Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljena vsebina

Prikaz vsebin z najvišjim slovesom na dan 18. 08. 2020 na vseh področjih

  1. Sry za dablpost sam res bi rad vzpodbudil še koga, da deli svoje krace ali pa se vsaj poskusi v tem; če se nimaš namena žvet od tega, je na koncu sam važno da uživaš. Pa Tut takrat se lahk marsikaj zgodi, svet je velik, ljudi pa ogromno. Če se še kdo boji vlečt lepih linij in barvanja, pa bi ubistvu rad da kr komp namesto njega naredi, je dost kul stvar Apophysis (najboljša je ta 7x al 3d verzija alkaj je že), eden najbolj znanih programov za fraktale, dejansko samo dodajas nove funkcije, spreminjas parametre in premikas trikotnike. Sej na začetku se ti ne sanja nič, ampak so na yt tutoriali, ki v uri dveh razložijo osnove in pol lahk dejansko začneš delat, lahko pa Tut daš da ti program random generatea batch fraktalov, pogledaš Keri so ti všeč in greš pol gledat kko so zgrajen in pol to uporabiš za neko osnovo na Keri Gradis. Že v samem programu se da naredit svašta, če pa zraven ustulis še kak editing program, pa se da naredit "vse". Par mojih res starih:
    4 točk
  2. To je sam personalizirano za uncharted igralce....
    3 točk
  3. Ti ne verjames, tko kot vecina folka ni verjela da se v gradbenih podjetjih izkorisca bosanake delavce al pa da je med romi pun kirac nepristovoljnega incesta da se med seboj na razne nacine zlorabljajo da imajo takorekoc elemente suznjelastniskega sistema v svoji skupnosti vecinoma zato ker se drzava “ne vmesava v njihove zadeve” Seveda je zelo enostavno ne verjet in pametovat iz kavca tudi jaz sem dokler nisem nekaj casa zivel v Nm pa se o nekaterih stvareh preprical na lastne oci pa imel opravka s pomocjo zrtv v okviru ngo drzavi se itak jebe, vazno je kako izgleda na papirju papir pa vse prenese edit: se opravicujem za slovnico, nisem opazil, da smo v Beli tehniki.
    3 točk
  4. lahko bi rekli, da ima potencial za razvoj kekekeke
    2 točk
  5. Anoeta postala še malo bolj neugodna
    2 točk
  6. se strinjam, standard speed je čist kul. Čeprav bi na Marathon IMO ful profitiral s ancient / klasičnimi civami tipa Sumerija, Grčija, Rim itd, ker bi imel ful več izkoristka od raznih legionarjev, hoplitov itd... Hmmmmm.... Zanimiva ideja - marathon speed - največja mapa (12 civilizacij?) - brez sejvov fuck sliši se res noro moška roba, priznam. Čutim kakšen Rim, odlomit ene 2-3 civilizacije in imeti pod kontrolo tam cca 30 mest, potem pa igrati na science in probat ne umreti od dolgčasa, ko 834-ič pritisneš na gumb Next turn
    2 točk
  7. Ta podatek bo ena stran uporabila da ukrepi delujejo. Druga stran bo govorila da so ukrepi pretirani in jih imamo brez veze.
    2 točk
  8. Ni ravno na nivoju Dantejevih zadev, ampak je pa kar zakon box set.
    2 točk
  9. bi bli bols da bi sli pateti v polfinale Tale lajpcik ni vredn pol pizde hladne vode
    1 točka
  10. premal nemcu pa belgije ni na boku
    1 točka
  11. Evo done Konzola na prvi pogled ne bi reku da je iz lego tv je retro scena. Odlicna izvedba obeh delov
    1 točka
  12. Tudi jaz po priporočilu Galkota sprobal Subnautico. Pismo, tale igrica pa se ne heca. Evo ti ocean, evo ti tipko za pobiranje stuffa, evo ti gasilni aparat ... To je to, ostalo se znajdi sam in preživi na tem alienskem planetu iz vode :D. V prvi seansi sem ful malo pogruntal. Zdaj sicer vem, da lahko pobiraš alge pa kristalčke, pa da lahko tu in tam katerega podvodnega aliensa zgrabiš za vrat. Ostalo pa nič. Ne kaj, ne zakaj, ne kam, ne komu. Vseeno ima igrica ful vibe in jo bo pomoje zelo carsko odkrivat, pač res je skrivnostna za popizdit. Se veselim!
    1 točka
  13. Pa Hondi. Dvojno zaradi shady pizdarij, ki so jih počeli okoli Ferrarijevih mlinčkov.
    1 točka
  14. Soon you'll be able to enjoy Untitled Goose Game with a friend, in a new two-player cooperative mode. Play through the whole game as two horrible geese, honking twice as much, teaming up to plan pranks, and generally ruining everyone's day, together. ● New goose, new honk, still horrible ● Play through the entire game with two players ● Work together as two geese to make even bigger trouble ● A free update for all owners of Untitled Goose Game
    1 točka
  15. kaj bi se smeju da mercu pogruntajo in kar naenkrat pade v midfield
    1 točka
  16. ...pol se spomnš da si bral da je 99% teh naprav fejk
    1 točka
  17. Best of 7, Carlsen je organiziral vse skupaj. Najprej so se igrali play in turnirji, iz katerih so se pol 4 zmagovalci uvrstili v grand finale. Ampak itak je Carlsen zmagal 3 od teh štirih turnirjev , 1 je zmagal Rus Dubov. Pol sta se pa na zaključni turnir še uvrstila Nakamura in Ding, ker sta najbolje igrala na teh turnirjih. V glavnem, v polfinalih sta zmagala Carlsen in Nakamura, tako da se zdaj onadva merita za zmago v 7 tekmah. Te tekme pa so sestavljene iz 4 rapid iger, če je izenačeno, se pomerita še v 4 al 3 blitz igrah(ne vem točno), če je pa še po tem izenačeno, je pa Armageddon, kjer Carlsen izbire če bo igral s črnimi ali belimi figurami. Z belimi se igra 5 minut, ampak mora igralec zmagat, s črnimi ima pa 4 minute, ampak če remizira, gre zmaga za črnega. Pa to se igra brez inkrementa na čas. Upam da sem dost razumljivo napisal. Drgač js gledam ko agadmator analizira te igre, ker izbere najboljše izmed odigranih iger pa tur carsko mi razlaga.
    1 točka
  18. meni so druge zadeve sfukavale immersion (znotraj šestih glavnih likov spolno bolj pisana druščina kot na povprečen dan na TransErotica.ro, moški liki zreducirani na antipatične debile in gnoje, poskakujoče action jackson noseče ženske v 8. mesecu ki jim asistira trans bilderka, od dveh klasičnih straight zvez obe prikazani kot bolj toksični od slabo zamešanega cracka itd) kot pa premalo metkov v špilu, kjer je pol gameplaya pobiranje in craftanje orožja / municije Pač 100 tipov = 32 tičev, tako pač je
    1 točka
  19. Glede na ceno ti priporočam, da zadevo prej malo sprobaš. Takih stolov je praktično 1000 in vsi so si zelo podobni, vendar so razlike v podrobnostih. Jaz poznam npr. tole https://www.ergoles.si/products/pisarniski-stol-enjoy?variant=13542448365638 , ki sicer v osnovi ni "gaming" stol, vendar to hrbet ne ve in je isto ali pa še bolj hvaležen... Bojim se, da omenjeni stol ne "diha" dovolj in bi imel mogoče lahko probleme s tem...
    1 točka
  20. napačen del foruma kolega - o takihle telovadnih stolih, benchih, gumijastih podlogah za fitness in ostalih akrobatskih pripomočkih je bolj izba "Telovadba" Tukaj so pod pojmom "gaming stol" drugačne stvari v điru, npr kaj takega https://www.harveynorman.si/kotna-sedezna-garnitura-s-pravim-leziscem-flam
    1 točka
  21. Dober opis S. Koreje. Vsi socializmu so upoštevali vse te alineje in vsi brez izjeme so kolapsirali že prvi dan. Uspeh socializma je v bistvu odvisen samo od tega na koliko bogastva se usede in višine mednarodne pomoči.
    1 točka
  22. Hud pdf, tenks. Mam nek sweet spot za zelo naključne pdfje, zdej sem dva dni bral zbornik Državnega sveta o dimnikarstvu v Sloveniji, mslm da bo tole kar dobra alternativa
    1 točka
  23. Ja razsvetli me ponovno kako je kužnost relavantna, če nima vpliva na obtemenjenost zdravstvenega sistema in smrtnost. Sej to je tvoj main point, virus je nevaren zaradi svoje kužnosti.
    1 točka
  24. Če komu prav pride: knjižica o pogostih poškodbah. Sicer gre bolj za arhivske primere, ampak vseeno. Care for damaged books (PDF format) - British Library (Imajo je kar nekaj zanimivega čtiva, če koga zanima: https://www.bl.uk/conservation/guides) Malo sem pogledala po svojih knjižnih policah in opažam, da je največ poškodb hrbta, ker smo navajeni knjige vlečt iz police tako, da s prstom zahakljaš za zgornji rob hrbta in knjigo potegneš proti sebi. In če so police še prenatrpane, je trenje med platnicami še večje in hrbet se v nekem momentu strga. Drugo so potem poškodbe povezane s dotrajanim materialom (predvasem kake stare plastifikacije) ali pa zaradi svetlobe (porumenelost ali zbledele barve).
    1 točka
  25. https://sirota.substack.com/p/dems-begin-signaling-their-post-election lmao edit: also na demokratični konvenciji ...
    1 točka
  26. To se bo zgodilo samo tedaj, ko boste kleni spodnještajerski in dolenjski pobi začeli dejtat Rominje, zale sLOVEnke pa Rome.
    1 točka
  27. Ma TLOU 2 ni shooting game ala RE 4, ne moreš tega primerjat. Vem, da ne maraš stealtha, Feget, samo v TLOU (2) je pač treba stealthat in štihat folk. Streljanje je v planu, ko zataji vse ostalo
    1 točka
  28. Ja, cene so res orenk. Sej zarad tega sem se js zdej za zadeve, ki bodo romale na polico, odločil za ponaredke. Ampak za igranje, ko bom 1x imel otroke, bi pa skor mogle bit original, so tele precej bl flimsy.
    1 točka
  29. vrjetno bi blo pol najbolj smiselno kr po 2 seta kupovat, če bi rad nekoč prodajal enga za sestavit, enga za zbirateljstvo/prodajo
    1 točka
  30. V Šiški se sicer že nekaj časa odpira Računalniški muzej, ki zaenkrat še ni javno odprt objavljajo pa na FB slike iz svojega skladišča.
    1 točka
  31. Meni je bil pa Šumi antipatičen do konca, tako da je skrajni čas, da ga nekdo povozi po dolgem in počez v rekordih. Verjetno mi je šel na živce toliko, kot gre večini sedaj Lojze. Zato ker je bil pač toliko nad ostalimi, da razen v Hakkinenu ni imel resne konkurence. Mašinerijo okoli sebe si je postavil svetovno in ni čudno da je takrat Ferari poharal vse kar se je dalo. K njegovi priljubljenosti niso pripomogli niti njegovi "arkadni" vložki, z zbijanjem nasprotnikov v zid in goljufanjem z avtom še v času Benettona. Bo pa čas, ko bo enako nekdo pisal tudi o Lojzetu, kako ga po levi prehiteva XY....
    1 točka
  32. Kiribati national anthem is "Teirake Kaini Kiribati" - “Stand up, Kiribati
    1 točka
  33. Sam jih imam par ducatov v ta namen zapečatenih in spravljenih v nadzorovanem okolju. Vendar kaj mi pomaga, če mi stran pravi, da je na podlagi oglasov en set vreden 500$? Vreden je toliko, kolikor je nekdo pripravljen plačat, ne toliko, za kolikor rulja to prodaja. Je pa res, da bi za neodprte šatulje izpred štiridesetih let v resnici lahko iztržil tisočake.
    1 točka
  34. Kdo se lah poistoveti z mano
    1 točka
  35. In folk ti že 30 strani proba dopovedal, da kužnost ne pomeni totalno nič če povprečen pacient niti ne kaže simptomov, okužba pa je res nevarna samo majhnemu delu prebivalstva. Tudi navaden prehlad je zelo kužen, pa ga to naredi nevarnega? Pa res katastrofa na Hrvaškem. Trupla mečejo kar v jarke, bolnice pokajo po šivih, gospodarstvo je zlomljeno, Zagreb nima elektrike, trgovine izropane,.... Aja, ne, edina razlika med letos in lani je to, da majo manj turistov....
    1 točka
  36. jst sm na cestaku vedno ketno dol dajal iz sprednjega veriznika ko sm se v slo zivel. Ko sem sel iskat za pit na bencinsko.
    1 točka
  37. Par zadev je, na katere moraš paziti vedno, par zadev je pa odvisnih predvsem od tega, ali imaš močno versko civilizacijo ali ne 1. Prvo pravilo ti mora biti vedno, ampak res VEDNO, da restartaš game tolikokrat, dokler nisi 110% zadovoljen s pozicijo. Ti ni všeč, kake barve je grmovje na štartni poziciji? Restart. Te je narobe pogledal prvi settler? Restart. Ti ni všeč način, kako je mimo tebe priplavala riba? Restart. Na Deity res ne bo heca, tako da vsaj na to, kar lahko vplivaš, vplivaj maksimalno. Pod dober start se šteje: - veliko hrane (hrana je ful pomembna, sploh na začetku, ko nimaš resourcev prebiti nizek farm output) - bližina hribov za produkcijo - bližina gora za campus / vero - obvezno ob reki / jezeru za sladkovodni housing bonus - morje če imaš morsko civilizacijo - specifični tereni, ki so pomembni za civilizacijo (amenityji za Maje, puščava za Mali itd) - nobene druge civilizacije v radiju 12 tile-ov. Deity comp je agresiven ko sam satan, najprej te bo forward settlal ko malega otroka, nato te bo pa še napadel z mega armado... Nočeš se ukvarjati s tem sranjem. Drži se podobnega vodila kot se pri črncih - doma naj bodo 2. Prva stvar, ki jo vedno narediš, naj bo vedno scout. Špil na začetku ful nagrajuje raziskovanje, tako z gobicami (hidden villages) kot z free cityji, eureka momenti in naravnimi čudesi. Takoj delat scouta in iti v raziskovanje 3. Za scoutom vedno delaš slingerja. S slingerjem poskušaš ubiti kakega barbara, da dobiš boost za archery. Ko razviješ archery in kasneje mansonry, si pa že precej naredil, saj so archerji v kombinaciji z walli nepremagljiva ovira za začente Deity napade računalnikov. 4. Za slingerjem greš lahko delati drugega settlerja ali pa za ziher še enega warriorja. Če imaš blizu veliko barbarov potem warriorja, če ne potem settlerja. 5. Builderjev in specializiranih districtov ne rabiš neki ful delat na začetku. Prvih 50 turnov, lahko tudi še dlje, se fokusiraj na delanje vojske in settlerjev. Cilj ti je postaviti 3-4 mesta na dobrih lokacijah in imeti dovolj močno vojsko, da preživiš deity napad. Igrica blazno nagrajuje wide postavitev (torej čimveč mest), zato ciljaj, da boš imel na koncu špila 11+ mest. Čimprej jih boš imel, bolje bo zate. 6. V največje mesto (največkrat je to prestolnica) daj čimprej Pingalo in ga upgradaj za science / culture bonus. Na ta način boš dobil toliko extra scienca in kulture, koliko imaš prebivalcev v mestu. S tem boš mitigiral to, da si se fokusiral v settlerje in vojsko, ne pa v campuse / theater square. 7. Če lahko oz če ti okoliščine to dopuščajo, sezidaj Pyramids wonder. Zadeva je god tier (+1 worker charge do konca špila), comp pa ta wonder vedno pusti dosti na miru, tko da imaš velike šanse, da boš zadevo tudi dejansko zgradil. 8. Mesta, ki jih gradiš, naj bodo drugo od drugega oddaljena 4 ali max 5 tileov. Na ta način bodo lepo povezana in lažje obranljiva. 9. Uporabljaj ikonice za planiranje mest in si v naprej nariši grid mest. Če si hardcore, si nariši se postavitev districtov. Res nočeš, da spregledaš nek mega spot za theater square ali campus oziroma da celo zajebeš 2 ali 3 spote za mesto, ker si enega postavil preveč daleč in s tem zasedel plac ostalim. 10. Razopošlji vojsko malo izven mesta, lahko tudi srednje daleč, in opazuj, če bo comp poslal naokrog kakega settlerja. Če vidiš nebranjenega settlerja, ga SPIZDI TAKOJ. Nima veze, če boš zaradi tega napovedal vojno 5x močnejšemu compu. Comp ti bo ful hitro odpustil napad (navadno že v 10 turnih lahko skleneš mir), hkrati pa si boš priboril mega prednost: compu boš vzel eno mesto, sebi pa boš enega pridobil. Torej si naredil 2 mesti razlike z enim samim udarcem v jajca. Še vse igre, ki sem jih igral in ki so bile malenkost lažje, so vsebovale spizdenega settlerja na začetku špila Rekord imam 3 ukradene settlerje in absolutno dominacijo nad sosedi zaradi točno samo tega muva. 11. Igraj kot umazan drek, kakršen si tudi v resnici. Blokiranje strateških prehodov s svojimi enotami, da kao prijateljski comp ne more mimo s svojimi settlerji, sabotiranje z vohuni v kasnejših fazah, forward settlanje šibkejšemu compu v faco v tvojih zlatih dobah, just do it. 12. Igro ti popolnoma spremeni igranje na religijo. Namreč v tem primeru ti je cilj: a) raziskati Astrologijo, ki omogoča gradnjo holy sitov b) čimprej najti natural wonder, da ti boosta Astrologijo za 40% c) čimprej razviti Pantheon in izbrati ustrezen belief d) čimprej zgraditi holy site + svetišče in budno spremljati Great people zavihek, kako daleč imaš do Great Propheta - to nujno nujno 100% rabiš za lastno religijo Religija je v igrici izjemno močna, sploh ko enkrat začneš šopati proper količino vere in izbereš kako bolano versko prepričanje (npr. Work Ethic, ki da vsakemu mestu takšen production boost kot imaš holy site adjecenty - slednjega imaš načeloma vedno med 4 in 6, z double adjecenty boostom med 8 in 12 - kar pomeni, da imajo tvoja klošarska mesta že takoj na začetku 12 extra produkcije kt tko iz neba, powered by Jezus / Alah / Jahve lol). Ampak si v SVINJSKEM minusu z razvojem, ker pač fukneš vse kar imaš v razvoj religije. In si res svinjsko ranljiv in nerazvit; v ne-verskem primeru bi naprimer imel že 3 mesta in 2-3 vojake, tko imaš pa eno mesto in religijo. In če to vidi comp... Si dead meat Tako da bi verske civilizacije, kljub temu da so lahko ful ful fun, svetoval za takrat, ko ti Deity težavnost ne predstavlja več tako hudega problema oz ko res že veš, kaj delaš.
    1 točka
  38. Krajsa predstavitev Paradox iger. Se mi zdi, da jih veliko ljudi ne pozna dovolj, pa bi jih mogoce zanimalo probat., ce jih zanima role-play in strategije. Pol pa neham delat zastonj reklamo Ce je kaksen bolj primeren topic, lahko premaknete, da ne hijackam te teme. Vsem je skupno: - Grand Strategy zanr, fokus na razvoju celotne drzave na makro ravni. - Asimetricen zacetek. Vsi parametri drzav so postavljeni glede na cas v katerem se igra dogaja. Tezavnost se povecuje/zmanjsuje glede na to s katero drzavo igras. - Real time, ne turn based. V praksi to pomeni, da cas prosto tece glede ena hitrost, ki jo lahko spreminjas med igro (1x, 2x...). Imajo tudi aktivno pavzo. Ogromno macro 'tickov' je se vedno na dolocen dan (npr. 1. v mesecu), tako da se naceloma se vedno igra zelo podobno kot turn based strategije. - Igrajo se od leta X do leta Y. Igre nimajo win conditiona. - Povdarek na role-playu, vse igre vsebujejo random evente/odlocitve, ki to spodbujajo. - Informacije odprtega tipa. Pred kakrsnokoli odlocitvijo imas vidne informacije na kaj bo le ta vplivala. - Tezek learning curve. - Ogromno DLCjev, ki dodajo content in nekatere kljucne mehanike. Pri nekaterih tudi subscription model, ki omogoca igranje vsega brez nakupa DLCjev. - Zaradi obseznosti iger problemi z balancom in bugi ob izdaji novih DLCjev/patchov. Victoria 2 in Crusader Kings 2 sta edini zakljuceni igri. - Vse igre majo carski community + ogromno modov - Heroin. Trenutne igre: - Imperator Rome; 304BC-27BC; Konec 2. samnitske vojne do ustanoviteve rimskega cesarstva. Igra je zmes EU4 in CK2 (glej spodaj). Je najnovejsa, a trenutno tudi najslabsa/najmanj dodelana igra, kar se tice igralnih mehanik. Se nisem igral. - Crusader Kings 2; 769-1453; Zgodnji srednji vek do razpada bizatinskega cesarstva. Igras kot srednjeveska dinastija in ne kot drzava. Zacnes kot trenutna glava dinastije, ko umres, nadaljujes kot tvoj naslednik. Fokus igre je na karakterjih in tem, da pridobis cim vecji vpliv za svojo dinastijo. To pocnes predvsem preko politicnih spletk/diplomacije, vojne, spreminjanja zakonov znotraj svojega ozemlja in religije. Igra vsebuje vec razlicnih socialnih struktur, ki so simulirane. Primer: simulirana hierarhija fevdalizma v zahodni Evropi. Je igra pri kateri je najvecji povdarek na role-playu. Racunalnik simulira vsak 'landed' karakter in ljudi na njegovem dvoru. Vsak ima svoje statistike, traite, itd. na podlagi katerih sprejema odlocitve. Z vsakim od teh karakterjev lahko imas interakcijo na razlicne nacine. Obstaja tudi Game of Thrones mod, ki mu je ta igra pisana na kozo. Letos jeseni pride 3ji del serije. - Europa Universalis 4; 1444-1821; Zacetek novega sveta do smrti Napoleona. Igras kot drzava. Fokus je predvsem na rasti drzave preko osvajanja ozemlja (vojna in kolonizacija) ali vecanja ekonomske moci. Napram CK vecji povdarek na vojskovanju, trgovini, mirovnih/zavezniskih pogodbah, notranji politiki. Vsebuje 'mission tree' za vsako drzavo, ki nekoliko bolj spodbuja igranje v doloceni (a)historicni smeri. Je vrjetno najbolj dodelana in kompleksna izmed teh iger. Priljubljena je tudi za MP igranje. - Victoria 2; 1836-1936; Viktorijanska doba. Igras kot drzava. Igra simulira globalno/lokalno gospodarstvo in notranjo/zunanjo politiko drzav. Glavna znacilnost igre so t.i. POPi, ki oznacujejo segmente prebivalstva v vsaki regiji znotraj drzave. Vsak izmed teh segmentov lahko dela v dolocenih panogah in ima dolocene politicne preference. Primer segmenta: Afro-brazilski katoliski suznji v Riu de Janeiru. Ker se igra dogaja v casu industrializacije je vecji povdarek tudi na razvoju gospodarske infrastrukture. Glede simulacije gospodarstva je verjetno to najboljsa igra sploh. Se vedno pa je seveda tudi vojna, zunanja politika in nekaj malega kolonizacije. - Hearts of Iron 4; 1936-1948; Druga svetovna vojna. Igras kot drzava. Najvecji povdarek na vojskovanju od njihovih iger. Dogaja se skozi najkrajse obdobje, zato pride tudi do najmanj ahistoricnih playthroughjev. Vecinoma se ukvarjas z notranjo/zunanjo politko, razvojem /produkcijo vojaske opreme, sestavo vojske in frontami/bojevanjem. Tudi ta igra ima mission tree. Zarad kratkosti obdobja in war game naravnanja je najbolj priljubljena igra za MP. - Stellaris; 2200-??? Igras kot vesoljska civilizacija. Edina igra, ki se dogaja v prihodnosti. Je najbolj podobna klasicnim 4X igram. Ima simetricen zacetek (razen civilizacij/spawna) in zaradi nedolocenega konca vsebuje tudi win conditione. Poleg CK najvecji povdarek na role-playu. V prvi fazi se vecinoma ukvarjas z raziskovanjem vesolja, kolonizacijo drugih planetov in nabiranjem resursov, kasneje pa se z vojno, ekonomijo, diplomacijo, itd. Vsebuje ogromno idej, ki se pojavljajao v sci-fi literaturi/filmih. Lahko naredis custom civilizacije z ogromno odbitimi moznostmi. Zelo lepa igrica. Trenutno je se 2 dni aktiven humble bundle, kjer dobite Stellaris in EU4 base game + Victoria 2 z vsemi dodatki za 5eur. CK2 base game je f2p na steamu. https://www.humblebundle.com/games/best-paradox-interactive
    1 točka
  39. Evo, kupil prvi set Legic v odrasli dobi, čisto spontano, stvar hudo terapevtska, enega skadiš, muzikica, pa za dve urci nekaj dni, ko imaš pač čas, delaš po navodilih in se nekaj gradi pred tabo. Boljše ko Ikea haha
    1 točka
  40. Drži, vedno je C:N. Plevel ima dejansko idealno razmerje, zato ga permiči nikoli ne mečejo stran iz gred, ampak ga puščajo na mestu samem, hitro se razgradi, oziroma ga uporabljajo kot zastirko. Tabel se nikar ne drži kot pijanec plota, brezveze. Sam tudi ne tehtam sestavin, uporabljam zgolj občutek, probavam. Tako ali tako ti kompost sam govori, kaj ima preveč, premalo, oziroma mu ne odgovarja. Zakuhal ti bo vsak, tudi če boš preko prsta zmetal stvari skupaj. Potem pa spremljaš kaj se dogaja. Če pade temperatura, zmanjkuje kisika oziroma vode. Pri prvem premetu že vidiš, če imaš slučajno konkretno preveč dušika, vonj po konjskem urinu/gnoju. Dodaš ogljik, nekaj mulčene slame ali suhega listja naprimer. Lahko tudi koš razrezanega papirja. Pri drugem premetu znaš opaziti, da imaš preveč ogljika, rjavi del je skoraj nespremenjen, prepočasi se porablja, ker ga je preveč. V kup vmešaš najbolje kavno usedlino, ker če boš tu dodajal (reciva da je to že ene 7-9 dan) recimo mulčeno travo, bo samo kompostoriranje trajalo nekaj dni dalj. Kar načeloma ni problem, če delaš na zalogo. Če se spomniš, sem v svoj drugi kup dal s kosilnico povožen karton. Veliko njega. Vseeno sem imel v kupu tako velik presežek dušika (temperatura kupa 72 stopinj več kot 10 dni), da ga je dobesedno skurilo in deseti dan, ob premetu, se ga ni dalo najti/prepoznati. Ker je bil vonj po urinu konkreten, sem izdatno dosul dekorativno slamo, to je zelo drobno mulčena slama. S tem sem tudi zmanjšal vlažnost kupa, ki je bila malce prevelika. Zelo hitro posedanje kupa ti tudi kaže na presežek dušika. Tiste tabele C:N so neko splošno vodilo, ki ti enostavno pove, da ne vsuvaj sod žaganja, ker se ne bo razgradil pa če se na glavo postaviš. Načeloma se drži razmerja 3:1. Tri vedra suhega listja, eno vedro travnega odkosa. Iz tabele si zapomniš samo katere so tiste "močne" surovine. V dušikovem delu je urin najmočnejši, če se poščiješ po kupu je kot bi vrgel vanj 30x toliko travnega odkosa. Kar se tiče našega updejta, zažgalo me je sonce danes. Sem kot kuhan rak. Dopoldne smo leteli v hosto po odpadlo listje, nabasali štiri 200 litrške sode, kar je potem v mreži naneslo cca nekaj več kot prostorninski kubik. Danes sem pokosil parcelo in ker nimam nič ogljikovih surovin, je bilo listje must. Zmulčil sem ga polovico in probal držati razmerje 3:1 v korist listja. Ostaja mi še za eno košnjo. V prvi košari preostanek listja, v drugi skoraj končana druga sarža, vidi se, kako velik presežek dušika je bil v njej, močno se je posedla. V zadnji četrti mreži tretja sarža. Levo paletni kompostni zbiralnik, katerega bom ta teden podaljšal. Nič posebnega, par kolov, plastične palete iz odpisa, vse brezplačno. Te štiri košare bom uporabljal po principu kompostnih postaj, v prvo gre sveže pripravljen kup, potem vsak premet v naslednjega, nazadnje v zbiralnik. Za suho listje imam pripravljenih 5 big bagov, vsak s kapaciteto več kot enega kubika. Ok, lažem, štiri, en je že nafilan z mrvo, verjetno bo še en za ta namen ob naslednji košnji sosedovega travnika, za zastiranje. Slama v blokih še pride. Les za dvignjene grede tudi že počiva ob delavnici. Naj si ga bodi dovolj za tokrat.
    1 točka
  41. Pregled novih in prihajajočih igric - 【 CYBERPUNK】edition. Pozdravljamo leto neona. 24. aprila je izšel Cloudpunk (PC, pozneje letos tudi vse so(do)bne konzole) In this story-based exploration game, you will meet a diverse range of characters including androids, AI and unscrupulous humans at every level of society. Everyone has a story, and in the course of one night in Nivalis, everything will change. 12. maja izide VirtuaVerse (PC) VirtuaVerse is a cyberpunk point & click adventure set in a future not so far away narrating tales of technomancers, AR graffiti writers, hacker groups, tribes of cryptoshamans, digital archeology, epic cyberwars, and virtual reality debauchery. OST by Master Boot Record Demo na voljo zdaj, igra enkrat 2020 - Ghostrunner (PC, PS4, X1) Ghostrunner is a hardcore FPP slasher packed with lightning-fast action, set in a grim, cyberpunk setting of a futuristic mega-structure. Climb Dharma Tower, humanity’s last shelter after a world-ending cataclysm. Make your way up from the very bottom to the top, confront the tyrannical Keymaster and take your revenge. Enkrat 2020 - Gamedec (PC) Gamedec is a single-player cyberpunk isometric RPG. You are a game detective, who solves crimes inside virtual worlds. Use your wits to gather info from your witnesses and suspects, getting to the bottom of deceptive schemes. The game continually adapts to your decisions and never judges. Enkrat 2020 - The Ascent (PC, X1, XSX) The Ascent is a solo and co-op action RPG set in a cyberpunk world. The mega corporation that owns you and everyone, The Ascent Group, has just collapsed. Can you survive without it? Enkrat 2020 - Recompile (PC) Take control of a semi-sapient program and escape deletion in this atmospheric, Metroidvania-inspired hacking adventure. Set in the sprawling 3D world of the Mainframe, Recompile features intense combat, tight platforming, environmental hacking and a unique branching narrative. Konec 2020 - LOW-FI (PC VR) LOW-Fi is a new kind of experience designed specifically for VR. More akin to a holodeck program than a traditional game. The massive open world has a lot to do, but it's up to you as the player as to what you want to do. This is a completely non-linear world. You can patrol the skies handing out tickets, hang out in the arcade and play games, or try your luck at the casino. How earn and spend your credits is entirely up to you. Seveda ne pozabimo, da nas pred koncem leta čaka še Blade Runner: Enhanced Edition (PC in konzole)
    1 točka
×
×
  • Ustvari novo...