Skoči na vsebino

[uradno] Gostilna pri Konjzolcu


Priporočeni prispevki

Hernire reče pred 35 minutami:

Dej prav nočem se vtikovat v tvoje izpade, sam srsly človek, kje ti živiš :D. Te ne poznam, ampak od tega, kar si delil na forumu, je vse precej žalostno: pri koliko ene 38 letih nisi bil zmožen končat niti faksa, nimaš nobene objave ali nastopa na konferenci, ki bi ti dali procent relevantnosti o tematikah, ki jih nagovarjaš, pač objektivno imaš toliko relevantnosti kot klošar pod mostom, subjektivno pa tudi ne kaj dosti več. Delovno dobo si not prinašal dobesedno z razvažanjem McDonalds vrečk, ostali prosti čas pa porabljal, da si imel monologe v Gnojišču, deep web izbi obskurnega računalniškega foruma, namenjenega offtopic ramblanju. Tuki nastopaš z nekega večvrednostnega kompleksa, kako ti "učiš ljudi", v resnici pa greš 90 % uporabnikom na kurac in tvoji sledilci so bili dobesedno največji incel čudaki, pa še ti so pol videli, da si nek weirdo s plesnijo v sobi in so ti nehali sledit. Da ne govorim, da nisi zmožen zmešat jebene moke, kvasa in soli, da bi naredil testo za pico, srsly človek pa koji kurac tebi daje kakršnokoli pravico za vzvišenost. Skrij se v najtemnejši kot sobe, da te ne vidi oko poštenega in navadnega človeka, pa tam še enkrat premisli svoj lajf, ker si na vlakcu direkt v propad 

zakaj se spet pogovoarjamo o tem kaj sem jaz in ne o kritiki, ki sem jo podal? ) 

 

jst sm na vlakcu za propad, seveda. ker ni možnosti. če ne razumeš umetniške vrednosti gnojišča in mojih prispevkov tam, potem pač nisi dovolj dobro študiral. 

 

objektivno relevantnost ste izničili takoj ko ste začeli objavljati obnove v znanstvene članke, kot da smo v fakin srednji šoli. takoj ko nekdo, ki je diplomiral ne zna obnoviti platonove votline. 

 

lahko bi ti razlagal kako sem moral odložiti vse mere in merila modernega sveta, da sem se lahko spustil v literaturo, ampak bo verjetno tako preslišano. ampak sedaj lahko sedim ob kosovelu z občutkom, da razumem njegovo muko

 

lahko razumem od kod to, da so se ljudje uničili na avantgardi. medtem ko ti preigravaš alana wake-a

 

da moram diplomiranemu književniku ali kako je že naziv razlagati, da ne moreš v obnovi dobiti bistva nekega dela ... ne vem, oprosti ampak ... to pač ne more biti standard

 

ni da bi se pretirano dičil s svojim "genijem", ampak nek standard pač moramo ohraniti, mar ne? 

 

ampak da ti začnem razlagati kaj je svet, boš pobegnil, če ti začnem razlagati mojo bolečino. pa ne ker bi bil utrujajoč, ampak ker boš čutil, da je moja bolečina tvoja bolečina. z rdečim avtomobilom se boš odpeljal. raje igramo namizne igre.

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka
fauzo reče pred 10 minutami:

če ne razumeš umetniške vrednosti gnojišča in mojih prispevkov tam, potem pač nisi dovolj dobro študiral. 

:avadodo: :rofl:

 

Ne morem študirat, ker LordFebo vsak mesec pobriše gnoj in s tem pobriše tudi tvoj celoten filozofski opus :(

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 9 minutami:

:avadodo: :rofl:

 

Ne morem študirat, ker LordFebo vsak mesec pobriše gnoj in s tem pobriše tudi tvoj celoten filozofski opus :(

gnojišče je absurd. zaraf je bil glasnik absurda. v sredi absoluta absurda je racionalna misel, ki vzpostavlja kritično distanco : največji absurd. to je korak preko stanja Kosovela, Murna : ko sam prostor ne da nima več prostora za kritiko lastne absurdnosti, ampak jo neprestano zavrača : normalnost zmaga. Največji absurd je normalnost, ampak za normalnost je kritika : najbolj absurdna. 

 

sam človek je tako vržen iz lastnega temelja. to kar se mu javlja kot kritika : tega ne razume, ta kritika ni več njegova lastna, ta kritika ... je racionalna v smislu da ima neko racionalno izpeljavo, ampak se ga ne zadeva več. piše zunaj sebe, piše o tem o čemer ne verjame. ker izhaja iz istega sveta v katerem vlada absolut aburda 

 

sistem človeka, ki na sebi preikzuša kritiko zavrže (na sebi preikzuša kritika : samega sebe preizkuša v lastnih temeljih ... prehaja na neznano, nepoznano : umetnost ga ne zadeva, ker nima kulture, ki zadeva recimo avantgardo)

, vrže ga preko, ne na rob ... ampak pravzaprav preko roba. živi kot izobčen in piše nazaj, ker kljub svoji izobčenosti se zaveda, da je to svet, ki ga je izobčil njegov edini dom, da drugega nima : da izobčenec, ki resno vzame svojo izobčenost ... razume kakšna kazen je to. da je bil izobčen iz lastnih pogojev, iz katerih izhaja. katerim pripada. nima kam. zato piše nazaj, ker je oni absurdni svet normalnosti : še vedno njegov svet

 

(da ne bo narobe razumljeno : nikakor se ne primerjam z velikimi, samo pravim, da če so oni čutili absurd so še imeli prostor, publiko ... v katerega so ga lahko vpisali. danes za kaj takega preprosto ni več prostora. ker se človek ne zna soočiti s tem, da so pogoji možnosti na katerih zasnavlja svoj svet : v samem bistvu absurdni. )

 

pada in se ruši. Roke vekov

se družijo v silen obup. Evropa

propada, propada

 In zadnji, ki propadem bom jaz. 

 

Človek 

sredine

 

človek 

sredina

 

človek 

sredine

 

Zaostrimo to : bil sem rojen kot propadli človek. Moja borba je z lastno propadlostjo. Ne, da šele bom propadel, ampak nikoli nisem bil več kot propadlost. To je "usoda" naše generacije, ki smo bili rojeni v brezkulturnost. 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

Zaraf bo naredu vse, da dobi pozornost. Bolan človek je, ki ima uničeno življenje in hoče, da se drugi počutijo kot on. Take primerke otrokov sem imel na taborih, ko samo živijo za to, da drugim grenijo življenje, pol ko na samem govoriš z njimi se ob izpovedi začnejo jokat, da imajo doma ful težke razmere, da jih starši zanemarjajo itd. Zaraf je ta tipičen ranjen otrok, ki ima 40 let že in se ni uspel nikoli sestavit.

Povezava do prispevka
kemik reče Pravkar:

pizda fauzić človek rabi magisterij da sploh razume tvoje težave

al pa 3g gob

v osnovi gre za to, da človek rojen v moderno dobo, nima pogojev možnosti s katerimi bi sploh razumel bolest kot nekaj vrednega. ker nima kulture, nima odnosa do presežnega. 

tu pridemo do problema. filozofija govori o predponi brez- in pri tem stavi na to, da bo ta brez kot nek nov zagon filozofije, umetnosti ... ampak kar pri tem pozabi je, da brez pomeni nivelizacijo : da ni odnosa do umetnosti, če ni ta že gojen kot neke vrste razumevanje. čeprav je ta brez ... res lahko neke vrste osvoboditev, je ta samo za te, ki že razumejo kaj umetnost kot gibanje je. 

Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse reče pred 3 minutami:

Zaraf bo naredu vse, da dobi pozornost. Bolan človek je, ki ima uničeno življenje in hoče, da se drugi počutijo kot on. Take primerke otrokov sem imel na taborih, ko samo živijo za to, da drugim grenijo življenje, pol ko na samem govoriš z njimi se ob izpovedi začnejo jokat, da imajo doma ful težke razmere, da jih starši zanemarjajo itd. Zaraf je ta tipičen ranjen otrok, ki ima 40 let že in se ni uspel nikoli sestavit.

v bistvu zaraf pripoveduje o prostosti. razume, da skozi to brez - sije možnost prostosti. In si skuša izboriti pot, kulturo, zgodovinskost : iz katere je spet možno kot Kosovel bloditi po svetu v imenu presežnega, a obenem v nekem manjku le-tega. Ti ne razumeš, da je človek rojen iz bolečine in da v tej bolečini, v tem preseganju dosega svojo celost. za trenutek. ko nekaj napiše, ko neko misel nameni ... je kot da je prost. 

 

Listam Kosovela medtem ko pišem. se mi to ponudi

 

17022936820264578022292181950309.thumb.jpg.4cdc669272f953bba596ecfa7cb91ab1.jpg

 

 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka
fauzo reče pred 24 minutami:

gnojišče je absurd. zaraf je bil glasnik absurda. v sredi absoluta absurda je racionalna misel, ki vzpostavlja kritično distanco : največji absurd. to je korak preko stanja Kosovela, Murna : ko sam prostor ne da nima več prostora za kritiko lastne absurdnosti, ampak jo neprestano zavrača : normalnost zmaga. Največji absurd je normalnost, ampak za normalnost je kritika : najbolj absurdna. 

 

sam človek je tako vržen iz lastnega temelja. to kar se mu javlja kot kritika : tega ne razume, ta kritika ni več njegova lastna, ta kritika ... je racionalna v smislu da ima neko racionalno izpeljavo, ampak se ga ne zadeva več. piše zunaj sebe, piše o tem o čemer ne verjame. ker izhaja iz istega sveta v katerem vlada absolut aburda 

 

sistem človeka, ki na sebi preikzuša kritiko zavrže (na sebi preikzuša kritika : samega sebe preizkuša v lastnih temeljih ... prehaja na neznano, nepoznano : umetnost ga ne zadeva, ker nima kulture, ki zadeva recimo avantgardo)

, vrže ga preko, ne na rob ... ampak pravzaprav preko roba. živi kot izobčen in piše nazaj, ker kljub svoji izobčenosti se zaveda, da je to svet, ki ga je izobčil njegov edini dom, da drugega nima : da izobčenec, ki resno vzame svojo izobčenost ... razume kakšna kazen je to. da je bil izobčen iz lastnih pogojev, iz katerih izhaja. katerim pripada. nima kam. zato piše nazaj, ker je oni absurdni svet normalnosti : še vedno njegov svet

 

(da ne bo narobe razumljeno : nikakor se ne primerjam z velikimi, samo pravim, da če so oni čutili absurd so še imeli prostor, publiko ... v katerega so ga lahko vpisali. danes za kaj takega preprosto ni več prostora. ker se človek ne zna soočiti s tem, da so pogoji možnosti na katerih zasnavlja svoj svet : v samem bistvu absurdni. )

 

Hm, tko ti bom rekel...

Izobčenost in izguba pripadnosti opisujeta človeka, ki živi izven sistema, vendar se še vedno zavedaš svojega nekdanjega sveta. Tvoje pisanje nazaj v ta svet kaže na neko obliko soočenja z lastno izobčenostjo.

TI opozarjaš tudi na razlike med preteklimi časi in sedanjostjo, da danes morda ni več prostora za tiste, ki čutijo absurd, ker sodobni človek ne zna sprejeti dejstva, da so osnovni pogoji njegovega sveta v bistvu absurdni.

Vendar na koncu pridemo do spoznanja, da si ti samo neumen in žleht!

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
Fuksija reče pred 1 minuto:

zato k pristopiš k vsebini s tolk visokega konja da bi si zlomil vrat če bi ruknil dol

če bi ga bil vreden bi mogoče to sam opazil

mogoče pristopim tako, ker sem tako navajen. ker sam s sabo isto postopam. ker sem se raztrgal, da sem, sedaj, po 20-letih morda nekako na začetku. trgam nesmisle, odkar se poznam. 

 

poletje sem preživel ob dostojevskem. Da mi gre nekdo v literaturi skušat sežet Bratje Karamazovi, ki je res tak roman, ki je napisan iz enih petih različnih nivojev, ki pa se nekako plastijo ... tega se pač ne da dat v obnovo. @Hernier se strinjaš? Ker se vidi kako se Dostojevski namuči, iz lastne zavezanosti resnici se namuči, da misli boga, brezbožnost in vse posledice, ki so na človeku. Nemogoče je tak roman strniti v obnovo. Zato sem proti. 

 

 

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka
Fuksija reče pred 2 minutama:

že 15 let ga je treba vsak let enkrat fuknit s foruma pa še kr ni nagruntal da je njegov pristop slab

ubil sem se na te, da bi razumel kaj je poanta umetnosti. priznam da sem v tem surov, ampak treba je malo surovosti. to kar sem napisal chernierju sem iz naklonjenosti napisal ne iz sovrašva

 

 

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 11 minutami:

Kot da bi poslušal nekega revnega Elona Muska. Nek popolnoma nenaraven in nečloveški način sporazumevanja. :avadodo:

s tem ni nič narobe. ker je moje vprašanje namenjeno nečemu kar gre onkraj tega sveta, kar pa je pogoj možnosti vsega kar smo. ne more biti vprašano s sredstvi modernega sveta, ker ne pripada modernemu svet, še več, moderni svet je to kar to briše. ampak vseeno je moderni svet edino kar je. 

 

zato iščemo molčeče labode, da bi spregovorili. ker brez njih ... ne vem. Smo samo ogromne lebdeče krogle.

 

dost je, se umikam. se opravičujem gostilni

uredilo bitje fauzo
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...