Skoči na vsebino

Težavnostne stopnje


Hernier

Na katero stopnjo trdote PONAVADI nastavite igrico  

72 glasov

  1. 1. Igrice

    • Večinoma vse igram na easy/story mode in se ne brigam za ostalo
    • Večinoma vse igram na medium/normal mode, to razumem kot nekako najboljšo kombinacijo
    • Večinoma vse igram na hard mode, sem ekstra zajeban
    • Igrice velikokrat začnem na hard mode, potem pa zmanjšam, če mi je preteško
    • Igrice velikokrat začnem na easy mode, pol pa zvišam, če mi je prelahko
    • Obračam Dark Souls NG+6 na no-hit mode in se me vaša vprašanja ne tičejo
      0


Priporočeni prispevki

Zadnjič je slavni uporabnik že desetič nekam napisal, da je dal igrico na easy, ker se mu spričo RL zajebanosti in let ne da več jebat z igricami na hard

 

Jaz po drugi strani opažam, da kakor sem v študentskih letih večino vsega preigral na easy-to-medium, ker se mi preprosto ni dalo jebat, zdaj skoraj vse igrice igram na hard ali pa še težje. Ne vem zakaj točno ta twist, ampak pri študentskem gamingu se mi je šlo bolj za druženje ob igricah, skos sem igral malce zamaknjen, v bistvu se mi sploh ni dalo neki trudit, samo da sem kot po rollercoasterju šibal naprej. Zdaj v tem momentu lajfa, pa v resnici se mi zdi, da je precej težji real life mode kot študentska leta, pa se prav začnem dolgočasit, če ne igram na hard. Žal pa to razkrije tudi marsikaj bednega, recimo to, da so hard modi v bistvu velikokrat popolnoma brezvezni, slabo balancani in zamišljeni. Ampak po drugi strani pa so mi srednje težavnosti res brezvezne

 

Kaj pa vi v tem ali prejšnjih momentih življenja? Igrate na hard ali normal ali easy? V anketo sem namenoma dal najbolj strnjene opcije, da ni preveč izbire

 

Kateri hard mode v igrici vam je posebej carski? 

Povezava do prispevka

Igram na normal oz pac ponavad pise zraven, da je za to tezavnostno stopnjo igrica narejena. Najboljse mi je sicer v igrah, kjer ni tezavnostne stopnje in je nedvomno tezavnost taka, kot so si avtorji zamislili. 

 

Bedno se mi zdi, da v 99% primerih samo par health/dmg sliderjev premaknejo in pol je to zdj kao hard tezavnost. Na hard bi dal takrat, kadar  na forumu napisejo, da je normal bv easy (se pravi da je bla igrica namenjena za hard tezavnost, sam pac so mogl poneumit za normieje)

Povezava do prispevka

V principu pustim na default, razen če že vnaprej vem, da mi kšna mehanika v špilu ne paše in me bo frustrirala če ne dam na lažje. 

Ful mi je všeč recimo v nekaterih Tomb Raiderjih, kjer si lahko posebej prilagodiš zahtevnost posameznih elementov. Zanimivo mi je plezat na hard, streljanja se hočem pa sam čim hitrejš znebit.

Povezava do prispevka

Večinoma na normal, tbh tudi pri igrah kjer maš milijon slajderjev za nastavlja posamezne segmente nimam neke volje se s tem ukvarjat in pustim na normal/default 

 

Izjema so kakšne igre, kjer se v konzolcu naredi konsenz da je boljše če se jo igra na višji težavnosti (recimo Fallen Order je bil tak primer) 

Povezava do prispevka

Zadnje čase na Normal, včasih sem ap več ali manj na hard, samo gre čisto preveč časa, sem pa tudi že spustil na easy, če se prav spomnim sta to teli dve Catherine in pa Knack.

 

En bolj carskih hard+ načinov mi je bil v Metro Last Light Ranger mode, sem šel "full in" v prvo in pol en del igre nisem imel pojma za določene funkcije, ker nimaš nobenega vodiča na začetku, nobenega vmesnika... 

Navedek

An ultimate challenge for the player. The Heads-Up Display is disabled completely save for laser pointers found on mid to late-game weapons in 2033, or modded weapons in Last Light. Both Artyom and his enemies are "glass cannons", killing and dying incredibly fast, up to the point of one shot - one kill. Stealth is advised, since the run-and-gun approach is severely limited by low ammunition supplies.

Despite HUD being disabled completely, railway switches still blink when they can be interacted with. This was probably not deliberate.

image.png.36c82c847ce9d6332f2968e13b29058d.png

Povezava do prispevka

ponavadi začnem na easy ali normal, če je pretežko dvignem 

 

iz dna srca pa sovražim, k nasprotnik z dvigom samo dobiva cheate in ne dejanske težavnosti/boljši AI

pri TW:WH2  mam recimo campaign difficulty very hard, battle difficulty pa ne grem nad normal, ker sam preveč buffa enemya, še vedno je pa isto neumen

Povezava do prispevka

Vedno vse na hard. Mislim da sem težavnost znižal na normal samo na HZD in RE 2 / 7, kurčevi bullet sponge zombiji in premalo metkov :D

 

Pač številčno igram dosti malo iger - samo največje bangerje - in imam zato rad, da igrica traja dlje in da se moram v njo bolj investirati. Glupo mi je čakat nek naslov tam 2-3 leta tipa TLOU 2 in potem preleteti skozi špil ko strela, hvala lepo je bilo gremo čakat spet 6 let na nov del. Pa dejansko opažam, da se dosti igric šele na hard špila "tako kot je treba", torej da moraš zaobvladati sisteme, dejansko pasti v gameplay mehanike itd. In je seveda potem še bolj uživantska zadeva.

Povezava do prispevka

Koliko sem jaz razumel tistega slavnega uporabnika je rekel, da zniža težavnost pri a) slabih igricah, b) igricah, ki niso v njegovi gaming domeni.

 

Sam vedno prvo preučim težavnosti preden začnem igrati igrico, da dobim občutek zbalansiranosti. Recimo RE 8, če ne bi vedel da je hardcore way to go, bi igral na normal, ker je bil RE 7 na normal čisto ok, razen zadnji del je postal prelahek. RE 8 je po drugi strani na začetku na hardocore težak ko svinja, potem pa postane ravno prav.

 

AAA pričakovane špile vedno igram na hard. Random jajca, ki me ravno toliko interesirajo da jih probam in morda preigram (HDZ) pa vedno na normal. 

Povezava do prispevka

Vse igre začnem in končam na normal. Zakaj? Ponavadi to botruje dejstvu, da se težavnost tekom igre ravnoprav dvigne, da par zadnjih šefov ni ravno izi pospravit. Pravtako pa mi ta stopnja težavnosti omogoča dovolj svobodnega izbiranja razvoja lika in napak pri bojevanju. Kar hočem povedati ni mi potrebno spoznati vseh trikov, ki jih ima igra v rokavu, da bi igro končal.

Povezava do prispevka

Vse razen strategij(te igram na normal) igram na najvišji težavnosti, prvih par ur jokam pa si pulim lase k mi že tutorial boss dela hude preglavice, pol pa se navadim ritma igre in solze zamenja spricajoca kri sovražnikov.

 

Edit:

Evo edino pri hzd priznam da sem pretrigal pa dal na hard pred nakupovanjem, ker farmat v sp špilu ne mislim, hvala.

 

uredilo bitje Doppelganger
Povezava do prispevka
Feget reče pred 29 minutami:

Koliko sem jaz razumel tistega slavnega uporabnika je rekel, da zniža težavnost pri a) slabih igricah, b) igricah, ki niso v njegovi gaming domeni.

 

Ja tole je slavni uporabnik kar dobro priobčil, ja

 

Jaz sem recimo mega gnil v dirkačinah, ampak mi dobra arkadna dirkačina sede ko svinja, kadar pač pride kaka enkrat na 10 let :D ampak ni šans da bi to igral na hard

 

wipout na hard loooooooo

Povezava do prispevka

Ma hard mode sploh ni zajebano dan danes 🤣 najbolj zajebane igrce so une ki nimajo tezavnosti 🤣

 

Ko sem bil majhen sem vse igece igral na easy story mode brez razlike.. pol sm zacel dajat na medium in zdaj na hard ki je new medium.. malo ker sem ze stari prdec in so itak vse mehanike podobne in ze nekako podzavestno stekam kje je fora, ce ne drugo, ko parkrar crknem. Malo pa ker itak danea iz marketinskih razlogov delajo igrce za casual 10 do 15 letnike in pac radnom folk. Ni to vec kot vcasih, ko so programerji delali igrce zase in mi klinci smo se jebali ko hudic. Al pa koswm prisel v igralnico dal not zeton in game over po 30 sekundah.

 

Hm zdaj sem se spomnil. Vem da sem zacel dajat na visjw tezavnosti ko sm zacel kupovat original igre, da je boljse razmerje za time for money 🤣🤣

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Manjsi dropi, manjsi dmg, mi ne opravic

Boljsi dropi mi opravic

Pa divinityju defo tactician ali vec opravic

 

Ce je neka cefurjada mi je vseen, ce je grindy kdaj znizam (hzd, days gonr)

 

Ce je film ala U4, tlou k hocm vecino sam cutscene pa kak lore, met sanso na rambota pospravt lvl,  pol normal

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
Kastor reče pred 4 minutami:

Jaz ko sem bil mlajši se mi je dalo jebat s hard difficulty, starejši kot sem bolj se mi ne da grindat in zato igram na medium :(

 

Tako nekako. Posamerzne igre pa na hard, ampak večinsko na medium (prednastavljeno pač), včasi pa tudi začnem na hard in če me preveč jebe zmanjašam na medium. Na easy pa ne vem, če sem kaj igral.

Povezava do prispevka

Sem glasoval za 

Navedek

Igrice velikokrat začnem na hard mode, potem pa zmanjšam, če mi je preteško

Sicer ne čisto drži pri meni ampak je najboljže temu.

 

Če mi je špil všeč in dober imam na hard do konca. Seveda, če je ta možnost. Če mi pa je špil tako sivo povpečje. Pač za preigrat samo ni nič posebnega in še vedno ga hočem dokončat pač dam na easy, da imam čimmanj jebanja. Lep tak primer mi je bil Horizon.

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka

Večinoma začnem nov špil na easy (sploh strategije) in potem zvišam, če je prelahko, ali pa medium/normal za špile, ki sem jih že preigral. Dokler ne razumem vse mehanike špila mi je brezveze se jebat s previsoko težavnostjo.

Razni Duke Nukem 3D, FIFA špile in Halo: Combat Evolved sem preigral tudi na najtežjih težavnostih, ampak to je bolj redkost. Najraje imam špile, kjer težavnosti na izbiro ni in ti špil sam ponuja težje izzive kot non-obligatory zadeve. 

Povezava do prispevka

Glasoval sicer medium/normal, ampak sem kar precej špilov v zadnjih letih preigral na hard, ker sem naletel na precej iger, ki so na medium čist preveč cheat mode on. Recimo Biowareovi rpgji ali pa The Witcher 3 so na normal to kar so pomoje japonski na ultra easy, oziroma se na normal igrajo bolj kot pustolovščine kot rpgji. Absolutno nikoli me pa niti ne prime, da bi kak nightmare mode vklopil (okej, pri The Witcherju 3 edinole, ker mi samo ta achievment manjka, sem celo sprobal ta nočnomorni skozihod, pa je kar šlo, a žal vzame preveč časa). Omenjeni špili so mi tudi dober primer, da šele pri hard zares "zaživijo", saj šele tam pričneš uporabljati celotno mehaniko, ki so si jo avtorji zamislili (recimo combote, izdelavo napojev in podobno) in posledično je tudi užitek pri igranju večji, če se moraš malo potruditi.

 

Japonske rpgje itak samo na normal, se mi zdi, da kaj višjega tam pomeni le neverending grinding.

 

Akcijskih špilov, prvo- ali tretjeosebnih, sem zadnje časo bolj malo igral, ampak če imajo izbiro težavnosti, potem štartam na normal, kar običajno ostano do konca.

 

Mi je pa izbira težavnosti odvisno tudi od mehanike. Če hard mode pomeni samo to, da ima kaka podgana namesto recimo 10 hit points potem over 9000 hit points, da jo moram nukat, mi to povsem uniči immersion.

 

Aja, pa ravno včeraj sem spet malo igral Stellaris, tam tudi dvignem težavnost. Sicer samo za eno stopnjo od privzete, in ker vedno igram v iron man modu (izklopljeno shranjevanje), sem odkril, da mi ta težavnost nudi idealno razmerje med casual fun z roleplayingom (in ne powergamingom) in ravnopravšnjim izzivom, da moram vseeno uporabljati sive celice. Tako, da ne klikam lih randomly nekaj, ampak recimno premišljeno. :) 

 

Povezava do prispevka

ko sem prvic srecal Miyazaki svet prek Dark Souls III, sem bil toast. zacel sem platinirat igre in posledicno odkril, kolk vec ti igra lohk ponudi. prvi run je hard (razen, ce je igra meh), potem pa komot na easy za collectable trofeje in obevzni NG+ na ultra hard, ce ga platina zahteva. najtezja trofeja mi je bla You Asked For It oz The Evil Within AKUMU run. Hidetaka Miyazaki-san>survival horror>ostalo. pr men gre bolj za vztrajnost, nisem neki hiter al dober. v mladih letih sem tripal na platforme, prva konzola je bla N64.

 

na mnoga leta

 

 

uredilo bitje g. Profesor
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...