╭∩╮ Pennywis3 Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 Monster Train ( PC ) AFK Arena ( Mobile ) Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 The Last of Us Remastered. Nisem taknil TLoU od časov PS3, ko sem jo platiniral. Moram priznat, da je ta igra še dandanes nekaj posebnega, vrhunska. Combat je seveda malo clunky, ampak je survival stil, tako da pač sede settingu. Zdaj pa veselo čakat dvojko, še prej pa grem skozi čez DLC. Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 SmukY reče pred 15 urami: Trenutno sem pri koncu z Mafio 1. Ne furam nobenih modov, ne da se mi s tem ukvarjat. Upam pa trditi, da se je špil dobro postaral. Baje zdej pride updated verzija ven z sodobno grafiko. Mafia 2 in 3 ste že izšli kot izboljšana verzija Povezava do prispevka
SmukY Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 Lepi Šime reče pred 2 urama: Baje zdej pride updated verzija ven z sodobno grafiko. Mafia 2 in 3 ste že izšli kot izboljšana verzija Vem da pride, zato sem se pa lotil da bom imel direktno primerjavo (spominsko) prej in potem. Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 Končujem Shadow Tactics : Blades of the Shogun. Se mi je zahotelo malo samurajev zdaj ko je Ghost of Tsushima tik pred vrati Povezava do prispevka
Vesoljc Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 MGS V, zaenkrat se še ni pojavila igra, ki bi me odvrnila od vrhunske tiholazniške taktovščine. Mogoče pa uspe ghost of tsushima to spremeniti... Povezava do prispevka
Sudat Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 Umiram v Warzonu, se spuščam na novo v Rome 2 total war multy z kolegom, Čakam da droppa Battle Brothers DLC da začnem pisat o tistemu, Je pa zunaj zastonj DLC za Darkest dungeon, ki ma PVP ... nisem še probal. Povezava do prispevka
g. Profesor Objavljeno 2. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 2. junij 2020 (urejano) dokoncal AC Ody Additional Feats-e (meh), dokoncal campaign Battlefield 1, ki sem jo po zacetnem ovohavanju opustil zaradi izida RDR2. razen epizode Friends in high places ni glih to, kar se je bralo v preseznikih, ampak za 5€ much fun. zdaj pa zares en speedrun Sekiro NG+9 2. junij 2020 uredilo bitje g. Profesor Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 gojc reče pred 30 minutami: Končujem Shadow Tactics : Blades of the Shogun. Se mi je zahotelo malo samurajev zdaj ko je Ghost of Tsushima tik pred vrati hočeš rečt da se pripravljaš na nove desperadose Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 (urejano) Ja Desperados 3 vsekakor obeta saj ga dela isti studio. Upam, da pride demo tudi na konzole. PC ga že ima (GoG). 2. junij 2020 uredilo bitje gojc Povezava do prispevka
g. Profesor Objavljeno 2. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 2. junij 2020 (urejano) bom probal obrnt HUD Always hide. hud obcutek, ko na ekranu ni nic, niti enemy markinga, ne deathblow signa, ne lifebara, ... niente, nada. bo treba mal vec cheeseat. Genichiro, you SoaB 2. junij 2020 uredilo bitje g. Profesor 1 Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 gojc reče pred 2 urama: Ja Desperados 3 vsekakor obeta saj ga dela isti studio. Upam, da pride demo tudi na konzole. PC ga že ima (GoG). uf, nisem vedel za demo, tnx. Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 Truberbrook Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 tomazek reče pred 2 urama: Truberbrook tomazek reče Dne, 1. 6. 2020 at 22:27: Truberbrook Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Slinch reče pred 7 urami: Loool. Veš, da nisem mel pojma , da sem že nepisal. Haha, moji skisani možgani. Povezava do prispevka
ĆAMIR Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 tomazek reče pred 10 urami: Truberbrook Zdele ko si to napisal, sem prav pomislil, kako bi sedel en point and click adventure s Trubarjem v glavni vlogi Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 ĆAMIR reče pred 6 minutami: Zdele ko si to napisal, sem prav pomislil, kako bi sedel en point and click adventure s Trubarjem v glavni vlogi To je zdaj tretja pustolovščina po vrsti. Po dolgem času. Potem pa bo verjetno res čas za kako krajšo pavzo in kaj drugega vmes. Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 @tomazek kako se ti zdi ta Trüberbrook? Jaz sem preigral že enkrat lani in neko svoje mnenje sicer imam, ampak vseeno vprašam. Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 DaCapo reče pred 1 minuto: @tomazek kako se ti zdi ta Trüberbrook? Jaz sem preigral že enkrat lani in neko svoje mnenje sicer imam, ampak vseeno vprašam. Bom kasneje napisal mnenje v temi o avanturah. Sem končal igro. 1 Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Igram mal novo Ori in sem ugotovil kaj mi gre na živce: da dobiš vse skille iz prvega dela šele po par urah. Drugače pa ja, bolano lep, zelo fun. Povezava do prispevka
Scar Objavljeno 4. junij 2020 Share Objavljeno 4. junij 2020 Totalno padel v Hollow Knighta na switchu. Hudo, ni kaj Povezava do prispevka
Hattori Objavljeno 4. junij 2020 Share Objavljeno 4. junij 2020 (urejano) Še vedno igram (mučim) F7 remake. Hjoj, ker level design je pa v tej igri. Ne morem verjet, ker praise je dobila igra, jaz pa zzz mode po 1 minuti. Combat je soliden, potem se pa na žalost končajo moje pozitivne misli. 4. junij 2020 uredilo bitje Hattori Povezava do prispevka
Niblonian Objavljeno 4. junij 2020 Share Objavljeno 4. junij 2020 zacel z Outer Worlds vceraj. za enkrat pretty awesome Povezava do prispevka
SmukY Objavljeno 5. junij 2020 Share Objavljeno 5. junij 2020 Zdejle špilam Emergency 20 in kolnem ob nenadzorovanih požarih ki se razvlečejo čez 3pm po celi hosti. Would do it again. Ni tolk švoh špil. Najbolj na kurac mi pa gre izredno butast pathfinding sistem. Včasih bo AI šel čisto lepo po cesti, enkrat se mu bo pa odpeljalo in bo fural čisto vsepovsod samo tam ne kjer bi moral. Pa ko se 2 srečata vštric ki že imata začrtano pot, se zna zgodi, da se bosta zataknila in ne bosta znala it mimo. Se mi zdi da je to večna hiba teh Emergency špilov odkar so 3D - prvi verziji ki sem ju kot pokovc špilal sta bili 2D in sta se mi ohranili v lepem spominu. Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 5. junij 2020 Share Objavljeno 5. junij 2020 (urejano) neki sm kupval online zdej sm se pa spomnu da sm zafilal vnos:dnevni limit in sea of thieves ne bo šel skroz Navedek Your purchase has not been completed.The payment processor has reported an authorization failure. Please select a different payment method. fuck cel šiht sm čakal na ta moment 5. junij 2020 uredilo bitje Sovica Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 5. junij 2020 Share Objavljeno 5. junij 2020 Jem pocako, da bo neko znizanje, 40 baksov se mi zdi mal prevec Znaci piracki sandboks, fajtanje z ladjami, open world varjanta, the whole shebang? So razlicni modusi v multiplayerju za igrat, al je striktno MMORPG pristop? Povezava do prispevka
spaceman Objavljeno 5. junij 2020 Share Objavljeno 5. junij 2020 Ubrnu Gears of War 1. Nadaljujem z dvojko. Dokler ne izide TLOU2 Povezava do prispevka
g. Profesor Objavljeno 5. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 5. junij 2020 odigral PS free COD WWII campaign. ce sem bil nad B1 'razocaran', je bila tole kr huda doza adrenalina, tko prav mukoma sem sel spat pred zadnjima dvema epizodama, da ni padel v susu. igral na hard, aim assist off, headshots much. Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 6. junij 2020 Share Objavljeno 6. junij 2020 (urejano) Sovica reče pred 20 urami: sea of thieves carsko ! lovin it 6. junij 2020 uredilo bitje Sovica Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 6. junij 2020 Share Objavljeno 6. junij 2020 (urejano) Končno sem se lotil Doom Eternala in čeprav mi po treh odigranih levelih kar dogaja ter je combat pričakovano razturaški, me nekaj stvari res moti in mi je zaenkrat celokupno slabši od prejšnjega dela. Večja barvitost in 'fantazijskost' stopenj in celotnega grafičnega sloga, vključno z UIjem, niti ni tako moteča, mi je pa precej neumestno, da Doomguy pobira orožja, opremo in razne nove sposobnosti v obliki barvitih, v okolju lebdečih ikonic, kot v kakem Serious Samu ali 2D NES/avtomatni arkadici izpred 30 let. Saj ne, da je bil DOOM 2016 super realističen, je pa bilo kul, kako si vsako novo orožje ali opremo pobral s tal oz. izpulil iz rok mrtvega, okrvavljenega soldata, ali izruval motorko iz razpolovljenega nesrečneža. Bolj resen, mračen, okrvavljen in zlovešč ton iz prejšnjega dela Doomu in slaboritnosti glavnega junaka precej bolj pritiče, imo. Največji neumnosti sta 1UP ekstra življenja (Zakaj? Se da to izklopit?) in velikanski zeleni vprašaji (ne na karti temveč v samem levelu), ki označujejo, da se za temi vrati ali ono rešetko nahaja skrivnost Tudi nivoji, sploh baza na Marsu, so v prejšnjem delu dajali vtis take pristne, prepričljive, mračno-zlovešče lokacije, za katero si predstavljaš, da je normalno funkcionirala kot celota, preden jo je zajela invazija neznanih peklenskih bitij. V Eternalu dajejo leveli (vsaj ti trije, ki sem jih preigral do sedaj) precej bolj nepovezan, 'video-gamey' občutek, kot umetni poligoni, polni nevidnih zidov in arkadnih platformerskih sekvenc in preprek. Najbolj pa me iritira občutek, da je premikanje in plezanje na trenutke precej bolj leseno in broken kot v Doom 2016. V slednjem je bilo vse super gladko in krasno animirano, prijemanje za police in plezanje med skakanjem je res funkcioniralo idealno, praktično povsod si se lahko povzpel, nikamor se nisi zatikal med igranjem itd. V Eternalu se mi zdi, da sta collision detection oz. collision boxi precej v kurcu - ves čas imam občutek, da se Doomguy med strafanjem in skakanjem zatika v neke nevidne zidove in hitboxe v okolju. Če npr. skušaš skočit ali splezat nekam in med držanjem gumba za smer zadeneš ob nek zid/steber/drugo večjo površino v okolju, se igralčev lik opazno 'drgne' in zatika v collision box te površine, kar daje občutek nezloščenega, rahlo broken map dizajna, česar od takega big-budget AAA špila ne bi pričakoval. Res mi je nenavadno, da je to šlo neopazno oz. nespolirano skozi Q&A playtesting, ker ne pomnim prvoosebnega špila, kjer bi bil ta collision z okolico tako opazno hroščat. Da ne bom samo kritiziral - zaenkrat mi je super game dizajn odločitev, da moraš ves čas menjavat orožja in uporabljat glory kille/motorko/flame belch/granate, da vzdržuješ strelivo, oklep in zdravje na pravem nivoju. To je sicer zmotilo dosti hudokurčnih gaymerjev, ki so si očitno želeli bolj enostavnega pobijaškega sprehoda z enim ali dvema najljubšima orožjema, meni pa res odgovarja, ker igralca prisili, da se nauči koordinirano uporabljat ves svoj arzenal. 6. junij 2020 uredilo bitje Raz Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki