planetarium Objavljeno 22. september 2023 Share Objavljeno 22. september 2023 Tudi jaz bi jo ocenil tako nekako, samo res se ne morem strinjat s tem da je na nivoju ACjev. Zdaj igram 70+ ur pa se vedno odkrivam zanimive queste in loot. Misije se na zacnejo ponavljat po 5ih urah igranja. Lokacije so vecinoma raznolike. Ce bi mi zdaj kdo rekel naj nastejem par lokacij in jih opisem iz AC Origins, Odessey, Vallhalla, nimam pojma kaj rect ker mi je vse isto. Tukaj reces Neon City, Caldera, New Atlantis, Hope City,.... Ampak ja tipicno za Bethesdo, spil neoptimiziran, ves cas se teleportiras, prevelik je in potem placujes s kvaliteto. Pac tole je simulacija pisarniskega dela in rudarjenja. Prevec je tega korpo bullshita pa preslabo je narejeno. Pa se to da grejo pa zaklenejo skille. Pac na vse nacine lezejo v riti leni bazi, ki bi vse imela poenostavljeno, potem si pa drznejo narest tako potezo. 1/10 Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 22. september 2023 Avtor Share Objavljeno 22. september 2023 Meni je recimo ful švoh kombat. Če bi ga naredili poteznega ali dali VAT sistem iz F4 bi blo že precej boljše ali vsaj nek cover concept ala Uncharted/Gears. Pa stealth je tudi precej slabši kot v F4 ali jaz kaj narobe delam. Sem pa videl, da določene izboljšave so na obzorju: prihajajo in game mape za mesta (končno!), jedel boš lahko hrano, ne da jo moraš prvo dat v inventory (to tudi sem začudeno gledal, saj je F4 že imel, da lahko direkt ješ hrano, da se healaš), pa UI... o moj bog kok je UI porazen. Pa fast travel imaš lahko od povsod, po drugi strani, pa moraš VSAKIČ čez jebeni docking/undocking animacijo in ne moreš fast travellat. Kar je nadležno za Crimson Fleet quest chain in seveda, če imaš contraband in ga hočeš na brzake prodat v The Den. Tako da ja, en kup problemov sem našel, ma če bi tako picajzlasto gledal na vsako igro, potem skoraj vse bi dobivale 5 ali manj. Če so ti všeč Bethesda špili in karkoli vesoljskega toplo priporočam nakup, vsaj na sale. Po drugi strani ima tudi en kup plusov, kot sem že omenil zgoraj. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 22. september 2023 Share Objavljeno 22. september 2023 za gunplay mores dat na najtezjo tezavnost meni je bilo ql eno misijo sem naredil skoraj z zadnjim metkom.. in ko mi je zmanjkalo vsega sem zapanicaril, kaj zdaj, umrl nekakrat zaradi brute force pristopa, pol sem se nakako pribil do racunalnika, premagal mini bossa z zadnjim metkom in zadnjim HPjem .. izklopil in reprogramiral defense system, preden so me dohiteli ostali mobi in juhu seveda braz quick sejva bi jebal jeza Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 23. september 2023 Share Objavljeno 23. september 2023 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 23. september 2023 Share Objavljeno 23. september 2023 A vam kaj šteka? (imam 4070ti na voljo). So že kaj akcijske cene te igre? Ne plača se mi polne cene 1 Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 23. september 2023 Share Objavljeno 23. september 2023 Leta 2023 igramo kandidat za GOTY ima loading screen za vhod v hišo. 1 Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 23. september 2023 Share Objavljeno 23. september 2023 Vodokotlič reče pred 5 urami: So že kaj akcijske cene te igre? Ne plača se mi polne cene torrent Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 23. september 2023 Share Objavljeno 23. september 2023 Ah neee. Navedek Povezava do prispevka
Ethan Objavljeno 23. september 2023 Share Objavljeno 23. september 2023 https://www.cdkeys.com/pc/starfield-pc-steam 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 23. september 2023 Share Objavljeno 23. september 2023 Vodokotlič reče pred 1 uro: Ah neee. Game Pass kupi in preigraj. Če rabiš kodo za 30% popusta za 3 mesece ti dam, ker sem dobil zraven nakupa na Amazonu in ne rabim, 19,90€ namesto 29,90€ za 3 mesece. 1 Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 23. september 2023 Share Objavljeno 23. september 2023 tomazek reče pred 53 minutami: Game Pass kupi in preigraj. Če rabiš kodo za 30% popusta za 3 mesece ti dam, ker sem dobil zraven nakupa na Amazonu in ne rabim, 19,90€ namesto 29,90€ za 3 mesece. Marketing skill 9000 2 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 24. september 2023 Share Objavljeno 24. september 2023 fric reče pred 8 urami: Marketing skill 9000 Za Microsoft Jaz ne zahtevam nič v zameno. Navedek Povezava do prispevka
To je priljubljen prispevek. []D [] []V[] []D Objavljeno 26. september 2023 To je priljubljen prispevek. Share Objavljeno 26. september 2023 evo @Galko the verdict is in, igrica je drek, tako da brz v nakup za na polico (btw gow2 mam tut jst na polici, ampak je postavljen vodoravno, takorekoc kleci pred svojimi predhodniki) Za Starfield bi mogoce lahko rekel da je jack of all trades, master of none. Ampak se to ne drzi cist, ker v nekaterih elementih ni niti povprecen, ampak prej nezadosten in korak nazaj v primerjavi s svojimi "predhodniki". Kle mal stvai k sm si jih sproti belezil, sm probal mal uredit sam je verjetno vseeno mal brez repa in glave. Grafika je hit and miss, vecina notranjosti zaradi visokega stevila poligonov in kolicine samih objektov nasploh izgleda kar impresivno, po drugi strani velik del zunanjosti izgleda kot PS3 igrica z visjo resolucijo. naprimer Atlantis, glavno mesto, ki naj bi bil nek kronski dragulj civilizacije izgleda res ubogo, kdor je una drevesa in nasploh vse tam not zdizajniral in pozegnal je najvecji papak na svetu. NPCji so po vecini kisli, obrazna mimika res ni vec za leto 2023, brzkone omejiteh pogona*. Fizika je za posrat, sploh ragdol trupel je tok komicno slab, da more bit to nek inside joke pri Bethesdi, da so to v taki obliki izdal*. Gunplay je v osnovi dober, naceloma ena redkih nadgradenj v primerjavi s F4 in se da v njem kar uzivat, razlicnih orozij je dovolj in nekatera so kar kul. Ampak ni pa poteznega nacina ala VATS, tko da na koncu je spet downgrade (imas kasneje en slow time ability, je fun, ni pa isto kot VATS) Raziskovanje po planetih je bedno, raziskovanja po vesolju prakticno ni. Igrica sploh ni open world, je le skupek (velike kolicine) vecjih ali manjsih con. - povrsja planetov so kvadratne mape, kjer se na robu zaletis v neviden zid - iz vesolja ne mores prosto lete do planeta, da bi pristal na njem (gres skozi teksturo planeta) - ne mores letet po povrsini planeta - ... Vse te stvari je imel 10x bolje narejen 7 let star No Mans Sky*. Tko da na koncu je nekega zares raziskovanja malo, vecino casa pa gledas loading screene med conami. Te znajo bit tudi zelo slabo povezane, recimo v Atlantisu imas neke trgovine, ki so del mape mesta, spet neke druge (Outlander naprimer) kjer pa so v mestu vrata in potem po leading screenu imas notranjost trgovine, neko malo sobico (verjetno omejitev pogona*). Ni mini zemljavidov vecjih lokacij (mest), vsaj ikonce za vendorje itd bi lahko nardil al neki, tist surface map pa tut sploh nimam pojma tocno cemu naj bi sluzil, kompletno neuporabno je. Fast travel je sploh nekonsistenten, enkrat lahko iz ene kleti v pizdi matrni uporabis fast travel na nek cist tretji planet, drugic fast travel ni dovoljen (fast travel je tok kljucen del igrice, ko se ga navadis in ti ga igrica potem na nekih nerazumljivih mestih ne dovoli je zelo motece). Naprimer enkrat te na atlantisu fukne v pravi district ko fast travelas do mission waypointa iz druge galaksije, drugic te fukne v en random district in mors pol se z vlakcom it v pravi district (govorim ce iz mission menija kliknes travel na mission waypoint, ne ce ga neki na roke izbiras na mapi), takih primerov je blo sicer manj, tko da so mogoce dejansko bugi. Tudi leveli so nesmiselno loceni, recimo "the key" vesoljska postaja, najprej dockas v nekem predlevelu, kjer je basically samo hodnik do enih vrat in tam spet cakas loading screen da prides do jedra postaje, kjer je dejansko folk in vse. Tisto prva cona je samo kulisa, kjer se vidi tudi vesolje ven. Pomojem spet omejitev pogona*, ker v vecjih notranjostih vesoljskih postaj nikoli ne vidis vesolja, kar je spet ena velika zalost za vesoljsko igrico. Nasploh je fast travel, navigacija, meniji in vse s tem povezano res totalno v kurcu. Isto je z inventory managementom in na sploh z navigacjo po vseh menijih, od inventorya do skillov, starshipa, starmapa, misij, vse je res neintuitivno, uporabniku neprijazno, zgleda kot da bi blona hit skup spacano od vecih ekip. Community je par dni po izidu naredu mode za menije, ki so svetlobna leta pred vanilla meniji, res neverjetno no. In to nebi bil tak problem, ce nebi skor pol casa prezivel v menijih. Vecina levelov je narejenih brez domisljije, neizkoriscen potencial. Mesto Neon naprimer je nekdo omenil, da je hud in sm mel visoka pricakovanja in pol res najvecje razocaranje. Cel Neon v Starfieldu skupaj ne premore duse, arhitekture ali domiselnosti ene random ulice iz Cyberpunk 2077 Night Citya. Brez pretiravanja. Tudi mesta sama so v resnici zelo majhne cone, vecina mest je razdeljenih na vec con, kjer mas spet loading screene seveda. Spet omejitev pogona*. Tudi level design notranjosti raznih "dungeonov" je narejen povecini genericno in razen izjem (nek zapor v eni od misij) cisto linearno. Sicer so prefabsi v notranjosti zgradb res detajlno narejeni in grafika je notri kar impresivna, ampak kot celota vse izgleda ze 100x videno. In pa res glupe design odlocitve, naprimer zracniki v misijah kjer nej bi sneakal so tok visoki da lahko skaces v njih in na polno osvetljeni... To so mogoce komu malenkosti, sam vsaka taka malenkost je men ful immersion breaking in doda k skupno cist kisli izkusnji. Kje so HL casi kjer si mel res obcutek crawlanja in ujetosti v zracnikih? Space combat je res basic in igralcev skill prakticno nima nekega resnega vpliva na izid, vazno je samo kako visok level so nasprotniki in kako mocno ladjo in orozja imas sam. Ena vecjih bruk mi je tut, da v vesoljski igrici nimas dejanskega space walka, torej da bi v vesolju sel izven svoje ladje itd. In to kljub temu, da so zdizajniral premikanje v brezteznostnem prostoru in se ga uporabi v templjih ki so del main story misije. (space walk je sicer mozen ce uporabis konzolo ali mod, sam itak ni nobenega contenta, tko da ga lahko uporabis zgolj za obcudovanje svoje ladje al pa vesoljskih postaj). Dialogi so se bolj poenostavljeni v primerjavi s prejsnjimi Bethesda igricami, bolj zgornji odgovor je vedno pozitiven, bolj spodnji negativen, najvecja smet je pa, da velikokrat (mogoce vedno, nism testiral) nima nobenega vpliva na izid. Izberes najnizi negativen odgovor pa te v naslednjem koraku prestavi nazaj na isto izbiro, dokler ne izberes pozitivne izbire. Ali pa imas na izbiro dve nasprotujoci opciji ampak neglede na to katero izberes dobis isti odgovor. Naprimer random misija, nek security code rabis in sem ga slucajno nasel ze pred pred dialogom z NPCjem, kjer se mi pojavita dve opciji "kje dobim sec code" in "sorry to bother you", izberem "sorry to bother you" in ona mi vseeno iz nic rece kje najdem sec code. In to je en od mnogih primerov, tako da na koncu je zadeva res samo filler, nima pa nobenega vpliva na izid. Tko da v primeru starfielda cist razumem bigbossa (al kdo ze vedno skippa cez dialoge), ker so sami sebi namen. Questi na sploh se mi v vecini tudi zdijo cist genericni (sam ok, kaj novga lahko pri oblikovanju questov sploh se izumijo...) ampak najslabse je pa da vecina questov ima tocno dolocen izid in dejanja in dialogi majo malo vpliva nanje. Base building je se en segment, ki je res ogromen step back od Fallout 4, pa je to skor 10 let stara igrica istega razvijalca. V bistvu imas na voljo samo nekaj prefabriciranih modulov, vecina jih ze samih po sebi izgleda res slabo, ostalo pa potem samo nekeiteme znotraj tega postavljas. Imas dodane te nabiralnike resourcev itd, tko da to je novo, samo kar se pa kreativnosti tice je pa res brez vsebine. Niti temeljev ne mores postavit, da bi mel neko urejeno flat podlago za grajenje baze (kot workarround lahko postavis stotine preprog eno na drugo, da naredis nek obcutek temeljne ravne povrsine). Kot vecina elementov v igrici je tudi grajenje narejeno res najbolj basic in se ga hitro navelicas, ker enostavno ne nudi nobenega zanimivega izziva, contenta ali neke nove mehanike. Skillov je ogromno, sam ker je igrica tko glomazna, si ne predstavljam da bi jo sel 5x preigrat, da bi naredil vec specializiranih buildov. Hkrati pa veliko stvari ki jih odklenes potem ne uporabljas, ker so prevec plitko narejene in se jih navelicas. naprimer za grajenje baz moras kar nekaj resourcev in casa porabit, da odklenes naprednejse module, samo na koncu je grajenje bas se vedno isto plitko in nezanimivo. Drugace ima igrica tudi kar nekaj bugov, ko kak NPC ne odpira ust, ima moski glas ceprav je zenski model (no tranfobo), se NPCji zaletavajo v stene ali letijo napol v zemlji, cisto v slogu bethesda igric ampak se mi zdi, da manj kot v predhonikih. Mel sm tut en game breaking bug, ki sem ga moral resit s s skipanjem dela misije preko konzole. Bolj so me motile nate immersion breaking stvari ko recimo tvoj companion v kavbojca oblecen hod zravn tebe po top secret military facility, ti si moras na vse pretege prizadevat da se ne uizdas in da dobis security clearance zase vsi NPCji so pa glede njega samo "oh, hes with you, carry on then, vse je ok" (pa e mors se v tej misiji znebit companiona). Igrica ima nekaj zabavnih elementov, ki pa jih vecino odklenes sele kasneje in do tega "kasneje" moras prebrodit skozi ogromno kolicino genericne driske. In pa tudi ko jih odklenes so bolj plitki od predhodnikov ali konkurence. Manjka tudi nekih wow elementov, dogodkov, scen, lokacij, set piecov, karkoli in nakoncu manjka obcutek, da si nekaj dosegel. Za razliko od neke GOTY material igrice ala Elden Ring, kjer po 100 urah pogledas nazaj in si reces whoa res sm delc prsu, bos kle samo skomignil z rameni, ker se ti zdi kot da se sploh nisi premaknil. igrica ima ogromno contenta, ampak pri vsem gre za veliko ponavljajocih se copy/paste stvari * Za konec samo se tole, na vec mestih sem dal zvezdico, ker se mi zdi da je marsikatera tegoba te igrice vezana na to. Igrica tece na njihovem creation engine 2 pogonu, ki je ene 37x posodobljena in zaflajstrana verzija dobesedno 26 let starega pogona (google it up ce kdo ne verjame), to se res res mocno obcuti na vsakem koraku in zato ima igrica tudi tak feeling, da si jo ze 10x preigral oz da je reskin neke stare zadeve, ker enostavno omejuje ambicije, ki jih sicer ima Starfield in jih zapakira v kalup predhodnikov. 23 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 Fenomenalen opis. Kapo dol. Strinjam se s čisto vsemi postavkami za zadeve, ki sem jih tudi sam izkusil. 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 Kapo dol za opis DVD, svaka čast!!! Torej je igrica isti tier kot letošnji Harry Potter, FF 16 in zdaj Starfield? Hud hype in super prodaja, ampak v resnici zelo povprečen špil? Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 Se strinjam z @[]D [] []V[] []D dober opis Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 Galko reče pred 13 minutami: Kapo dol za opis DVD, svaka čast!!! Torej je igrica isti tier kot letošnji Harry Potter, FF 16 in zdaj Starfield? Hud hype in super prodaja, ampak v resnici zelo povprečen špil? Halo, leave FFXVI alone :F Drugač pa točno to si jst mislim o vseh Beth špilih haha, vseen thank you for your service. Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 Men ni blo nikol jasno zakaj so Elder Scrolls igre tako popularne. Morrowind sem tudi sam preigral in to kljub temu da je na zelo dobrem gaming pcju laufal ko driska ob izidu ampak tudi te igre sem se po cca 20urah naveličal in sledil samo še glavnemu questu do konca. Oblivion in Skyrim sem oba parkrat namestil in začel igrat a nikoli prišel dlje od 5 ur. Enostavno nimajo nič kar bi me vleklo naprej combat mi je trash, interface za bruhat, lore kr neki, vsaka luknja k jo najdeš je copy paste prejšnje. Ves svet levela s tabo. NPCje nezapomnljivi itd. Če zadevo primerjam z npr Witcher serijo je to ko noč in dan. Fallout 3 in 4 sta imela vsaj Lore od prej + Vats. 1 Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 ke_kit reče pred 23 minutami: Fenomenalen opis. Kapo dol. Strinjam se s čisto vsemi postavkami za zadeve, ki sem jih tudi sam izkusil. this Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 26. september 2023 Share Objavljeno 26. september 2023 Meni je carski kolikor sem prebral Priznam, da nisem celega, to bom verjetno zvečer v postelji ali na kavču, ko grem pregledat take daljše zadeve. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Gatsu reče pred 15 urami: Men ni blo nikol jasno zakaj so Elder Scrolls igre tako popularne. Morrowind sem tudi sam preigral in to kljub temu da je na zelo dobrem gaming pcju laufal ko driska ob izidu ampak tudi te igre sem se po cca 20urah naveličal in sledil samo še glavnemu questu do konca. Oblivion in Skyrim sem oba parkrat namestil in začel igrat a nikoli prišel dlje od 5 ur. Enostavno nimajo nič kar bi me vleklo naprej combat mi je trash, interface za bruhat, lore kr neki, vsaka luknja k jo najdeš je copy paste prejšnje. Ves svet levela s tabo. NPCje nezapomnljivi itd. Če zadevo primerjam z npr Witcher serijo je to ko noč in dan. Fallout 3 in 4 sta imela vsaj Lore od prej + Vats. Well, Morrowind je bil taka bomba za tisti čas, ko že od Ultime Underworld 2 ni blo dobrega first person RPGja. Svoboda delat karkoli, sam svet zelo samosvoj fantazijski, vse je delovalo sveže (vsaj meni) Ostalo je dosti slabša verzija tega Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Morrowind je genialna igra. Sem jo prvič igral leta 2020 ali nekaj takega, nimam zdaj beležke pri sebi, pa mi je bil TOP. Seveda je janky, sploh prvoosebno pretepanje, ki vizualno daje vtis, da je real time, v ozadju pa se rola kocka, je naporno. Plus ponavljajoči se dialogi. Ampak občutek pustolovščine pa je res izjemen. Obliviona in dalje ne morem sodit, nisem igral. @Gatsu, ti ga očitno beefaš s to varianto slow-paced pustolovščin, kjer si večino časa sam v pustinji . Tudi Breath of the Wild ti ni tako všeč kot večini ostalega foruma Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Hernire reče pred 25 minutami: Morrowind je genialna igra. Sem jo prvič igral leta 2020 ali nekaj takega, nimam zdaj beležke pri sebi, pa mi je bil TOP. Seveda je janky, sploh prvoosebno pretepanje, ki vizualno daje vtis, da je real time, v ozadju pa se rola kocka, je naporno. Plus ponavljajoči se dialogi. Ampak občutek pustolovščine pa je res izjemen. Obliviona in dalje ne morem sodit, nisem igral. @Gatsu, ti ga očitno beefaš s to varianto slow-paced pustolovščin, kjer si večino časa sam v pustinji . Tudi Breath of the Wild ti ni tako všeč kot večini ostalega foruma Sandbox igre mi od nekdaj niso sedle. Zeldo so mi pa totalno kastrirali in očitno ne bo nikol več metroidvania style progressiona v teh igrah... Mrbit pa tud Nintendo naredi kak remake končno in dobimo next gen Zeldo OOT. Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Vsaj kak rerelease bi lahko naredili. Kaj jih pa stane ponovno izdat nek Zelda pack za vse obletnice, ki so bile, kamor bi dali vse Zelde do Twilight Princess WiiU remasterja y.y Dobesedno free money Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 GTFO z njihovimo cashgrab emulator+rom bullshiti Gimme proper remake jebemti. Kupim Switch 2 day1 če bi naredli Zelda OOT remake. 3 Navedek Povezava do prispevka
Kamahl Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Da se ne lažemo je morrowind ene 10x boljši ko uporabiš community mode, kateri dejansko naredijo igro. Vrjetno bo pri starfield enako. Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 (urejano) Gatsu reče pred 18 urami: Men ni blo nikol jasno zakaj so Elder Scrolls igre tako popularne. Skyrim sem parkrat namestil in začel igrat a nikoli prišel dlje od 5 ur. Enostavno nimajo nič kar bi me vleklo naprej combat mi je trash, interface za bruhat, lore kr neki, vsaka luknja k jo najdeš je copy paste prejšnje. Ves svet levela s tabo. NPCje nezapomnljivi itd. Če zadevo primerjam z npr Witcher serijo je to ko noč in dan. Tole. 27. september 2023 uredilo bitje fric Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 (urejano) Meni so bile vsi "moderni" Bethesdini ES/Fallout spili karnekaj oz. nek basic bitch RPGji. Nikoli se nisem drkal z modi in sem igral vanilla verzijo. Folk pa ves masten, ko pride ven nov del. Bethesda je pa itak ze od vedno nesposobna dat ven nek normalno delujoc spil. 27. september 2023 uredilo bitje Paljo Navedek Povezava do prispevka
Tijuana Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 Hernire reče pred 1 uro: Vsaj kak rerelease bi lahko naredili. Kaj jih pa stane ponovno izdat nek Zelda pack za vse obletnice, ki so bile, kamor bi dali vse Zelde do Twilight Princess WiiU remasterja y.y Dobesedno free money Windwaker HD ter Twilight Princess HD me čudi, da ni bilo že kak WiiU port. To je paja izi money dobrih 5 milj prodanih na špil. Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 27. september 2023 Share Objavljeno 27. september 2023 No jaz lahko še ta desetič napišem, da mi je bil Fallout 3 ob izidu res hud špil, potem ko se enkrat odpre (nimam pa pojma, kako se je kej postaral, ker je vmes prišlo par res izjemnih open world špilov). Proper remasterano retail izdajo F3 + F:NV kupim ko šus, no questions asked. 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.