Skoči na vsebino

Trenutno igram [12/2021]


Priporočeni prispevki

Stipe2 reče pred 33 minutami:

Zdaj me je spomnilo; v časih PS1 in PS2 sem večinoma kupoval igre v Italiji in tam so skoraj na vsako igro lepili neke kurčeve nalepke - kako mi je šlo na kurac vsakič to odstranjevat (dosti škatlic sem zdrsal, preden sem odkril foro)... 

Na PS1 škatlicah se je še dalo kar v redu dobit dol, ker so lepili na tisto plastiko

 

Drgač so mi PS1 škatlice ful carske, prav tak nostalgija igračke filing dobim zraven. Če ne bi bile drage, bi si prav naredil eno retro zbirkico 

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 9 minutami:

Na PS1 škatlicah se je še dalo kar v redu dobit dol, ker so lepili na tisto plastiko

 

Drgač so mi PS1 škatlice ful carske, prav tak nostalgija igračke filing dobim zraven. Če ne bi bile drage, bi si prav naredil eno retro zbirkico 

 

Se je dalo, samo tista akrilna plastika je bila ful občutljiva na vsako prasko, so mi skoraj vedno ostale sledi drsanja - to mi je jebalo OCD, da si ne moreš mislit.

Ne vem, zakaj jih niso lepili na ovitek...

 

Drugače ja, tiste škatlice so bile tudi meni ful vzdušnejše - lahko bi spet uvedli neke take manjše glede na to, da razen ploščka (kmalu tudi tega ne bo več, bo samo še koda za download), noter ne dobiš nič več.

 

To si mislil da so same prazne škatlice drage?

 

Povezava do prispevka

Ne ne, te stare PS1 igrice. Škatlice pomoje še že kje ubodeš poceni, magari pri Kitajcu. Saj imam 6 PSX iger, pač te, ki jih imam že od otroštva (ostale smo nažigali piratske, hehe), samo res bi imel kak best-of. 

 

V bistvu so mi najbolj nostalgično vzdušne PS1 škatlice in PC igre v velikih škatlah. Oboje je danes izredno drago ... Recimo Resident Evil 2 PS1 verzijo bi res takoj imel na polici, ker mi je nostalgia na polno, ampak stane complete in box v proper conditionu (valda ne bom zlomljene škatlice brez drugega CD-ja kupoval al neki) vsaj 60 €, kar pa je malo izven moje lige oziroma mi spet ne pomeni toliko, da bi dajal tak dinar :D 

 

Dobro jo odneseš, če so ti v redu japonske igrice in škatle. Frend z japonske mi skos pošilja bolane deale, tam razne Resi 2 PS1 complete in box dejansko pobereš za pretvorjeno v par dolarjev <.< 

 

Čudi me, da kitajci ne delajo nekih reprotov PS1 iger. SNES complete-in-box reprote delajo dosti poceni in dosti proper, to sem recimo najdel na netu:

U65e6076eb7314a97bab9d3f0877be795R.jpeg

 

Bi si človek mislil, da bo PS1 reprote lažje delat, kupiš 10.000 CD-jk in škatlic, pa sam printaš, pečeš in daješ not :D 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 10 urami:

It Takes Two: Holy shit ta igra je pure fucking fun :avadodo: Smo komaj v drugem poglavju pa se je igralo že na hudo veliko načinov obenem pa je vseskup povezano z zelo všečno grafiko ter odlično zgodbo, humorjem ter igranjem glavnih akterjev. Od nominiranih si je tale igra definitivno najbolj zaslužila TGA GOTY (ker pač Returnal ni bil nominiran ;) )

 

Masterpiece

Povezava do prispevka

Tudi jaz nadaljujem z Demon's Souls na PS3. Bosse lagano čizam s čarobno palčko od daleč, večino mobov pa poskušam nagarbat z mečem. Glede na to koliko dolgo sem rabil, da se lotim From iger, mislim da bi prehitro popizdil, če bi začel takoj z melee only likom in določene zadeve niti ne vem kako bi jih speljal. Kako bi sploh sklatil Storm Kinga z melee likom? A parkira kje, da ga lahko iscipelariš al kako? Bom pa ziher igral melee, ko se lotim naslednje From igre.

 

Anyways pot od spawna do bossa se mi zdi pri določenih levelih kar dolga in sem dokaj hitro izgubljal potrpljenje. Precej problemov sem imel na poti do Adjudicatorja in tudi pri naslednjem levelu. Sem pa zaključil 2., 3. in 4. Archstone. Včeraj sem malo nadaljeval po drugem delu močvirja in prežveču skoraj vso zalogo tiste trave proti strupu. Jebote napis poisoned na vsakem tretjem koraku. :confused: Potem me je eden tistih večjih z gorjačo namikastil sredi močvirja, skozi katerega teče kot da je na kopnem in sem raje ugasnil pa šel gledat film. Naslednjič bom probal z hp regen in poison resistance ringom. Imam pa že dovolj te temne in rjave okolice, tako da komaj čakam, da grem nazaj do gradu in potem bo kmalu konec predvidevam.

Povezava do prispevka

Hej, imam eno vprašanje glede RDR 2. 

 

Sicer bom tule kar direkt priznal, da nimam najbolj plačljive različice špila, ampak na Steam communityu vidim, da je to očitno nek pogost pojav. 

 

Skratka, prišel v Valentine, delam misije, malo jaham, veter v laseh, hočem narediti misijo z nekim strangerjem v mestu, pridem do stavbe ... In me fukne ven iz špila direkt na desktop. Okej, weird, probam še enkrat, isto. Si mislim, kdo mi je pa kriv, če ne plačujem za špil, in potem vidim, da je to nasploh problem: https://steamcommunity.com/app/1174180/discussions/0/3005556719757227028/ 

 

A je še kdo mel podobne probleme v špilu? Bi kaj takega znalo odpravit napako: 

 ?

uredilo bitje Avion
Povezava do prispevka

Sem malo sprobal Mortal Shell, ravno ker je free na PS+.

Zanimiva zadeva, sam okolica mi deluje res malo preveč enolična in se je težko orientirati. Zaenkrat mi je to še največja zamera.

Bojevanje je zanimivo, ampak clunky za popizdit. Mal je jeba preklopiti iz tight gameplaya Dark Souls na tole. Po moje bom še malo vztrajal, ker mi je ipak dokaj zabavno vse skupaj.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Sem malo sprobal Mortal Shell, ravno ker je free na PS+.

Zanimiva zadeva, sam okolica mi deluje res malo preveč enolična in se je težko orientirati. Zaenkrat mi je to še največja zamera.

Bojevanje je zanimivo, ampak clunky za popizdit. Mal je jeba preklopiti iz tight gameplaya Dark Souls na tole. Po moje bom še malo vztrajal, ker mi je ipak dokaj zabavno vse skupaj.

 

Jap, jaz sem dosti časa porabil s tekanjem naokrog, ker je res vse podobno in ni mini mape ali vsaj nekega kompasa.

 

Kar se bojevanja tiče, je tudi meni bil tukaj problem prehod iz hitrejših oziroma boljše odzivnih iger. Tukaj se mi zdi, da moraš vse 0,5-1sek prej pritisnit tipko, kot pa nameravaš izvesti gib. Ampak se navadiš. 

Povezava do prispevka

State of decay 2

3/10

state-of-decay-2-gameplay-footage-part-1

Žanr survival iger me res znova in znova preseneča v svoji konsistentnosti slabih izdelkov in ponavadi die-hard fanov, ki so pripravljeni spregledati vse, kot, da jim je to prva igra v življenju.

In ta igra tudi ni izjema.

 

Sama igra praktično ne vsebuje zgodbe in če si ne ustvariš "zabave" sam, je tudi ne boš imel. Sem bil kar presenečen, ko sem ugotovil, da celotna zgodba igre paše na švinglc s štirimi maxwellovimi enačbami. DLC Hearthbreak pa na srečo ima zgodbo, ki pa je seveda tako nezanimiva, da bi bilo dejansko bolje, da je ne bi bilo.

 

OK, zgodba v kurcu, ampak kaj pa gameplay? Saj v njej ja mučiš antivaxxerje!

A kurac, ko je njihov AI sestavljen iz enega pravila, ki pravi, da če si blizu, naj hodi do tebe in začne stiskat LMB. Edino nekonsistentnost tega pravila hvala kurcu povzroči dejstvo, da je igra tako polna buggov, da obstaja dokaj visoka šansa, da bo ta bug rezultiral v obnašanju AIja, ki ga ne pričakuješ ne ti in ne developer.

 

Ker gre za console port igra trpi za smiselnimi kontrolami, saj z isto tipko triggeraš odpiranje vrat, lootanje, interakcije, komunikacijo, ipd. kar pomeni, da se je potrebno orenk pomučit, če hočeš odpreti vrata, ko ti kolega skače okol ko 3 leta star otrok in stoka ter se vrti okoli tebe kot tornado, navdušen vsakega tvojega najmanjšega giba. Če hočeš pobrat določeno zadevo se moreš konstantno matrat s premiki kamere/pozicije karakterja, ki je itak time delayed, tako da ni šanse da skineš nek hitbox itema dokler se ne premakneš 5x naprej in nazaj ter sučeš glavo, kot da si slep na 3/4 očesa. Vožnja avta je šele res true mindfuck. :D En si je res vzel 5 minut za sprogramiranje te interakcije/fizike.

Genialci so se odločli, da bo igra imela pohitren day/night cikel, ki bo natančno simuliral potek sonca. Ko so skapirali, da je to za senčnenje preveč zahtevno so se odločli, da bo sonce skakalo po nebu vsako sekundo. Kar pomeni, da se svet giba v 100 Hz, medtem ko vse sence skačejo s frekvenco 1 Hz. Efekt je tak, da je neverjetno moteč, a pazi to... SE GA NE DA IZKLOPIT! Oh wow, genious.

 

Combat je porazen in seveda, ker se more igra igrat tudi na konzolah, merjenje ni potrebno. ... Se popravljam, ni mogoče. Namreč karakter bo mahal s palco, ko orangutan nad vidrami in med tem pač upaš, da bo kaj zadel. Namreč igra se ves čas neuspešno trudi povezati animacije z napadalcem. Na koncu pač začneš mahat in moliš, da ne boš udaril prehitro ali prepočasi. Bog ne daj kaj se dogaja v stanovanjih, kjer so animacije še bolj omejene. Fakin baaaad, ko dobesedno mahaš čez sovraga, pa si moreš res v roke pogledat ali mogoče vidiš skozi njih... :D

 

Meniji so horrible. Overload nepovezanih informacij, ki ne uspe razložit čisto nič o mehaniki ampak te le še dodatno zmede, tako da sem več časa preživel na googlu kot v sami igri.

 

Skratka tako kot večino ostalih zombie iger tega tipa, pač gre za slabo sprogramiran, low quality, prazen projekt, za katerega vedo da se bo prodajal ker pač zombies. Tej igri je totalen kontrast Dying light, tako da izgovorov, da je igra dobra v svojem žanru pač ne morem sprejeti.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...