Skoči na vsebino

Trenutno igram [11/2023]


Priporočeni prispevki

Hernire reče pred 1 uro:

Torej priporočaš? :D 

Ma ja, sicer je je konec ravno ko zares padeš not (sej je mišljeno da delaš rune). Če omenim še minuse:

- razni atributi, ki naj bi bili izbira, v kaj se zpecializiraš, kle niti niso, moraš nabildat skoraj vse in malo izgubi smisel, ni gradnje identitete

- če hočeš optimalno igrat lahko zelo na easy abusaš sistem tako da sprejemaš čimveč izzivov. Recimo nekomu ukradeš ključ od vrat, za kar dobiš "xp", pol greš do teh vrat in imaš več opcij kako vdret, za vsako dobiš xp, če pa uporabiš ključ dobiš kurac. Tako da vsakič se ti splača nekje dobit ključ in ga ne uporabit.

 

Se vidi da je vložil dosti časa v "combat" system, ki deluje dokaj uravnoteženo, ker je mešanica odločitev in sreče, ene druge stvari so pa malo na hitro.

Povezava do prispevka

Začel z igranjem starfielda, sprva sem ga zagnal in tko po 1 misiji sem bil že uno, ma jebeš to neki mi ne potegne, 2 dni kasneje sem se spet lotil zadeve in zdaj mi je pa že bolj užitno. Enkrat, ko sem prišel ven iz začetnega planeta, kar nekak vidim potencial :D Edino hoardanje itemov mi gre spet na živce, navajen pobrat vse kar vidim in sem 99% časa na max obtežitvi :D 

Povezava do prispevka

Jusant je rest lustna, predvsem mehanika plezanja, kjer z L2/R2 nadziras oprijemanje vsake roke posebej. Vmes roko lahko tud spocijes, jo streses....v glavnem se spomnim se da bi blo se kje plezanje tko dobro narejeno.
Ostalo je pa klasicen indy game s stilizirano grafiko in nicesar drugim razen par razlicnih colectiblov in logov, skoz katere spremljas zgodbo.  
Lahk recemo kr vertical walking simulator :)
Ampak je kul izkusnja.

Povezava do prispevka

Sem se prebil skoraj do konca Uncharted 2. Jaz ne razumem zakaj je to masterpiece. Puzzli so otročje lahki in dolgočasni, plezanje je ponavljajoče in annoying as fuck, skoz moraš iskat samo kam lahko skočiš in igra naredi vse sama, roke se lepijo kamor je treba, streljanje je totalno primitivno, po vsej zgodovini streljačin smo šli nazaj v leto 1990 glede tega I guess, AI je brezvezna, majhen nabor orožij in še manjši nabor sovragov. Kaj še ostane? Lokacije, ok, kul, akcijske sekvence kot tisto ko skačeš po tovornjakih? Ok I guess, ma nisem lih svršaval. Najbolj mi je lame ko je igra res friendly na polno, hočem za foro zakorakat v prepad in se lik sam obrne in lepljive rokice so že na delu, nikoli ni tight ali kej ful zajebano, skoz te vodi za roko, autosejvi so ful pogosti itd. itd. itd., pol pa te hoče neki strašit kao "oh ne, most po katerem tečeš se bo podrl!". V vseh teh kao scary momentih sem se počutu absolutno varno, kot obvit z vatico, da se mi v tem gejmu me more nič zgodit, ali pa da bi neki pričakoval od mene in moram bit ready. Res evo ne spomnem se kdaj sem nazadnje igral tok beden špil. Pa še zgodba je prav otročja, mislim po vseh indiana jonesih in tomb raiderjih rabimo še eno tako isto zgodbo o iskanju artefaktov, betrayalih stereotipnih negativcev? Prav 2/10 špil, kdorkoli mu da več nima pojma o ničemer v lajfu.

uredilo bitje Vse_je_najslabse
  • Račka +1 1
  • Trol 2
Povezava do prispevka
seattle reče pred 9 urami:

Jusant je rest lustna, predvsem mehanika plezanja, kjer z L2/R2 nadziras oprijemanje vsake roke posebej. Vmes roko lahko tud spocijes, jo streses....v glavnem se spomnim se da bi blo se kje plezanje tko dobro narejeno.
Ostalo je pa klasicen indy game s stilizirano grafiko in nicesar drugim razen par razlicnih colectiblov in logov, skoz katere spremljas zgodbo.  
Lahk recemo kr vertical walking simulator :)
Ampak je kul izkusnja.

Podobno plezanje je v Climb 1 in 2, ki sta VR naslova. Tam je plezanje bolj fizično naporno, ampak podobno dolgočasno.

Sicer gre za luškano zadevo, sam sem pričakoval malo več za trud, ki ga vložiš v plezanje kot pa zgolj list papirja na vsake toliko.

Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse reče pred 13 urami:

Sem se prebil skoraj do konca Uncharted 2. Jaz ne razumem zakaj je to masterpiece.

.

.

.

Prav 2/10 špil, kdorkoli mu da več nima pojma o ničemer v lajfu.

Primerjaj z ostalimi akcijskimi, cinematičnimi špili tistega časa (ali prej) in boš lahko razumel zakaj je bil Uncharted 2 zelo hajpan. Nihče ni bil sposoben spacat tako cinematične izkušnje. Tudi glede na enko je kr velik napredek.

 

Je pa totalno popcorn izkušnja in nisi lih odkril nič novega s tem, ko si rekel, da je vse zelo simplistično. It's kinda the point, buddy.

  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Tintin: Cigars of the Pharaoh. (PC)
Res všečno! Ena taka bolj ali manj na easy risankasta igrica; sploh pa zato, ker so mi  Tintin stripi že od nekdaj zakon.  V bistvu mi je igra tudi vsaj en nivo boljša kot predhodnik Secrets of the Unicorn.

cigare.jpg.4afb4d27cbb34d47491d922c08903700.jpg
 

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

terminator: Resistance

3/10

Terminator_Resistance_AL_SS_09.original.

Šokiran sem bil kako basic je ta igra. Po celi črti daje občutek kot, da je 15 let star špil, ki je bil pozabljen ob izidu.

Nekako tako kot ekstremno opipan fallout, oz. v dodatku kot CoD. Pač ne ve kaj bi bil.

Zmetali so skupaj vse sisteme, ki jih pozna generacija 40+, ekstremno poenostavili in upali, da bo ta folk, ki je zadnjič videl igro v prejšnjem tisočletju obujal spomine na filmski soimenjak. Zgleda kot nek obvikendski home project.

Povezava do prispevka

(Tole sem hotu napisat v indie zakladnico, pa mi ne vem zakaj samo tista tema neki zajebava z odgovarjanjem)

 

Spilam Chants of Sennaar. Mislim da sem na cirka polovici. Nisem se videl omembe tega spila tule. Cudno, ker je bomba.

 

Brez kaksnega pravega uvoda se znajdes v nekaksnem babilonskem stolpu, kjer po nadstropjih zivijo ljudstva, vsako govori nek svoj jezik in med sabo se ne razumejo. Na tebi je, da desifriras jezike in tako prebivalcem stolpa pomagas, da se bodo med sabo razumel.

 

To izgleda tako, da hodis po kar velikih mestnih cetrtih, beres razne tekste in poslusas govor ljudi (to izgleda nekako tako, kot ce bi bral hieroglife ali arabscino), in na podlagi cluejev iz okolja (kontekst uterance, slike ob tekstu, itd) pocasi razvozlavas pisave. Carski momenti so, ko recimo dojames, kako se razlicni znakci med sabo povezujejo, ali pa ko dojames foro jezika in lahko ze iz oblike znakca ves, ali gre za glagol/samostalnik/kraj, ali pa kako deluje mnozina/zanikanje.

 

Ko posumis, kaj bi dolocen znakec lahko pomenil, si to lahko zabelezis v spilu (sicer pa je to spil, ki kar klice po uporabi fizicne belezke), ko pa se ti neznanih znakcev nabere, dobis moznost, da jih dodelis slikam (ma kurac, ne znam razlozit, bom nalepu spodej video). Posledicno je golega ugibanja precej malo, ker je kar veliko opcij in moras za velik procent znakov biti kar fix, kaj pomenijo, preden gres ugibat ostale.

 

Vsak stuk stolpa ima svoje ljudstvo in s tem svoj jezik, tako da po vsakem nivoju zacnes z desifriranjem naslednjega jezika iz nule. Sem in tja najdes kaksen "kamen iz rosete" (torej dvojezicen tekst), kjer ti zelo prav pride poznavanje prejsnjih jezikov (za napredovanje ne rabis jezikov razvozlat 100%). Zelo carska stvar je tudi, ko mors tolmacit med dvema jezikoma, torej prevajat direkt iz enega v drugega. 

 

Ne vem kolk je tole moje pisanje smiselno, upam pa da se razbere, da me je spil navdusil. Priporocam zelo :)

 

 

 

  • Račka +1 6
Povezava do prispevka

Chants sem omenil jaz, ko je ven uletel demo. Mislim, da v Indie zakladnico. Jo sicer še imam na wishlisti, ampak definitivno pade. Me veseli, da ne bo prezrta. Špil je bonbona. Vsekakor špil, ki bi iz @Galko izvlekel mladost in bo z veseljem ves letošnji dobiček sprašil za nakup zvezkov, kamor bo vestno zapisoval ugotovitve, ki jih bo odkril v špilu. Tudi take, ki s špilom nimajo nič (kdaj ga zaboli glava med tuhtanjem; koliko prenese trtica, ko nepremično sedi in ždi v uganko... :))

uredilo bitje Gogy
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Edina asociacija, ki jo dobim ob Chants je odlična Heaven's Vault, ki je sicer bolj ali manj klasična pustolovščina, ampak tudi tam si (v neki meri) odkrival pisave. Še pomni kdo?
Vsekakor bo Chants ta vikend definitivno na sporedu. 

uredilo bitje DaCapo
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Scar reče pred 29 minutami:

Kaksen je Vault? Mam na wishlisti. Isto desifriras jezike, samo da je manj povdarka na tem?


Vault je bil meni res super. Malce mi je zamorilo edino tisto "letenje" z ladjico po tokovih v vesolju. Drugače pa ni kaj, res vredno preigravanja. Tudi nekaj različnih poti do konca je, tako da mogoče lahko preigraš celo večkrat. Dešifriranje hieroglifov je super in je skorajda glavni point igre, ampak ni kaj dosti komplicirano. Se mi zdi, da so avtorji ujeli res neko pravo razmerje v igralnem smislu (beri: ni zateženo in ni čisto easy; ravno dovolj zabavno da vleče in vleče..). 

uredilo bitje DaCapo
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ravno včeraj sem dobil en dislocirani predlog za Chants, potem pa se odpre ta debata. Nice, zvezde so se povezale :D 

 

Meni so kul take igračke. Prva tovrstna, ki sem jo igral, je bila Sethian, ki bi bila noro dobro, ampak je developer stisnil pičkico in v igro dal helping system, ki vse skupaj razvrednoti, potem pa še začel ghostat projekt, ki rabi nekaj bug fixov 

 

ss_deb853dcf54a606c731573541483c28d08cdb91a.600x338.jpg?t=1478711120ss_278f201e21792d4fe50b0438e30e05d12cf1d5e0.600x338.jpg?t=1478711120

 

Heaven's Vault je zelo prijetna uizi avanturica

 

Chants pa deluje konkretno bolj zajeban, sem pune hyped 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...