AMF Objavljeno 25. september 2023 Share Objavljeno 25. september 2023 Danes sem našel KB avto Luštna mašina Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 25. september 2023 Share Objavljeno 25. september 2023 Lunco reče pred 6 urami: ja, zelo cinematično je vse skupaj, predvsem v smislu, da lahk sam gledaš in nič ne pipaš. sem zdej mal za foro hodil po ulicah brez nekega cilja, nič ni za počet. sam une sidemisije te skoz kliče ženska in te pošilja naokoli. edina aktivnost je pobijanje random gangov. In kurbe. Navedek Povezava do prispevka
Vesoljc Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 Still no 3rd person view… ok. bye. Navedek Povezava do prispevka
BigFoot Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 (urejano) 26. september 2023 uredilo bitje BigFoot Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Vtisi Phantom Liberty: On-rails misije so bile dobre tudi v bazni igri, tukaj so še korak jače. Keanu je bolj animiran in boljši kot prej, sploh njegove reakcije, če delaš s copsi so zlate. Pa Idris Elba je isti Stringer fucking Bell! Brez fag otoškega dialekta, da še potegne kašno po baltimorsko bi mi prišlo. Ampak ja, Dogtown izgleda sick, Starfield je ob tem grafično kot shovelware iz 2013. Dobro laufa na plejki, zvok je 10/10, density dober, vibe super, skratka, takšno igro so promovirali leta 2018, dobili smo jo pa šele zdej. Še gigi so upimpani in multilayered, side questi pa sploh. Problem, ki ga imam s celo igro, tle je pa še bolj očitno Cyberpunk je bil vedno ful heavy z referencami, kar mi ne diši glih, cela fora “HEY GUIZE, LOOK ITS BATTY HOTEL!” mi je meh. We get it, gledli ste Blade Runnerja in brali Gibsona ter Stephensona, zdej fakin chill. Imate svoj IP, ne delate parodije debilčad ena polska. In prve ure so prav to, referenca na callback na referenco. Najbolj očiten, in jebački del pa prvi boss, ki je oh 100% copy paste fajta iz Ghost in the Shell. Hkrati najjači fajt do slej v igri, ampak cmon, a mora VSE bit liftano? Cyberpunk nima svoje identitete, to je “Cyberpunk movie” tko kot “Scary movie”. Konc ranta, videoigrica je do te točke fun, poročam ko obrnem. 5 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Ej a morm koncat igro in pol v dlc al vmes skocit v dlc? Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Vmes skočiš v DLC, seemless je povezano z obstoječim svetom, edini pogoj je, da si naredil main quest v Pacifici za Voodoo Boyse. Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 A DLC ima novo mapo? Ayyy top, ker mapa mi je bila v enki najboljša stvar. Ne vem, zakaj sem mislil, da se DLC dogaja na isti mapi Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Novi del mape je, ja. Tist del Pacifice, v kerga ne moreš, ki je kao tako zajeban, da niti ta hujš čefurji in policaji ne upajo not. Površinsko ne izgleda spet tako veliko, ima pa ogromno vsebine, in nor, RES NOR feeling scala. Največji problem iger kar se tiče stolpnic je ta, da ne dobiš občutka kolk visoko je nekaj, primer Spiderman. Tle, ko stojiš pod stolpnico imaš res občutek, da je nad teboj 300m betona, železa in stekla Propsi map makerjem in enginu. 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Točno to, filing scala je bil že v enki bolan. Nikoli v igrici še nisem pogledal navzgor in doživel filinga, kot ga v RL, ko vidiš neke res oversized stolpnice. Recimo letos sem videl največjo stolpnico v Ameriki in se mi je na polno zvrtelo, ko sem od spodaj pogledal gor. Cyberpunk uspe to replicirati zelo dobro. Spider-Man je proti temu kot da bi skakal med potičkami v peskovniku, isto Assassin's Creed, čeprav bi kao naj določene stavbe v AC bile v 1:1 merilu (recimo Notre Dame v Unity). Ne štekam, zakaj takšna razlika, a je to efekt prvoosebnega pogleda ali so Cyberpunk stavbe dejansko zelo oversized, da tako izpade. V vsakem primeru noro. 2 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Jaz sem zbolel, šiht na pavzi, vceraj sem se sam peljal po mestu in je tak carski občutek, prav chill muzka in kruzanje Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Mislim, da Cyberpunk na konzolah precej nizek FOV, pomojem je celo 60 lol Če je visok FOV, potem ko da si nek velikan. 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 atomic reče pred 2 minutama: Mislim, da Cyberpunk na konzolah precej nizek FOV, pomojem je celo 60 lol Če je visok FOV, potem ko da si nek velikan. FOV so dobro zadeli v 2.0. Recimo Dying Light 2 je imel GROZEN FOV. Še posebej očitno je bilo, ko si gledal iz višine. Tukaj ni ne fisheye, ne krivih kotov. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Buzzkill reče pred 1 uro: Tle, ko stojiš pod stolpnico imaš res občutek, da je nad teboj 300m betona, železa in stekla Propsi map makerjem in enginu. Faking tole. Men je bilo že v vanilla igrici (oz. verziji leto po izidu no ) isto tole najbolj noro glede sveta. Night City je bil meni daleč najboljši aspekt igre. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 atomic reče pred 1 uro: Mislim, da Cyberpunk na konzolah precej nizek FOV, pomojem je celo 60 lol Če je visok FOV, potem ko da si nek velikan. Ajaaaa. Makes sense, ja. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Ne more biti samo to. Če je FOV pod 80, potem je perspektiva čist izkrivljena, kot v DL2. Tle pa ko gledaš v zrak, so koti pravi in ni nobene distorzije. Ne znam nič o 3d pogonih in renderingu, ampak nek trik mora bit. Tudi recimo Horizon Boredom West ima visoke stavbe, ki izgledajo neimpresivno, ko si zraven, hkrati pa iz daleč izgledajo uber visoke. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Če je visok FOV je perspektiva izkrivljena. Če je nizek ni. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 @atomic zakaj pol, ko v igrah, ki imajo zelo ozek FOV, recimo Outer Wilds ali Dying Light 2 izgleda vse krivo, še posebej če gledaš gor ali dol? Mogoče ne govoriva o isti stvari, meni oba, tako FOV pod 80 in FOV nad 105 izgledajo izkrivljena in “narobe”. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Čisto možno, da imajo kako finto, kjer prirejajo geometrijo stavb, tako da so širše na vrhu in ožje pri tleh. Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 (urejano) Buzzkill reče pred 31 minutami: @atomic zakaj pol, ko v igrah, ki imajo zelo ozek FOV, recimo Outer Wilds ali Dying Light 2 izgleda vse krivo, še posebej če gledaš gor ali dol? Mogoče ne govoriva o isti stvari, meni oba, tako FOV pod 80 in FOV nad 105 izgledajo izkrivljena in “narobe”. Mogoče gre za lens distortion efekt (barrel / pincushion). Samo ugibam. edit: tu je cela študija na to temo: Reducing stretch in high-FOV games using barrel distortion (decarpentier.nl) 27. september 2023 uredilo bitje DaCapo 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 To je to! Preberem doma. Navedek Povezava do prispevka
Žvrkljotron Objavljeno 28. september 2023 Share Objavljeno 28. september 2023 In tako je sedaj Reboot Optics traceable hack. Sem ga pogosto uporabljal pri parih nasprotnikov, da sem lahko oba pospravil stealth no lethal. Pa metanje uspavanih sovragov v smetnjak jih sedaj avtomatsko ubije, tako, da je tudi skrivanje teles postalo težje, če igraš non lethal. Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 28. september 2023 Avtor Share Objavljeno 28. september 2023 idris elba je zmiksal komade, ki jih cdpr ni uporabil za osnovno igro, ta set je sedaj impulse 99.9 fm radio v igri (progressive house) rola se tudi v riot clubu set je jebeno amazing, sploh od 7:20 naprej holy fuck 3 Navedek Povezava do prispevka
Ronin.si Objavljeno 30. september 2023 Share Objavljeno 30. september 2023 Zdaj po celem dnevu igranja mi je dokončno dopizdilo in sem šel gledat kako dolgo še bo treba prenašat glitchy Johny zaslon. In ni del storya ampak 3 leta star bug ki ima edini workarround da nekje ne zbereš opcije v chatu, kar je zame like 8h nazaj ... Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 30. september 2023 Share Objavljeno 30. september 2023 To bo verjetno ostalo not v špilu. CDPR dost hitro nehajo delat patche po tistem ko pride zadnji content za špil, nekak kot Bethesda. More bit res velik outcry, da še kej popravijo. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 30. september 2023 Share Objavljeno 30. september 2023 Igram 4 dni, totalno zgubljen v mestu. Zavedam se, da bi nekatere stvari lahko izboljsali, ampak meni vse štima. Night City je neponovljiva mojstrovina. Dejansko se počutim kot del mesta, tisti kurac od ovce totalno nepomemben del, ampak del vseeno. In meni v tej igri največ šteje atmosfera. Kljub slabi splošni interakciji z mestom, če se fokusiras na glavne npcje, mesto zaživi. To je to. Itak je vse ostalo tudi boljse, furam ninja melee build + netrunner. Nisem še v dlcju. Furam se in slikam. 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Boba-Fett Objavljeno 30. september 2023 Share Objavljeno 30. september 2023 Res cenim, da so šli v ta 2.0 , ni tko jebite se, to smo naredili, zdaj pa nehite težit. Spomnim se svojega razočaranja, ko prvič zagnal CP77.. to je res zdaj druga igra. Tudi Dog Town (DLC) mi je top. Sem pa šele dobro začel, ene 5 ur vrgel notr. Že da lahko igram z Idris Elbo je to vredno 30 zelencev Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 30. september 2023 Share Objavljeno 30. september 2023 Aja, v igri najdes braindance video Davida Martineza iz animeja in dobis njegovo jakno Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 1. oktober 2023 Avtor Share Objavljeno 1. oktober 2023 Weraziel reče pred 13 urami: To bo verjetno ostalo not v špilu. CDPR dost hitro nehajo delat patche po tistem ko pride zadnji content za špil, nekak kot Bethesda. More bit res velik outcry, da še kej popravijo. source: trust me bro https://support.cdprojektred.com/en/cyberpunk/pc/sp-technical/issue/2509/patch-2-01-coming-soon Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.