Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

Ćamir (izbrisani) reče pred 1 minuto:

Tbh tudi glede Witcherja 3 so prvo prihajali negativni komenti. Še Galko ga je disnil, se spomnim. Tutorial cona ni povsem dogajala res nikomur razen Lizzadu. Zelo povprečno narejena plus klasični EU jank. Zdaj je igrica trajno priznana kot igra generacije. Takle mamo

 

Tega se spomnim ja. Tudi jaz sem rabil ene 5 ur, da sem padel not tako kot se zagre. 

 

Fora je samo ta, da v witcherju ni blo tok groznih bugov in filinga nedokočnanosti, kot se berejo pri CP. Bolj je šlo za počasen začetek, rahlo lesenost in to, da je bla una tutorial cona dost medel uvod v res epsko igro. 

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 3 minutami:

Tbh tudi glede Witcherja 3 so prvo prihajali negativni komenti. Še Galko ga je disnil, se spomnim. Tutorial cona ni povsem dogajala res nikomur razen Lizzadu. Zelo povprečno narejena plus klasični EU jank. Zdaj je igrica trajno priznana kot igra generacije. Takle mamo


jst sm witcher 3 igral day one in to je bilo nekaj najhujšega kar sm igral in doživel :/ zato nimam dobrega mnenja o špilu 

Povezava do prispevka
dzaver reče pred 2 minutama:


niso dovolili kazat gamplaya na ps4 in ps4pro pred releasom

ne samo to, v videih v opisih niso smeli kazat nič kar ni CDPR greenlightov.  Šele ko je bila polnoč na dan izida, so lahko opisovalci objavili svoje posnetke

sam to je kr običajna praksa

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka

No dajmo pocakat se par dni glede zgodbe in dialogov prosim, ker vrjetno se nihce ni preigral toliko, da bi znal o tem podat konkretno mnenje.

 

Meni so zaenkrat dialogi precej na nivoju, sploh v kombinaciji s first person pogledom, ko se usedes za mizo in ti nekdo daje nalogo, na desni pa se ti zraven ustuli fat fuck bodygard, ki zre hamburger in te glede kot, da bi mu ukradel burek. Imas moznost, da se med dialogom z nalogodajalcem odzoves na to,...

 

To je cisti zacetek, tako da nevem kako bo slo naprej, ampak to ni nek eurocrap A nacin podajanja dialoga. Sori

uredilo bitje planetarium
Povezava do prispevka
DrMiha reče pred 1 minuto:

ne samo to, v videih v opisih niso smeli kazat nič kar ni CDPR greenlightov.  Šele ko je bila polnoč na dan izida, so lahko opisovalci objavili svoje posnetke

Koliko sem jaz bral niti niso dajali review keyev za konzol ampak samo za PC.  Mogoče tudi zato takšne ocene na metacritic.

Povezava do prispevka
Tijuana reče pred 2 minutama:

Koliko sem jaz bral niti niso dajali review keyev za konzol ampak samo za PC.  Mogoče tudi zato takšne ocene na metacritic.


tako je. Mislim sej neumni pa niso. Če bi folk prej videl gameplay na ps4 in ps4pro bi bil polom. Po moje je problem to, da so želeli, da špil dela tut na ps4. Mislim da je to bolj naslov sam za ps5, ampak money grabbing je bolj pomemben

uredilo bitje dzaver
Povezava do prispevka
Fulltacticalgear reče pred 10 minutami:

Aja še na nekaj sem se spomnil ob zgornjem videu. Kako glupo je narejen dialog v katerem se ne zgodi nič posebnega a vseeno se vleče v tri pičke materine. Recimo ta del z avtomobilom, ko pride cop je eden najbolj razvlečenih nesmiselnih dialogov, ki ne pomenijo nič in sem na streamu že kr mal umiral

 

Res, nej mi nekdo razloži kaj je poanta da sediš 5 min zaklenjen v dialog z modelom, ki nima NOBENEGA pomena v igri in ga poslušaš kako je bil on včasih v vojski

 

men se zdi da tile tvoji problemi izhajajo iz tega da hoces ti igrat spil za streamanje kar pa rpg za moje pojme ze v osnovi ni.

 

Dober rpg pomeni da se lahko prelevis v junaka pades v svet in zgodbo, samo kako bos to ce samo cakas da se bo nekaj zgodilo da bos mel nekaj za pokazat gledalcem.   

 

Tudi tempo igranja in vse moras prilagajat streamu, namesto da lepo po svoje brskas po smetnjakih ce se ti zahoce. 

 

Za moje pojme se ropas izkusnj

Povezava do prispevka
kemik reče pred 44 minutami:

Dej ti pejt igrat Kingdom come deliverance. 100 ur vrhunske češke produkcije, med igranjem se začneš spreminjat v oleseneli hlod, praktično NIČ razen design sveta ni na AAA nivoju, ženska me je gledala ko da sem fuknjen ker igram to navidezno hrastovino... meni pa gladko ena od najboljših izkušenj tistega leta in še do danes en od lepših gaming spominov. 

 

Meni je bil Kingdom Come Deliverance tudi en boljših špilov prejšnje generacije. Ampak sem tam lažje spregledal neke buge (ki jih je vseeno bilo nebroj manj, kot jih je sedaj tu), ker je to delal ipak nek random vzhodnoevropski studio.

 

Budget Kingdom Come je bil cca. 36 milijonov $. Cyberpunk pa je najdražja igra v zgodovini človeštva s približno 314 milijoni dolarjev.

 

CD Projekt Red je firma, ki ima 1200 zaposlenih in je vredna čez 8 milijard dolarjev (v Evropi je samo Ubisoft vreden kako milijardo več) in sem seveda na podlagi tega tudi pričakoval mnogo več. (v bistvu sta se po tržnem deležu že par krat izmenjala na prvem mestu Ubisoft in CD Projekt Red)

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
Fulltacticalgear reče pred 2 minutama:

To je edini aspekt špila, ki ga lahko profesionalno komentiram.

 

Dialog na začetku je CRAP, je ZANIČ, je eden slabših letos. Primer policaja sem že dal. Zakaj sedim v avtomobilu 5 minut in poslušam zgodbo o nekom, ki ga ne bom več srečal v igri?
Potem je sam razvoj med glavnim protagonistom in Jackiejem po prvem gunfightu - kako nek zajeban badass v parih minutah pride od we have a job to I will love you forever and ever (eden bolj gej dialogov kar sem jih poslušal in ki nima nobenega smisla. Iz strangers to BFF v parih minutah).

 

Edini koliko toliko dialog je papers please pa še ta je popolnoma generičen. Ne vem no ... to je crap as fuck

 

Samo malo, kako ves da ge ne bos srecal. Kako ves da ne bo sreceval ljudi, ki delajo za njega? In tudi, ce ga ne, skozi tega tipa zves kako deluje policija v tem mestu.

 

Kraja avta je namenjena temu da se igralcu pove, da je policija v rokah multinacionak, recimo.

 

Protagonista se zbondata tekom daljsega casa. Je jasno prikazano.

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 59 minutami:

Fak kako močno upam, da ta igrica ne bo postala žrtev internetnih bullyjev. Men je res jaka. Scaling je bolan, ko pogledaš iz ulice navzgor dobiš res občutek, da gledaš v ogromne stavbe. Niti približno primerljivo s kakšnimi Assassin's Creedi, kjer splezaš na ogromen stolp in še zmeri zgleda majhen. Tukaj je vse ogromno in daje ta vtis. Ko na mesto leže noč, postane zadeva noro organska. O tem je govoril že Atomic, ki je eden redkih, ki tukaj očitno recogniza igro za to, kar je: RPG. In to dosti old school RPG, če smo že pri tem. Če se izrazim kot Keanu: Woah. Res dobra igračka, meni z lahkoto TOP 2 AAA-jerjev letos 

 

Ko praviš da zadeva postane noro organska, kaj misliš s tem?


Kaj ti je osebno pri tej igri organskega glede sveta, poleg scalinga?

uredilo bitje Galaksija
Povezava do prispevka
dzaver reče pred 10 minutami:


tako je. Mislim sej neumni pa niso. Če bi folk prej videl gameplay na ps4 in ps4pro bi bil polom. Po moje je problem to, da so želeli, da špil dela tut na ps4. Mislim da je to bolj naslov sam za ps5, ampak money grabbing je bolj pomemben

 

Težko se okarakterizira to kar se dogaja z money grabbing imo. Money grabbing je zame ko studio po 2 letih ""razvoja"" releasa nek half ass game, ker so kravatarji neupravičeno živčni ker traja predolgo. 

 

V primeru CP pa moram rečt, da kravatarje (oz delničarje) in njihove pritiske razumem malo bolje. Špil je bil v developmentu celo generacijo, težko rečt da niso imeli dovolj časa in sredstev. Hkrati se menjajo konzolne generacije in mislim, da so jim utripali vsi alarmi vsakič, ko so prestavili release date pri tako dolgem razvoju. 

 

Pomoje so si gladko nabasali na krožnik preveč, kot lahko pojejo. Če pogledamo witcher serijo so med vsakim delom OGROMNE razlike in na koncu so po treh delih prišli do igre generacije (za mnoge). Tukej je pa nov svet, nove mehanike, praktično nič skupnega z witcherjem, ampak vseeno na istem scalu kot witcher 3. 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka
planetarium reče pred 1 minuto:

 

Samo malo, kako ves da ge ne bos srecal. Kako ves da ne bo sreceval ljudi, ki delajo za njega? In tudi, ce ga ne, skozi tega tipa zves kako deluje policija v tem mestu.

 

Kraja avta je namenjena temu da se igralcu pove, da je policija v rokah multinacionak, recimo.

 

Protagonista se zbondata tekom daljsega casa. Je jasno prikazano.


skillup je rekel, da tvoja dejanja nimajo veliko ali pa sploh ne vpliva na svet in na dogajanje, kar je izpostavil kot velik minus

Povezava do prispevka
dzaver reče pred 7 minutami:


tako je. Mislim sej neumni pa niso. Če bi folk prej videl gameplay na ps4 in ps4pro bi bil polom. Po moje je problem to, da so želeli, da špil dela tut na ps4. Mislim da je to bolj naslov sam za ps5, ampak money grabbing je bolj pomemben

 

DrMiha reče pred 3 minutami:

tudi to, embargo za konzolne opise je bil učerej zvečer, odklenili so pa konzolne verzije dan pred uradnim izidom.

 

 

Meni se to zdi fejst zavajajoče za tiste ko so čakali igro za konzole in jo kupili na podlagi hajpa gameplaya in reviewov na podlagi high-end PCjev.

 

Mi je pa tudi smešno mislim, da so včasih v opisih za igro imeli, da je open-world RPG. Zdaj, če greš gledat piše open-world Action-adventure game. Nisem čist ziher.

Povezava do prispevka
Fulltacticalgear reče Pravkar:

Sem šel googlat ker me je zanimalo zakaj je tist uvod tako dolg. To me je izjemno zmotlo, mogoče sem picajzlast ampak se mi je zdelo da sedim v unem avtu ko bedak in gledam modela kako se prsi a pol nič od tega. Vsaj lahko bi se tako odvilo da te začne lovit al pa neki. Tako je pa res res res debilno narejeno.

 

Ok, zgleda jaz govorim o drugem life pathu.

Povezava do prispevka

 Noro vlece spil

 

Nazadnje me je k igranju tako vlekel RDR 2, mogoc pred njim se kak open world naslov. V tem smislu, da skos razmisljam o igri in da mam tisto potrebo, da nenehno raziskujem carski svet

Zej, dejmo do konca razcistit to v bozjo mater prenahajpano situacijo s hroscavostjo spila. Vceri sem na novo zagnal nomada na 1.03 verziji. Lebdecega NPCja tokrat ni bilo in zaenkrat, 4 ure gameplaya in 5 levelov characterja pozneje mi je igra dolzna servirat gameplay/immersion breaking bug, ki bi me pripravil do tega, da igro oklicem za, and I quote:

 

Galaksija reče pred 13 urami:

jebeni DISASTER

 

Se zavedam, da je situacija na konzolah slaba za popizdit, sam plis no, PS4 je star 96 let, na tastarem modelu so mi dve leti nazaj ob igranju RDR 2 ventilatorji tako tulili, da je konzola bila borderline milimeter od tega, da mi odfrci skoz streho, dvakrat obrne ekvator in pristane na Luni. Zdle nebi niti v sanjah postudiral na to, da bi kupil verzijo za last gen, pa ne govorim to zarad nekega hinavskega posmeha, ces lejte me, pece master race lahk normalno igra CP, klosarji ala Mefisto z nAjMoCnEjSo kOnZoLo pOd sOnCeM pa se jocejo v kotu, mamca pa jih s kuhalnico tepe. Vsaj js nisem niti mal pricakoval, da bo bogvekako tekoce deloval na stari generaciji konzol, PS5 je malenkost drugacna zgodba ocitno. Za last gen so pa, hja, rahlo zajebali, kaj cmo, nihce ni popoln, tut ce so zagotavljali, kako bo normalno delovala, jebiga zej, je kar je

 

Js vglavnem uzivam po prvih urah in hroscavost je med zadnjimi stvarmi, za katerimi se zdle ob igranju sekiram, niti mi ni bilo potrebno lovdat na novo starega sejva med misijami, ki naj bi se supposedly zataknile med pogovorom z NPCji. Prve dve uri or so ti spil podaja napotke in te mal linearno vodi naprej, te mimogrede zasuje z tavznt telefonskimi klici in vprasajcki po mapi, potem ti pa da cist prosto pot do opravil. Mesto je sick. Prav cutis kako igrin svet diha, na ulci lahko interactas z avtomati, prodajalci, hodis gledat dildote v random sex shop, za katere mam filing, da so dobesedno na vsakem vogalu, se gres nacuzat v najblizji pajzl... Night City res oddaja tak svojevrsten, lively vibe, ki te mimogrede nagrajuje za raziskovanje. Vdres lahko v pisarno od trgovin, snekas noter in pokrades, kar je vrednega pokradit. Loota je veliko, ampak ga na sreco ni prevec, da bi ga blo inconvenient prenasat naokol, sploh zato, ker so vsepovsod avtomati, v katere v zameno za dnar zmeces vse neuporabne smeti. Setting in raziskovanje le-tega sta meni osebno trenutno A-plus. Minus mi je voznja avta. Ne vem, al majo Rockstar Games kak patent za svoj driving model iz GTAjev al neki, sam majkemi, da je boljs blo furat avto v San Andreasu, kot pa tule. Ful prehit avto pridobi na hitrosti in se mimogrede za brezveze zazenes v semafor ali 3 NPCje na plocniku, ovinkanje je pa se bolj nerodno kot pospesevanje. Js osebno sem ditchal avto zaenkrat in se rajs setam naokoli. Naokol so tut fast travel spoti lepo postavljeni, ce se mi kdaj zdi inconvenient hodit do objectiva in hocem pridit mal blizje. Je pa random encounterjev na ulci kr velik, najveckrat kaki shootingi v usranih predelih mesta, ki jih dostkrat sfalis z avtom semizdi. Tu rade volje za ekstra streed cred pomagam skifom, nisem se naredil major pizdarije, da bi se murija mogla spustit za menoj, mam filing, da ni niti mal zajebancije z njimi, sploh na hard tezavnosti :D

 

Side questi spet carryjajo spil, tako kot so ga v W3 in so zame trenutno glavni vir zabave. Ne bom v tem topicu spojlal neki prevec, naj samo recem, da so dovolj raznoliki, da te vlecejo k igranju. Side protagonisti so kr carski, spet mas filing, da ma vsak od njih svojo zgodbo in nek smisel, da sploh obstajajo v taki igri in da niso noter nametani na random, z edinim namenom, da na hitro zafilajo neko praznino. Vec razlicnih pristopov k opravljanju joba naredi vse skup se bolj raznoliko in side questi, oziroma "Gigs" kot jih spil poimenuje so spet v ospredju po carskosti in stvareh, ki vlecejo k igranju. V svetu je ogromno nekega tekstovnega materjala. Od kratkih zgodbic, clankov, odfukanih veriznih emajlov, ki ali ponujajo penis enlargement izdelke ali pa svarijo pred neko teorijo zarote v tem futuristicnem svetu in k immersionu dodajo mnogo. Ni velik iger, v katerih bi me te tekstovne zadeve ne vem kako prevzele, tule so mi pa dejansko vredne branja, ne glih cist vse, ampak si na vsakem jobu vzamem mal cajta in prebrskam za kakimi teksti. Vsepovsod se dostopa do kompjutrov, od koder se lahko izklopi surveillance, brska po simple internetu, spega po kamerah... Tu je se en minigame s hackingom, kjer je treba pravilno povezat stevilke v kombinacijo, da pokrades ven vse materjale. Omenjeni minigame je sprva mal cuden, pa si ga takoj pogruntas po treh, stirih poskusih. Dobljeni materjali se pozneje uporabijo za crafting, do katerega se nisem prisel. Izgleda dokaj razvejano, malenkost bolj kot v Witcherju in ze vidim, da me bo iskanje materjalov zaposlilo na podoben nacin kot v W3 z vsemi vprasaji, razsutimi po mapi

 

Gameplay med misijami je fokusiran vecinoma ali na guns blazing, al pa stealth pristop, ki tut najbolj nagrajuje. Vmes so se optional taski, ki se jih vecinoma splaca delat za boljsi gear in dodaten kes. Gunplay je tak, malo yanky, nasprotniki niso najbolj ostri nozi v predalu in tut prihaja do kakih komicnih situacij, ko se Jackie odplazi do pred nasprotnikov nos, pa ga ne jebejo 5 posto, tebe pa opazijo v sekundi. Hard tezavnost je v gunfight situacijah dokaj zajebana, ker se mors ornk potrudit, da podelis tiste critical headshote in prezivis. Dostkrat lovdam situacijo od mal prej, ker vedno najdes neko drugo pot okol sovragov. Shekas lahko dobesedno vsako elektronsko napravo in to na vec nacinov. Zaenkrat uporabljam samo turn off hack, ostale si se nisem pogruntal, za kaj tocno so uporabni. Da se tut shekat razlicne luci, monitorje in ostale zadeve, ki distractajo postavljene nasprotnike, lahko shekas dejanskega NPCja samega, da mu razcefuka granato za pasom, zaslepi za nekaj sekund, al pa spajtla z elektriko. Pristopov je ogromno, sta pa premikanje in sovragov AI mal cudna in definitivno potrebna popravkov, ni pa to neki, kar bi mi tolk kvarilo izkusnjo in pretehtalo ostale dobre stvari, ki so v ospredju, vsaj zame osebno

 

Najbolj annoying stvar od vseh je to vzhodnoevropsko brskanje po menijih. Vsak nov weapon, ki ga poberes od pobitih sovragov, je treba na novo equipat v inventarju, kar posledicno pomeni prtiskanje ESCja in saltanje med razlicnimi orozji usred gunfighta. To mi je najedalo do daske v Witcherju 3, ko si se fajtal z random monsterjem, naenkrat pa ti na swordu sfali olja in je treba preklapljat ko blesav med meniji. Tule je situacija dokaj podobna. Je sicer tisti circular menu za hitro dostopanje med itemi, ampak zakaj kurca moram orozje najprej potrditi v inventoryju in da se sele po tem pojavi v hitrem meniju med igro? Stekam, da v ta quickmenu ne sodi armor in ostale third party pizdarije, ampak vsi weaponi, ki jih poberes, bi pa v tem meniju ja lahko bili na voljo za hitro switchanje, ne pa da moram ko majmun klikat po nerodnih menijih. To meni osebno najbolj ubija immersion, ampak sem glih zdle vidu na modnexusu popravek za controlse, ki v spil doda tocno ta weapon scrolling, ki mu fali ze od zacetka, tako da all good. Also, zemljevid je s tem nausea inducing rdece-svetlo modrim izgledom potreben mal prevetritve in pa med scrollanjem po zemljevidu, ce z misko slucajno zaidem v zgornji del ekrana z Charactem, Journal in ostalimi tabi, mi avtomatsko presalta na tisto rubriko, na katero prileti kazalec. Mal najeda, ampak se da prezivet

 

Tako da ja, js cist uzivam ob igranju. Nisem mel nekih prevelikih pricakovanj, vedel sem, da glede na vse ostale izdane spile Poljaki neki prevec ne morjo zajebat in my book, kar tudi niso. Svet je, kot ze receno, ogromen, scaling je neverjeten, kot je ze bilo omenjeno in tudi grafika je zelo lepa. Tu in tam se teksturam na ulci malo zakolca in potrebujejo pol sekunde, da se nalozijo. Predvidevam, da tut pomaga, ce je spil na SSDju namest na obicnem pogonu, vsaj men se zdi, da je blo po tistem, ko sem ga prestavil na main SSD zaznat mal bolj smooth gameplay. Servirali pa so tisto, kar sem pricakoval, po pravici povedano nisem pricakoval tako ogromnega odprtega sveta. Mislil sem, da bo spil tist semi-open varijanta, loading screeni med prehajanjem med razlicnimi lokacijami v mestu ala Thief, Dishonored, itd. Na konc pa dobim living, breathing svet, v katerga se lahko potopis za ful velik casa. Voice acting je tut dobro narejen, js osebno nisem tolk alergicen na neko strukturo diaologov med NPCji, zaenkrat me cist potegnejo noter. Sploh tista scena, ko se v sovoznikovem zicu s kompanjonom odpeljeta iz sihta domov, na radiju pa carski komad za med furanjem po dezju. Igra ti se da na izbiro, ce hoces initiatetat tisti small talk z Jimmijem, ki je enim nepotreben, drugim spet ne. Bottom line - meni osebno so servirali ornk izkusnjo, za katero mocno dvomim, da se mi bo pokvarila po naslednjih petih, desetih, petnajstih urah, kajti vidi se, da ima igra replay value in moznost resevanja situacij na vec nacinov me ze zdle vlece k ponovnemu preigravanju nekje v prihodnosti. Room for improvement? Vsekakor, pri vec kot le eni stvari. Jebeni DISASTER od igre? Niti slucajno. Vredna je velik igranja, kdor jo hoce igrat ze zdaj in mu potegne ze zdle, jo bo tut zdle igral. Mi je pa cist smiselno in normalno, da nekateri raje pocakajo na patche in spil preigrajo pozneje, ko laufa tako kot se spodobi. Men trenutno sede v takem stanju, kot je

 

  

Slinch reče pred 1 minuto:

 

Ful mam v spominu, da je, ko stojis nad orozjem, tipka za pobrat IN tipka za equip. Ki sem enkrat nek gun pomotoma equipal direkt.

 

Fuck me, cist mozno, da je ja :D Dost je overwhelming vse skup trenutno. Men se tut zdi, da mi je enkrat pomotoma naredilo isto, ceprav mam zdle v spominu, da je to orozje equipalo namesto tistega, ki sem ga ze mel v rokah. Sam vseeno. Ce ze poberes nek weapon, bi ga lahko avtomatsko dalo na izbiro v quickmenu-ju, pa da lahko switchas med njimi, tako kot ma to narjeno RDR 2 med jezdenjem konja

uredilo bitje 4Stringed
Povezava do prispevka
dzaver reče pred 2 minutama:


skillup je rekel, da tvoja dejanja nimajo veliko ali pa sploh ne vpliva na svet in na dogajanje, kar je izpostavil kot velik minus

 

No nevem, nisem se tako dalec.

 

Ce pa je govoril o tem, da kot junak ne mores resiti sveta, kot neki drugi reviwerji, potem je to druga pesem in nepoznavanje zanra.

Povezava do prispevka
mumbo360 reče pred 5 minutami:

Dobil zdej od Gamers.si. Ovitek je madžarski (HU verzija). Mamicu jim Janšetovo. Ni blo to nikjer navedeno, jaz čem met angleško. :huh:

:ododava::ododava:

si dobu sneak peek v prihodnost lol

 

aja drgač pa je verjetn multilanguage zadeva...drgač pa pošlji na Trstenjakovo 8, tm so zdej eksperti za Madžarsko

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka

Ja. Vrze te v naslednji meni, kjer mas pol, kot sem ze omenil opcijo, da sovraga najprej odvleces v kak temen kot in ga tako takedownas/ubijes tam in se ne zajebavas s skrivanjem trupla after the fact

 

Mas tut vsepovsod te hladilne skrinje ala Hitman: Blood Money, kamor odvodis NPCja, mu razbijes glavo na pokrovu in fliknes v skrinjo. To je poanta tega menija. Sej sem napisal, da so dolocene stvari mal komicne in lesene, ampak ni vse tako nepotrebno, kot hoces povedat

Povezava do prispevka
Slinch reče pred 4 minutami:

 

A dobozban :avadodo:

 

Digitalis tartalomhozzaferes :avadodo:

 

Drugac ce bos vrnil, jaz bom mel eno UK ps4 kopijo viska, ti lahko zdilam

 

Bom vrnil. Sva zmenjena, maš ZS. 

 

 

To neki čez mejo švercajo te igrice:

 

Gamers, spletna trgovina, d. o. o.

Glavna ulica 11, 9220 Lendava - Lendva

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...