Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2021]


Priporočeni prispevki

Zgleda bo treba nabaviti Disco Elysium........drugače pa jaaaa keri dobri stari časi ko smo nabijali Planescape Torment:avadodo: 

Čeprav sam sem bil vedno nekak bolj ljubitelj prvih dveh Baldurjevih Vrat.

Drugače pa danes naložim Horizon Zero Dawn, če je že gratis si rečem bom pa malo igral da sprobam, ker še nisem.....zalaufam špil, nastavim graphics mode in seveda 30fps.

No ok si rečem pa gremo performance mode valda in eto isto sranje 30fps :sick: Grem googlat in seveda ni nobenega updejta za PS5.

Tako da ne hvala tega na PS5 z 30fps res ne mislim igrat.

Sem zalaufal Celeste in sem bil takoj boljše volje :D

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

Par dni nazaj končal The Witness (navaden konec brez vseh laserjev, ob koncu sem jih imel 8), zdaj se lotevam še raznih stranskih zadev in poskušam aktivirat vse laserje, da pridem do (baje) proper konca. Sklepam, da se potem da prit do votlin pod goro, ki so trenutno nedostopne in ti jih špil teasa na videokamerah v zaključku špila? Danes sem tudi odkril povezavo med črnimi obeliski in raznimi 'začetek uganke' vzorci v samem okolju, ki sem jih opažal na poti in mi dolgo ni kapnilo, da bi probal interakcijo z njimi - sem mislil, da so samo namigi za rešitev drugih puzel in ne uganke same po sebi :worship:

 

Huda puzzle igračka, (večinoma) zelo dober dizajn ugank, čeprav me je parkrat razjezila s trolovskimi, nekonvencialnimi rešitvami, ki mi v ene par primerih še vedno delujejo, kot da se krešejo z zakonitostmi določenih mehanik in simbolov. 

 

Špil v bistvu sploh nima zgodbe v smislu pravega zapleta in protagonistov (razen če se v votlinah skriva kaj bolj konkretnega in prekmalu vlečem zaključke?), deluje mi bolj kot prispodoba človekovega vzpona od bednih, preprostih začetkov do višav (gora) verovanja, filozofije in znanosti, point je v tistih zmagoslavnih zen trenutkih, ko ti uspe preboj v neki zajebani seriji ugank in končno aktiviraš tisti rumeni laser. Podoben vibe ima tudi Antichamber, ki je prav tako precej abstrakten in igralcu po poti servira nasvete v podobi ilustracij z aforizmi. Potihem sem sicer ves čas pričakoval neko plot twist razkritje, da je cel otok del znanstvenega eksperimenta in je igralčev lik laboratorijska miš, al pa je de vse skupaj VR simulacija, a sem očitno preveč igral Portal in Talos Principle.

 

Dobra pasja jajca od špila.

 

uredilo bitje Raz
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Pravkar obrnil It Takes Two. Če igro postaviš v neko svojo sredino, kamor spada je igra 10/10. Ni to Sekiro gameplay in witcher zgodba, ampak... Igra je res prelahka za dva resna gamerja. Za igrat z otrokom ali punco je pa res cool.

Igra ima vse. 12h  gameplaya različnih lokacij, vmes je ogromno mini iger, ki so dejansko fun, vsaj večina njih. Igra lepo pelje tempo, začne se dobro, vmes kaki padci in zadnji čepter res 10/10. 

 

A must play naslov z boljšo polovico ali otrokom, tudi s frendom lahko, če vama ni do chalagna. V igri imaš Diablo, Rainbow road iz mario karta, šaha... Tud zgodba je čisto na nivoju kake celovečerne risanke.

 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Raz reče pred 12 urami:

Par dni nazaj končal The Witness (navaden konec brez vseh laserjev, ob koncu sem jih imel 8), zdaj se lotevam še raznih stranskih zadev in poskušam aktivirat vse laserje, da pridem do (baje) proper konca. Sklepam, da se potem da prit do votlin pod goro, ki so trenutno nedostopne in ti jih špil teasa na videokamerah v zaključku špila? Danes sem tudi odkril povezavo med črnimi obeliski in raznimi 'začetek uganke' vzorci v samem okolju, ki sem jih opažal na poti in mi dolgo ni kapnilo, da bi probal interakcijo z njimi - sem mislil, da so samo namigi za rešitev drugih puzel in ne uganke same po sebi :worship:

 

Huda puzzle igračka, (večinoma) zelo dober dizajn ugank, čeprav me je parkrat razjezila s trolovskimi, nekonvencialnimi rešitvami, ki mi v ene par primerih še vedno delujejo, kot da se krešejo z zakonitostmi določenih mehanik in simbolov. 

 

Špil v bistvu sploh nima zgodbe v smislu pravega zapleta in protagonistov (razen če se v votlinah skriva kaj bolj konkretnega in prekmalu vlečem zaključke?), deluje mi bolj kot prispodoba človekovega vzpona od bednih, preprostih začetkov do višav (gora) verovanja, filozofije in znanosti, point je v tistih zmagoslavnih zen trenutkih, ko ti uspe preboj v neki zajebani seriji ugank in končno aktiviraš tisti rumeni laser. Podoben vibe ima tudi Antichamber, ki je prav tako precej abstrakten in igralcu po poti servira nasvete v podobi ilustracij z aforizmi. Potihem sem sicer ves čas pričakoval neko plot twist razkritje, da je cel otok del znanstvenega eksperimenta in je igralčev lik laboratorijska miš, al pa je de vse skupaj VR simulacija, a sem očitno preveč igral Portal in Talos Principle.

 

Dobra pasja jajca od špila.

 

 

Ja, pod goro se začne pravi ''endgame'' s težjimi puzzli, pa tam imaš tudi nek Challenge room, ki je po moje še najtežje od vsega, ampak bolj iz razloga, ker si pod časovnim pritiskom, puzzli pa so random.

Povezava do prispevka

Po nekaj letih od zadnjega igranja TLD na PCju, sem se je lotil na PS4. (TLD = The Long Dark, je že en mn3čar lani pisal o njej)

 

Prav prijetno je, pa še nekaj malih sprememb. Škoda samo, da ni sulice kot orožja tudi v sandboxu. 

Povezava do prispevka
g. Profesor reče pred 1 uro:

mal ribarim, mal urejam vrt, sidequestam na polno, predvsem pa uzivam v glasbi in Grimoirjevem sarkazmu. perfect english voice acting. ze sam zarad tega je treba cez igro. 

 

S6gDIhr.jpg

 

SAfkOet.jpg

 

tooo, evo končno neki novi impressioni, pa čeprav od remaka :D  Ki sem ga že igral hehe :D

 

Javi kaka ti bo igrica VS Avtomata :)

 

Drgač pa JEBENO KONČNO se bo neki dogajal, tole pa še RE VIII pa še Mass effect pa še Returnal pa še R-type F2. NICE!!!

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 2 minutama:

Drgač pa JEBENO KONČNO se bo neki dogajal, tole pa še RE VIII pa še Mass effect pa še Returnal pa še R-type F2. NICE!!!

I can't hear you over the sound of my backlog/PS5 disc reader. :D


Drugače sem tudi jaz max hyped za RE8.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
Feget reče pred 8 urami:

Tudi jaz zelo hyped nad RE8, sploh glede na to, da mi je bila še sedmica odlična. Morda jo še enkrat preigram medtem ko čakam na mefisto approved ceno za osmico.

 

Evo mamo vsaj človeka s prefinjenim okusosom za igrice... Ker kaj zadnje cajte berem (ko je sicer res suša) me samo pri srcu nekje stiska...

Povezava do prispevka

Homeworld: Deserts of Kharak

9/10

kharak3-1920x1080.jpg

 

Končno ena strategija, ki mi je pritegnila zanimanje, čeprav na prvi pogled izgleda zelo basic (kar do neke zdrave mere tudi je).

 

Igro odlikuje zelo resna zgodba in believable karakterji, ki pričarajo malo drugačno zgodbo ljudtva na peščenem planetu (le ta ni Zemlja). Igra deluje zelo podobno kot ostale strategije tega tipa, z razliko, da baz, razen nekih osnovnih radarjev in turretov ne moreš graditi, ampak je tvoja osrednja baza lebdeča letalonosilka. V tej bazi lahko prilagajaš v katere sisteme in do kakšne mere gre energija, hkrati pa moreš paziti, da se le ta ne pregreje. S časom ko nadaljuješ z misijami odklepaš čedalje boljše zmogljivosti. Zgradiš si lahko tudi floto bomberjev ali jetov, ki jih po potrebi rukneš iz letalonosilke in če se ne uničijo ne stanejo več resursov. Še en všečen feature je tudi to, da s časoma odklepaš nove tehnologije, ki pa požerejo enake resurse kot vojska, vendar ti vojska in kar si odklenil ostane med posameznimi misijami. To da igri dosti bolj "živ" občutek in smisel, da poskušaš obdržati čim več vojske in resursov pred vsako zmago. Igra daje tudi večji poudarek na taktičnem igranju (recimo premikanje vojakov za hribe v real time dosti izboljša šanso preživetja, zelo pomembna pa je tudi sestava vojske in njena uporaba - rock/paper/scisors).

 

Samo premikanje vojske je tudi takšno kot bi moralo biti v vsaki resni strategiji pa navadno ni. Vsakič ko kam pošlješ več različnih vojakov se le ti razdelijo po smiselnih mestih. Tisti ki ne delajo dmg čisto zadaj, attack vehicli čisto spredaj, da jih lahko poženeš nad njihovo artilerijo itn. To naredi igro dosti manj frustrirajočo, ker ne rabiš micro manegirat posameznih vojakov vojske za vsak premik, da dosežeš smiselne premike. Zgodba je ravno tako vrhunska in "surova". Res se začuti brezupnost in velika potreba ljudi po iskanju boljšega življenja in smisla. Vse skupaj je posladkano z super animacijami in videi. Igra je dolga nekje 10 ur in na srednji težavnosti ravno prav težka za moj okus. Potreboval sem 2 reštarta misije.

Definitivno priporočam.

uredilo bitje MaDrung
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Hud game ja, setting, prezentacija, igra se kul. Ampak dokaj kratka se je prodajala po polni ceni ob izidu zaradi katerega je verjetno tud flopnila tko da na zalost ne bomo vidli nadaljevanja. 
Blackbird int. je izdal Hardspace: Shipbreaker, zdej pa delajo na originalnem Homewrorldu 3

Povezava do prispevka

Warhammer: Vermintide 2

7/10

warhammer-vermintide-2-b.jpg

 

To je igra, ki sem jo predvsem igral zadnje čase, par dni nazaj pa je tudi dobila nov velik update. Vsega skupaj sem nabasal 90 ur. Kupil sem jo pa zato, ker sem bil od vedno ventilator Left4Dead serije in sem v njej pustil ogromno več časa.

Sama igra je skoraj kopija tega koncepta v Warhammer Vsesvetstvu, vendar ji manjka tisti quality touch in vzduzšje, ki ga je pričarala Left4Dead duologija.

 

Kaj lahko rečem o sami igri? Od Left4Dead se razlikuje po tem, da med igro ne pobiraš orožij, razen bomb, ability potionov in health packov ali healthpotionov. gear loadout si nastaviš pred začetkom igre in ga odklepaš z loot boxi. Le ti podajajo čedalje močnejši armor dokler ne dosežeš item levela 300, nato pa lahko zgolj dobiš posebne redke iteme z dodatnimi pasivnimi efekti. Levelaš si tudi heroja do levela 35 in z vsakim levelom dobiš dodatnih 10 powerja/item levela. Pri levelih 5, 10, 15, 20 , 25 in 30 si lahko tudi zbereš dodatno passive effect kustomizacijo, ki jo lahko svobodno spreminjaš. Na voljo vsega skupaj pa je 5 različnih herojev, z vsaj tremi različnimi specializacijami, ki imajo svoj usable ability tako, da daje malo svobode kako hočeš igro igrati.

 

Enako kot v Left4Dead imaš tudi bote, ki zapolnijo mesta neigralcev. Vendar se le ti navadno izogibajo potionov kot anorak dežja. Če najdeš potion in ga že imaš ga bot ne bo pobral. Če mu daš svoj potion, da bi pobral novega ti ga v milisekundi vrne nazaj. Na izbiro imaš kar veliko tipov orožij, vendar se na koncu izkaže da je le enih par tipov nujnih, vse ostalo je pa na pol unusable. Bojevanje večinoma bazira na melee combat, ranged orožja uporabiš le občasno, ponavadi za to da ubiješ kakšne special sovrage. Sam boj deluje nekoliko slab, saj bazira predvsem na držanju distance in ponavljanju točno preciznih premikov, da ne fašeš po gobcu. Friendly fire je samo pri streljanju tako da pač klatiš ko zmešan večino časa, medtem ko se sovragi usipajo kot slap iz določenih točk na mapi. Med igro lahko pobereš do 3 knjigice, ki ti na koncu dodajo k XPju, vendar to pomeni, da ne moreš sočasno nositi health potionov. Isto velja za cursed knjige, ki celi ekipi znižajo max health za 25 %, pobereš pa lahko do 2 in ti zasede slot za preostale potione. Kljub temu to dobro mehaniko kazi dejstvo, da lokacije knjig ne rotirajo in je le vprašanje nadrkanosti spomina da jih pobereš. Glasba je zelo slaba in nenavdušujoča, grafika je zelo generična, ravnotako scenografija. Speciali so zelo predvidljivi in neimaginativni. Obstaja le nekaj tipov bossev (TANK!!!!). Interakcija med karakterji je dosti manj dodelana in neimaginativna, večina načinov igranja poleg osnovnih načinov je totalno neobljudena. Versus načina po vseh totih letih še vedno ni. Če leader leava, vrže celo ekipo na začetek mape (lahko zgubiš pol ure igre, ravnotako celoten XP).

 

Če pogledam kot celoto, je to igra, ki je vredna igranja če imaš red ta tip igre, vendar enostavno ne ponudi iste kvalitete, ki jo je dosegel Left4Dead.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
seattle reče pred 10 urami:

Hud game ja, setting, prezentacija, igra se kul. Ampak dokaj kratka se je prodajala po polni ceni ob izidu zaradi katerega je verjetno tud flopnila tko da na zalost ne bomo vidli nadaljevanja.

 

Popravite me, če se motim, ampak a ni blo nadaljevanje DoK prav HW 1?

 

DoK sicer še nisem odigral, se mi pa zdi, da je po zgodbeni plati tako. Btw @MaDrung, upam da si tudi preigral Homeworld špila, ker če ne, toplo priporočam remastered verzijo.

Povezava do prispevka
Tom7i reče pred 1 uro:

 

Popravite me, če se motim, ampak a ni blo nadaljevanje DoK prav HW 1?

 

DoK sicer še nisem odigral, se mi pa zdi, da je po zgodbeni plati tako. Btw @MaDrung, upam da si tudi preigral Homeworld špila, ker če ne, toplo priporočam remastered verzijo.

 

DoK je prequel. Najverjetneje bom res preigral še remaster.

Povezava do prispevka

Igral par ur Paper Mario: The Origami King na Switchu

 

Iskreno izven ene ali dveh igric na par let, Nintendo ne ve, kaj bi sam s sabo. Vizualno zanimiva, a prazna in brezvezna igrica

 

V bistvu moram povedat naslednje: kokr koli se je WiiU tauntalo, da je brezvezna kojnzola brez igric. kar sicer je, mi je (bila) vseeno jača od Switcha. Če ne drugega, si imel filing, da gre za neko realno sobno konzolo. Pri Switchu imam filing, da igram ročno konzolo, kjer prilagajo tudi HDMI kabel za priklop na televizijo. Zraven tega na WiiU store niso spustili vsakih asset flip smeti tostran sonca in tudi konjzola sama po sebi je bila zmožna shendlat večino sprva aktualnih AAA igric in bolj ali manj vse indie igrice. Na Switchu že asset flip indiji ne delajo dobro (ko so imeli zadnjo razprodajo po 50 centov/1 evro sem kupil par teh smeti, pa vse delajo katastrofalno)

 

Od recimo da "sedem" glavnih Nintendovih sobnih konzol sem jih imel 5, od 5 glavnih ročnih pa 4 (ne štejem virtual boya). Torej sem imel_imam 9/12 Nintendo konzol, ergo nisem nek jak hater ali neznalec, pač pa nekdo, ki je imel velik del gaming lajfa povezan z njimi

 

Vseeno mi je Switch all in all prizadeto slab izdelek. 

  • Trol 1
Povezava do prispevka

En random kamen v Fenyxu ima vec pikslov kot cel ekran pri switchu, kljub temu pa nisem zapisal nikjer, da ima fenyx super dobro grafiko. Lepa igrica? I guess, ne da se mi gledat za nazaj kaj sm zapisal o njej, samo se neb cudil, da je to spet neko podtikanje dEjStEv, ki naj bi jih zapisal o tej igrici. Tko da glede na to, da se ljubis z igricami, ki so se graficno le malo izboljsale od originalnega Pong-a, bi mogu bit Switch tudi cist OK za tvoje standarde.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...