Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Vučko3 reče pred 29 minutami:

Boljse, da zaključimo prijateljski, ker tu se ne bomo strinjali :D

Sej zato sem dodal tl;dr disclaimer. Tle ful izpade kot, da bi rad neki bashal nioh na vsak način, sam to je samo moj Fromsoft fanboy obrambni mehanizem, k me naredi rednecka. Na konc dneva mi je izkušnja še vedno bila zelo dobra (ravno zaradi carskega fight sistema).

Ti si faking Iwo Jima veteran in ti  rade volje dam zadnjo besedo pri kritiki japonske gverile. :D

Povezava do prispevka

Ne vem če se ravno strinjam s tem R1 + dodge. Js sm v Elden Ringu uporabljal 3 različne weapone, večinoma ashes of war, ofenzivne in defenzivne. Potem imaš še razne iteme za uporabljat. Tam je več opcij za builde kot v MMORPGjih. Je pa res da nimaš pa nekih combotov. Sam to sta meni 2 različni kategoriji. Eno je hack and slash eno pa action RPG. 

 

Ima pa vsak po svoje prav. DMC ima meni res carski combat npr. Sam niso pa neki izvirni boss fighti. Načeloma sem zaradi teh iger sploh odkril nenamerno FromSoftware igre. Bloodborne mi je deloval po izgledu kot DMC, nisem niti bil fan Dark Sous iger takrat. Sam pač podoben vibe mi je deloval.

Povezava do prispevka

Glej, če mi nekdo ponudi izbiro kao "zdravo bosanac ka boš špilal, a bos bloodborne al bos nioh" bom reko, daj bloodborne i ne seri. To stoji noc in dan.

 

Ampak, jaz v zivljenju nisem 2x isto igro prespilal, nikoli. Tudi From iger ne razen Elden. Po drugi strani Nioh 2 več kot 300 ur. Toliko opcij je v igri, nisem jaz zmesan, da spilam isti kurac tak dolgo. Isto kot pri Monster hunter.

To je to, to hocem dopovedat, igra se lahko spila v neskoncnost, zato ker je poln kurac nacinov za špilat.

 

koneeeec

 

(grem Caelid pucat, dans sem na šihtu eno uro bral, kaj je priporočljivo za INT build)

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Vse kar sem omenil po moje zelo vpliva na combat. Raznolikost sovražnikov in njihovi move seti in primis. Pol imaš pa še nianse, kot so občutek inercije, damage output (stagger, stun, etc.), koreografija itd. Meni so vsi ti aspekti boljši pri Sekiru, Bloodborne, Elden Ring, kakor pri obeh Niohih, ki jima ostane "samo" raznolikost/globina combotov.

 

Boj v Nioh meni enostavno deluje na polno kičasto. Pa lahko bitsu naredi doktorat o tem kako moraš igro igrati vsaj 300 ur do ng++++, da lahko izkusiš pravo igralnost in zares uživaš. :D

 

tl;dr

okusi d00h :D

 

Imaš prav. Zgoraj sem se slabo izrazil in sedaj popravil. My bad.

Ne mislim, da mi je boj v celoti boljši boj pri Niohu. Samo del slednjega je bolj kompleksen, kar ga pa za moje pojme ne naredi boljšega.

 

Kaj sem zamudil? :D 

 

Ej, jaz sem že dolgo mnenja, da naj igra kdo tisto kar mu paše. Ne mislim nobenega prepričevat, kaj naj mu paše ali kaj naj mu bo boljše. 

 

Moja osebna izkušnja je bila, da sem po LETIH Soulsov/Froma bolj iz trme kot česa drugega zalaufal Nioh1 in se imel, na lastno presenečenje, zelo dobro. Pol pa še prvič zalaufal dvojko in se imel še bolj fajn, sploh v endgamu. Izkušnje sem delil naprej. Zdaj pa če nekomu bolj dogaja kaj drugega, go for it. Sem pa rabil sam bistveno več napora mehanske in drugačne narave v temu, da sem končal Nioh2 kot v Soulih. Enkrat sem tudi že omenil koliko je dejanskih ifrejmov v eni ali drugi igri (kot tudi v MH). Pol pa ko enkrat zaobvladaš stance switching, ki fluxe, weapon swap combote pa sploh si na drugem nivoju.

 

Bi pa samo omenil, že ki je govora o Sekiru, da se Sekiro (ki ga tudi sam obožujem!) zelo dobro in učinkovito da preigrat (brez bella in z Kurotom) tako, da spammaš gumb za deflect in ti buffer šteje kot uspešen parry. Zdaj si s to informacijo naredte zaključke, ki jih hočete.

 

Sam sem mnenja, da je boj v Nioh2 tehnično nad Fromovimi igračkami, izkušnja na NG++ ciklih in edngamu pa konkretno in občutno boljša/bolj globoka.

Kar pa ne pomeni, da je to boljša igra, bolj zabavna igra in ZLASTI da kdorkoli ne sme biti drugačnega mnenja. Ta zadnje upam, da je sicer samo po sebi umevno, ampak že ki se me omenja raje poudarim tudi to.

Povezava do prispevka

Če je govora o Nioh, se po defaultu summona bitsuja. :D

 

bitsurugi reče pred 37 minutami:

Bi pa samo omenil, že ki je govora o Sekiru, da se Sekiro (ki ga tudi sam obožujem!) zelo dobro in učinkovito da preigrat (brez bella in z Kurotom) tako, da spammaš gumb za deflect in ti buffer šteje kot uspešen parry. Zdaj si s to informacijo naredte zaključke, ki jih hočete.

To je tudi meni bilo povsem nesmiselno. Čisto uniči risk reward mehaniko.

Kompromisi, ki jih moraš delati, če hočeš skill based igre približati masam. Po eni strani kul (za mase), po drugi pa slab priokus za folk, ki bi radi bili puristielitisti. Na srečo, se da igrati na "normalen" način. Spamanje parryja je za papke/začetnike. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Zelo dober pro-tip za fake težko igrico Sekiro. Mogoče jo grem zdaj dejansko igrati, seveda z brutalno zlorabo spemanja gumba. Ni ga lepšega kot ko dobiš brutalno pretežak špil, potem pa exploitaš mehanike v njem, da je lažji. Tako kot sem bil v Retrunal bolj pomirjen in srečen, ker sem vedel, da lahko v miru sejvam v igrici:wub:

Povezava do prispevka

Jaz sem bral ravno obratne znanstvene raziskave - da pleša pomeni alfa samskost, polna jajca semena, polno denarnico in inteligenco Luca Picarda.

 

Očitno je tu v znanosti enako kot pri jajcih, prvo so pisali da so slaba za zdravje, zdaj pa so pogruntali da so dobra. Morata brati bolje svežo znanost fantka.

Povezava do prispevka
Feget reče pred 2 urama:

Jaz sem bral ravno obratne znanstvene raziskave - da pleša pomeni alfa samskost, polna jajca semena, polno denarnico in inteligenco Luca Picarda.

 

Očitno je tu v znanosti enako kot pri jajcih, prvo so pisali da so slaba za zdravje, zdaj pa so pogruntali da so dobra. Morata brati bolje svežo znanost fantka.

A to je dobra stvar? 

Povezava do prispevka
vertov reče pred 1 uro:

A je že kej znano, kaj bo naslednji projekt Naughty Doga?

V razvoju je Last of Us Factions, kot pravi Tijuana, torej MP-based naslov, in Last of Us: Joel's Lost Chapters, ki je pa visual novel z Joelom v času srednje šole (torej pred apokalipso) in poskušanjem različnih stvari ter iskanjem identitete 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...