Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2021]


Priporočeni prispevki

Gatsu reče Dne, 9. 4. 2021 at 8:34:

Oddworld Soulstorm: PS+ deliveral še eno čist spodobno igro ki je nikoli nebi sam kupil.

 

sploh ni bad, dost igralno, zaenkrat 7/10. Subnautico sem hiter odlozil, Remnant ni solo fun at all, Abzu dober filler 7/10, Little Nightmares 1 - ceprav je bil 5 EUR, bi po preigranem raje videl, da bi bil free, FF7 Remake - tole po prvi misiji deluje se najbolj kul od vseh, sam nvm, ce bi vlozil +40 ur HnS, ce cez 12 dni uleti Nier Replicant 

Povezava do prispevka

Definitivno najbolj kontrole. To, da je naprej vedno naprej, neovisno od pozicije kamere, in enako vse ostale smeri, me sfuka čist. Uno borderline nemogoče se je premikat po prostoru.

 

Okolje ni na nivoju legendarne vile iz enke ali policijske postaje iz dvojke, ampak to se lahko še spremeni plus na re1 in re2 gledam skozi remake očala.

 

Dialogi in liki so mega cheese še za RE standarde. Fuck da to sliši uporabnik @Arey, revežu se direkt zmeša od krčevin :D

 

ampak ja, najbolj me sfukajo kontrole in s tem povezan češki gameplay

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Zastonjski Abe na ps5 so kar konkretna jajca. Sem pričakoval, da bodo vsaj malo nadgradili gameplay pa se vse skupaj igra kot prvi Abe iz leta 97. Za 2d arkado mi vse deluje 10x preveč leseno. Dodaten kos sira v riti je še to da med stopnjami ne moreš shranjevati, tako da mi je šlo ravnokar dobre pol ure igranja v kurac in res patetično implementiran feedback controlerja - vedno ko pritisnem L2 imam občutek da se je tipka pokvarila. Tako da to je treba nujno izklopit v nastavitvah.


Tudi sicer nisem pretirano navdušen nad dualsensom. Konkretno slabši mi je od novega xbox controlerja in vsaj 5x slabši od dualshock 4. 

uredilo bitje Feget
Povezava do prispevka
Feget reče pred 9 urami:

Zastonjski Abe na ps5 so kar konkretna jajca. Sem pričakoval, da bodo vsaj malo nadgradili gameplay pa se vse skupaj igra kot prvi Abe iz leta 97. Za 2d arkado mi vse deluje 10x preveč leseno. Dodaten kos sira v riti je še to da med stopnjami ne moreš shranjevati, tako da mi je šlo ravnokar dobre pol ure igranja v kurac in res patetično implementiran feedback controlerja - vedno ko pritisnem L2 imam občutek da se je tipka pokvarila. Tako da to je treba nujno izklopit v nastavitvah.


Tudi sicer nisem pretirano navdušen nad dualsensom. Konkretno slabši mi je od novega xbox controlerja in vsaj 5x slabši od dualshock 4. 

Ok tukej glede shranjevanja se lahko mal strinjam, ravno spasim tono debilov po lojtri ampak izgubim 4 pajdase, ki so mi pomagali tamanit brzostrelkarje. Slucajno grem cez checkpoint (ok res my bad sam kaj ces) ki mi shrani progress in popizdim, ker vem da moram cel level restartat da bi lahko tole bolje speljal...In glede feedbacka kontrolerja, isto beden feel, l2 vcasih klikne na koncu, vcasih ne, grdo rukne nazaj pri loading screenih...Tole bi bilo lahko boljse. Pod crto mi je pa cist huda igerca, also osebno mi je dual sense miles boljsi od ds4, ki je res nikakav in proti ds prav neudoben.

Povezava do prispevka

Soulstorm bo verjetno precej popatchan tekom naslednjih nekaj tednov,.. mislim da bo veliko problemov napak kmalu razrešenih. Ne vem,.. Kar sem igral na PCju je precej kul (DS4),.. bi pa moral imeti kak boljši save system,.. Komaj čalam pa da ga obrnem na PS5(Ko zadanem BB Loterijo)

Povezava do prispevka

Ponosno testiram alpha verzijo E:D Odyssey

 

Komaj drugi teden alpha testiranja je sele na voljo, pa ze lahko zivim svoj freakish GTA-mixed-with-Carmageddon space fantasy, ko z SRVjem driftam po planet settlementih in gazim ter z machineguni na SRVju streljam glupe NPCje. Sicer pri cca 25 FPSjih na high nastavitvah. ampak hej! Frejmi so sekundarnega pomena pri vsem skupaj

 

Sarkazem na stran, tole ma v mescu pa pol, kolker je do 1.0 releasa, moznost postati dalec najjacija in izpopolnjena space simulacija, kakrsna Star Citizen ne bo nikoli in nikdar. Sicer si se vedno zelim, da bi lahko hodil naokrog po svoji ladji, a vsega zal ne mores imet. FPS elementi, ki so jih v spil vpeljali prvic v njegovi zgodovini nasploh, so zelo okorni in frustrirajoci, cetudi govorimo o alpha releasu. Da AI-ja NPCjev v settlementih ne omenjam, Roach iz W3 je proti njim doktor kvantne matematike. Gunplay je mlacen, nima veze, kam streljas nasprotnika, dmg output je stalno isti, variira le DPS weaponov, ni headshot multiplierja... In se veliko stvari, ki jih morjo popravit. Ampak trenutno sem zelo pozitivno presenecen, zelo nad pricakovanji je vse skupi in nasplosno ne izpade kot random fleet carrier update, ki so ga v igro stiscali nekje vmes in naredili totalno zbrko. Vse skupi gre trenutno v zelo pravo smer, kar je pri razvijalcu tipa Frontier Developments vredno vsake pohvale, ampak vseeno - govorimo o Frontier Developments. V mescu in pol lahko totalno zajebejo vse, kar imajo, lahko pa na trg servirajo najboljso mozno space sim izkusnjo

 

Kaj bo na koncu v 1.0 releasu pa niti taboljsa kristalna kugla pomoje ne ve. Fringes crossed, da ne zafukajo vsega

Povezava do prispevka
Galko reče pred 8 urami:

Disco Elysium: Final cut

 

OMG kako dober špil. Kak god tier writing in kako noro cool atmosfera. KONČNO nekaj, vredno preigranja do konca, ffs. Nazadnje mislim da sem obrnil SoR 4 ffs.

 

Mast in slast.

Igraš na konzoli? Mnenje?

Povezava do prispevka

Za boss orožja ja,.. pač NG+ ,.. Drugač pa ni veliko frke. Pač large titanite sharde boš moral grindat drugje,.. pa lightning weapons path si blokiral,.. Glede nato da DS jaz obrnem u miže v 5tih urah ni nekaj tragičnega. (stvar sem prešpilal 40 krat vsaj,.. pa še zmeraj nimam Platinuma na Remaku (ker so vsa orožja, oklepi, ves PYRO, Vsi Magici, na istem characterju en velik Trophy pain in the arse.) Mislim da so še bolj zardmal zdaj z vsem DLCjem Trofeje)

 

Malce nadaljeval Oddworld Soulstorm ,.. kar na PCju,.. Ja še zmeraj je kul,.. ampak jao bo to težko nabirat trofeje. Ker ti jih potamanijo kot hruške če ne izvedeš stvari praktično brez napak.

uredilo bitje foker
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Špilam Hell let lose... Zelo pravilen WW2 fps s poudarkom na team worku. Kul je to, ker je samo 1 sniper na ekipo in ful se pozna če imaš dobrega commanderja ter squad leaderja v ekipi. Ravno slednji sem bil nekaj minut nazaj in je hud občutek, ko z svojim squadom random folka družno delaš masaker. 
Kot squad leader si edini z daljnogledom in lahko spotaš folk in tanke za svoj squad ter za svoje tanke. 

 

Edini minus je to, da ena igra v povpračju traja več kot 1 uro

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ghost of Tsushima prisel v akt 3. Spil postane precej dosadn in ze prav komaj cakam, da ga koncam. Stranskih misij sem menda naredil glih ene 5, ker se mi enostavno ne da.

Glavni lik je nekaj najbolj nesposobnega in ga mora ena stara baba oživljat in reševat skozi celo igro, ker ga vsake toliko ujamejo ali  ustrelijo.......NA začetku je bil boj zabaven in zanimiv, zdaj pa je postalo ze precej ponavljajoce in dolgocasno.  

Upam, da lahko vsaj na koncu vse pobijem, da se mi malo odkupi:D

Ce ne druga vsaj izgleda super in teče rosno gladko na Ps5.............

Povezava do prispevka

Končal God of War, poleg zanimive zgodbe in likov (Mimir :wub:) mi bo najbolj ostala v spominu grafika. Kako je to lep špil... 

 

Sem začel The last of us, pa ne vem, če bom naprej igral. Prekleti zombiji, to mi je res najbolj neumna tematika v špilih. Igralnost mi je OK, zgodba tudi vleče, mogoče bom šel lahko mimo zombijev.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...