Weraziel Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 ke_kit reče pred 9 minutami: Analogno premikanje + Mouse aim bi po moje bila ultimativna nadzorna shema. Imo je digitalni WASD input totalno smeče, kar se tiče občutka upravljanja lika. Za tretjeosebni pogled ja, za counterstrike kjer odločajo milimetri pa nikakor Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 (urejano) Na odzivno premikanje vpliva deadzone, ne analogna narava kontrol. Glede POVa pa je čisto odvisno od tega kako kamera sledi liku. Kak TLOU je praktično 1st person igra, kjer imaš lik pred kamero. Kako se KBM ali gamepad kontrole obnašajo, je pa povsem odvisno od programerjev. 7. april 2023 uredilo bitje ke_kit Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 Counterstrike je druga liga refleksov in lightning fast premikanja miske+natancnosti. Cela roka vs ubogi palec Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 Aja, na hod gobice iz enega ekstremnega položaja na drugo smer sploh pomislil nisem. Tisto zihr igra vlogo, ja. Kar sem zgoraj napisal pride v poštev samo za premike iz nevtralnega položaja. I did a stupid. :selffacepalm: Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 Nimam pojma o odzivih in tehnologiji, vem pa, ko smo spilali streljacine, tisti s kontrolerji so ga pušili po celi črti. Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 Vučko3 reče pred 30 minutami: Nimam pojma o odzivih in tehnologiji, vem pa, ko smo spilali streljacine, tisti s kontrolerji so ga pušili po celi črti. Na to imo najbolj vpliva miška, ne WASD. Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 Sej js govorim v kompletu, kdo pa spila igrce na kompu brez miske. Ne bom zahajal v tehnicne debate 1 Povezava do prispevka
PS5 Lover Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 ke_kit reče pred 1 uro: Analogno premikanje + Mouse aim bi po moje bila ultimativna nadzorna shema. Imo je digitalni WASD input totalno smeče, kar se tiče občutka upravljanja lika. To sem jaz delal v GTA onlinu med vožnjo. Headshoti med tem ko drviš sto na uro. Neprecenljivo Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 (urejano) ke_kit reče pred 2 urama: Imo je digitalni WASD input totalno smeče, kar se tiče občutka upravljanja lika. Točno to. Jaz ne morem več nazaj na te tipke za premikanje lika. Je pa res, da že dolgo več ne igram kompetitivnih streljačin in podobnega... Tam čist verjamem, da ima miška veliko prednost. 7. april 2023 uredilo bitje tomazek 3 Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 7. april 2023 Share Objavljeno 7. april 2023 tomazek reče pred 1 uro: Točno to. Jaz ne morem več nazaj na te tipke za premikanje lika. Je pa res, da že dolgo več ne igram kompetitivnih streljačin in podobnega... Tam čist verjamem, da ima miška veliko prednost. Jp. Thumbpad je dosti manj odziven od tipk (sploh tistih s kratkim hodom). Zato boš na speedrunih pri igrah, ki se bolje igrajo s kontrolerjem zelo pogosto ugotovil, da folk uporablja keyboard. Čist tak, igram zdaj World War Z, pa ima folk ful variabilne kile. Zadnje igre, me je zmotilo ,da folk z isto XPja pobije 1/4 toliko kot jaz. In potem čekiram kdo je ta folk ---> vedno PSN V večini iger, ki niso striktno delane za konzole, je miška kompetivno veliko bolj preprosta za uporabo. Titanfall 1 je dobesedno tak primer ko si konzolaši ne morejo sploh predstavljat če ne pogledajo kakih pro videov, kaj je normalen PC gameplay. Igra dobi čisto drugo dimenzijo. 1 Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 8. april 2023 Share Objavljeno 8. april 2023 (urejano) Padla platina v Dredge Dobra igrica igračka. Bi vsekakor sedla še kakšna dlc razširitev z novim otočjem. Zdaj pa nadaljujem Je v PS+ Extra kolekciji ! 9. april 2023 uredilo bitje gojc 4 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 8. april 2023 Share Objavljeno 8. april 2023 (urejano) Btw, @gojc: poročaj glede Quarry! Imam sicer že dolgooo inštalirano, ampak nisem še niti poskusil z igranjem. 8. april 2023 uredilo bitje DaCapo Povezava do prispevka
fric Objavljeno 8. april 2023 Share Objavljeno 8. april 2023 DaCapo reče pred 2 minutama: Btw, @gojc: poročaj glede Quarry. Imam sicer že dolgooo inštalirano, ampak nisem še niti poskusil z igranjem. Boljše od Dark pictures, slabše kot Until dawn. 1 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 8. april 2023 Share Objavljeno 8. april 2023 (urejano) Kul. Glede Until Dawn je itak težko, da bodo sploh kdaj naredili boljšo igro. Drugače pa sem pravkar preigral Aviary Attorney. Gre za "Ace Attorney" varianto igre, ampak z zanimivo in unikatno premiso. Dogajanje je namreč postavljeno v Pariz leta 1848, dočim v zgodbi nastopajo antropomorfne živali. Navdušil me je že sam grafični stil, tukaj pa so še dobro zastavljeni liki, zanimivi primeri in odlična glasba. Zadeva žal ni preveč dolga (kljub nekaj različnim koncem), je pa vsekakor lepa popestritev in več kot vredna igranja. Aviary Attorney on Steam (steampowered.com) 8. april 2023 uredilo bitje DaCapo 1 1 Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 9. april 2023 Share Objavljeno 9. april 2023 Platiniral Tails of iron. Dokaj clunky ampak vseeno fun 2d souslike igra. Fino je blo spet slišat "Geralta" 1 Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 9. april 2023 Share Objavljeno 9. april 2023 (urejano) Gatsu reče pred 1 uro: Platiniral Tails of iron. Dokaj clunky ampak vseeno fun 2d souslike igra. Fino je blo spet slišat "Geralta" +1 Drugače pa ne bi tega imenoval ravno soulslike. Je zgolj malo bolj zahtevna metroidvania s temačnim settingom. 9. april 2023 uredilo bitje ke_kit Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 9. april 2023 Share Objavljeno 9. april 2023 (urejano) Vučko3 reče Dne, 7. 4. 2023 at 19:38: Nimam pojma o odzivih in tehnologiji, vem pa, ko smo spilali streljacine, tisti s kontrolerji so ga pušili po celi črti. e: je kdo ze igral, priporoca? 9. april 2023 uredilo bitje magični kralj Povezava do prispevka
foker Objavljeno 9. april 2023 Share Objavljeno 9. april 2023 (urejano) Glede vsega analognega premikanja vs miška wsad,.. Jep premikanje lika je neprimerno boljši občutek,.. Kar se tiče merjenja,.. pa do velike mere ja,.. ampak obstajajo tudi ljudje ki obvladujejo kontroler da ne moreš verjet,.. ko imajo sensitivity na 20 v codu in te 720 stopinj noscopa v levo jajce. Res pa da je takih razmeroma malo,.. Razlika je ogromna ,.. in da prideš do toliko izkušenj,.. pač rabiš 1000 ur v samem špilu,.. Obstajal je tudi čas ko sem dejansko drkal coda MW ,.. ko se skoraj ni zgodilo da nebi bil med prvimi tremi,.. Zdaj pač star in enostavno prepočasen,.. Itak na pcju delaš vsak klik z miško,.. Učiti se merit z kontrolerjem pač se o teh stvareh ne misli da moraš stvari dejansko vadit. Ko ti rata podzavestno,.. ja lahko si dejansko dasa,.. ampak moraš vedno trenirat. 9. april 2023 uredilo bitje foker Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 gor mas graf kolk je op aim assist (sicer tu v halo infinite) v klicu dolznosti sumim da je se mocnejsi dobesedno aimbot zadnje case Povezava do prispevka
Jake the Mess Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 Čaki, a hočeš rečt da ti špili dovolijo uporabljat aim assist v multiju? Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 Jake the Mess reče pred 8 minutami: Čaki, a hočeš rečt da ti špili dovolijo uporabljat aim assist v multiju? Ne da dovolijo, pri večini crossplay shooterjev je subtilen aim assist na joypadu vključen in neizklopljiv. Zaradi tega, da bi boostal joypad igralce in jih priblizal miški. Ampak nekaj iger (COD itd.) ima prenatancen aim assist in so zato igralci na joypad v povprecju boljsi 1 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 (urejano) Danes sem štartal to spregledano zadevo : https://www.gog.com/game/inkulinati Je mogoče kdo igral? Sicer je early access, ampak zadeva deluje zelooo všečno. 10. april 2023 uredilo bitje DaCapo 1 Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 Zgleda nice, ampak ne igram early access igric Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 (urejano) Jap, tudi jaz ne. Ampak tokrat sem naredil izjemo. Enostavno preveč dobro mi zgleda, da bi se vzdržal. 10. april 2023 uredilo bitje DaCapo Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 Igram že odkar je free na gamepassu, meni je všečna zadeva, ni mi pa top of the crop. Nekako me ne zagrabi tolk, da bi igral vsak dan, tako da samo občasno poženem za kako rundo 1 Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 Jaz pa sem igral te dni Far Cry 6, ki sem ga dobil za darilo eno leto or so nazaj. Pomoje da mi je najslabša igra, ki sem jo igral zadnja leta, morda celo med TOP najslabšimi v lajfu. Glede na to, da je to najnovejši Ubisoft naslov, ne napoveduje dobre prihodnosti za firmo. 1 Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 Jaz bi od ubija probal sam še far cry primal, ker se mi zdi nekako sveže, vse ostale se mi pa ponavljajo do jajc. Enka mi je bila kul, 3 in 4, potem pa sam downhill 1 Povezava do prispevka
planetarium Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 Jaz zdaj igram dvojko in je za zjokat kako od takrat niso ama nic napredovali, samo nazaj so sli. V dvojki dejansko nimas markerjev, ce ne odpres zemljevida. Vsaj zaenkrat kampi niso pobarvani v dve barvi, da idioti takoj vejo, kdo je tam, kot da ima kaksno vezo v ubisoft igrah. Drugace pa je vse prakticno isto. Sestka je pa res en kup dreka. Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 10. april 2023 Share Objavljeno 10. april 2023 Glede na to kok prodajo se jim ne splača spremenit karkoli razen skina. Buy moar. 1 Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki