Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 06. 02. 2021 na vseh področjih

  1. Že dolgo časa me muči, da nimamo svoje teme za to fenomenalno franšizo. Skušal bom naredi nek splošen OT, s tem, da sem probal dat tudi kašen zanimiv info ali nasvet za nove igralce ali firbčne ljudi, ki še niso sprobali, pa bi jih morda zanimalo. Pa ne zamerit, če sem napisal kakšno netočnost, pač nisem Wikipidia Zgodovina MH Franšize ter glavne titule: 2021: Monster Hunter Rise (Switch/kasneje še PC) 2019: Monster Hunter Iceborne (PS4/5, X1, PC) - expansion 2018: Monster Hunter World 2017: Monster Hunter XX – expansion 2015: Monster Hunter X 2014: Monster Hunter 4G – expansion 2013: Monster Hunter 4 2011: Monster Hunter 3G – expansion 2010: Monster Hunter portable 3 2009: Monster Hunter 3 2008: Monster Hunter 2G – expansion 2007: Monster Hunter portale 2 2006: Monster Hunter 2 (dos) 2005: Monster Hunter Portable 2005: Monster Hunter G - expansion 2004: Monster Hunter Kot je razvidno zgoraj gre za franšizo z izjemno dolgo zgodovino in nove igre bodo dodajale nove monsterje ter vrnile stare v nov engine, tako da za nas, ki nismo igrali starih bo vse novo. In monsterjev je na STOTINE!!! Načeloma je MHW peta (main) igra v franšizi. Torej MHW = MH5. Zato je v štorji tudi Fifth Fleet. Običajno Capcom da ven main game, nato njegov obsežen expansion, nato sledi vmes neka portable različica igre, da ublaži čakanje na naslednjo main titulo. Sedaj smo dali skozi Iceborne kot expansion petke oz. MHW, konec marca letos pride MH: Rise, ki je Switch/ portable različica. Da ne bo pomote, Rise je popolnoma nova igra, ni to World - Portable. Ampak tudi ni ''cannon'', ni torej MH6. Je pač neka vmesna verzija, dokler main team dela na MHW2 ali MH6 kakorkoli že. Glede na prejšnje titule je sklepati, da bo 2022 expansion za Rise, MHW2 pa po moje ne prej kot 2023. FAQ za nove igralce/firbcarje Q: Za kaj se v bistvu sploh gre v Monster Hunterju? Sem neki slišal, da to loviš neke živali al kaj to je? A: Čisto na kratko povedano. Da. Mehanika MH franšize je v svojem bistvu zelo enostavna: ti si hunter, gameplay pa se odvija tako, da si najprej v nekem ''hubu'' – mestu, kjer se opremiš, nabuffaš (poješ hrano, ki ti da obsežne buffe), pripraviš z gearom (izkoristiš šibke točke monsterja, ki ga boš šel huntat) in nato greš na hunt, ki je oblikovan tako kot nek kvest. Tam loviš določenega monsterja, ki ti da materiale, s katerimi si narediš nov, načeloma boljši gear in nato greš lahko lovit nove, težje monsterje. Q: Hmm, ne zveni baš nič posebnega, kje je fora? A: Na papirju res ne, ampak treba je probat in poskusit. Čar igre so monsterji, ki so, če lahko zelo poenostavim, kot bossi v drugih igrah, recimo v Soulsih. Predstavljaj si, da bi v DkS šel huntat prvo Nameless Kinga, nato Midirja, nato Gwyna ipd. Monsterji so res odlično narejeni, so zelo raznoliki in imajo nebroj možnih move setov, tako da traja preden določenega ubiješ ali še bolj zaobvladaš v nulo. Zanimivost je tudi to, da monsterju nimajo vidnega HP-ja, torej ti ne veš ali je monster na 30% ali na 10% HP-ja. Sicer so mehanike s katerim to sklepaš in dejansko boš lahko ugotovil kolko ti približno še manjka da ga ubiješ. Q: Ok, torej monsterja ubijem, naredim gear in to je to al kaj? A: Ja in ne. Za razliko od Dark Souls tukaj ne boš ''bossa'', monsterja enkrat ubil in gotovo dalje, nikoli več taknil, razen če boš šel od začetka ali na NG+. Večinoma ga boš tudi farmal, ker ti ne bo dal dovolj materialov v enem šusu za nardit njegov gear in tudi koncept je narejen tako, da boš istega monsterja po vsaj ene 4x - 5x probal fentat kot minimum. Je pa za razliko od Soulsov ali God of War bossov tukaj isti boss/monster skoraj vsakič nekako drugačen. Res ni dolgočasno istega večkrat, ravno obratno, vsakič je bolj zabavno. Ni v isti coni, ni v isti mapi, cel kup spremenljik ima, recimo tudi velikost ali to, kje se fight odvija. Skratka, če istega monsterja ubiješ 10x, verjami mi, da ti ne bo dolgočasen. Tudi sicer boš sčasoma opazil, kako si boljši in končni čar igre je zaobvladat mehaniko, tako da nikoli ne crkneš oz. še bolj, da istega monsterja čim hitreje ubiješ. Speedruni v MH so recimo alfa in omega med maherji. Pri tem pomaga to, da ima skoraj vsak monster nebroj različnih udarcev in mehanik, ki jih sprva ne boš niti uvidel, še manj pa razumel. Večkrat ga boš fightal, boljši boš in bolj ti bo vse jasno, kaj sploh monster dela in njegove mehanike/faze. Še posebej so s tega vidika vrhunsko narejeni end game monsterji oz. Elder Dragoni in Black Dragoni. Q: Ok, torej praviš, če so mi Soulsi všeč, bo tudi to igra zame? A: Niti ne nujno, precej je razlik. Tukaj je fight bolj taktičen, rollat ne moreš SKOZI udarec, ker ima roll kot tak precej manj i-frejmov kot v Soulsih (sorry, ampak Soulsi so v tem pogledi dokaj lahki z vidika mojstra, ker imaš dejansko ogromno i-frejma med rolli, tako da nič čudnega da no hit runi se delajo z nagim characterjem, kjer pač porollaš vse živo) in ni tolko poante v sami stamini. Orožja so drugačna oz. drugače funkcionirajo kot v Soulsih in več je RPG elementa v samem armorju. Ampak v osnovi, če zelo poenostavim, je približno podobna zvrst in če so ti Soulsi ali God of War všeč, potem vsaj probaj, ker če ti bo ta franšiza všeč, pol boš imel vrhunske igre iz te franšize za igrat še dobro desetletje. Q: Rekel si da je to tudi RPG, a imaš levele, XP, level uppaš al kak to deluje? A: Nope. Ves čas si isti level, ne dobivaš XP v smislu, da bi ti dalo več healtha, attacka, defensa, ampak to posredno delaš s tem, da si craftaš boljši armor. Vsak težji tier monsterja ti bo dal več defensa in orožje bo imelo več attacka (zelo poenostavljeno povedano). Potem je tukaj enostaven, ampak dovolj globok sistem skillov/elemental damage/statusov, ki omogoči takšne in drugačne builde - nebroj buildov v bistvu. Recimo več Critical Chance, več Crit Dmg, ipd. Tega je preveč, da bi o tem bolj podrobno pisal v uvodnem postu. Sistem in same mehanike so zelo globoke, po drugi strani pa vsaj na prvi pogled dovolj enostavne za začetnike. Q: Orožja. Ajde, reci mi, kero je ta boljše? Hočem bit takoj PRO L33T, tako da reci kerim naj se izognem, kaj naj vzamem? A: MH franšiza ima 14 popolnoma različnih orožij (kot vrsta orožja / weapon class). Vsaka ima svoj move set, svoje prednosti in slabosti, svoj popolnoma drugačen stil igranja. Nekako kot če bi v pretepačini vzel drugi lik. Lepota te franšize je ta, da so popolnoma vsa orožja dobra in absolutno ne moreš falit, če se odločiš za ali proti določenemu orožju. Svetujem, da sprva probaš čim več in vidiš kaj ti bolj sede, s čim se bolj zabavaš. Seveda tudi tu se pozna ali si povprečen v 14 orožjih ali mojster v enemu/dveh. Pač res je težko bit mojster v vseh, tudi sicer dosti je folka, ki se odloči za eno in ne bo prešaltalo na drugo, ker pač uživajo in vedno boljši so v svojem orožju (jaz sem eden od takih, sicer znam z enemi 3-4, ampak nobeno drugo ne znam tako dobro kot svoj main). Z vsemi orožji je moč vse monsterje brez težav ubit (res, ne zezam!). Seveda določena orožja lahko imajo očitno prednost pred drugimi na določenemu monsterju. Ampak nič kaj drastičnega, da bi bil to izgovor, da se določenega monsterja ne da ubit ali ubit dovolj učinkovito. Po drugi strani pa maherji nekako znamo z glave naredit ''tier'' moči orožij. Ena so dejansko boljša od drugih, v smislu dps-ja na perfekten speedrun. Recimo Heavy Bowgun je absolutno overpowered v tem trenutku, medtem, ko je Lance ali Hunting Horn na dnu tako po popularnosti kot po moči. Ampak s prve roke lahko zatrdim, da četudi je Lance vsesplošno eno od slabših orožij, se vseeno da z lahkoto naredit vse in to tudi zelo hitro ter učinkovito (jap, sam mainam Lance). Bottom line: izberi si orožje po stilu gameplaya, ki ti sede. Vsa so dobra. Q: Kolko pa je kaj kontenta? A: Ogromno. Res ogromno. V izi daš na stotine/tisočine ur. Monsterjev je v MHW skupaj z Icebornom kar 69. Q: Čaki, kolko, sem prav slišal? A: Jap, 69 ''bossov'' imaš, 6 različnih večjih lokalov/map ter še nekaj manjših. S tem da Iceborne monsterji so top roba po kakovosti, kar se tiče težavnosti, tudi ''scaling'' težavnosti je za moje pojme odličen. S tem, da so Capcomovci dodajali nove monsterje kot free DLC. In ti niso bli neki brezvezni, ampak po kvaliteti kontenta so to, kot če bi dodajal nov raid v MMORPG: ne samo nov boss, ampak tudi nova orožja, armorje ipd. Q: Kaj pa sama zgodba? A: Pusti zgodbo, to je igra, ki jo ne igraš za zgodbo. Sicer jo ima, cel kup je cinematicov in niti ni tako zanič, ampak poanta igre je fight z monsterji. Q: Ok, si me prepričal, rad bi probal, kaj naj nardim? A: Če imaš PS5 dobiš vanillo MHW zastonj na ps+, tako da ni izgovorov. Če ti bo všeč obvezno vzemi še Iceborne, ki doda še vsaj 1x tolko kontenta. In je po kakovisti kontenta krepko boljši od Vanille. Q: Kaj pa s kolegi, a je to solo/multi ali moraš imet kolege? A: Oboje. Lahko igraš solo in POPOLNOMA VSE se da nardit solo z lahkoto, lahko igraš tudi multi do 4 igralcev na posamezen hunt. Igra naredi scaling HP-ja monsterja na število igralcev. Torej monster ima faktor 1 na solo, faktor 2.66 na 4 igralce (če sta 2 je faktor 1.66 se mi zdi, ma govorim z glave, vsekakor je faktor manj kot 2). Torej je načeloma lažje igrat v 4 igralcih, ker moraš (matematično gledano) naredit na igralca precej manj škode, da monsterja ubiješ, prav tako te lahko soigralci healajo, če je kriza. Catch je v temu, da failaš kvest, če 3x umreš. Smrti pa se štejejo na team, torej s slabimi igralci boš imel težje delo kot solo, z dobrimi igralci pa ravno obratno. Na sploh je zelo nezaželjeno, če nekdo igra površno in skozi umira (''carta'' v MH žargonu), ker zajebe cel team. Primarni fokus v vsakem multi huntu je ne umret in pol ne bo panike za uspeh. Sicer začetnikom svetujem solo ali vsaj kombinacija solo/multi, dokler se ne navadiš osnov ali naučiš monsterja. Ker se lahko zgodi, da boš pocarryjan čez določen kontent, nato pa ti bo vse težko, ker se nisi nič naučil v lažjih huntih. Q: Vanillo sem preigral, zdaj bi šel še Iceborne, pa sem zgubljen, kaj naj nardim, kaj naj se lotim? A: Greš štorjo in delaš optional queste sproti. Gear ni tolko pomemben v tem trenutku. Ko končaš greš v Guiding Lands po augmente. Končaš slednje, nato sledi farm Tempered monsterjev za geme in imaš DLC monsterje: Safi Jiiva ali Raging Brachidios / Furious Rajang najprej. Nato MR Kulve Taroth. Nato Alatreon. Nato morda še AT Velhkana in AT Namielle. Kot zadnji je super final boss in res najboljši fight franšize Fatalis. Pravi Big Final Boss. Ta fight po moje z lahkoto pelje scat vse bosse v Soulsih, Sekiro ipd. po težavnosti. Zakaj to trdim? Predstavljaj si Midirja z dvakrat/trikrat bolj raznilikim movesetom, kjer moraš 30 min (!!! jap, pol fucking ure!!) držat koncentracijo in kjer je dejansko 30 min skoraj premalo časa, da ga ubiješ. Občutek ob prvem killu, še posebej, če greš solo je nepopisen in močno svetujem solo za first kill, kot res pravi test v MHW. Ko je prišel ven so desetletni maherji franšize po dneve in dneve probali ga ubit brez uspeha. Prvi kill na svetu je nasploh bil od enega največjega maherja po 8 urah neuspelih poskusov. Absolutno fair fight, da ne bo pomote. Hitbox točen v nulo! To ni nek bullshit gimmick, ali slab design, ampak pač terja svoj čas, da se naučiš moveseta in raznih trikov/counterjev, kaj delat, česa ne delat, ipd. Da postaneš TI dober. Alatreon je takoj za njim tako po težavnosti kot po užitku fighta. Je pa lažji od Fatalisa. Vsekakor vsakemu dam kapo dol, ki bo Alatreona ali Fatalisa ubil solo v svojem prvem killu. Tudi Alatreon ima izjemno dobro narejen move set in hitboxe (udarec šteje da te je zadel točno do milimetra kot je dejansko viden). Pa seveda muzika v fightu, mapa, vzdušje. Top res, vam osebno garantiram. Q: Kak pa zgleda end game? A: End game je pravzaprav zelo zabaven/raznolik, ker farmaš težje variacije ta težji monsterjev (lahko tudi ta lažjih, ampak ti dajo seveda slabše rewarde). Kot že rečeno tukaj ni panike po 10x ali celo 100x ubit istega monsterja, ker resnično je zabavno videt, kako postajaš boljši, izkušenejši in tudi dobiš boljši gear za nagrado Farm monsterjev ti da določene ''geme'', ki jih nato socketaš v armor/orožje in tako imaš boljše skille (npr. več Critical chance, več attacka ipd.). Sistem je res bistveno bolj globok, če bi šel v detajle bi to lahko pisal eseje. Drugače pa dobivaš rank in level upaš v ranku. Level up pa ni v klasičnem smislu, ampak se zgolj vidi kolko si izkušen. Višji ranki ti odklenejo nove kveste/monsterje. Q: Kaj je to ''MR'', ki si pisal zgoraj? A: Načeloma ima MHW 3 ranke: Low rank, High rank in Master rank. Ni ravno difficulty v klasičnem smislu, ampak bolj kot ''tier'' monsterjev ter orožij. Low rank je nek podaljšan tutorial, tam se učiš osnov. Nato pride High rank, kjer se ti odklenejo med drugim tudi Elder Dragoni – težji fighti igre. Master Rank pa je praktično cel Iceborne kontent. To bolj pomeni, da je ves gear do Master Ranka obsoleten in ga zamenjaš. Vsi monsterji se pojavijo v master ranku in so težji, imajo kak nov move, vsi pa dajo seveda tudi nova orožja in armorje. Težji monsterji se pojavijo le v Master Ranku. Če poenostavim so to bolj prelomnice, ko se ti odklene nov kontent. Na master rank se načeoma pričakuje, da si že nabral izkušnje iz prejšnjih rankov in ti ne bo več lahko. Kot če prideš v šolo do določenega razreda, se pričakuje da znaš poštevanko. Če se jo nisi naučil in si se prešlepal boš jebal ježa, ker brez osnov ti bo težko napredne stvari razumet. Isto velja za razne ranke v MHW. Tako da svetujem lepo po vrsti in ne it direkt v Master Rank ali na end game Master ranka, ker tam boš scal kri. Na koncu pa še glede novosti Iceborna, ker vem, da večina je igrala vanillo, ne pa Iceborna (vir slik Resetera https://www.resetera.com/threads/monster-hunter-world-iceborne-ot-looking-for-love-in-alatreon-places.138684/ ).:
    18 točk
  2. https://www.24ur.com/novice/slovenija/podmladek-sd-odkril-kip-vladajocim-sporoca-da-hoce-ziveti-in-se-razvijati-drugace.html Močno podpiram permanentno postavitev tega kipa na trgu v bronu. 1. joške so vedno lepe za pogledat, če greš mimo. 2. ne glede na to, katera vlada bo na vrhu, se bo del populacije lahko identificiral s sporočilom.
    6 točk
  3. Kdo bo po vsem tem ostal volivec sđs, si res zasluži posebno obravnavo.
    6 točk
  4. Takšnih in podobnih diskrepanc, ki povzročajo jezo, nezadovoljstvo, občutek zapostavljenosti, nepravičnosti itd. je malo morje. Če bi si kdo rad malo boteksa porinil v faco ne rabi testa. Če pa hoče ženska urediti nohte, rabita obe s kozmetičarko test, čeprav je med njima pleksi steklo, maska na obrazu, kozmetičarka pa bi morala imeti tudi vizir. Če si jaz želim uredit frizuro in brado, ne rabim testa niti moj brivec, pa se vedno sprašujem kje vse je bila tista metlica, ko mi opleta po obrazu in okrog ust. Makes much sense.
    4 točk
  5. Malo offtopic morda, ampak a kdo tule igra forza horizon 4 pa bi šel kdaj malo cruise-at? Notri je bolano število avtov (700+) in nasploh je špil še najboljši približek test drive unlimited iz davnega 2007.. Evo, par slikic k so mi nekak dobro ratale..
    3 točk
  6. 2 točk
  7. ker ena (ta večja) podmnožica userjev ima ful veselje rečt "KAJ TU SI NABAVIL, DEBIL, V NEM BI DAL 150 € MANJ" in potem imamo manjšo podmnožico (enega userja), ki uletava nazaj: PATRIOTIZEM pa kr neki
    2 točk
  8. Iz tekme v tekmo se bolj vidi kake propalice od igralcev ima Dallas u bistvu lol. Mislim sej veste, da je Dallas igral s celo postavo danes (0 na injury listu)? Pa da je Golden State igral z 9 igralci? In da je bil Luka višji od vseh igralcev, ki so bili pri Golden Statu na parketu? In da je dal Dallasu +30 pik igralec, ki ima nickname Tsunami Papi? Mislim nisem več niti jezen al pa negativno presenečen, tko kot sem bil na začetku sezone ko so jih odlomili razni Hornetsi pa Orlandoti pa podobni papki... Tole je pač zelo podpovprečna NBA ekipa, nimaš kej kje. Brez Lukata pa dejansko tam, top 5 najslabših v ligi.
    2 točk
  9. kaj majo družbena omrežja veze kle? največjo vlogo igra karakter in karizma osebe, kokrat je Montoya komu jebal vse po spisku, pa ni blo drame, kake izjave je Kimi dajal (+ tiste pijanske scene na FIA prireditvah), pa ni blo drame. valjda je drama, ko se nek psihopatek začne užigat, pa morit vse povprek (ko je tip spammal in na polno moril russlu lol). tipa se je začel hejtat še pred začetkom f1 kariere ker je preprosto debil. najprej si moraš zaslužit spoštovanje, pol si pa lah privoščiš kak kiks.
    2 točk
  10. @Tom7i vceraj je uletel nov rivju prvega thiefa
    1 točka
  11. Prvo malo infota za nazaj, ker si januarja nisem vzel časa za report. Vmes sem decembra pol kupil Thief-a, čeprav mi ga je @Chamir pametno odsvetoval; da te še enkrat quotam: Grafika je lepa, v ostalem pa se moram po 21-ih urah igranja gladko strinjati s tabo. Pa še grafično je vse tako temačno in turobno; saj vem, da ima to povezavo z zgodbo (kjer btw vidiš končni plotline že od intro videa dalje), ampak če bi bilo okolje vsaj malo bolj svetlo in barvito - kot je v tutorialu, bi bilo igranje vsaj manj duhamorno. Okolje je tako ozko in klaustrofobično, da ne moreš prehodit 10 metrov, ne da bi se zaletel v oviro, okno ali level loading; zgodba je predvidljiva in zaradi tega nezanimiva, novi dodatki ala šraufanje jaškov pa pomojem gameplayu ne doprinesejo skoraj ničesar. Sodu pa je izbil dno trenutek, ko sem prišel v misijo v tovarni, kjer Garret na začetku izusti stavek: "I'll make my own way in." Pol se obrnem levo, kjer se stikata streha, na kateri sem in sosednja streha, ter sklenem priti v tovarno preko streh. Nope, nevidna stena tam, kjer bi se komot lahko potegnil preko; edina opcija je nastavljeni štrik navzdol in kar so ti pač dali devi na razpolago. Tam mi je prvič vse dol padlo, samo sem pol še malo vztrajal, da pač dam špilu vsaj pošteno šanso. Naredil sem še par misij, vendar me je pol na neki točki preprosto minilo igrat. Nisem ga še odinštaliral, samo me pa trenutno sploh ne mika nadaljevat. Kaj je pa dobra stran tega, da sem si ga kupil? Po par urah igranja sem si mislil "It's not me, right? It can't be me..." in zalaufal Thief Deadly Shadows, ki si ga lastim že par let, da primerjam gameplay feeling. Po par urah sem se moral prav prisilit, da sem ga nehal špilat Pol sem se pa kar odločil za dokup obeh ostalih špilov (enke in dvojke), ker je bil še dodaten popust za bundle. Po zaslugi zadnjega Thiefa sem torej sedaj ponosni lastnik vseh prvih treh v digitalni obliki Enko imam pa že od 90ih let tudi v fizični obliki; bom ob priliki prilimal fotko škatle, ker je Aja, pa še to: Done & done, sem ga pol tudi kupil, samo še ni bilo časa za igrat. Toliko za nazaj, v naslednjem postu pa opišem trenutno igranje.
    1 točka
  12. Kaj je tukaj spornega? Katastrofa, kam smo prišli. Vsaj na zadnji del sem dobil odgovor z zgornjo sliko.
    1 točka
  13. Ja dejansko tak. Drugi problem so faking scalperji. Ampak ok, to je za ene huje kot peti korona val, mamu jim ej. Svojih graf v masinah (2080 super, 1080ti) se lep cas ne bom prodau.
    1 točka
  14. Ne pozabi na tole:
    1 točka
  15. 1 točka
  16. Tele kriptovalute so faking ekološka katastrofa. Mislim, samo gemblanje in nič drugega.
    1 točka
  17. Ne morem drugace rect kot: Jebem mater tem minerjem in kriptotu u picke materne.
    1 točka
  18. Pred kratkim prvič v življenju probal MHW, pa mi je hitro postala ena najljubših iger vseh časov. Gejmam že od malih nog. Trenutno 400+ ur v MHW. Odlična igra res. Insect Glaive main. Zraven pa še Greatsword, Longsword, Charge blade, ... Koliko ur imaš preigranih @bitsurugi ? Vse monsterje sem prvič preigral solo, Fatalisa še celo brez mačka. Nenormalno težak boss.
    1 točka
  19. Planet coaster 8/10 Če bi bil ljubitelj tega tipa iger, bi igri dal 9/10. Pomojem je tole eden boljših "tycoon" tipa iger. Igra kriči po kvaliteti, vsebuje ogromno število raznih objektov, je lepa - pričakuj visoke hardware zahteve. Igra ima sandbox mode, ki ti omogoča veliko svobode pri ustvarjaju če si umetniški tip človeka. Meni osebno do tega ni, z veseljem pa na youtube gledam kaj ljudje ustvarijo :O Igra vsebuje tudi career mode, kjer izbiraš scenarije. Skratka nič inovativnega. Pač imaš določene zahteve, ki jih moraš izpolniti in to je to. Zgodbe več kot kratek tekst na začetku ni. In tako je pomojem tudi prav. A žal ko obrneš nekaj scenarijev se vse začne ponavljati, spreminjajo pa se teme. Nadvse tečno je upravljanje z zaposlenimi, saj ti po konstantnem skakanju po menijih začnejo krvaveti oči. Na marsikaj nimaš vpliva in se v career mode enostavno moraš konstantno ukvarjati s stvarmi, ki po mojem mnenju ne bi smele biti prioriteta te igre. Ampak po eni strani razumem, da ravno zato obstaja tudi sandbox mode kjer se s tem ne rabiš preveč ukvarjati. Glasba je neverjetno všečna in pozitivna. Vsakič ko jo slišim me ima, da bi igral dalje. Velik del te igre je tudi ročno dizajniranje roller coasterjev, kjer moraš predvsem paziti na to, da so deli ravnoprav vznemirjajoči, grozni in da ljudem ne postane preveč slabo. Da narediš dober roller coaster moraš kar dosti preštudirati zadeve, sploh če hočeš, da je še všečen na pogled. Največji problem pa je to, da so kontrole za pogled neverjetno slabe, kar zelo otežuje konstrukcijo in nasplošno premikanje po mapi. Dobiti pravi pogled je praktično nemogoče. Ustvarjanje potk bi lahko tudi izboljšali, saj se več časa ukvarjam z tehnično izvedbo, kot s tem kako bo izgledalo. Na koncu pa sam da rata neki povežem, ker enostavno ni vredno truda. Imo najboljši tycoon do danes. Ker igre še nisem končal, se bom k njej vrnil vsake toliko časa. Primer community generated parka:
    1 točka
  20. Pismo sej to maš kr visok FTP gorane, jst ga mam vrjetn ene 100 REs je da mam tm 40% mn kil pa vseen
    1 točka
  21. Sem špilal beto, Rise pride 26.3. Po leakih sodeč za PC pride cca pol leta kasneje, s tem da bodo novi monsterji v zaostanku in podobno kot je bil PC napram PS4 za World.
    1 točka
  22. Končno se lotevam delovnih omaric:
    1 točka
  23. Js recimo prej fantasya nisem poznal absolutno nič, samo 40k sam sem pa s špilom postal velik fan in mi je gladko, gladko, gladko najboljši TW špil (sem fan serije, preigral vse razen Medieval I, ampak ti vzhodnjaški mi niso tolk potegnli) in zdej tud zvesto spremljam LegendTotalWar in Cody Bondsa <3 @Sudat kaj pa vem glede blobanja, ful je odvisno s katerim factionom in kako igraš je pa kr neki "doomstackov", kjer je blobanje a must. Se pa lahko strinjam, da je zaradi magije blobanje ful učinkovito glavna problema sta mi zanič diplomacy in slab AI, ki ga lahk res tolk nateguješ, da brezveze. Npr kako kitanje, ammunition wasting itd ... to + siege battles res upam, da bodo v trojki porihtali glede modifierjev pa ne vem, se da ogromno zadev zmagat, tud če je tvoja vojska krepko šibkejša
    1 točka
  24. Če bomo tako kot maksi skos jamrali kako je vse predrago tudi nič ne bomo kupili
    1 točka
  25. Tega ni reku, ker je sworks najebal, obratno bi za bianchija ze kj nazdravljal Ce bi pa od bore sworks najebal bi ze podpise zbiral po svici za nove ograje
    1 točka
  26. Al pa kupiti nove teste za folk blizu SDS.
    1 točka
  27. fake, tole je povprecni sony user
    1 točka
  28. Jaz pa igram RE 2 R DLC, imenovan RE 3 Nemesis. Kot dlc je čisto OK, v dobesedno vsem sicer svinjsko slabši kot RE 2 R, ampak za fane žanra in za DLC ceno 15-20€ pa je. Kdor je pa tole mislil prodajat kot polnokrven RE naslov je pa padel na glavo. Pač res uno EXTREME dlc vibe ima špil, pač ko obrneš vanilla RE 2 potem še za malo drugačen spin izkusiš še linearno akcijsko tekanje od točke A do B, par novih lokacij in (slabe) skriptirane boje z Nemesisom. Ima pa igrica še lepšo grafiko kot RE 2, če je to mogoče. Lightning in HDR je za umret lep, sploh modral učka na trip minih je od blizu tko top 5 lightning efektov na PS4. FUCK kva bo to delal RE 4 R na PS5, FUCK!!!!!!!!!!!!! edit: @Šimšalamima Huhu kaj je to zaen boss? A ima sulico, skače naokrog in se dere čizerske lajnerje?
    1 točka
  29. Still better than STD
    1 točka
  30. ne vem zakaj moraš pobirat neke fake fotke z internetov, če pa imaš par strani nazaj direkt fotko z m33ta
    1 točka
  31. Hahahahaha. Sklepam da si družboslovec, k stika z naravoslovjem/tehniko ni mel že od srednje (o stiku z realnostjo pa raje ne bi).... Kot prvo, prehod vseh motorjev na notranje izgorevanje na električno alternativo je problematičen že z vidika samih materialov. Trenutno ves do sedaj nakopan litij ne bi zadostoval za te potrebe, da ne omenjamo ostalih sestavnih delov. Pol že to odmislimo. Tebe moti zlobni zlobni CO2, a predlagaš, da gremo menjat enormno količino vozil, ki zaenkrat še čisto lepo delajo. Torej, CO2 bad, nepredstavljive količine smeti good? In zadnje, od kje boš dobil štrom? Na plin? VSI large scale "zeleni" projekti štukajo svojo produkcijo s plinskimi elektrarnami, ker so edine, kjer lahko produkcijo dovolj hitro reguliraš, da kompenziraš nihanje v produkciji vetra/sonca (in če tega ne počneš, crashaš celoten network). Razen če gremo masovno graditi jedrske elektrarne so te tvoje sanje bolj blodnje kot kej drugega.... Čak, problem fosilnih goriv je CO2, in to bi zamenjali za kurjenje biodizla, kjer pazi to, nastaja CO2? Res 200IQ play morm rečt. Pa v praksi blazne razlike med biodizlom in klasičnimi gorivi itak ni. V obeh primerih je izpuh skoraj izključno CO2 in H2O. Sam da pri klasičnih gorivih ne zapravljaš potencialno koristne zemlje za gojenje goriva. Pa ta tvoja statistika o zavrženi hrani je lep primer mučenja statistike, da ti prizna karkoli pač že hočeš. Veš kje zgine večina te tretjine (pa ta tretjina je najbrš najvišja možna ocena, zato pa z njo serjejo; prava vrednost je najverjetneje precej nižja)? V logistični verigi. Stvari se pokvarijo na poti, stvari se stresejo, delež se izgubi pri sami predelavi in uporabi(pri tejle statistiki recimo pomarančni olupki padejo v statistiko zavržene "hrane"),... Delež uporabne hrane ki se zavrže ni tok zelo velik, kot hočejo nekateri stvar predstaviti. In še tisto ne izgine, ampak se vrne v prehranjevalno verigo v takšni ali drugačni obliki. Pa noben ne zanika, da bi morali bolj varovati okolje. Sam gonja proti CO2, ki je dobesedno najmanj škodljiv onesnaževalec je milorečeno retardirana. To bi mogla bit faking ZADNJA stvar k bi jo porihtali. To je tko retardirano kot folk, k teži svojim mulcem da naj ugašajo luč v sobi tut če grejo sam na WC, a v bajti furajo 2 20 let stari skrinji, 15 let star sušilni stroj pa 3 klime. Em, sej veš da je zaradi podnebja iz leta v leto globalno gledano manj smrti? A si kdaj videl kako zgledajo kakšni takšni projekti? Jaz sem bil zraven pri nekem evropskem z energetiko povezanem projektu(biodizel), za katerega bi študent 3. letnika takoj videl, da je zadeva v praksi totalno neizvedljiva. V teoriji bi bla izvedljiva v ene 40 letih (projekt seveda ni trajal niti približno toliko časa), pod pogojem, da bi konkretno spremenili že samo zakonodajo EU (na področju, kjer za časa obstoja EU ni za pričakovati sprememb). Razvojne paradigme na ravni Evrope nastanejo tako, da se zbere horda družboslovnih birokratov, ki ne štekajo niti srednješolskih osnov znanosti in tehnike. In potem bluzijo neke totalno neracionalne bedarije. Dodaj k temu še vpliv lobijev, ki se pri teh projektih lepo mastijo, pa maš trenutno situacijo.
    1 točka
  32. Prosim naštej mal te ukrepe da vidim kako izgledajo. Edine ukrepe, ki sem oz bom občutil v CH iz te nove paradigme so: 1. Co2 tax, kar zame pomeni da so osebni avtomobili dražji 2. Co2 tax na letalsli prevoz, kar zame pomemi da je let iz CH letališča dražji, ne pa iz DE ali FR. 3. Co2 tax na meso (kmetijstvo), kar pomeni da je zame kg govedine dražje 4. Aktivna zamenjava mesa za vege alternative Cel čas so politiki govorili da bomo za ta CO2 tax ful dobili nazaj. Eden ni znal povedat kaj. Posadili bodo drevesa in trg bo preplavilo še več vege mesa. To je trenutna realnost. Aja še tuš pipo moram novo kupit- varčno - ker kao gretje vode povzroča več CO2 in vode primankuje. Sredi Alp, ko na vsakem vogalu priteče iz žive skale! Folk se gre zelenca in pol 1x na mesec leti v London na nek koncert oz mjusicel. Ti zeleni se delajo norca iz ljudi. To bo ta zelena realnost tudi v Sloveniji.
    1 točka
  33. Sam res. Končno z ženo lepo gledava TV oddajo mal ji razložim in pravi no super, vidim da družiš tudi z doktorji ne samo s propalicam. Lahko si še naprej 8h na dan na jokerju. Dobesedno witchhunt, ki pa že zdavnej ni več smešen...
    1 točka
  34. Dej ce si za se dodajmo za zwift pa gremo kaksno odpeljat Pisi na zs ali chatbox Izogibaj se borisu, ta prodaja informacije o ljudeh naokol po bosni
    1 točka
  35. @Šimšalamima Huhu: en dobr kolo pa je na sliki. Lp, boris
    1 točka
  36. Ti se kar lolaj... še posebej boš lolal, ko boš goltal črnske/bližnje vzhodne spolne ude, ker bo Evropi zmanjkalo človeške sile/municije, ko bo udarilo par deset miljonov ljudi v Evropo. Migrirali pa bodo pa zato, ker pri njih ne bo možno več živeti. Refugee welcome situacija par let nazaj bo v primerjavi s to migracijo mala šala...
    1 točka
  37. Big bang poskrbel da gredo konzole v roke samo pravim gamerjem: https://www.bolha.com/playstation5/playstation-5-ps5-disk-verzija-nov-zapakiran-garancija-oglas-6212068 https://www.bolha.com/playstation5/ps5-playstation-5-console-disc-version-nov-oglas-6223180
    1 točka
  38. Zodd je v tem času odkar ima Yarisa večkrat drgnil avto kot jaz sebe.
    1 točka
  39. men je pa totalno gnila sezona, zjebali so serijo cist, iz proper scifi se je razjebalo v neko mehisko zajfnico 90% drame 10% akcije/scifi v cem je point amosove storije kek, krneki
    1 točka
  40. Še lučke, korbca spredej pa prtlažnik zadej, pa tačka, in bo proper citybike.
    1 točka
  41. Poštar ravno po hitrem postopku dostavil Big Bangov paket, tako da sem končno tudi jaz lastnik te špilike Istočasno pa tudi Demon's Souls, ki sem ga naročil včeraj Škoda da nebo nič časa pred vikendom, razen če bi vzel jutri dopust
    1 točka
  42. Mogoče, ga vama bom jaz dal. Jst sm kupu udarjeno škatlo, pa mogoče grem po ta novo, če mi bo všeč špil (nism mel še šanse špilat) Vmes sm pa začel barvat Black Rose Wars. To pa je projekt 100 figur za pobarvat: Trenutno sem pobarval 17 Mage-ov iz 17 različnih šol magije. Kot zadnjega čez vikend pobarval tegale za Enchantment magic:
    1 točka
×
×
  • Ustvari novo...