Skoči na vsebino

[multi] The Witcher 3: Wild Hunt


Gost

Priporočeni prispevki

nimious reče pred 1 uro:

Zakaj točno bi v 150+ urnem špilu hotu fajt, ki traja več k 10 sekund? Da bi lahko razvekel play-time na 300 ur?

pa sej v Elden Ringu tud večina fajtov ne traja več k 5-10 sekund, samo bolj morš pazit pa več variacije napadov (tvojih in njihovih) je

 

to je glavna razlika

Povezava do prispevka

Ma zapretiravati, kako je Witcher 3 combat slab, pa tudi ni treba. Fora je, da ne gre za nekakšno hack & slash igrico tipa Dark Souls, ki sicer ima spelle, vendar slednji zahtevajo pretežno dediciran build in tudi eno "roko" rezervirano za magic staff ali karkoli že. Dark Souls in podobne igrice se meni v prvi vrsti zdijo combat igrice in RPG v drugi vrsti, pri W3 pa je ravno obratno. Witcher ni dodge and slash type igre, pri Witcherju je treba meč in spelle ter potionse kombinirat bistveno bolj. Spellov in potionsov in podobne navlake je več in so bistveno bolj raznoliki kot v Dark Souls (ali celo Skyrimu, če smo že pri tem). Je pa res, da te igra nič kaj dosti ne seznani s tem bogastvom, to moraš preprosto nagruntat sam. Je pa velik minus, da v bistvu lahko vse fighte, tudi na visoki težavnosti, rešiš z dodge & slashom, pa da combat čisto nič ne napreduje čez igro, prvega Griffina lahko fightaš na pretežno isti način kot bosse v DLC-ju. Plus vizualni response na tvoje napade je res obupen, kot da bi gledal akcijske figrice iz otroštva, kako se fightajo. Skratka, ne gre za nek brilianten combat system, ampak je čisto OK, vsekakor dovolj OK, da igra ostane mojstrovina, ker če bi imela zares zanič kombat, potem Witcher 3 ne bi morala biti 8+ igrica, ker za 8 ali več mora igra vse elemente imeti vsaj solidne. Pa s tem, da jaz sprva nad Witcherjem 3 sploh nisem bil tako navdušen, ko sem popucal osnovno cono sem bil like "konjzolaši spet zametili s previsokimi ocenami, tole je 7/10", ampak pol ko prideš v osrčje igrice mi je ocena gladko zrasla. 

Povezava do prispevka

dejmo tko rečt, mogoče je mal preveč samodejen boj. pač lah klikaš in zehaš zraven, premagaš nasprotnika, Geralt samodejno že tolče po naslednjemu

 

sej js sm drgač itak big fan Witcherja 3, to je moj The Witness, moj Dark Souls 1, špil k ga vedno priporočam komurkoli, samo vseeno bi se dal ta boj malo fixat/prilagodit. Mogoče sem pa samo že tolikokrat preigral, da si želim neko spremembo. Bi bil vesel, če bodo res še tako naprej napredovali z vsakim Witcher špilom, vsaj kar se boja tiče

 

prav tako ima Elden Ring ful boljše jezdenje, samo to niti ne moti toliko

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 1 uro:

Ma zapretiravati, kako je Witcher 3 combat slab, pa tudi ni treba. Fora je, da ne gre za nekakšno hack & slash igrico tipa Dark Souls, ki sicer ima spelle, vendar slednji zahtevajo pretežno dediciran build in tudi eno "roko" rezervirano za magic staff ali karkoli že. Dark Souls in podobne igrice se meni v prvi vrsti zdijo combat igrice in RPG v drugi vrsti, pri W3 pa je ravno obratno. Witcher ni dodge and slash type igre, pri Witcherju je treba meč in spelle ter potionse kombinirat bistveno bolj. Spellov in potionsov in podobne navlake je več in so bistveno bolj raznoliki kot v Dark Souls (ali celo Skyrimu, če smo že pri tem). Je pa res, da te igra nič kaj dosti ne seznani s tem bogastvom, to moraš preprosto nagruntat sam. Je pa velik minus, da v bistvu lahko vse fighte, tudi na visoki težavnosti, rešiš z dodge & slashom, pa da combat čisto nič ne napreduje čez igro, prvega Griffina lahko fightaš na pretežno isti način kot bosse v DLC-ju. Plus vizualni response na tvoje napade je res obupen, kot da bi gledal akcijske figrice iz otroštva, kako se fightajo. Skratka, ne gre za nek brilianten combat system, ampak je čisto OK, vsekakor dovolj OK, da igra ostane mojstrovina, ker če bi imela zares zanič kombat, potem Witcher 3 ne bi morala biti 8+ igrica, ker za 8 ali več mora igra vse elemente imeti vsaj solidne. Pa s tem, da jaz sprva nad Witcherjem 3 sploh nisem bil tako navdušen, ko sem popucal osnovno cono sem bil like "konjzolaši spet zametili s previsokimi ocenami, tole je 7/10", ampak pol ko prideš v osrčje igrice mi je ocena gladko zrasla. 

Boj je enostavno najslabši element igre. V igri, kjer se 50% časa bojuješ, je tole velik minus.

Koliko slab je, pa je stvar debate. Mene osebno ni motilo, ker sem vse skupaj dal na normal/easy (pozabil), da je bilo vsakega spopada čim prej konec. Pa to je bil pre Fromsoft ke_kit. Še preden sem preizkusil prave težkokategornike, sem vedel, da igram jajca.

So pa ostali vidiki igre tako nadpovprečni, da je kljub minusom še vedno mojstrovina.

 

Torej, popravil te bom. Kljub smeti bojevanju je igra še vedno mojstrovina, ne pa da boj pripomore k mojstrovini.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 11 minutami:

če ne morš pobirat na konju stvari kot v Elden Ringu

 

pol ko prešetam celo mapo pa itak samo še teleportiram naokoli

 

 

Ne vem... Sicer je že nekaj časa nazaj, ampak bi skoraj prisegel, da sem ziher več časa preživel na konju kot pa v samem kombatu. Vseeno so razdalje relativno velike do fast travel pointov. 

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 57 minutami:

Tolk resourcov je šlo v queste in dialoge, da so pozabili, da je to fakin igrca in je dejanski gameplay tudi pomemben.

 

Potovanje in boj v RPGju, koga boli kurac, sam da je Maričkin quest 15 korakov dolg in vmes prebereš in preposlušaš 40 strani povprečne poljske fantazije. 
 

 

RPG-ji niso zate, raje igraj Streetfighterje. 

Povezava do prispevka
Demogorgon reče pred 3 minutami:

RPG-ji niso zate, raje igraj Streetfighterje. 

Raje bi igral RPGje z dobrim gameplayem. Remaster bi bil kul da popravijo Roacha in combat, to je cel point.

 

Isti problem ima CDPR pri Cyberpunku. Boj je za 2/10, potovanje 3/10, so pa okoliš, dialogi in questi top.

 

Eurojank gon’ jank pač, ni to nič novega.

Povezava do prispevka

Sem ga dal na plejki dol, da bom lah tud sprobal zastonj update, ki pride čez mesec.

 

Vedno sem igral na kompu in moram rečt, da je to očitno bil narejen špil za tipkovnico in miško, pa tud FPSi so mal v kurcu med bojem, ni čudnega da komaj čakate "next gen update". 

 

Plus male stvari me motijo, da stopiš na konja z enim gumbom, z drugim pa greš dol. Elden Ring ima lepo L3 in to je to. Pa tud ne morm ugotovit kaj mi gre bolj na kurac, standard al alternative gibanje. 

 

Sej fajn je to, da sem dobil zelo poceni špil, samo je res veliko bolj janky na plejki kukr na kompu, tako da ne vem še če bom na plejki to igral.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 6 urami:

Tolk resourcov je šlo v queste in dialoge, da so pozabili, da je to fakin igrca in je dejanski gameplay tudi pomemben.

 

Potovanje in boj v RPGju, koga boli kurac, sam da je Maričkin quest 15 korakov dolg in vmes prebereš in preposlušaš 40 strani povprečne poljske fantazije. 

Dej pusti ti raje RPGje za folk, ki zna brati...

 

Je pa zanimivo kok folk pluva po combatu iz witcher 3jke, ob izidu je bil pa tudi ta aspekt prej cenjen kot grajan.

Povezava do prispevka

Hm, zanimivo. Dejansko mi je tole, kako nekateri tako vehemento ne marate boja pri Witcherju 3, zelo čudi. Dobro, morda nimam take širine pregleda nad sistemi bojevanje pri rpg-jih, kot veliko vas tukaj, ampak meni je bil boj dejansko prav kul. Posrečena kombinacije igralčevih sposobnosti in in-game nadgrajevanja lika, ki odklepa nove, boljše udarce, spelle ali zaščito, mi je povsem tipični rpgjaški pristop. Glede na to, da sem bil bolj pristaš poteznih rpgjev ali takih z aktivno pavzo, vsekakor pa ne akcijskih, me je presentilo, kako fajn se Witcher 3 igra, četudi nimaš baš nekih gamepad vihtečih veščin. Pa še boj je bil pogosto rpgjast v smislu prednosti/slabosti pošasti, tako da si pač moral malo pomislit, kako se lotiti boja. Plus užitek mi je bilo delati combote z uroki, alkimističnimi bomb(ic)ami in ustreznimi udarci z mečem. Pa tudi odzivnost lika mi je bila povsem v redu, je pa res, da sem šel na gibčnost in nizko zaščito: izmikanje, backstabanje, vmes pa spelli in/ali alkimija za kontrolo. V bistvu prav fajn. :D Da ne omenjam, da sem igral na Hard, in so mi boji imeli ravno pravšnjo težavnost (švical sem le pri nekaterih boss fightih pri obeh dlc-jih, nekatere sem moral kar precej ponavljati), če spretno lvl-upaš skille in nadgrajuješ opremo. Si ne predstavljam, kako je igrati na manjši težavnosti, saj potem postane špil walking simulator, odvzame ti zadovoljstvo ob nadgrajevanju opreme, pa tudi comboti postanejo nepotrebni. A ne postane potem vse skupaj dolgčas? Skratka, meni prav kul izvedeno in lepo dopolnjujoče z ostalimi elementi igre, ki temelji na kvestanju in zgodbi. Temnodušni ali hack-and-slash pristop bi v tem primeru uničil igralno izkušnjo.

 

Igral sem na gamepad, mogoče je tudi to razlika, ker v bistvu si res ne predstavljam, kako je sploh mogoče igrati na miško in tipokovnico.

 

Se pa strinjam, da je boj na konju obupen, kaj so mislili s samostrelom, mi pa tudi ni jasno. To so samo en nedokončan asset neki implementiral. 

 

Mi je prav hecno, kako nekateri skipate pogovorne sekvence, sedaj berem, da skipate še bojevanje, kaj še sploh ostane od špila potem, no? :D :P 

 

Eh, s tem ne mislim nobenega prepričevati, naj spremeni mnenje, le fascinanto se mi zdi, da vidim tako skrajna mnenja. Hej, kateri rpg – in to takile, tretjeosebni in s poudarkom na zgodbi, kot je The Witcher 3 – naj bi pa potem imel kul izvedeno bojevanje? 

 

uredilo bitje Flegma
Povezava do prispevka

Na mouse & keyboard je men neigrabilna, ker je treba drzat shift za heavy attack, pa consumabli majo cudne inpute as fuck. Z gamepadom je velik bolj naravno. Pa combat niso smeti, sj to je dejstvo. Ni na njem poudarek, to je res, kar pa ne pomeni, da je navaden dogshit. Men je zabavno brskat po bestiaryju za nasveti kako ubit tega in tega monsterja, se uciti, katere se da fajn parryat, spellov je glih zadost, da ni cluttered, samo mecevanje... Eni res govorite, kot da slabsega combat systema ni bilo se nikjer implementanega, ter raje pljuvate cez vse in se hvalite, kako ste spil obrnili na easy, picketine ene :D :D Tule combat zahteva glih pravo mero preucevanja enemyjev in kombinacij spellov ter potionsov. Ni samo na mecevanju poudarek, tut drugje je, kar se definitivno pozna, da to ni FS tip fajtanja in da vsi veterani Dark Soulsov tega univerzuma ne morate onanirat na Witcherjev combat, sj to je razumljivo. Ni tistga leta izsel Arkham Knight, ki je bil tako zbuggan in neigralen, da je njegov beden combat bil samo tip of the iceberg? Pa Skyrim: Special Edition, ki je po petih letih mel se vedno za en kurac fajtanje? Pa da ne omenjam Kingdom Come: Deliverance leto pozneje? Kaj pa fajtanje tam? Nihce nima pripomb?

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...