Skoči na vsebino

Trenutno igram [12/2021]


Priporočeni prispevki

City of brass

3/10

078903.jpg

Rogue-like igra, kjer izbereš heroja in laufaš čez mape, pobijaš sovrage, pobiraš zlatnike ter jih frkaš D Jimmiju za nadgradnje. V osnovi mi je koncept rogue-like všeč, vendar gre žal za zelo slabo sprogramiran izdelek. Animacije so nekonsistentne, premikanje je grozno. Dluje kot Skyrim z veliko slabšim hit detectionom. Mape so podobne in kombat je nekaj kar bi pričakoval v igri pred 30 leti. Prebil sem se do polovico igre, pa ne vidim več smisla nadaljevati.

Povezava do prispevka
Weraziel reče Dne, 12. 12. 2021 at 19:33:

Story time: ZombiMedved odet v bodečo žico me zagleda, spusti nenaraven zvok in se zapodi proti meni. Jaz začnem tekati do skritega motorja, v istem momentu pa iz druge strani do mene priteče navaden zombi in točno pred nosom podre moj motor. Z nožkom hitro v štirih potezah razrežem zombija v ogaben kebab, vendar zaradi moje nepozornosti me Medo dohiti in podre na tla. Začne se QTE, kjer rešim lastno kožo, vendar mi še vedno spuca tak šamar kot da sem materi povedal za še en šut pri nemščini. Začnem pritiskati R1, da se kotalim po cesti stran od smrtnih zamahov velikanske šape v smeri malega kampa, kjer poberem neke surovine (rag, bottle, kerosine) in si nardim motovko, ki spustim naši prijazni gozdni živali direktno v fris. Aleluje, umre v ognju. Pojdi v nemiru. Blizu najdem tudi kanto za bencin, kar pomeni da si lahko nafilam svojo motokrosko.
Evo, jo poberem iz tal, nafilam in se poženem proti prijateljskemu kampu, kajti nujno bo treba dokupiti municijo (tudi tisto, ki me čaka na zadnjem delu zica, če mi sredi akcije kdaj zmanjka). Držim gas, držim turbo in..... zajebem ovinek zaradi zombija, ki sem mi je vrgel pod gumo. Skupaj z bajkom odletim v temačno mlako, in, na mojo veliko žalost, jaz ne znam plavati, zato se hitro potegnem ven iz vode, bajk pa izgine v temnozeleni umazani vodi. Do kampa imam še 1,8 km, kurc, bo treba peš, kajti špil ne pozna Fast Travel, če nisi poleg svojega kolesa in če nimaš dovolj bencina v tanku. In tako sem šel peš, vmes rešil še dva modela, eden je bil talec pri nekih čudakih, ki niso na moji strani, drugi pa kričeč v avtu, ki je bil oblegan z zombi nepridipravi. Po tistem, ko ju rešim, ju pošljem v kamp po moji izbiri, od kod dobivam točke zvestobe (ne, resno) in/ali trdo prislužene denarce. Kurc, ajde gremo naprej in hopefully ne bom srečal še kakega medveda na poti. 
 

Days Gone je postal 438.ti zame novi špil, ki sem ga vsaj enkrat preigral do konca (v svoj seznam štejem tudi športne špile, če preigram celo sezono tako, da zmagam na koncu) in tako jubilejni 25.ti špil, ki sem ga obrnil letos. Sicer je še nekaj endgame materiala, ampak prišel sem do konca zgodbe. Je res, da ne seže do kolen odličnemu the Last of us, ampak je pa treba reči, da so igralci zakon odigrali in vsaj zame se bodo Deacon, Iron Mike, Sarah, Rikki, Skizzo, Kouri in seveda Boozer kar vtisnili v spomin. Walking Dead liki (v TV seriji in v špilih) mi niso tako povšeči, kot ti, banter pomaga, da ni stalno vse zateženo, ljubezen med Sarah in Deekom je boljši love story kakor Twilight, Skizzo pa ravno taprav type sovraga, je samo nekdo, ki želi preživeti. Uglavnem, noro mi je kako produkcijo imajo dandanašnji AAA špili od enga okayish studia, ki je še najbolj znan po Syphon Filter seriji in po Uncharted: Gold Abyss za PS Vito.

 

Torej, open world zombi špil. Furanje po gozdovih z motokrosko, metodično pobijanje horde zombijev in nabiranje surovin za ustvarjanje pasti in molotovk mi je bil precej boljši gameloop, kukr sm sprva pričakoval. Ne bom rekel, da je AI kaj naprednega, ampak streljski obračuni so lahko kar napeti, ko te streljajo iz vseh strani, radi ti tudi nastavljajo vrv, da te grdo vrže iz motorja, medvedje pasti, ki so namenjene bolj zombijem pa znajo tu pa tam presenetiti tudi tebe. Bi rekel, da je sama kontrola perfektna in kakor imam dostikrat težave z merjenjem na kontrolerjih, mi je precej dobro šlo, za res tiste hude primere imaš pa tudi nekakšen bullet-time imenovan Focus, za katerega ne rabiš nič nabirati, se dosti hitro obnovi sam.

 

Tudi same misije niso kaj pretresljivega, uglavnem open world shenanigans, čeprav kako te včasih pri Story misijah drži za rokco ni ravno fajn, slučajno zalutaš za 3 sekunde, ker si želel nekaj pobrati pa si zajebal misijo in moraš spet od zadnjega checkpointa, lol, pomirite se mal modelčki. Also ne vem ker špil je začel to foro, da če si skrit v grmovju, da te ne morejo videti, to bi komot lahko dali kako foro, da če so ljudje blizu, da te lahko vidijo notri v grmovju. Od misij in ostalih zadatkov bi rekel, da so ble tiste, kjer se moraš skrivati in pa tiste, kjer z motorjem loviš okoliške pajace, bile najmanj zanimive in napete, tam kjer si se sam spravljal ubiti celo postojanko je bilo malo boljše, odpirati NERO postojanke pa si moral metodično popravljati stroje, uničevati zvočnike, da nisi privabil nezaželjene horde zombijev, sicer nič težkega, ampak vedno je srce nabijalo napolno, če sem kak zvočnik falil in so se trume nemrtvežev usule name, občasno mi je uspelo pravočasno skočit na motor, ne pa vedno. Večina ostalih zgodbovnih misij niso nič posebnega, so pa zaigrane vmesne sekvence tisto kar da pravi gušt in so taprava začimba postapokaliptičnega življenja. Če ne bi verjel v te osebe, da se jim to res dogaja, bi bilo manj zanimivo. In glede na to, da ne gre za kratek špil (meni je bil ravno prave dolžine -  na PSN piše 57 ur), je to kar big plus. Proti koncu zgodbe je kar razčefuk s pobijanjem hord in vsaj 3x se mi je zgodilo, da mi je zmanjkalo municije in granat/bomb/molotovk, kar je nardil nek zabaven loop skrivanja pred zombiji in nabiranju surovin v njihovi bližini.

Vseeno, kot sem že prej omenil, gameplay loop kar vleče, dlje ko si v špilu, več različnih nasprotnikov ti špil nasuje, med drugim tudi volkove in zombi volkove, vse skupaj je pa omogočeno z Unreal Enginom.. se pa vidi, da ima špil še vedno težave, kajti grafičnih bugov je zadosti v skoraj vsaki sceni, včasih so teksture blurry k moj vid za Silvestrovo, spet drugič so razni robovi polni sicer neobstoječe svetlobe. Samih gameplay bugov je dosti manj kot jih je baje bilo ob izidu, samo po dveh letih je vseeno malo smešno, da nek špil, ki je v svojih najboljših momentih IZJEMNO LEP, skoraj bi lahko rekel RDR2 nivo, lahko izgleda tudi kot neko skrapucalo iz konca PS3 ere z zamazanostjo, pop ini in čudnim blurom okoli nekaterih likov.

Sound je fantastičen, pravtako soundtrack. 

Všeč mi je, da kljub nabiranju surovin, samih stvari, ki jih lahko nacraftaš ni tako ogromno kakor v Zelda:BOTW ali pa Witcher 3, sam UI ti je jasen takoj ko ga odpreš in v vsak meni (npr. zemljevid ali skill točke) se da hitro priti preko malega podrsa na touchpadu. Vidi se, da je malo novejši špil, da so se lahko učili iz napak nekaterih drugih studijev. Mi je škoda, da glede na različne kampe, ki jih obiskuješ, da ni bilo kakega nelinearne razvejanosti v zgodbi, kjer bi izbral eno stran, za katero se boriš, ampak okej, naslednjič maybe.

Letos sem se kar naigral open world in kvazi-open world špilov, in jaz ga dajem gladko pred Shadow of the Tomb Raider, Mad Max in Infamous: Second Son. Ni tako pomemben naslov kot BOTW, ni tako spoliran kakor God of War (2018), jim je pa po zabavnosti kar za petami, tako kot meni horda, ko se precenim s pištolco in molotovko v roki. 

Končna ocena 8/bom preigral vsaj še enkrat pa tudi takrat bo žena vsakič z veseljem poleg sedela, ko bodo igrane sekvence vmes

 

Temu postu na čast (no, ubistvu epski suši, ampak naj ti bo :D ) sem se lotil Days Gone - sem sicer že igral, vmes nehal, prodal špil, dobil Days gone collections verzijo na petki, pa ne dela več save zaradi druge regije tako da moram od začetka. :D

 

Ena večjih neumnosti v tej igri je to, da ne moreš sredi 60 ur dolge igre spreminjat težavnosti. 

 

Težava je pa v tem, da se spomnim vseh flawsev igrice in ji nočem commitat FUL časa, pač mal bi hodil in pobijal zombake, samo ni mi pa kul da je lih prelahko. 

 

Na keri težavnostni stopnji si igral ti in kako ti je blo? Js mam trenutno na normal in je tako, da ti health relativno hitro izgine ko si zadet, sam po drugi strani je pa surovin povsod ogromno (preveč). On the other hand, ne vem če se mi ljubi dat na hard, ker mi je ta stopnja rezervirana za špile, v katerih res res uživam, medtem ko je ta nekje na meji - gre od tega da ful uživam, do tega da facepalmam in hočem nekoga umorit, ko mi špil na poti do NPCja na mapi to kaže tako, da mi prestavlja marker na vsakih 10m pred nosom, kot da sem jebeni retard z dioptrijo 8 in brez očal. 

Povezava do prispevka

pri Sackboyu mi je ostala trofeja vseh 15 time challengov v susu izpod 10 min. pickin dim. igra je simpaticna, nc vec in nc manj. najvecji problem so premalo (prepozno) odzivne oz natancne kontrole, kamera te dostikrat zevede glede globine, visine, daljine. vcasih te gumb preprosto ne jebe. 3x isti boss fight :mad:, kot da ni blo vec domisljije, so rajs pojacal platformanje na over 9000. zadnje 4 sobe znajo kar dogajat. vredna cene crnega petka 38 € in pol prodas, polna cena 69 € - fuck, tale Sumo Digital iz Sheffielda si prav zasluzi en sumo udar okol kepe.

radodarnih 7/10

 

Kena: Bridge Of Spirits

sele dobil lok in me Wood Knight ze one shota. zaenkat obeta.

 

04RCQoF.jpg

 

kKiakh4.jpg

 

Povezava do prispevka
Istvan reče pred 35 minutami:

FF7 Remake (#pcmasterrace) 

Top šit narejeno! Kar najbrž PS fegeti veste že dobro leto in pol. 

 

Samo še Where The Heart Leads naj pride na PC, pa lahko zopet neham razmišljat o nabavi PS za nekaj časa. :panika:

 

 

 

 

Lažeš :D

 

https://www.pcgamer.com/amp/final-fantasy-7-remakes-pc-port-is-a-major-disappointment/

Povezava do prispevka

Sky force reloaded

8/10

Sky-Force-Reloaded-Xbox-One-first-screen

Vau.

 

Čisto nič svežega, a tako neverjetno zasvoljivo. Vsega skupaj ima igra nekje 15 misij, pri katerih imaš na voljo za dodatne točke opravit 4 dodatne objective. Z izjemo ene misije so vedno iste (70 % kill, 100 % kill, no damage taken ali pa da pobereš vse ljudi, k ite čakajo na mapi).

Ko uničuješ sovrage pobiraš zvezdice s katerimi si potem izboljšuješ orožja. Na voljo so ti avtomatska orožja in taka, ki jih moraš sprožit sam, ter nabavit amunicijo (shield, bomba ali laser). Tekom igre odklepaš tudi druga letala, ki se razlikujejo po osnovnem orožju ali par ostalih atributov.

 

Toj to.

 

A kljub temu enostavno nisem moral nehat igrati, dokler je nisem prevrnil. Tako neverjetno zasvoljiva je. Največji problem igre za mene je v tem, da rata v zadnjih levelih neverjetno grindy, saj ti manjka ogromno moči. Obrnil pa sem jo brez da bi probal večino letal. Razumem, da če bi jo igral dlje bi bila izkušnja nekoliko boljša (vsake toliko časa, ker igra definitivno je takšna, da jo lahko igraš ON/OFF tekom celega leta).

 

Minusek je predvsem to, da ji fali map. Te ki pa obstajajo, so pa res zabavne. Very nice. :)

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Je letošnje leto postreglo s kakim metroidvania presežkom, vrednim Police? Metroid Dread mislim da je dobil najboljše ocene letos, ampak to še itak čakam da se mu malo zniža cena. Je še kak podoben must-play naslov?

 

 

Ender Lilies mi izgleda kul, Grime tudi, pa tudi F.I.S.T. je videti kar jezen...

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

in kje iščeš razlage, na Kulinarika.net? 

 

+ carski liki

+ carska zgodba

+ eden bolj moških likov ever

+ do stropa nabasan špil z mini igrami

+ tona zadev za počet

+ carski brutalen combat (doker 100ič ne vidiš eno in isto)

+ najbolj whack odfukan japonski humor, kar ga je bilo kjerkoli v špilih

 

  • Račka +1 3
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

BF 2042, kljub vsemu vsak dan...

Morda je slika naslednjega: na prostem

 

DS2 sem zdaj tam, ko imaš una stikla in se spuščajo in dvigujejo platforme... smotano do konca. Sanctum City!

Pa v Demon's Tilt mi še sem pa tja rata podret lasten rekord in pobrat kako trofejo.

 

uredilo bitje Bessie
Povezava do prispevka

Project Zomboid nabijam

 

Gladko najboljsi zombie survival spil trenutno na izbiro, ce ne najboljsi pa vsaj najbolj addicting za igranje, pa mi se ni uspelo pridit cez dve bajte v neighbourhoodu brez, da me horda overruna. UI je se najbolj sibka tocka spila, ki ni idealen in rabi nekaj privajanja, ampak modifikacije za spil... Neverjetno :D

Povezava do prispevka

Yup, EA se vedno, imo cist vredn tistih 12€, prejsn tedn so splovili se multiplayer, ki deluje presenetljivo tekoce

 

Pa dejansko je grozn spil za popizdit, ko se valjas po ulci, zagledas eno bajto s "samo" enim razbitim oknom, si reces eh, ka lahk sploh gre narobe, a noter v kuhni izza vogala takoj en al pa najveckrat kr dva al pa trije zombiji, ti pa nazaj vn skoz razbito okno z eno jebeno vilico v rokah :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...