atomic Objavljeno 15. november 2022 Share Objavljeno 15. november 2022 Jest sem pri withcherju sicer znal pohvalit dobre stvari, a sem ga tudi precej precej kurcal. Zdej ko pomislim, bo to sigurno eden prvih tako dolgih špilov, katerega ga bom še enkrat preigral. Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 combat v w3 je res trash, zato je to tudi edina igra, ki sem jo kdajkoli igral na easy fajt se zacne, sek sek in je konec v desetih sekundah vse ostalo je vrhunsko, skoda izgubljat cas z bojem Navedek Povezava do prispevka
nimious Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Zakaj točno bi v 150+ urnem špilu hotu fajt, ki traja več k 10 sekund? Da bi lahko razvekel play-time na 300 ur? Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 (urejano) Jst sm igral na death March pa dvomim da mam 150+, skupi z dlcji, če je čez je verjetno zaradi idle-anja Pa sm use ? spucu, skupi s platino DM je mogoče zajeban na začetku ampak hmali rata tudi na DM easy 16. november 2022 uredilo bitje Me3do Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 nimious reče pred 1 uro: Zakaj točno bi v 150+ urnem špilu hotu fajt, ki traja več k 10 sekund? Da bi lahko razvekel play-time na 300 ur? pa sej v Elden Ringu tud večina fajtov ne traja več k 5-10 sekund, samo bolj morš pazit pa več variacije napadov (tvojih in njihovih) je to je glavna razlika Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Flegma reče pred 8 urami: Se mi zdi, da bolj hardcore bojevanje ne bi pasalo v špil. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Nihče ne pravi, da bi Witcher rabil Nioh ali ER boj, ampak mogoče, le mogoče če bi bil vsaj passable, ampak ni. Lesen in dosadan je. Po mojem bom remaster igral na easy ker eurojankerji ne znajo nardit normalnega boja pa da se jebeš. 3 Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Next gen witcher. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Ma zapretiravati, kako je Witcher 3 combat slab, pa tudi ni treba. Fora je, da ne gre za nekakšno hack & slash igrico tipa Dark Souls, ki sicer ima spelle, vendar slednji zahtevajo pretežno dediciran build in tudi eno "roko" rezervirano za magic staff ali karkoli že. Dark Souls in podobne igrice se meni v prvi vrsti zdijo combat igrice in RPG v drugi vrsti, pri W3 pa je ravno obratno. Witcher ni dodge and slash type igre, pri Witcherju je treba meč in spelle ter potionse kombinirat bistveno bolj. Spellov in potionsov in podobne navlake je več in so bistveno bolj raznoliki kot v Dark Souls (ali celo Skyrimu, če smo že pri tem). Je pa res, da te igra nič kaj dosti ne seznani s tem bogastvom, to moraš preprosto nagruntat sam. Je pa velik minus, da v bistvu lahko vse fighte, tudi na visoki težavnosti, rešiš z dodge & slashom, pa da combat čisto nič ne napreduje čez igro, prvega Griffina lahko fightaš na pretežno isti način kot bosse v DLC-ju. Plus vizualni response na tvoje napade je res obupen, kot da bi gledal akcijske figrice iz otroštva, kako se fightajo. Skratka, ne gre za nek brilianten combat system, ampak je čisto OK, vsekakor dovolj OK, da igra ostane mojstrovina, ker če bi imela zares zanič kombat, potem Witcher 3 ne bi morala biti 8+ igrica, ker za 8 ali več mora igra vse elemente imeti vsaj solidne. Pa s tem, da jaz sprva nad Witcherjem 3 sploh nisem bil tako navdušen, ko sem popucal osnovno cono sem bil like "konjzolaši spet zametili s previsokimi ocenami, tole je 7/10", ampak pol ko prideš v osrčje igrice mi je ocena gladko zrasla. 5 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 ++Čamir! Res me triggerajo te skrajnosti forumaških bratov. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 (urejano) dejmo tko rečt, mogoče je mal preveč samodejen boj. pač lah klikaš in zehaš zraven, premagaš nasprotnika, Geralt samodejno že tolče po naslednjemu sej js sm drgač itak big fan Witcherja 3, to je moj The Witness, moj Dark Souls 1, špil k ga vedno priporočam komurkoli, samo vseeno bi se dal ta boj malo fixat/prilagodit. Mogoče sem pa samo že tolikokrat preigral, da si želim neko spremembo. Bi bil vesel, če bodo res še tako naprej napredovali z vsakim Witcher špilom, vsaj kar se boja tiče prav tako ima Elden Ring ful boljše jezdenje, samo to niti ne moti toliko 16. november 2022 uredilo bitje Weraziel 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Weraziel reče pred 2 minutama: prav tako ima Elden Ring ful boljše jezdenje, samo to niti ne moti toliko Kaj ne moti? Jezdenje v Witcherju? To je mene najbolj razpizdevalo v Witcherju. Roach in njegovo zatikanje... Boj sploh ne toliko. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 večino časa jezdit ne rabiš, če nočeš, zato me ne moti toliko boj je pa vseprisoten Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Tolk resourcov je šlo v queste in dialoge, da so pozabili, da je to fakin igrca in je dejanski gameplay tudi pomemben. Potovanje in boj v RPGju, koga boli kurac, sam da je Maričkin quest 15 korakov dolg in vmes prebereš in preposlušaš 40 strani povprečne poljske fantazije. 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 U fak... Peš hodiš pri Witcherju Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 (urejano) Hernier reče pred 1 uro: Ma zapretiravati, kako je Witcher 3 combat slab, pa tudi ni treba. Fora je, da ne gre za nekakšno hack & slash igrico tipa Dark Souls, ki sicer ima spelle, vendar slednji zahtevajo pretežno dediciran build in tudi eno "roko" rezervirano za magic staff ali karkoli že. Dark Souls in podobne igrice se meni v prvi vrsti zdijo combat igrice in RPG v drugi vrsti, pri W3 pa je ravno obratno. Witcher ni dodge and slash type igre, pri Witcherju je treba meč in spelle ter potionse kombinirat bistveno bolj. Spellov in potionsov in podobne navlake je več in so bistveno bolj raznoliki kot v Dark Souls (ali celo Skyrimu, če smo že pri tem). Je pa res, da te igra nič kaj dosti ne seznani s tem bogastvom, to moraš preprosto nagruntat sam. Je pa velik minus, da v bistvu lahko vse fighte, tudi na visoki težavnosti, rešiš z dodge & slashom, pa da combat čisto nič ne napreduje čez igro, prvega Griffina lahko fightaš na pretežno isti način kot bosse v DLC-ju. Plus vizualni response na tvoje napade je res obupen, kot da bi gledal akcijske figrice iz otroštva, kako se fightajo. Skratka, ne gre za nek brilianten combat system, ampak je čisto OK, vsekakor dovolj OK, da igra ostane mojstrovina, ker če bi imela zares zanič kombat, potem Witcher 3 ne bi morala biti 8+ igrica, ker za 8 ali več mora igra vse elemente imeti vsaj solidne. Pa s tem, da jaz sprva nad Witcherjem 3 sploh nisem bil tako navdušen, ko sem popucal osnovno cono sem bil like "konjzolaši spet zametili s previsokimi ocenami, tole je 7/10", ampak pol ko prideš v osrčje igrice mi je ocena gladko zrasla. Boj je enostavno najslabši element igre. V igri, kjer se 50% časa bojuješ, je tole velik minus. Koliko slab je, pa je stvar debate. Mene osebno ni motilo, ker sem vse skupaj dal na normal/easy (pozabil), da je bilo vsakega spopada čim prej konec. Pa to je bil pre Fromsoft ke_kit. Še preden sem preizkusil prave težkokategornike, sem vedel, da igram jajca. So pa ostali vidiki igre tako nadpovprečni, da je kljub minusom še vedno mojstrovina. Torej, popravil te bom. Kljub smeti bojevanju je igra še vedno mojstrovina, ne pa da boj pripomore k mojstrovini. 16. november 2022 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 tomazek reče pred 36 minutami: U fak... Peš hodiš pri Witcherju če ne morš pobirat na konju stvari kot v Elden Ringu pol ko prešetam celo mapo pa itak samo še teleportiram naokoli 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Weraziel reče pred 11 minutami: če ne morš pobirat na konju stvari kot v Elden Ringu pol ko prešetam celo mapo pa itak samo še teleportiram naokoli Ne vem... Sicer je že nekaj časa nazaj, ampak bi skoraj prisegel, da sem ziher več časa preživel na konju kot pa v samem kombatu. Vseeno so razdalje relativno velike do fast travel pointov. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Sej ne pravim, da res nikoli nism bil na konju, samo večinoma res ne. Na konju se najbolj splača biti v Skellige, kjer res ni veliko zanimivih stvari za vidt, pomoje sem več uporabljal čoln kakor konja, ker mi je hitreje plus nič stamine ne porabi Navedek Povezava do prispevka
Demogorgon Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Buzzkill reče pred 57 minutami: Tolk resourcov je šlo v queste in dialoge, da so pozabili, da je to fakin igrca in je dejanski gameplay tudi pomemben. Potovanje in boj v RPGju, koga boli kurac, sam da je Maričkin quest 15 korakov dolg in vmes prebereš in preposlušaš 40 strani povprečne poljske fantazije. RPG-ji niso zate, raje igraj Streetfighterje. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 sej mu je ime Buzzkill, to vse pojasni Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Demogorgon reče pred 3 minutami: RPG-ji niso zate, raje igraj Streetfighterje. Raje bi igral RPGje z dobrim gameplayem. Remaster bi bil kul da popravijo Roacha in combat, to je cel point. Isti problem ima CDPR pri Cyberpunku. Boj je za 2/10, potovanje 3/10, so pa okoliš, dialogi in questi top. Eurojank gon’ jank pač, ni to nič novega. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Sem ga dal na plejki dol, da bom lah tud sprobal zastonj update, ki pride čez mesec. Vedno sem igral na kompu in moram rečt, da je to očitno bil narejen špil za tipkovnico in miško, pa tud FPSi so mal v kurcu med bojem, ni čudnega da komaj čakate "next gen update". Plus male stvari me motijo, da stopiš na konja z enim gumbom, z drugim pa greš dol. Elden Ring ima lepo L3 in to je to. Pa tud ne morm ugotovit kaj mi gre bolj na kurac, standard al alternative gibanje. Sej fajn je to, da sem dobil zelo poceni špil, samo je res veliko bolj janky na plejki kukr na kompu, tako da ne vem še če bom na plejki to igral. Navedek Povezava do prispevka
nimious Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Buzzkill reče pred 6 urami: Tolk resourcov je šlo v queste in dialoge, da so pozabili, da je to fakin igrca in je dejanski gameplay tudi pomemben. Potovanje in boj v RPGju, koga boli kurac, sam da je Maričkin quest 15 korakov dolg in vmes prebereš in preposlušaš 40 strani povprečne poljske fantazije. Dej pusti ti raje RPGje za folk, ki zna brati... Je pa zanimivo kok folk pluva po combatu iz witcher 3jke, ob izidu je bil pa tudi ta aspekt prej cenjen kot grajan. Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 fric reče pred 7 urami: Next gen witcher. Geralt bogdan Navedek Povezava do prispevka
Flegma Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 (urejano) Hm, zanimivo. Dejansko mi je tole, kako nekateri tako vehemento ne marate boja pri Witcherju 3, zelo čudi. Dobro, morda nimam take širine pregleda nad sistemi bojevanje pri rpg-jih, kot veliko vas tukaj, ampak meni je bil boj dejansko prav kul. Posrečena kombinacije igralčevih sposobnosti in in-game nadgrajevanja lika, ki odklepa nove, boljše udarce, spelle ali zaščito, mi je povsem tipični rpgjaški pristop. Glede na to, da sem bil bolj pristaš poteznih rpgjev ali takih z aktivno pavzo, vsekakor pa ne akcijskih, me je presentilo, kako fajn se Witcher 3 igra, četudi nimaš baš nekih gamepad vihtečih veščin. Pa še boj je bil pogosto rpgjast v smislu prednosti/slabosti pošasti, tako da si pač moral malo pomislit, kako se lotiti boja. Plus užitek mi je bilo delati combote z uroki, alkimističnimi bomb(ic)ami in ustreznimi udarci z mečem. Pa tudi odzivnost lika mi je bila povsem v redu, je pa res, da sem šel na gibčnost in nizko zaščito: izmikanje, backstabanje, vmes pa spelli in/ali alkimija za kontrolo. V bistvu prav fajn. Da ne omenjam, da sem igral na Hard, in so mi boji imeli ravno pravšnjo težavnost (švical sem le pri nekaterih boss fightih pri obeh dlc-jih, nekatere sem moral kar precej ponavljati), če spretno lvl-upaš skille in nadgrajuješ opremo. Si ne predstavljam, kako je igrati na manjši težavnosti, saj potem postane špil walking simulator, odvzame ti zadovoljstvo ob nadgrajevanju opreme, pa tudi comboti postanejo nepotrebni. A ne postane potem vse skupaj dolgčas? Skratka, meni prav kul izvedeno in lepo dopolnjujoče z ostalimi elementi igre, ki temelji na kvestanju in zgodbi. Temnodušni ali hack-and-slash pristop bi v tem primeru uničil igralno izkušnjo. Igral sem na gamepad, mogoče je tudi to razlika, ker v bistvu si res ne predstavljam, kako je sploh mogoče igrati na miško in tipokovnico. Se pa strinjam, da je boj na konju obupen, kaj so mislili s samostrelom, mi pa tudi ni jasno. To so samo en nedokončan asset neki implementiral. Mi je prav hecno, kako nekateri skipate pogovorne sekvence, sedaj berem, da skipate še bojevanje, kaj še sploh ostane od špila potem, no? Eh, s tem ne mislim nobenega prepričevati, naj spremeni mnenje, le fascinanto se mi zdi, da vidim tako skrajna mnenja. Hej, kateri rpg – in to takile, tretjeosebni in s poudarkom na zgodbi, kot je The Witcher 3 – naj bi pa potem imel kul izvedeno bojevanje? 16. november 2022 uredilo bitje Flegma 2 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Dragon’s dogma. 1 Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 Na mouse & keyboard je men neigrabilna, ker je treba drzat shift za heavy attack, pa consumabli majo cudne inpute as fuck. Z gamepadom je velik bolj naravno. Pa combat niso smeti, sj to je dejstvo. Ni na njem poudarek, to je res, kar pa ne pomeni, da je navaden dogshit. Men je zabavno brskat po bestiaryju za nasveti kako ubit tega in tega monsterja, se uciti, katere se da fajn parryat, spellov je glih zadost, da ni cluttered, samo mecevanje... Eni res govorite, kot da slabsega combat systema ni bilo se nikjer implementanega, ter raje pljuvate cez vse in se hvalite, kako ste spil obrnili na easy, picketine ene Tule combat zahteva glih pravo mero preucevanja enemyjev in kombinacij spellov ter potionsov. Ni samo na mecevanju poudarek, tut drugje je, kar se definitivno pozna, da to ni FS tip fajtanja in da vsi veterani Dark Soulsov tega univerzuma ne morate onanirat na Witcherjev combat, sj to je razumljivo. Ni tistga leta izsel Arkham Knight, ki je bil tako zbuggan in neigralen, da je njegov beden combat bil samo tip of the iceberg? Pa Skyrim: Special Edition, ki je po petih letih mel se vedno za en kurac fajtanje? Pa da ne omenjam Kingdom Come: Deliverance leto pozneje? Kaj pa fajtanje tam? Nihce nima pripomb? 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 fak res zanimivo, da vam je na kontroler to ljubše igrat, zdele sem spet malo igral in dokler ne pridm v fajt, mi je kul, potem pa mi je nekaj off meni je na tipkovnico in miško to eden redkih tretje osebnih špilov, k mi preprosto deluje vse Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. november 2022 Share Objavljeno 16. november 2022 zih je nekaj off z gibanjem lika, tle ga Bloodborne in Elden RIng posekata čist 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.