Skoči na vsebino

Trenutno igram [12/2023]


Priporočeni prispevki

ke_kit reče pred 15 minutami:

Combat je v primerjavi z GOWR popolno sranje, brez nobenega filinga inercije in teže orožij (ya ya lightsabers yada yada, to je po moje samo izgovor, ker devi ne znajo narediti proper combata :D).

Edina stvar, ki mi je bila boljša v JS, je bolj odprt open world.

Moje osebno mnenje seveda.

Glede kombata vseen mislim, da si mal pretiraval. Pač ta gameplay USA igre težko pridejo blizu Japonskim. In to da je gameplay popolno sranje, bi morala bit razlika, kot med Mortal Kombat s Street Fighetrjam Obe sta sranje prot Sekiru recimo. Ampak to sta zahodne igre in je primerjava men bolj, kot Injustice vs Mortal Kombat. Pač dobro, zadovoljivo.

 

Je pa nekaj zelo pomembnega:

Obe špili imata nekega predhodnika, ki je bil precej precej močnejši. The force unleashed in God of War 3. Tako Kratos, kot Jedi sta bila insane more pwoerfull, kratos je zajebanim bogovom đigare vadil, vajenec od Vaderja pa s silo Star Destrojerje premikal. Zato ta njuna šibkost, dost tko no... Ampak! Dificulty settings, pri God of Waru dviggne health bar sovražnikov in moraš že trash mobe 7x ali več s sekiro udart, kar naredi našega Kratosa še bolj švoh, medtem ko pri Jedaju je dificulty modifier vpliva na agresivnost sovražnikov, damage, ki ti ga naredijo in celo parry windows. Settings precej boljši imo. + da na koncu je powerca Jedaja res huda in si res precej močnejši, kot na začetku igre. In to mi je tudi največja zamera GoW, ker je mali potem močnejši od tebe in rabi manj, da ubije trasha.

 

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Hja, ne vem. Meni je GOWR combat čista 10ka. Težko bi rekel, da mi je boj v Sekiru tako zelo boljši. Seveda je boljši, ampak bolj zaradi tega, ker meni osebno bolj leži. GOWR boj je čisto druga zadeva, razen to, da imata obe igri parry. Kot, da bi primerjal jabolke in hruške imo.

Tle gre po moje res izključno za osebni okus.

Jaz bi drugače GOWR ocenil z 9/10, JS pa kvečjemu z 8/10 (če ne štejem slabega perfomancea ob izidu).


So pa te igre definitivno top SW izkušnja za vse fane. Tle se strinjam na polno s tabo.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

GoW:R na GMGoW težavnosti ni niti slučajno tako kot se zgoraj opisuje. Kaki 7x udarjat za trahs moba. Zelo hitro in učinkovito se jih da pospravit, tudi z enim udarcem. Skill issue pač.

 

Se strinjam s @ke_kit da je stvar osebnega okusa. SW enko sem platiniral, dvojko sem čakal skoraj leto dni, da pofixajo performance, ker je bila obupna. Po videnem sodeč je combat praktično uvožen z enke. Tam je bil soliden, na momente dober. Meni je v enki najboljše bilo samo raziskovanje side contenta in sveta. Kar se SW franšize tiče brez sence dvoma enega boljših titul.

 

Ampak če že govorimo o combatu: eno je osnovni model VW Golfa, drugo je solidno opremljeni BMW.

uredilo bitje bitsurugi
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Meni je na primer Star Wars svet ful všeč, nisem pa fan filmov tako da pri meni te nostalgije ni.

 

Vseeno bi rad videl več dobrih SW špilov, Jedi Knight serija je bla kul, Kotor, Tie Fighter, Rogue Squadron, uno k je isto samo novejše k se zdej ne spomnim naslova, Jedi Fallen Order tud kul. Potenciala je veliko, papa Lucas je res ustvaril nekaj lih pravega za igrice igračke

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 8 minutami:

Meni je v enki najboljše bilo samo raziskovanje side contenta in sveta.

Potem ti bo Jedi Survival ful dogajal, ker je tega fuuul več. Mene edino moti, da se večina dogaja na enem planetu, ki je sicer dosti pester, ampak vseeno. Sistem je tako, da imaš en core planet ostali so pomožni. Pri enki se mi zdi, da je bilo dost enakovrednih planetov.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Jaz sem tudi mega fan SW igric, filmi mi pa vsi po vrsti smrdijo. 
 

Dark Forces, Jedi Academy, Xwing v TIE fighter, KOTORjad, ni da ni.

 

Jedi survivor pa tako. Enke nisem nikoli obrnil ker mi je navigacija po shit svetovih bila mega bedna, Survivorja sem pa probal spet zdej ko je patchan in meeeeeh. Ne vleče me. Combat je clunky, protagonist teče kot na paralimpijskih, stranski liki so dost bedni… sigurno bom obrnil, ne vem pa kdaj. Moral bi jo dodat pod GOTY razočaranja.

Povezava do prispevka

Beyond: Two Souls

Moral sem spet štartat nov skozihod, ker sem pravkar prebral Kingov Inštitut in mi nobena druga igra ni padla na pamet. Mogoče mičkeno Life is Strange 2, ampak ta bo na reprizi kasneje.

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Dead Space: Remake

 

Sem jo kupil ob izidu in nekako odlašal z igranjem. Kaj naj rečem: zdaj mi je čisto jasno, zakaj je enim tole tudi med ožjimi kandidati za GOTY. Dejansko je tole benchmark za remake. Ne samo, da je grafično in tehnično izvrstna, ampak madona, kako jim je uspelo najti pravo ravnotežje med zvestobo originalu in novostmi. Na momente res deluje kot čisto nova igra, pa sem platirinal original tako na Xboxu kot PS3. Tole igrat na 60 fps in DS5 je prava milina. Na PS3 si bil še bolj lesen zaradi nizkih frejmov in gnilega joypada. Meriti tisti stvor, ki te zagrabi za nogo je bila nočna mora, sedaj je čisti mačji kašelj.

Močno priporočam! :wub:

 

Aja, sem brisal robo na disku in našel en stari klip, kjer se vidi, kak je bil Lords of the Fallen junky ob izidu. Poleg že objavljenih še tale biser. Nisem vedel, da je lik ninja, ki se lansira 5m naprej ob R1 :D  Sedaj je tole fixano, ampak lahko vidite s čim smo imeli opravka pionirji :D 

 

 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Fak Xwing vs Tie fighter …. Travme, carsko izgledajoca igrica, pa jaz nisem imel joysticka in valda se ni dalo spilat, je ladjica tkoj dol padla. Pol valda fotr ko ni znal nic anglesko neki tm po optionsih gledu in valda nic ni znal nastimat. Zdaj berem da je blo to tak al tak futile, k joystick je bil nujn za igranje

Povezava do prispevka

kok lepo prebrati da nas velka večina tok oživa v 2023 hitih in bangerjih :wub: 

 

Jaz še naprej mixam med Diablo 4 couch coopom s kolegoma in CP 2077. Diablo je še vedno kralj couch coopa pa da mu jebeš mater. Kolega je ves teden hypal, dejmo se dobit že v petek, a lahko pridem že ob 19:00 (a dec tko poročen, z otrokom, direktor precej velike firme s +50 zaposlenimi lol), kaj bi naročil u macu, a ti dela skrinja, pa take :D :D pa res tko odlomiva mega carski session do 04:00, pa bi še dlje, če ne bi od kolega otrok pač vstajal ob 07:00 :D Res hudo, nardiva milijon sidequestov, pade en joint med igro, pogreje se mac, poje se preveč zmrznjen mcsladoled, to je to. Tko res PROPER old school petek. Moja draga tko men drug dan v soboto, evo zdej si se pa naigral te igrice s kolegom, a sta se imela fino, ya ya sey me ne zanima u bistvu pejdi naprej kuhat. Mine sobotni dan, pride večer. Ura je 20:30... zazvoni telefon, kliče ta kolega. Ej stari men je blo včeri tok dobr, uspel sem se zmenit z žensko da bo ona imela še en večer otroka, a lahko pridem? :D Tko sam pogledam mojo drago, ona sam zavzdihne, vzame deko in gre v spalnico. Čez pol ure kolega že pr men, pečica polna mac trasha, joint na mizi, diablo spet v điru pa še ta tretji frend s covidom online in spet Deine Papire, Jude!!! do 02:00 :D Faking NAJSTNIKI no :D :D

 

Ko mi uspe najti cajt pa zapoka še CP2077. Zdele sem ravnokar naredil celoten quest z iskanjem call-girl prostitutke, ki te je spravila do Arasaka šefa, in mi je faking odtrgalo jajca. Kako absolutno brutalen prehod dogajanja iz samega vrha corporate prostitucije pa do low level trash fuk žaklja in na koncu do snuff murder porn explotation dark web svinjarije. OMG, kako dark in kok dobr narejeno. Prov vidiš bejbo, ko je en dan na vrhu in fuka uspešne CEO-te za milijone, uno res hot pičoza za arabske šejke z izbranim okusom, tko čez en teden je pa v temni kleti papirnice v Vevčah privezana na stol, kjer jo glih preppajo za torture porn VR sceno. Res huda režija, pa art, pa take male malenkosti kot to da si sredi najhujšega pekla (dobesedno ležijo zraven tebe razrezani kadavri nesrečnih prostitutk), zraven pa laptop, kjer na mailu šefica torture porn hiše pizdi nad prekinitvami elektrike in naj momci zrihtajo, ker kamere pač morajo laufat. CD Project nenormalno obvlada queste, pač Witcher 3 questi so pojem, in evo da je bilo tole na nivoju najboljše W3 robe. 

 

Pod črto: fajn je bit gej, še boljš je pa bit gejmer.

  • Račka +1 9
Povezava do prispevka

Evo včeraj igral do 5h zjutraj, da sem obrnu Planescape: Torment. Čisto štekam hype, za igro nor writing in zgodba, sicer meni je blo tudi precej balasta vmes, blo bi mi res bomba, da bi malo smanjili doživljaj in obdržali samo te res ta hude dele, ampak se vidi da so hotli nardit nekaj epskih razsežnosti in vsaj meni se zdi, da so namenoma hoteli imeti kvantiteto notri. Mi je pa res kul ta mešanica igre, fantazije in modrosti/filozofije. Lepo te preko vprašanj, ki se porajajo od začetka igre in se samo še množijo, pripelje do odgovorov na koncu, ko si se že navezal na svoj lik in njegove eksistencialne probleme. Končno en precej nepredviljiv konec in zelo dobro speljan z več možnimi razpleti.

 

 Iz igralnega vidika me moti, da je preveč stvari skritih, sem igral vmes malo z vodičem, toliko da nisem zamudil kakega contenta ali kdaj zapravil preveč časa za iskanje rešitve kakega questa, ker žal nimam tega časa in sem za ful stvari samo reku the fuck. V lajfu ne bi enih stvari našu. Malo bedno je tudi, da je igra res zgodbovno usmerjena in xp, ki ga dobiš iz fajtov je praktično zanemarljiv, ves pomemben xp je iz dialogov in questov, kjer pridemo do naslednjega problema - da je igra "narejena" za to, da si high int, wis in charisma lik, če hočeš imet fighterja boš žal zamudil ful opcij v dialogih in ti je ogromen del igre nedostopen. Potem me je tudi motilo, da je druga in tretja četrtina igre nekje samo v dialogih in tekanju naokoli, ful dolgo časa ni bilo nobenega fighta sploh, tko da mi je manjkalo, da bi vendarle bilo malo več tega. 

 

Zdej bom obrnu Edit Finch, pa malo bom probal Omikron igrat da vidim, če me potegne, sicer sem pa za neki časa končal z gaymanjem. FFVI bom pustil za naslednjo zimo.

 

uredilo bitje Vse_je_najslabse
  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Letos sem res premalo igral. Čez vikend do nedelje zvečer delal, da sem oddal en projekt, nato pa rekel dost' mam. 

V ponedeljek zjutraj normalno prišel za računalnik, kot da delam od doma. 

Skodelica črnega čaja in pregled pošte. Ni bilo nič tečnega. Pogledal na telefon, če je kaj nujnega. Ni bilo. Ga odložil. In še enkrat vzel v roke in dal zvonjenje na tiho. Za vsak slučaj. 

Z miško šel po namizju – malo mi je zapestje trznilo, ko je šel kurzor blizu ikonice Adobe InDesign – nato pa dvokliknil na:

 

ANNO: Mutationem

in danes, ko se bliža konec delovnika, uspešno prišel do:

EPCbex6.jpg

 

Ah, kako je sedlo spet gamepad v roki držati. 

 

Še posebej, ker je igra pravi biserček. Gre za kitajski špil indie razvijalca ThinkingStars iz Pekinga, ANNO: Mutationem pa je 2,5D kiberpankasta zmes narativnice (dosti poudarka je na »story rich«, tudi cutscenes je kar nekaj) in side scroller ploščade z rpg elementi. Kot v kaki 2,5 pustolovščini raziskuješ svet, se pogovarjaš z NPC-ji, delaš side(kveste), ko pa postane nevarno, igra prestopi v side scroller ploščado. Ta del je fajn narejen. Okolij in sovražnikov je kar nekaj, boss fightov tudi. Na voljo imaš tri tipe orožij (ki imajo še podvariante): šibek in močan melee ter pištole in podobno za na daleč. Z odklepanjem talent treeja odpiraš nove moči in udarce, hkrati pa lahko orožja in modifikacije tudi craftaš in izpopolnjuješ. A ni nič komplicirano, ker igra vse skupaj uvede ščasoma. Side scroller/ploščadni del ni zatežen, save točke so lepo porazporejene, stopnje pa designirane tako, da se odklepajo bližnjice. Gre pa za fino kombinacijo tepežkanja, exploranja, puzzlanja in jumpanja, pa tudi kontrole se mi zdijo OK. Težavnost je bolj na lahki strani. Kar je kul, saj je to špil, ki pomoje bolj dogaja ljubiteljem narativnic kot hardcore ploščadarjem. 

 

Achievemente se da pridobiti v enem skozihodu (mislim, da ni zaresnih »missables«, če pa kaj spregledaš, lahko poloviš po final sejvu po končanju igre. Vzelo mi je okoli 20 ur, je pa res, da je čas lahko precej manjši: odvisno od tega, koliko iščeš skrivnosti, sidekveste, sploh pa koliko rad bereš: zapiskov je ogromno, a precej dodajo k vzdušju in ozadju zgodbe. 

 

Ta je nekakšen Control v cyberpunk preobleki. Sprva ni videti tako, deluje povsem kiberpankasto. Ampak bolj ko se igra nagiba proti koncu, vedno bolj me je po settingu spominjala na Control (pač supernatural high tech skrivnostne tajne organizacije z mega raziskovalnimi laboratoriji, artefakti/entitete iz drugih dimenzih in podobno). Mislim, da so Kitajci gotovo kopirali. Ampak nič ne de, vzdušje je odlično.

 

Aja, tudi mini igri sta notri: hackanje zaklenjenih vrat in miksanje cocktailov. Pri slednjem bo kar konkreten easter egg za špil VA-11 Hall-A.

Aja2: poleg pride tudi zastonjski dlc z naslovom Mysterious Game Console: retro špilčič v Enter the Gungeon stilu. To pa nisem igral, samo sprobal, a nisem vešč takih iger.

 

8qh80zW.jpg

 

Okej, to je bilo malo reklame za ANNO: Mutationem, ki me je prijetno presenetil in se mi zdi, da je več kot vreden semi-casual preigranja.

 

Jutri pa spet delat. Juhej. Ampak čez vikend startam s kakšnim konkretnim rpg-jem. O ja, treba izkoristiti praznike. :P 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka
dzaver reče pred 1 uro:

sm začel dave the diver in dredge na switchu. čisto not padu

No pun intended. Sej igra je narejena, da ful vleče, samo meni je blo vse malo cheap, kot da samo zadovoljuje nevrološke potrebe po "delanju kljukic". Filing potapljanja, ciljanja rib in upgrejdanja je ok, samo po par urah mi je blo nesmiselno in banalno vse skupaj.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
kid666 reče pred 42 minutami:

Zakaj je pa MK1 slap? (nism igral, sam zdejga gledam na razprodaji)

to je sam moje osebno mnenje da ne bo pomote ampak ta novi Kameo system mi gre na kurac in enostavno nočem s tem igrat. Popolnoma spremeni gameplay in za moje pojme gre v slabo smer. Če ne veš kaj je kameo je kot da si izbereš support character v vsakem fightu in potem sredi combota pošiljaš še njega not za nove kombote. Nekaterim je kul ma mene vse to preveč spominja na marvel vs capcom. Imam raje čisti 1v1. Sem mislil najprej da bo samo kak mode s tem kameo ne pa celoten špil.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Strangers of Paradise: Final Fantasy Origin: ne morem verjet kakšno sranje od igre je pa tole... Sej če bi bil combat kul bi morda še preživel najbolj idiotsko spisan špil kar sem jih kdaj zalaufal ampak tud combat je en tak fucking mess da je za kozlat men. Pol pa še grafika. Vse nekaj migota in zgleda slabš ko marsikater PS3 špil. Tole je čista sramota za Team Ninja in SE...

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 6 minutami:

Strangers of Paradise: Final Fantasy Origin: ne morem verjet kakšno sranje od igre je pa tole... Sej če bi bil combat kul bi morda še preživel najbolj idiotsko spisan špil kar sem jih kdaj zalaufal ampak tud combat je en tak fucking mess da je za kozlat men. Pol pa še grafika. Vse nekaj migota in zgleda slabš ko marsikater PS3 špil. Tole je čista sramota za Team Ninja in SE...

 

Igra je očiten cashgrab, dali so gor B team in mu rekli, da copyrajo na hitro, kar se le da od Nioh formule v FF svet. Nisem je igral ravno zato, pa čeprav sem močan fan Nioh.

Povezava do prispevka

Igram Viewfinder. First person puzzle igre so verjetno moj najljubši žanr, ampak ga je pomoje Talos Principle 2 s svojo gigantskostjo malo pokvaril, ker mi je ta Viewfinder kljub luškanim nalogam precej dolgočasen. Fora puzzlov je v perspektivi: 2d fotke, ki jih nalepimo kamorkoli na mapo, oživijo v 3d prostoru. Plus par drugih konceptov, ki se predstavijo v drugem svetu in naprej. Vmes dokaj nezanimiva zgodba. 5-6/10. Sicer kratka igračka, ampak raje teh pet ur investirat v pet ur več Talosa, če že gledamo letošnje first person puzzlerje. Hrvatom je res uspela vrhunska igračka. 

 

VF_Trailer_Gif_01.gif?t=1689778381

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...