Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2023]


Priporočeni prispevki

ke_kit reče pred 9 minutami:

Analogno premikanje + Mouse aim bi po moje bila ultimativna nadzorna shema. Imo je digitalni WASD input totalno smeče, kar se tiče občutka upravljanja lika.

Za tretjeosebni pogled ja, za counterstrike kjer odločajo milimetri pa nikakor

Povezava do prispevka

Na odzivno premikanje vpliva deadzone, ne analogna narava kontrol.

 

Glede POVa pa je čisto odvisno od tega kako kamera sledi liku. Kak TLOU je praktično 1st person igra, kjer imaš lik pred kamero.

Kako se KBM ali gamepad kontrole obnašajo, je pa povsem odvisno od programerjev.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Analogno premikanje + Mouse aim bi po moje bila ultimativna nadzorna shema. Imo je digitalni WASD input totalno smeče, kar se tiče občutka upravljanja lika.

To sem jaz delal v GTA onlinu med vožnjo.

Headshoti med tem ko drviš sto na uro. Neprecenljivo:D

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 urama:

Imo je digitalni WASD input totalno smeče, kar se tiče občutka upravljanja lika.

 

Točno to. Jaz ne morem več nazaj na te tipke za premikanje lika.

 

Je pa res, da že dolgo več ne igram kompetitivnih streljačin in podobnega... Tam čist verjamem, da ima miška veliko prednost.

uredilo bitje tomazek
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 1 uro:

 

Točno to. Jaz ne morem več nazaj na te tipke za premikanje lika.

 

Je pa res, da že dolgo več ne igram kompetitivnih streljačin in podobnega... Tam čist verjamem, da ima miška veliko prednost.

Jp. Thumbpad je dosti manj odziven od tipk (sploh tistih s kratkim hodom). Zato boš na speedrunih pri igrah, ki se bolje igrajo s kontrolerjem zelo pogosto ugotovil, da folk uporablja keyboard.

 

Čist tak, igram zdaj World War Z, pa ima folk ful variabilne kile. Zadnje igre, me je zmotilo ,da folk z isto XPja pobije 1/4 toliko kot jaz. In potem čekiram kdo je ta folk ---> vedno PSN :D

 

V večini iger, ki niso striktno delane za konzole, je miška kompetivno veliko bolj preprosta za uporabo. Titanfall 1 je dobesedno tak primer ko si konzolaši ne morejo sploh predstavljat če ne pogledajo kakih pro videov, kaj je normalen PC gameplay. Igra dobi čisto drugo dimenzijo.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Kul. Glede Until Dawn je itak težko, da bodo sploh kdaj naredili boljšo igro. 

Drugače pa sem pravkar preigral Aviary Attorney.

 
Gre za "Ace Attorney" varianto igre, ampak z zanimivo in unikatno premiso. Dogajanje je namreč postavljeno v Pariz leta 1848, dočim v zgodbi nastopajo antropomorfne živali. Navdušil me je že sam grafični stil, tukaj pa so še dobro zastavljeni liki, zanimivi primeri in odlična glasba. Zadeva žal ni preveč dolga (kljub nekaj različnim koncem), je pa vsekakor lepa popestritev in več kot vredna igranja.

Aviary Attorney on Steam (steampowered.com)

 

  

uredilo bitje DaCapo
  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 uro:

Platiniral Tails of iron. Dokaj clunky ampak vseeno fun 2d souslike igra. Fino je blo spet slišat "Geralta" :) 

+1

 

Drugače pa ne bi tega imenoval ravno soulslike. Je zgolj malo bolj zahtevna metroidvania s temačnim settingom.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Glede vsega analognega premikanja vs miška wsad,.. Jep premikanje lika je neprimerno boljši občutek,.. Kar se tiče merjenja,.. pa do velike mere ja,.. ampak obstajajo tudi ljudje ki obvladujejo kontroler da ne moreš verjet,.. ko imajo  sensitivity na 20 v codu in te 720 stopinj noscopa v levo jajce. Res pa da je takih razmeroma malo,.. Razlika je ogromna ,.. in da prideš do toliko izkušenj,.. pač rabiš 1000 ur v samem špilu,..  Obstajal je tudi čas ko sem dejansko drkal coda MW ,.. ko se skoraj ni zgodilo da nebi bil med prvimi tremi,.. Zdaj pač star in enostavno prepočasen,.. Itak na pcju delaš vsak klik z miško,.. Učiti se merit z kontrolerjem pač se o teh stvareh ne misli da moraš stvari dejansko vadit. Ko ti rata podzavestno,.. ja lahko si dejansko dasa,.. ampak moraš vedno trenirat.

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka
Jake the Mess reče pred 8 minutami:

Čaki, a hočeš rečt da ti špili dovolijo uporabljat aim assist v multiju? 

Ne da dovolijo, pri večini crossplay shooterjev je subtilen aim assist na joypadu vključen in neizklopljiv. Zaradi tega, da bi boostal joypad igralce in jih priblizal miški. Ampak nekaj iger (COD itd.) ima prenatancen aim assist in so zato igralci na joypad v povprecju boljsi

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Jaz pa sem igral te dni Far Cry 6, ki sem ga dobil za darilo eno leto or so nazaj. Pomoje da mi je najslabša igra, ki sem jo igral zadnja leta, morda celo med TOP najslabšimi v lajfu. Glede na to, da je to najnovejši Ubisoft naslov, ne napoveduje dobre prihodnosti za firmo. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Jaz zdaj igram dvojko in je za zjokat kako od takrat niso ama nic napredovali, samo nazaj so sli. V dvojki dejansko nimas markerjev, ce ne odpres zemljevida. Vsaj zaenkrat kampi niso pobarvani v dve barvi, da idioti takoj vejo, kdo je tam, kot da ima kaksno vezo v ubisoft igrah. Drugace pa je vse prakticno isto. Sestka je pa res en kup dreka.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...