Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Weraziel reče pred 22 urami:

A ni bolš da pridejo mal bližje skp 3, 4 pričakovani špili pa da pol v miru igraš. Če bi vsak mesec izhajali Horizoni in Elden Ringi bi folku dosadil, fun je lih zato, ker takih špilov ni zares na pretek.

 

Ovi fantazijski špil z neko črnko izgleda kul drgač, to kmalu izide

 

Ne ni boljš ker sem igral najprej en teden HFW pol pa 4 tedne ER in se mi je vseskup mal zagabilo ker sta obe igre tako dolgi :D  Imam veliko raje da je vsak mesec en must play naslov ko pa da uletijo vse naenkrat pol pa pol leta nič. Forspoken pa men iz trailerja v trailer slabš zgleda tako da mi zaenkrat dol visi za tist špil. 

Povezava do prispevka

Ko ravno pozabiš na ta čuden scam al whatever je Abandoned fašeš kar 2 intervjuja v kratkem času lol. 

 

 

 

Sicer ne mislim gledat tega ker sem tole stvar sprejel za NIČ dokler ne postane nekaj konkretnega  ampak vseeno zanimivo da spet na plan vlečejo tole zgodbo.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 5 urami:

Sicer ne mislim gledat tega ker sem tole stvar sprejel za NIČ dokler ne postane nekaj konkretnega  ampak vseeno zanimivo da spet na plan vlečejo tole zgodbo.

 

Hasan se je sam ponujal in klical vse če so za eno reklamco.

Baje je zmanjkalo dnarja...

Povezava do prispevka

We are pleased to announce that we will remake the iconic Max Payne and Max Payne 2: The Fall of Max Payne, in a new development agreement with Rockstar Games.

https://news.cision.com/remedy-entertainment-oyj/r/remedy-entertainment-enters-agreement-with-rockstar-games-for-new-max-payne-1-2-project,c3540823

MAX PAYNE 1+2 remake details from the PR

- standalone title (1+2) - developed for PS5, XSX/S and PC using the Northlight Engine (Control) -

budget has the same size as "a typical Remedy AAA production"

- financed by Rockstar Games

- currently at "concept development stage"

uredilo bitje fric
  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 3
Povezava do prispevka

Fajn novica. Čeprav v rimejke ne verjamem - tudi v tega ne -, je dobra priložnost za kako nadaljevanje. Love it or hate it, Max Payne 3 je bil prototipna akcijska igrica, kakor sem si želel, da bi jih še kaj bilo, prav podobna scena kot Uncharted za akcijske avanture je MP3 za pure shooterje. Ne maram streljanja v igricah, ampak tam je bilo res dobro narejeno. Škoda da posnemovalcev praktično ni. Ali je shooter bolj fantasy tematike ali pa nek online shit. Max Payne 3 pa je res old school SP Die Hard-like igra.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 1 uro:

Fajn novica. Čeprav v rimejke ne verjamem - tudi v tega ne -, je dobra priložnost za kako nadaljevanje. Love it or hate it, Max Payne 3 je bil prototipna akcijska igrica, kakor sem si želel, da bi jih še kaj bilo, prav podobna scena kot Uncharted za akcijske avanture je MP3 za pure shooterje. Ne maram streljanja v igricah, ampak tam je bilo res dobro narejeno. Škoda da posnemovalcev praktično ni. Ali je shooter bolj fantasy tematike ali pa nek online shit. Max Payne 3 pa je res old school SP Die Hard-like igra.

 

Jap, Max Payne je bil lih korak v pravo smer kar se gameplaya tiče. Max Payne 1 in 2 sem preigral po večkrat, samo me bolj vleče najnovejšega igrat, ker se ti ne zgodi, da te čakajo za vogalom in se moraš potem na pamet učit kje je kdo, zato ker so malo pretiravali z zasedami za vogali. Ajd, to je bolj v enki problem kukr v dvojki, sam vseeno. V souls špilih to gre, tu pa ne.

 

Naj naredijo isto zgodbo v novem pogonu, sem pa zagovornik cover systema, ker če bodo vsi samo stali v prostoru pa se streljali bo izgledalo čudno v letu 202*, isto bo pa čudno če bo to nasprotnik lah počel, ti pa ne. Dodaj še destructable okolico, da ne moraš samo čizat s coverjem cel špil, da te prisili v stalno akcijo, pa je to to.

Povezava do prispevka

Hja, samo pomisli kje so bli leta 2001 tretjeosebni shooterji? Če se prav spomnim, so Max Payne že leta 99 kazali, tako da koncept bullet time-a so imeli že takrat, zdej če primerjam ostale 3rd person shooterje takrat, pa bom štel svašta kar se lah spomnim

Tomb Raider je bil prvi big korak

MDK 1 in 2 sta bla zakon špila

 

Duke Nukem: Time to kill, Heretic 2, Syphon Filter, Messiah, Heavy Metal: FAKK2, American McGee's Alice, Oni, ostali Tomb Raiderji tistega časa ... nič od tega se ne more primerjat z Max Paynom, pa se nekatere od teh špilov lepo spominjamo

 

Tud GTA3 ni bil ravno znan po dobrem streljanju, Max Payne 1 je pa to v nulo zadel. Tako da bi rekel, da za leto 2001 nam je vsem dropnil čeljusti, takrat smo mulci še vedno radi nažigali Doom 2, Quake in Duke Nukem 3D, MP1 se prou spomnim, da smo igrali prvič na nekem rojstnem dnevu, tud grafično se nam je zdel ful jače kukr Alice al pa MDK2

Povezava do prispevka

Verjetno sta se prva dva Max Payna res slabo postarala (nisem ju igral vsaj 15+ let), sploh glede na to, kako se je žanr third-person shooterjev spremenil in napredoval v vsem tem času. 

 

Se mi zdi, da stari FPS-ji pogosto vseeno obdržijo nek tak old-school retro vibe in je zaradi drugačnosti in dobrega level dizajna top predstavnike še vedno užitek igrat. Ostareli tretjeosebni 3D shooterji in akcijski špili vseh vrst iz zgodnjih 2000-ih so pa malo bolj kisla, lesena izkušnja.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...