Skoči na vsebino

Trenutno igram [11/2021]


Priporočeni prispevki

Hernier reče pred 12 minutami:

Ja seveda ne rabiš vseh informacij ponotranjit, da uživaš, samo če ti igrica v prvih par urah poda 200 nekih informacij, se lahko izgubiš v vsem skupaj in odnehaš

 

Ne pravim, da imam konkretne ideje, kako olajšat vse skupaj, sam ja, MHW je precej grozen za začetnika

To že, ampak nihče od tebe na zahteva da vse te informacije predelaš takoj. Tutoriali in hinti so ti na voljo kadarkoli v menuju, tako da predelaš stvar, ko jih rabiš.  Najosnovnejše stvari pa imaš predstavljene tako, da jih brez problema dojameš.  Vse ostalo pa je na igralcu. Če vprašaš  igralce prejšnjih iger je MHW tako ali tako šel predaleč v casual smer.  Tako da če ne padeš noter pač igra ni zate. Ne bo ne prva ne zadnja. 

 

Če hoče kdo igrat casual hack and slash monster hunting imajo na voljo Dauntless  in to zastonj. 

 

Povezava do prispevka
Majek reče pred 1 uro:

To že, ampak nihče od tebe na zahteva da vse te informacije predelaš takoj. Tutoriali in hinti so ti na voljo kadarkoli v menuju, tako da predelaš stvar, ko jih rabiš.  Najosnovnejše stvari pa imaš predstavljene tako, da jih brez problema dojameš.  Vse ostalo pa je na igralcu. Če vprašaš  igralce prejšnjih iger je MHW tako ali tako šel predaleč v casual smer.  Tako da če ne padeš noter pač igra ni zate. Ne bo ne prva ne zadnja. 

 

Če hoče kdo igrat casual hack and slash monster hunting imajo na voljo Dauntless  in to zastonj. 

 

Pls dont. Kdor hoče igrati  MH naj igra MH ostale clone pa pusti na miru.

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 1 uro:

Torej se lahko strinjamo, da je MH igrica kateri se posvetiš, če nimaš ostalega lajfa? 

 

 

Raje eno in edino igro v življenju igram, kot pa da bi bil primoran igrati Ubisoftova pasja jajca :D 

Sej danes sem ene 5 ur še pustil v Shadow of Mordor pa sem se ga že u izi naveličal... Ma grem probat DS3. Mogoče ne bom popizdil sprve... Če pa bom grem pa spet MH probat :D 

Povezava do prispevka

Dicey dungeons

 

Haram po gamepass indie zadevah, tale mi je bila za nekaj časa zabavna, podate se v dungeon v obliki kocke in se poskušate prebiti do izhoda. Na prvi pogled mi je bila čist bedna, tele kocke, ki hodijo naokrog tako da je bil uspeh, da nisem uninstallov prvo sekundo. S časom pa zadeva postane zabavna, dungeoni se spreminjajo, kocke imajo 5 različnih poklicov, ki se dovolj razlikujejo, da ne postane dolgočasno. Bi pa zadeva potrebovala malo drugačen lore, ker je bil to praktično edini razlog, da sem zadevo nehal igrat. Vseeno presenetljivih 7/10

 

https://www.youtube.com/watch?v=MLpKXfaAasE

Povezava do prispevka

vem da ni lih tehnično gledano tole igra ampak vtt ampak v namizniku ni teme, po drugi strani čisto lepo paše pod »trenutno igram«, saj špilam preko compa :)

 

Torej trenutno igram že kake pol leta približno enkrat tedensko Curse of Strahd (Dungeons & Dragons 5E) kampanijo na Roll20, in moram reči, da se mi prav dopade. Horor depresivno vzdušje deluje, po že kar nekaj sešnih pa se mi zdi, da so tudi npc-ji lepo »oživeli« (je pa res, da imamo izkušenega DM-ja), še posebej tisti, ki jih pogosto srečujemo, poleg tega pa ima kampanija dokaj uravnoteženo zmes boja, role-playinga in raziskovanja, taka, da ne zapade v enoličnost. Pa trenutno sploh dogaja, ker imamo v quest logu kopico questov odprtih in povsem nelinearne odločitve, kako naprej. 

Poleg DM-ja nas igra šest (in pravilo imamo, da se igra, če manjka največ eden), tako da par impresij iz včerajšnjega sešna:

 

Mislim, da smo kar prejšnje tri sešne preigrali brez boja, malo zafrustrirali DM-ja, ki se je pripravljal na fighte, a se nam je uspelo iz vseh kočljivih situacij izgovoriti z role-playingom in super visokomi skill checki :) ,  ko je bilo pomembno, tako, da nas je včeraj pričakalo par fightov. Odpravili smo se namreč do ene vinske kleti, ker je lokalna krčmarka potožil, da že dolgo ni bilo pošiljke vina (pa tudi ena prerokba nam je dala namige, da nas tam morda čakajo namigi pri boju proti vampirju Strahdu, ki pod kontrolo drži deželo Barovio in nas ujete tam, kar je nekako glavni quest line). Med drugim smo naleteli na random encounter, nekaj kmetov na poti smo povprašali, kako je kaj varno tam. Ker so prijazno odogovili, sem jim za pomoč ponudiul par srebrnikov (igram lawful good clerica :) ), nakar jih je začelo ob srebru »kriviti«, in se je izkazalo da so volkodlaki:

 

spacer.png

 

ampak ni bilo panike, ker smo jih (nenamerno) presenetili, so se morali še spremeniti v werewolf formo, tako da ni bilo večje nevarnosti.

Nas je pa večje presnečenje pričakalo na vinogradu, saj je bilo videti, da se ga je polotil blight, tam pa so nas obkolili neznana drevesasta (vejasta, dračjasta ...  twig blights in podobno) bitja. Mislim, da se jih je na nas vsulo okoli 50:

 

spacer.png

 

In bi dejansko trda predla, če ne bi imeli v grupi wizarda in njegov fireball. Tako, da je bil včeraj njegov dan, ko je z velikim veseljem kuril to zoprno premikajoče dračje :)

Ostali smo pa bili bolj za podporo, napadali kakšne bolj "bossaste" sovražnike ali skušali kontrolirati boj, da smo skušali čimveč twig blightov spraviti skupak za kak dobro namerjen wizardov fireball

 

Je pa meni malo trda predla, ko sem skušal eno grupo blightov grupirati okoli mojega spirit guardians spella, pa sem vseeno malo podcenil njihove hit pointe. In je bila panika, ko so me malo preveč obkrožili in sem imel težavo vzdrževati koncentracijo za spell. Sem moral uporabiti inspiration point, da mi je uspel spell obdržati aktiviran, da so vsi blighti potem naslednji turn padli. Če ne, bi fasal udarce od vseh in bi težko preživel, tako da se mi je kar malo dvignil srčni utrip. Ampak se je vse srečno končalo:

 

spacer.png

 

Skratka, sam sem bil dolgo proti online špilanju namiznega igranja vlog, ampak s prihodom covida smo se preselili na splet in moram reči, da je vzdušje zelo podobno, kot za mizo. Je pa res, da je v živo še vedno najbolj kul, ampak vtt-ji, kot je Roll20, so zelo dobra alternativa. 

uredilo bitje Flegma
  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 1
  • Ne me jebat 1
Povezava do prispevka

NMS je še kar na pavzi, saj je par dni nazaj podmorniška simulacija Barotrauma prejela nov update Among the Ancients. Seveda sem ga moral sprobat :)

 

V tem updatu so med drugim prenovili igralne like, ki so jim dodali talent tree-je in oblikovanje, prenovili vesoljske ruševine in tamkajšnje sovražnike, izboljšali določene dele UI ter dodali genetiko. Sedaj se lahko medicinec specializira na genetika in pol meša in vstavlja genetski material raznih podvodnih grdobij v soigralce, z ustreznimi posledicami seveda :sorcerer: Poleg tega je bilo dodanih še par novih misij.

 

 

Kar sem do zdaj videl, mi je precej všeč; edino talent tree sistem bodo pomojem morali še malo popravit, ker si trenutno lahko pri dovolj dolgem igranju vzameš vse talente in tako razen prvotnega zaporedja nima veze, katero vejo izbereš. So pa na pravi poti :happy:

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 24 minutami:

DKS2. Da ne moreš izklopiti Online Mode direkt v meniju igre je pa res debilno. :hmm:

Mah, jaz imam v DkS 3 sličen problem s tem kurčevim online modeom. Namreč, nimam naročnine na PSN+, DkS 3 pa te ob vsakem zagonu igre -- in ja, ob dobesedno vsakem -- nadleguje s PSN+ reklamo. Ker itak želim čimprej samo igrat začnem mashat potrditveno tipko, da čimprej preskočim ta PSN+ nonsense, in že dvakrat sem s tem mashingom znašel na pejdžu, kjer bi z enim dodatnim pritiskom potrdil letno naročnino na PSN+ ... Ne vem, a se samo meni zdi absurdno, da DkS 3 toliko posiljuje s tem, ko pa online komponenta v tej igrici niti približno ni esencialna? Doslej še prav nisem igral igrice, ki bi me ob vsakem zagonu nadlegovala s tem.

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 5 urami:

Čamir join the dark side (minuski ahoj :D).

 

Že drugi dan ne pridem do PS5, ker je ženska našla The fall na Netflixu :(

 

Pravi dedc kupi zeni ipada pa lahko gleda svoje serije tam. 

 

Drgač pa remote play je tvoj prijatelj kolega. Dela cist fino. 

 

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 53 minutami:

Invazije mi sicer niso všeč, sam mene to ne bi motilo toliko. Problem je svet posejan z napisi in lužami krvi. Tisto mi res skoz kvari immersion.

Hehehe. No saj invazijam se tako ali tako ne moreš izognit v DS2. 

 

 

uredilo bitje Majek
Povezava do prispevka

Jaz sem mel prvo smrt včeraj proti nekemu letečemu oklepljenemu (mini?)bossu v Forest of Fallen Giants. Pol sem se vrnu, da mu jebem mater, sam ga ni bilo več. Igra mi na prvi pogled deluje težja od DKS1 in 3. Ful več navadnih mobov je in te lahko ful hitro obkolijo in gang rejpajo. Moja mazohistična plat je potešena. :D

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Fak, evo, naletel sem na prvi zaresen minus Prey-a. 

 

Pač špil ti omogoča svobodo pri marsičem, tudi kako se boš lotil spopadov. Lahko boš stealthal, lahko boš šel v direkten combat, verjetno je še kakšna možnost vmes, ki je nisem dodobra raziskal, ampak okej. Tokom celega špila sem večinoma uporabljal direkten combat (80%) plus nekaj šunjanja naokoli (20%), zakon totalno, vmes lepo pridno lootal vse, convertal v orožje itd ... Zdaj sem pa na neki točki, ko kar naenkrat nimam ničesar. Prej je vsak sovražnik navrgel ali surovine ali dejansko uporabne zadeve, zdaj pa kar naenkrat nič in mi je ta "prisilna" sprememba gameplaya mal slaba. 

 

Ne vem, če bi igral nek survival horror, kjer bi že od samega začetka vedel, da metke najdeš skoraj tako pogosto kot Mefisto žensko, ajde, bi temu prilagodil gameplay. Tole zdaj mi je pa samo extra frustrating :D Mislim, saj gre, ampak je res drastična sprememba, kako moram igrat. Zdaj predvidevam, da sem nekje blizu konca, sem bil zdaj v pisarni od Alexa, napadajo me neki vojaški operatorji, jaz pa dobesedno brez orožja in brez PSI-ja :D

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...