se ponovno vračam v igrico. Sem nekje na polovici, v Nekron mestu me je dvojni gargoyle boss posilil v rit kot malega fantka, tako da sem se samo pobral. Baje moram zdaj neko dvigalo aktivirati severno of Lucaria akademije. 

 

Kaj pa vem no, po enem letu pavze sem v igro padel v slabi uri in že lomim pošasti kot v srednji šoli čapce med poukom. Ampak vseeno mi je igra preogromna, premalo povezana in nasploh ful slabša od Dark Souls 1 ali očeta serija Dark Souls 3. Gameplay je sicer res dodelan v nulo, ampak svet kot tam, oziroma njegova preogromnost vsega, sploh pa še podzemlje zraven, mi nekako ne potegne tako kot prejšnje souls igrice.

 

Res res upam, da se FROM vrne nazaj h klasičnim ne-odprti svet avanturam v prihodnje.

Povezava do prispevka

Sej odprti sveti so bli in tud ko Dark Souls 1 izšel, takrat so bli popularni Arkham City, Assassin's Creed 2 in podobni

 

Meni pa ER nima prevelikega sveta. Igraš zato ker ti je fajn igrat, modelčki so naredili svet velik kot da so poleg OG špila dodali še ene tri DLC mape. Teleportiraš se lahko povsod pa še Torrent je hiter in poskočen. Pa všeč mi je, da večino open worlda greš samo enkrat čez pa je dost za leveling, modeli so pogruntali kako nagradit igralce brez da jih prisiliš v grind.

 

Če bi pa lik bil okorn kot v DkS1/2 in brez teleportiranja in brez Torrenta, potem pa valda je to prevelik svet.

Povezava do prispevka

Valda po enem izmed najboljših open world-ov ever bojo šli korak nazaj. Ne bi reku da bi bil to nek Ubisoft style open world ne pa (po mojem mnenju) najboljši open world v zgodovini rpgjev. Iskreno me je celo igro skrbelo ''pizda a sam še ta del mape je?'' tko da sem vedno raje raziskoval na polno.

Povezava do prispevka

On je izpostavljal da mu je prevelika mapa in teleportiranje je eleganten solution za tako veliko mapo.

 

Jasno je, da je v ER izziv nekaj drugega kot v DkS1. Tam je bilo to, da si moral nazaj tečt do kovača in da do srede špila nisi dobil teleporta. Tud samo upravljanje lika je bolj štorasto. Tud nekaj grinda je blo potrebnega, da si bil dovolj dober za nekatere bosse (ajd to js pravim, k itak nism neki štručko za te igre)

 

 

Zdej se pa posvetijo temu, da so bossi in nekatere temnice ravno prav zajebane. Meni je gladko ER boljši špil zaradi tega. Tudi grind ni potreben pa je kljub temu špil vrhunski izziv vse do konca.

 

Vsa slava Dark Souls in vse accolades, ampak vedno bolj mi je jasno zakaj folk večkrat preigra Sekiro, Bloodborne in Dark Souls 3. Tisto je skupaj z Demon's Souls fajn začetek in blueprint za naprej, zdej pa delajo boljše igre. Samo zato ker so vam(nam) nekatere design odločitve v DkS bolj všeč kot v drugih njihovih špilih, ga to še ne nardi boljši špil.

 

 

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 1 uro:

Teleportanje = smeti. Je preenostavno, no risk all reward v Elden Ring. Mega minus. Change my mind.jpg

Če bi imela igra isti open world brez teleportov, bi jo obrnilo 2% igralcev. Za tako zadevo kot jo omenjaš, nujno potrebuješ bolj skondenziran svet ala DS1.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 3 urami:

Če bi imela igra isti open world brez teleportov, bi jo obrnilo 2% igralcev. Za tako zadevo kot jo omenjaš, nujno potrebuješ bolj skondenziran svet ala DS1.

 

ampak veš kako jebeno hardcore bi bilo teh 2% :D  pa btw, v tem 2% igralcev bi bil tale celoten forum, grem stavit 20 eur da bi bil :D 

 

drgač se joinam kolegu Čamislawu iz Stranke za pravičnost in razvoj From špilov. Idealna razporeditev bonefirejev je v DkS 1. Tko da za Elder Ring bi jih morali zmanjšati za ene 80-90%, pa bi bilo idealno 

Povezava do prispevka

Sem že jamral, da obseg Elden Ringa tako gosti bonfirei preveč zmanjšajo, hkrati bi pa manjek teleporta bil tedium na kvadrat, predlagam sistem iz Dark Souls 1 - TP le ob upgradu bonfirea.
 

Naj pa so tako pogosti np, itak ne maram 2 minutnih rez runnov, sploh pri bossih, naj je lepo pred areno in smo kul.

 

Ampak za teleport bi ga moral upgradat. Naj je upgradov ne vem, 20 v celi igri. Prvi v Limgravu, pol pa po želji.

Povezava do prispevka

Me res zanima ali bodo spet šli v open world ali v klasiko. Vsekakor če bo kdaj ER2 bo to open world in če bodo raje šli na stara pota bodo naredili DkS4 ali Sekiro2/BB2 (to vsekakor bo, samo vedi ti kdaj).

 

Open world jim vzame očitno dosti več časa. Ne smemo pozabit, da je ER dobesedno vzel stvari iz serije DkS (weaponi, armorji, razne Souls ''finte, gimmicke ter trike'' ), tako da jim bo dvojko malo težje delat. Tudi DLC se peče že nenormalno dosti časa, sploh v primerjavi s starimi špili. 

 

Osebno bi najraje videl BB2 kot nasledji njihov izdelek.

Povezava do prispevka

Če pa kaj res ljubim pri Fromsoft igricah je pa to kako znajo igralca usmerit kaj mora naredit, oziroma kaj mora naresti. Z dvigalom se pripelješ v novo ogromno mapo, kjer je na eni strani brutalno veliko mesto, na drugi pa še večji gozd do katerega sploh ne moreš priti.

 

Uletiš do starke, ki bere tvoje roke in služi kot nek go to guide v igrici. Njen mega pro tip: "one task lies to the west and one to the east, heheheheheh". 

 

Da bi bil 18-letni gamer navajen na Witcher 3 obročke na mapi z gps-om se po mojem vržem v prepad.

 

 

uredilo bitje Feget
Povezava do prispevka

Še boljša je ta, ko prideš po tutorialu ven in imaš takoj bossa, s katerim se matraš 2h, potem greš faking googlat, šta je ovo? Pol pa ti pa folk reče, ne tega pusti še za enkrat, ker še nisi dost močan. Isto pridem v eno jamo dol, so neki modri zombiji čist prehudi in isto, se vrneš nazaj šele v 3/4 špila. Sj men so te elementi ful dobri, da te igra ne pelje za rokco, ampak Fromiči grejo tu v skrajnost. Men je bil Elden Ring dober špil, ampak mi ne pride niti med top 3 From iger.

Povezava do prispevka

Jep jep, tipi so mega mazohisti. En del talismana, ki ga rabiš za dvigalo je skrit na čisto drugem koncu sveta, v nekem vukojebenem towerju. Da to ne bi bilo dovolj ga ščiti elder dragon, ki ima zraven še par zmajev, pri čemer te vsak one hita ko prašiča. 

 

Torej če bi se držal from filozofije, šel popolnoma blind v igrico, bi si tu rekel, ok nisem dovolj močan, mogoče se kdaj vrnem (ali pa tudi ne), ampak the fuck, ključni item za napredovanje zgodbe je skrit za temi zmaji, ki ti kao hočejo dati vedeti, da sem ne moreš, ker nisi dovolj ripped:nicjasno::nicjasno::nicjasno:

 

Jaz res ne razume te from filozofije igric. Je pa res, da  sem tako v igricah kot v življenju moški z načrtom in cilji. Tako da mi brezglavo tavanje in odkrivanje (kar je bistvo Elden Ringa ali kakih starih frpjev ala Gothic serija) res res ne sede. S tem, da pri prvih dveh gothic-ih je bil svet temu primerno majhen, v Elden Ring je pa svinjsko prevelik za take brezglave dogodivščine.

 

Če pogleš kakšen guide, ko si zgubljen, kam moraš iti, pa mi postane igrica takoj 400% boljša. Tako da igrati to blind, hvala lepa :)

Povezava do prispevka
Feget reče pred 20 minutami:

Uletiš do starke, ki bere tvoje roke in služi kot nek go to guide v igrici. Njen mega pro tip: "one task lies to the west and one to the east, heheheheheh". 


Moj fav je Dark Souls 1. Vletiš iz tutorial islanda, in tam ti nek deprič nabija da moraš pozvonit en zvon gor in enga dol huehuehuehue, pol vtihne. 
 

Ko to uspe, ni blo 45 sekundne animacije in anime waifu ki ti čestita na mega uspehu, nop. Ena vrata ti se odprejo. 
 

Genijalno!

Povezava do prispevka

Jah eni nimamo časa 20 ur šetati po celi mapi igrice, da najdem v katero luknjo so si from mojstri zmislili skriti story item.

 

Plus da te igrice res zasvetijo šele ko malo pogledaš kje so cool orožja in kako jih dobiti. Ker zdaj imam 40 ur igre, od tega 35 z enim samim mečem - zweihander.


Evo to je še ena zamera from špilom, pretirano zanašanje na eno samo orožje celo igro. Komot bi bile nadgradnje do +10 in bi probaval več orožij, ampak ne, dajmo upgrade do fucking +20 ali +30 in en meč za 100 ur igrice. Ker potem ko ga zamenjaš za karkoli drugega je tisto tako sranje, da še podgane z njem ne moreš ubiti.

Povezava do prispevka
Feget reče pred 7 minutami:

Jah eni nimamo časa 20 ur šetati po celi mapi igrice, da najdem v katero luknjo so si from mojstri zmislili skriti story item.

 

Plus da te igrice res zasvetijo šele ko malo pogledaš kje so cool orožja in kako jih dobiti. Ker zdaj imam 40 ur igre, od tega 35 z enim samim mečem - zweihander.


Evo to je še ena zamera from špilom, pretirano zanašanje na eno samo orožje celo igro. Komot bi bile nadgradnje do +10 in bi probaval več orožij, ampak ne, dajmo upgrade do fucking +20 ali +30 in en meč za 100 ur igrice. Ker potem ko ga zamenjaš za karkoli drugega je tisto tako sranje, da še podgane z njem ne moreš ubiti.

Pa saj za to, da obrneš glavno zgodbo v Elden Ring ne potrebuješ biti ne vem kak genij raziskovanja. Je res straightforward. Lahko pa zamudiš ogromno skritega contenta, če se ne potrudiš in nisi pazljiv (ali pač slediš walkthroughju, če res nimaš časa). Take kriptične zadeve so mišljene za true fane, ki jim ni problem pustiti notri več ur od nekega mainstream povprečja.

Povezava do prispevka
Feget reče pred 13 minutami:

Evo to je še ena zamera from špilom, pretirano zanašanje na eno samo orožje celo igro. Komot bi bile nadgradnje do +10 in bi probaval več orožij, ampak ne, dajmo upgrade do fucking +20 ali +30 in en meč za 100 ur igrice. Ker potem ko ga zamenjaš za karkoli drugega je tisto tako sranje, da še podgane z njem ne moreš ubiti.

 

To se pa ful strinjam ja. Se spomnim da je bila to tudi moja največja zamera špilu. Upgrade material je bil tko jebeno redek in drag pri trgovcih, da si se moral čist preveč investirat v 1 sam weapon. Evo tukaj pa priznam, da ko sem pobral kako res svinjsko cool orožje in da mi je sedel moveset, sem šel pogledat scaling na fextralife za vse upgrade, da se nisem zajebal :) Pol v zadnji tretjini ni panike, ampak prvih 50 ur pa mislim da sem tudi jaz naokrog skakal z enim samim mečem :( No pol sem pa preostali špil obrnil z neko monstruozno pizdarijo, ki ji izgledala ko 2 m kamnita miza na ročaju :D

 

ampak po spominu ima samo Elder Ring to tako ekstremno narejeno, ostali njihovi špili se mi zdijo bolj odprti kar se early weapon upgradov tiče

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Ta aspekt FROMa me je vedno motil, je pa res, da je to problem šele v prvem runu, pol kasneje itak veš kje so matsi in jih rushaš. Je pa tudi res, da je FROM igricah vsako orožje viable za končat. 
 

V Dark Souls 1 je zweihander dosegljiv minuto po firelinku. Claymore v dvojki je zgodnja zadeva, isto claymore v Elden Ring…  da za Bloodborne sploh ne govorim, tam dobiš top orožje na začetku.


Tko da po eni strani je annoying da se moraš odločit zgodaj v igri katero orožje boš fural, po drugi strani je pa čisto vsako orožje lahko dobro. 
 

Vsaj ni debilnega upgrade patha iz DS1.

 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 8 urami:

Pa saj za to, da obrneš glavno zgodbo v Elden Ring ne potrebuješ biti ne vem kak genij raziskovanja. Je res straightforward. Lahko pa zamudiš ogromno skritega contenta, če se ne potrudiš in nisi pazljiv (ali pač slediš walkthroughju, če res nimaš časa). Take kriptične zadeve so mišljene za true fane, ki jim ni problem pustiti notri več ur od nekega mainstream povprečja.

Itak, Elden Ring ima zelo enostaven main story path, sploh ker ti neke magične kresničke kažejo pot v pravo smer. Prva story zadevščina je Stormhill, do katere si zelo naravno speljan in pomoje ne moreš zgrešit. Pol uno akademijo tudi rabiš ravno ene 10 IQ-ja, da ugotoviš, da bo imel grad na sredi mape, dvigajoč se nad močvirjem, nekaj pomembnega inside of it :D. Pol za aktivacijo lifta moraš naredit še dva gradova, če se prav spomnim (na tej točki tudi že razumeš, da je očitno treba raidat gradove), pol pa te itak ashi usmerijo naprej. Tako da glavna pot je res easy. Ne vem točno, kako deluje ta mehanika, ki te usmerja naprej (spomnim se, da je nek tak svetlobi efekt od bonfira do naslednje interakcije v main storyju), ampak pomoje lahko cel main story obrneš, če samo temu slediš, al?

Povezava do prispevka

Js tut nisem našel tega sranja pri unih zmajih, to mi je blo extra cheap. :D

Pa še precej cajta sem se tam okol šunjal in sem si mislil valda niso to skril za zmaje... ja pa so. 

 

Preostali del igre je pa mojstrsko odvoden, res bi sedel DLC počasi. 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka

Grand lift of Dectus za na Alteus plateau je bullshit tbh. 
 

En del kljuca je v Limgravu, tega najdeš čist organsko. Drugi del pa v najbolj zagnojenem  fortu, katerega še v NG+ samo skipam za ključ.

 

Zato sem v prvem playthroughju bil cist zgubljen tle, nasel sem polovico drugega kljuca, tistega od Albinauric tipa v sodu, za katerega sem mislil da je ta ki ga iscem, in da mi je buggalo. 

 

Hvala kurcu, da obstaja alternativna pot gor, pa še ta dungeon je en boljših, tko da fuck tist lift in Caelid bat cancer fort.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...