Skoči na vsebino

[multi] Elden Ring - SPOILER tema


Galko

Priporočeni prispevki

Gatsu reče pred 43 minutami:

Število šefov v tej igri je cca 120 in to je pač težko pričakovat tako visoko število unikatnih. Overall se pa ta igra sigurno poščije na vso konkurenco glede raznolikosti vsega. 

Vse lepo in prav glede zadnjega dela, ampak reciklaža je prisotna in je naravnost ogabna. Razumem, da to počnejo z raznimi field mini bossi, kjer samo spremenijo orožje ali tip napadov (electricity, frost, fire, etc), samo tipi reciklirajo celo trophy bosse (Margit - Margott, Moghwyn - Mogh). Dejmo bit mal bolj objektivni no.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Jaz bi tudi želel razbit mit o temu, da ima igra 120 bossov ali kolko že.

 

90% tega je dobesedno navaden redni mob, ki ima v jami/na prostem boss HP, ampak move set, udarce ter dobesedno vse je isto kot, ko nastopa kot obični mob.

 

Soldier of Godrick, Gianti, Black Assassini, Crux knight, Crystalineani ipd. 

 

Pol imaš reskine: zmaji so praktično vsi isti, ker se fightajo vsi isto. Razlikujejo se v tem kaj bruhajo pa kako bruhajo ampak fight poteka identično. Izjema so Placi in pogojno LichD. 

 

Nato imaš vse Night cavarly ter Tree Sentinele (mimogrede Loretta je Tree sentinel model samo da namesto ščita ima čirule čarule - pa še njo fightaš dvakrat), Deadbirde ter one nočne Blood bosse, ki so variacija onega bossa iz Castla na severu Altus Platoja.

Aja, pozabil sem na vse Erdtreeje ter Ulcerated glist ki so pa dobesedno isti fuking fight.

 

Ko vse to upoštevaš vidiš, da je nekih unikatnih boss fightov dokaj malo v resnici. Kaki 120.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

80 unikatnih 100% ni, ne vem če pridemo čez 20.

 

Razen če šteješ običnega moba kot unikaten boss. Po tej logiki jih ima 80 vsaka From igra. Samo za moje pojme boss mora imet malo več kot 3 različne udarce.

 

Sej glej, greš čez story bosse, ki jih ne moreš skippat, pol dodaj optional bosse, odštej reciklaže pa imaš cifro. V jamah/katakombah/evergaolih so obični mobi z boss HP. Recimo kot boss ti nastopa oni Hero of Zamor, ki je obični mob v hribih, pa oni Rotten Knight, ki je obični knight v Haligtreeju pa oni Beastmal of Azula je obični mob v Azuli, egipčanska mačka je obični mob v kasnejših katakombah ipd.

 

 

 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 14 minutami:

Itak da jih ni 120 unikatnih. Ko pa fajtate v AC igrah dobesedno od prve do zadnje minute isti šodr sam da imajo na tone več hpja  kasneje pa nobenega ne moti lol. 

Kje točno si pa to pobral?

Pizda, ti imaš res en smešen način razmišljanja.

"Sem našel mal bruhice na tleh in sem jo polizal. Ful je dobra."

"Model, kozlanje ješ."

"Ja sam vsaj ni drek!"

Krneki res.

 

Pa ne mislim, da je Elden Ring kozlanje. Men je še vedno ena anjboljših iger kar sem jih kdaj igral. Mnenja sem le, da se da kljub vsemu šodru naokoli obdržat nek nivo kritike. Močno močno upam, da Miyazaki posluša folk kot je Bitsu, ki je lepo nazorno razložil kako je recikliranje PREVEČ očitno in druge, ki omenjajo kako basic in slabo so narejeni side questi, ne pa folka, kot si ti, ki se naslanja na to, da je konkurenca pač slabša. Stagnacija je res zadnja stvar, ki bi si jo želel od Froma.

 

P.S. Elden Ring je samo še dodatno potrdil moje mnenje, da sta Bloodborne in Sekiro najboljša FromSoft naslova. Inovacija in velika jajca nad vsem!

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Moja (ponovna) pobožna želja za bodoče titule:

 

jaz pa bi si resnično želel premik od NG+ cikla dalje, ker je isti koncept že od DeS dalje. Dobesedno ima samo +X% HP na mobih ter +incoming dmg in to je to. Novi mobi, nova/drugačna razporeditev geara, nov gear (magar več plus X), materiali za scalat orožja še naprej, skratka karkoli novega/drugačnega ... ne rabiš se prav dosti potrudit, da narediš nekaj, kar je 10x bolj zanimivo kot to kar imamo že od pamtiveka v NG+. Meni so ti NG+ cikli popolnoma brezvezni. Če hočeš simulacijo NG+ igraj s slabše uprgejdanim gearom NG cikel in je dobesedno isto.

 

Tudi v tem segmentu je dejansko edini napreden v franšizi imel DkS2, ker je imel unikatne iteme na + ciklih, pa ene par novih rdečih fantomov.

 

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Tole je prva From igra, kjer me ng+ dejansko veseli, glih zaradi odprtosti. Ne štejem Sekiro, tam sem mel 6 ng+ izletov :D

 

Ampak ja, +100 na tisto kar je Bitsu povedal.

 

Mene osebno ponavljanje bossov ne moti, razen ko je to totalno nesmiselno. Morgot Margit recimo, Mohg tudi...boli me kurac za Ulcerated črva, paše pod zemljo, lahko je vsepovsod.

Zamor me tudi ne moti, nekak mi je smiselno, tam si ga fasal v zaporu, tukaj imaš celo mesto. Erdtree avatar je pac logicno.

 

Duplirat bosse mi je pa glupo, Redmane castle, Crucible + Misbegotten, bedarija, nikjer smisla. Pa Crucible je pol na vsakem koraku. Tega bi se izogibal.

 

Kar seveda ne pomeni, da je igra slaba. To so mini kritike na ogromno količino zabave in uživanja. Ampak kritiziramo lahko, tudi če uživamo.

 

 

Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 1 uro:

K prids iz Lurnije jim je mal zagona zmanjkal

 

 

Drgac jaz bi se izpostavil stealth tehniko. Npr na zacetku sem se stealthal k sm bil svoh pickica, pol pa sm kmal opustil, ker sem bil ze overpowered tsunami. Pac tko se mi zdi skoda za ta element

Ma to je curse vseh nas, ki smo šli v Caelid pred vsem ostalim. :D

Povezava do prispevka

V prvem skozihodu nisem mel pojma ali naj grem najprej na Altus Plateau ali v Caelid. Caelid se mi je zaradi vzdušja zdel bolj zajeban in sem prej oddelal del Altusa. Ampak dejansko je po moje prava pot prej v Caelid. Večina najpomembnejših questov se ne nadaljuje dokler ne ubiješ Radahna in navsezadnje šele v Caelidu (oz Dragonbarrowu) dobiš drugi del medaljona za Dectus lift (čeprav ga za dostop do Altusa v bistu ne rabiš, ker ga lahko zaobideš).

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Aleluja po nekje uri pa pol le ubil Goldskin Duo. Najbolj beden fajt v špilu do zdaj. Ponovimo malo bossov. Za bonus pa dajmo še 2 na kup. Pa nihče mi ne more rečt da sta tadva lahek fajt (razen Bitsu :lol:), razen če je šel na njiju ranged ali pa je imel malo sreče.

Mohga še nisem ubil, ampak se ga bom z veseljem lotil kasneje, ker je zanimiv in nekaj novega. Vem da sem pri Bloodbornu premagal Orphana v 4. poskusu....pač precej sreče očitno.....

Drugače pa ja špil  je faking legenda. Edino jaz bi si želel bit malo boljši, da ne zgubim vse lase tu poleg:D

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 16 minutami:

V prvem skozihodu nisem mel pojma ali naj grem najprej na Altus Plateau ali v Caelid. Caelid se mi je zaradi vzdušja zdel bolj zajeban in sem prej oddelal del Altusa. Ampak dejansko je po moje prava pot prej v Caelid. Večina najpomembnejših questov se ne nadaljuje dokler ne ubiješ Radahna in navsezadnje šele v Caelidu (oz Dragonbarrowu) dobiš drugi del medaljona za Dectus lift (čeprav ga za dostop do Altusa v bistu ne rabiš, ker ga lahko zaobideš).

CC793800-3CC9-408C-9EBD-9F527C7FADAE.thumb.jpeg.33a034461c8fe2483b57101d1cfd7d13.jpeg

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...