Skoči na vsebino

[PS4/5] God of War Ragnarök


Priporočeni prispevki

Dialoge moram pohvalit, sploh na začetku igre, ko se zgodi nek določen dogodek, so prav zadeli vzdušje. Sem pa prav vesel, da si nisem gledal tisti leak video in vse doživel prvič sam na blind.

 

30 min po začetku igre:

Spoiler

''I have mead'', ''are you a calm and reasonable person?'', pa Mimirjev... ''keep you fucking change...''

 

Pa ono, ko ti igra scripta fail QTE-ja in nato fake menu...

:D 

Povezava do prispevka
bigboss82 reče pred 1 uro:

Ne to je to

 

Favor Performance obvezno

 

HFR pa das OFF da imas loclano na 60 fps in dinamicno resolucijo med 1440 in 4k

 

Ce das HFR ON imas max 70 in 90 fps sam je lockano 1440p imo

 

Kot sem reku odvisno kaj ti pase

 

Ma jaz bom imel HFR off, da je bolj ostra slika.. sej je sweet imet 80 fps se opazi sam se opazi tudi slabsa resolucija na vecjih tvjih in mi zgleda kot da igram GoW 2018.. a na unih 60 fps napram 70 80pa se oko navadi ful hitro

 

Sej ce bi dal na favor resolution 30 fps bi se tud navadil cez kakssn dan, ma raje ne :))))

 

Probaj saltar med HFR on off pa bos vidu.. performance pa mores imet obvezno ital

Jaz mam raje FHR, ker se mi zdijo kontrole bolj odzivne. Razlike v frameratu itak ne opazim, sam tbh ne opazim niti razlike med unlocked in locked 1440p. :D

Performance je itak on, tle ni debate. Men sam ni blo jasno kakšne so te fore HFR on + VRR on, ker jaz tega nimam na voljo posebej za štelat.

 

Drugače pa ta igra je čista uživancija fak. Combat je nenormalno zabaven in satisfying.

Tle sem prvič srečal nekega mini bossa - Hateful. Res zakon, ko malo naštudiraš določene muve in parry. Pa to je samo neka early game sirotnija lol. Po moje bo end game fight res na polno trgal gate.

Spoiler

 

 

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 1 uro:

Zdaj po par urcah igranja moram rečt, da je jako fini špil :D Give me no mercy težavnost pa tudi kar challenging... kar crkuješ in se moraš privaditi na mehanike in izkoriščati okolico...

Jp jp. Meni je tale težavnost ravno prava. Tu pa tam kej umrem, ampak ni frustracij, ker se zavedam, da je vedno po lastni krivdi. Pa na tej težavnosti te igra prisili, da uporabljaš res ves arzenal, da si lahko učinkovit. Men je top.

Povezava do prispevka

Jst sem pa tko vesel, da smo izgleda KONČNO dobili odličen AAA špil iz Kalifornije, ki ti ne rine politike v rit na vsakem koraku, da bom kar random quotal folk iz te strani in mal odgovarjal  :D 

#veselkoradio

 

fric reče pred 2 urama:

PS4 orenk drži nazaj ta špil. Grafično špil ni nek presežek.

  Razkrij skrite vsebine

Lasje od žene.:lol:

 

 

A ne??? Tole je dejansko pure PS4 špil kar se grafike tiče :D Jaz sem bil kar malo razočaran, če sem 101% odkrit. Sej zdej sem se navadil, ma če je to to kar ima Sony za ponudit kot showcase PS5 moči...

 

 

tomazek reče pred 1 uro:

Zdaj po par urcah igranja moram rečt, da je jako fini špil :D Give me no mercy težavnost pa tudi kar challenging... kar crkuješ in se moraš privaditi na mehanike in izkoriščati okolico...

 

ALELUJA OČE NEBEŠKI IN VSI SVETNIKI, NI DAL NA NORMAL :D 

 

Se strinjam, ful je kul težavnost, glih prav. Pa še mid boss checkpointi so, pa če crkneš se ti refilla health na checkpointu, tko res fino no.

 

 

G.T.I. reče pred 1 uro:

Po ene 3-4 urah je vtis kot da nadaljujem prejsnji god of war kar ni bad, kot da sem favorite familiar comfortable jopo spet oblekel, it's great :D

 

+11111

Al pa če bi na škatli pisalo God of War 2018 - 2. CD :D  Mislim če naredijo kolekcijo obeh delov na ta način ne bi IMO nihče niti trenil z očesom

 

 

bitsurugi reče pred 29 minutami:

Dialoge moram pohvalit, sploh na začetku igre, ko se zgodi nek določen dogodek, so prav zadeli vzdušje. Sem pa prav vesel, da si nisem gledal tisti leak video in vse doživel prvič sam na blind.

 

30 min po začetku igre:

  Razkrij skrite vsebine

''I have mead'', ''are you a calm and reasonable person?'', pa Mimirjev... ''keep you fucking change...''

 

Pa ono, ko ti igra scripta fail QTE-ja in nato fake menu...

:D 

 

Ta cela scena v bajti je zafukana do konca. Tak heavy TLOU 2 depresiven in grozeč dialog vajb sem dobil, ko veš da si obkrožen s samimi lažnjivci, psihiči in manipulatorji. Res proper evil vibes in hudi liki že takoj v 10 sekundah ko odprejo usta, sem velik fan.

 

 

ke_kit reče pred 17 minutami:

Jp jp. Meni je tale težavnost ravno prava. Tu pa tam kej umrem, ampak ni frustracij, ker se zavedam, da je vedno po lastni krivdi. Pa na tej težavnosti te igra prisili, da uporabljaš res ves arzenal, da si lahko učinkovit. Men je top.

 

Jst KONKRETNO crkujem. Največ zato, ker stiskam krogec za dodge, pizda ne vem od kerega špila imam to v mišičnem spominu, ampak pač od nekje sem to potegnil in se ne morem odvadit :D Pa moral sem 5x crknit da sem se spomnil, da je R3 fiksiranje kamere na monsterja souls style

 

 

Vučko3 reče pred 21 minutami:

Pa NPCji v tej igri so res vsi fenomenalni.   

 

NPC-ji in dialogi so brutalno dobri. Ponavljam se ko lajna, ampak res mi sede videt takšno AAA produkcijo, ki dejansko na polno delivera.

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 41 minutami:

Jaz mam raje FHR, ker se mi zdijo kontrole bolj odzivne. Razlike v frameratu itak ne opazim, sam tbh ne opazim niti razlike med unlocked in locked 1440p. :D

Performance je itak on, tle ni debate. Men sam ni blo jasno kakšne so te fore HFR on + VRR on, ker jaz tega nimam na voljo posebej za štelat.

 

Drugače pa ta igra je čista uživancija fak. Combat je nenormalno zabaven in satisfying.

Tle sem prvič srečal nekega mini bossa - Hateful. Res zakon, ko malo naštudiraš določene muve in parry. Pa to je samo neka early game sirotnija lol. Po moje bo end game fight res na polno trgal gate.

  Razkrij skrite vsebine

 

 

FHR je pac al mas unlockane frejme al resolucijo, kot si ugotovil ni ful razlike, malo pa je :))

 

VRR imas avtomatsko vklopljen pomoje ce ti rv podpura hdmi 2.1.. ne vem jaz na oledu c1 stisnem options in mi laze frejme in vrr on off..valda mores bit v game mode

Povezava do prispevka

Drugace igrica je ql.. tej mal bolj komicni dialogi so lih prav.. pa tudi dialogi na splosno so zelo ql..

 

Ne vem tako na hitro se mi zdi da napram prvencu manjka malo uno neki novega.. tam je blo vse novo in waa.. tle pac ni.. podrugi strani pa je igra manj dolgocasna kot enka.. oz kako bi reku ne vem puzzli in fajti ipd.. nekako se nic ne vlece niti malo. Pa tudi sami fajti se mi zdijo izboljsani, niso toliko spunge in nabaci mobov.. vsaj do zdaj.. v enki so bili doloceni leveli ko so se mi blekli in so mi prav dokurcli proti koncu

Povezava do prispevka

Po 5 urah, poleg vsega napisanega, sem tudi sam zelo užival. Ja grafika res ni nekaj, kar kaže moč novi generaciji, in tudi celoten špil ni takšen tehničen preskok kot iz gow 3 na gow 2018. Razumljivo, saj so engine uporabljali isti in so uporabili isti “recept” za razvoj nadaljevanja. So pa nadgradili vsa področja. Res hud combo, ni toliko ponavljanja (zaenkrat), kot v prejšnjem delu - kar se tiče sovražnikov. Meni je zelo dober sound design in celotna zvocna podlaga. Tudi zgodba vleče, in se lahko hitro uživiš.

Level design in celoten art je 😍

 

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 urama:

Drugače pa ta igra je čista uživancija fak. Combat je nenormalno zabaven in satisfying.

Tle sem prvič srečal nekega mini bossa - Hateful. Res zakon, ko malo naštudiraš določene muve in parry. Pa to je samo neka early game sirotnija lol. Po moje bo end game fight res na polno trgal gate.

  Razkrij skrite vsebine

 

Sem šele kasneje ugotovil, da ma ta ščit dodatno funkcijo, tko da je ta boj pri men dalj časa trajal. Pa tud tak parry mojster nisem.

Povezava do prispevka

Pa tisti, ki primerjate GoW 2018 in sedaj GoW 2022, bi lahko rekli, da gre pri zadnji različiči za več akcije kot prej?

 

Naj razložim. Pri 2018 sem izredno užival v bojih, toliko, da mi ga je bilo premalo.. tisto skakanje iz ene točke v drugo, veslanje, neskočni dialogi za katere mi je na koncu dol viselo,  neke uganke. Preden sem našel nove dele mape in nove sovražnike, mi je bilo večinoma predolgo. 

 

Razumem, da to ni Bayonetta, ampak ne vem, več akcije si želim, več vihtenja sekira. Ker combat je res vrhunski. 

Povezava do prispevka
Boba-Fett reče pred 2 urama:

Pa tisti, ki primerjate GoW 2018 in sedaj GoW 2022, bi lahko rekli, da gre pri zadnji različiči za več akcije kot prej?

 

Naj razložim. Pri 2018 sem izredno užival v bojih, toliko, da mi ga je bilo premalo.. tisto skakanje iz ene točke v drugo, veslanje, neskočni dialogi za katere mi je na koncu dol viselo,  neke uganke. Preden sem našel nove dele mape in nove sovražnike, mi je bilo večinoma predolgo. 

 

Razumem, da to ni Bayonetta, ampak ne vem, več akcije si želim, več vihtenja sekira. Ker combat je res vrhunski. 

Ja, mislim, manj je skakanja in puzzlov oz so krajsi in lazji.. tako da izpade da je vec fajtanja ja

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 9 urami:

To je res največji minus zaenkrat. Tip stalno daje namige pri ugankah, kot da sem največji debil. Res moteče na polno.

te namige bi morali developerji dat kot opcijske (American mode bi bil primeren ime). Ker tole je dost huje od pre-patch Aloy v H:FW, una je vsaj po pol minute začela gobcat, tele dva ti pa po 5 sekundah lajata kaj nardit.

 

ubistvu edina resna zamera špilu. Glede na to, da sm šele 3 ure notri, sem še v prologu...

 

 

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka

Že če ne kdaj laja, se postavi pred rešitev in bulji v njo. Aloy mode sucks.

 

Drgač edino kar bi reku da me res moti so te soft load lokacije kjer se skuz nekaj vlečeš, rineš, dviguješ. Vse lepo in prav, vsaka čast za bottom line in prodajne cifre Sony, sm zdej je že počasi čas, da se ps4 pospremi izza bližnje lope in s solzo v očesu pošlje enga skozi tilnik. 
 

Rift apart v petih sekundah zamenja tri svetove, tle 10 sekund gledam grške trebušnjake da se zloada 5 mobov in škrinja.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 27 minutami:

Drgač edino kar bi reku da me res moti so te soft load lokacije kjer se skuz nekaj vlečeš, rineš, dviguješ. Vse lepo in prav, vsaka čast za bottom line in prodajne cifre Sony, sm zdej je že počasi čas, da se ps4 pospremi izza bližnje lope in s solzo v očesu pošlje enga skozi tilnik. 
 

Rift apart v petih sekundah zamenja tri svetove, tle 10 sekund gledam grške trebušnjake da se zloada 5 mobov in škrinja.

jep, cena cross-gen razvoja. S tem da je tu še toliko bolj vidno kot recimo v Forbidden West..

Povezava do prispevka

Moja teorija je, da je Santa Monica načrtovala izid Ragnaroka v začetku 2021 podobno kot je bil the last of us na PS3, kot farewell konzoli prejšnje generacije. Sam se je potem zgodilo leto 2020, ki je stvari zamaknilo za eno leto, vmes je verjetno ekipa dodala še kup stvari, ki so potem zategnili stvar v jesen 2022. Ne smemo pozabiti na dobavljivost konzole, ki je najverjetneje vplivalo tudi na dejstvo, da gow:R ni skočil na vlak eksluzive za PS5.

Na Gow:R so defintivno že delali vzporedno z gow 2018 že v letu 2018, kar so mnogi tu že opazili.

Po teh izračuni bomo polnopravni IP za PS5 od Santa Monice dobil 2025/26.

Povezava do prispevka

Meni je že v enki bil ''smeh'' tista cona World between worlds (ki je pač load game cona za špil), ko greš skozi ona magična vrata in takoj ko sem prešaltal na PS5 verzijo se je vidlo, kako se je izhod vrat pojavil na pol poti od siceršnjega pojava na PS4 verzji :D 

 

No, v dvojki je isto.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Fantje, jaz mislim, da je to pač to, kar zmorejo nove konzole - imaš lepšo grafiko kot na PS4, imaš več fps-jev kot na PS4 in imaš višjo resolucijo kot na PS4 + tu in tam imaš tudi raytracing, da ne omenjam še Stipe State Drive faktor - kaj več od tega naj bi še zmogel PS5, glede na strojne specifikacije, po vaše?

 

Povezava do prispevka

Ps5 je mighty sposoben narediti vse kar se tle pritožujemo - sj smo že videli pri ekskluzivah.

 

Loading screeni in ti loading prehodi so prvo kar PS5 igra enostavno ne sme met. Primer Rift apart. Ghost of tsushima loada v milisekundi pa ni ekskluziva. 
 

Problem pri GOW:R ni ps5, temveč to, da je cross gen in so te zadeve not zaradi starega hardwara, ne pa novega.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...