Skoči na vsebino

Trenutno igram [01/2024]


Priporočeni prispevki

Ravno včeraj končal in videl vse konce v dlc-ju... holy shit kera depresija ob koncu. Konec,

Spoiler

kjer te operirajo in rataš samo še en izmed navadnih meščanov mesta je res žalosten, kako te dva brezvezna thuga na ulici pretepeta.. fak kr tezko mi je bilo igrati tisto do konca. 

 

Povezava do prispevka

img-2701.thumb.webp.3029d98cc3ecb6afaf87ce79df6ea81b.webp

 

Med prazniki štartal tole čudo.  Sicer je podobno kot prvenec povprečna roba, je pa zadeva na PS5 ne normalno polna bugov. Praktično na vsako uro moram restarta špil, govora je o random padanja enemyev skozi mapo, manjko meča v rokah, manjko zvoka.

Tudi animacije skokov so čudne in na trenutke te že kap zadane, ker nisi siguren ali se bo model prijel al ne.

 

Povezava do prispevka

Tik pred polnočjo končal FF16, kujkr me je zgodba vlekla je potem konec razočaral.

 

Ne vem pa a teh iger nihče ne preigra ko jih končajo ali kaj, action based gameplay ne ponuja praktično nobenega iziva, razen na zadnjih dveh šefih sploh ne vem če sem kje uporabljal pote (od tega večinoma ponesreči, ker ti geniji odvzamejo psa in sem bil navajan callat heal na dmg taken).

 

Se mi zdi da je bil v demotu tisti slice z benedikto težji s tremi eikoni, kot pa sedaj z enim. 

Povezava do prispevka

Čez praznike preigral snežno-melanholični jrpg I Am Setsuna.

 sJlE4rh.jpg

Gre za poklon klasičnim jrpg-jem iz dobe SNESA ala Chrono Trigger. Sicer pa špil kot tak ni nič posebnega. Zgodba in liki so bolj ali manj tipični japonski cringe, tako kot pač v večini jrpgjev. Okolje je kul, saj smo ves čas v snegu in ledu, kar sede za ta letni čas. Ko me je prijelo igrati kak jrpg, sem se I Am Setsuna lotil iz treh razlogov: ni predolg (za 100 % mi je vzelo 40 ur), v enem skozihodu se da narediti platino in igra je linearna. Slednje sem namenoma iskal, saj sem malo sit open world zadev in mi je prav sedlo igrati nekaj, kjer greš iz A v B in nikamor drugam. Škoda je edinole, da tvoje odločitve nimajo nobenega vpliva na zgodbo.

 

Platina ni zafrknjena – saj mi zdi, da sploh nima glupih missables – niti ni (kar je za jrpg presenetljivo) prekomerno grindasta. Grindanje bo morda vzelo le kako uro ali dve, ostalo dosežke se da narediti že med samim skozihodom, seveda ob predpostavki, da se lotevaš stranskih kvestov, temeljito raziskuješ in se tepeš s skritimi bossi in podobno. Špil namreč pred final boss fightom ponudi opcijo, da zopet obiščeš svet (v bistvu se ti takrat odprejo še character kvesti), ko lahko poloviš vse zgrešeno.

 

Mi je bilo pa kul, da so temnice kratke in save točke na pravih mestih, tako da se nikoli brezveze ne sprehajaš naokoli. Pa tudi gameplay je kar hiter. Boj je real-time turn based, pač še ena varianta običajne over-the-top jrpg prekomplicirane (no, vsaj na prvi pogled) mehanike, ki pa vseeno kar hitro postane intuitivna. Mogoče je dobro prebrati le kak vodič kako delujejo fluxuation bonusi, sicer pa lahko dokaj hitro najdeš combote, ki one-shotajo vse enemyje, včasih celo bosse, in se ti ni treba preveč ukvarjati z optimizacijo boja, saj je tipov napadov in combotov dejansko preveč. Heh, za final bossa sem se divje pripravljal z zalogo napitkov, pravih kombinacij abilityjev itd., potem pa ga pokončal v dveh triple-combo udarcih …

 

En nasvet glede nadgradnje orožij, ki ni nikjer razložen, se mi zdi: tukaj imajo vsa orožja podobne končne statistike, tudi tista, ki jih najdeš že na začetku igranja, saj jih lahko nagradiš do podobnih statsov. Ti imajo le trade-off, kateri statsi so boljši/slabši in različne pasivne lastnosti. Za nadgrajevanje imaš na voljo štiri različne materiali (orožje upgrejdajo do plus ¼, ½, ¾ ali končne vrednosti). So pa te surovine redke/drage, zato je treba paziti, da ne uporabljaš recimo ½ upgrejda, če se mora orožje pred tem upgrejdati še do plus ¼ vrednosti, saj se ta nadgrajuje po korakih, ne glede kateri material uporabiš.

 

GoVcrVa.jpg

 

Skratka, dokaj generičen jrpg, ki bi pa znal biti zanimiv za zasnežene old-schoolarje in tiste, ki bi preigrali kaj tozvrstnega in ne pretežkega in ne predolgega.

  • Račka +1 5
Povezava do prispevka
fric reče pred 8 urami:

img-2701.thumb.webp.3029d98cc3ecb6afaf87ce79df6ea81b.webp

 

Med prazniki štartal tole čudo.  Sicer je podobno kot prvenec povprečna roba, je pa zadeva na PS5 ne normalno polna bugov. Praktično na vsako uro moram restarta špil, govora je o random padanja enemyev skozi mapo, manjko meča v rokah, manjko zvoka.

Tudi animacije skokov so čudne in na trenutke te že kap zadane, ker nisi siguren ali se bo model prijel al ne.

 

Hm, končal prejšnji mesec. Platiniral. Niti enega buga nisem imel

Povezava do prispevka

Rad bi padel v Monster Hunter, pa nikakor ne gre. Al ne razumem loopa al ne vem… combat se mi zdi ok, monsterji mi izgledajo zanimivi, buildi tudi, ampak nikakor da padem noter. Igram MH: Rise po kampanji, hitro se zdolgočasim in neham… 

 

Kaj je trik? Kaj delam narobe? Al treba sam glavo dol in grindat dokler ne klikne al kaj? Moti me, ker bi mi načeloma taka zvrst morala dogajat, ampak nekak ni ne. 

Povezava do prispevka

Velik del uzivanja v MH prinasa obvladovanje orozja, ko se dejansko naucis uporabljat. Dvomim, da po 50urah to gre. 

 

Jaz ko sem zacel World spilat sem rabil nekaj casa, da klikne. In ko je kliknlo, je to postala moja najljubsa igra. 

 

Gameplay loop je simple, gres ven, ulovis monsterja, gres nazaj in craftas zadeve. Delas na tem, da cimprej koncas z monsterjem, ce fajt traja vec kot 20min, nekaj delas narobe. Ce ti taka vrste igre ni kul, pac ti ni kul. Nimas kej

Povezava do prispevka

Jaz sem zdej šel nazaj Zelda:Totk igrat in ugotovil, da me najbolj veseli hoja naokoli in reševanje puzel, kar je smešno, ker ponavadi mi boj bolj dogaja v špilih, puzle bi pa najraje vrgel v smeti. Ful me ne vleče zgodba in ne igram story Questov, bi se pa rad čimbolj nabildal, ker mi je pri boju z več nasprotniki pretežko vse skupaj.

 

Tud glavnih novih mehanik še ne uporabljam nekaj velik, priznam pa da je zabavno sestavljati stvari in jim dati propelerje, gume, itd... samo nimam vedno v mislih da bom nekaj sestavil, da mi pomaga pri boju. Moj osebni problem :D 

 

Bom pa rekel vseeno, da mi je TOTK za odtenek ljubši špil če primerjam z BOTW, samo fak tisti underworld svet me skrbi in upam da je optional, ker ne izgleda fun :D

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 uro:

Rad bi padel v Monster Hunter, pa nikakor ne gre. Al ne razumem loopa al ne vem… combat se mi zdi ok, monsterji mi izgledajo zanimivi, buildi tudi, ampak nikakor da padem noter. Igram MH: Rise po kampanji, hitro se zdolgočasim in neham… 

 

Kaj je trik? Kaj delam narobe? Al treba sam glavo dol in grindat dokler ne klikne al kaj? Moti me, ker bi mi načeloma taka zvrst morala dogajat, ampak nekak ni ne. 

Js sm bil ravnotako presenečen, da mi igra ni bila všeč. Pustmo otročja zgodba in anime mišmaš. Sam core gameplay mi je bil preveč ponavljajoč, nenagrajujoč.

 

Res, da sem obrnil samo kampanijo z dodatkom, ampak bi si mislil, da bi po tem času moral ugotoviti ali je igra zabavna ali ne. :nicjasno:

 

Ne bom pozabil kako sem zehal pri zadnjem bossu main kampanije, kjer sem na koncu umrl zaradi tehnikalije (ali je celo bil bug?) - fml.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Galko reče pred 1 minuto:

Kaj je to zaen MH slander, ffs

 

Špil res super združuje grind/loot loop s hudim skill-based gameplayem. Kakšen Diablo si lahko samo želi tako globino igranja.

Diablol. Še ena igra kjer bi si res rad prerezal žile zaradi dolgočasja.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 2 urama:

Rad bi padel v Monster Hunter, pa nikakor ne gre. Al ne razumem loopa al ne vem… combat se mi zdi ok, monsterji mi izgledajo zanimivi, buildi tudi, ampak nikakor da padem noter. Igram MH: Rise po kampanji, hitro se zdolgočasim in neham… 

 

Kaj je trik? Kaj delam narobe? Al treba sam glavo dol in grindat dokler ne klikne al kaj? Moti me, ker bi mi načeloma taka zvrst morala dogajat, ampak nekak ni ne. 

 

Jaz ti priporočam, da začneš z MHW. Zdaj imaš tudi online community event in boš skozi imel folk. Za začetek mogoče ti priporočam, da si sploh najdeš orožje, ki ti bo main. Probaj vse živo in poglej, kar ti najbolj sede.

 

Pa da ne boš mislil: jaz sem kar DVAKRAT probal MHW beto in imel isto reakcijo kot ti, prvič sem čisto odfukal igro v 3 pm kot brezvezno in clunky. Kera budala sem bil. Pol pa en dan mi je igra kar kliknila in od takrat sem nabil v franšizi več ur kot v Vanila WoW. 

 

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 5 urami:

Pač nimaš pojma. Diablo 1, 2 in "final edition" 3 so peak gaming. Vsaka s svojim konceptom, vsaka huda do jajc.

1in 2 so bolj nostalgija. Trojico sem veliko preigral ker sem mislil, da je ziher več od nje kot endless grind za boljši loot. V štirici je to še toliko bolj jasno.

 

Dodganje in thinking on feet je zamenjano z na pamet nadrkano rotacijo. Dodgaš z "boljšim gearom", ker se ne morejo zanest na odzivne serverje. :D

Povezava do prispevka

Totalno sfiniširal Death Mark: Spirit Hunter, pred novim letom sem končal glavni del, sedaj pa še dlc.

 

Ni slaba visual novel,horror igra, ampak je definitivno prekratka, kakšnih 11 urc vsega skupaj, sicer sem si malce pomagal z mimohodom ampak ja, solidno vse skupaj in za par evrov, če ste fani tega žanra kar nabavite.

 

Če pa niste potem pa goodbye.

 

Zdajle se bom verjetno lotil igrati Nier Replicant.

Povezava do prispevka

Prvi dokoncan spil v 2024 je Return to Monkey Island. Fino. Mam nostalgicne obcutke ob opicjem otoku, ker sem z otrosko potrpezljivostjo, slabo anglescino in brez interneta v osnovni soli mesece obracal trojko (in nikoli dokoncal, ker je spil vedno crknil na isti tocki (uporabi skarje na psu, kar se je cez par let po guglanju izkazalo za pravilno resitev)), vseeno se pa nimam za nekega poznavalca serije in je precej referenc odletelo mimo mene. Vseeno sem se mel dobr, brez kaksnih res prizadetih resitev je slo precej tekoce, 4x sem pogledal hinte ker se mi ni dalo vec lutat okol. Pa dober kombo je bil z Odcepnikom :)

 

Prejle sem za pol ure prvic pognal ragnarokovo Vallhalo. Ma ne vem, nisem zihr, da se mi bo dalo te roguelike scene igrat. Meni je velik draz GoWa zgodba in epskost, tukaj je pa povdark drugje (vem da je tud zgodba).

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Scar reče pred 3 minutami:

 

Prejle sem za pol ure prvic pognal ragnarokovo Vallhalo. Ma ne vem, nisem zihr, da se mi bo dalo te roguelike scene igrat. Meni je velik draz GoWa zgodba in epskost, tukaj je pa povdark drugje (vem da je tud zgodba).

Sej je vse skupaj samo kake 2, 3 ure vsega skupaj. Meni je blo kulsko, ker se končno res poveže oldskul Gow pa newage Gow

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Evo ravnokar platiniral pa naredil vse 100%. Danes sem zjutraj si rekel, da bom vse to naredil pa mi je le uspelo, to pa dela, če človek ne more spat. 

 

Moram priznati, da je zelo dobra igra v bistvu prav odlična meni 9/10. Zbil sm mal oceno sam zato, ker tiste veje za katere se morš prijet, da se pol swingaš, je dost nenatančno in doskrat zgrešiš ter letiš v vodo ipd. Pravtako zbija oceno tudi kratkost, ne vem zakaj ampak mam občutek, da je mal krajša kakor 1ka, sam ne spomnem se dobr, 1ka je PS2 obdobje, tko da nism glih sure. Main quest dolžina me ne moti, moti me, da je premalo side questov, teh bi blo lahk vsaj ene 15 ne pa 5 al 6. Me je pa spomnilo tole, zakaj mi je še zmer slabš prek PSNja kupit igro, ker je ne morm prodat naprej, ker to dvomim, da bom še kdaj igral.

Psychonauts 2_20240103014354.jpg

Psychonauts 2_20240103015815.jpg

uredilo bitje Menethil
  • Račka +1 5
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 8 urami:

Probal Nobody Saves the World, ki je prišla danes v PS+ Essential.

Po urci igranja mi deluje faking 10/10 material. Tight igralnost, hardcore soundtrack in odbit stil me na polno spominjajo na Rogue Legacy 2. Res zakon zadeva!

Tops. Gre na wishlisto

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Lies of P - sem kar čakal na nakup te igre, res sem vedno skeptičen glede teh soulslike iger (razen Nioh), tako da potem vedno nekako prelagam zadevo, do neke bolj normalne cene. No, po 10 urah te igre sem navdušen, kako dobro izgleda in kako dobro se tudi igra. Mijazaki je najbrz kar ponosen, kako Korejci po eni strani brez sramu prekopirajo par Souls iger, ampak dodajo ravno pravo mero svoje identitete, da je igra sveža in super za igrat. Boss fighti (do sedaj), izbira orožja in celotni art + štorija na polno vleče in če igra nadaljuje v tej kvaliteti si Korejci z naslednjo igro zaslužijo moj day one nakup :)

  • Račka +1 5
Povezava do prispevka

Star Wars: Jedi Survivor

 

Špil me je pozitivno presenetil (že enka mi je bila všeč, dvojka je samo še boljša).

Štorja in liki dejansko boljši kot v novejši trilogiji. Scena z Darth Vaderjem spet top. Moram res pohvalit exploring del, sploh od ta glavnega planeta, tam zabiješ komot nebroj ur in res sem užival. Performance na PS5 sedaj deluje kot mora, ni nekih frame droppov in na performance mode mi je delala kot po maslu. Ni pa to igra, ki bi jo priporočal zaradi combata. Ampak ok, celokupno toplo priporočam, sploh fanom franšize.

 

Monster Hunter Rise: Sunbreak

 

Šel par huntov po dolgem času. Primordial Malzeno je še vedno fight, kjer uživam na polno.

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Nobody Saves the World

Fak, kjere carske kombinacije se da delati z vsemi liki, ki so na voljo. Pa čisto vsak character je zabaven za igrati tako ali drugače.

Gameplay loop z mini questi za vsak class je komot na nivoju Hadesa ali Rogue Legacy 2.

 

Težke droge. :avadodo: :avadodo: :avadodo:

Povezava do prispevka

koncal talos principle. startal sem ga nekje sredi 2020, ker pa resujes samo puzzle za puzzlom in se mi je ze malo vleklo, je bil spil takrat pavziran v tretjem svetu. ker sem ravno koncal qube2 z obema dlcjema ter sem bil pri volji za se nekaj v tem stilu, je koncno spravljen pod streho. 

 

zdaj pa poiskat nekaj glupega na tirnicah z eksplozijami

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...