Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

4Stringed reče pred 4 minutami:

 

Pa pizda model no, nehaj se blesavega delat, prosim

 

Prej sem na siroko opisal svojo dozdajsnjo izkusnjo z spilom, ki mi dogaja, vmes med vrsticami omenil, da se strinjam z izjavo, da so zajebali konzolni relis in da je to nesprejemljivo, sam ne, valda, gremo cherrypickat neki, kar je blo napisano znj postov pozneje na nek drug argument

 

Tist kar si quotal, sem odpisoval staticu/Galaksiji whoever the fuck he is, ker ni nikjer omenjal, kje tocno igra spil, oklical ga je za disaster in ostalo, tist kar je bilo napisano, pa je bilo napisano v smislu, da ja - ce je ze hotel neko normalno igralno izkusnjo, je njegov problem, da ne igra na PCju, kar je pozneje tut razlozil. Svoj argument je justifyjal z random tweeti in YT videi, ki prikazujejo najslabse mozno stanje spila, ter povzemal mnenja od drugih, brez da bi sam podal nek lasten, kobajagi kakovosten argument na dano razpricavanje

 

Se enkrat:

 

 

Nikjer nisem napisal, da ni to razvijalceva krivda, niti tega, da je to sprejemljivo. Nehite se polopismene delat, plis no, sej nismo na 24ur comment sekciji, pizdomater

 

Svoj argument sem justifyal s svojo izkušnjo o igri, in tudi napisal točno kaj me moti in kaj mi je všeč.

Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 7 minutami:

 

Ma ne ravno sami krivi, sam pizda no da mal logike tud nebi skodil. 

 

Realno, ce se ze lep cas ve kako ambiciozno zastavljen projekt je to, kako se hvalijo z detajli ipd, a je potem res logično predvidevat da bo normalno delal na masinah ki so jo ze trenutne igre pripeljale skoraj do roba zmogljivosti. Mislim jst sem se ze zadnje leto spraseval kako misli to sploh delat na ps4 glede na vse kar sem slisal o igri, tle pa zdej suprised pikachu ko je zadeva dejansko slaba na konzoli. Men na kraj pameti ni prislo da bi nabavu ta spil za ps, niti za petko. 

 

 

Mislim mene je od vsega najbol presenetl da so spil ze sploh izdal, k ce parkrat prestavis izzid ponavad ne pomen to nic dobrega. Sploh ker kot programer vem da en mesec lovljenja bugov ne pomeni nic in da so si se ta mesec vrjetno komaj izborili

 

Sej so zajebal z obljubam, sam po drugi strani pa verjet obljubam v industriji kjer imajo zgodovino nedrzanja le teh mal tk

 

Se strinjam da je bilo pričakovat slabo izkušnjo, ampak tole ni samo slabo, glede na to kar vidim na posnetkih je kar neigralno.

Povezava do prispevka

Ne ljubi se mi brskat za nazaj, vem samo to, da si vec kot enkrat nalepil en ta isti YT video, ki si ga podal v svoj odgovor, lepil neke random grafe, nikjer nisi pisal iz lastnih izkusenj in se vedno isto:

 

Galaksija reče pred 1 minuto:

glede na to kar vidim na posnetkih je kar neigralno.

 

Sploh ne igras in ne ves, kaksno je realno stanje. Tvoj argument je kup bikovega dreka, raztrosen po tipkovnici, sori, nared si uslugo in ne me plis met za idiota :)

uredilo bitje 4Stringed
Povezava do prispevka

Jaz sem ugotovil kaj mene najbolj moti in mi zaradi tega krati neko veselje, da se ne z največjim užitkom vračam.

 

V glavi imam vedno podatek, da je to najdražja igra v zgodovini gaming industrije. Da za njo stoji stotine in stotine programerjev, ki so na njej delali leta in leta... potem pa dobimo v roke nedokončan in neizpiljen izdelek. Igra je bila obljubljena za prejšnjo generacijo in bi tako tudi na njej morala normalno delati (to je logično pričakovati od razvijalcev). Če ne bi pred kratkim Nvidia in AMD izdale novih grafičnih kartic, potem zgleda noben človek na svetu sploh ne bi mogel videti kako izgleda igra na max nastavitvah. Tega pa oni niso mogli v letih razvoja predvideti, da bo na srečo sovpadalo z next gen grafikami.

 

Mi asociira na to, da bi šel kupit najdražji Bugatti na svetu in bi mi ob prevzemu prodajalec rekel: Veste na nekaj pa vas moramo opozoriti... voznikova vrata se ne dajo odpirat in morate notri lezt čez okno. Ko zategnete ročno zavoro, se vklučijo brisalci in ko želite na gumb odpreti prtljažnik, se namesto njega odpre havba. Saj vozne zmogljivosti pa so super in iste kot je blo napovedano. Veste naši inženirji niso imeli dovolj časa, da bi vse zadeve izpilili do konca pravi čas. Saj zdaj pospešeno delamo na tem, da napake odpravimo in boste sproti vpoklicani na servis, ko se zadeve rešijo, da napake odpravimo. In seveda vam bomo to vse brezplačno uredili na račun naše firme.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Po parih urah igranja na PC v katerih sem šele dobro namočil nogo nekih strašnih bugov nisem doživel. Enkrat sem moral ponovno štartat da se je resetiral NPC ki bi mu moral sledit, to je pa to. 

 

Baš sodit špila še ne morem ker še nisem tako daleč da bi lahko rekel da me je RPG wise potegnilo ali ne, ampak moj strah je bil da bo igra preveč GTAjevska in da je napaka na strani CDPR capljat v smeri open world ker pač. Da bi se morali držat bolj linearnih in dodelanih izkušenj. Upam še vedno na najboljše.

 

Povezava do prispevka

Par mojih vtisov po nekaj opravljenih misijah (2).

 

Naj uvodoma pojasnim, da sem zelo kritičen potrošnik.

 

Čudovita podoba, svilnato gladko premikanje, kristalno čist zvok. Zaenkrat nisem opazil niti najmanjše tehnične pomanjkljivosti.

 

10/10.

 

GOTY.

 

GOTG.

 

GOAT.

 

 

 

Igram na PlebStation 4.

 

 

Denny Crane.

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 26 minutami:

Mi asociira na to, da bi šel kupit najdražji Bugatti na svetu in bi mi ob prevzemu prodajalec rekel: Veste na nekaj pa vas moramo opozoriti... voznikova vrata se ne dajo odpirat in morate notri lezt čez okno. Ko zategnete ročno zavoro, se vklučijo brisalci in ko želite na gumb odpreti prtljažnik, se namesto njega odpre havba. Saj vozne zmogljivosti pa so super in iste kot je blo napovedano. Veste naši inženirji niso imeli dovolj časa, da bi vse zadeve izpilili do konca pravi čas. Saj zdaj pospešeno delamo na tem, da napake odpravimo in boste sproti vpoklicani na servis, ko se zadeve rešijo, da napake odpravimo. In seveda vam bomo to vse brezplačno uredili na račun naše firme.

 

Mall offtopic, ampak če pogledaš neko tipično top gear epizodo kjer testirajo kkšn supercar, se dogaja točno to :D

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 20 minutami:

Jaz sem ugotovil kaj mene najbolj moti in mi zaradi tega krati neko veselje, da se ne z največjim užitkom vračam.

 

V glavi imam vedno podatek, da je to najdražja igra v zgodovini gaming industrije. Da za njo stoji stotine in stotine programerjev, ki so na njej delali leta in leta... potem pa dobimo v roke nedokončan in neizpiljen izdelek. Igra je bila obljubljena za prejšnjo generacijo in bi tako tudi na njej morala normalno delati (to je logično pričakovati od razvijalcev). Če ne bi pred kratkim Nvidia in AMD izdale novih grafičnih kartic, potem zgleda noben človek na svetu sploh ne bi mogel videti kako izgleda igra na max nastavitvah. Tega pa oni niso mogli v letih razvoja predvideti, da bo na srečo sovpadalo z next gen grafikami.

 

Mi asociira na to, da bi šel kupit najdražji Bugatti na svetu in bi mi ob prevzemu prodajalec rekel: Veste na nekaj pa vas moramo opozoriti... voznikova vrata se ne dajo odpirat in morate notri lezt čez okno. Ko zategnete ročno zavoro, se vklučijo brisalci in ko želite na gumb odpreti prtljažnik, se namesto njega odpre havba. Saj vozne zmogljivosti pa so super in iste kot je blo napovedano. Veste naši inženirji niso imeli dovolj časa, da bi vse zadeve izpilili do konca pravi čas. Saj zdaj pospešeno delamo na tem, da napake odpravimo in boste sproti vpoklicani na servis, ko se zadeve rešijo, da napake odpravimo. In seveda vam bomo to vse brezplačno uredili na račun naše firme.

 

tomazek reče pred 4 minutami:

 

Men je to najbol retardiran razlog zakaj ti igra ni všeč.

 

Evo kliknu sem na drugi link kjer pise da je gta 5 porabila okrog 265 milijonov, CP pa 314. In recimo zavoljo argumentov da te stevilke drzijo kot pribito

 

V tem primeru je treba tukaj vzeti v obzir to da je to že gtajev 4 al 5 spil ki gre na podoben princip. Trojka je bila revolucionarna kar se tice open worlda, ampak ko imas enkrat to osnovo narejeno ni tezko samo postopoma nadgrajevati zadevo. Oziroma je bistveno lažje. CP77 po drugi strani se je prvic lotil takega projekta in je u bistvu isto kot da bi R* zacel iz nule sestavljat gta5, pa ni. Valda imas potem tukaj verjetno kar nekaj zadev ki si jih po vsej verjetnosti narobe ocenil in potem trpi celoten projekt, ampak lej tako zgledajo ponavadu ucni procesi. Tukaj moras tudi razumeti da po W3 si niso mogl (ali zeleli) privosciti da bi naredil nek basic spil in potem na njemu nadgrajeval (kar prakticno je witcher serija).CDPR je gigant industrije in jim ocitno vec pomeni da je spil releasan buggan kot pa da bi ga totalno oklestili in s tem oropali čarobnosti sveta. Ker v koncni fazi buge lahko popravis, zgodbe in vzdusja pac ne.

 

Drug point je da so si zopet preambiciozno zastavili da bo delal CP prakticno na vseh platformah kar je konkreten time&cost sink, ker ce pogledas gta5 je prisel na pc sele leto ali dve kasneje, za ps5 bo spet posebej nadgradnja. In nekako dvomim da so v to ceno vsteli tudi PC in PS5 port.

 

S če vzames vse to v obzir je še vedno CP77 za sestino drazji od GTAja kar se meni sploh ne zdi v kontekstu teh vsot tako veliko, sploh ce na koncu sluzis stotine milijov dobick

 

Povezava do prispevka
4Stringed reče pred 2 urama:

 Noro vlece spil

 

Nazadnje me je k igranju tako vlekel RDR 2, mogoc pred njim se kak open world naslov. V tem smislu, da skos razmisljam o igri in da mam tisto potrebo, da nenehno raziskujem carski svet

Zej, dejmo do konca razcistit to v bozjo mater prenahajpano situacijo s hroscavostjo spila. Vceri sem na novo zagnal nomada na 1.03 verziji. Lebdecega NPCja tokrat ni bilo in zaenkrat, 4 ure gameplaya in 5 levelov characterja pozneje mi je igra dolzna servirat gameplay/immersion breaking bug, ki bi me pripravil do tega, da igro oklicem za, and I quote:

 

 

Se zavedam, da je situacija na konzolah slaba za popizdit, sam plis no, PS4 je star 96 let, na tastarem modelu so mi dve leti nazaj ob igranju RDR 2 ventilatorji tako tulili, da je konzola bila borderline milimeter od tega, da mi odfrci skoz streho, dvakrat obrne ekvator in pristane na Luni. Zdle nebi niti v sanjah postudiral na to, da bi kupil verzijo za last gen, pa ne govorim to zarad nekega hinavskega posmeha, ces lejte me, pece master race lahk normalno igra CP, klosarji ala Mefisto z nAjMoCnEjSo kOnZoLo pOd sOnCeM pa se jocejo v kotu, mamca pa jih s kuhalnico tepe. Vsaj js nisem niti mal pricakoval, da bo bogvekako tekoce deloval na stari generaciji konzol, PS5 je malenkost drugacna zgodba ocitno. Za last gen so pa, hja, rahlo zajebali, kaj cmo, nihce ni popoln, tut ce so zagotavljali, kako bo normalno delovala, jebiga zej, je kar je

 

Js vglavnem uzivam po prvih urah in hroscavost je med zadnjimi stvarmi, za katerimi se zdle ob igranju sekiram, niti mi ni bilo potrebno lovdat na novo starega sejva med misijami, ki naj bi se supposedly zataknile med pogovorom z NPCji. Prve dve uri or so ti spil podaja napotke in te mal linearno vodi naprej, te mimogrede zasuje z tavznt telefonskimi klici in vprasajcki po mapi, potem ti pa da cist prosto pot do opravil. Mesto je sick. Prav cutis kako igrin svet diha, na ulci lahko interactas z avtomati, prodajalci, hodis gledat dildote v random sex shop, za katere mam filing, da so dobesedno na vsakem vogalu, se gres nacuzat v najblizji pajzl... Night City res oddaja tak svojevrsten, lively vibe, ki te mimogrede nagrajuje za raziskovanje. Vdres lahko v pisarno od trgovin, snekas noter in pokrades, kar je vrednega pokradit. Loota je veliko, ampak ga na sreco ni prevec, da bi ga blo inconvenient prenasat naokol, sploh zato, ker so vsepovsod avtomati, v katere v zameno za dnar zmeces vse neuporabne smeti. Setting in raziskovanje le-tega sta meni osebno trenutno A-plus. Minus mi je voznja avta. Ne vem, al majo Rockstar Games kak patent za svoj driving model iz GTAjev al neki, sam majkemi, da je boljs blo furat avto v San Andreasu, kot pa tule. Ful prehit avto pridobi na hitrosti in se mimogrede za brezveze zazenes v semafor ali 3 NPCje na plocniku, ovinkanje je pa se bolj nerodno kot pospesevanje. Js osebno sem ditchal avto zaenkrat in se rajs setam naokoli. Naokol so tut fast travel spoti lepo postavljeni, ce se mi kdaj zdi inconvenient hodit do objectiva in hocem pridit mal blizje. Je pa random encounterjev na ulci kr velik, najveckrat kaki shootingi v usranih predelih mesta, ki jih dostkrat sfalis z avtom semizdi. Tu rade volje za ekstra streed cred pomagam skifom, nisem se naredil major pizdarije, da bi se murija mogla spustit za menoj, mam filing, da ni niti mal zajebancije z njimi, sploh na hard tezavnosti :D

 

Side questi spet carryjajo spil, tako kot so ga v W3 in so zame trenutno glavni vir zabave. Ne bom v tem topicu spojlal neki prevec, naj samo recem, da so dovolj raznoliki, da te vlecejo k igranju. Side protagonisti so kr carski, spet mas filing, da ma vsak od njih svojo zgodbo in nek smisel, da sploh obstajajo v taki igri in da niso noter nametani na random, z edinim namenom, da na hitro zafilajo neko praznino. Vec razlicnih pristopov k opravljanju joba naredi vse skup se bolj raznoliko in side questi, oziroma "Gigs" kot jih spil poimenuje so spet v ospredju po carskosti in stvareh, ki vlecejo k igranju. V svetu je ogromno nekega tekstovnega materjala. Od kratkih zgodbic, clankov, odfukanih veriznih emajlov, ki ali ponujajo penis enlargement izdelke ali pa svarijo pred neko teorijo zarote v tem futuristicnem svetu in k immersionu dodajo mnogo. Ni velik iger, v katerih bi me te tekstovne zadeve ne vem kako prevzele, tule so mi pa dejansko vredne branja, ne glih cist vse, ampak si na vsakem jobu vzamem mal cajta in prebrskam za kakimi teksti. Vsepovsod se dostopa do kompjutrov, od koder se lahko izklopi surveillance, brska po simple internetu, spega po kamerah... Tu je se en minigame s hackingom, kjer je treba pravilno povezat stevilke v kombinacijo, da pokrades ven vse materjale. Omenjeni minigame je sprva mal cuden, pa si ga takoj pogruntas po treh, stirih poskusih. Dobljeni materjali se pozneje uporabijo za crafting, do katerega se nisem prisel. Izgleda dokaj razvejano, malenkost bolj kot v Witcherju in ze vidim, da me bo iskanje materjalov zaposlilo na podoben nacin kot v W3 z vsemi vprasaji, razsutimi po mapi

 

Gameplay med misijami je fokusiran vecinoma ali na guns blazing, al pa stealth pristop, ki tut najbolj nagrajuje. Vmes so se optional taski, ki se jih vecinoma splaca delat za boljsi gear in dodaten kes. Gunplay je tak, malo yanky, nasprotniki niso najbolj ostri nozi v predalu in tut prihaja do kakih komicnih situacij, ko se Jackie odplazi do pred nasprotnikov nos, pa ga ne jebejo 5 posto, tebe pa opazijo v sekundi. Hard tezavnost je v gunfight situacijah dokaj zajebana, ker se mors ornk potrudit, da podelis tiste critical headshote in prezivis. Dostkrat lovdam situacijo od mal prej, ker vedno najdes neko drugo pot okol sovragov. Shekas lahko dobesedno vsako elektronsko napravo in to na vec nacinov. Zaenkrat uporabljam samo turn off hack, ostale si se nisem pogruntal, za kaj tocno so uporabni. Da se tut shekat razlicne luci, monitorje in ostale zadeve, ki distractajo postavljene nasprotnike, lahko shekas dejanskega NPCja samega, da mu razcefuka granato za pasom, zaslepi za nekaj sekund, al pa spajtla z elektriko. Pristopov je ogromno, sta pa premikanje in sovragov AI mal cudna in definitivno potrebna popravkov, ni pa to neki, kar bi mi tolk kvarilo izkusnjo in pretehtalo ostale dobre stvari, ki so v ospredju, vsaj zame osebno

 

Najbolj annoying stvar od vseh je to vzhodnoevropsko brskanje po menijih. Vsak nov weapon, ki ga poberes od pobitih sovragov, je treba na novo equipat v inventarju, kar posledicno pomeni prtiskanje ESCja in saltanje med razlicnimi orozji usred gunfighta. To mi je najedalo do daske v Witcherju 3, ko si se fajtal z random monsterjem, naenkrat pa ti na swordu sfali olja in je treba preklapljat ko blesav med meniji. Tule je situacija dokaj podobna. Je sicer tisti circular menu za hitro dostopanje med itemi, ampak zakaj kurca moram orozje najprej potrditi v inventoryju in da se sele po tem pojavi v hitrem meniju med igro? Stekam, da v ta quickmenu ne sodi armor in ostale third party pizdarije, ampak vsi weaponi, ki jih poberes, bi pa v tem meniju ja lahko bili na voljo za hitro switchanje, ne pa da moram ko majmun klikat po nerodnih menijih. To meni osebno najbolj ubija immersion, ampak sem glih zdle vidu na modnexusu popravek za controlse, ki v spil doda tocno ta weapon scrolling, ki mu fali ze od zacetka, tako da all good. Also, zemljevid je s tem nausea inducing rdece-svetlo modrim izgledom potreben mal prevetritve in pa med scrollanjem po zemljevidu, ce z misko slucajno zaidem v zgornji del ekrana z Charactem, Journal in ostalimi tabi, mi avtomatsko presalta na tisto rubriko, na katero prileti kazalec. Mal najeda, ampak se da prezivet

 

Tako da ja, js cist uzivam ob igranju. Nisem mel nekih prevelikih pricakovanj, vedel sem, da glede na vse ostale izdane spile Poljaki neki prevec ne morjo zajebat in my book, kar tudi niso. Svet je, kot ze receno, ogromen, scaling je neverjeten, kot je ze bilo omenjeno in tudi grafika je zelo lepa. Tu in tam se teksturam na ulci malo zakolca in potrebujejo pol sekunde, da se nalozijo. Predvidevam, da tut pomaga, ce je spil na SSDju namest na obicnem pogonu, vsaj men se zdi, da je blo po tistem, ko sem ga prestavil na main SSD zaznat mal bolj smooth gameplay. Servirali pa so tisto, kar sem pricakoval, po pravici povedano nisem pricakoval tako ogromnega odprtega sveta. Mislil sem, da bo spil tist semi-open varijanta, loading screeni med prehajanjem med razlicnimi lokacijami v mestu ala Thief, Dishonored, itd. Na konc pa dobim living, breathing svet, v katerga se lahko potopis za ful velik casa. Voice acting je tut dobro narejen, js osebno nisem tolk alergicen na neko strukturo diaologov med NPCji, zaenkrat me cist potegnejo noter. Sploh tista scena, ko se v sovoznikovem zicu s kompanjonom odpeljeta iz sihta domov, na radiju pa carski komad za med furanjem po dezju. Igra ti se da na izbiro, ce hoces initiatetat tisti small talk z Jimmijem, ki je enim nepotreben, drugim spet ne. Bottom line - meni osebno so servirali ornk izkusnjo, za katero mocno dvomim, da se mi bo pokvarila po naslednjih petih, desetih, petnajstih urah, kajti vidi se, da ima igra replay value in moznost resevanja situacij na vec nacinov me ze zdle vlece k ponovnemu preigravanju nekje v prihodnosti. Room for improvement? Vsekakor, pri vec kot le eni stvari. Jebeni DISASTER od igre? Niti slucajno. Vredna je velik igranja, kdor jo hoce igrat ze zdaj in mu potegne ze zdle, jo bo tut zdle igral. Mi je pa cist smiselno in normalno, da nekateri raje pocakajo na patche in spil preigrajo pozneje, ko laufa tako kot se spodobi. Men trenutno sede v takem stanju, kot je

 

  

 

Fuck me, cist mozno, da je ja :D Dost je overwhelming vse skup trenutno. Men se tut zdi, da mi je enkrat pomotoma naredilo isto, ceprav mam zdle v spominu, da je to orozje equipalo namesto tistega, ki sem ga ze mel v rokah. Sam vseeno. Ce ze poberes nek weapon, bi ga lahko avtomatsko dalo na izbiro v quickmenu-ju, pa da lahko switchas med njimi, tako kot ma to narjeno RDR 2 med jezdenjem konja

 

4Stringed reče pred 1 uro:

Sploh nisi prebral celega posta.

 

Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 10 minutami:

CDPR je gigant industrije in jim ocitno vec pomeni da je spil releasan buggan kot pa da bi ga totalno oklestili in s tem oropali čarobnosti sveta. Ker v koncni fazi buge lahko popravis, zgodbe in vzdusja pac ne.

 

Tole je tut treba quotat, ker dozej ni tega tut izpostavu nihce

 

Plus men je dost mindblowing dejstvo, da so CDPR v manj kot desetih letih iz nule in to po vsega treh spilih, od katerega je tazadnji pred CP bil skor unanimous najboljsi spil po svetem mn3njalniskem mnenju, uspeli zgradit tolk prepoznavno podjetje in serijo iger, za kar so Rockstar Games recimo potrebovali vec casa in bistveno vec naslovov, kot pa samo treh. V ta kontekst lahko tut postavim AC serijo, ki je meni osebno totalno bland (spet, ne pljuvam po nicemer) z izjemo nekaj iger iz serije. Vsako leto izsel nov AC, ki po dvojki dalje objektivno gledano ni nikoli bil kandidat za spil leta, niti najmanj generacije, kot je to ratalo CDPR z Witcher serijo

 

  

DrMiha reče pred 1 minuto:

pa mal si pozabu omenit, da so šli po W1 skorajda na kant zaradi propadlega projekta.

 

Sej pravim, iz nule so naredili to, kar so. In to je vredno globokega spostovanja

uredilo bitje 4Stringed
Povezava do prispevka
4Stringed reče pred 2 minutama:

 

Tole je tut treba quotat, ker dozej ni tega tut izpostavu nihce

 

Plus men je dost mindblowing dejstvo, da so CDPR v manj kot desetih letih iz nule in to po vsega treh spilih, od katerega je tazadnji pred CP bil skor unanimous najboljsi spil po svetem mn3njalniskem mnenju, uspeli zgradit tolk prepoznavno podjetje in serijo iger, za kar so Rockstar Games potrebovali vec casa in bistveno vec naslovov, kot pa samo treh

Če dobro voziš na obeh polih politike v državi in dobro nabiraš sredstva, se da mariskaj hitro ustvarit  ;)  Pa tudi v obzir vzami, v kakšnih časih je R* gradil svojo zgodbo in v kakšnih CDPR.

 

pa mal si pozabu omenit, da so šli po W1 skorajda na kant zaradi propadlega projekta.

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 6 minutami:

Men je to najbol retardiran razlog zakaj ti igra ni všeč

 

Rekel sem samo, da me ne vleče toliko kot sem upal, da me bo. Hvala bogu, če koga drugega vleče, mu zavidam. Niti 1x pa nisem zapisal, da je igra drek ali sranje.

 

Tudi zdaj ni bistvenega pomena ali je igra najdražja ali druga najdražja. Dejstvo je, da so z enormnimi sredstvi dali na trg polizdelek, ki ima drugače odlično idejo in potencial. Dosti raje bi osebno pač rad videl, da bi še za pol leta zamaknili izid. Drugi pač ne in imajo igro raje prej. Saj ni nič narobe, če imamo različne preference. Ni to samo v igrah, da so okusi različni.

 

In ja, mogoče sem igri dal še premalo časa, ampak zaenkrat jo itak še čistor vsi tukaj ocenjujemo na podlagi trenutnih vtisov.

Povezava do prispevka
4Stringed reče pred 1 uro:

Ne ljubi se mi brskat za nazaj, vem samo to, da si vec kot enkrat nalepil en ta isti YT video, ki si ga podal v svoj odgovor, lepil neke random grafe, nikjer nisi pisal iz lastnih izkusenj in se vedno isto:

 

 

Sploh ne igras in ne ves, kaksno je realno stanje. Tvoj argument je kup bikovega dreka, raztrosen po tipkovnici, sori, nared si uslugo in ne me plis met za idiota :)

 

 

Brez skrbi, nimam te za idiota. Glede na odgovore te mam trenutno za retarda.

 

 

Mnenja ki sem jih postal v temo pred kratkim:

 

Navedek

Igram malo.

 

Moram rečt da tale igra je rabila še dobro leto developmenta da bi ven prišlo nekaj res dobrega. Vse skupaj je izjemno v povojih. Bugov je kar precej.

 

Uletim iz stanovanja na začetku, in me murja začne streljat. Zdi se mi da so mislili da imam v rokah orožje, čeprav ga nisem mel.

 

Moram rečt da sem malo razočaran, pa res nisem skoraj nič pričakoval.

 

Navedek

Mesto insane? Nevem, mene pa sploh ne vleče.. Tko "prazno" mi je vse skupaj.. Pač, saj po mestu hodi nek "folk", ampak so tam itak samo kot nezanimivi hodeči roboti, ki ti ob interakciji vrnejo POPOLNOMA random slabo voice actano izjavo. Kar se mene tiče bi vzdušje in immersion bil skoraj identičen tudi če jih ne bi bilo.

 

 

Navedek

Se sneakam okoli po sobi s tremi sovražniki, direkt po tem ko sem se sobo ali dve stran streljal z njihovimi kolegi.

En izmed sovragov se vsake toliko zadere "Come out, I'll be your friend!", vsi trije pa popolnoma nepremično (razen idle animacije) stojijo in čakajo da jih enega po enega takedownam. Niti patrolajo ne. :\

 

Navedek

Pa da ne bom samo o negativnih stvareh.

Meni je grafika zelo dobra, vsaj v main story questih. Na geforce 1080 na medium/low 1080p mi dela 60 fps. V igri je izjemno veliko detajlov. Combat mi je precej všečen, in voice acting main likov je odličen, še posebno od glavnega protagonista. Vožnja nekaterim sicer ni neki super, ampak jaz osebno uživam v njej.

Največji problem zame je manjko imerzije, posebej s strani random pedestrianov. Free roam mi je res brez duše.

 

uredilo bitje Galaksija
Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 10 minutami:

CDPR je gigant industrije in jim ocitno vec pomeni da je spil releasan buggan kot pa da bi ga totalno oklestili in s tem oropali čarobnosti sveta. Ker v koncni fazi buge lahko popravis, zgodbe in vzdusja pac ne.

 

4Stringed reče pred 4 minutami:

Plus men je dost mindblowing dejstvo, da so CDPR v manj kot desetih letih iz nule in to po vsega treh spilih, od katerega je tazadnji pred CP bil skor unanimous najboljsi spil po svetem mn3njalniskem mnenju, uspeli zgradit tolk prepoznavno podjetje in serijo iger, za kar so Rockstar Games potrebovali vec casa in bistveno vec naslovov, kot pa samo treh

 

Janša reče pred 2 minutama:

Also, support, da so se odločiili narediti nekaj novega from scratch, namest witcher 44

 

Support na vse tri komentarje. Jaz nimam igrice, nimam ps5, nimam proper compa, ampak evo, verjamem v CD Project in verjamem, da imamo v rokah nov masterpiece. Če bodo rabili še eno leto da ga spravijo na proper nivo - boli me kurac.

 

Dejte supportat vizijo, jajca in ambicije, šupčine smrdljive, ne sam squilat pa se pizdit. Ker na koncu edino to je zares pomembno. 

Povezava do prispevka

vsi te dildoti, gej seks scene, night city sex&drugs filing so me čist nahajpali. corpo lajf choice, najem kurb, lajne, night clubbing in greš. te bugi in corny enovrstičnice sam dodajo filing enega cheap gej porn flicka. I’m in! zih mi bo špil kul

uredilo bitje dzaver
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...