Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2022]


Priporočeni prispevki

Spet začel Outriders, da sprobam nov free update in se pripravim na dlc konec junija. Tipi so kul spolirali špil in to kar bodo dodali je najs. Men je bil špil vedno cool looter-shooter in se res trudijo, da gs zboljšajo po začetnih težavah. Tokrat špilam na xbox

Povezava do prispevka

Tud meni je čudno zakaj tak odpor do pixel iger, dejansko so hude animacije pri dosti takih špilih in prav dobro izpade. Ampak ajde, ni vse za vsakoga samo ko nekaj časa recimo dead cells špilaš vidiš samo še gladke animacije, na pixle hitro pozabiš ker si preveč zaposlen z umiranjem ;)

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Zaključil kampanjo Lego Skywalker Saga, sedaj pa free play, da naredim še preostale side queste, evente, challenge, puzzle itn. Story mode je res močno skrajšan, ampak je toliko ostalega contenta, poleg tega obstajajo originalni Lego špili, tako da razumem, zakaj so skrajšali story mode. Basically if like Lego AND Star Wars, awesome špil. Stranske misije te dejansko pošiljajo po vsej galaksiji :), dokaj kul puzzli, kako priti do nekaterih kyber kock, escort misije. Nisem pa še coopa sprobal, ker otrok ne zanima Star Wars....oh well.

 

Ponovo zagnal Hades na Steam Decku, pa nekaj poskusih mi je spet uspelo priti vsaj do Elysiuma, se je spet treba navaditi na vse kontrole in orožja. Prav tako sem si instaliral GOG Galaxy in Hollow Knight. Jasno sem čisto izgubljen, ker je save na 97%, sem šel direk do šefa in jasno popušil....se mi zdi, da sem se še dobro držal. Mnjah....od začetka se mi ne da igrat, po drugi strani pa ne vem več, kje je kaj :P pomoje bom samo Hollow Knighta premagal po x poskusih, mogoče se mi odklene še real final boss...ne vem, če je dost, pa rečem, da sem končal špil :D 

 

Pa še par špilov sem zagnal za pet minut na SteamDecku, da potestiram stvari.

Povezava do prispevka

ESO pucam se zadnje stvari na vvanderfellu, men je kr dobr timesink ki se ga da solirat. Trenutno furam mage bretonko mal po feelingu

 

Skywalker saga

 

Se vedno za dokoncat glih vse spile ker sm jih kupil since ps5 :D

 

Mislm da ne bom letos kupil nobenga vec, day one se bolj splaca kupovat legice, spile pa z letnim zamikom, prvo postaja vedno drazje, drugo pa ceneje. Pa legice koncam ko enkrat zalaufam :D

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Tudi meni so piksli čudoviti in sem prav vesel, da nimam 'piksel gnusač sindroma', ker bi zamudil kar veliko carskih iger. Še najbolj me moti to zmotno prepričanje, da so piksli nekaj iz preteklosti. Ker kot prvo so zelo avtentični videogamey izraz, ki bo pomoje edini za večno aktualen, kot drugo pa pixel igre zadnjih let niti približno niso podobne tistim iz tradicionalnih konzol. Recimo to je Mega Man X3, po hitrem pobrsku dosti communityjev to igro šteje za najlepšo pixel igro iz SNES-a:

WiiUVC_MegaManX3_06.jpg

To je pa recimo Owlboy iz 2016:

ss_9001e3af19a32a48e2b948d5050f626b3240c587.1920x1080.jpg?t=1635783482ss_244e3587744c81b54d0c2123c44b8f4e0ec425ca.1920x1080.jpg?t=1635783482

Mislim, da je precej evidentno, da se tudi pixel art razvija.

 

Pa tudi vsi sodobni izrazi mi niso enakovredni. Bloodstained: Ritual of the Night mi je res grd, npr.:

ss_4a39fd45bb2ca57cd6916b8d583766a118f81f38.1920x1080.jpg?t=1648760663

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Sem mislil, da je tale Bloodstained sam na slikah grd za popizdit, gledam gameplay na YT pa je na trenutke še slabše :sick:

 

Meni vse skupaj izgleda ko da bi skoraj vsak lik in element stopenj imel nek lasten (cenen in trashy) art design in je vse skupaj nametano noter v en špil brez smisla in občutka. Vse čisto skregano med sabo.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Toliko večja bala je, ker je Castlevania: SOTN res evergreen klasika in brutalno dobra igra še leta 2022. Sam te classic developerji so vsi mal izgubili stik z realnostjo. Ogromno povprečnih vsebin sproducirajo. Nočem dat boomer argumenta, sam mal se pa čuti haha.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Piksli, a je kdo omenil piksle? :)

 

Jaz sem (spet malo za časom) prejšnji teden na netu odkril, da obstaja Commodore C64 replika imenovana The C64 MicroComputer ali tudi na kratko C64 maxi (za mini različico sem vedel že prej) s povsem delujočo tipkovnico. Ker prvega računalnika ne pozabiš nikoli, je že čez dva dni poštar dostavil paket, ki sem se ga veselil kot že dolgo ne.

 

Zadeva je res super, vse je delalo v prvo, vmesnik je fantastičen. Izbiraš lahko med knjižnico prednaloženih iger (64 jih je, grafičen vmesnik knjižnice je zelo dobro zamišljen), lahko ga bootaš kot izviren C64 (torej se prikaže tisti klasični modri BASIC zaslon) ali kot Commodore VIC-20 (emulira tudi tega – pravzraprav lahko tipkovnico kupiš tudi v tej različici). Na TV/monitor se poveže prek HDMI-ja, in ima več kup USB priključkov. Poleg priloženega digitalnega joiysticka (ki je nujen za igranje takih iger) sem brez problema priklopil še Speedlinka, ki ga imam od prej. In je delal brez problema. 

 

Enostavno lahko vklopiš tudi virtualno tipkovnico (pride prav, če imaš kablovje preveč blizu TV-ja), save state funkcija je vgrajena in je enostavna za uporabo, tu je tudi CRT filter za večjo avtentičnost ... skratka zadeva je res super super.

 

Bi bilo pa vse skupaj dokaj brez vrednosti, če ne bi računalnik omogočal nadgrajevanja. In avtorji so pametno omogočili, da lahko preko USB ključka enostavno preneseš katerikoli igro za C64 ali VIC-20. V bistvo so zanesjaki že naredili mapo s celotno knjižnico iger za C64 prav za dotični kompjuter. Prav tako lahko komot naložiš nove igre recimo tiste, ki se prodajajo na itch.io itd. 

 

Pohvaliti moram tudi izdelavo, sploh joystick je na prvi pogled videti zelo robusten, sicer pa lahko dokupiš še gamepad. (Čeprav je IMO joystick edini pravilni način za špilanje na c64).

 

Skratka, izdelek je videti, kot da ga je naredil nekdo, ki resnično obožuje C64 in gre za resnično pristen skok med hišne osembitnike, okrepljen z današnjo tehnologijo. Sedaj pa upam, da bo tudi Amiga 500 mini tudi tako velik prodajni hit, da jo naredijo še  v maxi, torej 1 : 1 različici.

 

Tule pa par fotk, tako na hitrico:

spacer.png

 

 Sedaj pa nazaj špilat. Sem že pozabil, kako nore soundtracke imajo nekatere igre.

uredilo bitje Flegma
  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 3
Povezava do prispevka

Moje mnenje je, da je pixel love nostalgija iz preteklosti. A je med mladimi tudi velika ljubezen do takih iger? Pa ne mislim Minecraft.

 

Seveda so te igre ravnotako, če ne še bolj "art", ampak če v igri iščeš kaj drugega kot art, potem ti to ne bo predstavljalo bonusa.

Igre so bile tako pixalirane, zaradi počasnega hardwera in v štartu sigurno ni bilo miselnosti, da si developer želi pixaliranega izdelka. Danes pa to predstavlja del nostalgije, pa tudi lažje je takšno igro razviti, ker se lahko skriješ za fasado "it's meant to look this bad because it's art".

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Prav tako kot črno-beli filmi, piksli posredujejo neko specifično občutje. Saj sem že nekje pisal, da sem pred kratkim prišel iz artfag omare in sam sebi priznal, da so mi črno-beli filmi zadnje čase lepši kot barvni, hehe. To ne pomeni, da mi je vse starejše všeč, nemih filmov recimo ne gledam in jih ne nameravam gledat. Tudi piksli lahko posredujejo specifično občutje, ki je drugače stilizirana ali realistična podobna ne more. Recimo FEZ je meni tukaj genialen. Pixel art v FEZ-u dobesedno je igralnost, pa tudi naključje ni, da gre za eno najbolj genialnih puzzle iger prejšnjega desetletja. 

 

Še pred par leti je pixel grafika bila najbolj viable opcija za solo deva, dandanes pa pixli zahtevajo več dedicationa kot neka generična 2d Unity stock grafika, kjer lahko v bistvu objecte samo potegneš iz res neznosno velike knjižnice. Samo te 2d Unity stock igrice meni zgledajo vse iste in velikokrat popolnoma brez karakterja. Kakšne igram, ker imajo dober gameplay loop, ma niti slučajno me ne navdušijo tako kot dobro uporabljeni pixli ala FEZ, kjer bi kakršnakoli druga podoba takoj razbila koherentnost ustvarjenega sveta. Isto kak Hyper Light Drifter, Rain World itd. Isto so mi kakšne sodobne point and click pustolovščine, ki so v pixlih res lepe ko svinja, v generičnem stock videzu pa niti ne. 

 

Sploh pa je ogromno umetnosti, kjer se uporabljajo klasični estetski prijemi, npr. glasba je tudi takšna, kjer res lahko občutiš veliko influenca desetletja starih komadov. Fora je tudi v tem, da da obvladaš pixle, moraš res ogromno delat na tem. Saj pač v praksi zgleda, da zna vsak pike dajat skupaj in delat pixel art, ampak da narediš nekaj takega kot je Owlboy boš pomoje kar enih 10 let gural, če nimaš izkušenj. Jebiga. 

 

Je pa treba povedat, da tudi v bolj indie krogih (in game dev), ni tako malo ljudi ala Galko, ki zelo hejtajo pixle. Da je pixel art complete dead end, za katerega se noben več ne briga, preberem velikokrat na Redditu. Meni je škoda, ker se mi zdi, da se da s pixli še ogromno naredit in me hate res žalosti, po drugi strani pa je itak povsem legit, da ti ta stil ni všeč in ga ne konzumiraš - edino normalno, da imaš preference. Sam ne vem, zakaj je treba hejtat :D

Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 28 minutami:

it's meant to look this bad because it's art

BS opinionated argument, jebi ga. Ne glede na to ali je v igri pixel art ali kakršenkoli drug stil grafike, je lahko igra grda ali lepa.

Tebi osebno je na splošno pixel grafika grda in to je to. Ni to nobeno objektivno univerzalno mnenje.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

A ni en Mnenjalničar (ali celo bivši Jokerjevec) delal na eni novodobni pixel-art igri? Možno, da je bilo "akademija" v naslovu.  Zelo slabo se spomnim v glavnem. In mislim da je bilo celo na Kickstarterju. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Flegma reče pred 3 urami:

Piksli, a je kdo omenil piksle? :)

 

Jaz sem (spet malo za časom) prejšnji teden na netu odkril, da obstaja Commodore C64 replika imenovana The C64 MicroComputer ali tudi na kratko C64 maxi (za mini različico sem vedel že prej) s povsem delujočo tipkovnico. Ker prvega računalnika ne pozabiš nikoli, je že čez dva dni poštar dostavil paket, ki sem se ga veselil kot že dolgo ne.

 

Zadeva je res super, vse je delalo v prvo, vmesnik je fantastičen. Izbiraš lahko med knjižnico prednaloženih iger (64 jih je, grafičen vmesnik knjižnice je zelo dobro zamišljen), lahko ga bootaš kot izviren C64 (torej se prikaže tisti klasični modri BASIC zaslon) ali kot Commodore VIC-20 (emulira tudi tega – pravzraprav lahko tipkovnico kupiš tudi v tej različici). Na TV/monitor se poveže prek HDMI-ja, in ima več kup USB priključkov. Poleg priloženega digitalnega joiysticka (ki je nujen za igranje takih iger) sem brez problema priklopil še Speedlinka, ki ga imam od prej. In je delal brez problema. 

 

Enostavno lahko vklopiš tudi virtualno tipkovnico (pride prav, če imaš kablovje preveč blizu TV-ja), save state funkcija je vgrajena in je enostavna za uporabo, tu je tudi CRT filter za večjo avtentičnost ... skratka zadeva je res super super.

 

Bi bilo pa vse skupaj dokaj brez vrednosti, če ne bi računalnik omogočal nadgrajevanja. In avtorji so pametno omogočili, da lahko preko USB ključka enostavno preneseš katerikoli igro za C64 ali VIC-20. V bistvo so zanesjaki že naredili mapo s celotno knjižnico iger za C64 prav za dotični kompjuter. Prav tako lahko komot naložiš nove igre recimo tiste, ki se prodajajo na itch.io itd. 

 

Pohvaliti moram tudi izdelavo, sploh joystick je na prvi pogled videti zelo robusten, sicer pa lahko dokupiš še gamepad. (Čeprav je IMO joystick edini pravilni način za špilanje na c64).

 

Skratka, izdelek je videti, kot da ga je naredil nekdo, ki resnično obožuje C64 in gre za resnično pristen skok med hišne osembitnike, okrepljen z današnjo tehnologijo. Sedaj pa upam, da bo tudi Amiga 500 mini tudi tako velik prodajni hit, da jo naredijo še  v maxi, torej 1 : 1 različici.

 

Tule pa par fotk, tako na hitrico:

spacer.png

 

 Sedaj pa nazaj špilat. Sem že pozabil, kako nore soundtracke imajo nekatere igre.

 

Samo vse tole razen škatle in joysticka dobiš že z dobrim emulatorjem kot je recimo C64 forever, ki stane 20€ in ima sigurno več feature-jev kot ta zadeva. Milsm da tale zadeva stane 120€ + poštnina. V škatli pa tudi ni nič posebnega:

 

 

Amigo mini pa tudi zamenjaš z Amiga forever...............

uredilo bitje Mitsu
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 3 urami:

BS opinionated argument, jebi ga. Ne glede na to ali je v igri pixel art ali kakršenkoli drug stil grafike, je lahko igra grda ali lepa.

Tebi osebno je na splošno pixel grafika grda in to je to. Ni to nobeno objektivno univerzalno mnenje.

Ja saj mnenja so subjektivna.

 

Lažje je narediti pixelated igro lepo, kot pa HD. Ker ko je zadeva HD lahko že detajli izgledajo narobe, ki čisto uničijo izgled. Zato je potreben višji animatorski in modelarski skill. Zato so pixelated igre tako priljubljene med start-up projekti.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

@Mitsu ah, vem, da se da vse na PC igrat, imam emulatorje tam naložene (zato imam tudi tisti Speedlinkov joystick, ki je izvrsten za emulatorsko retro igranje na PCju) – čeprav ne Forever, ampak VICE –, ki imajo več funkcij (recimo VICE med drugim emulira še C128), in sem pred časom bil precej obseden z zaganjanjem .TAP datotek, torej »pravih« originalov, in ne piratsko razbitih špilov brez nalagalnih zaslonov in celega kupa piratskih sporočil. Ampak takole v fizični obliki mi poseka še tako dobro emulacijo na PCju. En prav poseben feeling je spet tipkati na C64 tipkovnico. Nostalgija faktor over 9999. :P  Se mi zdi, da je relativno poceni, kar paket ponudi, še posebej, ker ni noben plastic fantastic, ampak proper narejeno. V bistvu je bil prav tisti video, ki si ga podal, selling point, da sem oddal naročilo.

 

Sicer sem se pa ta teden malo razgledoval po oživljanju retro hardvera in vidim, da je scena v polnem zagonu. Sploh te mini variante ... človek bi jih kar začel zbirati, lol :D recimo:

spacer.pngspacer.png

Ima to kdo, kako se obnese?

 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Zadnje čase binge-am remasterje oz. re-izdaje retro FPS-jev, ki jih v originalu nikoli nisem igral - jeseni Quake 1, pred kratkim Doom 64, sedaj pa Blood: Fresh Supply.

 

Zaenkrat zabaven in tudi precej samosvoj old-school shooter. Res so mi všeč gothic horror/lovecraft okolje, nabor orožij, ki je za razliko od večine streljank vsej prej kot generičen (palice dinamita, vudu lutka, flare gun, improviziran metalec ognja (vžigalnik + sprej)...), dober dizajn stopenj, anti-herojski protagonist, tudi grafika ima kljub nefiltrirani kockavosti v 1080p in z modernimi dodatki (AA robov, ambient occlusion) nek svoj retro čar...

 

Prikaži izvorno sliko

 

Je pa špil res zajeban (baje naj bi šlo za enega najtežjih FPS-jev iz 90-ih) in mi je že na 3/6 težavnostnih stopenj (naj bi bila ustreznica Doomovemu Ultra-Violence) kar soliden izziv; ne gre brez umiranja in dokaj pogoste rabe quicksave/quickload funkcije. Najprej sem poskusil na 4/6 težavnosti in je zadeva bila že v prvih dveh stopnjah res brutalna, ker imaš obilico hitscan sovražnikov, ki ti s tommyguni in šibrovkami v sekundi ali dveh poberejo ves armor in večino zdravja tudi na večjih razdaljah. Malo me je spomnilo na Wolfenstein II izpred nekaj let, ki je na najvišjih težavnostih imel podobno butast in nefer način zviševanja zahtevnosti - množica hitscan modelčkov z aimboti, ki te na odprtem zrešetajo v trenutku. Tudi tale Blood mi deluje kot nekaj, kar je na višjih zahtevnostih bolj vaja iz cheezanja (zvabit sovražnike v prehode/na vrata oz. jih posamično pokat izza vogalov) in bolj mazohizem kot zabava.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...