Skoči na vsebino

[PS4/5] God of War Ragnarök


Priporočeni prispevki

George Michael reče pred 5 urami:

mores izklopit precedens…da ni vsak spil From spil…malo smo prevec obsedeni se mi zdi z njimi…in pol naenkrat vse scis….

Jest se najdem v tem. Men je God of War ragnarok tko dobra 7ka špil. Enostavno mi ta vrhunska produkcija ne odtehta tako slabega gameplaya.

 

Če se vrnemo v leto 2005 in god of war 1. V tistem obdobju so se pač igrali neki Devil may Cryi, Ninja Gaidni, z mefistom sva furala dolge čupe, skratka tako se je takrat špilalo. God of war 1 je ponotranjil ta mindset in vzel ta gameplay,  ga produkcijsko dvignil dva nivoja višje in posledično postavil na prestol. Tam si bil res bog vojne, brutalno jebal mater vsemu. Bil si nekako svoboden in močan hkrati.

 

Potem so prišle souls igre in postavile nov standard v tovrstnih igrah, bolj počasen gameplay, bolj previden. Igre so to posnemale,  nekatere bolj nekatere manj, nekatere slabo, nekatere odlično... Nioh 1,2 , Ashen, Witcher 3, Lords of the fallen  in podobno...

Kar je načeloma tudi pisano na kožo Kratosu. Ni več mlad, ni več tako gibčen, predaja štafeto sinu. In to sem jaz pričakoval od fotra Kratosa! Da tako kot njegov predhodnik, vzame ta modern gameplay in ga postavi produkcijsko iznad omenjenih iger. Produkcijsko mu rata in to zelo... Gameplay je pa žal precej precej nižje. Men je res otroški špil, uganke bedne, neke temnice pekla je zamenjal za hobitov in osali pisani svet, vsaka stvar je skiptirana do filtra do neigrabilnosti, od skoka, plezanja, nevidnih sten,  do ugank in kako ti daje mali navodila, kaj narest, če nisi v 30s sprožil te skripte. Trash mobi so čvrsti. Bog si samo še v sekvencah na koncu... V Eternal Doom si večji bog, tukaj niti skočit ne moreš. Vse je skriptirano in popoprano z bednim inventory vmesnikom za upgrejde. Nimam tistega zadovoljstva pretepanja vedno enih in istih sovragov, kot ga imam v from igrah ali doomu recimo. Ko bom želel visokoprodukcijsko igro z dobrimi liki in zgodbo bom zalaufal The Last Of Us 2, ko se bom želel se fajtat kot bog vojne, dej mi areno in notri trume kanon futra, katere meljem, kot fotr pečenice dans in na koncu mi s kvalitetno orkester glazbo in opernim glasom začini ogromozanskega zajebanega bossa, katerega bom 27x ponavljal.

 

priznam imam from sindrom.

 

 

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 25 minutami:

Imo ti bojevanje ni dobro, ker igraš na normal. Pa to pravim čisto neironično.

Mogoče, ampak ne verjamem. Ker koncept healanja je še zmeraj oldscool in se ne healaš sam, kot pri modernih igrah. Recimo na najtežji stopnji se samo še poveča število hitov za najnižjega moba na celo 9 hitov. Medtem, ko recimo pri Dark Souls 3 rabiš 11 ali manj hitov za prvega Bossa, trashe pa 1-2 hita. Ta koncept mi je precej bolj bogovski. Če sem faking najbolj nabildan bog, ma da te žabone, ki skačejo iz vode s svojo ledeno sekiro v enem hitu prepolovim hehe :)

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
atomic reče pred 6 urami:

Mogoče, ampak ne verjamem. Ker koncept healanja je še zmeraj oldscool in se ne healaš sam, kot pri modernih igrah. Recimo na najtežji stopnji se samo še poveča število hitov za najnižjega moba na celo 9 hitov. Medtem, ko recimo pri Dark Souls 3 rabiš 11 ali manj hitov za prvega Bossa, trashe pa 1-2 hita. Ta koncept mi je precej bolj bogovski. Če sem faking najbolj nabildan bog, ma da te žabone, ki skačejo iz vode s svojo ledeno sekiro v enem hitu prepolovim hehe :)

 

Niti mal ne delim tvojga mnenja, če bi igral na normal bi se mi pa špil zdel tako in tako absurdno, smešno, simpl.

Povezava do prispevka
Ronin.si reče pred 12 urami:

Oh well, očitno mam res srečo, enga major bosa po inter cutscenu premagal brez da bi se me sploh dotaknu. Dvomim da je blo intendet ker takoj je naredu 2 napada, pol pa samo hodu v nedogled in se pustu tepst.

ima občasno AI zanimive podvige, men se je zgodilo podobno z enim Draugr pitom... ven so pršli, pol so me pa gledali :ododava:

 

se pa strinjam, da je normal prelahka težavnost in je treba it na hard za izziv.

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka
atomic reče pred 43 minutami:

Na kateri stopnji je igraš ti?

 

Igram na najtežji, zdi se mi lih prav težavno, oz je zajeban k svina občasno, sam daleč od nefer. (Je pa res, da ne igram From igric, tko da sm v tem smislu filthy casual). Sm pa že napisal, da je ta healanje med boss fajti in checkpointi neki kar bi lahko tud ne blo. Sam verjetno so v testingu opazl, da pač folk pol opusti špil k so boss fajti res dolgi k svina. Mislim sam, da je obstajala kakšna boljša varianta, kot da nerfajo vse skupi.

 

Drugač pa da prilepiš špilu 7 mi je sam lol :D K da bi se nekomu posral v usta. Ne bom zdej pameten, vsak ma svoj okus, sam to je res uizi 9kica v vseh realnostih.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
atomic reče pred 7 urami:

Recimo na najtežji stopnji se samo še poveča število hitov za najnižjega moba na celo 9 hitov.

Sej to. Tole enostavno ni res. Iz tega razloga jaz nisem igral GOW 2018 na višjih težavnostih. Tukaj je drugače. Čisto se spremeni agresivnost nasprotnikov, ki imajo drugačne napade in stil igranja.

Povezava do prispevka

Glede healanja mid fightom: razlog je preprost. Če slučajno ne bi sejval se bi ti lahko zgodilo, da greš v fight z malo/nič lifa in te zjebe checkpoint/autosave. Če slučajno nimaš manual sejva bi bil lahko na nek način ''stuck'', ker bi bila edina rešitev naredit no hit run bossa. Zanimivo, da se je ravno to dogajalo v old school God of Warih na ps2 :D 

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 4 minutami:

Glede healanja mid fightom: razlog je preprost. Če slučajno ne bi sejval se bi ti lahko zgodilo, da greš v fight z malo/nič lifa in te zjebe checkpoint/autosave. Če slučajno nimaš manual sejva bi bil lahko na nek način ''stuck'', ker bi bila edina rešitev naredit no hit run bossa. Zanimivo, da se je ravno to dogajalo v old school God of Warih na ps2 :D 

 

Točno to. Jaz sem šele včeraj, po blizu 30 ur igre... ugotovil, da obstaja manual save :D Sem cel čas mislil, da so pač samo auto save checkpointi :)

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 10 minutami:

Glede healanja mid fightom: razlog je preprost. Če slučajno ne bi sejval se bi ti lahko zgodilo, da greš v fight z malo/nič lifa in te zjebe checkpoint/autosave. Če slučajno nimaš manual sejva bi bil lahko na nek način ''stuck'', ker bi bila edina rešitev naredit no hit run bossa. Zanimivo, da se je ravno to dogajalo v old school God of Warih na ps2 :D 

Al pa, če niso devi neumni in ti dajo checkpoint pred fightom, namesto vmes. Ali pa, kot sem že rekel, dajo igralcu opcijo izbire v accessibility settings.

Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 1 uro:

 

Igram na najtežji, zdi se mi lih prav težavno, oz je zajeban k svina občasno, sam daleč od nefer. (Je pa res, da ne igram From igric, tko da sm v tem smislu filthy casual). Sm pa že napisal, da je ta healanje med boss fajti in checkpointi neki kar bi lahko tud ne blo. Sam verjetno so v testingu opazl, da pač folk pol opusti špil k so boss fajti res dolgi k svina. Mislim sam, da je obstajala kakšna boljša varianta, kot da nerfajo vse skupi.

 

Drugač pa da prilepiš špilu 7 mi je sam lol :D K da bi se nekomu posral v usta. Ne bom zdej pameten, vsak ma svoj okus, sam to je res uizi 9kica v vseh realnostih.

Dobr, ne zdej pretiravat, redkel sem dobra 7ka :) Pa ene dvakrat sem omenil, da gledam iz perspektive from iger, katere pa ti omeniš da ne igraš. Glede healanja in chepointov med bossi, ja pa zadeva lahko rešljiva, ki sem jo tudi omenil iz from iger. Enostavno naj znižajo healthbare vsem. Tam ti vse 2 shotas in tebe vse 2 shota, zato igraš zelo zelo previdno in skačeš po kavču.

 

ke_kit reče pred 1 uro:

Sej to. Tole enostavno ni res. Iz tega razloga jaz nisem igral GOW 2018 na višjih težavnostih. Tukaj je drugače. Čisto se spremeni agresivnost nasprotnikov, ki imajo drugačne napade in stil igranja.

Žal je res…

 

https://www.veryaligaming.com/god-of-war-ragnarok-difficulty-settings/#:~:text=The easy difficulty settings are,and have stronger survival instincts.

 

Na najtežji stopnji se jih healthbar skoraj podvoji.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 46 minutami:

Al pa, če niso devi neumni in ti dajo checkpoint pred fightom, namesto vmes. Ali pa, kot sem že rekel, dajo igralcu opcijo izbire v accessibility settings.

 

Ne rešiš problema, ker če ti sejva pred fightom in imaš v tisti točki malo lifa si na istem. Pač vedno ko je sejv ti mora ne nek način zagotovit nekaj lifa. Ali pa si kot Team Ninja in če crkneš po 10 min te igra da na začetek špila (Ninja Gaiden 1 - ''tutorial'' cona :D )

 

Če ti je prelahko, pač sejvaj na začetku fighta in loadaj mimo checkpointa od samega začetka fighta. Meni je osebno kul, da če je res dolg fight, da ne rabim ponavljat vseh 100 faz, sploh če je vmes kak QTE check. Multi fazni reset je za moje pojme vedno nek način artificial difficulty. Dobro, stvar osebnega okusa vsakega v tem delu, da se razumemo. Se pa strinjam, da je tukaj morda malo zamujena priložnost razvijalcev, kako na višjih stopnjah povečat ''težavnost'', brez da povečaš HP-ja bossov/mobov - že dejstvo, da ti vzamejo nek vmesni checkpoint naredi zadevo težje, kljub temu, da ima morda boss isto količino HP-ja kot na nižji težavnosti. Na višjih težavnostih pride nek fight multifazni, kar je samo po sebi seveda težje.

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 1 minuto:

Se pa strinjam, da je tukaj morda malo zamujena priložnost razvijalcev, kako na višjih stopnjah povečat ''težavnost'', brez da povečaš HP-ja bossov/mobov

Hvala, vsaj en se strinja z mano :) Pardon to ni "en", to je stari bog hack&slasha.

 

Ne bom več težil, grem igrat, ampak moram sem povedat svoje mnenje.

Povezava do prispevka

Tudi meni je bil to največji minus GOW 18 combata, torej da sem moral moba tolčti pol dneva, da je padel. Zaradi tega sem dejansko znižal težavnost. Ragnaroka sem igral manj kot eno uro za grafično demonstracijo, čakam še, da v miru sam poženem. Po uvodu mi je bil carski, res proper narativna linearna big budžetnica

 

Bi pa na polno igral nek hack and slash, ki bi dejansko imel bushido blade style poškodb. Bushido Blade je bila genialna PS1 1:1 pretepačina z meči, kjer je vsak imel healtha za 1 ali največ 2 udarca. Če si nasprotnika z rezilom pomotoma zadel v roko, ne v telo, je bila tista roka do konca matcha neuporabna. Največ matchev je trajalo 10 sekund, a ko si igral z dejansko dobrim igralcem, se je ta čas neprimerno razvlekel. Dark Souls ima do neke mere podoben combat, a ni modela "poškodb". Ta one hit kill bi res bil za raziskat :D 

Povezava do prispevka
fric reče pred 24 minutami:

So mi prevečkrat rešili lajf. Sploh behind you. Bi blo pa fino, da se bi jih slišalo iz kontrolerja.

Med bojem ja, samo vseeno ne rabim Mimirja, da mi vedno pove, da gorim. 😁

 

Med ugankami ipd so pa tečni k driska. JA VEM. Daj mi gmh, da še drugje malo pogledam.

Ali pa včeraj Freya, ko sem reševal Nornir skrinjo non stop LOOK, OVER HERE. Pa baba stoji tam pa boli jo kurac. Kaj bi rada. 😁 

 

Aja pa resurrection stone pa tisti oblaki prebavnih plinov, ko sem dal, da me rezurekta in takoj nazaj umrem, ker sem bil še zmeraj notri v plinu. 😁 Samo to sem bolj zaradi samega sebe facepalmal.

 

Drugače pa top igrica.

Povezava do prispevka

Bushido blade je legenda ja

 

Drgač smo kot otroci ful nažigali tudi Die by the Sword na PC-ju, je imel tudi zelo podobno foro in je bil res ful hud. Imaš prav, en tak sodoben špil bi res noro sedel :D 

 

 

edit: okej, imaš špile ki se slabo postarajo, imaš špile ki se zelo slabo postarajo, imaš pa potem še tole  :D 

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
trpotec65387628363 reče pred 4 minutami:

Med bojem ja, samo vseeno ne rabim Mimirja, da mi vedno pove, da gorim. 😁

 

Med ugankami ipd so pa tečni k driska. JA VEM. Daj mi gmh, da še drugje malo pogledam.

Ali pa včeraj Freya, ko sem reševal Nornir skrinjo non stop LOOK, OVER HERE. Pa baba stoji tam pa boli jo kurac. Kaj bi rada. 😁

Pa saj ti pol pove,da verjetno itak veš, da goriš.:lol:

Drgač sem pa jaz 3/4 špila tko, ko se ostali pogovarjajo.

busy-rage.gif

V enki 2018 si imel vsaj čoln pa sem naredil še en krog, tako da je Mimir povedal zgodbo do konca. Tu pa, ko pogosto govorijo eden čez drugega in ko si praktično vedno v dogajanju je težko sledit kdo bi kaj in kdo je kje. Pri ugankah pa je tako, da hvala bogu nisi sam in se tudi pol sam s sabo ne pogovarjaš.(hmh aloy)

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...