Skoči na vsebino

Trenutno igram [10/2023]


Priporočeni prispevki

@Menethil: se podpišem. Dejansko mi je bila enica skorajda boljša.
Danes sem v dvojki recimo trikrat padel čisto na random s konjem (kljub temu da obvladam in jaham zelo previdno) in je bilo samo DEAD. Kočije pa so itak razred zase. 
Saj razumem, da so želeli bolj realistično prikazat zadevo, ampak vseeno je cela jeba. Recimo še en primer: v boguzahrbtni dolini s puško nastreljam neko srno, pa mi takoj vržejo Wanted level (nobenih očividcev v bližini streljanja, ampak v par sekundah se že pojavijo lovci na glave in me začnejo preganjat; zaradi ene faking srne al kva?).  

Povezava do prispevka

Sicer sem igral ob izidu in so mogoče to zdaj nostalgia feelsi, ampak ne spomnim se, da bi na random padal s konja in umiral, prav ni se to dogajalo. Prav tako med lovom nikoli nisem dobil wanted levela, res pa je, da sem večinoma šel huntat legendary živali, random srn pa v kamp nisem prinašal, ker se mi ni dalo :D 

Povezava do prispevka

Teh pizdarij z jahanjem in umiranjem se jaz spomnim, sem jih imel par. Sploh, kadar sem galopiral na polno. Trk v drevo ali kočijo je bil instant death. K bi se s ferrarijem čelno zabil v bunker..<_<

Lovokradice se pa ne spomnim. Razen, če je to fora, da si na kakem teritoriju tistih famoznih band, ki jih lahko tut popucaš..? :nicjasno:  Al pa eventuelno, če se kod blizu potika kak civil, ki ga tvoj strel prestraši..

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Shitty jahanje mi je zajebalo intended emocionalni story moment.

 

Moj prvi pravi res kul konj je snežno beli rare arabec iz severa, katerega sem sigurno stalkal in lovil 20 minut ali več, totalno underleveled in underskilled za njega. Ampak sem ga dobil. Nabavljal najboljša sedla, jabolko je dobil vsakič, skratka my good boy in jaz sva šla čez vse živo, mislim da sem ga jahal 95% časa. 
 

Glih proti koncu igre delam še zadnje queste preden grem v zaključek, brezveze nekaj jaham po geto New Orleansu, kjer slučajno butnem neko žensko in triggeram policaje. Nič posebnega, ne da se ni zgodilo isto že 12x. Odjaham ven in zaradi clumsy jahanja na nivoju Bus Simulatorja me rukne vlak, policaji me fentajo, in konja tudi, jaz pa brez revive potiona. Samo sedlo mi je ostalo. V tuberkuloza ragu potamanim pol mesta, vsak ki je izgledal kot francoz je pokasiral Columbine special - as is tradition.
 

Maščeval sem konjička, šel obrnit igro in v zadnji al keri misiji ti po zgodbi ubije konja, Arthur čist paf ker je neka random garjasta kobila umrla, on se vede kot da mu je mama. Jaz hladen, moj snežno beli konjiček je umrl pod kolesi vlaka in kroglami frenchfagov, za tega mi je pa vseeno. Lahko bi bila ena bolj emocionalnih scen, tako pa ni bla ne.

 

Sem pa dobil payoff v Ghost of Tsushima, kjer je horsie death bolj emocionalna scena od tk vsega. Willy pete na civile v Spec Ops: The Line je komedija naspram “Thank you friend”. God damn!

  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
  • Za crknit smešno +1 3
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 16 urami:

@Menethil: se podpišem. Dejansko mi je bila enica skorajda boljša.
Danes sem v dvojki recimo trikrat padel čisto na random s konjem (kljub temu da obvladam in jaham zelo previdno) in je bilo samo DEAD. Kočije pa so itak razred zase. 
Saj razumem, da so želeli bolj realistično prikazat zadevo, ampak vseeno je cela jeba. Recimo še en primer: v boguzahrbtni dolini s puško nastreljam neko srno, pa mi takoj vržejo Wanted level (nobenih očividcev v bližini streljanja, ampak v par sekundah se že pojavijo lovci na glave in me začnejo preganjat; zaradi ene faking srne al kva?).  

Ja to mam sicer po spominu, ker RDR1 sem igral na xbox360ki, toda nikakor se ne spomnem, da bi me toliko živciral. Recimo v RDR2 vsaka misija do zdaj s kočijo se mi neki zalomi, al se prevrnem al nekam zabijem, da ne govorim, če hočš kero kočijo zauzeti med vožnjo to ugibat v kero smer gobico obračat, tko da bi mogu dejansko na random kočijah to vse trenirat. :D Sploh mi je bila una misija s kočijo ko imaš tank bencina al karkol je že tist, pa je itak ponoč pa vidiš ne, no pa se kje mal zatakneš pa prevrneš, no in k že ene petič taka zadeva, me igra potrola in mi pove po tem ko se prevrnem, da R1 tipka za rikverc, a glih to sm rabu, da se neb petič prevrnu, mamicu ji. :D Pri konju pa je recimo smotano mi to, da ko galopiraš, no in to se tiče v bistvu vseh "prevozov", ko je tema, enostavno ne vidiš nič v divjini ama nič, pa se zabiješ v podrte hlode, pa neke skale pa odletiš kot iz cirkusanskega topa, sam da ni mreže spodaj. :P Ne vem, ali niso mogl v vseh teh letih dodat protagonistu pač eno lampo da vsaj neki vidiš kje dafak greš, če nis ravno direkt na cesti, pa še to se zabiješ v naslednjega kavboja pa je isti šmorn. Kar se tiče tega, se s tabo strinjam, mislm, da so hotl naredit pač od protagonista pač premikanje bolj realistično, sepravi, da je bolj počasen, okoren in da je neka fizika vključena v to njegovo premikanje, sam kar pa ni realno je to, da si nekje v hiši se streljaš z ljudmi in se bumbar zatakne ama za vsako pohištvo, čeprav bi ga lahk premaknil komot, to so razni stolčki, omarce, predali itd. oz. da bi blo v mehaniki premikanja narejeno, da če greš proti tem "skalam", da jih karakter pač enostavno al porine naprej, zapre al pa obide, sam ne, to zgleda je za to, da zviša "težavnost" :D Da ne govorim o random fuckeryjah, ko pač po mestu nočš glih hodt k polž, pol laufaš s tem, da pritiskaš X (komu je to padl na pamet majketi) in prletiš v nek saloon, zapor al kamorkol prletiš pa modeli vsi panični pa orožja vn pa take fore. 

 

Drgač pa teh random wanted levelov nism doživel, tko da to al si naletu na bug al pa je kaka fora k je ne vem. Sem pa enkrat najdu enga random modela z mapo, mu sledim tko ene 15 min k sm mislu, da bo sam šu do lokacije, pol se odločm da ga bom oropal, pa sem ponesreč prtisnu tipko za strel, mi zbeži in gledam vsenaokol, noben ama res nikjer nobenga, tko sred ene divjine in dreves, pa ga počm, in kot da bi se en model teleportiral iz enterprisea dol in i have to report this in potem cela kalvarija teh "policajev", svaka jim čast, da so tok hitr prišli sred čiste vukojebine, zgleda majo konje s 1000 konji kot bugatti :lol:

 

 

uredilo bitje Menethil
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Spomnimo se na "plavajoči" nadzor avtomobilov v GTA4. To mislim, da so bile tudi kar debate. Ne rečem, da bi moral bit priliman na konja in konj na cesto. Ampak malce so vseeno zapretiravali s tem zatikanjem/spotikanjem. Tudi pri navadni peš hoji/teku in med strelskimi obračuni (kot je že Menehil napisal zgoraj). 

Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 56 minutami:

Igro sem preigral 2x in ne vem, če sem v obeh skozihodih 3x padel s konja. Ne vem kaj delata.


Ma to mene jebe, ker se preveč vživim v igro. In potem vedno ko v Saloonu spijem viski, ga spijem še v RL :) 

uredilo bitje DaCapo
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

Fora jahanja v igricah je pomoje, da se mora konj občutit kot drugo bitje. V Assassin's Creedu deluje zalepljen na našega lika. Čim se usedeš na konja je protagonist s konjem en lik. Pri RDR 2 in SOTC pa imaš res filing, da je to ločeno bitje, ki ni povsem pod tvojo kontrolo, ampak se je treba trudit in držat določenih prijemov, da bo konj miren in pod tvojo komando. Podobno kot v RL, kar imam pač izkušenj z jahanjem

  • Račka +1 5
Povezava do prispevka

Jap, jaz se kar podpišem pod @Hernier mnjenje o jahanju. Pri RDR2 je edino jebeno, da se konj res hitro kje zatakne. Ajde, saj se uči in sčasoma lahko preskakuješ tudi dokaj visoke ovire, ampak vseeno je vedno prisoten nek negativen feeling. Tako kot zatik ob kočiji, recimo. Kar je dobro izpostavil Menethil v enem od prejšnjih postov. Ni zdaj da bi jaz želel striktno nalepnjeno (kot v AC), ampak vse skupaj so pač igrice. Močno pretiravanje z realizmom mi po eni strani ne sede, ker jaz ne želim igrati Horseriding simulator, ampak želim izkusiti popcorn wild west kot v romanih Karla Maya in špagete kot v filmih Sergia Leona. :)  
Mi je pa horse-bonding v RDR2 res dober. Ga hraniš, čistiš, trepljaš ... In sčasoma se vedno bolj in bolj navadi nate. V enici je bilo to precej manj izpostavljeno. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 4 urami:

Jap, jaz se kar podpišem pod @Hernier mnjenje o jahanju. Pri RDR2 je edino jebeno, da se konj res hitro kje zatakne. Ajde, saj se uči in sčasoma lahko preskakuješ tudi dokaj visoke ovire, ampak vseeno je vedno prisoten nek negativen feeling. Tako kot zatik ob kočiji, recimo. Kar je dobro izpostavil Menethil v enem od prejšnjih postov. Ni zdaj da bi jaz želel striktno nalepnjeno (kot v AC), ampak vse skupaj so pač igrice. Močno pretiravanje z realizmom mi po eni strani ne sede, ker jaz ne želim igrati Horseriding simulator, ampak želim izkusiti popcorn wild west kot v romanih Karla Maya in špagete kot v filmih Sergia Leona. :)  
Mi je pa horse-bonding v RDR2 res dober. Ga hraniš, čistiš, trepljaš ... In sčasoma se vedno bolj in bolj navadi nate. V enici je bilo to precej manj izpostavljeno. 

se kar strinjam z napisanim morm rečt.

Povezava do prispevka

Meni je ideja jahanja na misijo kul, ko ima igra convenient fast travel system, ga začnem abusat. 
 

Zato nisem fan tolikih to gracov v ER. Grace kot save/levelup/change spells lokacija je ok, ni mi pa všeč, da se da teleportirat kamorkoli kadarkoli. Sistem iz DS1, kjer moraš upgradat bonfire za teleport, pa še to dobiš v drugi polovici igre je super. 
 

Recimo, Lake of Rot al kaj je, to je tko najbolj odročna lokacija, Bed of fucking chaos, pa še globje. In iz bilokje na mapi lahk tam skočim v petih sekundah… meeeh. Odročen plac naj je res projekt za prit tam, pol dobi igra občutek gromozanskosti.
 

Naj je upgrade graca v teleport grace omejena ali draga, potem bo občutek, da sta Siofra River ali Haligtree res daleč.

uredilo bitje Buzzkill
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

To kar omenjaš je rek kar kul zadeva za immersion. Ampak preveč pisana na kožo zgolj entuziastom. Ogromno ljudi bi to dol spljuvalo, ker vseeno nimajo neke želje potovat ne vem kak dolgo do misij. Igre se danes deljajo z mislijo na množice, da je čim večjemu krogu ljudi povabljiva (AAA). Enako kot vso nakladanje in pomaganje igralcu po 3 sekundah v GoW ipd...

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 20 minutami:

Meni je ideja jahanja na misijo kul, ko ima igra convenient fast travel system, ga začnem abusat. 
 

Zato nisem fan tolikih to gracov v ER. Grace kot save/levelup/change spells lokacija je ok, ni mi pa všeč, da se da teleportirat kamorkoli kadarkoli. Sistem iz DS1, kjer moraš upgradat bonfire za teleport, pa še to dobiš v drugi polovici igre je super. 
 

Recimo, Lake of Rot al kaj je, to je tko najbolj odročna lokacija, Bed of fucking chaos, pa še globje. In iz bilokje na mapi lahk tam skočim v petih sekundah… meeeh. Odročen plac naj je res projekt za prit tam, pol dobi igra občutek gromozanskosti.
 

Naj je upgrade graca v teleport grace omejena ali draga, potem bo občutek, da sta Siofra River ali Haligtree res daleč.

Se strinjam, tudi sam sem velik hater slabih fast travel systemov, Elden Ring fast travel system sem šimfal že ob izidu, preprosto je preveč no effort mehanika. Je pa epski filing, ko te prvič požre skrinja in teleporta na drugi konec mape, ko se zaveš, kako je zadeva huge (in kasneje, da je še 2x bolj huge :D

 

DkS 1 ima meni tudi najljubši fast travel, ker ga dobiš šele v drugi polovici igre. Genialno. DkS 2 je že imel teleport ob vsakem bonfiru

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Super Mario Bros Wonder (Emulator)

Definicija kreativnosti, vrhunskega level in game designa ter tight kontrol. :avadodo: :avadodo: :avadodo:

 

Na emulatorju dela perfektno. Edino prvič, ko loada nove shaderje, štekari za popizdit, tako kot vedno na RyujinX. Pol je rock solid 60FPS@4K. :avadodo:

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 16 minutami:

Super Mario Bros Wonder (Emulator)

Definicija kreativnosti, vrhunskega level in game designa ter tight kontrol. :avadodo: :avadodo: :avadodo:

 

Na emulatorju dela perfektno. Edino prvič, ko loada nove shaderje, štekari za popizdit, tako kot vedno na RyujinX. Pol je rock solid 60FPS@4K. :avadodo:

WERY NICE

 

Thanks za tip. Bom pogledal na internet, če najdem kakšne shaderje za preload, večina Nintendovih igric jih ima hitro online

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...