Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 29. 04. 2024 na vseh področjih

1. Točno 220 popolnoma pravilnih v minuti je moj rekord, ki ga itak nikoli in nikdar ne bom presegel. To moraš bit res natreniran fanatik, da lahko tako pumpaš.
    6 točk
  2. DaCapo imo meša sklece z drkanjem. Tisto mam jaz še boljši rekord od 220 ponovitev na minuto.
    5 točk
  3. Da nisi slucajno zamenjal s srcnim utripom
  4. 220/60=3.6 sklece na sekundo doubt.gif
  5. DEN:MIN serija zna biti res brutalna, definitivno zame finale Zahodne konference, OKC bracket mi nekako ne vliva nekega strahospoštovanja
    5 točk
  6. Drugace zdaj sestavljam tega Omikopterja. Faking carski build, tudi narejen je trdno. Ne kot tiste smeti od UCS X-Winga, ki se vse neki maje in moras pazit kako ga primes, da ne bo kej odletel stran. Prav zal mi je, da sem ga nabavil tbh.
    4 točk
  7. Mislim saj je vse napisano v tem tweetu na vrhu. Sploh ni problem, če se tako zmenijo... Enkrat, ko prebije Luko (prebijal je tudi druge), nihče ne brani koša. Kidd igra z Maxijem, ki je stuck vedno in no man's land. Če se prav spomnim, je bilo v zadnji četrtini 5-6 Hardenovih floaterjev. Ko ti en taisti play prodajo tolikokrat, ne narediš pa nič glede tega, kaj rečt.
  8. Luka mora igrat ker brez njega niso zmožni kreirat napada. Kyrie je svoh in najbolj efektiven ko sam prodira in ima prostor. Luka dobi najboljšga obrambnega plus zmerm je še en bliz da pomaga. Luka stopi dva metra za trojko, kar Kyriju nardi ogromno prostora na drugi strani. Ko se je Luka vsedu za tistih par minut so Clippersi izsilil en kup izgubljenih žog. Lukata kt vedno najbolj jebe kardio. In če mora igrat 45 min na tekmo bo pač jeba.
  9. Poberejo od česa? Od zelo tekmovalne serije, ki je izenačena?
    4 točk
  10. Ne bo filma, gre za gledališko predstavo V gledališču, kjer so temnopoltega (sicer Romea, ampak dobro) Romeo leada castali že 30 let nazaj In v katerem imajo črnci posamezne lead vloge že več kot 100 let Ampak ja, pune smo razpizdnjeni zaradi črnklje
  11. Nisem govoril o tvoji fotki, ampak me veseli, da si lahko delil tole
    3 točk
  12. Hoče ti povedat da nisi tega zares naredu.
  13. ocitno je glede na to: The World Record of “MAXIMUM PUSH-UPS IN ONE MINUTE” is achieved by Vikas Kumar from Delhi, India on 9th November 2019. He did 94 push-ups in just 60 seconds. Vikas broke his own record of 66 pushups in 60 seconds and has set a new world record. se pravi si samo za 130 sklec pred njim
  14. Skoda k se nisi prijavil za guinessov rekord, k bi ga drzal ze 20+ let
    3 točk
  15. @DaCapoZgoraj sem napisal res površno. Tisto o samoumevnih rečeh sem mislil na splošno, ne za to, da ti neki ni jasno. Primer tega kako izpadeš meni. Recimo folk stoji na dežju in ti pudariš, da dežuje, čeprav se čisto vsi zavedajo tega. To ti počneš tukaj ful pogosto za nebroj tematik in mislim, da je to tisto kar me najbolj moti pri tebi. Izpadeš mi kot vaški bebček in to mi gre strašno na kurac, ker te imam drugače v res dobri luči (zato dostikrat reagiram tako vzkipljivo - rad bi, da si nehaš delat brukice). Mi je pa na tej točki tudi jasno, da se ne boš nikoli spremenil in sem jaz še večji bebec, da me neki takega sploh moti.
  16. Smo ti že neštetokrat povedali, da vemo. Pisati samoumevne stvari je izguba tvojega in našega časa. Počasi bi bilo kul, da razviješ malo samozavedanja in nehaš.
  17. Nek tease za jutri. Jutri je tudi tretja obletnica izida Returnala. Edit: očitno gre za nek Returnal strip
    3 točk
  18. "Minnesota Timberwolves coach Chris Finch paid the price for the team’s first playoff series win in 20 years. Finch suffered a ruptured patellar tendon in his right leg on a collision with Mike Conley late in the fourth quarter of Minnesota’s 122-116 win over the Phoenix Suns." Minna playing so hard even the coach gets injured.
  19. Evo, še moj piskrček iz letošnjega UTVV. Spet sem šel na Centuriona, uradno torej 110 km, mi je pa ura na koncu pokazala malo čez 112 km in 4663 metrov višincev. Ta proga, kjer greš najprej ponoči na Sočerba in Nanos, ko si še spočit pa potem podnevi na Golake, Čaven in Kucelj, mi je bila celo malo lažja, kot tista prejšnjič. Drugače so pa ti dolgi traili res neki posebnega. Ponoči, ko se znajdeš sam s sabo, s svojim dihanjem, svetlobo svoje lučke in kilometri ter višinci, ki so še pred tabo. Pa potem prva dnevna svetloba, sončni vzhod na Golakih, čudovita narava in lepi razgledi. Pa vedno moram dodati super vzdušje na postojankah, odlično organizacijo, nadprijazne ljudji. Tisto, ko že kilometer in več od postojanke zaslišil glasbo, navijanje in svoje ime. Ne vem, če ma kakšen drug trail tek vse to tako dobro poštimano. Itak pa ni vse samo uživancija. Sneg, megla, dež in veter na Nanosu in Čavnu, tehnični spusti po spolzkih skalah in po kamniti, neprijazni podlagi. V 18 urah pridejo momenti, ko imaš vsega vrh glave, ko se sprašuješ, kaj ti je tega treba. Včasih trajajo le kakšen vzpon ali spust, včasih kakšno uro. Takrat je ključno, da ne razmišljaš preveč o tem, koliko km te še čaka, da zoožaš misli, se osredotočiš na najbolj bistveno in si postaviš manjše cilje. Do vrha hriba, do naslednje postojanke, do konca odseka, korak za korakom. V glavnem dovolj časa, da prepucaš glavo, se pomeniš sam s sabo in ugotavljaš, kje so tvoje meje. In da spomniš samega sebe, da vse ovire in težave na progi zgolj potencirajo končno zadovoljstvo, ko prečkaš cilj. Čas je na teh razdaljah še najmanj pomemben, a vseeno, na koncu sem prečkal cilj s časom 18:22:52, dobri 2 uri in pol hitreje kot dve leti nazaj.
  20. Harden je v finišu špilal na Lukata ki je imel 5 prekrškov. A noben ne šteje? Zato bi lahko mrbit exum šou not namesto lukca. Očitno ma kolen sfukan, sam vseen hoče/mora igra.t Enim sploh ni jasno A ste ga vidl take grimase delat pa se vlečt po igrišču, ko je zdrav?
    2 točk
  21. Exuma se nc ne omenja ja. Od ene vrste jokerja, best 6th mana pr Mavsih v rednem delu do totalnega kolapsa, tip je MIA, lost in space, zgleda je pritisk playoffa naredil svoje na psihi.
  22. Glejte kaksna prsa fantje.. In to se ko se natrenira.. sej so ga sama prsa.. ce bi bil piscanec bi ga prodajali kot premium
  23. Čeprav ni samo grain, ampak predvsem ton
  24. saj smo ti ze rekli ampak si ocitno pozabu
  25. Čaki koga bote odstranili zdaj, dacapota ali zarafa? 😂
  26. Men je pa bolj DaCapo fora da vsi govorijo kako dežuje on pa kako je tudi ko je bil v vojski enkrat dezevalo in je delal sklece pod streho... saj si ql dacapo samo kdaj sem res team kekit
    2 točk
  27. imam tudi cestaka, ampak me je sram sram kolesarit v družbi nivoja fonda preformance in powermetrov.
  28. Če pa imajo železnice iz časa divjega zahoda
  29. Kar loci top ekipe od nico in dva pod = kpnsistenca. Kako dobro lahko executajo vsako minuto na igriscu. Ekipe ki imajo lapsuse = te placajo Dallas je ekipa ki ni konsistentna in to se vidi stalno. Tako so ga,srali v prvi da sem se krizal. Clippersi imajo tudi svoje fore ampak so naceloma bje coachani in konstantni. Da o kakem Denverju ne govorim. Ne glede na zgoraj povedano so me res res razocarali in razalostili vceraj. Mogoce si vzamem cajt pa pokazem kje so ga srali in da je slo za marsikej drugega kot samo good pa bad shooting night
    2 točk
  30. Evo, @DaCapo... idi vzemi enega čist random in poceni. 5l zveni kot bi bilo za 2 porciji. Pa ne bo ti žal keša, če ga ne boš dosti rabil, ker je pač poceni...
  31. Za vikend pridem rahlo vinjen domov in ob enih zjutraj naročim za 160 eur iger.
  32. To sm hotu postat snoci pa si me prehitel Steve je najjaci "skor 85% lastniski delez imas... pol so ti pa drugi firmo zjebal?"
    2 točk
  33. Kingdom Come.. Včeraj delal tisti side quest, ko je treba za milostljivo dobit vino, neko tiaro in konja iz bližnje konjušnice... Ko sem pripeljal konja, sem si rekel, ajde, grem nazaj, ubodem še zase enega, da ne bom peš šetal sem pa tja... Seveda ubodem 'po nabavnoj', GTA varianti. In pol dam fast travel do zadnjega dela tistega questa - tiara v nekem mestu in med fast travelom mi javi, da je na cesti sumljivo truplo, izbira ignoriraj ali preveri... Valjda preveri... Me fukne v first person in scena idealna za ambush... Grem s kojnom off the road, na hrib in nad truplom, v žbunju model v zasedi.. Se mu ušunjam za hrbet, da ga pošljem v večna lovišča al jebiga, ni bil sam in še dva skočita iz drugega žbunja, fakin mađari prljavi smrduhi, dabogda se vam gulasz zasmodil... Itak da so me na suho... Keri random eventi... Zaenkrat mi mori samo lockpicking, pa še to bolj zato, ker mi pomoje kontroler mal drifta, in ne morem mirno izvest sinhrono premikanje obeh gobic...
  34. Dobro clippersi so meli na zacerki cep sranje ampak nema veze Meni se samo kyrie smili oz mi je zal za njega, ki tip se trudi ko svinja a uni bumbarji v obrambi ko slepe kure Mislim prav me boli k ce so izgubili, edino kyrie si pa ni zasluzil popusit
  35. Haha, je tudi Empereor v planu, enkrat v prihodnosti. Kar se pa treningov tiče, sem pa vse živo že probal .. ko sem začet teči (sicer bolj maratone), sem tekel 5x, 6x na teden pa mi je bilo preveč ... potem sem delal dva ali tri daljše teke (pa sem potem rabil dan, dva, da sem se orenk regeneriral, pa spet ni bilo ok, ker sem navajen vsak dan migat).. zdej sem pa našel, kar mi odgovarja ... gledam predvsem, da je tedenska in letna razdalja ok .. nekje 60, 70 km tedensko pa 3300, 3500 km letno (pa okrog 50.000-60.000 m višincev letno), grem 4x do 5x na teden, med tednom v LJ po službi večinoma ravnina, plus Golovec pa Rožnik, s tem da se trudim, da je tempo med 4:30 in 4:50, torej, da res pičim tud v hrib, v Zasavju mam pa par hribov s hudimi nakloni, tako da tudi če ni ful višincev, je enako fino za trening, plus, da se trudim v hribih držat tempo 5:15, 6:00. Pa potem poleg teka še fitnes pa HIIT treningi z lastno težo, ki niso na Stravi (to mam izključno za tek) ... dva dni teka za en tak netekaški trening. Pa ko tečem sam, tečem brez raznih gelov, vode, palic ... tako da ko pridem enkrat na tekmo, dam zraven vodo, hrano, palice, znižam tempo na trailih na cca 7.00, pa gre. Za letos je glede daljših verjetno to to. Ponavadi mam dva daljša trail teka na leto v planu + maraton; letos sem poleg Vipave bil že na Knap Trailu, plus septembra-oktobra me čaka pravosodni, tako da jeseni ne bo nič verjetno. Pa ne da bi nehal tečt, ker brez tega ne morem, samo čim manj dodatnih distrakcij .. pa tud iskreno neki časa, vsaj psihološko, se moraš vseeno pripravljat na tak tek (bi me pa letošnji JAT mikal, ker je najdaljša letos 120km ). Kar se pa treninga tiče, priporočam našo drugo tretjino -- iz Vipave na Kovk pa potem Otlica, Golaki, Predmeja, Čaven, Kucelj (do Vitovelj, če hočeš) pa potem nazaj, magari po ravnini ... malo bolj razgibano ... pri Nanosu greš samo v hrib precej časa, pa niti ni nevemkakih težkih naklonov ... samo vleče se, sploh od Ekokoče do oddajnika ... plus od Nanosa do Abrama je precej blata, ker se je sneg topil pa še mi smo vse potacali, zna bit kr hudo
    2 točk
  36. Najbrž se je samo premislil glede na splošno klimo bazarja...
  37. koncal The Rise of Ronin. mnogo slabse in grse kot Ghost of Tsushima in malo boljse kot AC Mirage 6.5/10
    1 točka
  38. Pizda mi imajo dobro estetiko te stare grainy fotke na filmih. Feeling mi dajo, kot da je takrat svet imel boljše barve. Čista nostalgija.
  39. Pač to je k s froci maš dva tabora: "Puste ga je še otrok, ne ve kaj dela" "Treba ga je korigirat, da se bo nauču, pa ne bo debil". Jst sm tud Team 2 Sam useen govorimo o 50 letnem moškem, mal mi je kripi da o njegovem življenju vem več, kot o lajfu najboljšega kolega.
  40. Po moje si full preplačal za isti efekt. Jaz sem kupil mojega Xiaomija iz 99€ na 59€ akcija in ima tudi 200 stopinj, mobile phone app, da kontroliram in nastavljam tudi prek fona... Ne vem, če tvoj potem za 6x večjo ceno kaj bolje speče konfri
    1 točka
  41. za vsak njen embeddan videjo na mn3njalniku pa za vsak vaš klik na njen video , sploh pa vaš komentar ali jezno reakcijo dobi Zala enga ljubčka od Janšeta
  42. DeCapo in airfryer....andrejus waiting to happen. Pa en financni nasvet..glede na tvoje prehranjevalne navade obdrzi denar.
  43. Fila fila in to celo 100w, jak momak. Ja to itak... mislim, sem da je to kot second monitor, se en dodaten monitor ni nikoli odveč Jest imam ultra wide pa imam še enga takega, ravno zaradi tega kurčevga docka. In potem daš samo en DP kabel iz tega dock monitorja v tvoj main monitor. Lahko uporabljaš potem pa po mili volji. Men gre samo na živce to, da dock stane tolko kot monitor z dockom
    1 točka
  44. jaz mam HGST še iz 2016 soldiering on.