Skoči na vsebino

Trenutno igram [11/2023]


Priporočeni prispevki

Letos imam survival horror streak očitno, ker sem sedaj po RE4, AW2 in Dead Space še enkrat naložil Evil Within 2 in se odločil zadevo tudi platinirati. Manjka mi samo tisti luštni classic run, ampak sem sedaj toliko v tem modu, da ne bo problema. Sem za trening še enkrat odigral na nightmare in igra se je res lepo postarala (2017), pomaga tudi unlocked fps in res lepo dela na ps5. Všeč mi je semi-open world zadeva, raziskvovanje je zaradi pomanjanja municije kar potrebno, kar samo še poveča ta survial občutek. Mikami je res mojster in sedaj, ko je odšel od Tangota pričakujem z veseljem njegov novi projekt. Kaj če bi naredili isti patch za Evil Within 1, da bi zadeva delala na 60 fps? 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ampak Evil Within 2 ni directiral Mikami, ampak model, ki je directiral DLC-je od enke, ampak pomoje tudi mega nadarjen. Mikami je genij, ampak je tako kot dosti teh klasičnih devov malo dislociran od realnosti gaminga. Pred izidom EW1 sem prebral en dolg in poglobljen intervju z njim, kjer je tauntal, da je v horror igrah zdaj preveč streljanja ... potem pa naredil EW1, ki je sicer dobra igra, ampak roko na srce je glavna mehanika v njem streljanje :P. Iskreno se mi zdi, da veliko teh 50+ ljudi v industriji skos daje izjave, ki so kontradikcija temu, kar dejansko počnejo. Pač gre jim na kurac, kar industrija videoiger trenutno je (torej P2W, gatcha mehanike etc.), radi bi "rešli" sceno, samo istočasno v resnici ne zmorejo deliverat kaj več od stvari, ki so jih deliverali že 30 let nazaj. 

Povezava do prispevka

Jaz sem tudi te dni pognal Tunic, ker sem videl, da ste tule na veliko debatirali. Ne bom hejter, ampak definitivno ne bom tak fan igre, kot ste vi tule. Vizualno zelo simpatično, čeprav mi je osebno 2D okolje a la Hollow Knight veliko bolj carsko, tudi iz vidika kamere/navigacije. Kar se tiče samega gameplaya, sem mislil, da bo ful večja pomembnost na samem jeziku, da bo treba dešifrirat kakšne simbole itd ... Zaenkrat se ni nič takega zgodilo? To še pride? 

 

Kar se akcije tiče, mi je taka tipična metroidvania, nekako grindanje enega in istega v nedogled, česar sem se že malo prenažrl (in valda, git gud). Prej sem prišel v Quarry, imo sem itak zelo under-equipped za ta del mape, ampak mi je šlo na kurac, ko me je ustrelil, ker sem se nekako "zataknil" ob neko stopnico ali nekaj, česar sploh nisem opazil, in potem vse še enkrat znova. Oziroma isto v Quarryu, ko je tist shrine, ob katerem sem stal. Sem hotel dodgeat strel, pa sem bil preblizu shrinea in sem s pritiskom na A tipko (za dodge) padel v interakcijo z objektom, pol me je pa itak strel ubil. Meni take zadeve malo ubijejo vajb oziroma se naveličam. Tudi sam payoff mi zaenkrat ni baš nekaj. Ja, je luštna igra in predvidevam, da sem res šele na začetku, ampak nisem še imel nobenega wow momenta.

uredilo bitje Avion
Povezava do prispevka
Gatsu reče Dne, 20. 11. 2023 at 8:51:

 

Modeli gredo v rikverc ne pa v pravo smer. Njihov višek je bil Gothic 2. Risen igre so bile še ok. Elex pa men čista katastrofa in dvojko sem po 15 minutah izbrisal iz diska ker tega leta 2023 ne morem več igrat. 

Ja jz morm rečt, da takrat k sta izšla sem v Gothic 1 in 2 zelo užival. 3ke nisem igral, ker so povsod jo kurcal, Risen so pa tud pluval vsepovprek. Me pa prav zanima, če bi mi danes 1ka in 2ka ble sploh uredu, se bojim, da sta se zelo slabo postarali.

uredilo bitje Menethil
Povezava do prispevka
Avion reče pred 8 urami:

Jaz sem tudi te dni pognal Tunic, ker sem videl, da ste tule na veliko debatirali. Ne bom hejter, ampak definitivno ne bom tak fan igre, kot ste vi tule. Vizualno zelo simpatično, čeprav mi je osebno 2D okolje a la Hollow Knight veliko bolj carsko, tudi iz vidika kamere/navigacije. Kar se tiče samega gameplaya, sem mislil, da bo ful večja pomembnost na samem jeziku, da bo treba dešifrirat kakšne simbole itd ... Zaenkrat se ni nič takega zgodilo? To še pride? 

 

Kar se akcije tiče, mi je taka tipična metroidvania, nekako grindanje enega in istega v nedogled, česar sem se že malo prenažrl (in valda, git gud). Prej sem prišel v Quarry, imo sem itak zelo under-equipped za ta del mape, ampak mi je šlo na kurac, ko me je ustrelil, ker sem se nekako "zataknil" ob neko stopnico ali nekaj, česar sploh nisem opazil, in potem vse še enkrat znova. Oziroma isto v Quarryu, ko je tist shrine, ob katerem sem stal. Sem hotel dodgeat strel, pa sem bil preblizu shrinea in sem s pritiskom na A tipko (za dodge) padel v interakcijo z objektom, pol me je pa itak strel ubil. Meni take zadeve malo ubijejo vajb oziroma se naveličam. Tudi sam payoff mi zaenkrat ni baš nekaj. Ja, je luštna igra in predvidevam, da sem res šele na začetku, ampak nisem še imel nobenega wow momenta.

ja boj je bolj lame, dobis scit in vsaj kar se mene tice nisem imel pojma kdaj bo deloval in kdaj ne.  je pa lustkan spil, pa v povezavi s tutorial gimmickom ter puzzli naredi zanimivo celoto, ki kar vlece. sploh skritih kotickov je malo morje, po moje bos vec casa porabil za to da najdes pot do neke random skrinje (ki bo imela kovance, pfej) kot pa za kake sefe

 

ce bi kdo rad probal (hardcore) metroidvanio, ki je bolj puzzle orientirana, gre lahko probat la mulana. nic drzanja za rokice, neka kripticna sporocila, teksti za desifirat, resitve boste zih iskal po spletu, ali pa obupali nad zajebanostjo spila, kar bo prej

Povezava do prispevka

Začel včeraj z Super Mario RPG. Dobri dve uri. Zaenkrat kar dobro. 

 

Je pa letos za Switch definitivno drugo najboljše leto v ciklu konzole (prvo valda 2017).

- TOTK

- Super Mario Bros. Wonder

- Pikmin 4

- Super Mario RPG

- Fire Emblem Engage

- Metroid Prime Remastered

- Advance Wars: 1 + 2 remake

uredilo bitje Tijuana
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
ngebe reče pred 9 urami:

ja boj je bolj lame, dobis scit in vsaj kar se mene tice nisem imel pojma kdaj bo deloval in kdaj ne.  je pa lustkan spil, pa v povezavi s tutorial gimmickom ter puzzli naredi zanimivo celoto, ki kar vlece. sploh skritih kotickov je malo morje, po moje bos vec casa porabil za to da najdes pot do neke random skrinje (ki bo imela kovance, pfej) kot pa za kake sefe

 

Kako ne veš? :huh: R2 je za uporabo ščita. 

 

Si ne upam še Super Mario RPG startat. Pred kratkim končno začel Mario Odyssey, pa imam filing, da bo že ta špil ogromen ..:blush:

uredilo bitje Gogy
Povezava do prispevka
Gogy reče pred 11 minutami:

 

Kako ne veš? :huh: R2 je za uporabo ščita. 

 

Si ne upam še Super Mario RPG startat. Pred kratkim končno začel Mario Odyssey, pa imam filing, da bo že ta špil ogromen ..:blush:

Odyssey če ne boš iskal dodatnih izzivov traja manj kot 15 ur

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Včeraj končal Talos Principle 2. Neko mnenje sem sicer že zapisal v temo o špilu. Bom pa vseeno ponovil par zadev tu.

Špil po letošnjih mega hiti in maso AAA špilov res sede. Prav tako po začetnih ugankah hitro dobiš vibe Portala (itak delaš porte v stene:D).

Igra ima štiri svetove sever, jug, vzhod in zahod. Vsak svet ima tri regije po 8 obveznih, 2 pomožni in 1 zlato puzlo. Jaz sem rešil obvezne pa par pomožnih. Enostavno je ugank ful preveč in sem si jih proti koncu zadnjih dveh regij že malo prenajedel. Padca kvalitete pri puzzlah nisem opazil. Delno ti rešitev pove že ime puzzle.

Štiri članska ekipa s katero obiskuješ svetove res sede, ker majstri debatirajo med sabo in te na vsake toliko časa ustavijo, ko se šetaš med ugankami. Tako, da to ni nek walking simulator z puzli.

Zgodba je kul sicer preveč filozofska, z vprašanji ali je trpljenje dobro ali slabo ter podobno globokomiselne zadeve. Sprva sem zadevi še sledil kasneje pa enostavno postalo malo preveč "poglobljeno".:lol: Sploh če vklopiš še socialno omrežje, kjer folk z Nove Jeruzalema debatira kako naprej in ali je njihov bog  Founder resničen ali ne.

Res dobro letošnje presenečenje. :mafija:

 

Nadaljujem pa z Fort solis.

 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Lies of P. 

 

22ur, meni je tale igračka odlična. Absolutne čestitke devom, ustvarili so nekaj svojega. Vpliv Bloodborna se vidi, res je. Ampak tole je čisto svoja igra, z odlicnimi liki, zabavno zgodbo in posebnim svetom. Res upam, da bo kak dlc, dvojka itd. Nisem pa še konec.

 

Par nasvetov za bodoce igralce:

 

-throwables, zbiraj in pobiraj, tole je za razliko od vseh souls iger dejansko uporabno in lahko dokonca bossfajt.

 

-parry je nujen v bosfajtih, drugace sploh ne. In ko recem nujen, mislim tko, ce ti uspe 70%, si kul, ne bo panike. 

 

-igra se zacne easy peasy, pol pride hudič. 

 

Komentiral bi še zvok, ko vsekaš z orožjem, počutis se kot bog. Vsak napad ima obcutek visceral napada.

 

Prosim špilajte tole. Kdorkoli vam rece,  "to ni Bloodborne, sam kopija" ali nekaj v tem smislu, jebite mu mater.

18c076ff40065-screenshotUrl.jpg

18c076f690f23-screenshotUrl.jpg

18c076fb93337-screenshotUrl.jpg

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Jaz ne uporabljam parry, jaz mečem ognjene kugle :D

 

Sem pa vesel zate, sem vedel da ti bo vsaj koncept všeč, če že ne špil

 

 

 

Evo, da jaz malo pokomentiram Dark Souls 3. Bi rekel da art in nasplošno izgled celega špila je grše kot Bloodborne, ampak vsaj 60fps je. Trenutno imam 35 ur igranja za sabo, umiram veliko, večinoma sem si sam kriv.

 

Preiskal cele katakombe, prefukal tamkajšnega bossa, potem sem pa nehal igrati zaenkrat. Tisto mestece izgleda fajn in sovražniki so extra zajebani, delajo piruete in me gladko ubijejo v sekundi, če nism totalno pri stvari. To že vidim, da bom švical.

 

Zdej vidim kako se nekatere stvari rimajo na Dark Souls 1. Dejansko zaenkrat edino kar temu špilu manjka je to, da bi bil svet bolj povezan, tako kot v enki. Tako dobiš bolj streamlined (tud bolj kukr Bloodborne) izkušnjo, kar verjetno sede ko greš NG+, zaenkrat je pa to verjetno (edino in) največje razočaranje tega špila. Je pa izziv stalno prisoten in zaenkrat bi rekel da je tam nekje vmes med Dark Souls 2 in Bloodbornom po težavnosti. Props nardit nekaj takega kjer kljub mojemu grindanju tu pa tam je še zmer kak del špila, kjer te kar naenkrat preseneti, da je teško. Carsko.

 

Upam da pridem do kake točke, kjer se bo dalo grindat twinkling titanite al pa nakupovat. Uglavnem reku bom tko, da zaenkrat uživam in vem da bom probal to igrat tud z modi, ker mi je všeč da je vse hitrejše napram prvima dvema Dark Souls

Povezava do prispevka

Ne vem kaj se obcuti, da si lutka. Vse poteka tako hudo tekoče, hitro in učinkovito. Ko sem malo gledal in poslusal lords of the fallen, nebo in zemlja razlika. 

 

Igra je ful immersive, svet je mali a zabaven. Ogromno je neki zgodbic ljudi razmetanih vsepovsod. Tole ni epski fantazijski svet, in glih zaradi tega mi je super. 

Povezava do prispevka

Jaz verjamem Cowboyu, da je LOTF boljši in bolj fer do igralca :D Saj ti pravim, da vem kak je, ker sem preigral demo (ne vem do kere točke v igri je). Čist kul igra, ni pa mi bla noben wow. In potem, ko je Bitsu pohvalil LOTF, da je najboljši približek, me je še bolj nahaypal.

 

Bom kupil, ko bo cca. 30€... več ne dam.

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka

Aja... gibanje kot lutka sem mislil, da se prav čuti pri udarcih, tisto delovanje sklepov "lutke", da pač ni čist tekoče premikanje ampak iz sklepov, ne vem kako drugače bi razložil. Vsaj pri težkem orožju. Nekaj kot pri Surge se mi zdi.

 

Saj pravim, da bom itak igral na neki točki, ko malo popucam backlog.

 

Jaz sem tudi itak vse dodgal, kar pa je blo res za kurac. Nisem parry človek. Se sploh da kasneje igrat z dodge, ker baje postane full zafukano?

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...