Skoči na vsebino

Trenutno igram [09/2022]


Priporočeni prispevki

Yakuza Like A Dragon

Ocena 6.5/10

 

Začne se počasi, ker je zgodba v ospredju, sredina špila je kar impresivna in sem zelo užival, dost zabavnih side questov, obisk kina nujen, so pa tudi bedne mini igre, npr. dirkanje z gokarti. Samo ne vem no, ta špil je tako dolg kot je samo zaradi grinda. Sej je kul zajebancija, to da eden od likov zbudi kolega iz KOja tako, da mu da kao mouth-to-mouth in se ovi zbudi, ker temu tako smrdi iz ust. Samo stalno repeticija ni nekaj kar me zanima. Po desetinah ur sem se dejansko začel dolgočasiti. Na koncu pa en precej besen run šefov in težkih nasprotnikov, ki so me zjebali kljub temu, da sem bil kar visoko z leveli. Jebo japonce pa njihov grind. Velik plus za zgodbo in razmerja med liki, velik minus za grind in na določenih momentih slaba animacija. 

 

Also ni mi všeč, ko mi kaže nek cutscene v kateri so osebe, ki jih sploh nisem izbral v partyu, da so z mano. Fakin Kotor iz 2003 je to porihtal, da maš celo tu pa tam druge queste na voljo glede na to koga imaš s sabo, tu se pa niti toliko ne potrudijo, da bi prave osebe dali v sceno. Meni nič drugega ne kaže kot to, da je ta Dragon Quest type igranje zastarelo do amena, vse stvari, ki so staple Yakuze serije so super, samo škoda, ker je CRPG način igranja. Pa tud govorjenih dialogov je bilo veliko več v Yakuza 5 in Yakuza 6. Jasno je, da se nekaterim stvarem niso tolk posvečal, da so prišparali delovno silo, samo komot bi lahko skrajšali špil in zadevo spolirali. 

 

Še dobro, da je zadeva prišla za probo na PS+, ker bi bil še bolj razočaran, če bi plačal za 50, 60 eur za ta špil. Ako vam je Yakuza všeč in vam fali igranje RPGjev s poteznim bojem, potem je komot ocena 8/10. Žal se mi je zadnjih 25 ur zelo vleklo, pa I guess bi moral še dlje časa igrat, da bi lažje prišel skozi konec, kjer je karnaenkrat velik spike v težavnosti (pride en boss, ki se lahko duplicira, in že sam ima veliko zdravja in udarja kot Optimus Prime, tisto je pa potem muka)

 

Dvojko bom pa samo pogledal zgodbo na jutubu.

uredilo bitje Weraziel
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

ma uni spike v težavnosti je tečn če ne veš kaj morš nardit

sam u uni tower greš za eno urco pa si spet OP

 

majo pa te Yakuze res kr neki zastareli dizajn for, kjer se sam po glavi praskaš in sprašuješ če je špil sploh šel čez kak playtest

težavnost je npr čist nezbalansirana

zdej igram Judgement pa je ista zgodba

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
kid666 reče pred 9 urami:

ma uni spike v težavnosti je tečn če ne veš kaj morš nardit

sam u uni tower greš za eno urco pa si spet OP

 

majo pa te Yakuze res kr neki zastareli dizajn for, kjer se sam po glavi praskaš in sprašuješ če je špil sploh šel čez kak playtest

težavnost je npr čist nezbalansirana

zdej igram Judgement pa je ista zgodba

Lahko bi boljše označili kje je high level quest, že to bi velik olajšalo zadeve. Zanimivo, da majo razni Witcherji 3 to, k sploh ne rabijo, medtem ko Like a Dragon pa ne. Majo ko hodiš po mestu označeno kok nevarni so mobi, maš v Sotenboriju v fighting stolpu označeno, za main quest pa ne :avadodo:

 

Pač škoda, ker overall je legit dobr špil, samo kaj k so trmasti Japonci

Povezava do prispevka

Bloodstained: Ritual of the night

4/10

how-to-get-fey-leaf-bloodstained-ritual-

Poceni metroidvania. Hoče bit neki hollow knight s svojim razprostranim svetom, ki ga je potrebno 10x prelaufat (samo v primeru te igre ga je potrebno 100x brez da bi se le ta vmes spremenil, kar res zatre vso zadovoljstvo ponovnega raziskovanja).

Vsebuje delno Kurby mehaniko (vsrkaš moči sovragov, ki jih ubiješ). Le teh moči je daleč preveč in redko katere so uporabne. Ker pa jih je tako veliko lahko posiriš kateregakoli šefa, saj pri definiranju šefov niso bili kos tega preprečit.

Gameplay je zelo basic (NES style), kar načeloma ni tako narobe, dokler ne pogruntaš da vsebuje ogromno buggov in lahko v določenih trenutkih izvedeš attack 2x instantno ipd.

Dialogi in zgodba je porazna in ne pritegne niti približno tako kot hollow knight. VA bi lahko bil slabši (I guess).

Bolj kot se bližaš proti koncu, bolj se moreš držati guidov, ker pri pički materni ni jasno kaj moreš naredit in kam moreš it. Obstaja meja kriptičnosti, preko katere igre IMO ne bi smele prestopiti. Mislim, da bi bilo lažje ugotoviti kaj naresti, če bi se lotil čekirat source kode.

Crafting mehanika je tudi en velik time sink, ko se moreš sprehajat od NPCja do NPCja in kupovat različne komponente te hrane, samo zato, da ti potem da malenkost HPja. Pač totalno so šli preko zdrave meje smiselnosti.

Mapa in orientacija v njej je tudi tehnično najslabše izpeljana kar jih trenutno pomnim.

 

Glad it's over.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

SvFRj4t.jpg

 

RE7 DLC

 

Banned Footage:

 

Nightmare 8/10

carski survival of 5 waves sovragov v kleti hise. caka me se Night Terror mode

 

Bedroom VR 6/10

povprecen scriptan escape puzzler

 

Daughters VR 7/10

soliden scriptan escape puzzler dveh endingov. skoz cakal, da bo v temi, ko lutas s zippom po bajti, kaksen shit bricks moment, sam ni blo ne

 

21  8/10

carski card game. tretji krog Survival+ (10 nasprotnikov zaporedoma) je mini mojstrovina kombiniranja trump kart, ceprav igra cheata/trolla s zadnjim nasprotnikom, ki ima polno rit overpowered kart (tudi zadnji na Survival). imam 21, on ima over, mu namecem 4x Trump +2 karto, da ga elektrika rukne nepovratno, on potegne nikad videno Trump karto Oblivion - Cancels this round, and begins a new round instead :rofl:     probal v VR, snel takoj, bedarija

 

Km2b6Rp.jpg

 

 

End Of Zoe VR Normal  9/10

ker jebeni surprise :ododava:

boksanje zombacev, harpunanje aligatorjev, swamp v vsej svoji velicini, mutirani boss Jack Baker. kako svinjsko hudo se to igra v VR :panika::worship:

 

ZCNcIHx.jpg

 

QR1WAwV.jpg

 

W4qOIsg.jpg

 

auXVaF5.jpg

 

y0gU2Rt.jpg

 

 

to je to zaenkrat

uredilo bitje g. Profesor
  • Račka +1 7
Povezava do prispevka

A Plague Tale: Innocence

9/10

3_DyQn01b.png

Prvo bi rad omenil, da so Devi dali velik povdarek na cinematičnost igre in tega ne tretiram kot minus, ker je tak tip igre, osebno pa sem v njej zelo užival. V osnovi gre za grafično in cinematsko izjemno kvaliteten izdelek. Hoja po gozdu daje pristni občutek zaradi kompleksnosti le tega, lighting je tudi brez raytracinga fenomenalen. VA je en najboljših kar sem jih videl v igrah. Liki so dobri in ne preveč za lase privlečeni. Večino igre s sabo za roko vlečeš otroka, ampak KONČNO nekdo ni dizajniral otroka, da je prekleto težek, čeprav ima svoje muhe. Vsi karakterji so lepo pasali skupaj. Igra tudi daje dosti Alan Wake vajbov s to razliko, da skoraj nikoli nisi sam, igra pa skoraj ni grozna, ampak je bolj misteriozna.

 

Glavne mehanike igre so sneak, simple puzzle in izraba mnogih orožij/alkemijskih zvarkov, da se prebiješ čez levele. Vmes nabiraš materiale za craftanje in upgrejdanje ter poslušaš pogovore sovragov, za kontekst sveta.

Čeprav igra nima pretirano globokih mehanik se mi zdi, da je to za ta tip igre čisto OK in verjetno v njej ne bi užival bolj, če bi bila bolj zahtevna. Kot sem rekel, ni ta tip igre in ne rabi bit.

 

Imel sem pa kar nekaj problemov z invisible zidovi in sem moral restartat checkpointe. Ampak all in all mi je ena boljših izkušenj to leto.

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Windjammers 2

 

Čez vikend smo igrali Windjammers 2 in je uporabnik @Feget tako brutalno pometal z nami, da sem prišel domov in zadevo takoj kupil za trening. Zelo lmao lol kako barebones igrica, training mode/tutoriali so dobesedno PPT prezentacija, online je na pol broken s par sekund laga, SP je cheese fest, kjer CPU brani in vrača podaje, ki jih RL igralec ne bi nikoli ... Samo vseeno ZELO zabavno :D

 

ezgif.com-video-to-gif.gif?t=1642687195 

 

Shovel Knight Dig

 

Shovel Knight v rougelite obliki, kombiniran z mehanikami iz PP Hammerja oziroma Mr. Drillerja. Igra je na internetu naletela na zelo negativen odziv med igralci, meni je zaenkrat še všeč. Runi so med sabo res zelo drugačni, kar mi je zelo všeč, je pa malo unbalanced izkušnja - včasih je 1-1 stage easy peasy, drugič je težji kot sredina igrica. Pa malo pogrešam še več raznolikih stopenj, ker Shovel Knight je imel res brutalno lepo grafiko, tukaj pa ne pride tako do izraza, ker so ozadja precej bolj monotona. Recimo ta uvodni screen spodaj je meni poezija, pogrešam več takih. 

 

ss_f9694db5ad806c200cde703c77fa876b17b0dff9.600x338.jpg?t=1663979247

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Ok jaz startal ps od spomladi…zacenja se gaming sezona za mene…death stranding prvi na listi…vzel tale extra racun za 10e….

 

klasicno kojima strange na strange na strange…sem v 2.aktu…sicer se bol malo spila (malo mi gre na zivce zaj ze mogoce)…grafa fukjena…koncept ni napacn..upam da s edobim kako orozje kasneje…OST bolnca

Povezava do prispevka

Ravnokar končal Satellite Reign.

Igra je najboljši približek igri Synidicate (1993) za katerega vem. Imaš kontrolo nad 4 različnimi agaenti.Vsak ima svoje sposobnosti katere odklepaš z 'exp' ki ga dobiš od različnih stvari. Med misijami najdeš tudi opremo,orožje, augumente ki jih lahko uporabiš. Ni slabo in konec je čisti mind fuck. :)

 

Upam na 2 del, ki tudi če bo, nebo hitro.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Nekdo je pred kratkim tule omenjal GRIS in me je prijelo igrati nekaj podobnega kratko sproščujočega. Je bil pa tale naslov vseeno drugačen, kot sem si predstavljal pred namestitvijo. Torej:

 

preigral zanimiv žanrski hibrid Forgotton Anne. Pravzaprav ne vem, kaj naj bi bila osnovna kategorija špila. Igra se in videti je kot 2d puzzle platformer, kjer pa sploh ne moreš umreti, poudarek je pa na pripovedništvu. Torej je bližje avanturam/interaktivni fikciji kot ploščadam. Kar pomeni, da igra ne bo dogajala tistim, ki igre »igrajo«, ampak bolj »kulturnikom« :), ki jih zna navdušiti grafična podoba in luščenje večplastne sporočilnosti, ki preveva scenarij.

 

Gre za dansko neodvisnico (izšla pa je pod okriljem blagovne znamke Square Enix Collective, sicer pa jo je financiral Danski filmski inštitut) tam živečega potomca vietnamskih priseljencev, ki so ga navdihnili klasični animeji studia Ghibli, predvsem tisti iz osemdesetih let. To se neposredno odraža tudi v špilu, saj je podoba in animacija likov zelo »ghiblasta«, da ne omenjam fmv sekvenc.

 

Zgodba je večplastna, in sedajle vidim na netu, da mnogi dajejo (pretirane) hvale o njeni globini in filozofskih izpeljavah, čeprav menim, da gre za dokaj standardno distopično big-brother-is-watching-you distopijo. Dasiravno priznavam, da vnaša svežino, saj začneš na strani opresije (ali pač?), tekom avanture pa vendarle vidiš, da ni ničesar črno-belo, in izbire, ki si jim priča, kar dodobra preizprašijo tvoj vrednotni sistem. So pa slednje na žalost le kozmetične, saj linearno (z manjšimi odstopanji) prideš do konca, kjer pa te pričaka finalna odločitev, ki te pripelje k enemu od dveh zaključkov. Za popolno razumevanje zgodbe je fino pogledati oba konca, saj šele tako razumeš poanto. Ki je kar kul. No, pa tudi nekaj globine doda še vzporedna zgodba o samosprejemanju, saj je tema zavrženosti oziroma »pozabitve« dokaj prevalentna (»ljudi ne moreš prisiliti, da se te spominjajo« – kar se lahko navezuje na različne situacije, četudi boleče, in je pač treba iti naprej, ne se na silo držati preteklosti).

 

No, vse skupaj je odeto v anime-pravljično steampunkusto distopično okolje, vzdušju ni ničesar za očitati. Občasno navduši tudi glasbena spremljava, čeprav se mi zdi, da je včasih komponirana na trdo – pač deluje malo over the top, kot v kakem napovedniku za film, ki skuša na vso silo v tisti minuti ali dveh pritegniti pozornost. Me je pa malo zmotil tempo igre, ki je verjetno povezan z voice-actingom. Nisem bil ziher kaj me je motilo – vem le, da se mi je včasih obupno vleklo –, in ne bi do tega prišel sam od sebe, če ne bi pred kratkim poslušal en komentar game developerja o ustvarjanju avantur (to je bil Dave Gilbert od Wadjet Eye Games, ki mi je legenda), kako mora biti pri igri govor hitrejši in kompaktnejši kot denimo pri filmu, saj v igri privzamemo aktivno vlogo in nas hitro začne dolgočasiti, kadar nas igra pušča v pasivnem stanju. In mislim, da je prav to tukaj problem, saj mi je bil zaradi tega čez cel špil tempo malo na off.

 

Ima pa Forgotton Anne en fajn posladek: in sicer obiščeš kino, kjer lahko pogledaš izjemne neme risanke danskega ustvarjalca Roberta Storma Petersena (alias Storm P.). Mislim, da so tri in so iz leta 1920. Moram pa prav pokarati game journaliste, niti eden ni nikjer tega omenil pri predstavitvi igre. Vsaj google ni našel ničesar, kajti res me je zanimalo, čigavi so ti kratki animirani filmi, res hvale vredna dodana vrednost špila, potem pa nikjer nobene omembe …

 

Skratka, fajn zadevica za easy narativno igranje za par večerov (za 100 % mi je vzelo 12 ur), recimo 7/10.

 

spacer.png

uredilo bitje Flegma
grdi typo :)
  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Preigral Fuga: Melodies of Steel https://www.metacritic.com/game/pc/fuga-melodies-of-steel, zdaj mi je malo žal, da sem nekoliko podcenjeval zadevo, zgodba se vrti okrog grupe otrok, ki z mogočnim tankom poskušajo rešiti svet. Posebnost tega tanka je, da lahko z žrtvovanjem otroka instanto zradiraš nasprotnega bossa, torej tehnično gledano z žrtvovanjem otrok easy peasy cruisaš čez špil, ko pa se lotiš zadeve na način, da bi rešil vse pa postane stvar zelo zanimiva :D Na tanku radiš svašta, od minigre raziskovanja ruševin do sajenja zelenjave in gojenja živali, pranja cunj, upgrejdanja orožij, ribarjenja za boljšo opremo, spanja in kuhanja prej naštetih živil, s katerimi boostaš posamezne skille. All in all dokaj kul zadevščina, zdaj pa do persone royal dovolj japonskega sranja in gremo kartat slay the spire naprej :D

Povezava do prispevka

Saj mogoče bi morali imeti na mn3 posebno temo za takele aktivnosti: Igram Portal 2 :D Sem se odločil za preigravanje starih epskih naslovov, ki jih zaradi različnih razlogov nikoli nisem probal. Uganke so mi kul, mal mi najedajo uni stolpi, ki te konstantno streljajo. Humor mi je carski, malo mi je žal, da nisem igral prvega dela prej, sam bom že nekako :D 

Povezava do prispevka
Kastor reče pred 2 minutama:

Saj mogoče bi morali imeti na mn3 posebno temo za takele aktivnosti: Igram Portal 2 :D Sem se odločil za preigravanje starih epskih naslovov, ki jih zaradi različnih razlogov nikoli nisem probal. Uganke so mi kul, mal mi najedajo uni stolpi, ki te konstantno streljajo. Humor mi je carski, malo mi je žal, da nisem igral prvega dela prej, sam bom že nekako :D 


Saj imamo Starinarnico. 

Povezava do prispevka
DaCapo reče Pravkar:

Saj imamo Starinarnico. 

Oziroma točno to temo. Meni ful sede, da je v tej temi čimveč raznolikih iger, tako da zelo supportam mnenje o Portal 2.

 

Ne vem, Starinarnica je v bistvu bolj ali manj mrtva z občasnimi random commenti, tako da raje sem postat :) 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...