Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

Lunco reče pred 6 urami:

ja, zelo cinematično je vse skupaj, predvsem v smislu, da lahk sam gledaš in nič ne pipaš. 

 

sem zdej mal za foro hodil po ulicah brez nekega cilja, nič ni za počet. sam une sidemisije te skoz kliče ženska in te pošilja naokoli. edina aktivnost je pobijanje random gangov. 

In kurbe. 

Povezava do prispevka

Vtisi Phantom Liberty:

 

On-rails misije so bile dobre tudi v bazni igri, tukaj so še korak jače. Keanu je bolj animiran in boljši kot prej, sploh njegove reakcije, če delaš s copsi so zlate. Pa Idris Elba je isti Stringer fucking Bell! Brez fag otoškega dialekta, da še potegne kašno po baltimorsko bi mi prišlo.

 

Ampak ja, Dogtown izgleda sick, Starfield je ob tem grafično kot shovelware iz 2013. Dobro laufa na plejki, zvok je 10/10, density dober, vibe super, skratka, takšno igro so promovirali leta 2018, dobili smo jo pa šele zdej. Še gigi so upimpani in multilayered, side questi pa sploh. 
 

Problem, ki ga imam s celo igro, tle je pa še bolj očitno

Cyberpunk je bil vedno ful heavy z referencami, kar mi ne diši glih, cela fora “HEY GUIZE, LOOK ITS BATTY HOTEL!” mi je meh. We get it, gledli ste Blade Runnerja in brali Gibsona ter Stephensona, zdej fakin chill. Imate svoj IP, ne delate parodije debilčad ena polska. In prve ure so prav to, referenca na callback na referenco. Najbolj očiten, in jebački del pa prvi boss, ki je oh 100% copy paste fajta iz Ghost in the Shell. Hkrati najjači fajt do slej v igri, ampak cmon, a mora VSE bit liftano? Cyberpunk nima svoje identitete, to je “Cyberpunk movie” tko kot “Scary movie”.

 

Konc ranta, videoigrica je do te točke fun, poročam ko obrnem.

Povezava do prispevka

Novi del mape je, ja. Tist del Pacifice, v kerga ne moreš, ki je kao tako zajeban, da niti ta hujš čefurji in policaji ne upajo not.


Površinsko ne izgleda spet tako veliko, ima pa ogromno vsebine, in nor, RES NOR feeling scala. 
 

Največji problem iger kar se tiče stolpnic je ta, da ne dobiš občutka kolk visoko je nekaj, primer Spiderman. 
 

Tle, ko stojiš pod stolpnico imaš res občutek, da je nad teboj 300m betona, železa in stekla

Propsi map makerjem in enginu. 

Povezava do prispevka

Točno to, filing scala je bil že v enki bolan. Nikoli v igrici še nisem pogledal navzgor in doživel filinga, kot ga v RL, ko vidiš neke res oversized stolpnice. Recimo letos sem videl največjo stolpnico v Ameriki in se mi je na polno zvrtelo, ko sem od spodaj pogledal gor. Cyberpunk uspe to replicirati zelo dobro. Spider-Man je proti temu kot da bi skakal med potičkami v peskovniku, isto Assassin's Creed, čeprav bi kao naj določene stavbe v AC bile v 1:1 merilu (recimo Notre Dame v Unity). Ne štekam, zakaj takšna razlika, a je to efekt prvoosebnega pogleda ali so Cyberpunk stavbe dejansko zelo oversized, da tako izpade. V vsakem primeru noro. 

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 uro:

Tle, ko stojiš pod stolpnico imaš res občutek, da je nad teboj 300m betona, železa in stekla

Propsi map makerjem in enginu. 

Faking tole. Men je bilo že v vanilla igrici (oz. verziji leto po izidu no :D) isto tole najbolj noro glede sveta. Night City je bil meni daleč najboljši aspekt igre.

Povezava do prispevka

Ne more biti samo to. Če je FOV pod 80, potem je perspektiva čist izkrivljena, kot v DL2. Tle pa ko gledaš v zrak, so koti pravi in ni nobene distorzije.

 

Ne znam nič o 3d pogonih in renderingu, ampak nek trik mora bit. 
 

Tudi recimo Horizon Boredom West ima visoke stavbe, ki izgledajo neimpresivno, ko si zraven, hkrati pa iz daleč izgledajo uber visoke.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 31 minutami:

@atomic zakaj pol, ko v igrah, ki imajo zelo ozek FOV, recimo Outer Wilds ali Dying Light 2 izgleda vse krivo, še posebej če gledaš gor ali dol? Mogoče ne govoriva o isti stvari, meni oba, tako FOV pod 80 in FOV nad 105 izgledajo izkrivljena in “narobe”.


Mogoče gre za lens distortion efekt (barrel / pincushion). Samo ugibam. 

image.png.1ac545b79364cee2e1bf6a0d4845a122.png

edit: tu je cela študija na to temo: Reducing stretch in high-FOV games using barrel distortion (decarpentier.nl)

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Igram 4 dni, totalno zgubljen v mestu. Zavedam se, da bi nekatere stvari lahko izboljsali, ampak meni vse štima. Night City je neponovljiva mojstrovina. Dejansko se počutim kot del mesta, tisti kurac od ovce totalno nepomemben del, ampak del vseeno. In meni v tej igri največ šteje atmosfera. Kljub slabi splošni interakciji z mestom, če se fokusiras na glavne npcje, mesto zaživi. To je to. 

 

Itak je vse ostalo tudi boljse, furam ninja melee build + netrunner. Nisem še v dlcju. Furam se in slikam.

 

 

 

18ae80bc23a39-screenshotUrl.jpg

18ae80b949d92-screenshotUrl.jpg

18ae80b6c8230-screenshotUrl.jpg

18ae80b016c76-screenshotUrl.jpg

  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 13 urami:

To bo verjetno ostalo not v špilu. CDPR dost hitro nehajo delat patche po tistem ko pride zadnji content za špil, nekak kot Bethesda.

 

More bit res velik outcry, da še kej popravijo. 

 

source: trust me bro

 

https://support.cdprojektred.com/en/cyberpunk/pc/sp-technical/issue/2509/patch-2-01-coming-soon

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...