Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2023]


Priporočeni prispevki

magični kralj reče pred 9 minutami:

igra kdo project zomboid?

zgleda kr fun sam ne igram takih igric rad sam

 

Zaenkrat sem ga samo probal. Zgleda kompleksen, tako da si še nisem vzel časa za resno poglabljanje. Mogoče malenkost lažji je Zero Sievert

Povezava do prispevka
magični kralj reče pred 18 minutami:

igra kdo project zomboid?

zgleda kr fun sam ne igram takih igric rad sam

jep,..  Bom danes zvečer verjetno malce sprobal MP,.. Za enkrat samo SP špilam,.. ne vem kolko imam rekord,.. Mislim da tam 14 dni,.. Fora je da en spodrsljaj pa je gotovo,.. Domnevam če vsak dan igraš da rataš zelo dober,.. 95% smrti je v prvih treh dnevih,.. oziroma verjetneje v 15 minutah,..tako da je velka jeba,.. zelo si odvisen od spawna itd,.. Je pa kul da si lahko v sandboxu naštimaš skoraj vse,.. do 500* xp gaina,.. itd,.. Špil je zelo trail and error,..

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka
magični kralj reče pred 5 urami:

igra kdo project zomboid?

zgleda kr fun sam ne igram takih igric rad sam

foker reče pred 5 urami:

jep,..  Bom danes zvečer verjetno malce sprobal MP,.. Za enkrat samo SP špilam,.. ne vem kolko imam rekord,.. Mislim da tam 14 dni,.. Fora je da en spodrsljaj pa je gotovo,.. Domnevam če vsak dan igraš da rataš zelo dober,.. 95% smrti je v prvih treh dnevih,.. oziroma verjetneje v 15 minutah,..tako da je velka jeba,.. zelo si odvisen od spawna itd,.. Je pa kul da si lahko v sandboxu naštimaš skoraj vse,.. do 500* xp gaina,.. itd,.. Špil je zelo trail and error,..

 

Jaz igram PZ z dvema slovenskima soigralcema že par tednov ob vikendih; v osnovnem (najlažjem) mestu smo si uredili dobro postojanko z vrtički (vmes je namreč že zmanjkalo elektrike), imamo par avtov za loot rune ter precejšnjo zalogo strelnega orožja in municije.

 

Smo si pa ravno prejšnji vikend še malo olajšali igranje s pomočjo parih modov, kot je npr. Skill Recovery Journal ter Simple Vaccines, pa dodali smo si še par avtov in motorje. Možnost respawna in povrnitve izkušenj sicer malo zmanjša strah pred smrtjo, je pa vsekakor na dolgi rok bolj prijetno kot pa gulit knjige in razstavljat pohištvo jovo na novo po vsaki smrti. Tako je tudi začetnikom lažje osvojit številne mehanike :happy:

 

Načeloma igramo vsako soboto in nedeljo zvečer, nekje od 21ih oz. 21:30 naprej, do 12ih ali 1ih ponoči, kolikor ima pač kdo čas. Če želita, vama lahko javim podatke (steam & discord) in se nam lahko pridružita, ampak moram prvo vprašat soigralca, da ne delam računa brez krčmarja (nimam jaz strežnika preko) ;)

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 uro:

Nope, nikoli. Ko je to blo popularno, nisem bil gaymer :( sej je se ogromno ps ekskluziv, ki me cakajo :D

Nivo foušije over 9K.

Sam to si pol malo zajebal, ker bi imo nujno moral 2jko (in 3jko, če postaneš res fan) prej preigrati.

Imaš drugače Uncharted: Nathan Drake Collection (cela trilogija) za PS4/5.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Panike že ni sam 2ka je vsaj meni pomojem še vedno najboljši del v seriji, čeprav gameplay malo šepa za 4ko. Pa sem jo odigral prvič šele na PS4. Vsaj prva 2 dela se splačata, prvi je itak dokaj kratek. 3ka je mal boga če mene vprašaš. Takrat ob izidu sem slišal ogromno hypa za ta špil tako da me je mal presenetlo da mi je 2ka bila dosti boljša. Se mi zdi kot da so neki drugi writerji to napisal.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Daemon X Machina

2/10

daemon_x_machina-5076796.jpg

Res ne mislim besed trošit. Ta igra ima najbolj bizarne kontrole kar sem jih videl. Do te mere, da je internet poln zmedenega folka, ki mu ni jasno kako sploh nadzirat mech. MEch se ne premika v smer v katero gledaš, oz včasih se, včasih ne. Če hočeš spremenit smer moreš spustiti vse movement tipke, readjustat pogled in jih spet stisnit. Isto za ascend (presledek). Ko spustiš presledek, se še kar premikaš navzgor, dokler ne spustiš "W". Fucking horrible mess. Bog ne daj če hočeš letet nizko pri tleh. Moreš 2x skočit kar te katapultira v orbito, potem pa še smeri ne moreš spremenit dokler ne spustiš vseh kontrol.

 

Orožja imajo beden občutek. Igra se zanaša na autoaim. Sovragi so eni in isti. Vsaka misija je praktično ista. Zgodba je random noise in totalen cringe. Imam občutek, da je vso besedilo spisal CEO dan pred izidom. UI je zmeden in poln čudnih informacij. Celotno igro se samo naslanjaš na left in right mouse click in ponavljaš isti napad dokler ne pobiješ kar moreš.

 

Dobi res nagrado za najslabšo igro, ki sem jo igral letos.

Povezava do prispevka

Koncno mi je ratalo koncat hogwarts legacy. Tako frustrirajoce povprecen spil, da mi je prav malo zal, da sem vztrajal do konca (igral sem ga od releasea, na koncu sem se nagrindal manjkajoc level do proper endinga za ekstra slab priokus). Prvih par ur spila mi je res neverjetno dogajalo, predvsem na racun raziskovanja hogwartsa in nostalgije (pac rasel gor s hp) ampak dlje kot sem igral, bolj sem igro sovrazil. Mapa (oz. prva polovica z gradom in hogsmeadeom, druga je imo cisto odvec) je very nice, res so ujeli ta vibe, ki so ga ufurali filmi. Ampak kmalu sem imel obcutek, da je najs samo geometrija, svet pa dejansko mrtev. Predvsem v soli sicer so neki skriptani eventi, ki se pac prozijo ko hodis naokoli, ampak kot igralec nimas na svet absolutno nobenega vpliva in si pac ujet v tej lepi diorami. Combat je tudi kar kul, vse ostalo pa mi je bilo slabo do zanic. Valda sem se bolj razocaran, ker mi hp fransiza vseeno se zmeraj nekaj pomeni in bi si res zelel vec kot zgolj AC reskin. Pa res me razpizdi, da avtorji ne probajo niti malo tacklat ludonarativne disonance in nekako osmislit dogajanja v spilu. Pac prizadeto mi je, da kot nek froc zazgem, eksplodiram, razcetverim in tako in drugace pomorim nesteto ljudi in zveri se preden zacnem kucat te kao unforgivable uroke, pol je pa sploh veselica. Nakar so v story beatih ti isti uroki predstavljeni kot nekaj strasnega, res popolnoma brez filinga. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

@UnKn0wn sicer nisem igral HL in nisem HP fan, se mi je pa po filingu, ki ga imam od tvojega posta podobno zgodilo pri Star wars force unleashed, ko si dobil godlike powers in se je ves force razvrednotil. Pol so to do neke mere tudi nesli v filme, ko ona baba cel star destroyer premika. To načeloma pomeni, da lahko pobije žnj  storm trooperjev brez težav. A le tega iz nekega razloga ne zmore.

 

Pač ni več konsistence in se zgubi kredibilnost.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Tom7i reče Dne, 21. 4. 2023 at 18:37:

 

Jaz igram PZ z dvema slovenskima soigralcema že par tednov ob vikendih; v osnovnem (najlažjem) mestu smo si uredili dobro postojanko z vrtički (vmes je namreč že zmanjkalo elektrike), imamo par avtov za loot rune ter precejšnjo zalogo strelnega orožja in municije.

 

Smo si pa ravno prejšnji vikend še malo olajšali igranje s pomočjo parih modov, kot je npr. Skill Recovery Journal ter Simple Vaccines, pa dodali smo si še par avtov in motorje. Možnost respawna in povrnitve izkušenj sicer malo zmanjša strah pred smrtjo, je pa vsekakor na dolgi rok bolj prijetno kot pa gulit knjige in razstavljat pohištvo jovo na novo po vsaki smrti. Tako je tudi začetnikom lažje osvojit številne mehanike :happy:

 

Načeloma igramo vsako soboto in nedeljo zvečer, nekje od 21ih oz. 21:30 naprej, do 12ih ali 1ih ponoči, kolikor ima pač kdo čas. Če želita, vama lahko javim podatke (steam & discord) in se nam lahko pridružita, ampak moram prvo vprašat soigralca, da ne delam računa brez krčmarja (nimam jaz strežnika preko) ;)

 

 

Mene tudi zanima! SP Zomboida sem preigraval po dolgem in počez, MP pa še nikoli zares nisem probal. Parkrat smo se z dvemi mn3njalničarji trudili preživeti več kot pol ure :) 

 

Drugače pa igram Everspace 2 in moram rečt, da je zelo lušten looter&shooter. Na začetku igre je malo duhomorno, a kaj kmalu se igra razvije v straljačino, ki ti da zelo proste roke pri sestavljanju buildov.

Priporočam vsem, ki so oboževali Freelancer

Povezava do prispevka

Vane

2/10

Vane-Test-Screenshot-2019-08-12-17-20-12

Ko walking simulator ne uspe sproducirati niti približno kvalitetnih kontrol je slabše kot da štrikaš. Ko to upariš z grdo grafiko, manjek zgodbe, počasno neponovljivo premikanje, postane slabše kot šiht.

V tej igri igraš vrano, ki leta naokoli in pa človeka ki kotali žogo kot tisti hrošč drek. In to slabo. Igra je dolga tudi nekje 3 urce.

 

Še ena igra, ki hoče skrit svoj manjek kontenta (gledano vsebinsko, kot tudi tehnično, grafično) s pretvezo, da je to zato, ker je indie artsy fartsy.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...