Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 29. 10. 2022 v Prispevki

  1. God of War (2018), prvič odkar sem jo končal podolgem in počez na PS4, aprila 2018. Pozabil skoraj vso štorjo, ampak kje so tiste proklete zelene vrane sem se začuda še spomnil... PTSD i guess. Res super zadevica sedaj prvič v 60 fps, sploh mi je sedlo malo obudit spomine na zgodbo pred izidom dvojke, mislim, da precej doda k vzdušju. Sicer se mi zdi, da Mimir zblebeta en kup spoilerjev za dvojko v obliki prophecyjev, ker je pač zgodba taka, da je povezano s time travelom tebe, malega in kačona (tam ko je mali bolan in ga neseš h čarovnici, slišiš nekoga, ki piha v oni rog od kačona na vrhu templja). Pa en kup prophecyjev je povezanih s tem, kaj se bo s pomembnimi stranskimi liki zgodilo v Ragnaroku: Surtyr, day-night cycle volkca (poleg prophecyja o začetku Ragnaroka, je to pokazano tudi v prvem teaserju)... Pa takoj vidiš, da gre za propper game, ko niti ne 2 minuti po začetku špila, reče Kratos malemu: - Boy, let's go hunt deer. - Which direction? - (mrtvo hladno)... in the direction of deer ... Still 10/10 game.
    7 točk
  2. Če bi mene nekdo nepričakovano porinil po stopnicah, bi se po vsej verjetnosti ustavil spodaj v kleti, pa sem precej let treniral borilne veščine. Tole vse skupaj spet smrdi kot so smrdela tista grozilna pisma z naboji, ki so jih desni ostro obsojali in dnevno izpostavljali. Ko se je izkazalo, da jih je pošiljal Ivanov lakaj, je pa vse skupaj potihnilo in so spet lepili posnetke Šarca kako ruva ciprese na vrtu.
    5 točk
  3. evo buddy, da se boste lahko o čem pogovarjali s frendi na bureku ali ob pleskavici V excel sem si fuknil vseh 212 slovenskih županov (https://www.dnevnik.si/1042848864) in ctrl+F-jal "ič" (mehki ć so naciji na Dnevniku povsod spremenili v trdega). Nato sem šel čez vse zadetke in preštel vse čefurske imene in priimke. Kjer nisem bil ziher, sem s photoshopom preveril pigment ter z geotrikotnikom izmeril kvadratnost glave in odmik zgornjega dela ušes od temena. V Sloveniji je pet (5) čefurjev županov. Ajde Đeniota lahko štejemo dvojno Dol pri Ljubljani: Željko Savić Ljubljana: Zoran Janković Maribor: Aleksander Arsenović Prevalje: Matija Tasić Piran: Đenio Zadković
    5 točk
  4. Uf. Kje naj začnem. Prvo kot prvo res pohvalno, da si se igre lotil in da ti je všeč. Dobrodošel v klub Nioh! Priporočam, da vsaj poskusiš NG+ cikle ali greš na Nioh2 in tam definitivno do zadnjega NG ter Underworlda (šele tam je pravi ''sem obrnil Nioh'' experience). Zdaj pa tako: - shurikeni in trapi niso svoh, dejansko so zelo močni, če znaš naredit pravi build in dobesedno vse v izi poclearajo do zadnje težavnosti. Shurikeni in kunai so še danes tako močni, da s pravim buildom zradiraš vse bosse v 0.5s do Way of the Nioh - če te na NG ciklu oneshottajo si definitivno imel prešvoh gear, sicer pa ti igra vrže nebroj geara v faco, daš si gor tistega z največ defensa in orožje z največ attack in ne boš oneshottan na NG, ever. Glede na to, da omenjaš light armor potem nič čudnega, light armor je dober za dodgat na dolgo ter za pure ninjutsu build, s čimer moraš imet atribut, da ti daje več attacka pri manjši teži geara. Glass cannon pač. - ne drži, da hitboxi niso definirani. Kot sem že enkrat v tej temi omenil v Nioh imaš le 10 ifrejmov na dodge, dočim, če si navajen na soulsborne, tam jih imaš 26 na vseh non-fat rollih, pa se pozna razlika. Priporočam, da ne spustiš bloka ko dodgaš in te bo buffer pustavil v block frejme takoj , ko se nehajo ifrejmi. Ki Flux je najbolj nujna mehanika, ki moraš zaobvladat. - glede boss sob, ko prvič igraš in tekanja po soule se strinjam s tabo. Ni pa tak hudo, da bi šel na youtube, lol, pač greš dalje in če je boss, je pač boss, umreš in pol delaš naprej kar hočeš - glede zgodbe moraš vedeti, da gre po dejanski japonski zgodivini Ieyasu obdobja, Sakiragahawa (al kaj je že) in ostale bitke so resnične bitke in liki so resnični japonski liki. Seveda gre pa za reprizo s fantasy elementom spirit stonov (pač neke sorte fantasy interpretacija japonske zgodovine s strani Team Ninja). Tudi oni glavni bad guy (100 eyes) iz Anglije je resnična oseba. Enako velja za DLC zgodbo ter zgodbo dvojke, ki je prekvel in hkrati sekvel enke. Meni je bla zelo dobra, pač moraš vedeti, da je zgodba neke vrste pretveza za fighting game. Ampak hej, ne rabiš nobenih youtube videov Vaatividye in podobnih, da je razumeš, kar je meni vsekakor plus. Imaš tudi lep povzetek zgodbe ter likov v menuju. Pač kokr komu, je pa tvoj diss čisto mimo. Če pač tebi osebno ni všeč je tudi v redu, razumem, da ni za vsakega. - me veseli, da si ugotovil, kako pomembno je nenehno switchanje stancov. Ko to zaobvladaš je fight prava poezija in se strinjam s tabo v tem delu - lokacije ter misije dosti ljudem niso všeč, sploh ker bi ljudje želeli nekaj na nivoju From iger. Jebiga, dobiš boljši combat v zameno drugačnega koncepta. Meni je ok, ker naredijo čisti maksimum iz lokacije, sploh side missioni dosti ljudem grejo na kurac, jaz sem jih oboževal in bi si nekaj podobnega želel v From igrah, torej da mi obstoječ nivo obrnejo na glavo ter spremenijo sovrage, ki jih tam srečaš. Ampak hej, če vse spustiš. ker ti niso všeč, je tudi popolnoma ok. - loot: pravilno si pogruntal. V tem segmentu se zgleduje po Diablu in ne soulsih. In to je zame velik plus, ker kasneje ravno to omogoča, da si narediš močne in raznolike builde. Kje pa piše, da se mora Nioh zgledovat po soulsih, sploh v tem segmentu?! Loota bi res lahko bilo manj, sploh, ker preveč časa porabiš med misijami. Ampak tudi to je hitro rešljivo, ker prodaš/dismantaš vse kar ne rabiš v par sekundah, po določenem času takoj vidiš kje maš upgrade, pa še nebroj filtrov imaš. Sploh v NG je vse za prodat razen tistega itema z največjo številko, do resnično kompleksnega loota prideš šele na NG++ in naprej. In še na koncu naj se obregnem ob tvojo izjavo: ''Prav ne razumem dizajn decisiona, ki je ta dva skila pripeljal v to igro, saj je z njuno uporabo potrebno le še 10 % skila, da igro zaključiš in so effektivno official cheat codes. Ravno tako nisem uporabil nobene online pomoči in sem vse prelaufal SOLO. Enostavno sem po tem fightu ponovno resetiral skille in nadaljeval brez teh dveh skilov in sem mnenja, da kdorkoli je igro preigral z njima, v resnici igre ni preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebite se vsi. '' - Res je, določeni skilli so kot neki cheat codes (sploh sloth, ker deluje na bosse) in naredijo stvari dokaj trivialne... v New Game. Ampak guess what: so cheat codes za TUTORIAL DIFFICULTY. Neko disanje tistih, ki so igrali skozi NG s slothom je brezvezno, če sam nisi naredil več kot tutorial difficulty in prave igre še nisi niti začel. /insert meme onega, ki šprica šampanjc in grize zlato medaljo za 5. mesto ^_^ NG je namenjen spoznavanju osnovnih mehanik ter učenju igre, raziskovanju nivojev in nasploh zajebavanju. Probaj ju na Way of the Wise ali Way of Nioh pa da vidimo. Spoiler warning: tam traja sloth 0.01s oz. par frejmov ali manj, tak da pozabi na sloth. Drugače imaš še goro drugih skillov, ki so podobno OP, sploh v NG. Imaš pa tudi reči, ki so OP v NG+++, seveda ko narediš pravi build. In naredit pravi build je pol veselja te igre. Hočem ti rečt, da tvoje točke so povsem brezpredmetne, ker se nanašajo na NG. Igra ima še cele 4 NG cikle in vsak naprej je čisto druga izkušnja od prejšnjega (ta del resnično moram poudariti!). Verjamem, da če si navajen na From oz. Soule jih ne boš povohal, ampak ti povem, da tako zgrešiš večino prednosti Nioha, tam igra šele pride do svojega, ker se pozna globoka itemizacija, raznolik sistem buildov in rabiš dosti več skilla. Aja, pa enemyji dobijo nove udarce. Pač škoda, da spustiš NG+ cikle, če ti je bil NG cikel 8/10, ampak ok, razumem, da ni za vsakega in ne zamerim tistim, ki se jim ne ljubi it skozi. Ampak pol ne delat zaključke kot so zgornji, ker so povsem preuranjeni in žal tudi zelo zgrešeni.
    4 točk
  5. Včer sem bil s sodelvci na Slivnici nad Cerknico. Ker smo bili vsi bambusarji prvič v teh koncih smo sicer prvo zavil po prvi markirani poti, 150 višincev in 2x pulz čez 190 smo obrnil in šli po makedamski poti, ki je zelo kulturn in lep vzpončič. Na vrhu trop kolesarjev, koča velikosti manješga stanovansjkega bloka s pivom in ostalim nujnostimi, dol grede smo pa šli pa po random črtah na garminu, in je bilo top. Več kot očitno je cel kup urejenih kolesarskih spustov, ker sem prefural par bankin in dropov, vmes so mal travniki, mal markiranih planinskih poti, mal vonja po zažganih bremzah (ne mojih ...), hudi razgledi, nobene gužve, res bomba.
    4 točk
  6. Nioh 8/10 Od souls-like iger, ki sem jih preigral mi je ta daleč najtežja in zahteva ogromno fokusa pri branju nasprotnikov. Dejansko so trenutki, kjer samo mashaš tipke zelo redki (kakšni skeleton archer), tako da mi je igra tekom nekaj tednov nakopala toliko izčrpanosti, da sem jo lahko preigraval le čez vikende, saj je med tednom po službi več nisem premogel. Kar mi je pri igri všeč je to, da ima (po mojem noob občutku) najboljši combat sistem, ki ne zmanjšuje combat effektivnosti določenih movov čeprav jih ponavljaš večkrat zapored, a na koncu kljub temu uporabljaš celoten arsenal napadov, ki jih poseduješ. Kaj takega se mi v podobnih igrah še ni zgodilo in je svetlobna leta pred Dark souls in podobnimi igrami. V čem se predvsem razlikuje je v tem, da konstantno switchaš med high, mid in low stance, kar skoraj v celoti spremeni move-set in hitrost izvajanja akcij ter seveda dmg. Da si efektiven pri mobih, moraš konstantno switchat te stance glede na njihov trenutni move za max. effect oz. da jih sploh lahko zadaneš. V igri so tudi finisherji in backstabi, sneaking... skratka all the good Sekiro stuff. Imaš tudi 2 bara (HP in Stamina), ki delujeta enako kot pri ostalih igrah, vendar ko chainaš napade, če pritisneš določen gumb, ki izvede neko posebno akcijo kot je changing stance ali dodge v točno pravi sekundi po končanju attack chaina, ti refunda določeno količino stamine. To je lahko na trenutke zelo težavno, saj sovragov hit včasih prileti preden je čas za pritisk te tipke in namesto stamina recharga pokasiraš fist of fury. Le ta stamina refund se uporabi tudi za dispelanje področij, ki jih na tleh pustijo večji mobi, ki ti upočasnujejo stamina regen, njim pa pohitrujejo. Del osnovnih mehanik igre so tudi ultimate abilitiji, ki so odvisni od bogov (spiritov), ki si jih našel in izbral za na misijo. Le ti ti devajo passive bonuse, ko pa je bar poln, pa dobiš za krajši čas dodaten HP bar in orožje enhencano z elementom in ostalimi bonusi odvisno od izbranega spirita, ki ti pomagajo hitro prefukati določene večje mobe. V sami igri so tudi mobi, ki jih moraš prefukati samo enkrat, potem pa ko se vrneš do safe house ne respawnajo, kar ti pomaga pri ponovnem progresu če si vmes ponucal že vse HP potione ipd. Žal je igra izjemno zahtevna, saj me je večino igro skoraj vse ubilo v enem udarcu. Ena napaka v zelo kaotičnem stringu napadov nasprotnikov je bila skoraj vedno usodna. Delna krivda je predvsem tukaj, da sem se odločil, da bom nosil samo light armor in za orožje izbral Tonfe (ki so fast close range melee weapon) in celo igro končal brez uporabe drugih orožij ter z zelo nizkim HP barom (skoraj vse sem investiral v attack, saj sem mnenja, da se tako najhitreje naučiš igranja). Kar mi je pa osebno neverjetno, je dejstvo, da igra vsebuje ogromno magic in ninjitsu (shurikens, traps..) itemov, ki so zelo šibki (tako kot ti :D), a na koncu vsebujejo možnost izbire Sloth talismana in Revival itema. Da razložim kaj to je tekom krajše zgodbice: Nekje na 2/3 base igre, se odločim malenkost prevetriti svoje odločitve glede investiranih atributov ter skilov. Za to ti igra da na voljo knjigico, ki vse to resetira. Jo uporabim in grem na internet pogooglat kateri so dobri ninjitsu in magic skili, da malenkost spremenim svoj stil igranja. Kot prvo in drugo opcijo mi navede tisti Sloth talisman in revival scroll (pozabu dejansko ime). No kul, začnem uporabljat sloth talisman na večjih sovragih, kar jih upočasni za dolgo časa na nekje 30 % hitrosti, kar je pri tej igri faking overkill. Sprva me vrže s tira, ker sem impulzno bil navajen hitrejših muvov, potem pa se hitro navadim in razčefukam vse te večje mobe brez težav. Pridem do bossa in v prvo uporabim talisman in ga prefukavam ob zid. Pri zadnji tretji uporabi talismana bosa zradiram, brez da bi videl en njegov attack move ali da bi sploh vedel kakšne move ima. Enako je z tistim revive scrollom, kjer ti dovoli 3 smrti preden zares umreš. Faking tako OP, da overshadowa vse ostae iteme in skile v igri. Prav ne razumem dizajn decisiona, ki je ta dva skila pripeljal v to igro, saj je z njuno uporabo potrebno le še 10 % skila, da igro zaključiš in so effektivno official cheat codes. Ravno tako nisem uporabil nobene online pomoči in sem vse prelaufal SOLO. Enostavno sem po tem fightu ponovno resetiral skille in nadaljeval brez teh dveh skilov in sem mnenja, da kdorkoli je igro preigral z njima, v resnici igre ni preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebite se vsi. Naslednja stvar, ki mi je pri igri všeč je jasnost kaj določeni atributi naredijo in v kaj se ti splača vložit pike. Nisem rabil laufat po wikipedijah tako kot je to bilo potrebno pri DS igrah. Ima veliko število bossov. Zgodba je razdeljena v misije in ne rabiš iskat po spletu kako napredovati. Ima tudi ogromno število strnskih misij, ki sem jih preigral vse. Naslednje težavnosti (ki bi dvignila item level nad 150) nisem niti poskusil, da si ne bi razvodenel izkušnjo. DLCji zelo dvignejo težavnost in res predstavljajo proper end-game content. Me pa moti glede igre kar nekaj stvari. Večkrat hitboxi niso dobro definirani in tvoj karakter pleše okoli lockanega nasprotnika namesto da bi se obrnil proti njemu in ga narezal. Ko umreš moraš prvo do svojega spirita (ki čaka tam kjer si nazadnje umrl), da pobereš vse ultimate točke in XP. Ker se to navadno zgodi pri bossih, je zelo tečno, da prvo iščeš kje si umrl, in poskušaš pobrati spirita preden umreš (kar je ponavadi v enem udarcu). Čisto tečna mehanika, ki bi jo pri bossih morali umakniti in bi te spirit moral čakati pred vrati bossa. Ravnotako mi je šlo na kurac, da boss room ni bolje označen tako da sem moral na začetku laufat na youtube, da sem preverjal kaj je za vrati. Uničuje immersion. Ravnotako je tečno, da ko umreš izginejo instantno vse ključne informacije glede XPja, ki si ga pustil za seboj in HPja šefa (ko sta le ti dve informaciji najbolj ključni). Kje igra izgubi točke je tudi setting in zgodba. Vsa imena so Japonska in si jih pri pički materni ne zapomnem ter sem bil nezmožen slediti kdo je kdo in kaj je kdo naredil tako da mi še sedaj pri pički materni ni jasno za kaj se je šlo. Ravnotako je zgodba večinoma podobna Pokemon zgodbi, kjer si nabiraš spirite, ki izgledajo kot pokemoni, medtem ko ti Team Rocket teži celo pot in ti na pot postavlja sovrage (ki bi te TBH ubili takoj, če bi se zraven vmešal ta Team Rocket member, namesto da gleda in se nasmiha kot peder). Pač vse skupaj je nesmiselno. Ravnotako igra trpi za pretiranim recikliranjem lokacij (praktično vse stranske misije so le time-sinki). Ravnotako je loota DALEČ PREVEČ in deluje kot Diablo, ne kot souls-like igra. Rezultat je, da nisi vesel enega itema, ker si konstantno bombardiran z njimi, in je velik del igre porabljen samo za sortiranje in prodajo teh itemov. Ne razumem te logike res. Tutoriali so zelo slabi. Misije, ki ti odklenejo dodatne močne skile ne vsebujejo Tonf (DLC weapon) kar je naredilo določene fighte zelo težavne, saj nisem hotel investirati skile v ostala orožja s katerimi sem jih moral premagati). Udarci Bossov so daleč premočni, kar omejuje hitrost tvojega učenja, saj več kot polovico časa porabiš za laufanje do boss roomov in ne v treniranju. Posamezni bossi so tudi zelo nebalancirani glede potrebnega skila (ponavadi je prvi boss daleč težji od naslednjih). To velja za Base game in DLCje. Če bi igra imela boljšo zgodbo in imena, ki bi jim lahko sledil, bi dejansko dal igri 9. V vsakem primeru pa je ta igra moja druga najljubša souls-like igra takoj po Sekiro. Zdaj je pa čas za spočit živce.
    4 točk
  7. Konzola ve kva so smeti od igre I guess?
    3 točk
  8. Se vidi desna usmerjenost RTV-ja... Tega Grinsa zaj gonijo non stop na naslovnici. Kaj ni on neka stara šola al kako? Al je navadna pička? Nas so učili, da se punc nikoli ne tepe, fante pa se lahko... Samo tudi, če sam kot fant/moški fašeš batine, ne jokaš kot pička...ampak preneseš po moško in gremo dalje.
    3 točk
  9. Ja, pri nas desničarji ne jejo olja, testenin, riža, moke, krompirja, kurjih jajc, masla, mleka...... oni bi kaviar, pljučni file, file tune, bio bulgur, prepeličja jajca... to pa ni v košarici in jim ne pride prav (baje se celo namerno to draži, da nasankajo ljudi).
    3 točk
  10. Narisal fantasy zemljevid Slovenije z Inkarnate programom (plačljiva verzija, ampak z zastonjsko se tudi da marsikaj spacati). Sem še amater :
    3 točk
  11. Tekmujejo z unimi k LOTR adaptirajo, pa so rekli da z Cavilom nimajo šans.
    2 točk
  12. Če si katerokoli Souls igro igral s kakršnokoli ranged magijo, v resnici igre nisi preigral brez goljufanja. NE ODSTOPAM OD TEGA KOMENTARJA. Jebi se.
    2 točk
  13. napisal sm da je startrek, sandman pa rop sranje, a so samo 3 teme v niziki, ne da poudarim 'antiwoke' misljenje karkoli bi ze to blo ampak je itak skorej nemogoce da bo serija kvalitetna ce je narjena na woke nacin, ker to pomeni da so narativi, casting in ploti podrejeni ideoloskemu sporocilu
    2 točk
  14. Village rose dodatek atm Holy shit donat mg/10 Posral sm se
    2 točk
  15. Zanimivo koliko zgražanja je po medijih, ko se nekoga porine po stopnicah in mu ni nič. Pri nas so celo poletje po največjih suši cigani podtikali požare in nato kamenjali prostovoljne gasilce, ko so prišli gasiti, pa ni prišlo dlje od lokalnega cajtunga.
    2 točk
  16. Captain Kanchelskis > Antony
    2 točk
  17. 2 točk
  18. Skini v prvoosebnem shooterju. makes sense.
    2 točk
  19. pol jo jest na koncu dobim nazaj za free. me veseli, da sem pomagal
    2 točk
  20. Jaz pa kot peti povrsti kupim od Ke_kita. Na hitro sem zračunal, če vsaki proda naslednjemu za 10€ manj kot je kupil, oo že on meni moral 5€ fukniti zraven špila v kuverto.
    2 točk
  21. All Quiet on the Western Front tells the gripping story of a young German soldier on the Western Front of World War I. Paul and his comrades experience first-hand how the initial euphoria of war turns into desperation and fear as they fight for their lives, and each other, in the trenches. The film from director Edward Berger is based on the world renowned bestseller of the same name by Erich Maria Remarque. https://en.wikipedia.org/wiki/All_Quiet_on_the_Western_Front_(2022_film) https://www.imdb.com/title/tt1016150/ https://www.netflix.com/si/title/81260280
    1 točka
  22. When mysterious events change the course of an immigrant ship headed for New York in 1899, a mind-bending riddle unfolds for its bewildered passengers. https://www.netflix.com/nl-en/title/80214497 https://en.wikipedia.org/wiki/1899_(TV_series) https://www.imdb.com/title/tt9319668/
    1 točka
  23. sicer ni na testu gaming X ampak samo gaming, samo upam da se ti ne stopi s 13600k, jaz bi v smeri MSI gledal
    1 točka
  24. Edini razlog zakaj sem sploh vztrajal. Razen Yeninih jošk. Thank fuck, da je rešen tega. Gotovo bo kot razlog naveden zaposlenost, še posebej s Supermanom, ma IMO je samo čakal izgovor za it. Je dejanski fan iger in knjig in noben fan pri zdravi pameti ne bi podpiral kar so tam počeli. Standardna začetna pogodba, vsaj pri network serijah, je 3 sezone. Če je tukaj isto, je jumpnil ship ob prvi priložnosti.
    1 točka
  25. Naročam cel komp pa bi še to zraven.
    1 točka
  26. Tole najbrž ni primerno za desktop PC. Neko USB varianto nabavi: https://www.mindfactory.de/Hardware/Netzwerk+(LAN+~+WLAN)/Funk+Netzwerk+(WLAN)/Netzwerkkarten+WLAN+USB.html Verjetno večje variante (z anteno) nudijo boljši domet.
    1 točka
  27. vidis JV je bu problem, da Tigersi niso osvojili WS
    1 točka
  28. Za bankrot ni nobenih šans, kot sem že nekajkrat pisal. Tudi ne verjamem, da se je podcenjevalo Bayern, le zakaj se bi ga glede na prejšnje tekme proti njim. Če kaj, je Bayern podcenjujoče šel v prvo tekmo, ko bi morali voditi ob polčasu, če bi izkoristili šanse in potem vprašanje, kako bi se ta skupina odvijala naprej, če bi tam zmagali. Zadnja tekma je pa itak nepomembna, ker ni več odločala o ničemer. Inter je pa druga zgodba, a tudi tam ne verjamem, da je šlo toliko za podcenjevanje kot pač nemoč oz. manjko idej, kako prebiti obrambo na prvi tekmi in potem šolske napake obrambe (no, Piqueja) na drugi. Overall je Inter bil pač boljši in šel zasluženo naprej. In če ne bereš samo nekih "izbranih" izjav Xavija, potem je tudi rekel, da je sam odgovoren, da nismo napredovali in da bo moral oditi, če ne bo začel prinašati lovorik. Pri večini večjih transferjev gre za obročno odplačevanje, večinoma razdeljeno na trajanje pogodbe oz. kakor je pač dogovorjeno med kluboma. Skoraj vsi klubi to delajo, a folk tega ne razume oz. noče razumeti, ker je pač lažje oz. boljše pisati, koliko je Barca dolžna brez pravega konteksta. Dokler se redno plačuje dogovorjene zneske na datum, določen v pogodbi ne vidim problemov s tem. In kolikor vem, se to počne. Recimo za Pjanića, ki ga omenjaš je klub letos moral plačati Juvetu okrog 20m, potem pa ostane še en obrok za 17m. Tudi za FDJ se bo plačalo 16m in zadnji obrok bo odplačan drugo leto. Skupno je bilo konec lanske sezone (30. junija) okrog 110m kratkoročnih obveznosti od nakupov (ki jih bo potrebno poravnati v tej sezoni oz. se jih nekaj oz. večino verjetno je že) ter še 84m dolgoročnih. Večina tega (39m) gre na račun prestopa Ferrana, za katerega se je/bo letos plačalo okrog 13m, potem pa sledijo še trije obroki. Preostalo sta že omenjena FDJ in Pjanić ter še nekaj manjših transferjev kot Pablo Torre ipd. Noben prav tako ne omenja dejstva, da ima Barca tudi še okrog 30m kratkoročnih terjatev do drugih klubov od prodaj igralcev. Ista zgodba je to, da klub dolguje zaostale plače. Res jih, a nič od le-teh ni zapadlih oz. so zaostale kot posledica individualnega dogovora kluba z igralci. Recimo FDJ, o katerem se je zaradi EPL folka največ pisalo noben ni držal pištole nad glavo, da je oktobra 2020 podpisal podaljšanje pogodbe in sprejel, da se mu bo del plače izplačal v prihodnjih letih. Istočasno so to naredili tudi MATS, Lenglet in Pique. Koliko je bila ta poteza pravilna oz. ne s strani prejšnjega vodstva tik pred njihovim odhodom je drugo vprašanje, ampak to gre primarno itak na škodo kluba ne igralcev, ki bodo svoj denar dobili, kot je bilo prvotno zmenjeno ali pa se bodo pač spet na novo dogovorili (ampak tu gre bolj kot za FDJ za Piqueja, ki se mu največ dolguje in nima nobene tržne vrednosti). Zato je bilo tudi smešno, kako so navijači Uniteda obrnili zgodbo, da do prestopa ne pride zaradi teh zaostalih plač, ko je bilo jasno 1. da FDJ noče v United, kar jih je preveč bolelo, da bi lahko razni Gary-ji ipd. to priznali 2. da bi mu Barca zaostale obveznosti izplačala, če bi sprejel prestop, ker bi finančno bili še vedno na boljšem, če bi se znebili njegovih rednih plač za to in naslednje sezone ter dobili še odškodnino.
    1 točka
  29. Rage pada na badboye
    1 točka
  30. 5600g = 5500 + igpu, ki je precej slabši oz. nivoju ryzen 3600x pa tole je vredno jurja max
    1 točka
  31. Stari vredu je, zastopimo, da trolaš, ampak tudi smetiš temo in izpadas glup, ustavi konje.
    1 točka
  32. seu lauft, neki mulo szi krosm prsu preblizu in me zapel s speglm, pa sm zarotiru
    1 točka
  33. povej frendici, da ti lahk kr cel film pošlje WW2 fulm snemajo. sam to bo najbrž zjebal tvojo narativo.
    1 točka
  34. Če bo taka ko DAI si jo lahko nekam vtaknejo, Pillars of Eternity, Divinity OS, Tirany in pathfinder kingmaker so popraskali tam kjer je srbelo, Bioware pa je rinil v kalne vode, ribarjenje se ni izšlo...
    1 točka
  35. Kaj pa to, ko DSJ spet dobiva solidno minutažo in celo čist OK igra (v Hornetsih)? Game stats Game Min Pts FG Reb Ast 27 Oct @ NYK 37 14 7-16 3 11 23 Oct @ ATL 33 18 8-16 2 6 22 Oct vs NOP 22 10 4-7 2 4 20 Oct @ SAS 21 12 5-7 2 4 Regular Season 28.5 13.5 52.2 2.2 6.2 Jst sem bil pa ziher da modela prej ali slej vidimo v Cedevita Olimpiji
    1 točka
  36. In kje je problem, če nekdo misli, da je Days gone dolgocasen spil? Da se zadeve ponavljajo? Če izpostavis nekaj, ni to nujno jamranje. Meni se Elden ring ni zdel dolg, nekomu je. Koga boli đoka. Če me nekdo vpraša za mnenje, bom povedal. Lahko, da se ne strinjamo. Ampak če ti misliš, da Days gone ni dolgočasen, ne pomeni, da bomo dali klicaj na koncu stavka in zaključili z debato. Če ti je kul, super, nimam nič proti. Če nekdo hoče probat, tako kot sem jaz, kljub kritikam, edino prav. Stojim za tem, Days Gone = Ghost of Tshushima = AC Valhalla. Različen setting, posledično različna mnenja. Meni so samuraji kul, in sem malo bolj užival. V bistvu brezvezen pogovor.
    1 točka
  37. S hiti so čakali do drugega comebacka, za finiš, da te fuknejo ven s trdim.
    1 točka
  38. Capcom je objavil prodajo iger. Na prvem mestu je Resident Evil 131 mil. Kar je bolj pomembno, na drugem je Monster Hunter, 88 mil. Od tega je vec kot pol prislo od prodaje World/Iceborne + Rise/Sunbreak. Res neverjetno kako je MH zrasel v popularnosti. Dejansko jim privoscim se vec, in da drzijo kvaliteto!
    1 točka
  39. Joj Erči, vsako leto je bolj huda in bolj zajebana ... 500 eur da se mi poščije v sok pa da lahko gledam Če me pa potem še Jasminca s škornjem fejst v jajca pa še kaka nula pade k znesku..
    1 točka
  40. Pismo, jaz sem tudi pustil Horizon nedokončan, nisem pa vedel, da je bil to širši trend ...
    1 točka
×
×
  • Ustvari novo...