Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

Jaz sem od letošnjih naslovov igral eno zares fenomenalno igro (TLOU 2), eno odlično (Doom Eternal) in en odličen remaster (THPS 1+2). Ajde igral sem še precej več, ampak te tri bi izpostavil.

 

Verjetno bi mi bil fenomenalen remake še Demos Souls R, ker pač poznam original in ker poznam kvaliteto Blue Point remakov. Potem imaš pa še Ghost of Tsushima, ki je verjetno tudi kul in pa seveda Cyberpunk 2077, ki gre očitno lahko v obe smeri, odvisno od pričakovanj oz igralca samega. Meni bi bil skoraj gotovo fenomenalen, toliko že poznam lasten okus.

 

Meni se sploh ne zdi slabo leto. Ni pa tipa Alles mit Raketen l. 2016, ampak tako leto pride itak 1x na desetletje.

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
Fulltacticalgear reče pred 9 minutami:

Lej, dejansko to sploh ni bistveno.

Če trdiš, da ni GOTY, potem je že bistveno, da bi vsaj DVE letošnji igri igral, a ne. Torej Cyberpunk in eno igro, ki je boljša od Cyberpunka :D

 

Sicer pa je kar izjemna letina. Ne najboljša v zadnjih letih, vsekakor, ampak povsem spodobna. Se mi zdi, da iskreno razen par mainstream zadev, ki jih venomer nosiš na plano (AC: Odyssey), iger sicer ne poznaš kaj dosti? Pa spet brez zamere, nočem nekaj dissat, samo res se mi zdi, da vse skupaj analiziraš iz enega dosti omejenega zornega kota. Vem, da si sicer izredno razgledan posameznik, zato se toliko bolj čudim, da tukaj na zadevo gledaš skozi tako omejeno prizmo in vidike ljudi, ki imajo na tem področju neprimerljivo več znanja (Ezoterik npr.), celo ridikuliziraš

Povezava do prispevka

V glavnem jaz sem vrgu not 70 ur, obrnil sem, one shotam vse in to je to.. ne da se mi vec igrat

 

Igral sem jo vec kot TLOU2 ampak je se vedno slabsa. RPG, NC zgodbice,  kljub bugom ni slaba igra meni predvsem zaradi RPGja.. dobro na zacetlu me je vlekla zgodba, pol sem padu v RPG.. sam zdaj lahko recem been there done that.. to je to.. je pa treba povedat, da ce je ne bi exploital bi rabil vec casa, da se navelivam RPGja in mislim da ce imas dober PC in si vzames v izi lahko precej casa zagonis v igri.. skoda sam, da ni bolj spolirana in boljsi svet z AI, policaji, vozila.. mogoce bodo z Online razlicico nekoc naredili proper zadevo. In takrar bom imel nov PC hehe

 

Ne more pa bit GOTY ker kot celota ni kvaliteten izdelek.

 

Povezava do prispevka
Fulltacticalgear reče pred 25 minutami:

Potem dobiš motor ... o moj bog. Po minuti vožnje sem zasovražil vožnjo skočil z motorja in ga nikoli več uporabil. Model je verjetno skopiran iz une igrice Lotus iz začetka 90ih. 

Stealth je debilen, sovražnik te vidi skozi stene, ustreli te skozi neprebojno okno (ti ga valda ne moreš) jadajadajada

 

 

Devils advocate time...

 

ne da je driving model nek presežek ampak jackijev motor je tipičen entry model. Se mi zdi da so vozne lastnosti kasnejših precej boljše, kar sicer zaenkrat baziram samo na primerjavi z Yaiba Kusanagi CT-3X. Motor je dejansko najboljši način za preganjat se okoli po tem prometu.

 

šicanje skozi stene je pa lahko stvar builda/vrste sovraga in ne nujno bug. S power sniperko lahko najperj pingaš enega sovraga in potem skozi vse stene in nadstropja s headshoti počistiš celo stavbo.

Povezava do prispevka
dzaver reče pred 34 minutami:

@bitsurugi a side missioni, ki so zame trenutno very high danger in jim ne morem skor nič damage-a delat se prilagajajo na level? ene cone južno so zame čist preveč hardcore, da bi jih že zdaj na začetku acta 2 odkrival

 

visji level kot si, nizji danger level imajo te zadeve

 

isto je kot v w3

Povezava do prispevka

Bitsurugi, sicer se večinsko strinjam s tvojim rantom, razen s tem delom:

 

bitsurugi reče pred 3 urami:

CDPR pa zdaj dela to, kar se je izkazalo za dobro pri No Man's Sky. Folk pozabi. Oni ne rabijo bit na dobrem glasu danes ali jutri ali drugo leto, ampak čez 3-5 let, tik pred izidom novega projekta, ko bodo rabili donose za naslednji projekt. Oni so s profitom od CB77 že pokrili bodoče stroške za naslednji projekt. Zdaj in še naslednjih nekaj let, bodo delali na temu, da spet dobijo zaupanje. Danes skoraj vsi hvalijo No Man's Sky, kljub temu, da je bil backlash ob izidu neverjeten. Torej iz ekonomskega vidika, uspeh.

 

Situacija sicer v teoriji izgleda podobno, v praksi pa je pomojem malo drugačna.

  • Hello Games so bili do najave NMS majhen in relativno neznan indie studio s kake 15 zaposlenimi in majhnim prihodkom; CDPR pa so do najave CB77 bili eden največjih evropski studiov z predhodnimi uspešnimi gaming franšizami in miljonskimi prihodki.
  • Hello Games so najprej objavili projekt NMS in jih je šele kasneje - ko je folk začel generirat hajp - kot mali indie studio omrežil založnik Sony; CDPR so kot ustaljen studio pred najavo CB77 s Sony in MS uspešno sodelovali že leta.
  • pritisk za izid igre s strani ogromnega založnika, kot je Sony, je pomojem absolutno hujši za mali neznan indie studio kot pa za velik znan studio z več uspešnimi igrami in miljoni € za sabo.
  • Ko je ob izidu NMS nastalo sranje, so Hello Games bili absolutno tiho in šli v tišini delat na polno za odpravo napak in pomanjkljivosti v špilu. Ko je ob izidu CB77 nastalo sranje, so CDPR začeli klamfat opravičilne traktate, dolge več odstavkov in vmes vrgli pod vlak še Sony in MS, kar se jim je sedaj očitno tudi maščevalo.
  • Čeprav je trajalo par let in do zdaj 12 zastonjskih DLC-jev, so Hello Games uspeli v NMS sčasoma vtaknit vse, kar so obljubljali na začetku in še več, npr. VR - zato so se ljudem spet prikupili, ne pa zato, ker bi ljudje pozabili na začetni fiasko (nekateri še do danes razočaranje ob izidu navajajo kot razlog, da igre ne igrajo niti v popravljenem stanju). Kot je folk že omenjal v tem threadu, pa obstaja velika verjetnost, da CDPR nekaterih pomanjkljivosti - npr. policijske AI in pop-ina - ne bodo popravili nikoli, ker je hardcoded v špil (ajde, dopuščam možnost, da se motim in upam, da bo šlo to popravit).

Sicer se strinjam, da so verjetno kravatarji pri CDPR za sproženje izida CP77 gledali na dolgoročni razvoj dogodkov okoli Hello Games in NMS, samo je pa treba gledat na taprave razloge, zakaj je pri publiki prišlo do obrata v mišljenju, kar pa zgolj "folk pozabi" ni. Treba se bo dejansko potrudit, trdo delat in odpravit napake, da jim bo folk oprostil in pozabil.

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka
Tom7i reče pred 49 minutami:

Bitsurugi, sicer se večinsko strinjam s tvojim rantom, razen s tem delom:

 

 

Situacija sicer v teoriji izgleda podobno, v praksi pa je pomojem malo drugačna.

  • Hello Games so bili do najave NMS majhen in relativno neznan indie studio s kake 15 zaposlenimi in majhnim prihodkom; CDPR pa so do najave CB77 bili eden največjih evropski studiov z predhodnimi uspešnimi gaming franšizami in miljonskimi prihodki.
  • Hello Games so najprej objavili projekt NMS in jih je šele kasneje - ko je folk začel generirat hajp - kot mali indie studio omrežil založnik Sony; CDPR so kot ustaljen studio pred najavo CB77 s Sony in MS uspešno sodelovali že leta.
  • pritisk za izid igre s strani ogromnega založnika, kot je Sony, je pomojem absolutno hujši za mali neznan indie studio kot pa za velik znan studio z več uspešnimi igrami in miljoni € za sabo.
  • Ko je ob izidu NMS nastalo sranje, so Hello Games bili absolutno tiho in šli v tišini delat na polno za odpravo napak in pomanjkljivosti v špilu. Ko je ob izidu CB77 nastalo sranje, so CDPR začeli klamfat opravičilne traktate, dolge več odstavkov in vmes vrgli pod vlak še Sony in MS, kar se jim je sedaj očitno tudi maščevalo.
  • Čeprav je trajalo par let in do zdaj 12 zastonjskih DLC-jev, so Hello Games uspeli v NMS sčasoma vtaknit vse, kar so obljubljali na začetku in še več, npr. VR - zato so se ljudem spet prikupili, ne pa zato, ker bi ljudje pozabili na začetni fiasko (nekateri še do danes razočaranje ob izidu navajajo kot razlog, da igre ne igrajo niti v popravljenem stanju). Kot je folk že omenjal v tem threadu, pa obstaja velika verjetnost, da CDPR nekaterih pomanjkljivosti - npr. policijske AI in pop-ina - ne bodo popravili nikoli, ker je hardcoded v špil (ajde, dopuščam možnost, da se motim in upam, da bo šlo to popravit).

Sicer se strinjam, da so verjetno kravatarji pri CDPR za sproženje izida CP77 gledali na dolgoročni razvoj dogodkov okoli Hello Games in NMS, samo je pa treba gledat na taprave razloge, zakaj je pri publiki prišlo do obrata v mišljenju, kar pa zgolj "folk pozabi" ni. Treba se bo dejansko potrudit, trdo delat in odpravit napake, da jim bo folk oprostil in pozabil.

No man's sky je se zdaj scam in se zdaj ni večina največjih stvari ki so jih obljubljali na zacetku. Res da so izboljšali game ampak postal je popolnoma drugi game. Valda sm pre orderal NMS ampak se vedno mislim da sem že takrat imel boljse opcije z modi na pcju kot so zdaj v igri

Povezava do prispevka
Fulltacticalgear reče pred 1 uro:

Itak vidiš na daleč kdaj je špil GOTY kandidat in kdaj je krš. To se na streamu lepo vidi, še posebno, če ti je primarni kriterij zgodba in feel. Če imaš malo občutka lahko hitro rečeš kaj se bo prijelo in kaj ne. 

 

Prvo je problem, da so igre po definiciji zanič. Preprosto, ker so narejene za mass consumption je težko najti nekaj kar je dejansko vredno časa. Poplava netflix level naslovov, ki so ali pretenciozni bullshit (death stranded - typo je nameren) ali pa nepretenciozni garbage namenjen povprečnemu consumerju (CP2077)
Recimo včeraj sem poskusil control. Mehanike so sicer odlične, ampak jebem ti da se ob tistem zapiranju portalov počutim kot da igram battlefield 1942 CTF.  

 

Igre imajo neverjeten potencial ampak redko ga izkoristijo. Recimo Soma je IMO eden od špilov, ki je res neverjeten. Ki uporabi mehanike, ki so igram unikatne in prinese neko izkušnjo ... zamisli si recimo tatarsko puščavo v igri. Kako dobro bi se dalo s sodobnimi prijemi prenesti to čakanje v igro. Mimogrede, danes se ga lotim ... vabljen na stream :)

Ampak nismo v dobi, ki bi to dopuščala. Igre so povečini zanič, kakšne indie si še kaj upajo 

Igre niti približno niso po definiciji zanič. So zanimiv in subverziven medij s kompleksnim jezikom, na katerega se šele privajamo. Seveda "mainstream" tukaj ne bo glavni vršilec napredka v smislu pripovednih tehnik in prvin oziroma prijemov, ki so mediju lastni, saj to ni namen mainstreama. Tako kot pri filmu mainstream igre potiskajo naprej neko tehnologijo in dovršitev mehanik, ki jih razvijajo bolj obskurne zadeve. Odpor do mass consumptiona nama je skupen, ampak tudi mainstream igre večkrat ponujajo zanimive zadeve, ki jih je vredno doživet, vsaj jaz v mainstream igrah povsem uživam, ker na makroravni ponujajo marsikaj dobrega. Podobno kot tvoje doživljanje AC: Odysseyja, globalno gledano je zadeva res mass consumption smeti, ampak v nekih intimnih makroelementih pa zelo simpatična zadeva, po svoje vredna igranja. 

 

Za indie igre pa ne bi rekel, da si "kakšne" kaj upajo, ampak jih je prav dosti. Celeste, Tetris Effect, Return to Obra Dinn, Exapunks, Into the Breach, Rain World, Opus Magnum, Hellblade, Hollow Knight, Cuphead, The Witness, Infinifactory, Stephen's Sausage Roll, Quadrilateral Cowboy, VA-11 Hall-A, Shenzhen I/O, Anatomy, Kentucky Route Zero, Outer Wilds ... Dejansko bi pomoje lahko še 10 minut kucal naslov za naslovom zadnjih 5 let indie iger, ki so ali na področju mehnik ali na področju pripovedi ali v miksu obojega preizkušale meje tega, kar so igre zmožne, kaj lahko estetskega ponudijo človeku ... In deliverale res presunljive izkušnje. Nekatere genialne iz vidika pripovedi (Kentucky Route Zero), nekatere z vidika igralnosti (Stephen's Sausage Roll), nekatere so prebudile klasične koncepte v novih prenusljivih kontekstih (Tetris Effect), druge redefinirale žanrske klasike iz drugih medijev (Return to Obra Dinn), nekatere so uresničitev idealov iz igralske preteklosti (Celeste), nekatere so garažni umetniški eksperiment, skoraj bolj inštalacije kot igre (Anatomy) ... 

 

Skratka imaš pretirano negativen odnos. Indie iger je ogromno odličnih, presunljivih celo, mainstream igre pa dostavijo čisto spodobne izkušnje in tudi vlečejo naprej strojni razvoj, zaradi katerega si lahko obetamo bolj drzne npr. pripovedne projekte tudi s sodobnejšimi tehnikalijami. Ne moreš pa pričakovati, da bodo vsi mass consumption izdelki ne vem kako kompleksni. Nikoli v zgodovini umetnosti ni bilo tako. Če bi mi sicer pred recimo osmimi leti rekel, da so igre mass consumption smeti, bi ti verjetno delno pritrdil, ker je takrat bilo res eno tako shady obdobje, kjer razen umetniških modifikacij in par dobrih mainstream iger ni bilo veliko mojstrovin, ki bi premikale meje. V tem času pa se je medij brutalno razvil. 

 

Bi se z veseljem priklopil na stream kdaj, ampak včeraj sem uspešno zagovarjal dispozicijo na III. stopnji, danes pa tudi v službi zaključil stvari, tako da ob 15:00 poklopim računalnik in grem na vikend, kjer nimam ne dobrega interneta ne računalnika :D. Morda naslednji teden. Bi z veseljem tudi nadaljeval to debato, ampak čez vikend se žal odklapljam, ker se mi ne da dolgih postov kucat na telefon :). 

Povezava do prispevka
Fulltacticalgear reče pred 4 minutami:

Lahko pa se tako zmeniva. Očitno za indie igre nisem neki majster. Kaj misliš da bi bilo ok za gledat igrat in diskutirat pa lahko preigramo. Magar skupaj, si lahko z mano na discordu :)

 

Čestitke na tem da vztrajaš v akademski sferi v tem čudnem času. jaz samo še par predavanj gledam ... bo treba zalaufat sam ta korona ubija sceno

Sem za. Kontaktiram naslednji teden 

Povezava do prispevka
dzaver reče pred 1 uro:

@bitsurugi a side missioni, ki so zame trenutno very high danger in jim ne morem skor nič damage-a delat se prilagajajo na level? ene cone južno so zame čist preveč hardcore, da bi jih že zdaj na začetku acta 2 odkrival

 

Difficulty na questu je označen relativno na tvoj trenutni lvl. High in zlasti very high raje na začetku spusti, če ni sile in se vrni kasneje. Ker very high so konkretno bullet spongi z neoptimiziranim buildom (kar na začetku gotovo je primer). Kasneje, ko boš si build malo poštimal ti bo vse lahko, tako da niti ne boš šel več za tem : )

Povezava do prispevka
Tom7i reče pred 1 uro:

Bitsurugi, sicer se večinsko strinjam s tvojim rantom, razen s tem delom:

 

 

Situacija sicer v teoriji izgleda podobno, v praksi pa je pomojem malo drugačna.

  • Hello Games so bili do najave NMS majhen in relativno neznan indie studio s kake 15 zaposlenimi in majhnim prihodkom; CDPR pa so do najave CB77 bili eden največjih evropski studiov z predhodnimi uspešnimi gaming franšizami in miljonskimi prihodki.
  • Hello Games so najprej objavili projekt NMS in jih je šele kasneje - ko je folk začel generirat hajp - kot mali indie studio omrežil založnik Sony; CDPR so kot ustaljen studio pred najavo CB77 s Sony in MS uspešno sodelovali že leta.
  • pritisk za izid igre s strani ogromnega založnika, kot je Sony, je pomojem absolutno hujši za mali neznan indie studio kot pa za velik znan studio z več uspešnimi igrami in miljoni € za sabo.
  • Ko je ob izidu NMS nastalo sranje, so Hello Games bili absolutno tiho in šli v tišini delat na polno za odpravo napak in pomanjkljivosti v špilu. Ko je ob izidu CB77 nastalo sranje, so CDPR začeli klamfat opravičilne traktate, dolge več odstavkov in vmes vrgli pod vlak še Sony in MS, kar se jim je sedaj očitno tudi maščevalo.
  • Čeprav je trajalo par let in do zdaj 12 zastonjskih DLC-jev, so Hello Games uspeli v NMS sčasoma vtaknit vse, kar so obljubljali na začetku in še več, npr. VR - zato so se ljudem spet prikupili, ne pa zato, ker bi ljudje pozabili na začetni fiasko (nekateri še do danes razočaranje ob izidu navajajo kot razlog, da igre ne igrajo niti v popravljenem stanju). Kot je folk že omenjal v tem threadu, pa obstaja velika verjetnost, da CDPR nekaterih pomanjkljivosti - npr. policijske AI in pop-ina - ne bodo popravili nikoli, ker je hardcoded v špil (ajde, dopuščam možnost, da se motim in upam, da bo šlo to popravit).

Sicer se strinjam, da so verjetno kravatarji pri CDPR za sproženje izida CP77 gledali na dolgoročni razvoj dogodkov okoli Hello Games in NMS, samo je pa treba gledat na taprave razloge, zakaj je pri publiki prišlo do obrata v mišljenju, kar pa zgolj "folk pozabi" ni. Treba se bo dejansko potrudit, trdo delat in odpravit napake, da jim bo folk oprostil in pozabil.

 

Se strinjam s tabo, NMS sem bolj omenil, ker je bil zelo odmeven primer, še posebej kar se lažnega oglaševanja raznih featurjev tiče, sicer studia sploh nista primerljiva. Ampak če gledam z danšnjega dne, če prav razumem, je recepcija taka, da je to špil, ki je dober, tako da je šel iz zelo slabega izdelka, ki so ga odsvetovali v izdelek, ki se ga priporoča za nakup in za igranje. Bolj sem ta element želel izpostavit, ker recimo Anthem, ki je bolj primerljiv, še ni dosegel tistega nivoja ''pokore'' v publiki, kot ga je NMS.

 

Ne poznam sicer situacije v CDPR, ampak je možna razlaga tudi ta, da enostavno jim je zmanjkalo denarja za tekoče stroške... torej porabli so zaloge iz W3 ter investitorjev in so pač morali dobit cash flow, ker pač plače in tekoče stroške moraš vsak mesec plačevat. Ker to je vendarle projektna investicija in je ne moreš (finančno gledano) vlečt v nedogled in so rekli, jbg, dnar rabimo, bomo fiksali sproti, jezo folka bomo že sčasoma preobrnili, malo bomo zgubili ugleda, ampak ni druge. Ker je treba še izpostaviti, da je bil prvotni datum izida april (!) in so najbrž imeli finančno zgodbo zaciljano za ta datum, torej, da bo takrat močan keš prišel. Pol so to večkrat prestavili, ampak ne gre v nedogled in če so imeli posojila (ter najbrž tudi kaka zavarovanja posojil) ne moreš kar neštetokrat to prestavljat.  

Je pa to moja popolna špekulacija seveda. Pač vsaka firma ima zadaj svojo zgodbo in svoje razloge in se mi ne sanja kaka je situacija v tej zgodbi.  

 

Ker kot že rečeno, če sem v kaj prepričan je v to, da je njim bilo kristalno jasno, v kakšnem stanju bo izdelek - igra ob izidu. Če to opazimo mi navadni potrošniki, kaj šele tisti, ki so plačani, da zadevi spustijo čez QA in bug teste ter test performanca na starih konzolah.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

NMS je prav kul igra. Ajde endgame bi bil lahko malo jači, meni je npr. postalo dolgcas. A če mi po 40tih urah postane dolgčas v igri ki nima konca nimam s tem nobenih težav. Cyberpunk sem igral 2 urci in bi ga refundal takoj če bi imel možnost. Sem pač sam kriv, kaj sem pa stisnil preorder.  
 

 

Povezava do prispevka
Galko reče pred 3 urami:

eni se sploh ne zdi slabo leto. Ni pa tipa Alles mit Raketen l. 2016, ampak tako leto pride itak 1x na desetletje.

 

Ćamir (izbrisani) reče pred 3 urami:

Sicer pa je kar izjemna letina. Ne najboljša v zadnjih letih, vsekakor, ampak povsem spodobna.

Men je najboljša letina kar jih pomnim.

 

 

 

 

 

 

Tko je, če prvič igraš Blooborne leta 2020, jebi ga. :D

Povezava do prispevka
DrMiha reče pred 4 minutami:

Žurka na CDPR se bliža vrelišču

Takšne nadure so v Sloveniji standard praksa z edino razliko da tukaj ti jih niti ne plačajo tako da malce pretiravajo. To je pac delo programerja jebiga na koncu more to kar si naredu delat.  Mogoče če bi jim v prvih 7 letih dali mal nadur ne bi tako half assal igre.

Povezava do prispevka

o hudo, slab teden bil na off glede cyberpunka (pač job pa to), in vidim da je zadeva eskalirala do situacije, kjer mi manjka samo še popcorn. : ) Zanimivo, kako je šel med publiko cdpr from hero to zero. Nikoli si ne bi mislil, da so ga tako zasrali na konzolah, na steamu se pa po reviewih sodeč presentljivo dober drži. Tako tudi pri meni,– kar sem igral nisem naletel na nič gamebreaking zadev.

 

A kjer je dim, je bržda tudi ogenj, me zato vseeno zanima, če se komu s PCjem da odgovoriti, in ki je špil igral cel teden in nabral konkretno število ur: a igra na PCju postane bugfest ali ne?  V prihodnjih prazničnih tednih se mi je zahotelo obrnit kak konkreten špil, a žal nimam toliko časa, da bi recimo po 50 urah Cyberpunka ugotovil, da bi bilo bolje počakati na patche (pa itak imam na namizju Fallout 4 ikonco, ki me že čisto predolgo živcira s statusum neobrnjenjega špila : )

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...