Skoči na vsebino

[multi] Hogwarts Legacy


TheToon

Priporočeni prispevki

Ko sem malo razmišljal je Warner Bros financiral dosti enih večinoma safe, a kvalitetnih licenčnih 4/5 špilov.

 

Arkham series, Shadow of War/Mordor, Injustice 1&2, Mad Max in zdej še Hogwarts Legacy. Glede na to kak drek smo včasih dobival, je to za zadnje 15 let kar v redu track record, razen ti live service špili a la Gotham Knights.

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 16 minutami:

Seveda niso dobro narejeni :D Copy/paste... Merlin trial na vsakem koraku in ko prideš do njega, ga lik vedno znova komentira "ooo what a pleasant surprise, Merlin trial". Na metli raje sploh ne castajte "revelio".

 

Par Merlin trialov naredite, da se vsaj nekoliko poveča inventar, potem pa kar s prve (ne glede na statse) takoj prodajat zelen in moder gear. Ne bo težav z inventarjem in še keš pade v žep. 90% (po moje še več) loota je brez vsakršnega pomena in da bi šel pucat markerje iz zgornje slike za to, da dobim common rokavice, ki so 15x slabše od trenutnih? :)

Men pa bi bilo škoda, če bi kar tako skipal triale (in tudi druge reči, ki se ponavljajo). Ene par teh ugank mi je bilo res dobrih in mi je to bil dovoljšen razlog, da sem dodatno raziskoval ikonice. Je pa velika večina res brezveznih. O tem ni dvoma.

Pa to kar praviš glede loota se 100% strinjam. Nagrajevanje igralca je res precej slabo izpeljano.

 

Vsi treasure hunti in uganke v gradu so mi bili res zakon. Če bi igra imela več tega, namesto copy paste temnic in bandit kampov, bi bil veliko bolj vesel. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Ja, tiste 4 trofeje, kjer moraš priti do map chamberja kot študent vseh hiš, je bedarija, da ni večje. Sicer ne bi smelo vzeti veliko časa, sam to je lahko fun samo true HP nerdom imo. :D

Je pa res, da ima vsaka hiša svoj unique quest. Edino za tole mi je malo škoda.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Meni ima boljše izveden svet. Več pozornosti posvečene podrobnostim in postavitvi elementov v open world (da ne govorimo o gradu). Valhalla mi je recimo delovala, kot da bi bilo pol stvari proceduralno generiranih. Verjetno tle igra vlogo predvsem večji scope ACja.

Podoben feeling boljše sestavljenega sveta sem imel pri kakem Ghost of Tsushima ali RDR2, slabega pa pri Spidermanu in zgoraj omenjeni Valhalli (Origins in Odyssey nisem igral).

 

Mi ni pa zadeva spet neki hudo boljša no.

Hoghwartsu bi dal neko švoh 8ko, Valhalli pa švoh 7.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Hogwarts je meni tam nekje 85. Ne bom ponovno preigraval tko kot sem Spideya in GoT, DLC bom pa kupil sigurno. 

 

Lite open world špil s solidnim combatom, dobrim explorationom(v gradu), kateri ne dopizdi niti po 40tih urah.

 

Absolutno boljši od Odyssey in Valhalle.

 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Se strinjam svet je neprimerno bolj dodelan in zanimiv. Boljsi questi. Side questi, uganke so uganke in igro dejanskom igram in je nisem zbrisal po parih urah. To je zame razlika.

 

Je pa zal res opazen ubisoft princip dodatnih stvari za delat. Kot da so imeli v planu samo Bradavicarko z Hogsmade in Forbbiden forest, potem pa so sli na silo sirit juzneje. Severni del in obrobje Bradavicarke je ful dodelano.

 

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 minuto:

Lite open world špil s solidnim combatom, dobrim explorationom(v gradu), kateri ne dopizdi niti po 40tih urah.

Se strinjam. Zaradi tematike mi je bolj všeč od ostalih lite open world igric, npr. Spider-Mana in podobno, v vakuumu pa je solidna igrica z v gradu in bližnji okolici zelo dobrim explorationom

 

Dober del igrice mi je 8/10, ampak dlje ko igram, več je nekega bloated map shita in dejstvo je, da exploration ni tako zanimiv, južneje ko greš :D, tako da mi kot vsota vsega pade nekje na 7/10, še vedno zelo dobro skratka

 

 

Povezava do prispevka

Men je poleg sveta vsec tudi, da so questi/side content mal bolj raznoliki in ni skos sam combat (sicer ga je za harry potter igracko se zmeri prevec) + collectables.

 

Ceprov je vecina ugank lahkih, je dokaj zabaven change of pace + raziskovanje. Tut player housing ni tok napacn, razn to da mors fakin cakat, da se scraftajo potioni mi je dosadno. Mogoce k mam sam eno mizo.

 

Ranged combat je imo tut dost solidno izveden, mi gre pa na kurac, da ni neki ful fluiden, ker mors usaj na hard skos dodgat/blockat zarad stevila mobov, k jih tepes naenkat + da preklaplanje spellov je precej nerodno in potrebno kljub 4im setom (2 mam za combat, 1 za utility, 1 za ostalo), ce nimas v main buildih spellov k jih rabs za uganke/velke mobe.

 

Je pa vecina RPG elementov totalno v kurcu tut napram podobnim spilom. Npr dialog treeji, talenti, gear, main story itd.

 

Me pa za razliko od zadnga AC, k sm igral (Origins), po 25 urah se zmeri vlece nazaj igrt, kljub temu da nism bil lih na harryjezakon.

uredilo bitje zasledovalec
Povezava do prispevka

Za dvojko bi predvsem predlagal, da skinejo bloat, 95 merlin trialov je preveč.

 

Svet je daleč premajhen za toliko open world nalog. Revelio na metli razkrije čez 20 ikon kamorkoli obrneš kamero. 

 

Razumem željo, da ima igralec VEDNO nekaj za delat, ampak ni treba met aktivnost vsakih 30m.

 

GoT ima razdalje med aktivnostmi glih pravšnjo. 30sec do minuto jahanja, eto nekaj novega. V HWL je to 10 sec. 

Povezava do prispevka

Vse je v tem kako zamaskiraš nabiralništvo.

 

Če ti je igra sestavljena kot Excel tabela, kjer delaš kljukico po vsaki aktivnosti, boš dobil renome Ubi nabiralnice.

 

Če pa to uspeš zamaskirati v "seamless exploration", kot to uspejo pri Zeldi in ER, si kar naenkrat pihljaj svežega zraka. 

 

Enim uspe, drugim ne. 

 

AC dobi ogromno sranja glede tega, in prav tako. Hkrati pa imajo v zadnji trilogiji jebački mode, kjer ti quest samo da namige kje se nahaja cilj. Narejeno je super, če bi to dal v igro bilokdo drug bi jim pušili kurce, tko pa vemo, da je igra itak potamalem 80h dolga, pa nam se ne da podaljševat že tko dolge vsebine z dodatnim iskanjem.

Povezava do prispevka

Aja, čisto pozabil na pomanjkanje klasičnih Zelda dungeonov, to je bil tudi velik minus igri.

 

Drugače je BOTW ena najboljšig iger ever, ker jim je uspelo ustvariti tako dober open world, kjer te je na vsakem koraku zamotil kak zanimiv POI. Elden Ring je recimo perfektno kopiral to filozofijo.

Povezava do prispevka

Ocarina of Time ima še vedno najbolj popolno Zelda izkušnjo men. Še danes epic dungeoni. Top5 špil ever pa ne zarad nostalgije ker sem ga prvič igral na 3ds. Tko da pomanjkanje takih stvari mi bo vedno mal kritika za BOTW. Pa tista gnila mehanika za uničevanje orožij.

uredilo bitje Gapi182
  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

sem si tole naložil in je tako kot me je bilo prej strah, na mojem pcju dela počasi in štekajoče tudi na najnižjih nastavitavah. Sicer res nimam nekega ornk PCja (ne špilam ravno veliko), ampak vseeno mi večina špilov kar jih poskusim dela brez večjih težav.

 

Vi vsi špilate na konzolah, ali ima kdo tudi težave na PCju? Je možno da bo kakšen popravek, ki bo to optimiziral (kot berem ima kar veliko folka težave a PCju, tudi če imajo ornk mašine) al mi ostane samo da počakam na takrat ko si nabavim nov komp....

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...