Skoči na vsebino

[multi] Alan Wake 2


fric

Priporočeni prispevki

Hernire reče pred 57 minutami:

Pa tako; v dobrem času je izšel. Takrat je bilo zelo malo iger postavljenih v tako ruralno, ameriško-gozdnato območje, pa še precej lepo in verjetno je bilo zdizajnirano. Približno dovolj gosti gozdovi, klasični ameriški rdeči barni, manjša mesteca ... Tako da večina hypa je zaradi environmenta. Nekaj malega je dodala Stephen King-ish zgodba, ki je tudi bila takrat še precej redkost. Ampak ene 90 % hypa je pobralo okolje

imo bolj to, da je bil AW prvi špil od Remedy po Max Payne 2. MP je bila (je še vedno) zelo carska igra

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Nikoli nisem razumel hajpa nad Alan Wake. Isto ne razumem hajpa nad dvojko.

 

Tudi jaz ne. Ampak tole mi izgleda pa top. Ful mi ma dobro okolje, pa art je super, pa vzdušje je težko ko da bi ga polil z neko gosto tekočino... Control mi ima carski vajb, tole pa tudi, če prav na drugačen, še bolj twin peaksy način

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Sploh ne oporekam dobrim lastnostim igre. Sem jo igral in mi je bila proper 80-85 zadeva.

Kultni status, ki ga ful folka pripisuje igri se mi pa zdi totalno neupravičen.

Aja, to pa nisem vedel. Prej bi pričakoval kultni status pri Control kukr Alan Wake.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 urama:

Sploh ne oporekam dobrim lastnostim igre. Sem jo igral in mi je bila proper 80-85 zadeva.

Kultni status, ki ga ful folka pripisuje igri se mi pa zdi totalno neupravičen.

"Tegobam navkljub pa gre za eno najbolj zapomnljivih iger, ki ostane s tabo še mnogo po tistem, ko se odvrtijo zahvalni napisi." Agressor v Joker opisu.

 

Meni je najbolj ostalo to v spominu Alan Wake Vista eksluziva :rofl:. Xboxa nikoli nisem imel, na kompu sem imel xp okna.

Pol so špil itak zamikal, da je na konc prišel ven leta 2010, ko smo bili že vsi na Win7.:lol:

Drugače pa ja tako kot je že veliko postov okolje in atmosfera držita špil nad vse ostale. Takrat so špili, ki so bili vrženi v neko sedanjost vsi v nekih urbanih okoljih. Tole je bil eden redkih, ki je bil vržen v neko podeželje/vukojebino.

Samo podajanje zgodbe je bila tudi novost. V mislih imam to foro tv showa, ko imaš recap dogodkov, ko vstopiš v nov chapter.

 

uredilo bitje fric
Povezava do prispevka

Ja, saj je bil glavni navdih igre tv serija Twin Peaks, pa filmi  Davida Lyncha. Pa cel kup romanov kjer se realnost prepleta z iluzijami. (Stephen King, Paul Auster, Brett Easton Ellis, Mark Danielewski - prek Googla najdete naslove, večino sem prebral) Je en Kingov (slab) roman čigar naslova se več ne spomnim , ki je prav očitno temelj na kateremu je zgrajen koncept AW. Meni je igra bila svetska in kultna, nisem pa gaming kritik, rad imam zgodbe v igrah. Tisto česar npr soulsborne igre nimajo.

EDIT

Če se prav spomnim je Sam Lake študiral literaturo, pisanje in scenaristiko.

uredilo bitje Žvrkljotron
Povezava do prispevka

Ja, AW1 igralno res ni presežek, celo precej repetitiven je; ima pa tisto nekaj, kar marsikateri, tudi odličen, naslov nima. V bistvu je težko opisati, ampak jaz ob igranju dobim občutek, kot da igra s preigravanjem različnih popkulturnih arhetipov od likov do dogajalnega prostora pritisne na neke podzavestne tipke, ki me porinejo v rahlo nostalgičen, zasanjan mood. Gozdnati srednji zahod pacifiške obale mi že v izhodišču pod kožo vnese klasične mystery movie občutke, pa seveda ideja pisatelja, ki ga muči pisanje in ki se zato odmakne v naravo. Ne vem, meni je v videih dvojkice že ta FBI pelerinca Sage Anderson sredi šume ful močna podoba. Temu, kar našteva poaster nad mano, bi dodal še to neko čudaško finskost, ki je tudi v Controlu. Pa recimo carske pripovedne tehnike, ki so jih, sodeč po videnem, v nadaljevanju Alana še nadgradili.

uredilo bitje Jin
Povezava do prispevka
fric reče Dne, 7. 9. 2023 at 17:56:

Samo podajanje zgodbe je bila tudi novost. V mislih imam to foro tv showa, ko imaš recap dogodkov, ko vstopiš v nov chapter.

 

To je tudi meni en super detajl vseh Remedyevih špilov (Control še nisem igral) - kratki, in-game odlomki TV-serij, ki v karikirani in parodični maniri odslikavajo dejanski plot igre oz. to, kar se dogaja s protagonostim.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

kaki amaterji, nikdar vas nebi zaposlil v firmi s tako slabim občutkom za trg

 

 

- popularen, cult classic prvenec

 

- zelo priljubljen developer, ki obvlada svoje delo

 

- špil izgleda dejansko izjemno cool

 

- nima morebitnih motečih nazi faktorjev, glavna junakinja je črna ženska

 

- velik hype s strani trga, ki želi videti dobre ocene

 

 

tole gre nad 90, moji dragi ne-marketinško usmerjeni prijatelji

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...