Skoči na vsebino

[uradno] Gostilna pri Konjzolcu


Priporočeni prispevki

Zato je prav da je AI stupid. :D
Jz sm na RA2 igral izkljucno Bering Straight mapo, takoj na zacetku unicil mostove in asap zavzel pumpe na sredini mape. Pol sm pa naredu vojsko za 2 screena in zradiral 3 racunalnike. Ne mors prit blizje obcutku boga. 

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Lih zdej k sm kupu nov monitor se bom šu pa cepit, da bom ponevedoma začel švasat z očmi.

Pa kir govno, da bo novi ld veljal tudi za cepljene. Lah bi vam minister poslal kake priponke za na cote, da bi se lahko gibali na prostem.

jewish-refugees.jpg?auto=compress,format

Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 13 urami:

 

Kakšen beden kurac. Cepelini lol.

 

 

 

 

To je to ja. Pa niso to neki naštimane bitke, zagnal si skirmish pa je tkole pokal. Ko je človek to okusil je blo res težko uživat v RA in CnCjih, čeprav smo z njimi gor rastli

Povezava do prispevka

Ne vem, jz sm TA igral na isti nacin - mape ki so locene z morjem, na eni strani sm zgradil tok nukleark kolikor je blo placa in gor nafukal miljardo letaskih patrulj. Pol pa ob obali nasul dobesedno kolikor-je-slo unih big berth al kaj so ble k so cez pol mape streljale. In seveda 2 screena tankov za zradirat racunalnik.

Povezava do prispevka

 

Nazadnje jo sem igral proti AIju na spring clientu ni sans da zmagas z miljardo letalskih patrulj ker jih bo on tut mel miljardo

In miljarso builderjev ki vse naenkrat nadzira :D mogoce amo igral na hard, ne vem, sam 2 nisva mogla zmagat aija ce sva igrala na "prve pol ure delam epsko bazo/vojsko"

 

To mi je mal uniclo car k si mogu vedno early rushat, k se je 1x dovolj razsiril je bil k rakasta celica

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Seveda je naključje, razen če ima Sierra kaj z Ubisoftom. GC je izdelek švedske firme Massive Entertainment, zasrali so že z GC2, ki so ga želeli bolj približati masam. Dal sem GC2 precej priložnosti, ampak se ni dalo znebiti občutka, da so vmesnik, pristop, štorija in prepričljivost okolja korak nazaj. Uninstall, sayonara pumpkin.

 

Evo pa mi je končno uspelo najti strip narejen po prvem Ground Controlu. Za nekaj časa je to izginilo iz spleta.

 

zWGeiwK.jpg

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
Berbasecks reče Pravkar:

ej @sadhu sequencer ti si kdaj igral Myth The Fallen Lords?

 

to pa je neki, kar bi ubijal za remake

sploh za multiplayer

 

Enko je igral VG, ko je še bila sveža, jaz sem gledal zraven. Igrati sem začel dvojko raje šele zdaj nekje 2017, ker ji je Febo dal višjo oceno kot enki. Imam shranjeno nekje zdaj, a žal zajebem vsak petek zvečer in igram Kotor 2 ali v Privateerju 2 poskušam rešit eno idiotsko zajebano misijo ali hodim po knjižnicah v Daggerfallu.

 

Od teh junakov sem downloadal popravke, da dela na Win 10:

 

https://projectmagma.net/

Povezava do prispevka
Arey reče pred 11 urami:

Ne vem, jz sm TA igral na isti nacin - mape ki so locene z morjem, na eni strani sm zgradil tok nukleark kolikor je blo placa in gor nafukal miljardo letaskih patrulj. Pol pa ob obali nasul dobesedno kolikor-je-slo unih big berth al kaj so ble k so cez pol mape streljale. In seveda 2 screena tankov za zradirat racunalnik.

 

Podobne scene se dogajajo še v Supreme commander MPju - ene bolj igranih map so te ločene z vodo / gorami, potem se pa folk na daleč obmetava s scenami. Men nikol ni neki sedlo, je bolj taka sim city varjanta gameplaya :D 

 

Povezava do prispevka

Ground Control je bila res bomba. 
 

Kaj pa Earth 2150 in 2160 se kdo spomni? Meni si bile kar cool igre, sploh zaradi (za tiste čase) precej naprednega dinamičnega osvetljevanja (nočne scene pa te finte) in veliko grafičnih podrobnosti na splošno. Dočim, same zgodbe (campaign mode) se pa praktično skorajda več ne spomnim. 

Trilogija 2150 je skoraj za đabe na Steamu:
Earth 2150 Trilogy on Steam (steampowered.com)

2160 pa tudi:

Earth 2160 on Steam (steampowered.com)

No ja, vseeno ne vem,  če je dandanes to vredno spet preigrat. Ali pač vsaj poskusit. :) 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
amnesia reče Dne, 16. 8. 2021 at 18:20:

massive je v lasti ubisofta

 

Franšiza končala kot dodatek za armor v neki drugi igri ali nekaj.

 

DaCapo reče Dne, 16. 8. 2021 at 23:25:

Ground Control je bila res bomba. 
 

Kaj pa Earth 2150 in 2160 se kdo spomni? Meni si bile kar cool igre, sploh zaradi (za tiste čase) precej naprednega dinamičnega osvetljevanja (nočne scene pa te finte) in veliko grafičnih podrobnosti na splošno. Dočim, same zgodbe (campaign mode) se pa praktično skorajda več ne spomnim. 

Trilogija 2150 je skoraj za đabe na Steamu:
Earth 2150 Trilogy on Steam (steampowered.com)

2160 pa tudi:

Earth 2160 on Steam (steampowered.com)

No ja, vseeno ne vem,  če je dandanes to vredno spet preigrat. Ali pač vsaj poskusit. :) 

 

Earth 2150 (ne vem za ostale dele 2140 in 2160, ker nisem igral) se razlikuje bistveno od ostalih RTS po supportu, ki se ga daje enotam na bojišču. Med samim bojem je bilo treba oskrbovati enote s strelivom, graditi podzemne rove, spremljati dogajanje v več bazah in bojiščih na različnih mapah istočasno, nabiranje rudnin in energija sta tudi kompleksna posebnost in tako treba imeti pregled predvsem nad strateškim delom igre, kje in kako so tanki postavljeni niti približno ni toliko pomembno kot v TA ali Ground Control. Taktično zato ta špil ni ravno nekaj posebnega, ampak strateški razpon je še vedno nr1 v celotni zgodovini RTS, kajti če bi avtorji šli samo še nekoliko dlje na tem področju, bi Earth 2150 bil menadžerska simulacija.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...